Piti tämäkin laskea

Ajantuhlaamistako

Jos olisimme alusta lähtien seuranneet Emmerdalea (yli 7000 jaksoa) se olisi vienyt aikaamme 3600 tuntia eli 150 kokonaista vuorokautta eli lähes puoli vuotta! Olemmeko heittäneet lyhyestä elämästämme puoli vuotta hukkaan vai onko se antanut meille jotain tärkeää?

26

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emmevalaat

      No niinpä! Mitäpä jos olisit tämänkin ajan käyttänyt johonkin hyödyllisempään kuin tyhjänpäiväisyyksien laskemiseen? Taitaa elämäsi olla varsin sisällötöntä ilman Emmerdalea. Oletko tyypillinen emmevalas?

      • Köriläss

        Älä purra pahaa oloasi aloittajaan, eivät kaikki ole ylipainoisia vaikka itse olet.


      • Normaalipainoinen

        Kävikö tunteisiin?


      • Körigutti
        Normaalipainoinen kirjoitti:

        Kävikö tunteisiin?

        ''Normaalipainoinen'' Älä viitsi nyt, valehtelu ei tee normaalipainoiseksi, :)


    • vaanhafani

      No ei todellakaan aika ole mennyt hukkaan:)Emmerdalen lisäksi katson melkein vaan uutisia ja jotain ajankohtaisia juttuja.Nämä on tietenkin makuasioita,mutta mun mielestä E on huolellisesti tehty,ennakkoluuloton,yllätyksiä täynnä ja myös hauska.p
      Parempaa ja viihdyttävämpää kuin tosi-tv- jutut.
      Siinä vihataan ja rakastetaan,niin että se näkyy ja kuuluu:):) Tekee hyvää meille suomalaismykille tuntea välillä tunteita:):):)

      • Parassarja

        Mitään muuta sarjaa en ole seurannut niin tiivisti kuin E. Sarjalla on pitkä jatkuvuus,eikä ole tyypillistä saippuaa,hyviä dekkarimaisia juonia,tapahtumia,ulkona,sairaalassa,poliisityötä ja ikävät asiat selviää aina jossain vaiheessa. Enkä muista miettineensä jonkun muuan sarjan tapahtumien jatkoa myös silloin kun en katso jaksoja tvstä. Spoilerien lukeminen osittainenkin ennakkoon harmittaa silti nykyisin.


      • UncleBen
        Parassarja kirjoitti:

        Mitään muuta sarjaa en ole seurannut niin tiivisti kuin E. Sarjalla on pitkä jatkuvuus,eikä ole tyypillistä saippuaa,hyviä dekkarimaisia juonia,tapahtumia,ulkona,sairaalassa,poliisityötä ja ikävät asiat selviää aina jossain vaiheessa. Enkä muista miettineensä jonkun muuan sarjan tapahtumien jatkoa myös silloin kun en katso jaksoja tvstä. Spoilerien lukeminen osittainenkin ennakkoon harmittaa silti nykyisin.

        Harmi vaan, että niillä käsikirjoittajilla ei ole minkään valtakunnan käsitystä poliisin eikä oikeuslaitoksen toiminnasta.


    • Eiihanniinkauan

      Suomessa nähty ensimmäinen Emmerdale-jakso oli nro 1405 eli olemme katsoneet noin 5600 jaksoa. Itse Emmerdalea tulee per jakso noin 22 minuuttia, joten olemme viettäneet aikaamme Emmerdalessa 2057 tuntia eli 86 vuorokautta eli vajaa kolme kuukautta

      • Valikoivaemmeri

        Eikä aika ole mennyt todellakaan hukkaan. En katso viihde,urheilu enkä musiikki ohjelmia ollenkaan. Uutis ja ajankohtais ohjelmat nykyään arrgh vain..


      • 987653456

        Minä katson jaksot pikakelauksella sitten kun lapset menevät nukkumaan. Tekstin ehtii hyvin lukea joten minulla menee kahden jakson katsomiseen n.25 min.


    • YOUTUBEFORLIFE

      1405 ekaa jaksoa löytyy osittain youtubissa, hauskaa katsottavaa.

    • youtuberi
    • mitäpäsemullekuuluu

      Niin, paljonkos jengi käyttää aikaa jo pelkkään lätkän tiirailuun? Siihen sit kaikki muut urheilut (jalkapallot, mäkihypyt, yleisurheilut...), urheiluruudut, urheilu-uutiset ja lehtien urheilusivut.
      Ei helvetti, kyllä joidenkin elämä on tylsää kun ei parempaa tekemistä keksi. Ja suurin osa näistäkin vain katsoo sohvalla löhöillen ja haukkuu tuomareita, kilpailijoita jne. Paitsi kun suomalainen voittaa, niin jee ME voitimme. Ketkä me? Katsojatko? En minä ainakaan ole voittanut yhtään olympia- tai MM-kultaa.

      Ja varmasti jos tulee joku "tärkeä" olympialähetys vaikka, niin eiköhän emmerdalekin peruta sen takia.

      • BOORIS

        Urheilu tapahtuu oikeasti, eli se on tärkeämpää ku emmerdale, valitettavasti se nyt vain on näin. Emmerdale ei haittaa jos ei nää ''suorana'' ku muutenkin on englannin ajasta jäljessä.


      • OlumpialaisetYLE

        "Ja varmasti jos tulee joku "tärkeä" olympialähetys vaikka, niin eiköhän emmerdalekin peruta sen takia."
        Koska olympialähetykset ovat tulleet MTV:ltä?


      • mitäpäsemullekuuluu
        BOORIS kirjoitti:

        Urheilu tapahtuu oikeasti, eli se on tärkeämpää ku emmerdale, valitettavasti se nyt vain on näin. Emmerdale ei haittaa jos ei nää ''suorana'' ku muutenkin on englannin ajasta jäljessä.

        "Urheilu tapahtuu oikeasti, eli se on tärkeämpää ku emmerdale, valitettavasti se nyt vain on näin."

        Tekeekö oikeasti tapahtuva ja suora lähetys lähetyksen tärkeäksi. Onko BB-talo tärkeää ohjelmaa?


      • mitäpäsemullekuuluu
        OlumpialaisetYLE kirjoitti:

        "Ja varmasti jos tulee joku "tärkeä" olympialähetys vaikka, niin eiköhän emmerdalekin peruta sen takia."
        Koska olympialähetykset ovat tulleet MTV:ltä?

        "Koska olympialähetykset ovat tulleet MTV:ltä?"

        Sori olen varmaan väärässä. Johtuu siitä etten katso Emmerdalea (enkä ylipäätään MTV:tä tai muitakaan mainoskanavia) enkä urheilua.
        Urheilua olen nähnyt väkisin ihan riittävästi tietääkseni, että sen kyttääminen on idioottimaista. Emmerdalesta en sano mitään, voi olla hyväkin ohjelma.


      • miksmiks
        mitäpäsemullekuuluu kirjoitti:

        "Koska olympialähetykset ovat tulleet MTV:ltä?"

        Sori olen varmaan väärässä. Johtuu siitä etten katso Emmerdalea (enkä ylipäätään MTV:tä tai muitakaan mainoskanavia) enkä urheilua.
        Urheilua olen nähnyt väkisin ihan riittävästi tietääkseni, että sen kyttääminen on idioottimaista. Emmerdalesta en sano mitään, voi olla hyväkin ohjelma.

        Miksi luet emmerdale palstaa jos et seuraa sitä


      • mitäpäsemullekuuluu
        miksmiks kirjoitti:

        Miksi luet emmerdale palstaa jos et seuraa sitä

        Sattui tulemaan vastaan tuossa tv-sarjat -osiossa. Sori etten kommentoi itse sarjaa puoleen enkä toiseen.


    • rentoutusohjelma

      Minulle Emmerdale on antanut jotain tärkeää. Ohjelman katsominen on minun tapani rentoutua joka arkipäivä. Yleensä katson lähetyksen digiboxin tallenteesta, koska se lyhentää katseluaikaa ja toisaalta mahdollistaa sarjan päivittäisen seuraamisen.

      • Emmerdaleparassarja

        Yksinasuvana ikääntyneenä voin sanoa että Emmerdale on kuin TV perheeni.


      • kolmaskoira

        Samalta se tuntuu kaksin tai kolmin asuvaltakin


      • Eläydyn

        Mulle siis Emmerdale on TosiTV:tä. Kun näytetään jonkun kotoa sohvakohtausta, niin mäkin istun myös sohvalla. Kun pubikohtausta, niin mä juon tuoremehua tai perjantaisin alkoholillista. Kun ovat kahvilassa, niin juon kahvia. Kun suudellaan, niin suutelen puolisoani. Kun rakastellaan, niin...


      • hyvätjapahat
        Eläydyn kirjoitti:

        Mulle siis Emmerdale on TosiTV:tä. Kun näytetään jonkun kotoa sohvakohtausta, niin mäkin istun myös sohvalla. Kun pubikohtausta, niin mä juon tuoremehua tai perjantaisin alkoholillista. Kun ovat kahvilassa, niin juon kahvia. Kun suudellaan, niin suutelen puolisoani. Kun rakastellaan, niin...

        Ei kannata toteuttaa ihan kaikkea, mitä Emmerdalessa on.
        Voisi jäädä puolison pussailut vähemmälle, jos tappaisit jonkun...


    • muistoja

      jo vain, olen niin koukussa, että olen jopa ostanut ne alkupään DVD:tkin kotiin, innolla odotan seuraavia levyjä. 1980-1990 lukujen isot villapaidat, olkatoppaukset, lähes kainaloihin saakka ulottuvat kivipestyt farkut ovat todella nostalgisia.
      Tulee nuoruusvuodet ja interrail-reissut mieleen :) kierrettiin ympäri Eurooppaa ja Englannissakin vietin useamman kuukauden vuosien saatossa. Tulihan sitä pubeissakin istuttua aika monta kertaa.

      Aikaisemmat jaksot ovat paljon parempia, nyt tässäkin sarjassa on toistuvaa väkivaltaa, ei olisi niin väliksi.

      • Dalesparassarja

        Englantilaiset ovat taitavia tekemään draamaa ja rikossarjoja. Emmerdalessa on kumpaakin. Joitakin tapahtumia tehty jonkun elokuvan tyylisesti Reservoir dogs tulevissa jaksoissa,kesällä - 15 ainakin ja viittauksia Poirottiin,Colomboon käytetään. Emmerdalessa on tyypillistä pitkät tarinat ja juonikuviot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe