Nyt on aika ilmoittautua

voiveeeeeeeeeeeee

opettajien hiihtolomalla kursseille. Kätös ja tapakurssi on hyvä käydä ja opetella uusia asioita itsestään. Mutta eipä taida oepte mennä kyllä se laiskottelu on kivaa kun rahaa tulee vaifkkei tee mitän.Kyllä kateelliseksi menee, kun itse jousta oleen töissä joka päivä arkisinpalkkaa ei saa kun kometonnia kuussa...ja töitä pitää tehdä, ei ole joka tunti kahvituntia eikä pitkiä lomia. Nytkin on flunssa päällä kauhee nuha ja välillä vatsataudin takia oksennettava, mutta sairaana ollaan kuumeessakin. Varmasti monet nyt sairastuu, mutta ei auta, oltava on kun ei oo vaihtareita. Koko putiikki ollaan oksussa kohta. Onko kivaa?

9

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laiskaope

      Vttu minä millekään kurssille lähen. Minä hiihän ja ota pilsua. Lepään ja sitten teen mökillä polttopuita, kun nyt pitä puut kaataa, jotta kerkiä kuivaa syksyksi. Minä mittää kursseja ja palkkaa saan kesälläkin. Elämä on.

      • 250pe

        NIIn on ja hyvä niin. Ammatinvalintakysymys. Myös niilä kurssittajilla, jotka lomailevat kanssni yhtä aikaa.


    • openpomoäiti

      Joko on ilmoitukset laitettu? Muistuttelisin tässä vielä että kiiruusti nyt ilmoittautumaan käytöskursseille ja hyvän tavan kursseille ja miten tulen toimeen itseni kanssa, ja miten kohtelen kaikki hyvin.

      • Hipheijaajaa

        Oliko hyvä kurssi se 'miten tulen toimeen itseni kanssa?'
        Olit poissa pari viikkoa, niin siellähän sinä olit. Vai olitko saikulla pitämättömillä sairaslomilla. Siivoojat ja köksähenkilöstö pitää saikkua 1 kk joka vuosi.


      • Kippurahäntä333
        Hipheijaajaa kirjoitti:

        Oliko hyvä kurssi se 'miten tulen toimeen itseni kanssa?'
        Olit poissa pari viikkoa, niin siellähän sinä olit. Vai olitko saikulla pitämättömillä sairaslomilla. Siivoojat ja köksähenkilöstö pitää saikkua 1 kk joka vuosi.

        Lissu on luultavasti ollut suljetulla katkolla taas vähän aikaa. Ihmeen pian se sielläkin kuitenkin pääsee koneelle. Ehkä siellä katsotaan, että meille muille on vähemmän haittaa hänen sekoiluistaan kuin hänelle itselleen hyötyä traumojensa käsittelystä. Ikävää vain, että eipä näytä etenevän hoito mihinkään, jatkuvasti samaa mielipuolista skeidaa, monet vuodet jo.


    • käännösapua

      Kätös-kurssi voisi olla mielenkiintoinen. Mitähän se kätös oikein on?
      Opetella uusia asioita itsestään? Siis opetella ihan itsekseen kenenkään opettamatta? Silloinhan on turha mennä kurssille.
      Kuka se oepte on? Ja minne oepte ei mene?
      Kuka sitten on vaifkkei? Ja mitä vaifkkein pitäisi tehdä?
      Miten joku "jousta oleen töissä"? Uusi juttu työelämässä?
      "joka päivä arkisinpalkkaa ei saa" Tulevatko rahat aina viikonloppuna?
      "kometonnia kuussa" Mikäs se kometonni taas onkaan?
      " ei ole joka tunti kahvituntia eikä pitkiä lomia" Ei taida missään ola joka tunti kahvituntia. eikä joka tunti ole niitä pitkiä lomiakaan kenelläkään.
      "Nytkin on flunssa päällä kauhee nuha ja välillä vatsataudin takia oksennettava, mutta sairaana ollaan kuumeessakin." Päällä tuskin on flunssa. Tuo on kyllä totta, että kuumeisena ollaan sairaana. eihän terveellä kuumetta olekaan.
      "Varmasti monet nyt sairastuu, mutta ei auta, oltava on kun ei oo vaihtareita." On siis oltava sairaana kun ei ole mihin sitä vaihtaa. Niinkö?
      "Koko putiikki ollaan oksussa kohta." Mikähän se oksu on?

      "Onko kivaa?" Itse asiassa on. Jatka vaan samaan malliin niin on uudestaankin kivaa.

    • opettajavm86

      Mä en tässä ehi mihinkään kursseille. Minä kierrän kapakoita ja vedän pääni täyteen joka päivä. Opettajan työ on nii rasittavaa että paras tapa rentoutua on istua kuppilassa kännissä.
      Teen sen viikollakin kun minulla on noita avustajia jotka hoitaa mun hommat niin minä voin ottaa päivätirsat opettajanhuoneessa. Miksi rasittaa itseään, pullo vaan päydän alle ja pikkuhuikat piristää.
      Hiihtolomalla on kiva kun voi nukkua ja potea rapulaa kaikessa rauhassa.

      • gat.en.in

        "Hiihtolomalla on kiva kun voi nukkua ja potea rapulaa kaikessa rauhassa."
        Saatko nukkumisesta krapulan?


    • Gatoi

      Aloittajan kannattaisi ilmottautua kielioppi/oikein kirjoitus kursseille. Taisi aikoinaan äidinkielentunneilla olla parempaa ja mielekkäämpää tekemistä, kuin opetukseen keskittyminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe