Naimisissa olevan kanssa tapailu

Hämmentynyt_kulkija

Kertokaapa minulle naiset ja miehet, kun ihan aidosti haluan ymmärtää, miksi olette suhteessa naimisissa olevan kanssa?

Olen itse eronnut tämän asian takia, nyt tyttäreni - joka on ollut alle vuoden naimisissa - sai puolisonsa kiinni siitä, että hänellä on useampi naissuhde - yksi niistä ollut jo silloin, kun he menivät naimisiin. Sukulaisissani on niitä, jotka ovat alkaneet seurustella naimisissa olevan kanssa..siellä on myös niitä, jotka ovat eronneet tämän syyn takia.

Haluaisin ymmärtää, millä perustelette itsellenne sen, että voitte mennä toisen parisuhteeseen väliin - ns. Kolmanneksi pyöräksi. Ei ole yksi eikä kaksi ihmistä, jotka ovat minullekin myöhemmin sanoneet, etteivät halua olla niitä toisia - siis jopa sen jälkeen kun ovat saaneet sen naimisissa olevan eroamaan ja saaneet siitä itselleen kumppanin. Se toisen leima kuitenkin jää.

Olen kuullut kommentteja tyyliin "minulla on vain yksi elämä", "ei tunteilleen voi mitään " jne. Itse en ehkä ihan ymmärrä noiden lauseiden taustalla olevaa ajattelua ja siksi haluankin kysyä. Toki tunteilleen ei voi mitään, mutta käytökselleen voi.

Miten tuossa tilanteessa pystyy esim. ohittamaan sen ajatuksen, ettei itselle voi käydä ihan yhtä lailla tuollaisen puolison kanssa samalla tavalla eli kun on ensin saanut itselleen kumppanin niin siihen tulee sitten se kolmas pyörä väliin.

Ymmärrän kyllä, että myös avioparilla on osuutensa asiaan, mutta sitä en nyt halua kysyä vaan juuri sen kolmannen osapuolen ajatusmaailmaa.

98

1249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuusikkoNikko

      Sellaisia ovat visvasyylät ihmisinä. Ei sille mitään voi, kun päässä soi.

    • RP18

      Kolmas pyörä on kiila, joka erottaa. Kiilaa ei tarvita jos suhde toimii.

      Minua ei (miehenä) ole koskaan haitannut varattujen naisten kanssa "piehtarointi", mutta en niistä ole koskaan tuttavapiirissä suurempaa ääntäkään pitänyt. Henkilökohtaisia asioitahan ne ovat.

      Kaikki on korvien välissä. Vaikka kiellät itseltäsi kommentin "minulla on vain yksi elämä", niin ei sinullakaan niitä sen enempää ole.

      Henk.koht en usko mihinkään, mutta luotan kanssaihmiseen.

      • Luottamuksenarvoinen

        Luotat? Taidat luottaa siihen että ehdit pettää ennen kuin toinen ehtii.


    • häpeänkakkosia

      Joskus niitä kiiloja ilmaantuu(liimaantuu kylkeen) vaikka itsellä ei olisi ollut tarkoitusta alkaa "tulella leikkimään"! Ihastumista on ilmassa ja heikompi luonne sekoaa..Suhteessa ei tarvitse olla mitään kiilan mentävää aukkoa, mutta se siihen alkaa helposti muodostua jos kohtaa sitkeämmän yksilön.

      Varattujen kanssa leikkiminen on p:stä, mutta se on nykyaikaa eikä toisen parisuhde enää ole pyhä. Maailma on muuttumassa huonompaan suuntaan!
      Varsinkin nuoret naiset ovat omaksuneet ajattelutavan, että varattu on vain hidaste...

      Tunnen muutaman ns. kakkosnaisen jotka ovat päättäneet "ottaa" varatun perheenisän ja heistä kumpikin on petetty ja jätetty omassa parisuhteessaan. Eikö ihmismieli ole jo sairas, kun hän laittaa sumeilematta pahan kiertämään?

      Tunnen myös joitakin naisia, joiden mielenterveys on järkkynyt pahasti uskoessaan jonkun ukkomiehen valheita valheen perään ja jo useamman vuoden...kun mies lopettaa suhteen niin hän jättää taakseen rikkinäisen ihmispolon.

      Minusta on ironista, että entinen kakkosnainen joutuu suhteen jälkeen hakeutumaan terapiaan!
      Hän itse lähti suhteeseen vapaaehtoisesti! Hänellä on kädessään oman tulevaisuutensa avaimet...

      • kakkosenuhri

        Kuinkahan moni petetty ja kakkosen vuoksi jätetty on joutunut lähtemään terapiaan? Kuinka monen petetyn luotto ihmisiin on tuhottu koko loppuelämäksi? Täälläkin on puhuttu paljon petetyn itsekkyydestä kuinka tämä ei päästä irti. Kuinka vika on petetyn ym. Mutta kukaan ei halua keskustella siitä mitä tuo kakkonen voi aiheuttaa itsekkäällä ja röyhkeälläkin käytöksellään petturin perheelle ja juurikin petetylle. Minulla olisi siihen paljonkin saomista mutta en nyt tämän enempää kerro koska olen kuitenkin päässyt oman elämäni herraksi. TIe on ollut pitkä ja mutkikas. Oman itstuntoni- ja itsekunnioituksen takaisin saamiseen on pitänyt tehdä töitä. Luottamusta toisiin ihmisiin ei kuitenkaan terapiasta löydy vaan se pitää toisen ihmisen omalla käytöksellään saada aikaan. Sellaista ei ole kohdalle vielä sattunut.


      • ahdistaaliimaantujat

        "Suhteessa ei tarvitse olla mitään kiilan mentävää aukkoa, mutta se siihen alkaa helposti muodostua jos kohtaa sitkeämmän yksilön."

        Jälkikäteen pohdittuna näillä sitkeimmillä yksilöillä on aina se ketunhäntä kainalossa. Ja en vieläkään ymmärrä, mikä ajaa tilanteeseen, että pitää ryhtyä sitkeäksi, enkä erityisesti tilanteessa, jossa jo koko lähitienoo on salatapailun tiennyt, niin silti jaksaa jatkaa. Enkä kyseessä on kissi vähähiilarin klooni.Tai sitten se on niin, että nämä eivät ymmärrä ei sanaa tai ymmärtävät sen väärin, että siinä vain tekeydytään kunnon saaliiksi, kun ei aina ehditä tulla, kun kissi naukaisee.

        Itselläni on myös kokemus liimaantujasta, osa näistä haistaa siis, että on petetty. Oksettavampaa tilannetta ei kertakaikkiaan ole ja kun kyse ei ole edes mistään baarista, vaan harrastuksista. Itse periaatteellisena ihmisenä en voi hyväksyä toisten suhteisiin ronkkimista ja itse koin tilanteen niin ahdistavana, että olin jo vähällä lopettaa koko harrastuksen. Liimaantuja kohteli omaa vaimoaan paskasti, ei esim. vastannut viesteihin/ soittoihin, vaikka ennen palaverin alkua olisi aivan hyvin ehtinyt. Erityisesti kuvotti, että omansa oli sairas ja silti yritti yrittämistään. Päällimmäinen ajatus oli, että hyi helvetti millaisia ihmisiä nykypäivänä oikein on, vaikka jo petettynä luuli nähneensä kaiken siitä puolesta, miten ihminen muuttuu pahaksi, niin silti tulin yllättyneeksi. Aivan tarkoituksella toin esiin, että minulla on jo puoliso, mutta vaikutti kuin hän ei sitä olisi kuullut tai ainakaan liimaantujaa se ei häirinnyt.

        Olemme tulleet tulokseen, että pitäisi oikeastaan vastakkaista sukupuolta auttaessaan esitellä itsensä jo valmiiksi tietyn ihmisen puolisona, niin tulisiko edes sillä tavalla jotain rauhaa näistä liimaantujista. Tyyliin olen Unelma Säleikön mies / Uuno Turhapuron vaimo ja autan sinua nyt tässä jutussa eteenpäin, koska olen auttavainen luonne tai hymyilen sinulle ja käyttäydyn kohteliaasti puhellen, mutta se ei tarkoita mitään sen enempää.


      • ueuueu

        Liimaantujat ovat kyllä pahoja. Niitä ei tunnu ei ollenkaan kiinnostavan, onko toinen varattu vai ei. Sitkeesti yrittävät silti iskeä. Järkyttävää. Tiesin aikanaan naisen, joka oli tälläinen liimantuja. En tiedä etsikö hän tahallaan kaikki varatut miehet vai mitä, mutta niitä hän löysi ja ainoastaan niistä kiinnostui. Hän käytti juuri ilmaisua "se on vain hidaste" ja oikeutti käytöstään sillä, että parhaat miehet ovat varattuja ja sinkkuina ovat ne, jotka kukaan ei huolinut. Yksikään hänen yrittämistä ukkomiehistä ei vaimojaan jättänyt, eivätkä tulleet jätetyksi, vaikka nainen paljasti usein puolison pettämisen suoraan vaimolle mikäli mies ei suostunut vaimoaan jättämään. Syytti miehiä usein pettureiksi ja kusipäiksi, koska olivat puolisojaan pettäneet ja onhan pettäminen väärin, mutta hän kyllä teki pettämisen erittäin helpoksi. Vaatteet lähtivät heti kun pääsi miehen kanssa sisätiloihin.

        Siinä oli ap:lle ehkä osaksi vastausta miksi jotkut naiset haluavat rikkoa varattujen suhteet, mutta kantsii kuitenkin muistaa, että seksiin tarvitaan kaksi.


      • se.ikuinen.tarina
        kakkosenuhri kirjoitti:

        Kuinkahan moni petetty ja kakkosen vuoksi jätetty on joutunut lähtemään terapiaan? Kuinka monen petetyn luotto ihmisiin on tuhottu koko loppuelämäksi? Täälläkin on puhuttu paljon petetyn itsekkyydestä kuinka tämä ei päästä irti. Kuinka vika on petetyn ym. Mutta kukaan ei halua keskustella siitä mitä tuo kakkonen voi aiheuttaa itsekkäällä ja röyhkeälläkin käytöksellään petturin perheelle ja juurikin petetylle. Minulla olisi siihen paljonkin saomista mutta en nyt tämän enempää kerro koska olen kuitenkin päässyt oman elämäni herraksi. TIe on ollut pitkä ja mutkikas. Oman itstuntoni- ja itsekunnioituksen takaisin saamiseen on pitänyt tehdä töitä. Luottamusta toisiin ihmisiin ei kuitenkaan terapiasta löydy vaan se pitää toisen ihmisen omalla käytöksellään saada aikaan. Sellaista ei ole kohdalle vielä sattunut.

        kakkosenuhri.oliko kakkonen luvannut sinulle uskollisuutta? et ole yhtään omanelämänherran kuuloinen. puolisosi sinut on pettänyt miksi syytät kakkosta? kakkoset eivät voi rikkoa toisten liittoja koska he ovat ulkona tuosta kuviosta. kahden liiton rikkovat ne jotka sen liiton ovat solmineet. jos joku yrittää rikkoa kahden ihmisen välistä suhdetta sanotaanko vaikka ilkeyttään ;) ja ei siinä onnistu sehän tarkoittaa sitten että se liitto kestää siihen ei mahdu muita. ja niinhän se on kun liitto on harmooninen ja rakastava ei siinä kiilat kolahda muuhuin kuin kiilaajan omaan nilkkaan!


      • Niinkötosiaan

        Tota en vaan voi käsittää. Miksi pitää ihmiseltä ensin odottaa uskollisuuslupausta ennen kun voi olettaa että ihminen toimii moraalisesti oikein ja hyvän tavan mukaan? Aina nää kakkoset puolustautuu jäkättämällä etteivät ole luvanneet vaimolle mitään. Tarvitaanko jokaiselta ihmiseltä siis lupaus kaikesta jotta voi olettaa että ihminen toimii oikein eikä käyttäydy kuin täysin mätä kusipää??? Koska en ole luvannut olla nussimatta toisen miestä on ihan ok tehdä se??? Really???

        Kärjistäen ja lain unohtaen voisin todeta että on ihan ok että vedän kakkoshuoraa turpaan koska en ole koskaan luvannut olla näin tekemättä.


      • eipäsjäkätetä
        Niinkötosiaan kirjoitti:

        Tota en vaan voi käsittää. Miksi pitää ihmiseltä ensin odottaa uskollisuuslupausta ennen kun voi olettaa että ihminen toimii moraalisesti oikein ja hyvän tavan mukaan? Aina nää kakkoset puolustautuu jäkättämällä etteivät ole luvanneet vaimolle mitään. Tarvitaanko jokaiselta ihmiseltä siis lupaus kaikesta jotta voi olettaa että ihminen toimii oikein eikä käyttäydy kuin täysin mätä kusipää??? Koska en ole luvannut olla nussimatta toisen miestä on ihan ok tehdä se??? Really???

        Kärjistäen ja lain unohtaen voisin todeta että on ihan ok että vedän kakkoshuoraa turpaan koska en ole koskaan luvannut olla näin tekemättä.

        Olipas tasokas kommentti! sinulta niinkötosiaan. En ihmettele jos mies onkin lähtenyt toisen mukaan. Tuossa kirjoituksessa johon viittaat tarkoitetaan minun mielestäni nimenomaan sitä, että parisuhteen voi rikkoa vain ne jotka siinä suhteessa on muu kaikki tulee vasta sen JÄLKEEN. Tilaa muille henkilöille löytyy vasta sitten kun toinen parisuhteen osapuolista antaa siihen mahdollisuuden = hakeutuu itse uuteen suhteeseen. Mutta onhan sitä tietenkin vaikea ymmärtää...
        En ole kakkonen.


      • Niinkötosiaan

        Sinä et itse tainnut ymmärtää minun pointtiani. En missään vaiheessa sanonut ettei mies olisi syyllinen. Kommentoin ainoastaan kakkosten omituista tapaa selittää sikamaista temppuaan sillä etteivät ole luvanneet vaimolle uskollisuutta.

        Soita naapurin ovikelloa ja pyydä päästä käymään vessassa. Pasko ympäri vessaa ja pyyhi persees naapurin silkkipyjamaan. Kerro ulos tullessasi vähätellen ja naureskellen ettet luvannu olla olematta sika.


      • totuustunteista
        Niinkötosiaan kirjoitti:

        Tota en vaan voi käsittää. Miksi pitää ihmiseltä ensin odottaa uskollisuuslupausta ennen kun voi olettaa että ihminen toimii moraalisesti oikein ja hyvän tavan mukaan? Aina nää kakkoset puolustautuu jäkättämällä etteivät ole luvanneet vaimolle mitään. Tarvitaanko jokaiselta ihmiseltä siis lupaus kaikesta jotta voi olettaa että ihminen toimii oikein eikä käyttäydy kuin täysin mätä kusipää??? Koska en ole luvannut olla nussimatta toisen miestä on ihan ok tehdä se??? Really???

        Kärjistäen ja lain unohtaen voisin todeta että on ihan ok että vedän kakkoshuoraa turpaan koska en ole koskaan luvannut olla näin tekemättä.

        Jos minä inhoan kakkosta joka tuhosi perheeni, niin todella vihaan häntä. Turha kimittää olevansa syytön mihinkään. En minäkään vehkeile toisten selän takana haluten tuhota toisen kodin jo perheen. Hän teki lapsistani avioerolapsia. Hän lohnottaa tikkuperseineen siellä mikä kuului minulle ja lapsille. Hän tappoi anopin suruun. Hän sai äitini masentunmaan. Minä jo kaikki läheiseni vihaamme häntä enemmän kuin entistä puolisoani, joka on edes joskus oli rakas ja hyvä meille kaikille.


      • lopettakaasjo
        totuustunteista kirjoitti:

        Jos minä inhoan kakkosta joka tuhosi perheeni, niin todella vihaan häntä. Turha kimittää olevansa syytön mihinkään. En minäkään vehkeile toisten selän takana haluten tuhota toisen kodin jo perheen. Hän teki lapsistani avioerolapsia. Hän lohnottaa tikkuperseineen siellä mikä kuului minulle ja lapsille. Hän tappoi anopin suruun. Hän sai äitini masentunmaan. Minä jo kaikki läheiseni vihaamme häntä enemmän kuin entistä puolisoani, joka on edes joskus oli rakas ja hyvä meille kaikille.

        Ihanko tosissanne te petetyt vaimot syytätte sitä vierasta naista teidän avioliiton rikkomisesta? Otahan järki käteen. Jos miehesi olisi ollut hyvä mies, hän olisi torpannut vieraan naisen lähestymisen heti. Koska olisi kunnioittanut, arvostanut ja rakastanut sua ja teidän perhettä. Eikö niin? Häntä ei väkisin se vieras viekoitellut, hän itse antoi siihen mahdollisuuden. Ajattelematta ketään muuta kuin itseään ja omaa hyväänsä.
        Mun mies petti mua ja selitteli ihan samaa paskaa että enhän mä mitään tehnyt, se vieras vaan roikkui ja lähestyi ja sitten hups vaan, jouduin hänen kanssa sänkyyn. Voi jessus. Hän piti mua ihan idioottina. Luuli että mulle voi selitellä ihan mitä vaan ja mä uskon ja annan anteeksi. Hyvin yllättynyt oli kun sanoin, että tämä suhde oli tässä. Ero tuli enkä hetkeäkään ole katunut.
        Miksi mä tuhlaisin elämääni vihaamalla ihan vierasta ihmistä? Mun mies valitsi pettää mua koska ei arvostanut, rakastanut eikä kunnioittanut mua. Lapsista tuli avioerolapsia. Koskaan en isäänsä enkä hänen uutta puolisoaan ole heille haukkunut.
        Koitta säkin ymmärtää, ettei ketään väkisin viedä vieraisiin. Jos viedään, niin eikö sellaisen ihmisen olisi kuulunut olla holhouksen alla jo aikoja sitten? Älä heittäydy idiootiksi kun syvällä sisälläsi kuitenkin ymmärrät sen että eks miehesi oli se kaikista pahin teitä kohtaan.


      • ei.mulla.ny.muuta
        lopettakaasjo kirjoitti:

        Ihanko tosissanne te petetyt vaimot syytätte sitä vierasta naista teidän avioliiton rikkomisesta? Otahan järki käteen. Jos miehesi olisi ollut hyvä mies, hän olisi torpannut vieraan naisen lähestymisen heti. Koska olisi kunnioittanut, arvostanut ja rakastanut sua ja teidän perhettä. Eikö niin? Häntä ei väkisin se vieras viekoitellut, hän itse antoi siihen mahdollisuuden. Ajattelematta ketään muuta kuin itseään ja omaa hyväänsä.
        Mun mies petti mua ja selitteli ihan samaa paskaa että enhän mä mitään tehnyt, se vieras vaan roikkui ja lähestyi ja sitten hups vaan, jouduin hänen kanssa sänkyyn. Voi jessus. Hän piti mua ihan idioottina. Luuli että mulle voi selitellä ihan mitä vaan ja mä uskon ja annan anteeksi. Hyvin yllättynyt oli kun sanoin, että tämä suhde oli tässä. Ero tuli enkä hetkeäkään ole katunut.
        Miksi mä tuhlaisin elämääni vihaamalla ihan vierasta ihmistä? Mun mies valitsi pettää mua koska ei arvostanut, rakastanut eikä kunnioittanut mua. Lapsista tuli avioerolapsia. Koskaan en isäänsä enkä hänen uutta puolisoaan ole heille haukkunut.
        Koitta säkin ymmärtää, ettei ketään väkisin viedä vieraisiin. Jos viedään, niin eikö sellaisen ihmisen olisi kuulunut olla holhouksen alla jo aikoja sitten? Älä heittäydy idiootiksi kun syvällä sisälläsi kuitenkin ymmärrät sen että eks miehesi oli se kaikista pahin teitä kohtaan.

        Näin on!


      • kakkosenuhri
        se.ikuinen.tarina kirjoitti:

        kakkosenuhri.oliko kakkonen luvannut sinulle uskollisuutta? et ole yhtään omanelämänherran kuuloinen. puolisosi sinut on pettänyt miksi syytät kakkosta? kakkoset eivät voi rikkoa toisten liittoja koska he ovat ulkona tuosta kuviosta. kahden liiton rikkovat ne jotka sen liiton ovat solmineet. jos joku yrittää rikkoa kahden ihmisen välistä suhdetta sanotaanko vaikka ilkeyttään ;) ja ei siinä onnistu sehän tarkoittaa sitten että se liitto kestää siihen ei mahdu muita. ja niinhän se on kun liitto on harmooninen ja rakastava ei siinä kiilat kolahda muuhuin kuin kiilaajan omaan nilkkaan!

        Olipa hyvä pointi sinulta, että kakkonen ei ole luvannut uskollisuutta minulle. Niinhän se normaalisti on, mutta meilläpä meni niin lupasi. Lupasi olla enää sekaantumatta suhteeseemme antaa meille tilaa koska mies silloin halusi yrittää korjata sen mitä mhdollisesti korjattavissa oli. Se ei todellkaan onnistunut vaikka kakkonen aloittikin uuden suhteen toisen miehen kanssa niin hän piti minut täysin ajantasalla mieheni puuhista, kenen kanssa töissä juttelee(ovat samassa työpaikassa)mitä hänestä puhutaan töissä. Kaikki intiimit paljastukset heidän suhteesta ja miehen puheista kuinka minusta rumasti työmaallakin, höystettynä kysymyksellä että miksi en voi vain päästää menemään?
        Ymmärtäähän tuossa tilanteessa että olin ehkä itse se jolla oli vaikeinta mennä eteenpäin koska en saanut rauhaa siiheen. Ehkä sitten viimekädessä olin itse se joka ajoi takasin kakkosen luo. En tiedä. Tilanne oli kuitenkin aivan mahdoton.

        Oikeastaan he kumpikaan eivät pysyneet lupauksessaan Kuka sitten oli liimautaja on aivan sama. Kumpikin petti


      • palomablanca
        lopettakaasjo kirjoitti:

        Ihanko tosissanne te petetyt vaimot syytätte sitä vierasta naista teidän avioliiton rikkomisesta? Otahan järki käteen. Jos miehesi olisi ollut hyvä mies, hän olisi torpannut vieraan naisen lähestymisen heti. Koska olisi kunnioittanut, arvostanut ja rakastanut sua ja teidän perhettä. Eikö niin? Häntä ei väkisin se vieras viekoitellut, hän itse antoi siihen mahdollisuuden. Ajattelematta ketään muuta kuin itseään ja omaa hyväänsä.
        Mun mies petti mua ja selitteli ihan samaa paskaa että enhän mä mitään tehnyt, se vieras vaan roikkui ja lähestyi ja sitten hups vaan, jouduin hänen kanssa sänkyyn. Voi jessus. Hän piti mua ihan idioottina. Luuli että mulle voi selitellä ihan mitä vaan ja mä uskon ja annan anteeksi. Hyvin yllättynyt oli kun sanoin, että tämä suhde oli tässä. Ero tuli enkä hetkeäkään ole katunut.
        Miksi mä tuhlaisin elämääni vihaamalla ihan vierasta ihmistä? Mun mies valitsi pettää mua koska ei arvostanut, rakastanut eikä kunnioittanut mua. Lapsista tuli avioerolapsia. Koskaan en isäänsä enkä hänen uutta puolisoaan ole heille haukkunut.
        Koitta säkin ymmärtää, ettei ketään väkisin viedä vieraisiin. Jos viedään, niin eikö sellaisen ihmisen olisi kuulunut olla holhouksen alla jo aikoja sitten? Älä heittäydy idiootiksi kun syvällä sisälläsi kuitenkin ymmärrät sen että eks miehesi oli se kaikista pahin teitä kohtaan.

        Tänne kirjoittavat harvoin petetyt jotka ovat ns. selvillä vesillä pettämisestä. Suurin osa syyttää muita naisia suhteensa pilaamisesta. Siihen asti voi sanoa, että toipilaita ovat, kunnes oivaltavat missä mennään ja MIKSI.
        Onko heillä niin huono itsetunto että ainoastaan syytämällä syyt muille voi kuvitella itsensä jotenkin paremmaksi ihmiseksi. Olisipa kiva kuulla jonkun rehellinen tunnustus miksi syyttää muita vaikka sisimmässään tietää parin itse aiheuttaneen eron....täällä se olisi turvallista kun voi nimimerkillä kirjoittaa.
        Eli todellakin, miksi heittäytyä idiootiksi ja esittää? ellei sitten ole :)))


      • gukvklnnll
        palomablanca kirjoitti:

        Tänne kirjoittavat harvoin petetyt jotka ovat ns. selvillä vesillä pettämisestä. Suurin osa syyttää muita naisia suhteensa pilaamisesta. Siihen asti voi sanoa, että toipilaita ovat, kunnes oivaltavat missä mennään ja MIKSI.
        Onko heillä niin huono itsetunto että ainoastaan syytämällä syyt muille voi kuvitella itsensä jotenkin paremmaksi ihmiseksi. Olisipa kiva kuulla jonkun rehellinen tunnustus miksi syyttää muita vaikka sisimmässään tietää parin itse aiheuttaneen eron....täällä se olisi turvallista kun voi nimimerkillä kirjoittaa.
        Eli todellakin, miksi heittäytyä idiootiksi ja esittää? ellei sitten ole :)))

        Ainakin typerät hymiöt paljastavat sinut idiootiksi.


      • fuhhokblmng
        lopettakaasjo kirjoitti:

        Ihanko tosissanne te petetyt vaimot syytätte sitä vierasta naista teidän avioliiton rikkomisesta? Otahan järki käteen. Jos miehesi olisi ollut hyvä mies, hän olisi torpannut vieraan naisen lähestymisen heti. Koska olisi kunnioittanut, arvostanut ja rakastanut sua ja teidän perhettä. Eikö niin? Häntä ei väkisin se vieras viekoitellut, hän itse antoi siihen mahdollisuuden. Ajattelematta ketään muuta kuin itseään ja omaa hyväänsä.
        Mun mies petti mua ja selitteli ihan samaa paskaa että enhän mä mitään tehnyt, se vieras vaan roikkui ja lähestyi ja sitten hups vaan, jouduin hänen kanssa sänkyyn. Voi jessus. Hän piti mua ihan idioottina. Luuli että mulle voi selitellä ihan mitä vaan ja mä uskon ja annan anteeksi. Hyvin yllättynyt oli kun sanoin, että tämä suhde oli tässä. Ero tuli enkä hetkeäkään ole katunut.
        Miksi mä tuhlaisin elämääni vihaamalla ihan vierasta ihmistä? Mun mies valitsi pettää mua koska ei arvostanut, rakastanut eikä kunnioittanut mua. Lapsista tuli avioerolapsia. Koskaan en isäänsä enkä hänen uutta puolisoaan ole heille haukkunut.
        Koitta säkin ymmärtää, ettei ketään väkisin viedä vieraisiin. Jos viedään, niin eikö sellaisen ihmisen olisi kuulunut olla holhouksen alla jo aikoja sitten? Älä heittäydy idiootiksi kun syvällä sisälläsi kuitenkin ymmärrät sen että eks miehesi oli se kaikista pahin teitä kohtaan.

        Ei ollut ihan vieras ihminen. Tunsi minut jo oli hyvin uteliaskin. Hän pyysi miestäni selvittämään asiat kotona, mutta siitä ei tullut mitään, koska hän näki tehtäväkseen "suojella kotonaan" miestäni kotonaan ikäviltä riidoilta.

        Viimekädessä minä saatoin itse ajaa mieheni pois, mutta tilannetyö ei saanut hoidettua tuollaisessa tilassa.


      • suosittelensinulle
        gukvklnnll kirjoitti:

        Ainakin typerät hymiöt paljastavat sinut idiootiksi.

        On olemassa tabuja jotka helpottavat pahassaolossa.


      • yuuhuuuhj
        suosittelensinulle kirjoitti:

        On olemassa tabuja jotka helpottavat pahassaolossa.

        Maaninen hirnumisnauru on heikosti hoidettavissa.


      • suosittelensinulle
        yuuhuuuhj kirjoitti:

        Maaninen hirnumisnauru on heikosti hoidettavissa.

        Niin juuri olen aivan samaa mieltä. Ne ei nuo tabutkaan auta mitään jos ei edes halua parantua.


      • kirjoituksistanäkee
        lopettakaasjo kirjoitti:

        Ihanko tosissanne te petetyt vaimot syytätte sitä vierasta naista teidän avioliiton rikkomisesta? Otahan järki käteen. Jos miehesi olisi ollut hyvä mies, hän olisi torpannut vieraan naisen lähestymisen heti. Koska olisi kunnioittanut, arvostanut ja rakastanut sua ja teidän perhettä. Eikö niin? Häntä ei väkisin se vieras viekoitellut, hän itse antoi siihen mahdollisuuden. Ajattelematta ketään muuta kuin itseään ja omaa hyväänsä.
        Mun mies petti mua ja selitteli ihan samaa paskaa että enhän mä mitään tehnyt, se vieras vaan roikkui ja lähestyi ja sitten hups vaan, jouduin hänen kanssa sänkyyn. Voi jessus. Hän piti mua ihan idioottina. Luuli että mulle voi selitellä ihan mitä vaan ja mä uskon ja annan anteeksi. Hyvin yllättynyt oli kun sanoin, että tämä suhde oli tässä. Ero tuli enkä hetkeäkään ole katunut.
        Miksi mä tuhlaisin elämääni vihaamalla ihan vierasta ihmistä? Mun mies valitsi pettää mua koska ei arvostanut, rakastanut eikä kunnioittanut mua. Lapsista tuli avioerolapsia. Koskaan en isäänsä enkä hänen uutta puolisoaan ole heille haukkunut.
        Koitta säkin ymmärtää, ettei ketään väkisin viedä vieraisiin. Jos viedään, niin eikö sellaisen ihmisen olisi kuulunut olla holhouksen alla jo aikoja sitten? Älä heittäydy idiootiksi kun syvällä sisälläsi kuitenkin ymmärrät sen että eks miehesi oli se kaikista pahin teitä kohtaan.

        Mistä sen järjen ottaa kun sitä ei ole.


      • Marianasaretilainen
        Niinkötosiaan kirjoitti:

        Tota en vaan voi käsittää. Miksi pitää ihmiseltä ensin odottaa uskollisuuslupausta ennen kun voi olettaa että ihminen toimii moraalisesti oikein ja hyvän tavan mukaan? Aina nää kakkoset puolustautuu jäkättämällä etteivät ole luvanneet vaimolle mitään. Tarvitaanko jokaiselta ihmiseltä siis lupaus kaikesta jotta voi olettaa että ihminen toimii oikein eikä käyttäydy kuin täysin mätä kusipää??? Koska en ole luvannut olla nussimatta toisen miestä on ihan ok tehdä se??? Really???

        Kärjistäen ja lain unohtaen voisin todeta että on ihan ok että vedän kakkoshuoraa turpaan koska en ole koskaan luvannut olla näin tekemättä.

        Olen täysin samaa mieltä. Minäkään en ole koskaan tehny kakkoselle mitään lupausta :D. Jos hän menettää työnsä... Ups, en luvannut mitään... Jos vahingossa kiskon hänen karmean tukkansa hänen päästään niin ups, en luvannut. Saatan vielä sylkeä kasvoillekin kun en ole tullut luvanneeksi mitään.


      • hyttitie
        lopettakaasjo kirjoitti:

        Ihanko tosissanne te petetyt vaimot syytätte sitä vierasta naista teidän avioliiton rikkomisesta? Otahan järki käteen. Jos miehesi olisi ollut hyvä mies, hän olisi torpannut vieraan naisen lähestymisen heti. Koska olisi kunnioittanut, arvostanut ja rakastanut sua ja teidän perhettä. Eikö niin? Häntä ei väkisin se vieras viekoitellut, hän itse antoi siihen mahdollisuuden. Ajattelematta ketään muuta kuin itseään ja omaa hyväänsä.
        Mun mies petti mua ja selitteli ihan samaa paskaa että enhän mä mitään tehnyt, se vieras vaan roikkui ja lähestyi ja sitten hups vaan, jouduin hänen kanssa sänkyyn. Voi jessus. Hän piti mua ihan idioottina. Luuli että mulle voi selitellä ihan mitä vaan ja mä uskon ja annan anteeksi. Hyvin yllättynyt oli kun sanoin, että tämä suhde oli tässä. Ero tuli enkä hetkeäkään ole katunut.
        Miksi mä tuhlaisin elämääni vihaamalla ihan vierasta ihmistä? Mun mies valitsi pettää mua koska ei arvostanut, rakastanut eikä kunnioittanut mua. Lapsista tuli avioerolapsia. Koskaan en isäänsä enkä hänen uutta puolisoaan ole heille haukkunut.
        Koitta säkin ymmärtää, ettei ketään väkisin viedä vieraisiin. Jos viedään, niin eikö sellaisen ihmisen olisi kuulunut olla holhouksen alla jo aikoja sitten? Älä heittäydy idiootiksi kun syvällä sisälläsi kuitenkin ymmärrät sen että eks miehesi oli se kaikista pahin teitä kohtaan.

        En ole todellakaan ylpeä itsestäni ja teoistani kakkosena. Että uskoin miehen puheisiin erosta ja huonosta liitosta.. kohta se loppuu, odota vain niin eroan sitku ja mutku. On ne kuulkaas arvon rouvat semmoisia puheita joita syötetään ja lupaillaan, jotta saadaan tämä vakituinen päiväpano pidettyä ja puhuttua pyörryksiin. Itse olen juuri pyristelemässä tämmöisestä irti. Silmät otken päivittäin päästäni tämän rakkauden runtelemana, mutta mies vain roikkuu sinnikkäästi kiinni ja osaa iskeä puheillaan aina arkoihin asioihin minulle. Ja jos en vastaa viesteihin tai puheluihin, hän on oven takana ja jos ei ovea avaa on ikkunan takana.. Rakastaa kuulemma eikä tahdo irroittaa.
        Ei se ole todellakaan sen kakkosen syy jos ukkokullalla muna vie muualle.


      • kuuntelenenauta
        hyttitie kirjoitti:

        En ole todellakaan ylpeä itsestäni ja teoistani kakkosena. Että uskoin miehen puheisiin erosta ja huonosta liitosta.. kohta se loppuu, odota vain niin eroan sitku ja mutku. On ne kuulkaas arvon rouvat semmoisia puheita joita syötetään ja lupaillaan, jotta saadaan tämä vakituinen päiväpano pidettyä ja puhuttua pyörryksiin. Itse olen juuri pyristelemässä tämmöisestä irti. Silmät otken päivittäin päästäni tämän rakkauden runtelemana, mutta mies vain roikkuu sinnikkäästi kiinni ja osaa iskeä puheillaan aina arkoihin asioihin minulle. Ja jos en vastaa viesteihin tai puheluihin, hän on oven takana ja jos ei ovea avaa on ikkunan takana.. Rakastaa kuulemma eikä tahdo irroittaa.
        Ei se ole todellakaan sen kakkosen syy jos ukkokullalla muna vie muualle.

        Rakkaudesta ei kyllä tiedä mitään, pelkkää munarallia. Toiset meistä ilmeisesti on heikkoja munan edessäkin, että antaa vaan viedä, kun sopivasti osaa lirkuttaa.


      • Tuttutie
        kuuntelenenauta kirjoitti:

        Rakkaudesta ei kyllä tiedä mitään, pelkkää munarallia. Toiset meistä ilmeisesti on heikkoja munan edessäkin, että antaa vaan viedä, kun sopivasti osaa lirkuttaa.

        Viis rakkaudesta vieras vittu kullin herkku sekä päinvastoin. Eli vaihtelu virkistää niin naista kuin miestäkin, ei kai paha kun molemmilla tekee mieli.


      • liukasmutka
        Tuttutie kirjoitti:

        Viis rakkaudesta vieras vittu kullin herkku sekä päinvastoin. Eli vaihtelu virkistää niin naista kuin miestäkin, ei kai paha kun molemmilla tekee mieli.

        Sitäpä se. Ja herttasarjan opiskellut rakkaushömppäinen kuvittelee, että nyt löysin prinssin, mutta tarjolla on vain "vieras vittu kullin herkku"-taitajaa. Ei siis ihme, ettei markkinat aina kohtaa ja tuttutie muuttuu kurapolkuksi. Herkkupanijan toivoisi profiloituvan jo alkumetreillä - olisi maailmassa vähemmän valitusta, kun molemmat olisivat ymmärtäneet osansa, liukastellessaan jälkiliukkailla.


      • ujpojök
        lopettakaasjo kirjoitti:

        Ihanko tosissanne te petetyt vaimot syytätte sitä vierasta naista teidän avioliiton rikkomisesta? Otahan järki käteen. Jos miehesi olisi ollut hyvä mies, hän olisi torpannut vieraan naisen lähestymisen heti. Koska olisi kunnioittanut, arvostanut ja rakastanut sua ja teidän perhettä. Eikö niin? Häntä ei väkisin se vieras viekoitellut, hän itse antoi siihen mahdollisuuden. Ajattelematta ketään muuta kuin itseään ja omaa hyväänsä.
        Mun mies petti mua ja selitteli ihan samaa paskaa että enhän mä mitään tehnyt, se vieras vaan roikkui ja lähestyi ja sitten hups vaan, jouduin hänen kanssa sänkyyn. Voi jessus. Hän piti mua ihan idioottina. Luuli että mulle voi selitellä ihan mitä vaan ja mä uskon ja annan anteeksi. Hyvin yllättynyt oli kun sanoin, että tämä suhde oli tässä. Ero tuli enkä hetkeäkään ole katunut.
        Miksi mä tuhlaisin elämääni vihaamalla ihan vierasta ihmistä? Mun mies valitsi pettää mua koska ei arvostanut, rakastanut eikä kunnioittanut mua. Lapsista tuli avioerolapsia. Koskaan en isäänsä enkä hänen uutta puolisoaan ole heille haukkunut.
        Koitta säkin ymmärtää, ettei ketään väkisin viedä vieraisiin. Jos viedään, niin eikö sellaisen ihmisen olisi kuulunut olla holhouksen alla jo aikoja sitten? Älä heittäydy idiootiksi kun syvällä sisälläsi kuitenkin ymmärrät sen että eks miehesi oli se kaikista pahin teitä kohtaan.

        Hyvin kirjoitettu!
        Itse olen vuosia sitten asiat samalla tavalla räknäillyt. Se, että käyttää energiansa jonkun itselle tuntemattoman ihmisen vihaamiseen on "ruutia harakoille". Mitä se auttaa, mitä se muuttaa? Se tuttu, uskollisuutta luvannut ihminen minut petti ja hänen touhunsa johtivat perheen hajoamiseen ja lähipiirin mielipahaan. Jälkeenpäin olen tuumannut, että jossei just se vieras nainen olisi tullut kuvioihin, niin joku muu sitten. Aivan tavallinen nainen, ei mikään Julmia Juoninen. Voin hyvin kuvitella, että exäni tapa jutella mukavia on uponnut sata-nolla tähän naiseen - upposihan se minuunkin aikanaan. Mistä voin tietää, mitä sulosanoja ex lateli, varmaan kertoi meidän olevan just eroamassa ym ym. No, toki niitäkin on, jotka tykkäävät "skabata" ukkomiesten suosiosta näiden vaimojen kanssa, mutta hei..! Siltikin on puhtaasti naimisissa olevan ihmisen asia tehdä selväksi näille iholle tunkijoille, että EI KIITOS, ei kiinnosta. Vaikka tuolla edempänä mitä kirjoitetaan, niin kukaan ei parisuhteeseen kiilaksi pääse, jos molemmat osapuolet pitävät kiinni sitoumuksistaan. Vaikeaahan se on tutusta ja rakkaasta ihmisesta pahaa uskoa, mutta tangoon tarvitaan aina kaksi!


      • ilmaisiamatonpesuja

        Kiilahaaran tunnistaa viimeistään siitä, että alkaa soittelemaan petetylle. Harmittaahan se kaikkia osapuolia, kun kiilahaarasta ei eroon pääse, koska hän on ylentänyt itsensä petetyn yläpuolelle ja pettäjäkin on tajunnut kantapään kautta, milten iloisesta antajasta tuli sellainen nainen, johon ei enää koskaan halua sekaantua.
        Että olisihan se kiinnostavaa, mikä ajaa naisen tuollaiseen tilanteeseen? Paremman selityksen puutteessa olen tullut tulokseen, että se on omien edellisissä parisuhteissa aiheutuneiden pettymyksien seuraus, jotka jostain syystä jääneet purkamatta. Tarpeeksi epäonnisia suhteita ja pikkupäähän saattaa tulla sellainen ikävä ajatus, että kun itselläni on ollut niin surkeaa, niin ei muutkaan saa parisuhteissaan pärjätä varsinkin kun pyörii eronneiden naisten iskuporukoissa, niin sitä voi mielen täyttää mustat ajatukset.


    • viuroo

      Koska liimaantujilla viuroo pahasti päässä!

    • salarakas50v

      Olen salasuhteessa varattuun mieheen. Olemme päättäneet pitää suhteen näin, on helpointa niin. Eroaminen on raskasta. Olen itse eronnut kauan sitten. Kummankin lapset jo isoja.
      En osaa selittää miten näin kävi. Unohdin huumassa että mies on avioliitossa. Hellyyden seksin puute kotona, yksinäisyys avioliitossa. Tiedoksi naiset, vaimot, jos mies ei liitossa seksiä saa niin jostain hän hakee sen. Tapailemme salaa milloin missäkin, jaamme paljon asioita. Mies elää täysin kaksoiselämää, kenelläkään ole tietoa aavistusta suhteestamme. Saamme kumpikin tavallaan kuoria parisuhteen kermat päältä.

      • varoituksensanasinulle

        Et oo tosissasi että uskot miehen elävän huonossa liitossa ilman seksiä? Aikuinen nainen. Kai sä tajuat, että mies puhuu sulle juuri niitä asioita joita haluat kuulla? Jos mies olisi sulle heti sanonut, että välillä vaan tekee vierasta mieli, seksiä on kotonakin ja hyvä vaimo, niin olisitko alkanut suhteeseen? Oletko koskaan epäillyt hänen juttujensa todenperäisyyttä?
        Naurattaa tuo sun kommentti, että jos seksiä ei ole, niin jostain mies sen hakee. Sekö on sun mielestä ainoa syy joka saa ihmisen pettämään? Eikö pettäjällä ole mitään vastuuta parisuhdeseksin sujumisesta? Onko sun mielestä mies hyvä mies jos ei uskalla vaimolle sanoa, ettei ole tyytyväinen seksiin?
        Mulla on pari miespuolista sukulaista, jotka silloin tällöin käy vieraissa. He kertovat, että vierasta tekee mieli, seksiä on kotona ja hyvä vaimo. He myös on kertoneet, että monelle naiselle tuli nuorempana valehdeltua, että paska liitto, vähän seksiä pesää saadakseen. Niistä naisista tulikin sitten molemmille ongelma kun naiset luuli pelastavansa miehet huonolta liitolta. Millään eivät tajunneet että seksi seksinä ja se on siinä. Sä lienet sellainen?
        Nyt nuo miehet on vähän rauhoittuneet. Mä olen monesti ollut heidän mukanaan reissussa ja kuullut ihan omin korvin kun miehet kysyy ihan suoraan että mitäs jos pantaisiin, ilman mitään valehteluja. Noin se vaan menee vaikka et haluaisi uskoa.
        Oletko muuten kysynyt, montaako muuta tuo sun adonis panee sun lisäksi? Sä et varmasti ole ensimmäinen etkä ainoa vieras.


      • lukekaavähemmänherttaa
        varoituksensanasinulle kirjoitti:

        Et oo tosissasi että uskot miehen elävän huonossa liitossa ilman seksiä? Aikuinen nainen. Kai sä tajuat, että mies puhuu sulle juuri niitä asioita joita haluat kuulla? Jos mies olisi sulle heti sanonut, että välillä vaan tekee vierasta mieli, seksiä on kotonakin ja hyvä vaimo, niin olisitko alkanut suhteeseen? Oletko koskaan epäillyt hänen juttujensa todenperäisyyttä?
        Naurattaa tuo sun kommentti, että jos seksiä ei ole, niin jostain mies sen hakee. Sekö on sun mielestä ainoa syy joka saa ihmisen pettämään? Eikö pettäjällä ole mitään vastuuta parisuhdeseksin sujumisesta? Onko sun mielestä mies hyvä mies jos ei uskalla vaimolle sanoa, ettei ole tyytyväinen seksiin?
        Mulla on pari miespuolista sukulaista, jotka silloin tällöin käy vieraissa. He kertovat, että vierasta tekee mieli, seksiä on kotona ja hyvä vaimo. He myös on kertoneet, että monelle naiselle tuli nuorempana valehdeltua, että paska liitto, vähän seksiä pesää saadakseen. Niistä naisista tulikin sitten molemmille ongelma kun naiset luuli pelastavansa miehet huonolta liitolta. Millään eivät tajunneet että seksi seksinä ja se on siinä. Sä lienet sellainen?
        Nyt nuo miehet on vähän rauhoittuneet. Mä olen monesti ollut heidän mukanaan reissussa ja kuullut ihan omin korvin kun miehet kysyy ihan suoraan että mitäs jos pantaisiin, ilman mitään valehteluja. Noin se vaan menee vaikka et haluaisi uskoa.
        Oletko muuten kysynyt, montaako muuta tuo sun adonis panee sun lisäksi? Sä et varmasti ole ensimmäinen etkä ainoa vieras.

        Olet oikeassa ei kyse ole seksin vähyydestä, vaan halusta panna kaikkea liikkuvaa. Se on miehen egon nostatusta, kun saa naista kuin naista. Muistan aina sen oudon kysymyksen, etkö sä halua panna kaikkia naisia, että niin sekaisin oltiin ja kysyi tämän kiihkeimmällä hetkellä. Siihen aikaan kaikki naiset olivat hänelle narttuja, jopa oman lapsen ikäiset naiset. Silloin sen tajusin, en halunnut tulla tuollaiseksi nartuksi, enkä halunnut panna kaikkia. Pahoillani olen kaikista niistä, jotka ansaan kävelivät ja kuvittelivat, että seksi = rakkaus tai välittäminen, mutta en voinut sitä mitenkään estääkään. Ainoastaan ihmettelin kanssasisarien typeryyttä uskoa valehtelijaa.


      • salarakas50v

        Varoituksensana, ja muutkin: aivan sama paneeko kotona ja muita. En kerro enempää yks.kohtia. miksi en ottaisi iloa irti nauttisi miehen kanssa erotiikasta seksistä, milloin mökillä, hotellissa, autossa? Kuviot on selvät, olemme ne puhuneet ja sopineet. Elä ja anna toistenkin elää. Minä elän elämäni parasta aikaa!


    • laskiaisriehat

      Ei kai 5-kymppinen enää ihan ruusunpunaisten silmien läpi maailmaa katsele.
      Salarakas50v-nimimerkki kirjoittaa, että ovat päättäneet pitää suhteen salaisena. Ei kaikki salasuhteilijat pidä montaa viritystä samaan aikaan, useimmille riittää se yksi.
      Ne pettäjät on erikseen, jotka harrastaa yhden illan panoja. Sellaista ei voi kutsua suhteeksi.

      Mies ajattelee enemmän alapään kautta kuin nainen, niin se vain menee. Nainen elää enemmän tunteillaan. Se tuo ristiriitoja varsinkin silloin kun kyseessä on salasuhde.

      Vakisuhteessa pitäisi pystyä ratkaisemaan seksiin liittyvät ongelmat. Ne vaan tuppaavat olemaan seurausta suhteessa olevista muista ongelmista.

      • salarakas50v

        Näin on, samaa mieltä. Vajaa vuosi tunnettu, hullaannuttiin vaan toisiimme. Huudelkoot katkeroituneet ja moralinvartijat mitä haluaa. Tämä mies elää täydellistä kaksoiselämää. Olisi tosi raskasta pitää useaa tällaista. Poissuljettu asia.


      • NOwOrNEverIsQQ
        salarakas50v kirjoitti:

        Näin on, samaa mieltä. Vajaa vuosi tunnettu, hullaannuttiin vaan toisiimme. Huudelkoot katkeroituneet ja moralinvartijat mitä haluaa. Tämä mies elää täydellistä kaksoiselämää. Olisi tosi raskasta pitää useaa tällaista. Poissuljettu asia.

        salarakas50v. Voisi olla kunnon kyyti hyväksi katkerille moraalinvartioille, mitä he nyt sitten vartioivatkaan....onko mennyt jo umpeen!


      • Säälikskäy

        Ootte te huorat kyllä todella tyhmiä kun ette edes rahaa osaa palveluistanne pyytää. Ilmatteeksi annatte kaiken innoissanne. Säälittävää


      • salarakas50v

        Olen eronnut itse kauan sitten. Olin hyvin katkera pitkään, lisäksi kun jäin yhksi. Tässä suhteessa olen alkanut ymmärtää exääni, avioliittoani ja mikä siinä meni mönkään. Katkeruus on poistunut, nautin elämästä, naiseudestani ja erotiikasta. Ollaan rakkaani kanssa kuin teininuoret ;)


      • Miesmiäkin

        Sulle mies voi olla rakas mutta miehelle sä oot pelkkä huora.


      • NaapuristaNähtyä
        Säälikskäy kirjoitti:

        Ootte te huorat kyllä todella tyhmiä kun ette edes rahaa osaa palveluistanne pyytää. Ilmatteeksi annatte kaiken innoissanne. Säälittävää

        Niin, jotkut antavat ilmaiseksi - mutta vaimot osaavat kyllä rahastaa... Pelko oman elintason romahtamisesta saa kestämään senkin, että ukko lieppaa vierasta panemassa. Mukava elämä hulppeassa talossa kaupungin laidalla, pari uuden karheaa autoa pihassa, mökki ja lomaosake ulkomailla ym. - ihmeesti nostavat kipukynnystä petturiukon kanssa...


    • mekkk

      Aikinaan poikaniehnä ollessani minulla oli pari vakipanoa naimisissa olevista naisista ja ei ne olleen muuta kun seksiä ja paljon kun tavattiin ja minä kyllä naiskentelin muitakin naisia ja jos naimisissa olevanainen tulee raskaaksi niin lapsi on aina laina mukaan aviomiehen jos hän ei sitä kiistä ja ei joudu ruokkoja makseleen mutta ei niistä naisista mitään vakavampaan kannataottaa ja aikansa kutakin.

      • tännejaheti

        Kai tajuat etteivät ne naisetkaan sinua vakavasti ottaneet? Luulitko että sinä, miestenmies, oikea peräkylän casanova, käytit heitä eivätkä he käyttäneet sinua?
        Sinä jakelit itseäsi mikä muuten oli ihan oikein. Miehen pitää olla aina naisen käytettävissä. Ja niinhän te miehet olettekin, onneksi.


      • isosatsi
        tännejaheti kirjoitti:

        Kai tajuat etteivät ne naisetkaan sinua vakavasti ottaneet? Luulitko että sinä, miestenmies, oikea peräkylän casanova, käytit heitä eivätkä he käyttäneet sinua?
        Sinä jakelit itseäsi mikä muuten oli ihan oikein. Miehen pitää olla aina naisen käytettävissä. Ja niinhän te miehet olettekin, onneksi.

        Ei muuta kun lastit naapurin rouvalle.. Jos paksuks, niin sehän menee oman ukon piikkiin.


    • hohhoijjaa

      Kukaan ei "mene väliin kolmanneksi pyöräksi", jokainen aikuinen vastaa omista tekemisistään, mutta pihtaavalle puolisolle ei antelias vieras ole missään vastuussa. He eivät ole missään suhteessa keskenään, eivätkä velvoitteellisia mistään.

      Omistusfantasioissaan pyörivä pihtari katsoo maailmaa niin pahasti vinoon, että kuvittelee puolisolleen antavan vieraan olevan jollain tavoin vastuussa asiasta.

      Sairasta ja oksettavaa, tuohon kannattaa hakea apua, helpottuu se omakin elämä.

      • Inh

        Jos joku on sairas ja oksettava niin sinä ja muut kakkoset, jotka uskottelee itselleen, etteivät ole missään vastuussa mistään, sysäävät vastuun vain pettäjälle, vaikka osallistuvat elämän tuhoamiseen yhtälailla. Kyllä siinä on aina kaksi syyllistä kun sänkyyn mennään.

        En ole petetty, tiedänpähän vaan mitä on moraali ja mitä on olla hyvä ihminen. Kakkonen ei ole koskaan mikään muu kuin itsekeskeinen oman navan tuijottaja. En puolustele pettäjää.


      • hohhoijjaa
        Inh kirjoitti:

        Jos joku on sairas ja oksettava niin sinä ja muut kakkoset, jotka uskottelee itselleen, etteivät ole missään vastuussa mistään, sysäävät vastuun vain pettäjälle, vaikka osallistuvat elämän tuhoamiseen yhtälailla. Kyllä siinä on aina kaksi syyllistä kun sänkyyn mennään.

        En ole petetty, tiedänpähän vaan mitä on moraali ja mitä on olla hyvä ihminen. Kakkonen ei ole koskaan mikään muu kuin itsekeskeinen oman navan tuijottaja. En puolustele pettäjää.

        Juu, voisi ollakin kaksi "syyllistä" jos tuo "kolmas pyörä" olisi petettävälle puolisolle jossain uskollisuussuhteessa, mutta kun ei ole. Jos kahta syyllistä kaipaat henkiseen hullunmyllyysi, niin niitä ovat pettäjä ja sekä petettävä, joka jollain omilla toimillaan vaikuttaa pettämispäätökseen. Sen sijaan pettävän kanssa makaava on täysin vailla kontaktipintaa petettävään.

        Omistajafantasiat sen kuin pahenee, nyt ollaan jo velvoittamassa koko maailmaa vaalimaan omaa toimimatonta suhdetta. Huhhuh.


      • Ärsyyntynyt

        Eli sä et todellakaan ymmärrä mistään mitään. Kyse ei ole siitä miehestä tai siitä onko suhde mätä vai ei, kyse ei ole siitä kuka miehen saa tai onko kakkoshuora vaimon ystävä ja luvannut uskollisuutta tms. Kyse on inhimillisyydestä, yleisestä hyväsydämisyydestä ja hyvästä tahdosta. "Tee kuten toivoisit itselle tehtävän". Hyvä (normaali) ihminen ei tee toiselle pahaa perustellen sitä itsekkäästi sillä ettei ole kellekään luvannut mitään.

        Sinä olet varmaan myös se ihminen joka polkee nälkään kuolemaisillaan olevan ihmisen korkokengällään maahan, jotta saa napattua leipäpalan omaan ahneeseen napaansa.


      • hohhoijjaa
        Ärsyyntynyt kirjoitti:

        Eli sä et todellakaan ymmärrä mistään mitään. Kyse ei ole siitä miehestä tai siitä onko suhde mätä vai ei, kyse ei ole siitä kuka miehen saa tai onko kakkoshuora vaimon ystävä ja luvannut uskollisuutta tms. Kyse on inhimillisyydestä, yleisestä hyväsydämisyydestä ja hyvästä tahdosta. "Tee kuten toivoisit itselle tehtävän". Hyvä (normaali) ihminen ei tee toiselle pahaa perustellen sitä itsekkäästi sillä ettei ole kellekään luvannut mitään.

        Sinä olet varmaan myös se ihminen joka polkee nälkään kuolemaisillaan olevan ihmisen korkokengällään maahan, jotta saa napattua leipäpalan omaan ahneeseen napaansa.

        Ymmärrän todella hyvin, kyse on yksinomaan siitä, mistä kukin on kenellekin vastuussa eikä pettämisestä ole vastuussa kuin korkeintaan pettäjä ja ainakin osasyyllisenä petettävä. Niin yksinkertaista se vain on. Kukaan muu ei ole sinun perheesi hyvinvoinnista tai kasassapysymisestä vastuussa kuin ne kaksi jotka perhettä pitävät yllä. Näin se vain menee, vaikka katkeruudessa kieriessä haluaakin inhimillisesti etsiä ulkopuolista syyllistä, unohtaen että hakeminen alkaa peilistä. Esimerkiksi minä en olisi sinulle missään vastuussa puolisosi pettäessään sinua kanssani, minua ei kiinnosta kuka olet tai mitä menetät, ei edes se mitä elämällesi teet.

        Hädänalaisen auttaminen ei liity tähän mitenkään, tokikaan kukaan ei hänen hädästään ole vastuussa, mutta kuolemanvaarassa olevan auttaminen on kansalaisvelvollisuus.


      • kakkosenuhri
        hohhoijjaa kirjoitti:

        Ymmärrän todella hyvin, kyse on yksinomaan siitä, mistä kukin on kenellekin vastuussa eikä pettämisestä ole vastuussa kuin korkeintaan pettäjä ja ainakin osasyyllisenä petettävä. Niin yksinkertaista se vain on. Kukaan muu ei ole sinun perheesi hyvinvoinnista tai kasassapysymisestä vastuussa kuin ne kaksi jotka perhettä pitävät yllä. Näin se vain menee, vaikka katkeruudessa kieriessä haluaakin inhimillisesti etsiä ulkopuolista syyllistä, unohtaen että hakeminen alkaa peilistä. Esimerkiksi minä en olisi sinulle missään vastuussa puolisosi pettäessään sinua kanssani, minua ei kiinnosta kuka olet tai mitä menetät, ei edes se mitä elämällesi teet.

        Hädänalaisen auttaminen ei liity tähän mitenkään, tokikaan kukaan ei hänen hädästään ole vastuussa, mutta kuolemanvaarassa olevan auttaminen on kansalaisvelvollisuus.

        Tuolla ylhäällä puhut pihtaavasta puolisosta. Senkö se mies sanoo syyksi pettämiselleen? Ja sinä uskot.
        Ukot joilta puuttuu mielikuvitus ja halu tyydyttää vaimo ja vaimon esittämät vaihtelut (asennot, lelut, seksikkäät alusasut, viihdyttäminen, esileikki) syyttävät vaimoa pihtariksi koska kakkoselta irtoaa ilman mitään vaatimuksia. Näin sano exäni, omien sanojensa mukaan vain käytti kakkosta kun sairastin.


      • munkokemaa
        kakkosenuhri kirjoitti:

        Tuolla ylhäällä puhut pihtaavasta puolisosta. Senkö se mies sanoo syyksi pettämiselleen? Ja sinä uskot.
        Ukot joilta puuttuu mielikuvitus ja halu tyydyttää vaimo ja vaimon esittämät vaihtelut (asennot, lelut, seksikkäät alusasut, viihdyttäminen, esileikki) syyttävät vaimoa pihtariksi koska kakkoselta irtoaa ilman mitään vaatimuksia. Näin sano exäni, omien sanojensa mukaan vain käytti kakkosta kun sairastin.

        Miten ne samat miehet sitten sen kakkosen kanssa taipuu vaikka mihin? Suostuvat kokeilemaan kaikenlaista seksiä, eivät kieltäydy mistään ehdotuksista? Se on totta, että kakkoselta irtoaa ilman mitään vaatimuksia jos näin on sovittu. Eli seksi seksinä ilman mitään haaveita tai lupauksia parisuhteesta. Eikä vaimosta ja seksistä hänen kanssaan puhuta. Oksettavia ne ukkomiehet jotka vaimoaan pihtariksi haukkuvat.


      • Ärsyyntynyt
        hohhoijjaa kirjoitti:

        Ymmärrän todella hyvin, kyse on yksinomaan siitä, mistä kukin on kenellekin vastuussa eikä pettämisestä ole vastuussa kuin korkeintaan pettäjä ja ainakin osasyyllisenä petettävä. Niin yksinkertaista se vain on. Kukaan muu ei ole sinun perheesi hyvinvoinnista tai kasassapysymisestä vastuussa kuin ne kaksi jotka perhettä pitävät yllä. Näin se vain menee, vaikka katkeruudessa kieriessä haluaakin inhimillisesti etsiä ulkopuolista syyllistä, unohtaen että hakeminen alkaa peilistä. Esimerkiksi minä en olisi sinulle missään vastuussa puolisosi pettäessään sinua kanssani, minua ei kiinnosta kuka olet tai mitä menetät, ei edes se mitä elämällesi teet.

        Hädänalaisen auttaminen ei liity tähän mitenkään, tokikaan kukaan ei hänen hädästään ole vastuussa, mutta kuolemanvaarassa olevan auttaminen on kansalaisvelvollisuus.

        "minua ei kiinnosta kuka olet tai mitä menetät"
        Mm tuo lauseesi kertoo jo paljon sinusta. Sinua ei kiinnosta miten muut voi, ainoastaan sinun oma napa kiinnostaa sinua. Muut voi talloa jalkoihin, kunhan sinulla on hyvä olla. Olet pahansuopa, itsekeskeinen ihminen.
        Kyse ei nyt enää ole pelkästään pettämisasiasta, sinä tallot kaikki jalkoihisi missä vain, milloin vain ja miksi vain koska sinua ei kiinnosta muitten tunteet ja hyvinvointi. Esim sinusta on varmasti ok valehdella pomolle jostain työntekijästä, jotta sinä saat tämän paikan. Esimerkkejä riittää, sinusta sinussa ei ole mitään vikaa, sinua ei vain kiinnosta muut kanssaeläjät.

        Millähän perusteella petetty on syyllinen tilanteeseen kun ei usein edes tiedä olevansa petetty?

        Ja tiedoksi, en ole katkera petetty vaan ihan vain moraalin ja muita kunnioittavan asenteen omaava ihminen.

        Tiesitkö muuten että uskottomuus voi jossakin tapauksessa syöstä petetyn (kuin myös pettäjän) itsemurhan partaalle? Eikö silloin kyseessä ole aika hädässäoleva ihminen? Ai niin, sinua ei kiinnosta.


      • Röllitkattoon
        munkokemaa kirjoitti:

        Miten ne samat miehet sitten sen kakkosen kanssa taipuu vaikka mihin? Suostuvat kokeilemaan kaikenlaista seksiä, eivät kieltäydy mistään ehdotuksista? Se on totta, että kakkoselta irtoaa ilman mitään vaatimuksia jos näin on sovittu. Eli seksi seksinä ilman mitään haaveita tai lupauksia parisuhteesta. Eikä vaimosta ja seksistä hänen kanssaan puhuta. Oksettavia ne ukkomiehet jotka vaimoaan pihtariksi haukkuvat.

        Mäpäs kerron tarinan mun kakkosesta. Muija makas selällään, paikallaan ku lahna ääntäkään päästämättä joka ikinen kerta. Kerran vissiin kännissä yritti ottaa suihin, mut oli niin paska yritys ettei sit enää ees stondannu. Verhot ja valot piti laittaa kiinni jotta mitään ei vaan näkyny. Mulle se kyllä sopi, en mä siitä seksistä muuta tarvinnu ku tyhjennystä. Mutta toi tarina että kakkoset on kiihkeitä ja kokeilevia on aika paskan jauhantaa, IMO.


    • minäkinnain

      Vaan onhan se kuule ihanaa olla itsekeskeinen oman navan tuijottaja!!!!!!!!!!
      Ja ihan kuule kateeksi käy noin hyvää ihmistä, että nautipa sinä siitä ja minä nautin jostakin aivan muusta!!!! Onneksi ei olla kaikki samanlaisia ihmisiä, olis tosi tylsää silloin se elämä ja varsinkin jos oltais kaikki noin helvetin hyviä!!!!

      • Pelimies80

        Jep, onhan teitä lutkia. Tiedätte kyllä paikkanne :D


      • talvisade
        Pelimies80 kirjoitti:

        Jep, onhan teitä lutkia. Tiedätte kyllä paikkanne :D

        Niinpä niin, mies on pelimies ja nainen lutka.
        Mikään ei siis ole muuttunut.


      • krbu

        Ei vaan pelimiehet ovat mieshuoria. Kyllä mieshuorat sisimmässään tietävät mitä ovat, yrittävät vaan teeskennellä että ovat ''pelimiehiä''. Mieshuora on mieshuora ja sillä sipuli!


      • Pelimies80

        Bitch, where's my money!


    • kissuskasvit

      En tiedä, olenko kakkonen. Mieskamu on olemassa, olemme olleet yhdessä kaikki viikonloput, ja muutenkin paljon noin puolitoista vuotta. Lapsensa, jo aikaisia, laittaneet välit poikki isäänsä. Ilmeisesti minusta johtuen, kun muutakaan en ymmärrä- mikä muu syy vaikuttaisi?
      Soittelemme joka ilta, yhä. Joskus olen miettinyt, että vain kakkonen elää elämää, jossa ei voi suunnitella eteenpäin. Siis ilmeisenä kakkosena tässä eletään, omaa arkeani eläen, eikä huomisesta mitään tietoa- miten... Aina kun otan miehen kanssa tulevaisuuden puheeksi, tavallaan pakenee johonkin tekemiseen tai sanoo, ettei asioita voi ajatella eteen päin.
      Tyypillä ei tietääkseni ole vaimoa erääseen aikaan ollut, mutta kiinihän hän on eksässään. Eli- olen kakkonen! Mikäs siinä. Haluaisin silti olla ihan normaali tavallinen- en mikään korvikevaimoke jonka kanssa ei voi perustaa aitoa suhdetta.

    • vanhanakin

      Pelimiehellähän se on vara naisia haukkua!!!

      • Pelimies80

        Koen asian näin. Todella monet naiset on valmiita jakamaan tavaraansa epätoivosesti, tyrkyttävät oikein. En arvosta sellasia lutkia, hyväkseni käytän kuitenkin ja valehtelen niin paljon kun kerkeän, uskovat kaiken, tyhmiä kun saappaat.


      • senkin.valehtelet
        Pelimies80 kirjoitti:

        Koen asian näin. Todella monet naiset on valmiita jakamaan tavaraansa epätoivosesti, tyrkyttävät oikein. En arvosta sellasia lutkia, hyväkseni käytän kuitenkin ja valehtelen niin paljon kun kerkeän, uskovat kaiken, tyhmiä kun saappaat.

        ja sää et oo mies


    • elämässätapahtuu

      Et siis ymmärrä miksi kahden sattumalta kohdanneen ihmisen välille voi syntyä vahvoja tunteita: himoa, iloa, rakkautta - jotain näistä tai vaikka kaikkia? Totta kai voi, avioliitto ei lamauta ihmisen tunne-elämää (toivottavasti) ja tunteita syntyy uusiin tapaamiinsa ihmisen elämän varrella väkisinkin. Jos kaksi ihmistä innostuvat toisistaan siinä määrin että yhteistuumin päättävät aloittavat suhteen, niin miksi jotain niin ihastuttavaa pitäisi kieltää itseltään? Siksi että jossain jossain on joku tuntematon ihminen jonka elämä on tärkeämpää kuin sinun omasi?

      Miksi avio/avoliitto estäisi kahden ihmisen välisen suhteen? Pelottava ajatus että se ihminen johon nuorena on ensimmäisenä ihastunut on elinkautinen, josta ei voi saada armahdusta. Aika usein pieni energisoiva suhde voi pelastaa pitkän avioliiton, vaikka toinen osapuoli ei välttämättä tiedäkkään syytä miksi liitto yhtäkkiä muuttui intohimoisemmaksi.

      Taustaa: oma puolisoni petti minua, paljastui lopulta, mutta teki itse päätöksen, että salasuhde oli parempi kuin meidän pitkä liittomme. Ja ihan oikea pari heistä tuli, vaikka muuta toivoin.
      Muutama vuosi tuon jälkeen päädyin itse suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa. Iloa ja intohimoa kaksi vuotta. Sovimme yhdessä että lopetetaan silloin kun juhlat ovat parhaimmillaan. Minun oli aika etsiä oikea parisuhde ja miehenkin keskittyä liittoonsa. Myöhemmin mies kertoi että suhteemme teki hänestä paljon rennomman ja mukavamman työkaverin ja puolison. Avioliitto oli tuntunut lopun elämän rangaistukselta, eikä mitään uutta tapahtuisi enää elämässä. Seikkailu oli muistuttanut että elämä on sittenkin yllätyksellistä ja hauskaa. Olen iloinen että hänellä menee hyvin.

      • kakkosenuhri

        VAikka kuinka tunsin itseni petetyksi hyväksikäytetyksi ja jopa kakkosen kiusaamaksi niin en ole koskaan, missään vaiheessa nimitellyt häntä niin rumasti mitä te toiset petetyt täällä kakkosta nimittelette. En usko että sen kakkosen nimittely parantaa oloa ollenkaan. Itse ainakin näin kakkosessa samallatavalla loukatun naisen kuin mitä itsekin olen Syyllinen siihen löytyi minun silloisesta puolisosta. Ennemminkin häpesin puolisoni puolesta.
        Vuosien saatossa olen itse kyllä kuullut itsestäni jos jonkinlaisia nimityksiä, mutta mitäpä siitä sen on mennyttä. Nyt katsotaan tulevaan.
        Hyvät kanssasisaret hoidetaan itseämme, voitetaan suru, eikä välitetä kakkosista. Se mikä meni ei ollut arvoistamme.


      • Ärsyyntynyt

        Ihan on turha väittää loukatuksi uhriksi henkilöä joka on tieten tahtoen ryhtyny suhteeseen varatun kanssa. Täytyy kyllä olla todella tyhmä ja yksinkertainen ihminen.

        Tunteilleen ei ehkä mitään voi mutta käytökselleen voi. Muuten mäkin olisin rusikoinu jo muutaman tyypin kuoliaaksi.


      • kakkosenuhri
        Ärsyyntynyt kirjoitti:

        Ihan on turha väittää loukatuksi uhriksi henkilöä joka on tieten tahtoen ryhtyny suhteeseen varatun kanssa. Täytyy kyllä olla todella tyhmä ja yksinkertainen ihminen.

        Tunteilleen ei ehkä mitään voi mutta käytökselleen voi. Muuten mäkin olisin rusikoinu jo muutaman tyypin kuoliaaksi.

        Tottakai on väärin olla osallisena petämisessä, en hyväksy sitä missään muotoa mutta luulen että petturi on niin taitava manipuloinnissaan että saa toisen naisen todellakin uskomaan kuinka on huonossa liitossa ja että ero jo vireillä ym
        Oikea osoite haukkumisille ja nimittelyille on petturi.
        Tietenkin on kakkosia jotka liimaantuu ja jotka eivät hyväksy jos petturi haluaakin satsata perheeseensä (kuten meidänkin tapaus oli) silloin pitäisi pysytä keskusteleen, siinäkin tapauksessa on petturilla avaimet tilanteen laukaisuun, jos hän ei niitä käytä niin tilanne saattaa johtaa tosi rumiin juttuihin. Kokemusta siitä on, enkä toivo samaa kenellekään.


    • On suhteita, mitkä eivät toimi. Toisella puolisolla on tarpeita, joihin löytyy tyydytys muualta. En tarkoita seksuaalisia tarpeita - pelkästään.

      Lähestulkoon pisin suhteeni oli naimisissa olevan naisen kanssa.

      Hän ei saanut sellaista hellyyttä, rakkautta, ymmärrystä ja vastakaikua mieheltään kun sitä tarvitsi.

      Nainen oli upea, ihastuin häneen oikeastaan heti, kun ensi kertaa tapasin.

      Mikäli hän olisi ollut vapaa, ei hän olisi minuun vilkaissutkaan.

      Jostain syystä hän piti minusta ja toi sen ajan kuluessa pienin elein esille.

      Kaipasin ja ajattelin häntä jatkuvasti. Lopulta otin askeleen ja lähestyin häntä varovasti, kuitenkin tavalla, mikä ei jättänyt epäilyksille sijaa.

      Hän ei karkottanut minua ja suhteemme syveni. Seksi tuli mukaan.

      Hänellä oli mies ja aikustuvia lapsia. En halunnut rikkoa perhettä. Hänkään ei halunnut. Jatkoimme suhdettamme yhteisymmärryksessä.

      Emme voineet tavata läheskään niin usein kuin olisin halunnut. Emme koskaan viikonloppuisin. Emme koskaan pyhinä, lomina taikka muinakaan erikoisina aikoina. Emme koskaan yöpyneet yhdessä vaikka olimme rakastavaisia vuosia.

      Julkisilla paikoilla piti varoa hellyyden osoituksia, joku tuttava saattaisi nähdä.

      Yhdellä tapaa salamyhkäisyys teki kaikesta kiihottavaa, toisaalta se myös vei paljon.

      Vietin vuosia vain toivoen ja odottaen yhteydenottoa salamyhkäiseltä rakastajattareltani. Kun vihdoin saimme olla intiimisti kahden, aikaa ei koskaan ollut paljon.

      Lopulta hän palasi miehensä luokse. Olen siitä iloinen. Rakastan häntä silti. Se oli elämäni ihaninta aikaa.

    • Varttanivasten

      Naiset ovat kyllä aloitteen tekijöitä kokemuksistani tiedän, kyllä vieras kiinnostaa .
      Markkinat on hyvät nykyään.

    • Miesajattelija11

      Jos mies on itse tullut petetyksi, niin ymmärrän että tekee sitä itse helpommin jatkossa, tai menee kolmanneksi. Niin se metsä vastaa kuin sinne huutaa.

    • Lohja86

      Itse kun on haavoittuvaisessa tilassa, juuri eronnut, jätetty, ei voi mitään jos ihastuu komeaan varattuun mieheen jonka kanssa kipinöi ja varattu mies ei jarruttele. On hyvin vaikea sanoa ei, joskus kun ei pysty eikä kykene tekemään järkeviä päätöksiä.. En ole itse koskaan pettänyt ja olen pettämistä vastaan, silti nyt itse kakkonen..

    • naimaton.neiti

      Minä olen ainakin pari kertaa tapaillut varattua miestä. Voihan niitä enemmänkin olla, kuka tietää ketä on varattu ja ketä ei???
      Minä päätin pysyä sinkkuna mutta silloin tällöin on kiva kun on seuraa. Varatut sopivat tähän tilanteeseeni parhaiten. Ei tarvitse olla varattu mutta he osaavat "iskeä" minut, en siis mitenkään erityisesti etsi heitä. Mutta kun pelkkästä seksiseurasta kyse niin ei väliä. Pääasia että miellyttävä ja "osaava".

    • metriletku

      Kyllä se vaan vieras on niin ihanaa! Vaikka vieraalla muijalla on aivan ruttuiset lattatissit,ne kiinnostaa paljon enemmän kuin oman akan upeat tissit. Vaihtelu se on joka pitää mielen virkeänä, pimppakin tuntuu ihan toisenlaiselta. Superboonus on kun pääsee työkaverin muijaa köyrimään, niin sairaan kiihottavaa töissä ajatella kaverin nähdessään ja ajattelee että tekeekös sun muijas sulle tiettyjä temppuja, todennäköisesti ei.
      Hommat pitää tehdä vaan kunnolla, riettaasti ja nautiskellen!

    • oikeaoikeavasen

      Tuohon ei ole yhtä vastausta, vaan vastauksia on yhtä monta kuin sivusuhteilijoitakin. Eikä asiaa missään nimessä ymmärrä, ellei sitä oikeasti halua tehdä.

      Aivan liian usein kuvitellaan kolmannen pyörän tulevan vakisuhteen väliin, vaikka näin ei ole. Sivusuhde tulee nimensä mukaisesti sivulle, vierelle, rinnalle. Erittäin usein molemmat sivusuhteelliset on varattuja. Kun päästää irti omasta "en ymmärrä" -ajatuksesta, voi alkaa ymmärtää. Mutta siinä on pidettävä mieli täysin auki ja avoimena. Esimerkiksi tällaiset "Toki tunteilleen ei voi mitään, mutta käytökselleen voi." - ajatukset on syytä unohtaa jos aikoo tosissaan ymmärtää. Ymmärrys ei suju ellei kuuntele sivusuhteilijoita. Tai jos kuunteleekin, arvostelee, tuomitsee jne. Näin pääsee mahdollisimman kauas ymmärtämisestä.

      "Ankarimpiin" sivusuhteisiin liittyy järjettömän paljon kaikenlaisia tunteita, intohimoa. Sitä, intohimoa on erittäin vaikea ymmärtää ilman omaa kokemusta. Täysin irtonaista vapaata asennetta asiaan vaaditaan vähintään. Intohimo tempaa mukaansa, vaikka mitä tekisi. Järki ei voi estää. Intohimoon liittyy pakottava tarve viettää aikaa intohimon kohteen kanssa, tutkia, ottaa selvää. Silläkin uhalla, että oma liitto päättyy eroon. Mielenkiintoista on myös, ettei monikaan edes kuvittele tai haluakaan elävänsä arkea intohimon kohteen kanssa.

    • Paljaallatoki

      Naimisissa olevat rouvat todella halukkaita, estottomia kuksimaan vieraan miehen kanssa. Kohtasin erään keski-ikäisen naisen joka eli sanojensa mukaan ns, kylmässä liitossa läheisyyttä, kosketustani, suukkojani kovaa munaani hän halusi todella kiihkeästi ensimmäisellä tapaamisella kahvien jälkeen kiihkeitä suukkoja, hyväilyjä, toisella tapaamisella housut tipahti vonkaamatta ja reidet avautui kuin itsestään, ihana oli nussia lähetyssaarnaajassa toisen vaimoa, munani hieroi märkää piukkaa pillua kätensä pakaroillani vetäen minua syvemmälle.

      • Haluaisinehkä

        Kiva..... Ihana haaveilla samanlaisesta tietyn ukkomiehen kanssa, jää kyllä vain haaveiluksi


    • Nnbbss

      Sevain on niin että kun Rakastuu niin sillä ei ole järjen kanssa tekemistä.Itse en ole ikinä pettänyt enkä petä mutta tapailen naimisissa olevaa miestä.Jos kaiken ajattelee järjellä ja mikä oikein aina te viisaat niin kellään ei tässä maailmassa olisi rakkaus ongelmia tai parisuhde ongelmia,kaikkihan toimisi täydellisesti.Mun toive että saisin mieheni mutta monien syiden takia olisi ihme jos niin kävisi.

      • Sorryvaan

        Sori lutka, mutta se ei ole sinun miehesi. Se vaan käy panemassa sua, koska olet vain ja ainoastaan huora.


      • ootkoikinämiettinytettä

        Et ole ikinä pettänyt etkä petä ja silti panet ukkomiehen kanssa. Aika erikoisella tavalla ajattelet asiaa. Sä et petä ketään koska olet vapaa. Mutta mahdollistat pettämisen. Et ole yhtään parempi kuin se pettäjä.
        Ei hän ole sun mies kun on toisen kanssa naimisissa.


      • pahakielipoliisi
        Sorryvaan kirjoitti:

        Sori lutka, mutta se ei ole sinun miehesi. Se vaan käy panemassa sua, koska olet vain ja ainoastaan huora.

        Hyi miten rumaa kielenkäyttöä. Ihan moraalitonta haukkua tuntemattomia ihmisiä tuolla tavalla.

        Lisäksi: Huora tarkoittaa henkilöä joka hankkii elantonsa myymällä seksipalveluita. Ei ihmistä joka rakastelee toisen ihmisen kanssa.


    • Tuttutie

      Miehenä en halua lähteä huorittelemaan, saati tuomitsemaan ketään naisia enkä miehiä. Jokainen terve aikuinen kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä, hyväilyä, kosketusta ja ellei sitä hellyyttä saa kotoa, niin lähdetään etsimään muualta. Saadaan olla edes hetki alastomana toisen iholla, nauttien vahvan vietin suomasta ilosta, riemuista. Mikäli vielä kemiat kohtaa aina paremmalta tuntuu. On se vaan niin ihanaa.

    • mänäennäin

      Kysymys on puhtaasti seksistä ja hyvästä seurasta. Usein pitkän parisuhteen jälkeen ei kaipaa oikeaa 24/7 suhdetta vaan itsekkäästi ottaa ns. rusinat pullasta. Mun mielestä se joka on parisuhteessa tekee itse valinnan siitä, käykö vieraissa. Kukaan ei tunge väkisin kenenkään parisuhteen väliin. Eikä monellakaan ole mitään tarkoitusta saada sitä varattua itselleen. Kyse on siis puhtaasta nautinnosta.

    • Vhyö

      Juu sinä joka huorittelet et kyllä ymmärrä elämän suruja iloja ja esteitä.Hänhän kirjoitti fiksusti ja eise papin aamen pelasta jos tunteet parisuhteessa loppu.Tämä nainen voi olla oikeasti se yksi ja oikea miehelle.Mun ystävä toinen nainen jo vuosikausia ja ne rakastaa toisiaan.mies pallo jalassa.

    • Eimitäänjärkeå

      Koska olen niin älyttömän ihastunut!

    • Rikas_rakas

      Avioliittolupaus on loppujen lopuksi puolisoiden välinen, joten se sitoo ainoastaan heitä. Jos puoliso pettää, ei siitä voi syyttää ketään muuta kuin häntä itseään. On toki aina helpompi syyttää sitä vierasta kuin omaa puolisoa, jota kohtaan on vielä tunteita. Se, että puoliso pettää, on merkki siitä, että suhteessa /ko. henkilössä/itsessä on jotain vialla.

      Sinänsä hassua, että kaiken maailman pinnalliset ihmiset edellyttävät nykyään toisiltaan uskollisuutta, kun eivät muutenkaan uskovaisia ole (avioliittoinstituutio perustuu kristinuskoon). Kyse taitaa pohjimmiltaan olla omistuksen halusta, johon liittyy eritoten statuksen, taloudellisen aseman sekä erilaisten etuuksien säilyttäminen. Jo laimentuneella rakkaudella on sen sijaan vähemmän väliä (, jos sitä on alunperinkään ollut). Nykyihmiset kiirehtivät avioon milloin mistäkin syystä. Lapset ovat puolestaan oivia pelinappuloita eron uhatessa.

      • Rikas_rakas

        Itse en pettäisi.


    • uskosikko.että

      No kai asia on jo tullu alottajalle selväksi. Huorahtavaa porukkaa, kuten huomaat. Apua täältä et saa. Mene päivätansseihin vaikka aluksi.

    • Kivikovaanyt

      Panettaa kovasti.

    • Välillälevossa

      Rouvat vonkaa ja pyörii nyt viihdepaikossa, valmista kauraa, viides höyläys yö tulee

    • Yksinilman

      Kun suhteessa oleva hakee vierasta, silloin siinä liitossa puuttuu jotain. En usko, että kukaan hakisi toista naista /miestä , jos kaikki olisi hyvin. Ehkä pettäjä ei uskalla katsoa omaan sisimpäänsä, pelkää ajatusta; ero. Mitä se toisi tullessaan. Jäädään suhteeseen ja haetaan muualta puuttuva osa. Todella surullista elää elämää, joka ei tunnu omalta. Se tunne sisällä, että haluan jotain, mutta en uskalla. Ulkoouolisille kaikki näyttää hyvältä; talo, lapset, auto, uökomaanmatkat, kesämökki...mutta sisällä tuntuu, ettei se riitä. Ei uskalleta rikkoa kaikkea mitä on saatu. Ei uskalleta jäädä yksin.
      Mutta todella väärin toista kohtaan, mitä jos kupla puhkeaa vasta 10-20 v. kuluttua ja toinen saakin tietää, että ollut kaiken tämän ajan petetty.
      Jos sisin ei voi hyvin, päätös on tehtävä. Se sattuu, mutta sattuu pettäminenkin.

    • Nahkaruoskaa

      Helppoa se on. Nyt keväisin naiset suoraan sanoen vonkaa laskettelu paikoissa.
      Aktiivista seksiä läpi yön ja se passaa.

    • eitoisentontille

      Täällä moititaan vaimoja, kun mies ei saa hellyyttä ja seksiä kotona, niin menee vieraisiin. Jos se onkin siitä miehestä kiinni, hänen käytöksestään. Salarakas50v kirjoittaa naivansa autossa, mökillä (miehen perheen?)onpa korkeatasoista. Suhde paljastuu jossain vaiheessa. Ja sitten eroaminen ei ole heidän kahden päätettävissä. Itsekästä vaimon kusettamista ja siihen myös röyhkeästi osallistuu tämä Salarakas50v. Vastenmielistä ja kuvottavaa. Ja kaikki, jotka arvostelevat, ovat heidän mielestään väärässä ja katkeroituneita. En kyllä naisena pystyisi arvostamaan tällaista kaksoiselämää, enkä alkaisi ikäänkuin perheen loisena elämään.

    • Vähän.jotain

      Elämässä on otettava tiettyjä riskejä ja jos toiseen hyvin voimallisesti ihastuu, joissain tilanteissa naimisissa olo ei haittaa pätkääkään. Toisinaan seksuaalinen vetovoima on valtava tyyppiin pelkästään siitä syystä, että hän on varattu - kielletty momentti luo pikantin lisän lemmenleikkeihin tai flirttiin. Nykyaikana ei ole ollenkaan tavatonta esim. kismailla salaisesti varattujen kanssa ja sitä harjoittavat ihan kunnollisetkin naiset ja lisäksi antavat yleensä ainakin sormettaa itseään. Tämä on tätä modernia aikaa ja jotenkin tähän on vain sopeuduttava. En siis tuomitse ketään.

      • lueäläkäluule

        Heh. Modernia aikaa. Etpä taida seurata aikaasi ja ei taida oikein olla tietoa historiasta. Nythän liberalismi nostaa päätään Suomessakin. Siihen kuuluu perhearvojen kunnioittaminen ja hyvä niin.


    • Munmielest

      No siis mä olen ottanut sellaisen kannan, et mul on lupa rakastuu toiseen jos siltä tuntuu. Ei se kauheasti haittaa jos ite tai se toinen on suhteessa ku ne on vaa ihmisen keksimii rajoituksii villii elämää vastaan. Mun mielestä jokasella tulis olla lupa nauttii ja leikkii! Iha törkeetä yrittää rajottaa itteensä johonki muottiin, mist kuitenki haluu koko ajan pois...

    • Näinmeillä

      Kyllähän kakkoseksi alkaessa syyt on itsekkäitä... Mitä minä haluan ja tarvitsen minä minä minä .. Mutta näpeilleen yleensä saa. Pitäisi ymmärrää lopettaa ajoissa. Onhan se sen hetken huumaavaa.

    • Motiivisekaikillasama

      Kyllähän ihmisellä aina on itsekkäät syyt rakkaussuhteeseen alkaessaan eli minäminäminä. Ei sivusuhteet eroa joukosta itsekkäämmillä motiiveilla.

    • nautettavanakohaluatte

      Salasuhteet varatun kanssa on tosiaan aivan karmeita. Siinä loukataan, vittuillaan, ja ollaan epäkunnioittavia puolisoaan kohtaan. Ja se salaisuus eihän se pysy salaisena millään suomi on niin pieni maa että joku aina näkee/kulkee ja kertoo. Seläntakana naurut/säälintä/vihapuheet ottavat siivet alleen. Siinä kaikkiosapuolet kärsii! Eiköhän tässäkin asiassa olisi rehellisyys paikallaan ja lopettaa muka salasuhteilu? Naurettavaa hommaa Kasvakaa joskus ihmisinä ja käyttäytykää siten miten toivotte muiden kohtelevan teitä!

    • ToisinEläjä

      14v suhteessa/ naimisissa. Lapsia on ja ei ole ollut helppoa. Siltikin yhdessä. Olen nainen ja sanotaanko niin, että jos ei olisi arvomaailma istutettu lapsena "yhden miehen nainen", olisin kenties eronnut jo 100 kertaa.
      Kun asioita niputtaa ja alkaa katsoa myös omasta itsestä käsin ymmärtää, että kaikilla vaiheilla on elämässä tarkoitus. Pienet lapset ja väsymys, jos vaik itse kantaa vastuun ja toinen menisi pitkin toisia sänkyjä, en tässä elämässä olisi mitään järkeä. Olisiko onni tullut siitä, että minua olisi pannut kaikki houkuttelijat tai minua houkuttavat ihmiset.
      Jos joskus tulisi toinen niin kyllä rehellisesti kertoisin sen ensin itselleni vastuun kantaen ja toiselle asian ilmoittaen. On niitäkin tilanteita missä mieheni on kaupassa ns rakasteltu. Puhuttiin siinä samantien. Sattuihan se, mutta minkä ihminen itselleen mahtaa, jos se toinen nainen näki mieheni tarpeet joita itse en pienen vauvan jälkeen erottanut, hän kun ei puhu mistään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe