Onko koko maailma tosiaan täynnä seksiä?

HiiriEikäMikäänMies

Omassa liitossa ei seksi juuri kukoista, kerran kuussa jotain yritelmää, eikä kumpikaan saa. Vaimoa on ihan turha houkutella kokeilemaankaan mitään rutiinista poikkeavaa. Asia ei sinänsä hämmästytä, kun en ole koskaan ollut mikään erityisen hyvä rakastaja taikka naistenmies, vaan pahimman sortin nössö. Mutta halut ne on hiirelläkin.

Samaan aikaan tuntuu, että kaikkialla on seksiä. Sinkut eivät muuta teekään kun naiskentelevat erilaisissa suhteissa. Aviopareilla on vilkas seksielämä joko suhteessaan tai sen ulkopuolella, sovitusti tai salaa. Kateeksi käy, kovin kateeksi.

Onkohan asiasta mitään ulospääsyä, antaisikohan lääkäri kemiallisen kastraation jos sellaista pyytäisi?

25

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 53467

      Vähemmistöllä on kivaa. Ollaan iloisia heidän puolestaan.

      • HiiriEikäMikäänMies

        Kyllä sitä seksiä harrastaa ylenpalttisesti ihan kantaväestökin. Ei tehdä tästä ihan eri asiaa, jookos?


      • nainen haluaa määrätä kaikesta mutta sänkyyn naiset haluaa tosi miehen. unohda hissukka luonteesi kun menette ens kerralla sänkyyn ota vaimosi rajusti niin se siitä.


    • Avios36v

      Menkää Tantra kurssille

      • HiiriEikäMikäänMies

        Oppiiko siellä tantrakurssilla sitten sammuttamaan halunsa?


      • asdfölkjasdf
        HiiriEikäMikäänMies kirjoitti:

        Oppiiko siellä tantrakurssilla sitten sammuttamaan halunsa?

        Ei, mutta yhdessä jos menette, vaimosikin saattaa löytää seksuaalienergiansa.


    • mekkk

      Hommaa vakinainen muualta jos seksi ei kotona toim itai sitä ei ole riittävästi tai sitten eroa suosilla jos liitoo ei ole tyydyttävä tai teet naisellesi selväksi että tämä ei vetene ja älkää olko noin nössöjä seksin suhteen. Ennen yhteen menoa olisi hyvä selvittää mitä parisuhteelta haluaa niin ei tule yllätyksiä yhteiselon aikana.

    • kokeiltuon

      Kokeile vierasta, ei siihen kuole voisit jopa pitää siitä.

    • etooetoo

      Suomessa jokapaikassa ja aina tyrkytetään seksiä. Oli lehden sivu kuin sivu, oli tv-ohjelma kuin ohjelma, oli mainos kuin mainos -sitä tulee jo korvista ja silmistä ulos!

      Mitä todenäköisimmin jokainen luulee että seksi myy! Mutta kun sitä tyrkytetään aivan liikaa, se alkaa jo ällöttämään. Seksiä mainostetaan helposti saatavaksi, kuin kahvikupillista! Kaikki intiimiin ja läheiseen yhdessä oloon on heitetty sioille, sillä ei mainostaessa ole mitään arvoa. KANSA USKOO TUOHON!!!

      Taitaakin olla : mistä puhe-siitä puute! JA, Suomalaisilla siitä on tosi puute. Liika puskeminen on jo alkanut etomaan monia!

      Joten aivan turhaan pohdiskelet omaa seksitöntä jokapäivää, se on enemmän kuin normaalia! Muista että seksin puutteeseen ei kukaan ole kuollut.

    • Seksikuuluuelämään

      Olemme varmaqan omituisia- Meillä on, vaikkemme ole oikea parikaan, vaan kumoikin eri paikkakunnilla kämppii, keski-iässä olevia... ajoneuvot kulkevat silti. toista on ikävä, ihan lähelle. Lähemmäs.
      Niinkuin jokin jatkuva tauti joka ei parane...

    • itseäniyllättikovasti

      Ei sitä seksiä ainakaan sinkuilla kovasti ole. Se on kuitenkin melkopieni marginaaliryhmä, joka yhden yön juttuja harrastaa. Laajan tutmikuksen mukaan suomalainen sinkku harjoittaa seksiä keskimäärin kaksi kertaa vuodessa siis kaksi kertaa vuodessa ja tämä onkin monelle tyytymättömyyden aihe. Ja jos mietitte, että löytyy noita kukasta kukkaan hyppijiä, joilla seksiä harva se viikonloppu niin kyllä täällä on paljon sinkkuja, joilla ei ole lainkaan seksielämää.

      • kovapuuteois

        Samoin täällä, taitaa olla jo useampi vuosi takana seksittömyyttä. Kyllä mieli tekisi ja kovasti ja usein, pitää hoitaa hommat yksikseen ;) useamman kerran viikossa ja välillä päivässäkin.


      • Seksittömänelämänseuraus

        Minä olen kohtalotoveri, mutta kun seksi miltei on loppunut, olen hakenut seksini muualta. Välillä maksullisia naisia ja muutama siviililöytö. En ole harkinnutkaan suhdetta, vaan hakenut tuota puuttuvaa seksiä. Kärsin tilanteesta, kun haluaisin olla haluttu, ja sitä tunnun myös olevan, kun suoria ehdotuksia naisilta olen saanut ja silloin myös tilanteeseen tarttunut.


    • ytrev

      Juu, ite taas mietin, että miten ihmiset JAKSAA. Kun itse tekee töitä viikot ja yrittää siinä jotain harrastaakin ja hoitelee vanhepien asioita ja lapsen , niin sitten kun viikonloppuna pitäisi hankkia itselleen sitä "säpinää" niin saunan jälkeen juon oluen ja nukahdan sohvalla :D, oon oikeesti niin poikki, etten jaksa lähteä mihinkään missä tapaisi uusia ihmisiä ja mahdollisia kumppaneita. Että se mun seksielämästä.

      • mekkk

        Mene ensin sinne viihteeelle ja sen jälkeen sinnne saunaa ja karsi kaikki turhat autamsiet pois kalentisrista jos et jaksa niin helpottaa.


    • niipsuneiti

      Elin viisi viimeistä vuotta ex parisuhteeessani seksittömänä. Eron jälkeen vuoden ilman seksiä. En juurikaan edes masturboinut. Nyt viimeiset kolme vuotta parisuhteessa, jossa seksi on täydellistä.... leikittelevää, vaihtelevaa ja runsaasti. Hyvinvointini ja jaksaminen on lisääntynyt. Hymyilen aamuisin töihin mennessäni.
      Seksi on valtava voimavara joillekin.

    • tiedänmitäteen

      Seksi on äärettömän tärkeää hyvinvoinnille. Itse erosin, koska halut oli kovat ja mies ei ollut kiinnostunut seksistä, oli kovin epävarma sängyssä vaikka oltiin vuosia yhdessä. Itse olen saanut aina paljon huomiota miehiltä ja flirttaillutkin, ajattelin etten halua tuhlata elämääni seksittömässä suhteessa. Miehessä oli myös se huono puoli, ettei suostunut puhumaan seksittömyydestä eikä tietenkään suostunut terapiaankaan yms edes yksin. Nyt sinkkuna on upeaa, en harrasta nyt seksiä, mutta suutelen, flirttailen, hyväilen ja se on huikeaa. Hymyilyttää koko ajan ja tuntuu että elän elämäni parasta aikaa. Tottakai kaipaan parisuhdetta, mutta eiköhän oikea mies vielä tule kohdalle ja silloin seksinkin PITÄÄ toimia.

    • Kivaajaluonnollista

      Näin minäkin olen ymmärtänyt, että sinkuilla on vähemmän seksiä kuin aviopareilla. Meillä vaihtelua on tyyliin joskus 2 kertaa päivässä ja joskus kuus kertaa kuussa. Toki on ollut kuiviakin kausia, mutta sehän parisuhteessa on juuri parasta, ettei seksikään ole pakonomaista ja kalenteriin katsomista. Heh.

    • Getlifefinally23

      Siitä puhe mistä puute! Suomessa seksiä pusketaan joka paikkaan , siis aivan kaikkialle. Saa sellaisen kuvan että kaikki elävät jatkuvassa seksin puutteessa. Jos he hetkeäkään ajattelevat muuta, eikös heti silmille räväytetä taas seksiä!
      Tuo hipoo jo sairautta. Seksin puutteeseen kukaan ei ole kuollut mutta tuo ylenantava ( oksennettava) puskeminen alkaa jo olla liikaa!

      Hei suomaliset; let' get LIFE!

      • 7268

        Tuolla logiikalla ihmisillä ei ylipäätään olisi mitään muita puheenaiheita kuin puutteet? Kansa hiljenisi entisestään.
        Keskustelupalstojen aihealueluettelo olisi kovin lyhyt!

        Joku toinen tuntee varmaan jonkin muun aihealueen ahdistavaksi?


    • Whatthefuckwhat

      No minkä takia edes mitään yritätte jos kumpikaan ei saa. ? Hohhoijaa, Unohtakaa seksi ja eläkää onnellisina platonisessa suhteessa tai sitten opetelkaa ihan oikeasti mitä SEKSI on. Aika paljosta jää paitsi jos ilman sitä elää.

      • 9509459

        Aikansa kutakin, elämääkin.


    • ei_hyväonninen

      Olen itsestäni huoltapitävä mies, hoidan asiani kuntoon ja olen myös perheestäni pitänyt aina huolta mutta sehän ei muijaa kiinnosta, häntä seskiä enemmän kiinnostaa mun rahat jne...seskiä ei ole ollut lainkaan vuosiin. Toiset saa päivittäin toiset ei yhtään.

    • 7268

      Kemiallinen kastratio? Minulla saman asian ajavat ajoittaiset juopotteluputket.
      Varsinkin nyt ikääntyneempänä aktiivisuus himmenee melko vähiin jo ensimmäisenä dokauspäivänä.
      Vastaavasti olen putkien välit täysraittiina jota vanha vaimonikin arvostaa.
      Joko arvostan vaimoni huomaavaisuutta tai sitten minä olen hyvä jätkä koska tänään, kun vaimoni lähtee loppuviikoksi rälläämään pk-seudulle ja Tallinnaan, hän oma-aloitteisesti "saatteli minut sunnuntai-iltaan kestävään kevätlesken elämään.

    • Osatilavuus

      Maailma täynnä seksiä? Tuo seksimaailma on "täynnä" seksiä. Siihen kai kuuluu alueita, joilla vaikuttaa ihmiset tai eläimet tms. Tai ainakin jotain on niiden jäljiltä siellä. Kasvisseksiä? Niin, nuo muutkin lajit. Jäkäläseksiä?

      Sitten on suht-koht suuri tilavuus, jossa ihmiset, eläimet tms. ei vaikuta.
      (ks. maapallokartta, sellainen vanhanaikainen pallo). Ei ole joka kohdassa ihmistä seksimässä. On paljon kiinteää, nestemäistä ja kaasua, valoa jne, joka ei kummemmin rakasta eikä ajattele. Aurinkokaan mikään seksipersoona ole? Vilkaisu taivaalle: onkohan tuo nyt sitä seksiä?

      Odotellaan siis, että seksipersoonat leviää. Muuten on liioiteltua sanoa, että maailma olisi täynnä seksiä.

      Kulkeeko seksi aina ihmisten mukana? Toivottavasti. Ei ole muuten helppoa löytää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe