Rintaliivien näkyvät hakaset

hakasetpiiloon

Mikä olisi sellainen rintaliivimerkki missä ei olisi noita näkyviä pidikkeitä. Triumphin liivejä olen käyttänyt koska ne on laadukkaita, eivät hankaa ym. Mutta niissäkin on se vika, vaikka laatutavaraa onkin, että etenkin ohuen paidan kanssa ne "möykyt" näkyvät inhasti läpi.
En ole tästä välittänyt ennen mutta kun olen nähnyt samaa muilla, tajuan miten tyhmän näköistä se on. Muuten olen Triumphiin tyytyväinen, niillä on kivoja liivejä nelikymppiselle. Ei mitään mummokamaa mutta ei teinijuttujakaan. Eivätkä ennen kaikkea hinkkaa ihoa vereslihalle kuten halpikset tekevät.

41

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs_vaihtoehto

      Triumph on halpamerkki. Muilla voi olla ohuempi hakasosa. Mutta jos haluat varmasti ettei selässä näy möykkyjä, osta rintaliivit jotka suljetaan edestä.

      • hyvistä-en-luovu

        Triumph ei todellakaan ole mikään halpismerkki, vaan merkkituote.
        Esim. Triumphin Doreen liiveissä on leveät olkaimet, jotka eivät valu. Palleatuellisissa on jämerämmät hakaset, että nakkisorminenkin pystyy pukemaan ne vaivatta.
        Doreen L rintaliivissä on vain 7 hakasta. Vastaavan pituisissa muunmerkkisissä halpisliiveissä voi olla jopa 20 pikkuruista hakasta, joiden kiinninäprääminen kuluttaa todella paljon aikaa ja hermoja. Doreenin M mallissa on 5 hakasta, kun vastaavankokosissa halpisliiveissä niitä on jopa 12.
        Mitäpä se haittaa, jos hakaset ja olkainten säätönappulat näkyvät. Sehän kertoo vain, että sulla on kunnon rintsikat, eikä mitkään halpisrätit puserosi alla.
        Nyt tietenkin joku luulee,että olen Triumphin maahantuojan asialla kehumassa heidän tuotteitaan.
        No näin ei asia todellakaan ole, koska maahantuoja ei tjua tuoda kaikkia Doreeneja maahan.
        Siis ei halua myydä, vaikka tehdas valmistaa ja kysyntää olis pilvin pimein.
        Onneksi markkinoille on ilmestynyt eräs maahantuontiliike, joka tuo ainakin Doreenin L Saksasta, sekä valkoisena, että beigenä.
        Tän firman nimi on www.ateliergs.fi hyvin on siellä toimitukset sujuneet, suosittelen.


      • Ei_kiinnosta

        Juuri siksi Triumphissa näkyy ne hakaset kun hinnan laskemiseksi laitetaan vähemmän ja isompia hakasia.
        Vaikka Triumph on "merkki" se kuitenkin koetaan halpismerkiksi ja moni muu merkki on todellakin parempi merkkituote. Eron huomaa jo hinnassa.
        Doreenia käyttää vain transvestiitit ja mummomallia olevat ylipainoiset naiset joilla ylävatsa täytyy saada piiloon.
        Emme usko sinua valmistajan edustajaksi vaan Triumph-papaksi (olipas aika pitkään hiljaista tällä linjalla).


      • trol

        Ei kiinnostaa ei kiinnosta?


      • tarviikskannattaatissejä
        hyvistä-en-luovu kirjoitti:

        Triumph ei todellakaan ole mikään halpismerkki, vaan merkkituote.
        Esim. Triumphin Doreen liiveissä on leveät olkaimet, jotka eivät valu. Palleatuellisissa on jämerämmät hakaset, että nakkisorminenkin pystyy pukemaan ne vaivatta.
        Doreen L rintaliivissä on vain 7 hakasta. Vastaavan pituisissa muunmerkkisissä halpisliiveissä voi olla jopa 20 pikkuruista hakasta, joiden kiinninäprääminen kuluttaa todella paljon aikaa ja hermoja. Doreenin M mallissa on 5 hakasta, kun vastaavankokosissa halpisliiveissä niitä on jopa 12.
        Mitäpä se haittaa, jos hakaset ja olkainten säätönappulat näkyvät. Sehän kertoo vain, että sulla on kunnon rintsikat, eikä mitkään halpisrätit puserosi alla.
        Nyt tietenkin joku luulee,että olen Triumphin maahantuojan asialla kehumassa heidän tuotteitaan.
        No näin ei asia todellakaan ole, koska maahantuoja ei tjua tuoda kaikkia Doreeneja maahan.
        Siis ei halua myydä, vaikka tehdas valmistaa ja kysyntää olis pilvin pimein.
        Onneksi markkinoille on ilmestynyt eräs maahantuontiliike, joka tuo ainakin Doreenin L Saksasta, sekä valkoisena, että beigenä.
        Tän firman nimi on www.ateliergs.fi hyvin on siellä toimitukset sujuneet, suosittelen.

        voisin tietysti sopivasti puristella ja käsikopelolla kokeilla, mitkä tissiliivit sulle sopisi parhaiten.. t. antero


      • tiedä_älä_luule
        hyvistä-en-luovu kirjoitti:

        Triumph ei todellakaan ole mikään halpismerkki, vaan merkkituote.
        Esim. Triumphin Doreen liiveissä on leveät olkaimet, jotka eivät valu. Palleatuellisissa on jämerämmät hakaset, että nakkisorminenkin pystyy pukemaan ne vaivatta.
        Doreen L rintaliivissä on vain 7 hakasta. Vastaavan pituisissa muunmerkkisissä halpisliiveissä voi olla jopa 20 pikkuruista hakasta, joiden kiinninäprääminen kuluttaa todella paljon aikaa ja hermoja. Doreenin M mallissa on 5 hakasta, kun vastaavankokosissa halpisliiveissä niitä on jopa 12.
        Mitäpä se haittaa, jos hakaset ja olkainten säätönappulat näkyvät. Sehän kertoo vain, että sulla on kunnon rintsikat, eikä mitkään halpisrätit puserosi alla.
        Nyt tietenkin joku luulee,että olen Triumphin maahantuojan asialla kehumassa heidän tuotteitaan.
        No näin ei asia todellakaan ole, koska maahantuoja ei tjua tuoda kaikkia Doreeneja maahan.
        Siis ei halua myydä, vaikka tehdas valmistaa ja kysyntää olis pilvin pimein.
        Onneksi markkinoille on ilmestynyt eräs maahantuontiliike, joka tuo ainakin Doreenin L Saksasta, sekä valkoisena, että beigenä.
        Tän firman nimi on www.ateliergs.fi hyvin on siellä toimitukset sujuneet, suosittelen.

        http://aijaa.com/s1LBjl

        Triumph Doreen L, on rintaliivien lippulaiva. Monet naiset tykkäävät niin näistä liiveistä, että haluavat ohuilla paitapuseroilla kertoa muillekkin minkälaiset ihanuudet on päällä.
        On totta, että monet miehetkin pukevat nämä liivit päällensä ja nauttivat siitä tunteesta, että heillä on maailman parhaat rintaliivit päällä.
        Olektpa nainen, tai mies, kokeile ensin miltä liivit tuntuvat päälläsi ja arvostele vasta sitten, jos arvosteltavaa on!
        On tyhmää puhua sellaisesta asiasta, josta ei mitään tiedä!
        Ei pidä luulla, pitää tietää!


      • Ei_kivat
        tiedä_älä_luule kirjoitti:

        http://aijaa.com/s1LBjl

        Triumph Doreen L, on rintaliivien lippulaiva. Monet naiset tykkäävät niin näistä liiveistä, että haluavat ohuilla paitapuseroilla kertoa muillekkin minkälaiset ihanuudet on päällä.
        On totta, että monet miehetkin pukevat nämä liivit päällensä ja nauttivat siitä tunteesta, että heillä on maailman parhaat rintaliivit päällä.
        Olektpa nainen, tai mies, kokeile ensin miltä liivit tuntuvat päälläsi ja arvostele vasta sitten, jos arvosteltavaa on!
        On tyhmää puhua sellaisesta asiasta, josta ei mitään tiedä!
        Ei pidä luulla, pitää tietää!

        Minulla on yhdet tuollaiset pitkät rintaliivit (ei kuitenkaan Triumph) ja kovin harvoin käytössä. Minusta tuollaiset pitkät liivit tuntuu vähän ahdistavilta ja jossain tilanteissa jopa hiostavilta. Pitkän hakasrivinkin sulkeminen pistää ähisemään. Normaalirintsikoilla mennään.


    • Tiittijokauan

      Hih.. Juuri sillä käytän ..mm. ns. palleatuki liivejä..kuin varmasti näkyy ..ohuiden yläosien alta liivit.. jänää seurata kuinka muut reagoivat..kuin ymmärtävät.. päälläni olevan rinsikat..))

    • tokmanninsaumattomat

      Tokmannin saumattomat liivit! Ei näy sitte mistään läpi, ei ole tyhmiä möykkyjä eikä mitään hankauksiakaan. :) Nättiä värejä myös, ei kuviointia. Sopii kaikenikäisille.

      • Kankiniemi

        Joo näitä on mukava purkaa kun sormista on mennyt tunto.


      • mitäihmettäselität
        Kankiniemi kirjoitti:

        Joo näitä on mukava purkaa kun sormista on mennyt tunto.

        Purkaa? Nehän riisutaan samoin kuin paita päältä. Ei niissä ole hakasia, joten et tarvitse sormiin tuntoa saadaksesi niitä pois. Vai tarvitsetko tuntoa saadaksesi paidan tai topin pois päältä?


      • kokeiltu_on

        Nää saumattomat on aivan kauheat pukea ja riisua. Lisäksi erittäin rumia takuuvarmoja erotiikan tappajia. En osta toisia. Tavalliset liivit on parhaat.


      • aina-urheilemaan-menossa

        Kauheat pukea ja riisua? Käyttänet pelkkiä napitettavia paitojakin sitten, kun kerran normaalit paidatkin on kauheita pukea ja riisua mielestäsi (nuohan saumattomat puetaan samoin kuin paita, ovat vain kuin "lyhyt toppi").

        Nätin näköisiä mielestäni. Minusta tosin olisikin kauheaa, jos mieheni katsoisi minua "eroottisessa" mielessä. Parempi kun katsoo minua ihmisenä, eikä seksiobjektina. <3

        Mutta jos nyt väkisin haluaa pitää jotain muita, niin itse kannatan esim. Triumph-merkkiä, ainakin löytyy erilaisia mallivaihtoehtoja ja materiaali ihan mukavaa myös. Itse tosin pidän harvakseltaan, koska useimmiten haluan olla milloin tahansa valmis urheilemaan ja hevosen selkään. Siispä saumattomat tai urheilurintsikat alituiseen päällä paitsi juhlamekon kanssa.


      • säkkiin-siitä
        kokeiltu_on kirjoitti:

        Nää saumattomat on aivan kauheat pukea ja riisua. Lisäksi erittäin rumia takuuvarmoja erotiikan tappajia. En osta toisia. Tavalliset liivit on parhaat.

        Onks sun eroottisuus kiinni siitä, mitä sulla on päällä? :DDD Onneks miul on käyny paljo parempi tuuri, mies tykkää minust kyllä oli päällä sitte vaikka jätesäkki tai ei mitää. :DDDD


      • tyytyväinenrouva

        Minun mies on tarkka minkälaisissa liiveissä kuljen.
        Hän hankkii minulle sellaaisia liivejä, missä tykkää minun olevan.
        Viime aikoina hän on tykännyt palleatuellisista rintaliiveistä ja pitkälahkeisista housuliiveistä ja minä olen niitä hänen mielikseen pitänyt.
        Varsinkin juhlissa ja teatterissa jopa elokuviin hän haluaa minun pukeutuvan niihin.
        Ne ovat kovasti innostaneet miestäni myös erotiikan puolella.

        http://aijaa.com/3rL3FC

        Tälläisissä liiveissä mieheni minut haluaa.


      • eew---
        tyytyväinenrouva kirjoitti:

        Minun mies on tarkka minkälaisissa liiveissä kuljen.
        Hän hankkii minulle sellaaisia liivejä, missä tykkää minun olevan.
        Viime aikoina hän on tykännyt palleatuellisista rintaliiveistä ja pitkälahkeisista housuliiveistä ja minä olen niitä hänen mielikseen pitänyt.
        Varsinkin juhlissa ja teatterissa jopa elokuviin hän haluaa minun pukeutuvan niihin.
        Ne ovat kovasti innostaneet miestäni myös erotiikan puolella.

        http://aijaa.com/3rL3FC

        Tälläisissä liiveissä mieheni minut haluaa.

        Hyi...


      • tyytyväinenrouva

        Menikö sulta paskat housuun?
        Otan osaa!


      • sukkahousuissa
        tyytyväinenrouva kirjoitti:

        Minun mies on tarkka minkälaisissa liiveissä kuljen.
        Hän hankkii minulle sellaaisia liivejä, missä tykkää minun olevan.
        Viime aikoina hän on tykännyt palleatuellisista rintaliiveistä ja pitkälahkeisista housuliiveistä ja minä olen niitä hänen mielikseen pitänyt.
        Varsinkin juhlissa ja teatterissa jopa elokuviin hän haluaa minun pukeutuvan niihin.
        Ne ovat kovasti innostaneet miestäni myös erotiikan puolella.

        http://aijaa.com/3rL3FC

        Tälläisissä liiveissä mieheni minut haluaa.

        Samanlaisia ..liivejä / housuliivejä minäkin käytän..


    • Boobierella

      Victoria's Secretillä kivoja edestä kiinnitettäviä ja olkaimissakaan kovin näkyviä kiristimiä!

      • FF65

        Ja huonot kokovalikoimat, kuten monella muullakin kalliilla merkillä.


    • Mathilde----
      • aapee___

        Olen ap. Totta on että jos on "makkarankuoripaita" niin näky on suorastaan irvokas kun ne hakaset näkyvät. Mutta näkyvät ne kauniin paitapuseronkin läpi, jonka alle et voi tunkea montaa aluspaitaa. Esim. juhlissa. Eli jatkankohan vain sitten Triumphien pitämistäni kun ne ovat muuten olleet hyvät liivit. Tärkein on kuitenkin tuki, ja se ettei ne hankaa sekä tietty asiallinen ulkonäkö.


      • uudet_ja_kauniit_liivit

        Kyllä kauniit rintaliivit saavat näkyä ohuen juhlapuseron alta.

        http://aijaa.com/fr3812

        Olisi syntiä peittää siistit liivit joillakin alustopeille. Ei, ei.
        Minä ainkin saan oikean juhlafiiliksen vasta tämmöisessä juhlapuserossa, jonka alta rintsikat saavat näkyä.


      • Kauniimpia_käyttävä
        uudet_ja_kauniit_liivit kirjoitti:

        Kyllä kauniit rintaliivit saavat näkyä ohuen juhlapuseron alta.

        http://aijaa.com/fr3812

        Olisi syntiä peittää siistit liivit joillakin alustopeille. Ei, ei.
        Minä ainkin saan oikean juhlafiiliksen vasta tämmöisessä juhlapuserossa, jonka alta rintsikat saavat näkyä.

        Eipä tule kovin juhlafiilikset tuollaisista kokokuppisista mummomallisista rintsikoista. Itse käytän tuontyyppisiä urheiluliiveinä kun ovat joustamattomat ja tukee rintaa kauttaaltaan.
        Jos halutaan että rintsikat kuultaa puseron läpi, pitää valita kauniimmat ja esteettisesti silmää miellyttävämmät rintaliivit.


      • yksi-kuva-tuhat-sanaa

        Kauniimpia käyttävä, pistäppä kuva minkälaiset ne kauniimmat rintaliivit ovat!
        Ota vaikka kuva itsestäsi niissä kauniissa liiveissä ja laita se tänne meidän kaikkien ihailtavaksi.
        Jään suurella mielenkinnolla odottamaan.


      • Kauniimpia_käyttävä
        yksi-kuva-tuhat-sanaa kirjoitti:

        Kauniimpia käyttävä, pistäppä kuva minkälaiset ne kauniimmat rintaliivit ovat!
        Ota vaikka kuva itsestäsi niissä kauniissa liiveissä ja laita se tänne meidän kaikkien ihailtavaksi.
        Jään suurella mielenkinnolla odottamaan.

        En käytä läpinäkyviä puseroita.


      • yksi-kuva-tuhat-sanaa

        Nyt ei ollutkaan kyse minkälaisia puseroita sinä käytät, vaan minkälaiset ovat ne sinun käyttämäsi kauniimmat liivit.
        Lainaus: "Jos haluat, että rintsikat kuultaa puseron läpi, pitää valita kauniimmat ja esteettisesti silmää mielyttävämmät rintaliivit."

        No, minkäslaiset ne esteettisesti silmää mielyttävät rintaliivit ovat?
        KUVA KUVA KUVA!!! Vai etkö osaa laittaa?


      • Kauniimpia_käyttävä
        yksi-kuva-tuhat-sanaa kirjoitti:

        Nyt ei ollutkaan kyse minkälaisia puseroita sinä käytät, vaan minkälaiset ovat ne sinun käyttämäsi kauniimmat liivit.
        Lainaus: "Jos haluat, että rintsikat kuultaa puseron läpi, pitää valita kauniimmat ja esteettisesti silmää mielyttävämmät rintaliivit."

        No, minkäslaiset ne esteettisesti silmää mielyttävät rintaliivit ovat?
        KUVA KUVA KUVA!!! Vai etkö osaa laittaa?

        Tänne ei voi laittaa kuvia. Jos haluat katsella kauniita rintaliivikuvia niin selaa vaikka kaikkien valmistajien nettisivut. Sieltä niitä löytyy, enemmän tai vähemmän pitsisinä, puolikuppia, balconettea ym.
        Minä en ala kenenkään kiiluvasilmäisen perverssin mallinukeksi.


      • yksi-kuva-tuhat-sanaa

        Kuuleppas nyt parahin kauniimpia käyttävä kyllä, tänne todellakin voi laittaa kuvia.

        http://aijaa.com/Lyahqq

        Ehkä nämä rintsikat näyttävät sinunkin silmissäsi upeilta! Vai?

        Ps. ei tämä kuvien laittaminen nyt niin vaikeata ole, ettetkö sinäkin fiksuna tyttönä siitä selviäisi.
        Yrittäisit edes!


      • Kauniimpia_käyttävä
        yksi-kuva-tuhat-sanaa kirjoitti:

        Kuuleppas nyt parahin kauniimpia käyttävä kyllä, tänne todellakin voi laittaa kuvia.

        http://aijaa.com/Lyahqq

        Ehkä nämä rintsikat näyttävät sinunkin silmissäsi upeilta! Vai?

        Ps. ei tämä kuvien laittaminen nyt niin vaikeata ole, ettetkö sinäkin fiksuna tyttönä siitä selviäisi.
        Yrittäisit edes!

        Laitoit vain linkin muualla olevaan kuvaan. Et siis laittanut tänne kuvia. Tuntuu ettet oikein hallitse tätä tietotekniikkaa.


      • yksi-kuva-tuhat-sanaa

        Niin?
        No laitappa sinä tänne kuva, edes linkki!
        Olen 100 varma, että EI onnistu.
        Kiitokseksi meidän kivasta kirjoittelusta laita sulle kauneimman suominaisen kuvan.

        http://aijaa.com/s4A8bp


      • EiLäpinäkyvääPaitaa

        Äitini, joka on 64 vuotias tykkää käyttää aina juhlissa, joulu, häät, syntymäpäivät, vieraisilla käynnit vitivalkoisia pitkiä rintaliivejä melko läpinäkyvän valkoisen paitapuseron kanssa.

        http://aijaa.com/aQDzPo

        Olen yrittänyt kertoa, että asu on ehkä hieman liian rohkea, mutta hän ei ota kuleviin korviinsakaan pienintäkään kritiikkiä vastaan, vaan on kehottanut minuakin ottamaan mallia hänen tyylikkäästä pukeutumisestaan.
        Haluaisin kuulla mielipiteitä tuollaisten rintaliivien soveltuvuudesta läpikuultavan juhlapuseron alle.
        Äidin liivikoko on 90D, joten mistään pikkutissisestä naisesta ei todellakaan ole kysymys.


      • Se_oli_tässä
        EiLäpinäkyvääPaitaa kirjoitti:

        Äitini, joka on 64 vuotias tykkää käyttää aina juhlissa, joulu, häät, syntymäpäivät, vieraisilla käynnit vitivalkoisia pitkiä rintaliivejä melko läpinäkyvän valkoisen paitapuseron kanssa.

        http://aijaa.com/aQDzPo

        Olen yrittänyt kertoa, että asu on ehkä hieman liian rohkea, mutta hän ei ota kuleviin korviinsakaan pienintäkään kritiikkiä vastaan, vaan on kehottanut minuakin ottamaan mallia hänen tyylikkäästä pukeutumisestaan.
        Haluaisin kuulla mielipiteitä tuollaisten rintaliivien soveltuvuudesta läpikuultavan juhlapuseron alle.
        Äidin liivikoko on 90D, joten mistään pikkutissisestä naisesta ei todellakaan ole kysymys.

        Onpas nuorekas 64 vuotias. Eikä taida olla äitisi.
        Eiköhän tämän Doreen-papan jutut voi jättää huomiotta, hän yrittää vaan kerjätä tavisnaisten liivikuvia yksinäisten iltojen iloksi.


      • EiLäpinäkyvääPaitaa

        En tiedä, mikä Pervo Petteri tämä " Se oli tässä " on, mutta se on hänen henkilökohtainen ongelmansa.
        En ole väittänyt kuvan naista 64 vuoiaaksi äidikseni, enkä ole pyytänyt keneltäkään liivi-, tai muitakaan kuvia.

        Olen pyytänyt mielipiteitä äitini juhlapukeutumiseen.
        Kirjoittaja on varmasti itse tuo Doreen-pappa, miksi hän muuten päivystäisi täällä naisten alusvaateosastolla.
        Jos välttämättä haluat antaa minulle nimen, niin voisin hyvin olla Doreen tytär, sillä minullakin on paritkin kuvan kaltaiset Doreen liivit ja pidän niitä maailman parhaimpina rintaliiveinä.

        Toivottavasti Doreen-pappakin on löytänyt omansa ja voi pukeutua niihin harrastamaan pervoiluaan kuvaa katsellessa. HYI!, YÄK!


      • Se_oli_tässä
        EiLäpinäkyvääPaitaa kirjoitti:

        En tiedä, mikä Pervo Petteri tämä " Se oli tässä " on, mutta se on hänen henkilökohtainen ongelmansa.
        En ole väittänyt kuvan naista 64 vuoiaaksi äidikseni, enkä ole pyytänyt keneltäkään liivi-, tai muitakaan kuvia.

        Olen pyytänyt mielipiteitä äitini juhlapukeutumiseen.
        Kirjoittaja on varmasti itse tuo Doreen-pappa, miksi hän muuten päivystäisi täällä naisten alusvaateosastolla.
        Jos välttämättä haluat antaa minulle nimen, niin voisin hyvin olla Doreen tytär, sillä minullakin on paritkin kuvan kaltaiset Doreen liivit ja pidän niitä maailman parhaimpina rintaliiveinä.

        Toivottavasti Doreen-pappakin on löytänyt omansa ja voi pukeutua niihin harrastamaan pervoiluaan kuvaa katsellessa. HYI!, YÄK!

        Vähän outo juttu että syytetään Pervo Petteriksi vaikka kantani on päinvastainen. Ehkäpä minua voisi kutsua vanhoilliseksi naisihmiseksi mutta ikää on jo niin paljon etten oikein pidä rintaliivien esittelystä julkisesti. Enkä välittäisi siitä että miehet kertovat täällä rintaliivien käytöstään. Eiköhän joku seksipalsta olisi sitä varten.


      • EiLäpinäkyvääPaitaa

        No Pervo Petteri mene vaan sinne sksipalstallesi ja pysy siellä!


    • vaatimukset_täytytty

      Hiihtolomalla tuli käytyä Luostolla lysthin pidosha.
      Oikea vaatetus on todella tärkeä lapin olosuhteissa.
      Tärkeää on myös, ainakin tällä palstalla, että rintaliivin hakaset eivät saa näkyä.
      Tässä mallissa on molemmat vaatimukset täytetty.
      Rintaliivitkään eivät saa olla liian kuumat ja jäähdytyksen ja ilmastoinnin täytyy ehdottomasti pelata.
      Möskään hakaset eivät saa näkyä ja tässä ne eivät todellakaan näy.

      http://aijaa.com/JL5rYb

      • Hiostaa_pahasti

        Et kurkistanut turkin alle. Kyllä niitä hakasia on siellä jumalaton määrä näkyvissä.


      • vaatimukset_täytetty

        Toki, toki!
        Tuli kurkistettua vähän joka puolelta ja havaitsin niin rintsikat, kuin housuliivitkin toimiviksi.
        Pienen miinuksen antaisin, kuitenkin liian kireille housuliiveille, koske niiden riisuminen tuotti turhan suurta tuskaa ja hammasten kiristelyä.
        Onneksi siihenkin ongelmaan löytyi oiva apu, vain muutama parinnollan kahiseva rintsikoihin auttoi asiaan kummasti.

        Hyvää ja ihanaa naistenpäivää teille ihanille naisille!


    • shoppaaja

      Onhan näitä sport-yläosia joissa ei ole hakasia ollenkaan vaan vedetään pään yli.
      T-paita paitapuseron alla, ei taatusti näy hakaset. Varsinkin jos ne edessä.
      Komeita ovat liivit mutta en jaksaisi tunkea itseäni noihin.

    • Anonyymi

      Poliisin vaihtuu onko rinnat paljaana vai ei aiheuttaa, liian paljon mitä lue metallia hakasia joita ei pois saa.
      Vähempi riitäis on vaihdeonpelija opetettu tiiviin tekoon

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe