Voi tsimpele sentään

poliisi_on_ystävä

Aikani kuluksi laitoin ensin hakuun joulu instagram. Kattelin kuvia. Sitten laitoin Tallinna instagram. Kattelin kuvia. Sitten laitoin sattumanvaraisesti yhden nimen, jonka bongasin jostain, en tunne siis häntä lainkaan. Mutta siis!
Voi tsimpele sentään kun ihmiset ovat itserakkaita. Satoja kuvia omasta pärstästä huulet milloin mitenkin töröllään ja kroppa venkuloissa asennoissa ja niin edelleen.

Että siis näinkö tämä some kasvattaa nuorista ihmisistä äärettömän itserakkaita ja egoistisia tyyppejä. Ai niin, eihän tuonne lataa kuvia naamastaan ja töröhuulistaan ja venkoilevasta kropastaan muut kuin ne, jotka muutenkin ovat olevinaan äärettömän hyvännäköisiä.

Sitten kun nyt laitoin tämän sattumanvaraisen tyypin nimen google-hakuun, niin a vot, tästä tulee LÄÄKÄRI! Jep, minä en ainakaan tollasen pissis-imagon itsestään antavan tyypin tutkittavaksi haluaisi ikinä!

Eikä tuo ollut ainoa,,,, tuli katsottua muitakin, ja ihmettelen sitä, kuinka ihmiset jaksavat jakaa kuvia omasta pärstästään... ihan vaan tykkäysten saamiseksi että kylläpä olenkin kaunis ja ihana!

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin_hieno

      Lisää huomioita, Facebook vuorossa.
      Nyt onkin kyseessä sitten hyvin keski-iän ylittäneitten ryhmä. Siellä yksi linkittää jonkin toisen kuvan ja esittä omassa tekstissään että no, tässä olis vertauksen vuoksi vähän tämmöstä.
      No, menen vastailemaan siihen, että eihän tuota voi verrata millään lailla kun on niin erilaiset lähtökohdat keskenään asioilla.
      No, tästä sitten lataaja vähän ottaa nokkiinsa ja sanoo vähän vittuilee kommentointiini.
      No, sitten jossain vaiheessa tulee joku toinen joka kyllä on vähän saman suuntaista esittämässä kuin minä, mutta hienostuneemmin. A vot, tykkää lataaja.
      Sitten tulee toinen, a vot, tykkää lataaja.

      No, jaa. Ensin mennään esittämään vertailua, sitten kun tulee poikkeava kommentti muihin nähden, niin sitten otetaan itseensä, ja sitten toisaalta kun tulee ei niin myöntelevä eikä niin kieltelevä mutta sellainen neutraali niin tykkää tykkää ja tykkää. Että siitäs sai kun meni kieltelemään... Hehe.

      Jep. Sosiaalinen media... Lapsekkaitten ja narsistien leikkipaikka.

      • sama_joutsenkuva_5000

        Lisää hyvin yli keski-ikäisten Facebook-ryhmistä.

        Täydellinen riippuvuus tykkäyksistä: Yks ja sama kuva jatkuvasti esille, joskus hieman muokattuna kuvankäsittelyssä, tykkäysten takia!

        Hyvin yli keski-ikäiset!

        Minä olen aivan väärässä paikassa. Toisaalta voi kysyä, miksi minä omaa päätäni rasitan toisten persoonallisilla ominaisuuksilla. Jos minä en tarvitse tykkäyksiä, niin miksi rasitun siitä, että joku jatkuvasti työntää yhtä ja samaa kuvaa tai joku lykkää naamastansa satoja kuvia, tai joku ei osaa keskustella eikä muista mitä itse juuri äskettäin kirjoitti - vertauksen vuoksi - ja kun hänelle pistää ihailun sijaan asiapitoisen kommentin niin sitten pitää itkien rynnätä jonkun toisen kylkeen esittämään että tykkään tykkään ja tykkään, hyvä kun tulit puolustamaan minua poloista!
        Näin se toki menee, että ensin esitetään, ja sitten kun joku laittaa vastalauseen jonkin muotoisen vastakommentin, niin sitten rynnätään isomman kylkeen että auta ja puolusta ja ole sinä minun tukeni jonka selän taa menen!

        Heippa!

        Pakko kai on sanoa, että minun ajatusmaailmani ei sovi someen tai ainakaan niihin piireihin joissa nyt olen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe