Ylt vs.Kaiku

jhdgshf

Kaksi toisiaan vastaan taistelevaa palstalaista. Kumpi voittaa?

44

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dshfshh

      Heh :D

    • mielipiteeni

      Kaiku haukkuu aina ja ei esitä asioita rakentavasti. Peukutan yhteenlaskulle!

    • Kampi

      Kampi voittaa.

    • Eriforumille

      mitä se voitto olisi? Siitä voi jo päätellä paljon.

      • Jokainen_

        Jokainen miettii oman päänsä sisällä minkälaisen palkinnon tahtoisi ja päättelee siitä sitten.


    • Jaa, että tämmöstä taas narsistille tyypillistä kilpailuasetelmaa yritetään viritellä...

      Kai munkin täytyy tätä kommentoida kun kerran mainituksi olen tullut ja kun "taisteluparin" toinen osapuoli tuossa jälkeenpäin keskustelussakin otti "palstasuhteemme" esille, jota siinä kohtaa en kokenut tarpeelliseksi kommentoida, mutta vastine siihenkin, miksi en hyväksy "normi-ihmiseksi" hänen ilmaisuaan lainatakseni tulee samalla tässä...

      "Esim. ylt ei ole vuosikausia kestäneestä kirjoittelustaan huolimatta koskaan hyväksynyt minua ns. normi-ihmiseksi, vaan olen enemmän tai vähemmän narsisti aina hänen kirjoituksistaan päätellen"

      Että syy siihen miksi pidän ko "taistelupariani" hyvin kyseenalaisena henkilönä liittyy siihen muinaiseen jupakkaan, jolloin hän yritti esiintyä tällä palstalla minuna/kirjoitti minun nimissäni, ja loipa silloin vielä jonkun "tutkija" hahmonkin itseään puolustamaan, että hänen suhteensa olen ottanut sen linjan että "kuka kerran keksitään niin sitä aina epäillään"

      Silloin ko. asiaa oli hyvin vaikea ymmärtää, että aikuinen ihminen ryhtyy moiseen, mutta toki näin jälkeenpäin kun enemmänkin ymmärtänyt tämmösten nettikeskustelujen luonnetta ja viisastunut sen suhteen paljon, että tosiaan netsissä ny kuka tahansa voi esiintyä millaisena tahansa, (muuallakin kuin tällä palstalla) niin tiedä sitten voiko sitäkin pitää yleisyytensä vuoksi nykyaikana jo normaalina, vaikka itse henk. koht. pidänkin sitä hyvin kummallisena...

      Mutta tää maailma on nykyään menny internetin/somen myötä niin kummalliseksi eletään jossain virtuaalitodellisuudessa jolla välttämättä ei ole mitään tekemistä sen oikean todellisuuden kanssa...

      Hetken mietin tuota voittamista, että mikä se minun tapauksessani sitten olisi tähän "kilpailu" aiheeseen liittyen ja päädyin johonkin sellaiseen ajatukseen, että omasta mielestäni olen voittaja jos uskallan sanoa sanomiseni omana itsenäni ilman että minun tarvii piiloutua huutelemaan puskista tai keksimään itselleni jos jonkinlaisia hahmoja ja palkinto on jotain sellaista, että voin olla itseeni tyytyväinen syystä ettei mun tarvi esittää muuta kuin mitä olen...

      Yleisluontoisesti olen sitä mieltä, että varmasti tuon "taisteluparini" kommentit ovat omiani värikkäämpiä ja vauhdikkaampia ja siltä osin viihdyttävämpiä kuin nämä minun hieman "vakavahenkisemmät" kuten ny tämäkin tässä...

      Mutta kaiken kaikkiaan, eiköhän me molemmat ny kuitenkin mahduta tänne palstalle sellaisina kuin ollaan ja varmaan ihmisinä ollaan niin erilaisia, että kilpailu/vertailu on sinällään turhaa...

      • askelaskeleeltaeteenpäin

        "Hetken mietin tuota voittamista, että mikä se minun tapauksessani sitten olisi tähän "kilpailu" aiheeseen liittyen ja päädyin johonkin sellaiseen ajatukseen, että omasta mielestäni olen voittaja jos uskallan sanoa sanomiseni omana itsenäni ilman että minun tarvii piiloutua huutelemaan puskista tai keksimään itselleni jos jonkinlaisia hahmoja ja palkinto on jotain sellaista, että voin olla itseeni tyytyväinen syystä ettei mun tarvi esittää muuta kuin mitä olen..."

        Eli kun rekattuna nimimerkkinä näin toimit, et huutele puskista.

        Hienoa, ettei tarvitse esittää muuta kuin mitä itse on. Se on jo melkoinen palkinto, että voi olla miellyttämättä ja mielistelemättä yhtään ketään ja yhtään missään. Aika harvoin ehkä ihan täydellisesti onnistuu, mutta todella hieno pyrkimys.


      • "Se on jo melkoinen palkinto, että voi olla miellyttämättä ja mielistelemättä yhtään ketään ja yhtään missään."

        Niin, tuosta kyllä tuli mieleen semmonenkin juttu, että nykyään kun lietsotaan kaikenlaista epäluuloja niin toisen vilpitön positiivinen kommentti tai arvostuksen osoitus, kiittäminenkin saatetaan tulkita virheellisesti mielistelyksi...

        Tiedä sitten johtuuko se tosiaan tuosta yleisestä vilpillisyyden lisääntymisestä jolloin tuntuu, että kaikkea ystävällisyyttäkin pitää epäillä vaiko onko se osa narsistista luuloa, että "kaikki" ihmiset mielistelevät saadakseen kohteeltaan jotain "hyötyä" ts. liittyy aiheeseen, että narsisti luulee että kaikki ihmiset ovat samanlaisia petkuttajia kuin hän, hän on vain pikkusen parempi...


    • Lisään vielä tuohon "mielistelyyn" liittyen, että itse ainakin olen yrittänyt myös kunnostautua sillä saralla, että jos koen/huomaan, että toisen tekemisissä, olemuksessa, saavutuksissa tms. on jotain kehuttavaa tai kiitoksen aihetta niin pyrin sanomaan sen myös ääneen...

      Liittyy juurkin siihen, miten puhumme toiselle ihmiselle, huomautamme hyvin helposti toisen tekemistä virheistä tai tekemättä jättämisistä ja jätämme huomoimatta, antamatta postiivista palautetta, jolloin toiselle voi tunne, että mitä mitään kannattaa yrittää/tehdä kun toinen ei kuitenkaan noteraa kuin ne huonot asiat...

      Vielä palaan siihen menneeseen tyyppiin tän aloituksen "kumpi voittaa" tiimoilta, että spostissani lukee myös lause, että "turha koittaa, xxx (=hänen etunimensä) voittaa jota kovastikin aikoinaan pohdin, että mitähän hän mahtoi tuolla voittamisellaan tarkoittaa...

      Mun puolesta hän sai ihan vapaasti tuntea olevansa voittaja vaikken ymmärtänytkään mistä hän kilpaili kanssani, mutta yhtä turha on aloituksen pohdinta, kumpiko ylt vs. kaiku voittaa, ennemmin viittaa vaan narsistiin jolle elämä on kokoaikaista kilpailua vaikkei vastapuoli ees tiedä mistä kilpaillaan...

      • xfgvvbv

        Siis lähettikö kaiku sulle ilkkuvaa s-postia?


      • ylt_rokkaa

        Uskomatonta(joskin ei yllättävää) jos näin.


      • xfgvvbv kirjoitti:

        Siis lähettikö kaiku sulle ilkkuvaa s-postia?

        Tyrks, ny meinas mennä kahvit väärään kurkkuun, rupes niin naurattaan, ettäkö se tuntemani tyyppi, joka on mies esiintyis täällä palstalla kaiku nimmarilla kirjoittavana naisena, jos niin olis ny se tyyppi olis kyllä vielä kahelimpi mitä olisin hurjimissa kuvitelmissani osannu kuvitellakaan...

        Mutta joo, leikki sikseen tuon xxx voittaa jutun kertoi minulle spostissa se tuntemani tyyppi, mutta aikoinani kyllä joku nainenkin lähetti minulle spostia luullen, että puhun täällä hänen miehestään. Samoihin aikoihin tuo kaiku sitten hehkutti palstalla, miten mukavaa kun olen "löytänyt" saman tyypin toisenkin uhrin, ja saan kirjoitella hänen kanssaan, että lopputulemana kyllä päättelin että mahdollisesti tuo kaiku saattoi olla asialla sen tapauksen suhteen..


      • Kyllä_nyt
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        Tyrks, ny meinas mennä kahvit väärään kurkkuun, rupes niin naurattaan, ettäkö se tuntemani tyyppi, joka on mies esiintyis täällä palstalla kaiku nimmarilla kirjoittavana naisena, jos niin olis ny se tyyppi olis kyllä vielä kahelimpi mitä olisin hurjimissa kuvitelmissani osannu kuvitellakaan...

        Mutta joo, leikki sikseen tuon xxx voittaa jutun kertoi minulle spostissa se tuntemani tyyppi, mutta aikoinani kyllä joku nainenkin lähetti minulle spostia luullen, että puhun täällä hänen miehestään. Samoihin aikoihin tuo kaiku sitten hehkutti palstalla, miten mukavaa kun olen "löytänyt" saman tyypin toisenkin uhrin, ja saan kirjoitella hänen kanssaan, että lopputulemana kyllä päättelin että mahdollisesti tuo kaiku saattoi olla asialla sen tapauksen suhteen..

        "että lopputulemana kyllä päättelin että mahdollisesti tuo kaiku saattoi olla asialla sen tapauksen suhteen.."
        Kyllä nyt meni päätelmäsi mäkeen.
        Täällä palstalla pysyn.
        Kerran vaihdoin jonkun miespuolisen kirjoittajan kanssa muutamia sposteja, mutta siinä kaikki.


      • "Kyllä nyt meni päätelmäsi mäkeen"

        Meni ny mihin meni, niin vastaan samoilla sanoilla kuin ylempänä, että "kuka kerran keksitään, sitä aina epäillään"

        Olet yrittänyt aikoinaan esiintyä täällä minuna, kirjoittaa minun nimissäni ja sen jupakan myötä loit tosiaan jonkin "tutkijahahmonkin" että eikös siinä ole tarpeeksi syytä epäillä sinua...


      • Muistaakseni_
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Kyllä nyt meni päätelmäsi mäkeen"

        Meni ny mihin meni, niin vastaan samoilla sanoilla kuin ylempänä, että "kuka kerran keksitään, sitä aina epäillään"

        Olet yrittänyt aikoinaan esiintyä täällä minuna, kirjoittaa minun nimissäni ja sen jupakan myötä loit tosiaan jonkin "tutkijahahmonkin" että eikös siinä ole tarpeeksi syytä epäillä sinua...

        Muistaakseni et ihan puhtoinen ollut itsekään mitä tuli kirjoituksiisi... Joihin kirjoituksiin sitten reagoin ehkä aikoinani. En kuitenkaan vaivaudu nyt lähtemään etsimään sitä kirjoitustasi, josta olen saattanut suutahtaa.
        Toivoisinkin, että lakkaisit keksimästä kaikenlaista enemää soopaa minun kirjoitushahmooni liittyen.
        Tässähän täytyy trollin unelma suorastaan, kun saa meidät tähän vastakkain.
        Omalta osaltani luovutan tässä kohtaa ja saat voittosi, oli se sitten mikä mahtaa ollakaan....???

        Joten hyvää illanjatkoa sinulle, ylt kultaseni <3


      • kipeätä
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Kyllä nyt meni päätelmäsi mäkeen"

        Meni ny mihin meni, niin vastaan samoilla sanoilla kuin ylempänä, että "kuka kerran keksitään, sitä aina epäillään"

        Olet yrittänyt aikoinaan esiintyä täällä minuna, kirjoittaa minun nimissäni ja sen jupakan myötä loit tosiaan jonkin "tutkijahahmonkin" että eikös siinä ole tarpeeksi syytä epäillä sinua...

        Kaiku siis esiintynyt sinuna? Arvasin että kyseessä häiriintynyt ihminen. Mitähän muuta vielä paljastuu?
        Lopetus on paras: "Tässähän täytyy trollin unelma suorastaan, kun saa meidät tähän vastakkain.(=HÄN on itse kirjoitellut noita trollejaan...näin epäilen)

        "Omalta osaltani luovutan tässä kohtaa ja saat voittosi, oli se sitten mikä mahtaa ollakaan....???"(=Juuh..paras tapa lopetella ja olla marttyyri=narsismia?)

        "Joten hyvää illanjatkoa sinulle, ylt kultaseni <3"(=juuh, ammutaan yli ja humoristisesti "rakastetaan"...)


      • Muistaakseni_ kirjoitti:

        Muistaakseni et ihan puhtoinen ollut itsekään mitä tuli kirjoituksiisi... Joihin kirjoituksiin sitten reagoin ehkä aikoinani. En kuitenkaan vaivaudu nyt lähtemään etsimään sitä kirjoitustasi, josta olen saattanut suutahtaa.
        Toivoisinkin, että lakkaisit keksimästä kaikenlaista enemää soopaa minun kirjoitushahmooni liittyen.
        Tässähän täytyy trollin unelma suorastaan, kun saa meidät tähän vastakkain.
        Omalta osaltani luovutan tässä kohtaa ja saat voittosi, oli se sitten mikä mahtaa ollakaan....???

        Joten hyvää illanjatkoa sinulle, ylt kultaseni <3

        No minä voin virkistää muistiasi siltä osin, että yritit esiintyä minuna kohdassa jossa keskustelin jonkun tuntemattomaksi jääneen kirjoittajan kanssa omasta tilanteestani ja hän kehui omaa pohdintaani ja esitti minulle edelleen pohdittavaksi yhden asian ed. mainittuun asiaan liittyen, johon vastasin, että vastailen hänelle illemmalla kun siinä kohtaa piti kiiruhtaa töihin...

        Sen jälkeen sitten olitkin vastannut hänelle tähän tyyliin

        "Ja sen verran ehdin ny vielä kirjoitaa....että mä oon jääny niin heikoksi et tarviin kokoajan ihmisiä, ihan keitä vaan...et ne tukis mua...onneks niitä löytyy pilvin pimein...jotka alkaa kavereiksi parin kirjoituksen perusteella....

        pääasia kuitenkin on.....että haukutaan yhdessä ihan ketä vaan...ja mollataan...Sit mua harmittaa...kun joku on fiksumpi kun me, vaikka kaiken kaikesta tiedämmekin...kun kerran rajattomia olemme...

        mut pääasia et pohditaan....oli ne asiat ny niin tai näin...ja suu käy. Meillä on siellä työpaikallakin yksi kiusaamisjuttu meneillä...siks sinne kiirehdin, etten vaan mistään jää paitsi...hihi. kaikessa kiusaamisessa oon mukana ja mukaan tuun... Että kertokaa mulle vaan... itse olen mukana kaikessa missä haukutaan ja ilkeillään. Oli tuttuja tai tuntemattomia."

        Etten ny keksi soopaa vaan ihan totta tuo on, syytä miksi suutahdit ja reagoit yrittäen esiintyä minuna voinee vain arvailla.

        Mutta tässä aikojen saatossa olen kyllä pannut merkille, että enemmän tuo kuvaa sinua kuin minua, vaikka voinee toki tämänkin totuuden puhumisen käsittää kiusaamiseksi niin halutessaan...


      • naisesitäällä
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Kyllä nyt meni päätelmäsi mäkeen"

        Meni ny mihin meni, niin vastaan samoilla sanoilla kuin ylempänä, että "kuka kerran keksitään, sitä aina epäillään"

        Olet yrittänyt aikoinaan esiintyä täällä minuna, kirjoittaa minun nimissäni ja sen jupakan myötä loit tosiaan jonkin "tutkijahahmonkin" että eikös siinä ole tarpeeksi syytä epäillä sinua...

        "Meni ny mihin meni, niin vastaan samoilla sanoilla kuin ylempänä, että "kuka kerran keksitään, sitä aina epäillään""

        Jännää ja tämä koskee kaikkia muita, mutta ei itseäsi.


      • vaivaakaikenlaista
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        No minä voin virkistää muistiasi siltä osin, että yritit esiintyä minuna kohdassa jossa keskustelin jonkun tuntemattomaksi jääneen kirjoittajan kanssa omasta tilanteestani ja hän kehui omaa pohdintaani ja esitti minulle edelleen pohdittavaksi yhden asian ed. mainittuun asiaan liittyen, johon vastasin, että vastailen hänelle illemmalla kun siinä kohtaa piti kiiruhtaa töihin...

        Sen jälkeen sitten olitkin vastannut hänelle tähän tyyliin

        "Ja sen verran ehdin ny vielä kirjoitaa....että mä oon jääny niin heikoksi et tarviin kokoajan ihmisiä, ihan keitä vaan...et ne tukis mua...onneks niitä löytyy pilvin pimein...jotka alkaa kavereiksi parin kirjoituksen perusteella....

        pääasia kuitenkin on.....että haukutaan yhdessä ihan ketä vaan...ja mollataan...Sit mua harmittaa...kun joku on fiksumpi kun me, vaikka kaiken kaikesta tiedämmekin...kun kerran rajattomia olemme...

        mut pääasia et pohditaan....oli ne asiat ny niin tai näin...ja suu käy. Meillä on siellä työpaikallakin yksi kiusaamisjuttu meneillä...siks sinne kiirehdin, etten vaan mistään jää paitsi...hihi. kaikessa kiusaamisessa oon mukana ja mukaan tuun... Että kertokaa mulle vaan... itse olen mukana kaikessa missä haukutaan ja ilkeillään. Oli tuttuja tai tuntemattomia."

        Etten ny keksi soopaa vaan ihan totta tuo on, syytä miksi suutahdit ja reagoit yrittäen esiintyä minuna voinee vain arvailla.

        Mutta tässä aikojen saatossa olen kyllä pannut merkille, että enemmän tuo kuvaa sinua kuin minua, vaikka voinee toki tämänkin totuuden puhumisen käsittää kiusaamiseksi niin halutessaan...

        "Mutta tässä aikojen saatossa olen kyllä pannut merkille, että enemmän tuo kuvaa sinua kuin minua, vaikka voinee toki tämänkin totuuden puhumisen käsittää kiusaamiseksi niin halutessaan..."

        Olen minäkin pannut merkille, että täällä kova on tarve etsiä syyllistä, vaikka vuorovaikutuksessa on kaksi tai täällä jopa useampia ihmisiä, helposti syntyy väärinkäsityksiä. Usein voikin käydä niin, että kirjoitettu viesti voi väärentää sanomaa tahattomasti tai tahallisesti. Kuinka paljon täällä on totuutta ja kuinka paljon valetta? Kuinka paljon on asioita, joita jätetään kertomatta, jotta saadaan tietynlainen visio lukijan mieleen? Kuinka paljon muistetaan ja kuinka paljon unohdetaan tahattomasti ja tahallisesti?

        Kun osaat arvailla ( koska kirjoitit voinee arvailla), niin ei kai kukaan ole kieltänyt sinua esittämästä täällä omaa arvaustasi perusteluineen, koska asia selvästi vaivaa sinua ja vaivaat sitä kuin taikinaa. Anteeksi, että takerruin johinkin sanoihin, mutta jostain sen olen oppinut, ehkä liikaa lueskellut näitä.


      • Meridiaani_
        vaivaakaikenlaista kirjoitti:

        "Mutta tässä aikojen saatossa olen kyllä pannut merkille, että enemmän tuo kuvaa sinua kuin minua, vaikka voinee toki tämänkin totuuden puhumisen käsittää kiusaamiseksi niin halutessaan..."

        Olen minäkin pannut merkille, että täällä kova on tarve etsiä syyllistä, vaikka vuorovaikutuksessa on kaksi tai täällä jopa useampia ihmisiä, helposti syntyy väärinkäsityksiä. Usein voikin käydä niin, että kirjoitettu viesti voi väärentää sanomaa tahattomasti tai tahallisesti. Kuinka paljon täällä on totuutta ja kuinka paljon valetta? Kuinka paljon on asioita, joita jätetään kertomatta, jotta saadaan tietynlainen visio lukijan mieleen? Kuinka paljon muistetaan ja kuinka paljon unohdetaan tahattomasti ja tahallisesti?

        Kun osaat arvailla ( koska kirjoitit voinee arvailla), niin ei kai kukaan ole kieltänyt sinua esittämästä täällä omaa arvaustasi perusteluineen, koska asia selvästi vaivaa sinua ja vaivaat sitä kuin taikinaa. Anteeksi, että takerruin johinkin sanoihin, mutta jostain sen olen oppinut, ehkä liikaa lueskellut näitä.

        "Kuinka paljon on asioita, joita jätetään kertomatta, jotta saadaan tietynlainen visio lukijan mieleen? Kuinka paljon muistetaan ja kuinka paljon unohdetaan tahattomasti ja tahallisesti?"
        Hyvä oivallus. Voisiko olla että muistelija ei aiokaan muistella ollenkaan mitä hän itse on kirjoittanut lainauksiaan ennen. Toinen sanoi ettei aio lähteä etsimään vanhoja kirjoituksia joista on suutahtanut.


      • vaivaakaikenlaista kirjoitti:

        "Mutta tässä aikojen saatossa olen kyllä pannut merkille, että enemmän tuo kuvaa sinua kuin minua, vaikka voinee toki tämänkin totuuden puhumisen käsittää kiusaamiseksi niin halutessaan..."

        Olen minäkin pannut merkille, että täällä kova on tarve etsiä syyllistä, vaikka vuorovaikutuksessa on kaksi tai täällä jopa useampia ihmisiä, helposti syntyy väärinkäsityksiä. Usein voikin käydä niin, että kirjoitettu viesti voi väärentää sanomaa tahattomasti tai tahallisesti. Kuinka paljon täällä on totuutta ja kuinka paljon valetta? Kuinka paljon on asioita, joita jätetään kertomatta, jotta saadaan tietynlainen visio lukijan mieleen? Kuinka paljon muistetaan ja kuinka paljon unohdetaan tahattomasti ja tahallisesti?

        Kun osaat arvailla ( koska kirjoitit voinee arvailla), niin ei kai kukaan ole kieltänyt sinua esittämästä täällä omaa arvaustasi perusteluineen, koska asia selvästi vaivaa sinua ja vaivaat sitä kuin taikinaa. Anteeksi, että takerruin johinkin sanoihin, mutta jostain sen olen oppinut, ehkä liikaa lueskellut näitä.

        "Kun osaat arvailla ( koska kirjoitit voinee arvailla), niin ei kai kukaan ole kieltänyt sinua esittämästä täällä omaa arvaustasi perusteluineen, koska asia selvästi vaivaa sinua ja vaivaat sitä kuin taikinaa."

        Niin, että vaivaan ja asia vaivaa, no sinällään asia ei kauheasti enää vaivaa, mutta kun tuo ylt vs. kaiku teema aina välillä tulee esille jopa kaikunkin itsensäkin toimesta niin voi toki siitäkin keskustella miksi en luota häneen/epäilen häntä...

        Mitä tulee syyhyn, mikä sai hänet kirjoittamaan niin eiköhän se tule ilmi jo tuossa hänen minun nimissäni kirjoitutetusta viestissäkin...

        "onneks niitä löytyy pilvin pimein...jotka alkaa kavereiksi parin kirjoituksen perusteella...."

        Jostain syystä mieli mustui kun joku keskusteli minun kanssani "ryhtyi kaveriksi parin kirjoituksen perustella" vaikka todellisuudessa ny ei kyse sen kummemmasta kuin kahden toiselleen tuntemattoman kirjoittajan välisestä kommunikoinnista tällä palstalla. Mikä mielen mustuminen sai aikaan sen että hän halusi saattaa minut hyvin kyseenalaiseen valoon niin kanssakirjoittelijani kuin muidenkin silloin täällä kirjoittelevien silmissä...

        Mutta joo, turhaan sinäkin ny alat vaivata ja yrität muuttaa sitä tosiasiaa että ko. kirjoittaja yritti esiintyä minuna joksikin väärinkäsitykseksi.Tolla kaiullahan on itsellään tapana sanoa ettei totuus pala tulessakaan. Tää tapaus ny kuuluu niihin asioihin, hän/eikä kukaan muukaan ei voi sitä muuksi muuttaa...


      • En_todellakaan
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Kun osaat arvailla ( koska kirjoitit voinee arvailla), niin ei kai kukaan ole kieltänyt sinua esittämästä täällä omaa arvaustasi perusteluineen, koska asia selvästi vaivaa sinua ja vaivaat sitä kuin taikinaa."

        Niin, että vaivaan ja asia vaivaa, no sinällään asia ei kauheasti enää vaivaa, mutta kun tuo ylt vs. kaiku teema aina välillä tulee esille jopa kaikunkin itsensäkin toimesta niin voi toki siitäkin keskustella miksi en luota häneen/epäilen häntä...

        Mitä tulee syyhyn, mikä sai hänet kirjoittamaan niin eiköhän se tule ilmi jo tuossa hänen minun nimissäni kirjoitutetusta viestissäkin...

        "onneks niitä löytyy pilvin pimein...jotka alkaa kavereiksi parin kirjoituksen perusteella...."

        Jostain syystä mieli mustui kun joku keskusteli minun kanssani "ryhtyi kaveriksi parin kirjoituksen perustella" vaikka todellisuudessa ny ei kyse sen kummemmasta kuin kahden toiselleen tuntemattoman kirjoittajan välisestä kommunikoinnista tällä palstalla. Mikä mielen mustuminen sai aikaan sen että hän halusi saattaa minut hyvin kyseenalaiseen valoon niin kanssakirjoittelijani kuin muidenkin silloin täällä kirjoittelevien silmissä...

        Mutta joo, turhaan sinäkin ny alat vaivata ja yrität muuttaa sitä tosiasiaa että ko. kirjoittaja yritti esiintyä minuna joksikin väärinkäsitykseksi.Tolla kaiullahan on itsellään tapana sanoa ettei totuus pala tulessakaan. Tää tapaus ny kuuluu niihin asioihin, hän/eikä kukaan muukaan ei voi sitä muuksi muuttaa...

        En todellakaan enää etsi sitä kirjoitusta, josta se silloinen nimimerkki sinulle suutahti. Olen sen jo kerran etsinyt, olisiko ollut viimevuonna.
        Sanomista olisi ja on minunkin puolestani. Tapauksia on ollut senkin jäkeen.
        Ja niitä tulee olemaan, kuten nyt tämäkin.
        Toistan aiemman:
        Omalta osaltani luovutan tässä kohtaa ja saat voittosi, oli se sitten mikä mahtaa ollakaan....???

        Eikä kenenkään tarvitse ajatella, että minä olen marttyyri tai mitään. Ihan ilokseni luovutan.


      • tämä_on_nähty
        En_todellakaan kirjoitti:

        En todellakaan enää etsi sitä kirjoitusta, josta se silloinen nimimerkki sinulle suutahti. Olen sen jo kerran etsinyt, olisiko ollut viimevuonna.
        Sanomista olisi ja on minunkin puolestani. Tapauksia on ollut senkin jäkeen.
        Ja niitä tulee olemaan, kuten nyt tämäkin.
        Toistan aiemman:
        Omalta osaltani luovutan tässä kohtaa ja saat voittosi, oli se sitten mikä mahtaa ollakaan....???

        Eikä kenenkään tarvitse ajatella, että minä olen marttyyri tai mitään. Ihan ilokseni luovutan.

        "Eikä kenenkään tarvitse ajatella, että minä olen marttyyri tai mitään. Ihan ilokseni luovutan"

        Ei...sinä et luovuta koskaan!!!


    • sivustahän

      Oisko mitään jos keskusteltaisiin ihan vasn siitä narsismista?

      • "Oisko mitään jos keskusteltaisiin ihan vasn siitä narsismista?"

        No tää avaus ny oli tästä aiheesta ja eiköhän tääkin kerro narsismista


      • sivustahän
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Oisko mitään jos keskusteltaisiin ihan vasn siitä narsismista?"

        No tää avaus ny oli tästä aiheesta ja eiköhän tääkin kerro narsismista

        No juu.


      • Jotenkin_
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Oisko mitään jos keskusteltaisiin ihan vasn siitä narsismista?"

        No tää avaus ny oli tästä aiheesta ja eiköhän tääkin kerro narsismista

        Jotenkin, ylt, ensimmäinen kommenttisi avarakatseisempi ja suvaitsevaisempi, jossa ymmärsit trollinkin virittelyt..
        Kirjoitit ystävällisesti jopa:
        "Yleisluontoisesti olen sitä mieltä, että varmasti tuon "taisteluparini" kommentit ovat omiani värikkäämpiä ja vauhdikkaampia ja siltä osin viihdyttävämpiä kuin nämä minun hieman "vakavahenkisemmät" kuten ny tämäkin tässä...

        Mutta kaiken kaikkiaan, eiköhän me molemmat ny kuitenkin mahduta tänne palstalle sellaisina kuin ollaan ja varmaan ihmisinä ollaan niin erilaisia, että kilpailu/vertailu on sinällään turhaa..."

        Sitten tulee muutama kommentti lisää joissa tunnelma kiristyy.
        Tässä aloin miettimään että vähän lisää vielä niin en taida mahtua tänne palstalle kuitenkaan...

        Miten pääsisit tuosta?
        Toivon että on ohimenevää.


      • poisPoispois
        Jotenkin_ kirjoitti:

        Jotenkin, ylt, ensimmäinen kommenttisi avarakatseisempi ja suvaitsevaisempi, jossa ymmärsit trollinkin virittelyt..
        Kirjoitit ystävällisesti jopa:
        "Yleisluontoisesti olen sitä mieltä, että varmasti tuon "taisteluparini" kommentit ovat omiani värikkäämpiä ja vauhdikkaampia ja siltä osin viihdyttävämpiä kuin nämä minun hieman "vakavahenkisemmät" kuten ny tämäkin tässä...

        Mutta kaiken kaikkiaan, eiköhän me molemmat ny kuitenkin mahduta tänne palstalle sellaisina kuin ollaan ja varmaan ihmisinä ollaan niin erilaisia, että kilpailu/vertailu on sinällään turhaa..."

        Sitten tulee muutama kommentti lisää joissa tunnelma kiristyy.
        Tässä aloin miettimään että vähän lisää vielä niin en taida mahtua tänne palstalle kuitenkaan...

        Miten pääsisit tuosta?
        Toivon että on ohimenevää.

        Juu lähe vetää vaan täältä palstalta. Ensimmäinen hieno idea mitä olet koskaan suoltanut täällä. Olet vuosia kuitenkin loukannut ihmisiä, mitätöinyt jne. Miksi olet täällä? Haukut trolliksi kaikkia ketkä ovat eri mieltä jne. Lähe pois, LÄHDE POIS!!!! En todellakaan usko että olet ikinä ollut uhri, päinvastoin olet ilkeä ja haluat kilpailla, olla parempi. Sinulla ei ole myötätuntoa, empatiaa...lähde vittuun täältä ja älä kiusaa ylt-nimimerkkiä tai ketään enään.


      • narskukarkotin
        poisPoispois kirjoitti:

        Juu lähe vetää vaan täältä palstalta. Ensimmäinen hieno idea mitä olet koskaan suoltanut täällä. Olet vuosia kuitenkin loukannut ihmisiä, mitätöinyt jne. Miksi olet täällä? Haukut trolliksi kaikkia ketkä ovat eri mieltä jne. Lähe pois, LÄHDE POIS!!!! En todellakaan usko että olet ikinä ollut uhri, päinvastoin olet ilkeä ja haluat kilpailla, olla parempi. Sinulla ei ole myötätuntoa, empatiaa...lähde vittuun täältä ja älä kiusaa ylt-nimimerkkiä tai ketään enään.

        Olet luultavasti moniongelmainen tai aivot ainakin hajonneet pahasti.


      • poisPoispois
        narskukarkotin kirjoitti:

        Olet luultavasti moniongelmainen tai aivot ainakin hajonneet pahasti.

        Sinä et vaan kestä ottaa kritiikkiä, olet ilkeä ihmishirviö. Olet toisaalta ihan oikealla palstalla mutta väärin perustein. Esität uhria mutta olet itse narsisti ja sieltä pahimmasta päästä.


    • dhdfshh

      Tämä ns.kaiku on ihan kipeä tyyppi jos saan sanoa.
      Hän heittää näitä trollisyytöksiä päälle ja ei muutenkaan kestä jos joku on eri mieltä. Huhheijaa, lääkitys?

      • vaipunainen

        Millainen se lääkitys siihen narsismiin oikein on? Sininen pilleri?


      • ehhehheh
        vaipunainen kirjoitti:

        Millainen se lääkitys siihen narsismiin oikein on? Sininen pilleri?

        Morjensta Kaiku, meidän oma trollimme! Kuis muuten menee?


      • hirmuinentrölli
        ehhehheh kirjoitti:

        Morjensta Kaiku, meidän oma trollimme! Kuis muuten menee?

        Kiitos, menee äärettömän hyvin. Sori siitä. Löit kirveesi kiveen. Tiedän, mutta et usko kuitenkaan.


    • hauhauhau---

      Heeiii! Täällähän mielenkiintoisia haukkuja. Yhtä haukutaan. Ensin meinasi ettei lähde haukkuihin kun ymmärsi että aloitus oli tyypillinen narsistin yritys saada ihmisiä lyömään päänsä yhteen. Sanoa ei kai tarvitse että narsisti itse väistyy takavasemalle katselemaan ja nauramaan.
      Taidan yhtyä ja iloiseen haukuntaan.
      Hau hau hau hau hau hau hau hau hau hau jne.

      • hauItsellesi

        Morjensta kaiku, meidän oma trollimme. Mitäs kuuluu muuten?


    • Nostampa_

      Nostampa tämän tähän päivään.
      Tässä ketjussa pari kappaletta palstalaista pääsee vauhtiin osoittaessaan kuinka fiksuja ja empaattisia ovat. En anna tämän mennä hukkaan, näin hienoa matskua.

      • morkkisvaiva

        niilä on krapulapäivä,.


    • kuunvarjo

      Hyvää yötä!

    • touhumaakari

      trolli haluaa kaikki pois täältä palstalta. yrittää asettaa ihmiset toisiaan vastaan taistelemaan. sairaan narsistin touhuja.

    • loskasunnuntai

      Pitäisiköhän nousta ylös.

    • päiväuninen

      Oli makoisat päikkärit.

    • näinMenee

      Kaikille ei ole tuttu tämä "kaiku". Kyseessä siis tyyppi joka laittaa nimimerkkinsä ja aloittaa kirjoituksensa nimimerkin mukaan esim. nimimerkki on "tässä tuumailen" niin kirjoitus alkaa "tässä tuumailen" ja siitä siis tuo "kaiku". Kyseessä palstaa häiriköivä narsisti joka uskoo vielä vuosien jälkeen että hänen exänsä on se "narsisti-psykopaatti". Näinhän se asia ei ole. Hän on mm.häiriköinyt tätä yhteenlaskutoimityus-nimimerkillä esiintyvää ihmistä hyvin pitkään. Hän ei kestä jos joku tietää asioista, hän ei kestä jos joku on eri mieltä jne.

      • näinMenee

        korjaus: yhteenlaskutoimitus


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe