Panettaa koko ajan!

genomizer

Oon itte 51 vuotias ja minua panettaa koko ajan, joka päivä. Ei edes pentuna ollu tällästä! Vaikka näkisin edes vilauksen jostain joka minua kiihottaa niin oon heti valmis. Ja on todella vilkas mielikuvitus! Pitääkö olla vaan onnellinen tästä?

27

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hklkjgffghjkl

      Nai itseäsi perseeseen sika

      • Anonyymi

        Näillä palstoilla liikkuu juuri kaltaisiasi luusereita.


    • makiamake

      Niin olen minäkin 50v mies ja panettaa. Niin että...olisi ihana päästä panemaan oikein kiimasta tyttöä.

    • munamake1965

      Jos olet nainen ja asut 09-alueella niin voin tulla antamaan sinulle kunnon kyytiä ja nauttimaan seksistä.

    • Rape48
    • sinkkuäippä64

      Minua haluttaa, olen 50-v nainen, yhtä paljon kuin nuoruusvuosina. Pikkarit märkinä, klitsku kovana. Nyt kun olis komeakullinen mies tanassa lähelläni, niin pikkarit pois ja reidet auki. Tajuton kiima

      • tanassataas

        Missä päin sinkkuäippä64 odottelee?


      • sinkkuäippä64

        Enimmäkseen pk-seudulla


      • Tippatouhu

        Jos 36v putkimiehen muna kelpaa niin koska nähtäs oon viitenä päivänä viikos pk-seudulla


      • sinkkuäippä64

        Ens vkolla mahdollista? Tiistai?


      • panettaaaaa
        sinkkuäippä64 kirjoitti:

        Enimmäkseen pk-seudulla

        haluaisitko tavata? oon tampereella asustava mies ja tyydytän sinut varmasti;)


      • tippatouhu
        sinkkuäippä64 kirjoitti:

        Ens vkolla mahdollista? Tiistai?

        Kyllä sen saisi soviteltua tuohon,kumilla vai ilman, monen aikaa missä?


      • sinkkuäippä64
        panettaaaaa kirjoitti:

        haluaisitko tavata? oon tampereella asustava mies ja tyydytän sinut varmasti;)

        Kiinostaa, laita meiliosoitetta :)


    • Missäpäin pääkaupunkiseudulla asut? Itse asun Espoossa. T.Jani

      • sinkkuäippä64

        Vantaalla


      • Elit et kaukana asu ;) haluatko seikkailla?


      • [email protected] on sähköpostini. kirjoitellaan ja sovitellaan mikäli haluat tapailla.


      • sinkkuäippä64

        Ok, laitan ylös sun meilin! Katsotaan..;)


      • Ok. Odotan postia :)


    • Tuttu tunne...ja aivan normaalia...olis vaan kiva neito jonka kanssa...

    • Olen valmis tulemaan täältä Espoosta tapaamaan sinua Vantaalle.

    • Nainen40vPirkanmaa

      Niin no, halut voi olla kovat. Olen törmännyt moniin ns. kiimaisiin miehiin mutta kun ei se erektio vain ole niin kova kuin halut. Kukaan mies ei tätä myönnä vaan syyhän on tietysti siinä naisessa. Mutta, kun ongelma on vain yli 40 v miesten kanssa niin en voi itseänikään tästä syyttää ja niinpä harrastan seksiä vain alle 40 v miesten kanssa.

      • Himot on yhtä kovat kuin halutkin.


      • tippatouhu

        Ai hitto si mul on enään vaijaa neljä vuotta aikaa ottaa ilo irti naimisesta


      • Toiseenpotenssiin

        Jep, piä kiirettä


    • Anonyymi

      Junnuna kun opin runkkaanaa, tein sitä kokoajan ja kiima oli hullu!
      Runkkasin linja-autoissa, metsässä, uimahallissa, autossa. Ja kiinni jäämisen riski oli iiihhaanaaaaa. Ja näkikö kukaan? aivan varmasti, mutten tajunnut.

      Nykyään ei niin kiimat vie mennessään, mutta hommaappa eturauhas kiihotin ja tekopillu niin pääset pirun pitkälle.

    • Anonyymi

      Juu samaa täällä 55 v ja koko ajan panetusta kun vähänkään vaan on mahdollista näen seksuaalisuuden kaikessa kiihottavalla tavalla ihan arjessa kaikessa ja panettaa.
      Ja harmitus kun nuorena olis kaunista seuraa ympärillä ja kyllä silloinkin seksiä oli mutta nyt vasta arvostaa kuinka kauniita nuoret ovat ja seksuaaliset ihmiset yleensä, itsevarmoja .
      Mutta nyt kun mahdollisuus seksiin vähentynyt ja mihinkään maksulliseen treffipalveluun en halua ja epäilen niiden onnistuvan muussa kuin rahastamisessa ja puhun kokemuksella mm. tinderissä on vaan niitä jotka hakee parisuhdetta .
      Mitä sitä sitten muutakaan kuin runkata painetta pois maksulliseen seksiseuraan en ryhdy mutta samoilla linjoilla oleva nainen kiinnostaa 40-66 vuotias ja minkäikäinen vaan kun ajatus olisi seksissä saada ja antaa voittajia siis molemmat.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe