Galaxy S6 edge plus

kämmensyrjä

Kertokaas joku tyhmälle että miten tähän luuriin saa laitettua yhteystiedoille omat soittoäänet kun ei meinaa onnistua.. Turhat vitsailut eri viestiketjuun, kiitos.. :)

13

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menithalpaanostossa

      Eipä tällaiseen ylihintaiseen roskaluuriin mitään saa.

      • kallisonjoillekinhalpaa

        Juu ei katos tässä luurissa mitään vikaa ole, tämä on mainio peli ja ehottomasti paras mitä oon kuunaan nähny..


      • dfsdsfsfgddfsg
        kallisonjoillekinhalpaa kirjoitti:

        Juu ei katos tässä luurissa mitään vikaa ole, tämä on mainio peli ja ehottomasti paras mitä oon kuunaan nähny..

        Juu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:DJuu ja minä olen Joulupukki:D


      • joulupukkionkiva

        Ei kyllä sinä olet persepaise :D


    • huonostiselitetty

      Jotenki yhteystietojen kautta mene asetuksiin ja jostain pitäisi löytyä että valitse kappale. Tai mene musiikkiin ja valitse kappale jonka haluat ja valitse henkilölle tämä musiikki. En ole ihan varma mutta itselläni noin toimi.

    • Kalevi_miettii

      - Yhteystiedot
      - Hae esiin henkilö
      - Muokkaa
      - Toiminnoista Aseta soittoääni

      • kämmensyrjä

        Kiitos vastauksesta. Tuohon asti sain onnistumaan, kunnes painoin Muokkaa, niin ei tullut tuollaista toimintoa vaihtoehdoksi kuin Aseta soittoääni.


      • Kalevi_miettii

        Minulla ei ole juuri Sinun luurimalliasi, joten pientä eroa voi olla. Katsoin yhtä Samsungin uutta puhelinta, ja siinä soittoäänen asetus meni niin, että kun olet muokkaamassa henkilön yhteystietoja, niin näytöllä oli painike Lisää kenttä. Kun sitä napautti, niin esiin tuli koko joukko lisäkenttiä, joista yksi oli Soittoääni. Kokeilepa, hoituuko homma tuota kautta.


      • l520
        kämmensyrjä kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Tuohon asti sain onnistumaan, kunnes painoin Muokkaa, niin ei tullut tuollaista toimintoa vaihtoehdoksi kuin Aseta soittoääni.

        Ainakin tässä Lollipop J5:ssä homma menee niin että kun painat Muokkaa näet alhaalla tekstin "Lisää toinen kenttä" josta sitten löytyy "Soittoääni" ja paljon muita Yhteistietoon lisättäviä toimintoja kuten esim. "Viestiääni" "Lempinimi" "Foneettinen nimi" "Suhde" "Värinäkuvio" ..muutamia mainitakseni. Homma on siis varsin yksinkertainen kun sen oivaltaa.


      • l520
        Kalevi_miettii kirjoitti:

        Minulla ei ole juuri Sinun luurimalliasi, joten pientä eroa voi olla. Katsoin yhtä Samsungin uutta puhelinta, ja siinä soittoäänen asetus meni niin, että kun olet muokkaamassa henkilön yhteystietoja, niin näytöllä oli painike Lisää kenttä. Kun sitä napautti, niin esiin tuli koko joukko lisäkenttiä, joista yksi oli Soittoääni. Kokeilepa, hoituuko homma tuota kautta.

        Sinä jo kerroitkin miten homma menee ..en vain heti huomannu tuota "Lisää kenttä" mainintaasi.


      • kämmensyrjä

        No nyt rupes Lyyti kirjottaan.. Kiitoksia kovasti teille asiantuntevista vastauksista.. :)


    • aamua

      Päivää

    • Ipamami

      En saa näkyviin mitään Lisää kenttä painiketta omassa s6 edge plussassani. Joten eikö tässä vaan pysty sitä tekemään? Pystyin s3:ssa ja s7 edgessäkin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe