Rutjake huoraa netissä

Avotampio

Ruja on kohta komistamassa tämän julkaisun kantta sisältä löytyvine haastatteluine päivineen:
http://www.financialit.net/

Seuraava numero taitaa ilmestyä 7.2. mikäli oikein ymmärsin tuolta mediakortista: http://financialit.net/sites/default/files/media_kit_2016-1_0.pdf

Mediakortista käy myös selväksi, että kyseinen julkaisu huoraa itseään kenelle vain kunhan on valmis maksamaan näkyvyydestä. ABC:llä tämä tuleva artikkeli kansikuvineen on varmasti silti kovaa valuuttaa tuulipukujen suhinan lomassa.

Että semmoista luvassa coinismissa

21

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CoiNisti

      Tämä kuuluu pelin henkeen - luodaan uskottavuutta, jotta pyramidi jaksaa laajentua pidempään...

      Uskottavuutta nakertavat, varsin kiusalliset tosiseikat ovat kuitenkin liian vankkoja, että yhtiö voisi luoda keisarille vaatteita. Ei mikään uskottava yhtiö copy-pastea tuotteitaan, sen nyt ymmärtää lapsikin.

    • Avotampio

      OneCoinin kassa on ajat sitten käytetty ja jaettu Rujalle ja päätunkittajille wahlroosille ja parhialalle ja vuoriselle ja muille. Sen verran siellä on käteistä että pystyvät jakamaan tunkeille jotain uskottavaa tuottoa että "kohta tulee rikastuminen".

      Ja sitten jos kassa uhkaa mennä nollille, niin ruja keksii uuden säännön nostojen rajoittamiseksi. Nythän sieltä voi nostaa vain 1.5% omistamistaan coineista.

      Ei muuten varmaan koske tuo 1.5% sääntö näitä päätunkittajia. Miten muuten nää happy-face-wahlroosit ja ihrapala-parhialat lentäisivät ympäri maailmaa tunkittamassa? Sellainen maksaa oikeata rahaa eikä niitä voi maksaa coineilla.

      Onhan tuo melkoinen seurakunta mikä tuon OneCoinin takaa löytyy. "Sir" Parhialakin kusettanut koittaessaan myydä hevosille käärmeöljyä aikaisemmin ja sitten on kaikenlaista Vyölaukkumiestä ja muuta konnaa. Hah hah ... aina ne kelmit toisensa löytää

      Avotampio

    • kohtakaatuu

      Ruja varmaan tekee rahaa, mutta kyllä sen pitää tilittää jatkuvasti rahaa Parhialalle, Vuoriselle sun muille jotka koko kusetusta pyörittävät. Pyramidin pohjalla oleville jaetaan sitten jotain murusia. Oli kassa millainen tahansa, niin aika nopeasti se on kulutettu loppuun.

    • VeltostaVelttoon

      Ruskean reijän Oneconna ritarit iskee taas

    • hahahahaaaaa

      Kukaan ei ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta lehdestä, ei löydy myöskään netistä mitään tietoa tästä lehdestä. Lienee jokin mainoslehti johon saa ostaa artikkeleita.

      Facebookissa peräti 3 tykkäystä, eli lehden julkaisija, hänen äitinsä ja Ruja.

      • hahahahaaaaa

        Keskimäärin 4 kävijää kuussa lehden nettisivuilla... heheheheee... "pääkonttori"jossain autotallissa osoitietetojen perusteella...


      • Ass-systems
        hahahahaaaaa kirjoitti:

        Keskimäärin 4 kävijää kuussa lehden nettisivuilla... heheheheee... "pääkonttori"jossain autotallissa osoitietetojen perusteella...

        Pääkonttori saattaa löytyä samasta röttelöstä kuin auditoijan toimisto.


    • hahahahaahhaa
      • Onecapita

        Lehdestä löytynyt osoite viittaisi hieman eri paikkaan, joskaan ei paljoa edustavampaan:
        https://www.google.fi/maps/@51.4089817,0.0106404,3a,75y,246.2h,99.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1sA6I5RBaJbz0LkWAh0-VkKA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1


    • Onecapita

      Financial IT: verkkojulkaisu, jonka numeroilla on yleensä 100-200 katsojaa. Todella vakuuttavaa :D

      • kjähkjähkjäh

        Räähhähhäää. Sivut alhaalla jo monta tuntia. Edelleen ilmoittavat että 7 tuntia kestää. Nyt vedettiin töpseli irti seinästä. Räähhähhähhääää!!!!


    • UskoEiHorju

      Helpompaa olisi (yhtiön tyylille uskollisena) ottaa jonkun tunnetun talousalan julkaisun kansi (jossa esim. Nalle Wahlroos poseeraisi) ja vaihtaa vain pää.

      Sitten teksit mainioksi todettua Copy-paste-menetelmää käyttäen ja Avot! Täydellinen mainos on valmis!

      Teksit ovat tosin laittomasti kopioitu ja hieman ehkä muodon vuoksi sieltä täältä muunneltuja - mutta hei, mitä sitten? Pääasia että tunkki saa bensiiniä liekkeihin uskonsa vahvistamiseksi..

      • MeOnecoinissa

        Se on ihan faktojenkin pohjalta todettu, että onecoin on parempi kuin bitcoin. Itse olen rikastunut onecoinilla ja nyt vain odottelen kauppapaikkojen aukeamista. Ajattelin ostaa ensimmäisenä uuden auton ja sitten jonkinlaisen loma asunnon maltalta. Tietysti maksan myös velkani joita on kertynyt kun olen lainannut jo hieman "ennakkoon" onecoin sijoitusta vastaan, mutta muutama kymppitonni on karkkirahoja minun salkussani, kun myyntirajoitukset poistuvat pääsen realisoimaan isomman osan pääomasta.


      • LerssiHameesssa
        MeOnecoinissa kirjoitti:

        Se on ihan faktojenkin pohjalta todettu, että onecoin on parempi kuin bitcoin. Itse olen rikastunut onecoinilla ja nyt vain odottelen kauppapaikkojen aukeamista. Ajattelin ostaa ensimmäisenä uuden auton ja sitten jonkinlaisen loma asunnon maltalta. Tietysti maksan myös velkani joita on kertynyt kun olen lainannut jo hieman "ennakkoon" onecoin sijoitusta vastaan, mutta muutama kymppitonni on karkkirahoja minun salkussani, kun myyntirajoitukset poistuvat pääsen realisoimaan isomman osan pääomasta.

        Ihan et miljardia saa. Läheltä kuitenkin liippaa. On Ruja oikea kulta tyttö kun haluaa kaikkea hyvää.


      • PässiMaallikko
        MeOnecoinissa kirjoitti:

        Se on ihan faktojenkin pohjalta todettu, että onecoin on parempi kuin bitcoin. Itse olen rikastunut onecoinilla ja nyt vain odottelen kauppapaikkojen aukeamista. Ajattelin ostaa ensimmäisenä uuden auton ja sitten jonkinlaisen loma asunnon maltalta. Tietysti maksan myös velkani joita on kertynyt kun olen lainannut jo hieman "ennakkoon" onecoin sijoitusta vastaan, mutta muutama kymppitonni on karkkirahoja minun salkussani, kun myyntirajoitukset poistuvat pääsen realisoimaan isomman osan pääomasta.

        Et sinä sieltä kovin paljoa voi nostaa kun on 1.5% nostorajoitus. Ja rajoituksia tarvitaankin etteivät kaikki ole heti rahojaan nostamassa.

        Jos siellä on nyt kassassa vaikka miljoona ja huomenna kolikon arvo nousee. Mutta kassassa on huomennakin vain se sama miljoona. Se merkitsee, että kaikille halukkaille ei enää riitä rahaa jos olisivat samaan aikaan nostamassa niitä pois.

        Ja pyramidi keikahtaa siinä vaiheessa kun sieltä virtaa rahaa enemmän ulos kuin tulee sisään, eli liikaa samanaikaisia nostoja. Tällöin ne joutuvat rajoittamaan nostoja entisestäänkin. Ja kun nostojen estämisestä nousee riittävän iso haloo niin a) kaikki loputkin haluavat rahansa pois ja b) kukaan ei sijoita sinne enää mitään.


      • PlagioituaJuttuaXXXXX
        MeOnecoinissa kirjoitti:

        Se on ihan faktojenkin pohjalta todettu, että onecoin on parempi kuin bitcoin. Itse olen rikastunut onecoinilla ja nyt vain odottelen kauppapaikkojen aukeamista. Ajattelin ostaa ensimmäisenä uuden auton ja sitten jonkinlaisen loma asunnon maltalta. Tietysti maksan myös velkani joita on kertynyt kun olen lainannut jo hieman "ennakkoon" onecoin sijoitusta vastaan, mutta muutama kymppitonni on karkkirahoja minun salkussani, kun myyntirajoitukset poistuvat pääsen realisoimaan isomman osan pääomasta.

        Faktojen perusteella voi vain todeta, että kyseessä on huijaus.


    • VuorisenPervo

      Minusta Ruja on seksikäs. Olis kiva tunkeutua karvapehkon läpi sisään ja kylvää siementä

    • Tommi_Maajohtaja

      Rutjake jakaa lerppavittuaan tuppikulli sir Parhialalle, Bottom -poika Tommi of Finland puolestaan ottaa Rutjakkeelta sträppäriä perseeseen hikisessä loukossa, jota kutsutaan pääkonttoriksi :)

    • autobonusvitamiinit

      Onecoineilla ajattelin veneen ostaa ja ensi vuonna on Carina kakkonen pihassa.

    • Robert_Kusimarkka

      Ensi vuonna Sir Parhialan tuppikulli korjataan toimenpiteessä plastiikkakirurgin toimesta, Tommi of Finland täydentää puuttuvia apukoulun opintojaan, ja Rutjake muuttaa kuuhun - pyramidista nostetuilla ja pölvästeille "vrt penaalin tylsin kynä" kerätyillä rahoilla. Siinä visio. Taustalla prepaid -kortti konvertoi Kusimarkkoja (nk "Onecoin") euroiksi valtavaan tahtiin.

    • nNickOne

      Jestas että oli katkeraa ja ilkeää läppää tässä ketjussa :D Minkähän ikäiset näitä on kirjoittanut? 13 v?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe