Onko trolli hyytynyt 2 osa

SSSokosti

Koska Onko trolli hyytynyt kasvoi liian pitkäksi, on hyvä syy aloittaa uusi ketju samasta aiheesta.

Milloin trolli Varg hyytyy? Vai onko Varg = Admin?

70

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • narinakääpä

      Ketä (!) kiinnostaa...

    • adminaattori

      Ainakin Adminia.

    • MarkkinatalousTulee

      Pitäkööt Vesterinen altaansa. Sitä se teettää kun myy suodattimia niin suodattaa sitä sun tätä. Vaellusnetin mainostajille olen antanut palautetta josssa olen kyseenalaistanut miksi minun pitäisi tehdä ostopäätös yrityksestä joka mainostaa vaellusnetissä?

      • Huonoa_mainosta

        Onko mainostajat vastanneet mitään? Ainakin Varusteleka, Silkkimakuupussi, Uittokalusto, Tophilloutdoor, tunturiin.fi, avotunturit.fi ja Masi turistcenter mainostavat tuolla.


      • Pierunportti

        Ei taida mainostajia paljoa kiinnostaa yhden häirikön ininät. Varsinkin, kun ei trolli edes koko lajia harrasta.


      • voivoii

        Joo, se vaan kalastaa isooo.


    • Vene_rannalla

      Nyt ne puhuu, että Termiksestä ei saa kalaa, ei kannata mennä pilkille :D

      Joku suojelee omaa apajaa ja koettaa jallittaa tietämätöntä.

      • Kalu-Iso

        Kihihii. Ja se keitin ripustetaan teltan kattoon, se kun on turvallista se. Kihihiii.


    • 1122664488

      On se

    • 111222333444

      Ei ole hyytynyt. Vielä vaellusnettiin kirjoittelee.

    • TheOneAnd0nly

      Hyvää Juhannusta kaikille! Ja niin: kannattaa kirjoitella myös vaell.us-palstalle. Siellä on toimiva moderointi!

    • meepytsö

      Sinne on tullut juuri uusi trolli,kovasti yrittää.

    • Farkut_rikki_ja_pahasti

      Hei

      Kirjoittelen tänne(kin) jatkuvasti vähän eri nimimerkeillä. Anteeksi, se on pöljää, tiedän. Mutta kun se niin hauskaa: muilla on vaan sellaisia kirjaimia peräkkäin, mutta minä keksi aina hienoja ja hauskoja.

      Sitten itse asiaan. Aikoinaan minut heitettiin ulos Vaellusnetistä, kun kirjoittelin sinne aika aggressiivisesti ja sekös minua harmittaa. Olette varmaan huomanneet antipatiani siihen suuntaan, Aina ei harmita niin paljoa, mutta jos jää lääkkeet ottamatta niin sitten heti korpeaa ja avaudun täällä. Sitten vähän uhoan, kuinka kuollut koko Vaellusnetti on (vaikkei se olekaan) ja mainostan omaa vaell.us -sivustoani (vaikka ei siellä surukseni kukaan käy, sivut ovat omasta mielestäni tooosi hienot. Jouduin kyllä poistamaan keskusteluosioin, kun siitä näki heti, ettei siellä ole elämää ollenkaan)

      Sitten loppuaika meneekin, kun lähetän viestejä Vaellusnetin mainostajille, ja yritän kertoa, kuinka vähän kävijöitä Vaellusnetissä on. Ne mainostajat eivät vaan usko mua, mistä ne muka arvaa, että mulla on kova elämä eikä kaikki ihan kunnossa.

      Jaa, mutta ei se mun koko elämäni ole, ei tosiaan. Kirjoittelen kanssa tänne aina välillä ja esitän hölmöjä vihjauksia Vaellusnetin kirjoittajista ja vihjailen, että olen siellä eri nikeillä ja isken ihan kohta. Kun oikein olen voimani tunnossa, niin pistän loppuun vieläjonkun huudahduksen, vaikka Kiäh! Nyt taas kaikkia varmaan pelottaa, sorry!

      Eli semmoista tässä nyt. Voi olla, että kirjoitan tämän perään jotakin typerää (hassulla nimimerkillä tai ilman). Älkää välittäkö siitä, en oo vaan taaskaan lääkinnyt itseäni sitten kunnolla.

    • MeneHirvimettällePäteen

      Farkut_rikki_ja_pahasti nimimerkki veti esiin Mt-kortin/lääkityksen. Säälittävää sepustusta ja kertoo minkälaisia kusipäitä vaellusnetissä oikeesti on........esim oikea tosivaeltaja kusi kämpän seinälle kun oli niin huono keli....heräsi kun poro nuoli sitä......

      Mettästyssäikeessä sit kehutaan kuinka hyvää hanhipaisti on ja tietysti omistaa järeän revolverin.

      Arvatkaa kuka tämä on? Vihje se ei ole pätkä vaan .....

      • TheOnlyandVaan

        No miten näet sellaisen ihmisen täysipäisyyden, jonka jutuissa toistuu jo neljättä vuotta aina vaan "kusi-kusi-kusi, kusi-kusi-kusi". Ei kuulosta terveelle. Vaeltaja et ainakaan ole, vaan avuton ja kyvytön tollukka.


      • QuatroX
        TheOnlyandVaan kirjoitti:

        No miten näet sellaisen ihmisen täysipäisyyden, jonka jutuissa toistuu jo neljättä vuotta aina vaan "kusi-kusi-kusi, kusi-kusi-kusi". Ei kuulosta terveelle. Vaeltaja et ainakaan ole, vaan avuton ja kyvytön tollukka.

        Oli se vaan niin huvittava juttu kuinka huonossa kelissä on oltu liikkeellä ettei pystynyt kuin kuseen kämpän seinälle.


    • MeneHirvimettällePäteen

      Farkut_rikki_ja_pahasti nimimerkiltä oli hyvä provo, sait lankeen minut siihen..........

    • georgenaamio

      Admin se siellä yksinään Vargille eli itselleen kirjoittaa.

    • mitestääonkaan

      Siis TÄH? onko varg admin? KUKA? vai pekka..?

    • tuskin-on

      Ei varg ole admin sillä muuten se olisi heittänyt nykyisistä keskusteluista jo monta ulos. Varsinkin viherhörhöjä joita pesiytynyt tuonne taas. On vaan liian suoraan puhuva ja mielipiteensä pitävä otus toi sushukka ja varmaan admin pitää siksi siitä. Samaa suoltanut alusta saakka ei ole mielipiteet muuttunut yhtään, kuten toiset sopulit. Varg näyttää siirtyneen kanootti keskusteluihin ihan muualla kun ei enään juurikaan kirjoita ja ennustan, jotta lopettaa kokonaan vaellusnetissä kirjoittelun kun ikääkin on ja ei enään tunnu kiinnostavan mitä muut ajattelee sen hommista.

      • winkuva

        no minnuu ei oo koskaan kiinnostanu toisten tekemiset,


    • 564464

      mutta ad sanoo tsuh-tsuh-tsuh... ;)

    • kalle_kulkee_keskellä

      Lääkkeet on taas loppu, ei mulla muuta

    • ittestäänselvää

      No nyt se trolli alkoi vittuilemaan sille tyypille, jota se vihaa. Siellä vaellunetissä.

    • melassi

      Imeläantero siellä taas pätee.

    • se-ainoa-trolli

      Uusi trollihuora syntynyt=SportMan :=) saa nähdä kauan kirjoittaa enään.

    • trollitutka

      Noin. Sporttimies saatiin kuriin.

      • Halkovaja

        SportManillekin oli tuo kuseminen tärkeä juttu. Samoja kaikuja on kuultu täällä. On ehkä luiskahtanut lapsena pottaan liian syvälle ja siitä jäänyt märkä muisto vaivaamaan.


      • NamHanhiOnHyvää
        Halkovaja kirjoitti:

        SportManillekin oli tuo kuseminen tärkeä juttu. Samoja kaikuja on kuultu täällä. On ehkä luiskahtanut lapsena pottaan liian syvälle ja siitä jäänyt märkä muisto vaivaamaan.

        Pekka oli se joka kusi seinälle kun keli oli tosi huono. Ei siinä mitään että kusi kämpän seinälle, mutta kun poro tuli sitä nuoleskeleen ja Pekka heräsi siiheen litkutuksen ääneen. Kyllä tosivaeltajan pitä saada nukkua rauhassa, varusteet parhaita mitä rahalla saa.


    • Nytset

      Nysse trolliroikka tai -trio kaato koko v-netin.

    • 7589

      bauahy

    • trollimolli

      Näyttää siltä, että trolli ei ole hyytynyt mutta vaellusnetti on!

      • PekkaPitääHanhesta

        Vaellusnettiin on tullut paljon uusia vaeltavia jäseniä joiden intohimona on kertoa metsästystarinoita. En ymmärrä miten vaellukseen liittyy metsästys ja sen fiilistely........mutta Admin Vesterinen varmaan saa kiksejä kun lukee kuinka esim. Rautu ruokkii ja sitten valikoiden ampuu, savustaa ja kertoo makunautintonsa vaellusnetissä.


    • Rautukeittoa

      Rautu voisi pistää turpavärkkinsä vaihteeksi kiinni. Ollaan kokolailla kyllästyneitä sun juttuihisi. Ole nyt hetki pois näkyviltä. Jos ja kun tulet takaisin niin muustakin voi kirjoittaa kuin susista ja metsästyksestä jos vaan kyvyt riittävät siihen.

      • PekalleSorsaMukaanVaellu

        Pekka on toinen joka voisi pistää aisat ristiin ja olla hiljaa, innokas metsästäjä jonka pitää kertoa metsästystarinansa vaeullusnetissä......eikö Pekka ole usokttava muuten kuin krava kaulassa?


      • Jormanerä

        Rautu näköjään mainostaa itseään: Eräjorma isolla Jormalla. Joku ennen lauloi: mies kun tulee tiettyyn ikään ... 👇


      • Pulkanaisat
        Jormanerä kirjoitti:

        Rautu näköjään mainostaa itseään: Eräjorma isolla Jormalla. Joku ennen lauloi: mies kun tulee tiettyyn ikään ... 👇

        Etelä pohjanmaan metsästäjän täytyy kertoo millä nuijalla mitäkin vaatimattomassa mehtäkämpässä. Toista se on kun vesivehmaan metsästäjä kertoo ydinvoimasta ja tietty puku päällä ja pihalla Quatro X 4


    • Vaellusnetistä_bannattu

      Olisi tarvetta asialliselle vaellusfoorumille. Tuo on ihan paska.

      • päätönmuoto

        Mitä se toinen foorumi auttaa, saman laisia törvelöitä sinnekkin ilmestyis? Ja kaikki veenetistä potkitut trollit vielä meuhkaamaan.


    • päätönmuoto

      Nyt siellä nimimerkki form on ryhtynyt nettipoliisiksi ja äyskii kaikille "oikeaa totuutta". Vastenmielinen itteään täynnä oleva trolli.

      • neiteilyä

        ihihihihiihhhih!!!


      • gjsjdglsdkgsld

        Juu tää form tuntuu tietävän kaikesta kaiken. Ihme narisija. Toivottavasti hukkuu pian jäihin tai jotain. Turha jätkä


    • Kalle_ei_saa_lahjoja

      Huh-hoijaa, nyt olen jo keksinyt niin monta hassun hauskaa nimerkkiä, että väsy iskee, ja nuo lääkkeetkin odottaa tuossa pöydällä. Jos saisi ne alas edes joulun kunniaksi. Lopetan tämän vaellunetin herjaamisen hetkeksi, mutta kyllä silti harmittaa, kun ne siellä vaan porskuttaa ja minä joudun kirjoittelemaan tänne monella nimimerkillä.

      Välillä tuntuu, että kaikki muut on hulluja ja minä ainut täysijärkinen. Ai mitä (kuulen ääniä) Se onkin kuulemma toisinpäin, sorry!

    • PonsseScopioni

      En ole enään ostant mototarvikkeita Uittokalustosta koska mainostavat Vaellusnetissä.

      • onvaanyksi

        Ne siellä Uittokalustolla haluavat ihan oikean hinnan tavaroistaan. Se yksi euro ei riitä. Joten et olis ostanut muutenkaan.


      • VisaaVisalle
        onvaanyksi kirjoitti:

        Ne siellä Uittokalustolla haluavat ihan oikean hinnan tavaroistaan. Se yksi euro ei riitä. Joten et olis ostanut muutenkaan.

        Muovirahaa olisin käyttänyt eli velaksi ostanut kuten Suomen valtio.


      • KäytänUffinlaatikostapöl
        VisaaVisalle kirjoitti:

        Muovirahaa olisin käyttänyt eli velaksi ostanut kuten Suomen valtio.

        Huomasin että myös Tokmanni mainostaa ja tuli kylmä hiki, mutta en käytä Tokmannin laadukkaita vaellusvarusteita.


    • Joulupukin_reki

      Heh, hauska juttu Ponsselta. Minä taas ostan ainoastaan niistä firmoista, jotka mainostavat Vaellusnetissä. (On se vaan hyvä sivusto, kun bannaavat kaikki hullut, oispa täälläkin sama kuri)

      • LuukkuOnHyvä

        Niukkaa on sinun elämäsi jos vain ostat niistä firmoista jotka mainostaa Vaellusnetissä.

        Taitaa pitää paikkaansa että Vaellusnetin "kantavat voimat" kärsii mielenterveysongelmista ja tännekin Suomi 24:lle tulevat viellä esittään toiveitaan.

        Ps. ostakaa köyttä pätkä lääkkeiden sijaan.....


    • Tammikuussa.muuttuu

      No ensivuonna tämäkin loppuu. Tulee pakollinen rekisteröinti pankkitunnuksilla tänne 24:n ja samoin Iltasanomat ja aamulehti laittaa pakollisen rekisteröinnin. Metro laittoi jo huomasin. Hallituksen vaatimut jonka jokaisen foorumin on tehtävä jotta jokaisen oikea nimi voidaan sitten tarvittaessa selvittää jos rikosta epäillään.

    • Hokeminenpois

      Ilman sarvia tai hampaita... Olisiko paikallaan herätellä joku toinenkin foorumi henkiin vaelluksen tiimoilta kuin Vaellusnet? Vaikutin itse ko. foorumilla noin 10 vuotta ja väsy tuli. Olin niitä väsyneitä kirjoittajia, jotka väänsi juttua. Meitä vakijankkaajia ei heitetty tylsyytemme vuoksi ulos, vaikka niin olisi pitänyt tehdä. Omakohtaisesti se tuhannen tarpeettoman kommentin juttu jäi kirjoittamatta vaikka se lähellä olikin.

      Tämä ehdotukseni ärsyttää. Jotakuinkin kaikkia. Minulle on sama mistä ja kestä puhutaan, mutta soisi ainakin tapahtuvan sen, että vaellus olisi tapahtuma, jonka tiimoilta ei jankata, ei tankata eikä takelleta. Vaan mennään määränpäähän vittuilematta ja vittu-termiä turhanpäiten hokematta.

    • ei-pääse-eroon

      Pirunportti on takaisin nimimerkillä form.

      • EiKiitosLähetystyötä

        Taunoko?

        Ihme vainoomista teillä etelän variksilta.

        Miksi tulette tänne vaeltaan ja sitten aloitatte valittaan paikallisten tavoista?


    • Pihallelensinitsekkin

      Karskinen oli ja on se näiden trollien isä. Oli liikaa Vaellusnetissä ja rupesi viiraamaan korvien välistä. Jotkut huhut kertovat että kävi ihan käräjillä asti häirinnästä, mutta siitä en ole itse varma.

      • Kaikmän

        Karskisesta vielä, että oli kyllä sinänsä hyvä palstalainen ja yksi peruskivistä.
        Nythän se on ihan vittupääpalsta.


    • sossupoikanaeleleee

      Susihukkakin väittää olevansa ulkolainen. Siitä huolimatta, että elää Suomessa suomalaisen sosiaaliturvan varassa.

    • Kelaa

      Ei kestä selkä tehdä työtä Suomessa, mutta Norjassa kyllä.

    • espoogogo

      huah! mitä kieroilua tää ny sitte on? espooko.

    • Laajalahti

      Inari kansallispuistoksi jotta me voidaan tulla etelästä sanoon miten poroja laidunnetaan, me ollaan nähkääs mamuja

    • eräpertti-

      Vaelluksessa on ainakin yksi hyvä asia. Ei siellä ollessa näe mamuja ollenkaan eikä Isisterroristeja. Ne pelkää metsiä. Helsinkiin tulossa iskuja jo kuten uhanneet. Taidan minäkin lähteä pohjoiseen kokonaan.

    • Pohjoisenporoisäntä

      Näkeköö etelän varikset vaeltaessaan pohjoisessa vaellusnet trolleja? Ainakin pa ska inen kieli on näillä etelän vaeltajilla; kun kohdataan ja juttua heitetään maastossa, aina mielistelevät vaikka toista kirjoittelevat porotaloudesta

      • Pohjoisenporoisäntä

        Ja per kelee pitäkää ne rakkine kiinni poronhoitoaluella tai mie teen niistä rukkaset


    • The_One_and_Only

      Hyytynyt?! Ettekö tiedä, ettei pahaa mikään tapa, heko heko... (Juonia punotaan nykyään paljon syvemmällä tasolla, sillä levelillä, ettei karvakuonot huomaa mitä nasun alla tapahtuu, heko heko...)

      • VapaanaPiskiKulkee

        Täällä myös mietitään miten alottais uuden sekoittamisen.....miten olisi aloittaa uusi aihe, vaikka koiran kiinnipito vaelluksella


    • Varmaanottaapattiin

      Mainostajat kaikonneet. Hermoromahdus tuli aika kalliiksi toisten teksteihin kirjoittajalle ja syyttömät ulos potkijalle.

    • Georgenaamio

      Juuri näin on tapahtunut. Kohta Admin alkaa periä katselumaksuja.

      • Maikkarinluukku

        Minä olen monelle Vaellusnetissä mainostavalle firmalle lähettänyt palautetta suoraan ja kysynyt pääsekö heidän kauppaan kaikki vai pitääkö olla liikkeen harjoittajan hyväksymä hakemus.

        Ps. en vastaa ilmaisposteista lähettettyihin viesteihin


    • huonoon-suuntaan

      Ainoa vaan on ainoa retkisaitti joka edes toimii. Relaa on kuollut ja pari lumilautailijaa siellä enään. Loput Facen ryhmissä näyttää olevan. Kohta ei löydy enään muualta mitään chattia kun 100% Facessa ja sielläkin suljettuina ryhminä ja pakko olla Face tunnukset jotta pääsee edes lukemaan. Huonolta näyttää vaellus ja harrastus foorumeilla.

    • Luukunasiakas

      Näin Harri Vesterinen mainostaa vaellusnettiä mainostajille:"Päivittäin n. 1000- 5000 ERI kävijää"

      Hiukan epäilen tuota kävijämäärää.........

    • Eikestännäyhtään

      Nyt siellä mainostetaan vaan sisäpussia jonka ostin ja hajos eka reissulla saatana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe