ajatuksesi

murusi1

Mitä mietit juuri nyt?

24

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piyäs leipoo.

    • nälkärunoilija

      Olisi ruoka jo valmista

    • Mietiskelen tyttärien synttäreitä ja tarjottavia synttäreille.

    • Että vituttaa tää duuni kun tässä ei saa mitään aikaan vaikka kuinka jauhaa.

      Onneks illasta pääsee parempaan duuniin.

      • widuddaaa----

        .

        "Kun pitää #yälläkin# olla duunissa"

        har!1

        .


    • määmy

      Saunan lämmityst

      • määmy

        Treenikämpält kuulunu koko viikon skitan soittoo. Kitaristimme lienee innostunu uudest lankustaan.


    • Monenmoista näköjään. Sitä, että kohta pitäis lähteä kuskaamaan lapsen kaveria toiselle puolen pitäjää ja millainen ajokeli mahtaa sitten olla.

      Huomista anoppilareissua ja aikaisin heräämistä.

      Sitä kun yks entinen työkaveri, mies, soitti ja selitti kuinka kaikki on hänellä tosi fine ja hyvin rullaa, ja esitin uskovani vaikka oikeasti tiesin totuuden. Ja sitä olisko pitänyt kertoa, että tiesin. Vai odottaa, että hän joskus itse kertoo, mahdollisesti.

      Moraalijuttuja liittyen opiskelemaani alaan.

    • Migreeni taas tulossa.
      Nukuin huonosti.

    • Ensi viikolla olisi yksi kurssi, enkä saa itseäni kiinnostumaan siitä yhtään. Yritän muutella akatauluja sen mukaan. Harmittaa, kun kaikki tuntuu kaatuvan samalle päivälle.
      Pitää saada jotain muuta ajateltavaa, muuten olen äksyllä tuulella koko illan ja osan ensi viikkoa. Musa auttaa rentoutumaan.
      .
      ~ Santana (feat. Mana)-Corazon Espinado ~
      https://www.youtube.com/watch?v=zL1nbiqtZGY

    • Vituiks menee, mutta menköön

    • Väsyttää

    • taasrunoilija

      Huomenna sataa taas

    • sohvanvaltaus
    • topi__

      Yhtä naista.

    • Mitenhän tuon pääkivun sais pois?

    • Tehtäviä, jotka jäivät tekemättä. Liian vähäisiä yöunia. Huomisia kilometrejä. Erästä tärkeää ja rakasta henkilöä, jolle soisin onnea enemmän.

    • booooom

      Mietin, ajatteleeko eräs mies minua juuri nyt.

      • arvaa_kuka

        Just joo. Ei ajattele. Tällä palstalla on nyt ja enimmäkseen aina heteronaisia.


    • Tukeudun_aforismeihin

      .

      "Life # SUCKS #"

      "Then you die"

      har!11

      .

    • eikunrunoilija

      Ristomatti Ratia sai tarpeeksi anusta... eikun Anusta.

    • ex-morkkis

      Mietin taas opiskelua ja yllätys pojan leikkaus oli tähän koulun alkuun. Ei sitten yhtään samaa rataa kierrä menneisyys ja nykyissyy, ja se leikkaus oli jotenkin turha kun ei edes korjattu virtausta terveeseen munuaiseen. poistettiin deflux kalkkeus, joka on peräisin vielä aikaisemmalta deflux ruiskutushoidostaperäisin.

      Onpa taas sanonko mistä tämän elämän vaikeudet kotoisin. Koko paranemisprosessi meni mönkään mutta selvittiin luonnon kiltteydellä ja olin paniikissa koko sen ajan ja vielä tiesin sen ongelman, joka pojalla oli. Oireet sen minulle kertoi. huoh.

      Hoitajat ei sitten ottanut minua tosissaan, kertooko se jostain hoitovirheistä vai mistä?
      nimiä kirjoittelin ylös oli sitten niin raskasta kun toinen lapsista kysyy
      -äiti miksi sinä itket.
      Kipeä lapsikin sanoo toiselle lapselle -äiti pelkää että minä kuolen.

      • ex-morkkis

        On tästä jo aikaa vko mutta itken ja prosessoin sitä tilannetta vielä kauan ja mietin ja tarkkailen jatkuvasti,onko pysyä vaurioita.


    • Mietin pitäisiköhän sitä mennä jo nukkumaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe