Mihin häivyit mukava

Partaletille

täällä olisi sulle yksi misu :)

181

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotainvaille

      Täällä on yksi kolli.

      • Kevättärinnassako

        Mitä kolli kaipaa?


      • jotainvaille

        mirriä. :P


      • mirrinajatus

        Mirrin hassu tassu ja hassu nassu :)


      • jotainvaille

        Heh. Mirrin kehruuta on kiva kuunnella...oikeasti olen ainakin joskus ollut allerginen. ;D


      • Mirrin

        Kyllähän Mirri kehrää, kun sitä hellästi silittää.


      • kunvetäähännästä

        Niin ja jos ei se raapaisee terävillä kynsillä.

        En ole näin tehnyt. ;))


      • toiv.saat
        jotainvaille kirjoitti:

        mirriä. :P

        mirriä .


      • tuskinlöytyy

        Ei ainakaan täältä.


    • Nomitämielessä

      haluatko letittä?

      • Partaletille

        Haluaisin, muttei viitsi, joku voi tulla pian mustasukkaiseksi ;) Täällä palstalla kun ei tiedä, kuka on selän takana...


      • ssshhhh

        Ollaan hipihiljaa ei se huomaa.


      • edellinen

        Huomaa se ja tulee pian sanomista , mutta on sinulla hieno parta. Se varmaan kutittaa kaulalla..


      • jumankautaasukatmustuu

        mitä täällät taas lirkutellaan vieraille !!

        Ps. läppä saat minun puolestani tehdä mitä lystää, koska emme ole sopineet yhteisistä pelisäännöistä.

        Sukat


      • nähtykö

        Mistäs sen tiedät? : ). Ei se kutita on niin pehmeä.


      • partaletille
        jumankautaasukatmustuu kirjoitti:

        mitä täällät taas lirkutellaan vieraille !!

        Ps. läppä saat minun puolestani tehdä mitä lystää, koska emme ole sopineet yhteisistä pelisäännöistä.

        Sukat

        Eikö olla ;) Pelataan sitten ilman sääntöjä Heh ;P


      • partaletille
        nähtykö kirjoitti:

        Mistäs sen tiedät? : ). Ei se kutita on niin pehmeä.

        Niin, voin kuvitella :) Ja vain haaveilla.


      • tsorikaikille

        heh. Turhan suuria sanoja tuuleen...Hauska läppä, mutta aletaan jo menemään sillä rajalla onko enää hauskaa kovin kauaa. :/


      • Partaletille
        tsorikaikille kirjoitti:

        heh. Turhan suuria sanoja tuuleen...Hauska läppä, mutta aletaan jo menemään sillä rajalla onko enää hauskaa kovin kauaa. :/

        No sitten minä lopetan ja lähden pois. En halua pahoittaa kenenkään mieltä, mutta hänen partansa silitys olisi kyllä oikeasti mukavaa :)


      • jutunjuurta
        partaletille kirjoitti:

        Niin, voin kuvitella :) Ja vain haaveilla.

        Aina voi kokeilla lettiä, en pistä pahaksi ; ). Alussa moni kokeili : ).


      • kukaoletkin
        Partaletille kirjoitti:

        No sitten minä lopetan ja lähden pois. En halua pahoittaa kenenkään mieltä, mutta hänen partansa silitys olisi kyllä oikeasti mukavaa :)

        Et sinä nyt pahoittanut, mutta tämä juttu täällä pahoittaa. Pitäisi kanssa mennä hetkeksi huilaamaan.

        Kivaa iltaa. :)


      • Partaletille
        jutunjuurta kirjoitti:

        Aina voi kokeilla lettiä, en pistä pahaksi ; ). Alussa moni kokeili : ).

        Voisi olla, ettei riittäisi minulle tai ainakin ajatus pysähtyisi. voisit joutua rykäisemään, että heräisin horroksesta. Onhan se kivan näköinen. Nyt lähtevät ajatukset karkuun. Teit sen taas! Mukava, että partasi on käytössä ;)


      • Partaletille
        kukaoletkin kirjoitti:

        Et sinä nyt pahoittanut, mutta tämä juttu täällä pahoittaa. Pitäisi kanssa mennä hetkeksi huilaamaan.

        Kivaa iltaa. :)

        ihmisiä voivat koskettaa niin monet asiat elämäntilanteesta ja kokemuksista riippuen. Lämmin ajatus täältä.


      • gröhömm

        Aina palveluksessa : ). Pikkusen kieltämättä ongelmanani aiheuttaa pientä hämminkiä. Paras oli aikoinaan, jotenkin "elohiiri"liikautti silmääni neitokaisen kulkiessa troklalla ohi. Kuului vähän ajan päästä hirmuinen kolahdus, täräytti sen johonkin : ). Että näin. Tahi ei tuo ollut paras, mutta ei nyt kaikkea kehtaa kertoa tänne : ).


      • partaletille
        gröhömm kirjoitti:

        Aina palveluksessa : ). Pikkusen kieltämättä ongelmanani aiheuttaa pientä hämminkiä. Paras oli aikoinaan, jotenkin "elohiiri"liikautti silmääni neitokaisen kulkiessa troklalla ohi. Kuului vähän ajan päästä hirmuinen kolahdus, täräytti sen johonkin : ). Että näin. Tahi ei tuo ollut paras, mutta ei nyt kaikkea kehtaa kertoa tänne : ).

        Flirttailija...Massun taputus, sekin on suloinen Röllikkä!


      • hyytelönä

        Enkä ole : ). Elä taputtele röllikkää, pikkusen ollunna ongelmallinen viikon verran.


      • partaletille
        hyytelönä kirjoitti:

        Enkä ole : ). Elä taputtele röllikkää, pikkusen ollunna ongelmallinen viikon verran.

        Minusta olet niin suloinen :) No, mikäs nyt? Mikäs röllikkää vaivaa?


      • trollikka8D

        Voisin olla röllikkä.


      • Pyllykkä
        trollikka8D kirjoitti:

        Voisin olla röllikkä.

        Se olisi sopiva nimi. Röllikkä, möllikkä....Hmmm..pehmeä massu on suloisen hassu.Sinussa olisi paljon jollekkin halattavaa. Pehneä parta, suloinen massu ja kaikkein parahaana mukava luonne. Kyllä niin tykkään sinusta. Saisitpa jonkun mukavan....


      • punastahyytelöä
        partaletille kirjoitti:

        Minusta olet niin suloinen :) No, mikäs nyt? Mikäs röllikkää vaivaa?

        Varmaan suolet tulehtunut, liekkö tarttunut täältä ; D)).


      • trollikka8D

        Se tässä on ongelma, etten eti, että jostain olisi tultava sellainen täydellinen joka kolahtaa 100. Jokus jotain varmaa tavannut, mutta ei ole uskallus koskaan riittänyt lähempään. Ehkä jotain..mutta joo...


      • Hahhaaaaaa
        punastahyytelöä kirjoitti:

        Varmaan suolet tulehtunut, liekkö tarttunut täältä ; D)).

        Aika tulehtunut tämä kyllä onkin. Onko sinulla ollut lämpöä?


      • Partaletille
        trollikka8D kirjoitti:

        Se tässä on ongelma, etten eti, että jostain olisi tultava sellainen täydellinen joka kolahtaa 100. Jokus jotain varmaa tavannut, mutta ei ole uskallus koskaan riittänyt lähempään. Ehkä jotain..mutta joo...

        Niin, jokaiselle se oma on sitten täydellinen. olen myös taipuvainen uskomaan, että jos kerran on tarkoitettu yhteen, niin hän voi tulla vastaan vaikka missä, etsimättä. Aika monella tuntuu olevan tuo uskallus hakusessa, kun näitä palstoja lukee. Se ei ole mikään yksinkertainen juttu. siihen liittyy niin moninaiset ajatukset ja tuntemukset. odotukset ja jo eletty elämä...


      • pitäisivaroanäitä
        Hahhaaaaaa kirjoitti:

        Aika tulehtunut tämä kyllä onkin. Onko sinulla ollut lämpöä?

        Eipä oikeastaan, asteen normaalia korkemampi kylläkin.


      • StressiMassussaAsustaa
        pitäisivaroanäitä kirjoitti:

        Eipä oikeastaan, asteen normaalia korkemampi kylläkin.

        Mileeni herää useita kysymyksiä vatsastasi ja yleisvoinnistasi. voisiko se olla ärtynyt? onko sinulla ennen ollut samanlaista vaivaa tai onko vaiva uusi? Onko pahoinvointia? Missä määrin on kipuja? onko suoli toiminut? Voisiko kyseessä olla virus infektio tai jokin muu, esim juuri mainitsemasi tulehdus........
        Tyydyn silti yhteen kysymykseen. Oletko onnellinen? Ei pakko vastata täällä. Lähden saunaan. Oikein hyvää ja makoisaa yötä sinulle....


      • joskolaastariasyömään

        Vähän syönnin jälkeen oireilee, kipuja ei oikeastaan ollunna ole. Vähän pakotusta ja väriä. Ehkä pientä ressiä pakkaskaudella. Kohtuu onnellinen olen : ).


      • puahallus
        joskolaastariasyömään kirjoitti:

        Vähän syönnin jälkeen oireilee, kipuja ei oikeastaan ollunna ole. Vähän pakotusta ja väriä. Ehkä pientä ressiä pakkaskaudella. Kohtuu onnellinen olen : ).

        voi mussu :(


    • lämpimiäöitä

      Kisuloille hyviä kehräys unia ; ).

      • Useampikin

        Sinulla on ihailija.


      • Partaletille

        Terve! Tulen tähän sun viereen seinustalle istumaan. Tästä on jännä katsella palstalaisia, mutta eikö susta täällä oo kuuma ja vähän huono ilma? Lähettäiskö käymään pihalla haukkaamassa happea?


      • h2oooo

        ; ). Etkä tullunna vaikka parissa paikkaa istuskelin ja katselin elämän menoa päivällä. Vämppyyri tirskautti veret ja matka jatkui ostoksille kaupunkiin. Raikas ilma kylläkin on, huomenna jos kävis pilkillä.


      • Partaletille

        En ollut täällä päivällä ja täällä on tosiaankin niin paljon väkeä, ettei heti välttämättä löydä toista.Oliko kontrolli käynti tai kävitkö masun vuoksi? Onko sulla nälkä, mulla ainakin maha kurnii. Läjettäisiinkö käymään grillillä tai pystytkö nyt syömään grilliruokaa mahakivun vuoksi? voidaan mennä vaikka mun autolla tai uskallatko tulla naisen kyytiin?
        Mitä tuo nimimerkkisi tarkoittaa?


      • Pitkämatkarillille

        Ihan kontrolli ja voisi röllikästäkin selvitä jotain. On tuo jo vähän parempi. Kevyttä harjoitellut syömään, lihapiirakka ja pari - pasteiaa ; D Röyh, anteeksi : ). Hui naisen kyytiin. Tuota tuota, ääähhh. Muistuu nuo kisottelut mielleen aikonnaan, aikamoissii ajajjii osa on ; D)). Happee se piti tarkoittaa, mutta vedeksi tuo meni : D.


      • naintimielessä
        Partaletille kirjoitti:

        En ollut täällä päivällä ja täällä on tosiaankin niin paljon väkeä, ettei heti välttämättä löydä toista.Oliko kontrolli käynti tai kävitkö masun vuoksi? Onko sulla nälkä, mulla ainakin maha kurnii. Läjettäisiinkö käymään grillillä tai pystytkö nyt syömään grilliruokaa mahakivun vuoksi? voidaan mennä vaikka mun autolla tai uskallatko tulla naisen kyytiin?
        Mitä tuo nimimerkkisi tarkoittaa?

        Penistä ja naintia se tarkoittaa. Naiset ovat kuskanneet hänen pitkää penistään hurjana.


      • AAAUUUUUUUhehhee
        Pitkämatkarillille kirjoitti:

        Ihan kontrolli ja voisi röllikästäkin selvitä jotain. On tuo jo vähän parempi. Kevyttä harjoitellut syömään, lihapiirakka ja pari - pasteiaa ; D Röyh, anteeksi : ). Hui naisen kyytiin. Tuota tuota, ääähhh. Muistuu nuo kisottelut mielleen aikonnaan, aikamoissii ajajjii osa on ; D)). Happee se piti tarkoittaa, mutta vedeksi tuo meni : D.

        Muuyen taisit tarkoittaa, etten ollut siellä, kun istuit ja jonotit vampyyrille, etkä tätä paikkaa....Hidas sytytys mulla, kuten olet huomannut :D
        Vai kevyttä :D......
        Et siis uskalla lähteä kyytiin ;P Jos menisit grillile, mitä tilaisit?
        Mietinkin, että ihan kuin hapen merkki, mutta oliko siinä iso H vai h?


      • Partaletille
        naintimielessä kirjoitti:

        Penistä ja naintia se tarkoittaa. Naiset ovat kuskanneet hänen pitkää penistään hurjana.

        Vai niin on käyny :D)) Ja vieläpä ihan hurjana :D


      • kysynsivusta
        Partaletille kirjoitti:

        Vai niin on käyny :D)) Ja vieläpä ihan hurjana :D

        Mitä olet mieltä miehen napakarvoista? Jos parrassa ja navassa menee selkeä raja kohti ...?

        Olen henkilö luonnonoikkuja täynnä.


      • Kulkusuunta
        kysynsivusta kirjoitti:

        Mitä olet mieltä miehen napakarvoista? Jos parrassa ja navassa menee selkeä raja kohti ...?

        Olen henkilö luonnonoikkuja täynnä.

        :D)) Mitäpä tuosta voisi olla mieltä. Eikä nuo nyt niin pahoilta luonnonoikuilta kuulosta..Sehän voisi olla, kuin nuolimerkki alaspäin..


      • oikullinenluonto

        No jo on ollut jutut, kun kävin tirsoloilla ; D)). Joo ja karvoja on muuallakin, kun parrassa. Kisuloista puheen ollen. Tänään oli yksi avun tarpeessa. Annoin selittää asiansa ja sitten oli kieltädvyttävä siitä, vaikka olikin hyvä tarkoitus ja söpö suklaa silmä.


      • LuonnostaanOikku
        oikullinenluonto kirjoitti:

        No jo on ollut jutut, kun kävin tirsoloilla ; D)). Joo ja karvoja on muuallakin, kun parrassa. Kisuloista puheen ollen. Tänään oli yksi avun tarpeessa. Annoin selittää asiansa ja sitten oli kieltädvyttävä siitä, vaikka olikin hyvä tarkoitus ja söpö suklaa silmä.

        Olisit tarjonnut.....Kun tilaisuus :P


      • liianrasittavaa

        En kai nyt joka kuukkausi sittoudu antamaan tuntemattomalle, kerran korkeintaan : ).


      • Partaletille
        oikullinenluonto kirjoitti:

        No jo on ollut jutut, kun kävin tirsoloilla ; D)). Joo ja karvoja on muuallakin, kun parrassa. Kisuloista puheen ollen. Tänään oli yksi avun tarpeessa. Annoin selittää asiansa ja sitten oli kieltädvyttävä siitä, vaikka olikin hyvä tarkoitus ja söpö suklaa silmä.

        Niin, aina ei voi auttaa, vaikka haluaisikin. lähettäisiinkö käymään yhdessä paikassa. Tuolla rannalla on yksi sellainen nuotiopaikka. Kaupunki on järjestänyt sinne virkistysmielessä polttopuut. Voitaisiin sytyttää nuotio ja istuskella siellä hämärässä?
        Saitko hyvin nukuttua?


      • mölköjäpimeässä

        Katsotaan sano lääkäri : ). On tässä lähi aikoina parit kekkerit, pikkasen kiire. Miten olisi tulo tänne lähilammelle pilkille joskus? Kyllä tuo uni jonkin verran virkisti.


      • Suojelensua
        mölköjäpimeässä kirjoitti:

        Katsotaan sano lääkäri : ). On tässä lähi aikoina parit kekkerit, pikkasen kiire. Miten olisi tulo tänne lähilammelle pilkille joskus? Kyllä tuo uni jonkin verran virkisti.

        Muistan yhdet kekkerit ;) Mutta mitkä ovat ne toiset? Tuleeko paljonkin vieraita? Olet muuten minua vuoden nuorempi.
        Tuota, olisko siellä lammella suojaisia paikkoja, jos sattuu kovin tuulemaan ;) Ettei ihan jäädy Pilkkiessä...


      • pilikkimies

        Ei ole ja uen avantoja paljon. Ei tule ommiini, mutta toisiin olettaisin tulevan aika paljon. Katotaanko maajusseja nyt? ; D)).


      • kävelyllemieluummin
        mölköjäpimeässä kirjoitti:

        Katsotaan sano lääkäri : ). On tässä lähi aikoina parit kekkerit, pikkasen kiire. Miten olisi tulo tänne lähilammelle pilkille joskus? Kyllä tuo uni jonkin verran virkisti.

        Minusta pilkkiminen on hiukan tylsää puuhaa. En jaksa istua kovin kauaa yhdessä paikassa.


      • Kairallako
        pilikkimies kirjoitti:

        Ei ole ja uen avantoja paljon. Ei tule ommiini, mutta toisiin olettaisin tulevan aika paljon. Katotaanko maajusseja nyt? ; D)).

        Ja just kun pääsin itse aiheeseen ;D Mihin toisiin juhliin? voitko palkastaa, mitkä juhlat ovat kyseessä?
        Menen suihkuun. Hiukset vaatii pesua.Eivät menee pysyä puhtaina kauaa, kun on suorat.


      • utelua
        kävelyllemieluummin kirjoitti:

        Minusta pilkkiminen on hiukan tylsää puuhaa. En jaksa istua kovin kauaa yhdessä paikassa.

        Kairaa sinä, minä pilkin : D)). Liikutko muuten paljon jäällä?


      • partapuhistuuitse
        Kairallako kirjoitti:

        Ja just kun pääsin itse aiheeseen ;D Mihin toisiin juhliin? voitko palkastaa, mitkä juhlat ovat kyseessä?
        Menen suihkuun. Hiukset vaatii pesua.Eivät menee pysyä puhtaina kauaa, kun on suorat.

        Palkastetaan sen verran syntymän vastakohta. Eikös se lika suorista valu pois paremmin?


      • Ryhmäpilkintä
        partapuhistuuitse kirjoitti:

        Palkastetaan sen verran syntymän vastakohta. Eikös se lika suorista valu pois paremmin?

        Tuo oli ikävä palkastus. Onko kuin läheinen ihminen kyseessä?
        Maajussi ohjelmasta tuli mieleen, kuka siellä on suosikkisi? Nii ja millainen on ihanne naisesi luonne? Ei valu, ku hiukset on päätä myöten niin ne rasvottuu helpommin.


      • maastamaaksi

        Vai että rasvaletti : D)). Luone kutkuttava : D)). Suvun vanhin otti ja väsähti, mutta sehän on elämän tarkoitus.


      • partaPoikki
        maastamaaksi kirjoitti:

        Vai että rasvaletti : D)). Luone kutkuttava : D)). Suvun vanhin otti ja väsähti, mutta sehän on elämän tarkoitus.

        Vai rasvaletti!!! Peru puheesi! Minun äitini on tällä hetkellä suvun patriarkka.


      • Peruutin

        - sutiokrat nämäle no nähes attum, ithäsäv aj itto nihnav nuvuS. (((I : avattuktuk enouL. ((I : ittelavsar ätte iaV


      • HuokauksienSilta
        Peruutin kirjoitti:

        - sutiokrat nämäle no nähes attum, ithäsäv aj itto nihnav nuvuS. (((I : avattuktuk enouL. ((I : ittelavsar ätte iaV

        :D))voi että...Oot ihan kahjo :D)) Tuu tänne nii mää halaan sua! huhhuijaa, että oot sitten ihana...Saisitpa jonkun mukavan. Hän tulee olemaan varmasti maailman suloisin nainen ja myös onnellisin uskon..
        Hyvää yötä


      • eamanimaespeculumdicens

        Noh, ehkä pikkaisen. Tuossa juolahti, pitäs varmaan taas latinaa kirjoitella jokunen päivä : D)). Hyvät yöt.


      • EitulluUni
        eamanimaespeculumdicens kirjoitti:

        Noh, ehkä pikkaisen. Tuossa juolahti, pitäs varmaan taas latinaa kirjoitella jokunen päivä : D)). Hyvät yöt.

        Mikä latinassa?


      • muutenkinjännä

        ; D)) Vähä kuin takaperin kirjottaisi.


      • VettäKengässä

        Atic aaco acne aaeciav no ec attum ileic cinuac, neniotniicneleim no nitaal atcunim

        Me vaan täällä aina porskutellaan. Käydään pulahtelemassa palstan altaassa.
        Hei, kato ku tuolla naisella on hieno uimapuku..kokonaan selästä auki...Älä nyt huku sentään!! hyvänen aika, ei ois oitäny sanoa mitään. Pistähä pyyhe niskaa, nii yaluyan sut takas tuonne penkille. Joko henki kulkee?
        Niin kirjoitit, että sinulla olisi juhlat tulossa. Joko olet kakun tilannut? Onko sinulla iso suku?


      • pienetsynttärit

        Talkkaatko sinä, eilen katoin tuollaista kuvaa (O_o). http://kuvaton.com/kuvei/lammin_keli_3.jpg. Aika iso on suku, mutta vähän tekemisissä yleensä. Hautajaisissa kerääntyvä yhteen. Mansikka jäätelö tapasen ostin ; P::::::


      • YritinAvata
        pienetsynttärit kirjoitti:

        Talkkaatko sinä, eilen katoin tuollaista kuvaa (O_o). http://kuvaton.com/kuvei/lammin_keli_3.jpg. Aika iso on suku, mutta vähän tekemisissä yleensä. Hautajaisissa kerääntyvä yhteen. Mansikka jäätelö tapasen ostin ; P::::::

        Not found...Katsoin netissä taika Tv lastenohjelmaa...vappupallon askartelua. Vinkki...


      • jokohannyte

        kuvaton.com/kuvei/lammin_keli_3.jpg


      • Eivieläkään
        jokohannyte kirjoitti:

        kuvaton.com/kuvei/lammin_keli_3.jpg

        Error 404..eiköse tarkoita, että kuva on poistettu...jos se lennähti sieltä päähäni ja minä kuvailin sen naisen tänne...kjeh kjeh kjeh
        Pistäs harkite kattoo niitä kuvii, mää paljastan ne kaikki tänne....


      • Unisieppariko
        Eivieläkään kirjoitti:

        Error 404..eiköse tarkoita, että kuva on poistettu...jos se lennähti sieltä päähäni ja minä kuvailin sen naisen tänne...kjeh kjeh kjeh
        Pistäs harkite kattoo niitä kuvii, mää paljastan ne kaikki tänne....

        Tai sitten sieppasit uniisi tuon kuva....


      • ihannättikuva

      • Talviaurinkoinen
        ihannättikuva kirjoitti:

        Kopioi tuo ja heitä hakuun ; ). http://kuvaton.com/kuvei/lammin_keli_3.jpg

        Aika erikoinen kuva..Pilvisen talvipäivän piristys katukuvassa. Laittaisitko seinällesi tuollaisesta kuvasuurennoksen?


      • TukeaNuorisoa
        rahathyvään kirjoitti:

        Eipä tuolle taidekuvalle estettä olisi : ). Olisitpä nähnyt viime vuoden seinä kalenterin ; D)). https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&ved=0ahUKEwit08vB9tvKAhUCPD4KHZTHBSIQFgg5MAU&url=http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/03/13/aito-on-kaunista---mtkn-maaseutunuoret-tekivat-alastonkalenterin-katso-kuvat&usg=AFQjCNFzdKYoBkkb5T1bfZpMnBrPyCtXiw

        Tuo maaseutunuorien tekemä kalenteri näyttää nudistikylän touhulta. Ei pahalle. Tavallisessa arjessa kuvattuja juttuja tavallisista ihmisistä.
        Voisitko itse kuvitella osallistuvasi tuollaisen kalenterin tekoon? Olla kuvattavana? Kalenterin nimeksi voisi tulla partaiset miehet. Vauuuu!!!


      • toiveuniilmanviinaa

      • yritätsääkiihottaaMua
        toiveuniilmanviinaa kirjoitti:

        Olen kyllä pyrkinyt välttelemään kuvia, tokkopa kummiskaan tällaisella ropalla ; D. Hmmm mutta, jos ...... https://www.youtube.com/watch?v=OmEYGnAknHY

        Susta voisi ottaa kuvan moottoripyörän selässä, niin että laittais resut farkut jalkaan, bandiitto huivi päähän ja aurinkolasit silmille. Yläkroppa paljaaksi..Kun sulla on tuo parta..
        Tai sitten oranssit työhousut, yläosa paljaana, kypärä päähän tai kainaloon. Kalenteri perus suomalaisista nallekarhuista :)
        Ei se ropasta ole kiinni, vaan, miten sen ropan kantaa ;)
        Olipa kamala biisi etten sanos!! ;D)) Vai joka sormelle ja etenkin sille yhdelle keskimmäiselle...


      • mikässinuntoive

        Eikö jokaisella vanhalla sais toiveita olla ; D. Nykyisinhä kilpaillutetaan kaikki. Tuosta piisin aiheesta saisi katso kalenteri : ).


      • EiAinakaanTuo
        mikässinuntoive kirjoitti:

        Eikö jokaisella vanhalla sais toiveita olla ; D. Nykyisinhä kilpaillutetaan kaikki. Tuosta piisin aiheesta saisi katso kalenteri : ).

        Joo saa saa..Voi tuota sun ajatuksen juoksua :D Ei pysy perässä, hitaana. Minun toiveeni, sekä fantasiani ovat hyvin arkisia. Enkä kerro niistä tänne..
        Se vois kuule käyä sulle sillalailla korttia pelatessa, ettei enää pystykkää....Alkais pian omavuoro pelottaa!!


      • senkinperverticco
        EiAinakaanTuo kirjoitti:

        Joo saa saa..Voi tuota sun ajatuksen juoksua :D Ei pysy perässä, hitaana. Minun toiveeni, sekä fantasiani ovat hyvin arkisia. Enkä kerro niistä tänne..
        Se vois kuule käyä sulle sillalailla korttia pelatessa, ettei enää pystykkää....Alkais pian omavuoro pelottaa!!

        Ajattelin, jos 11 naista ois odottamassa ja jos se 12 kuukausi olis oma vaimo.....Mieskunto vois loppua.


      • korttihai

        Onhan se noinkin : D. Korttia ei ole tullut pelattuakaan kotvilleen. Se aika sijoittui, kun olin 5-8 vuotias. Pelattiin kakkahousua ja ristikontraa.


      • JäisköpartaVäliin

        Me pelasimme Musta-Pekka korteilla ja sitten tuota paskahousua. Aika pieni olin, alle 10v, kun isommat sisarukset tarvitsivat pelikaveria ja opettivat ja toisinaan pakottivatkin pelaaman tuppia, sököä, katkoa ja MustaaMaijaa..Ei ihme, että olin aika haka noissa lukio aikoina, kun pakon edessä oppinut :D Välitunnit lyötiin korttia....Äiti se välillä sanoi, kun olin vyötärön korkuinen, että hirveää kun tuo tyttö pelaa, kuin vanhat ukot :D))


      • voinoitamuistoja
        senkinperverticco kirjoitti:

        Ajattelin, jos 11 naista ois odottamassa ja jos se 12 kuukausi olis oma vaimo.....Mieskunto vois loppua.

        Niin mutta eikös tuossa kpl:ssa ollut valinnasta kysymys? Kyllähän se yhdessäkin oisi töitä : ). Mutta arvaappa mikä oli ensimmäinen kerta kun härnäsin naista?


      • Wanhatmuistelee

        Saahan niitä haaveita olla. Eikä täällä kaikkea tosissaan kirjoitella. Leikki leikkinä.. Ei vain viitsi aivan kaikkea kirjoittaa, eikä kaikkiin leikkiin lähteä mukaan. Ehkä irl sitten ;p
        Aika aikaisin oot varmasti aloittanut, koska olet noin eteväksi ehtinyt :D Olsitko opettajaa ekaluokalla? Nipistitkö pyllystä?


      • Huvittaavielänytkin
        Wanhatmuistelee kirjoitti:

        Saahan niitä haaveita olla. Eikä täällä kaikkea tosissaan kirjoitella. Leikki leikkinä.. Ei vain viitsi aivan kaikkea kirjoittaa, eikä kaikkiin leikkiin lähteä mukaan. Ehkä irl sitten ;p
        Aika aikaisin oot varmasti aloittanut, koska olet noin eteväksi ehtinyt :D Olsitko opettajaa ekaluokalla? Nipistitkö pyllystä?

        Aika lähelle, joku kouluun pääsyn päättäjä oli. Piti piirtää kuva. Noh minähän piirrin naisen jolla oli "rinta taskut", siitä tuli kysely että mitäpä nuo on. Sillo juolahti, että kohta sitä ei päästä kouluun piti "taskujen" ylä laitaan kiirellä piirtää napit ; D)). Päästiinhän sitä sitten kouluunkin.


      • Eilenmuistin
        Huvittaavielänytkin kirjoitti:

        Aika lähelle, joku kouluun pääsyn päättäjä oli. Piti piirtää kuva. Noh minähän piirrin naisen jolla oli "rinta taskut", siitä tuli kysely että mitäpä nuo on. Sillo juolahti, että kohta sitä ei päästä kouluun piti "taskujen" ylä laitaan kiirellä piirtää napit ; D)). Päästiinhän sitä sitten kouluunkin.

        Tiedätkö mitä, minä ajattelin, että sinä kirjoitit tuonna alas, että vaivun ikävään. Ehdin ajatella, kuinka läheinen.....aika hiljaiseksi veti...Siltikin oli tuon viestin kirjoittaja kuka tahansa, tuollaiset viestit aina pistää miettimään.
        :D)) Aika hauska juttu ja hyvin olet oivaltanut noin pieneksi. Lapset ovat kyllä ihania!! Arvaappa minkä ikäisenä pussasin eka kerran poikaa?


      • Hauskamuistella

        Niin pistää. Varmaan neljä vuotias ja kaadoit viellä pojan tahi juoksit kiinni ; D)). Niin lapsen suusta totuus tulee : ).


      • NatisevatHampaat

        Hyvin arvattu, olin 5. Naapurin poika, minua vuoden nuorempi oli meillä leikkimässä. Olimme kuulleet, että miehet ja naiset joskus pussailevat keskenään. Siinä sitten päätimme kokeilla. Suut suppuun ja pussaamaan. Painoin melko lujasti kaverini huulia suullani ja kuulin selvästi natinaa...Ajattelin, että hyi tuolla toisella irtoo hampaat, kun ne noin natisee. Sillä pojalla oli oikeasti monta heiluvaa hammasta, kun hän oli niitä aikaisemmin esitellyt. Tuskin tuo natina nyt hänen hampaistaan kuului, mutta pienenä kuvittelin niin ja olin aivan varma asiasta. Monelle sitten kerroin, että tuota poikaa ei kannata pussata, kun sillä natisee hampaat :D))
        Hyvää yötä ja natisevia unia ;D


      • gelu

        ; D))). Ei kuitenkaan kieli loikerrellut suuhun. Hyvää yötä.


      • MistäTiesit
        gelu kirjoitti:

        ; D))). Ei kuitenkaan kieli loikerrellut suuhun. Hyvää yötä.

        Mistä oikeasti arvasit!!! No luikerteli sitten sen pojan kieli ja siksi se loppuki. Sanoin, että hyi, ei sitä noin ruukata :D Öitä....


      • Mitähäntuohom

        No voi että :( Kaikenlaista ihmiset tekevätkin. Täytyy olla jokin häiriötila, että pystyy tuollaiseen.


      • eituolleenkohdellakisuja

        Tuon tekijältä ei kun oma häntä viäntää mutkalle.


      • tottaturisette
        Mitähäntuohom kirjoitti:

        No voi että :( Kaikenlaista ihmiset tekevätkin. Täytyy olla jokin häiriötila, että pystyy tuollaiseen.

        Häntä on kissalle, kuin koiralle tasapaino ja aistielin. Ärsyyntyvät jos koskee.


      • NoVoiToisenKerran
        tottaturisette kirjoitti:

        Häntä on kissalle, kuin koiralle tasapaino ja aistielin. Ärsyyntyvät jos koskee.

        Ai niin muuten niin onkin, unohdin tuon tasapainoelin jutun.


    • poopsdosd

      pskoadkoaksdo

      • noinkinvoisanoa

        : ).


    • VaihteeksiVaivuin

      ikävään..?

      Palailen kuha joudan.

      • MitäSanoisintuohon

        No voi sun :( Mikä ny?


      • partaletille

        Otan osaa...


      • eisenläheisempi

        Puolikas setä oli.


    • yksikolmesta

      K..... täälläkö jutskailet etkä mun kanssa : (

      • kolmenpuolesta

        Kukas olet kaunokainen ; ).


    • öitäsitten

      että pätkähti ; D)).

      • Aloittajahaukottelee

        Öiteli vaan!


      • jataaslähettiin

        Aamuja


      • Tulintaas

        Milloin juhlasi olivatkaan? 8 päiväkö?


      • Vaitulit

        Eilen kyllä kakku korkattiin, kun oli vieraita Norjasta asti. No, kaheksaspa hyvinnii : ).


      • NoenTullutTaimelkein
        Vaitulit kirjoitti:

        Eilen kyllä kakku korkattiin, kun oli vieraita Norjasta asti. No, kaheksaspa hyvinnii : ).

        Oho, onko sinulla sukua siellä?


      • Vaimelkein

        Näinkin voisi sanoa : ).


      • Kohta
        Vaimelkein kirjoitti:

        Näinkin voisi sanoa : ).

        sehän kiva :)


      • läksiskösitsekkin

        Ja Taimaassa ; D)).


      • AlhaallaKysymyksiä
        läksiskösitsekkin kirjoitti:

        Ja Taimaassa ; D)).

        No oho!!! Ihan oikeastikko haluaisit muuttaa Thaimaaseen? Tuonne alas jo tein muutaman kysymyksen....Minusta tuo ei ole ollenkaan hullumpi ajatus, ihan oikeasti!!


    • Ei_nimim.Rumamaija

      Minä en pidä lainkaan miehistä joilla on parta. En ole koskaan pitänyt.
      (Mutta makunsa kullakin.) En myöskään harrasta pilkkimistä tai asu A:ssa.

      Onneksi omalla miehellä on korkeintaan sänki, sillä kiltillä ja suloisella.

      • Parteletille

        Eikö se ole joku sellainen sanonta, ettei ole miestä partaan katsominen? Sänki on ihan jees minustakin :)


      • Silmätsielunpeili

        Voi ollakkin : ). Sänki on niin siivottoman näkönen ja varmaan pisteliäs jossakin hommissa luulisin ; D.


      • Kommenttiapukkaa
        Silmätsielunpeili kirjoitti:

        Voi ollakkin : ). Sänki on niin siivottoman näkönen ja varmaan pisteliäs jossakin hommissa luulisin ; D.

        No voi hiiskatti..Sinähän olet, kuin jatkuvalämmitteinen kiuas....


      • turbokinnostaapaineita

        Vähän tuntuukin siltä, pikkasen on nuo lämmöt koholla.


    • töpöhännältä

      Onko misulla ikävä?

    • Partaletille

      Riippuu, kuka kysyy? Ketähän sinä itse ikävöit?

      • Tätitfun

        Niin kuka? Kuka olet töpöhäntä? Letti ikävöi Tätijä mukavia : ).


      • töpöhännältä

        Yhtä kaunista naista. Söpöä misua.


      • Partaletille
        Tätitfun kirjoitti:

        Niin kuka? Kuka olet töpöhäntä? Letti ikävöi Tätijä mukavia : ).

        En ikävöi tätejä. Onko kirjoitukseni sinusta miesmäisiä, siksikö kuvittelet aina minua l.......? :(
        Niin, piti kysyä vielä noista toisista "juhlista", joista kirjoitit yllä. Milloin ne ovat?
        Ja oliko tuo sinun kirjoituksesi, että lämmöt koholla? Oletko sairastunut tai mistä ajattelet tuon lämpöilyn johtuvan?


      • melkoinentutkimus

        Itseäni tarkoitin ikäjöimällä Tätejä : D. No en. Ja yksi Täti aikoinaan sanoikin, että hän on "hyvä Jätkä". Tuohon en muistaakseni virkkanut mitään ; D)). No huomenna lähden pukuilemaan : ). Synttärilöistäni tiedä milloin pistäytyy kävijät, pikkuisen kaikki taas kasautuu : ). Tuo röllikkäkö tehnee, entiedä. Käväsin tutkimuksissa tänään, ei mitään hälyyttävää. Verikokeet hyvät, joutuu viellä tekemään sokeri rasituksen, nam vattumehua ; P.... .


      • Partaletille

        Onko suolta tähystetty? Mitä lääkäri sanoi, saitko mitään lääkettä tuohon vaivaasi? Minulla on muutama kerta. Tähystetty ...kummastaki päästä. Harmillisia tuollaiset vaivat :( Oletko kokeillut visibliiniä? Onko sinulla ollut sokeri koholla? Millainen on yleisvointisi?
        Muuten, vieläkö on parta tallella? Ei ollut sitten kaksimielinen kysymys tai miten sen nyt ottaa...


      • noeivarmaan

        Ei ole. Tavallista maha tautia, jos ei johdu sokerista. Onneksi ei ollut eräs romplaamassa, oisi hymy mahtanut hyytyä allekirjottaneellä ; D. Siinä se rajalla siirappisuus on, vointi vähän väsähtävä varmaan lämmön takia. Minnekkä se parta nyt? Tuosta juolahti mieleen ajatus, hmmm ; D)).


      • Partaletille

        Juu, tiedätkö, että oppikirjoissa kehoitetaan suolistovaivoissa sormella tnnustelemaan peräaukon kautta mahdollisia haavaumia, pukamia yms...Mitä oisit sanonu, jos olis olut se eräs tunnustelemassa ja olis vähän käsi livenny...vahingossa tietenki?
        Jaaahaas, mikäs se nyt mieleen niin yhtäkkiä juolahti? Pieni aavistus tuosta :D
        Nyt kyllä minun mahani murisee niin hurjasti, että pakko lähteä syömään. Kähmi sillä aikaa muita.


      • onkosmuitapaikalla

        Niimpä, taitaavat kehottaa romplaamaan kaikki pelit. Onneksi eräälle piiitkät jonot : D. Huh. Justiin otin ilta palan Perinteiset HK:oon sinisen ja cream crackeriä nam.


      • Partaletille

        Niin, olisihan se ihan piristävää, jos muitakin kirjoittaisi tänne. Kuule, ei sinun tarvitse vastailla minulle minun takiani, velvollisuudentunnosta. Aika mauttoman kuuloinen kehoitus oli tuo kähmintä, kunhan heitin ajattelematta.
        Kaipaatko parisuhdetta?


      • Mautompahyvinkin

        Äääh, mikäs kiire tässä tossun alle ; D. On se hyvä että muilla on muitakin harrastuksia, eivätkä ajautuisi tänne kirjoittelemaan ; D ja eihän ne uskaltaisikaan. Vieläkös käyt töissä vai joko eläkkeellä?


      • Partaletille
        Mautompahyvinkin kirjoitti:

        Äääh, mikäs kiire tässä tossun alle ; D. On se hyvä että muilla on muitakin harrastuksia, eivätkä ajautuisi tänne kirjoittelemaan ; D ja eihän ne uskaltaisikaan. Vieläkös käyt töissä vai joko eläkkeellä?

        En ole eläkkeellä ja toivottavasti en vielä moneen vuoteen. Olen sairastellut. Selviäisipä äkkiä syy ja pääsisin tästä taas enemmän elämään kiinni!! Miten sinulla tuo eläke? Joko häämöttää?


      • Rohvessori

        Vielä taitaa olla 20 vuotta, huh : ). Eilen tuli yliopistolta kirje, arvelin jo että ne tarviaa sinne ammattimiestä. Olikin kysely : (. Uskonnosta ja terveydestä yms. Mielenkiintoisisa kaavakkeita : ).


      • Partaletille
        Rohvessori kirjoitti:

        Vielä taitaa olla 20 vuotta, huh : ). Eilen tuli yliopistolta kirje, arvelin jo että ne tarviaa sinne ammattimiestä. Olikin kysely : (. Uskonnosta ja terveydestä yms. Mielenkiintoisisa kaavakkeita : ).

        Olisitkin niin sopiva siihen työhön ulkonäkösi perusteella. Suloinen ja herkkä tiedemies. Parran sivelyä sinulle....
        Hyvää yötä Professori Ja lämmin kiitos tästäkin illasta


      • nukkumaankuumetta

        Öitä oppilas ja muutkin : ).


    • yksikolmesta

      Kiva nähdä taas kirjoituksiasi pitkästä aikaa : ).

      • Huomenia

        Vain nähdä ; (.


      • Aloittajanpyyntö

        Tuu tänne meidän kanssa juttelee. Älä lähde heti pois!!! Olisi niin mukava jutella enemmänkin kanssasi ja kuulla, mitä sinulle kuuluu!!!


      • yksikolmesta

        Kipeänä olen ollut pitkään, siitä ei sen enempää tänne. Nyt jo vähän parempi vointi : ). Olen käynyt lukemassa näitäkin palstoja ja välillä nauranut ääneen. Jaksanut paremmin saikulla olla, kun nämä piristäneet päivääni. Kiitos näistä : ).


      • Piikitteliä

        Miksihän me kaikki ollaan niiiin sairaita? : ).


      • Aloittajalta
        yksikolmesta kirjoitti:

        Kipeänä olen ollut pitkään, siitä ei sen enempää tänne. Nyt jo vähän parempi vointi : ). Olen käynyt lukemassa näitäkin palstoja ja välillä nauranut ääneen. Jaksanut paremmin saikulla olla, kun nämä piristäneet päivääni. Kiitos näistä : ).

        Olen samaa mieltä, että usein saa nauraa täällä ääneen :D Älä nyt aivan heti häivy, kun vihdoinkin saimme sinut tänne! Kuka olet meistä kolmesta? J, H?


      • yksikolmesta

        No se toinen aakkosjärjestyksessä : ). Ollaankohan me saatu palstalta tartunta ; ).
        Onneksi paranevaa laatua tämäkin tauti. En häivy, teen vain muita töitä välillä. Vähän jääneet rästiin, kun väsyttänyt. Mahtoi joku olla entistä k....... puku päällä : )


      • jospasesiitä

        Tokkopa ; ). Varmaankin ollaan. Omastani en tiedä.


      • Aloittajalta
        yksikolmesta kirjoitti:

        No se toinen aakkosjärjestyksessä : ). Ollaankohan me saatu palstalta tartunta ; ).
        Onneksi paranevaa laatua tämäkin tauti. En häivy, teen vain muita töitä välillä. Vähän jääneet rästiin, kun väsyttänyt. Mahtoi joku olla entistä k....... puku päällä : )

        no kyllä jonkinlainen palstatartunta ollaan nyt saatu, koska tänne pitää aina uudestaan tulla :D Mutta täyyy sanoa, että en vieläkään tiedä, kuka olet meistä kolmesta :D Niin huonosti välähtää mulla :D Töitä teillä molemmilla oli muistaakseni kovasti. Onko huominen päivä vapaa?


      • Aloittajalta
        Aloittajalta kirjoitti:

        no kyllä jonkinlainen palstatartunta ollaan nyt saatu, koska tänne pitää aina uudestaan tulla :D Mutta täyyy sanoa, että en vieläkään tiedä, kuka olet meistä kolmesta :D Niin huonosti välähtää mulla :D Töitä teillä molemmilla oli muistaakseni kovasti. Onko huominen päivä vapaa?

        Minä toivotan hyvää yötä teille :) Jääkää te keskustelemaan vielä :) Ehkä hetken vielä tuolla ikävällä katselen aikani kuluksi. Tuntuu ihan mieltä lämmittävälle, että tulit sinä toinen aakkosjärjestyksessä ja hoksasit katsoa tänne ikävä palstallekki :)


      • yksikolmesta

        Vapaalla huomennakin töistä. Menen ostamaan icebagit, kun pari kertaa olen ottanut lukua jäätiköllä. Siksi saikullakin ollut, ei onneksi murtumia kuitenkaan.
        Onko kokemusta noista kengistä ? ( J:ltä tämä kysymys )


      • kopkoppuuta

        Mistä kengistä? Onhan vanhuksille nastapohjallisiakin saatavina : D)), no ei vaineskaan : ). Varovainen olla pitää näillä kelilöillä, helposti pyllylleen menee.


      • yksikolmesta

        Tämä vanhus menee nyt nukkumaan : ). Hyvät yöt teille nuorille, jotka pysytte pystyssä väsyneinäkin.


      • Pitäneeitsekkin

        Hyvät yöt.


    • Aloittajatoivottaa

      Pikku kirpakka pakkanen ja ihana talviaurinko muistavat meitä tänään :) On oikein suloisen raikas ilma!
      Aamusta olin parisen tuntia lapsenvahtina. Nuorin tytöistä, 5v istui sylissäni, kun häneltä pääsi sakea paukku, sanoin, että huh huh, jolloin tyttö kysyi: No oletkos allerginen :D
      Lähdempä tästä nyt ulkoilemaan, että ajatukseni saavat haukata happea. Pyörähdän samalla yhden pienen pojan syntymäpäivillä.
      Oikein mukavaa ja iloista ilmapallo päivää muillekkin :)

      • qwdfwdf

        Well thank you miss


      • Juhlija

        Kyllä olikin raitis ilma juhlatamineissa, näpitjäissä. Mites täällä on voitu? Kakkua syöty ja paukuteltuko?


      • Aloittajalta

        Juhlavaatteissa tulee helposti kylmä, kun joutuu seisomaan ulkona pidempään. Olitko kantamassa? Olivatko suuretkin "juhlat"?
        Kiitos, ihan kohtalaisesti mennyt. Päivä olisi ollut ihana, jos vain vointi olisi ollut parempi.
        Marsipaanikakkua syötiin ja paljon naurettiin Eli ei silti valittamista. Vieraita kävi nyt illasta.
        Mitä ajatuksia sinun iltaasi? Mikä on vointi?


      • Kakkuasyötynam

        No en kannellunna. Ei nuo kovin isot, joku 80 henkeä. Ihan hyvät pippalot nuoret olivat tehneet musiikki esityksiä ja henkilökuvan. ; D)) Minkälaisia juttuja lähtee liikkeelle? : D)). Vointi ihan hyvä : ).


      • selkävaivainenkantamassa

        Voi luoja sentään kuitenkin :D)) Eli se mahatauti on antautunuy sinulle?


      • Pappiloillamukavatjutut

        Mitä se luojittelee? Kaikkihan ne antautuu, ei vaineskaan vielä nuo lämmöt kummittelee. Arvaappa mitä pappi kehui parhaaksi ehkäisyksi? : D)).


      • varmaehkäisy
        Pappiloillamukavatjutut kirjoitti:

        Mitä se luojittelee? Kaikkihan ne antautuu, ei vaineskaan vielä nuo lämmöt kummittelee. Arvaappa mitä pappi kehui parhaaksi ehkäisyksi? : D)).

        No kuvittelin sinut kantamassa selkäsi kanssa, olisiko selkä kestänyt? jos olisit ensimmäisenä pudonnut monttuun?? :D Tiedän tiedän, minulla on hirveä huumori!! Jos lämpöä, niin ei varmaankaan ollut herkkua olla kylmässä.
        Mitä pappi suositteli, selibaattiako? Kaikkea se pappikin tuollaisissa juhlissa laukoo...Minulla hieman samanlaisia kokemuksia yhdestä papista...


      • kylläselkäkestää

        Korkea elintaso hoitaa homman kuulemma ja oikeassa varmaan on. Arveleppa, mulle misukkii tinkiity kyytiin tännään. Toivottaan ettei huhu läheleviämään, maine vielä menee ; D)).


      • Puheenaihettaihmisille
        kylläselkäkestää kirjoitti:

        Korkea elintaso hoitaa homman kuulemma ja oikeassa varmaan on. Arveleppa, mulle misukkii tinkiity kyytiin tännään. Toivottaan ettei huhu läheleviämään, maine vielä menee ; D)).

        Niin, voi muuten olla pappi oikessa monessakin suhteessa. Millainen nainen? Syntyikö minkäänlaista vipinää? Pitäisiköhän minun kurvauttaa sinne ja ajeltaisiin autolla koko päivä pitkin poikin. Laittautuisin viimosen päälle, mitä en yleensä tee. Kunnon korkeat korot ja hiukset pöyhkeiksi..piukat garkut..Kyllä olisi hupaista katsella ilmeitä :D Käytäisiin kaupoissa ihan muuten vain ja käveltäisiin käsikynkkää kaduilla. Sit ravintolaan syömään!! Hymyiltäisiin herttaisesti toisillemme....


      • toivotaanettei

        Joskus piirrelty samalla pöydällä, apoutti n.41 vuotta sitten ; D)). Justiin sottailin että hänkin täyttää varmaan kohta täysiä vuosia. Tuo ementä ei tarvitse korkeita korkoja : ). Elä nyt tuommoista haasta, muutenkin vanhat heittelevät veivejään : ).


      • Mikäsettei
        toivotaanettei kirjoitti:

        Joskus piirrelty samalla pöydällä, apoutti n.41 vuotta sitten ; D)). Justiin sottailin että hänkin täyttää varmaan kohta täysiä vuosia. Tuo ementä ei tarvitse korkeita korkoja : ). Elä nyt tuommoista haasta, muutenkin vanhat heittelevät veivejään : ).

        Mihinhän tuo meidän ystävämme yksi kolmesta lähti :( Olisin niin mielelläni kuullut hänestä lisää pitkästä aikaa.... Voi että ihan :((
        Mutta tiijäkkö mitä mää ajattelin, että tuolla ikävällä oli kyllä ihan hullu meno taas. Saa nauraa välillä ittesä iha kippeeksi ja etenki näi illalla :D Tuleekoha se meille aikuisllekki tuo iltavilliys? Mitä aattelit huomenna tehä?


      • Hannunvaakuna

        Tuolla ikävällä, eikös täällä ikävällä? ; D)). Minuakin jännitti tämä päivä, joku tällä viikolla kirjoitteli Lauantaina nähdään : D)). No ei ollunna mulle : ). Pitäsköhän proviilissa käydä? Jos vaikka palstaileis huomenna, pitää nyt katsella.


      • Partaletille
        Hannunvaakuna kirjoitti:

        Tuolla ikävällä, eikös täällä ikävällä? ; D)). Minuakin jännitti tämä päivä, joku tällä viikolla kirjoitteli Lauantaina nähdään : D)). No ei ollunna mulle : ). Pitäsköhän proviilissa käydä? Jos vaikka palstaileis huomenna, pitää nyt katsella.

        Käyn suoraan asiaan!!! Nonniin, missäs tuo mainitsemasi profiili on? Nyt olisi varmaan aika käyttää tilaisuus hyväksi ja kertoa se..Minä en tule sinne, menkää te. Mutta voisitko luvata mulle, että tulet hyvästelemään, kun siirryt täältä sinne? Olemmehan jo niin kauan, jos ei nyt iha keskustelleet, niin ainakin hölmöilty täällä :D)) palstaveliseni :)
        Lähden tänään reissuun ja tulen perjantaina. Koska en ole huomenna täällä, toivotan sinulle oikein maukasta ja iloista syntymäpäivää ja tahtoisin muistaa sinua laululla..."Onnen kyyhky lentää, kaukomaille entää, kuka tänä päivänä Onnen saa, palstapappa tänä päivänä Onnen saa" Tööt..tööt...prööt...paukkuserpentiiniä...poks!!!!


    • Katsausaamuun

      Jokos vanhukset heräilleet? ; D.

      • yksikolmesta

        On tuolla muutama virkeä jo käynyt hiihtämässä : ) Shoppailemaan lähden, jos niitä lenkkareita tai sitten uudet luistimet. Mitäs ajattelit tänään tehdä ?


      • Litkujenjuontikin

        Vai luistimet, meinasitkos pyllykänkin kipeyttää? ; ). Pitäisi kait käydä ulkona pyörähtämässä, pilkintä nyt jäi tältä viikolta. Varmaan huilailla tää päivä. Huomenna sitten taas töihin. Kiireinen viikko muutenkin tiedossa.


      • Aloittajalta
        yksikolmesta kirjoitti:

        On tuolla muutama virkeä jo käynyt hiihtämässä : ) Shoppailemaan lähden, jos niitä lenkkareita tai sitten uudet luistimet. Mitäs ajattelit tänään tehdä ?

        Kirjoitit tuolla ylhäällä kengistä. En ole koskaan kuullut tuollaisista, jos et jääpusseja tarkoittanut :D Ja hyvä, ettet murtanut paikkojasi kuiyenkaan! Ikävää tuollainen loukkaantuminen kuitenkin, etenkin kun olet liikunnallinen ja joudut nyt varmaan odottamaan jonkin aikaa paranemista, että pystyt kunnolla taas liikkumaan. Onko sinulla fyysinen työ?
        Minua tuo talvipyöräily toisinaan pelottaa. Silloin saisi kyllä tenkaissa olla tuollaiset airbacit, voisi mennä kuin ilmatyynyalus :)


      • tukipyörät

        Mitä sinä airbacilöistä puhut, eikös ne löydy omasta takaa ; D. Löytäsinköhän videon bäckilöistä : ). Ei löytynyt, pitää viellä etsiä.


      • Äläskarkaa
        tukipyörät kirjoitti:

        Mitä sinä airbacilöistä puhut, eikös ne löydy omasta takaa ; D. Löytäsinköhän videon bäckilöistä : ). Ei löytynyt, pitää viellä etsiä.

        Hei, se profiili!! Olen tosissani.


      • Lisäänvielä
        Äläskarkaa kirjoitti:

        Hei, se profiili!! Olen tosissani.

        luitkos tuolta ylempää viestini, jossa oli onnittelulaulu Sinulle?


      • Kuvauusi

        Nyt luin : ) Kiitos ; D. Vanhasta proviilista puhuin : D)). Minnekkäs menet?


      • Partaletille

        No höh! Ajattelin, jos olisit keksinyt teille paremman keskustelu paikan, mutta etpä tietenkään!! Täällä vaan nyhjäät!!!
        Turhauttavaa!


      • Todellaharvoin

        Noh. ehkä hyvin harvoin kirjottelen yleX:llä shoutboxissa : D)).


      • Ärsyttääää
        Todellaharvoin kirjoitti:

        Noh. ehkä hyvin harvoin kirjottelen yleX:llä shoutboxissa : D)).

        Tuolla menolla et pääse täältä koskaan pois!! Oot ihan onneton noiden naisten kanssa! Mää meen kyllä nyt tiskaamaan ainaki.


      • vannoutunut

        Onko näin : D)). Enkä ole, noh ehkä pikkusen.


      • Partaletille

        Näin on! Painaisit nyt vähän päälle, jos joku kiinnostaa..Huhuhuijaa, kun meinaa hermostua ihan oikeasti :D))
        Hieno kuva oli, ihan jalat tutisee..MIksi tuota kaulassa olevaa sanotaan? Vähän rokahtava. Onko se sitä varten, että siitä voi sievästi vetää, jos haluaa muiskun ;D Toivottavasti rohkaistut sen yhden suhteen....
        Heipat!


      • yksikolmesta

        Nyt on ihkauudet icebugit ja kauniin punaiset. Ensimmäiset tuonväriset minulla. Ja kohta lähden niitä koekäyttämään. Mukavantuntuiset jalassa. Saas nähdä pysynkö pystyssä vai tuleeko lisää mahalaskuja : ). Työntäyteinen viikko minullakin tulossa. Saikulla jäänyt töitä rästiin ( arvaan ) : (. Monta oli lotossa oikein ?


      • Eiseitsemäävielä

        Varmaan todella hyvät, varmaan parkettilattiaa kannattaa vältellä : ) Ole varovainen eläkä tuudittaudu liialliseen pidon tunteeseen. Ei ole meidän lotossa monta ollut aina oikein, kiertää hienosti. Pidä vähän jöötä työkaveriloillesi ; ).


    • partaletillä

      Uutta suoneen kun vanha kuolee nössö.

      • Goshi-waza

        Kiitos palautteestasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe