Voiko mistään saada

raskashomma

äitipuolen avustuksia? Jos hoitelee toisen lapsia kuin omiaan niin eikä kuulu siitä saada jotain rahaa? Meinaan vaan kun omat äidit saa lapsilisät ym kodinhoitotukee, ja sijoituslapsista saa kolmetonnii lapsista rahaa, niin jääkö äitipuoli väliinputoojaksi, ettei hälle korvata mitään? Vois tehdä kansalaisaloitteen että äitipuolelle korvattaisiin raadanta ja oman ajan menetys.

12

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkuiom

      No pyydä sitä rahaa siltä mieheltä, jonka hänhän se maksaja lasten kuluihin on teillä ollessa, joten laitapa lasku ihan hänelle.
      Mistähän syystä se lasten perhe rikkoontuikaan ja ovat nyt sitten sinun mielen tiellä.

    • Miem

      Katoppa että maksat miehelles jos viettää yhtään aikaa sinun äpärien kanssa ! Ja muista maksaa asunnon kuluista sinun ja lastesi osuuden verran !

    • ohjaammemiehenexää

      Meillä mies maksaa siksi ex vaimolleen lapsita elareita noin 150 e kk/kersa, jottei hänen tarvi hoidella niitä ja tuoda meille sotkemaan. Heillä on äiti jonka kuuluu hoitaa lapset jotka itse on halunnutkin. Jos mun kulta ei niistä maksais tulisi ne kersat tänne, mutta kun mies maksaa niin ei tarvi uhrata meidän aikaa. Eihän se oo oikein että mies mkasaa ja hoitaa lapsia, eihän se nainenkaan ex miehelle maksa mitään. Kapakkareissut on näin ollen miehen exältä poistettu kokonaan, ettei juokse siellä.

      • Miem

        Haista sinä lehemä paska kukaan isä ei vaihtaisi lapsiaan sinuun ja sinun äpäriin ! Ja elarit on tukea äidin luona tapahtuvaan elättämiseen/huoltoon joten isän luokse lasten kuuluu ja pitäö päästä sovittuna ajan kohtana jote kaltaisesi lehem äpärien kera voi suksi v******n


      • Pukkujapidänsulle
        Miem kirjoitti:

        Haista sinä lehemä paska kukaan isä ei vaihtaisi lapsiaan sinuun ja sinun äpäriin ! Ja elarit on tukea äidin luona tapahtuvaan elättämiseen/huoltoon joten isän luokse lasten kuuluu ja pitäö päästä sovittuna ajan kohtana jote kaltaisesi lehem äpärien kera voi suksi v******n

        Onpa poloisella rumia sanoja soo soo.. Katkera sat olla ole vaan mutta puhu silti kauniisti. Kurjaa että sulla menee huonosti, oletko epätoivoinen ja rahaton? Eik sull aole perhettä eikä ystäviä? Eikö ole mitään millä helpotat itseäsi ja saat ajan kulumaan? Kannattaa jättää tuo alkoholi ja tupakka, siinä säästää ja jaksaa enempi. Huuda huuda... se helpottaa.. mutta äitipuoli ei saa rahaa vaikka kuinka hoitaa ja auttaa ja tekeekaikkensa miehen lasten eteen kun äidit ei viitsi ja osaa. Me teemme sen hyvää hyvyyttämme emmekä saa krovauksia, olisikos inusta siihen? No niinpä arvelinkin ettei ole, mutta mene vaikka kerhoihin tai kirjastoon, se auttaa sinua pääsemään yli vaikean ajan ja ei tarvi tarttua pulloon.


      • Miem
        Pukkujapidänsulle kirjoitti:

        Onpa poloisella rumia sanoja soo soo.. Katkera sat olla ole vaan mutta puhu silti kauniisti. Kurjaa että sulla menee huonosti, oletko epätoivoinen ja rahaton? Eik sull aole perhettä eikä ystäviä? Eikö ole mitään millä helpotat itseäsi ja saat ajan kulumaan? Kannattaa jättää tuo alkoholi ja tupakka, siinä säästää ja jaksaa enempi. Huuda huuda... se helpottaa.. mutta äitipuoli ei saa rahaa vaikka kuinka hoitaa ja auttaa ja tekeekaikkensa miehen lasten eteen kun äidit ei viitsi ja osaa. Me teemme sen hyvää hyvyyttämme emmekä saa krovauksia, olisikos inusta siihen? No niinpä arvelinkin ettei ole, mutta mene vaikka kerhoihin tai kirjastoon, se auttaa sinua pääsemään yli vaikean ajan ja ei tarvi tarttua pulloon.

        Sinä kännissä olet hullu lehemä!!! Sosiaali horo


    • jkiol

      ohjaammemiehenexää
      Kyllähän kirjoituksesi on todella ruma, tuskin miehesi on samaa mieltä tai sitten on todellinen ääliö.
      En ihmettele seuraavan keskustelijan kirjoitusta, tosin minunkin täytyy sanoa, että moinen kielenkäyttö ei auta mihinkään.

      150 euroa on tosi pieni elatusmaksu ja muutoinkaan elatusmaksut eivät kuulu millään tavalla näille uusikkopuolisoille.
      On surkeaa jos isä tai äiti täysin unohtaa lapsensa, pieni lapsi ei teidän vihojanne ymmärrä, eikä isompikaan.
      Lapsuudesta saadaan itsetunto ja voima elämälle, sen te tuollaisilla toiminnoilla viette lapsiltanne, mikä vanhempi voi olla noin julma tai antaa tämän uusikkonsa määräillä tässä asiassa yhtään mitään.
      Vaihtoon kaikki, jotka eivät hyväksy uuspuolisonsa lapsia, se pari viikonloppua kuukaudessa on niin vähän, että käy teillä varmaan ei toivottuja vieraitakin suurempi määrä.

      • tiukkakasvattaja

        Fiksu on mies kun ymmärsi jättää ex perhensä. Minustakin he vaikuttavat todella omituiselta. Minun seurassani mies on saanut elämän takasin ja iloitsee nyt vapaana minun kanssani. Harmittaa vaan ne elarit, se on iso raha maksaa joka kersasta turhaan. Minunkin menot kasvaa kun mies maksaa niin miä taas maksan enempi meidän menoja... yleensä luulin että mies maksaa perheen elatuksen, mutta meillä se ei ole niin.. Kyllä minä äidiksi voisin ryhtyä näille kersoille, mutta silloin miehen exällä ei oel mitään oiekutta tulla meille eikä soittaa suutaan meille. Lapset saisivat kyllä äitiä nähdä mutta miten meille sitten sopii, on sovittava äidlle. No ehkä oon tiukka mutta nämä lapset tarvii järkesytstä ja suuria sääntöjä, siihen olen valmis mun ehdoilla.


      • Miem
        tiukkakasvattaja kirjoitti:

        Fiksu on mies kun ymmärsi jättää ex perhensä. Minustakin he vaikuttavat todella omituiselta. Minun seurassani mies on saanut elämän takasin ja iloitsee nyt vapaana minun kanssani. Harmittaa vaan ne elarit, se on iso raha maksaa joka kersasta turhaan. Minunkin menot kasvaa kun mies maksaa niin miä taas maksan enempi meidän menoja... yleensä luulin että mies maksaa perheen elatuksen, mutta meillä se ei ole niin.. Kyllä minä äidiksi voisin ryhtyä näille kersoille, mutta silloin miehen exällä ei oel mitään oiekutta tulla meille eikä soittaa suutaan meille. Lapset saisivat kyllä äitiä nähdä mutta miten meille sitten sopii, on sovittava äidlle. No ehkä oon tiukka mutta nämä lapset tarvii järkesytstä ja suuria sääntöjä, siihen olen valmis mun ehdoilla.

        Ei sinusta ei tule miehesi lapsille äitiä(joka sinulle on useasti jo kerrottu)olet isi uusi nainen ja Lissu nimeltäsi !!!


    • puolikasäiti

      äiti jätti perheensä ja lähti uuden ukon matkaan.. kun ex ukko tapasi uuden nais ystävän alkoi häirintä.... akka rupes leikkimään pyhimystä... äitipuoli piti huolta hänen lapsestaan tehden ruokaa. pesten pyykit ja viettämällä aikaa lapsen kanssa.... olin muka paha äitipuoli. kun hoidin hänen lasta kun. hän itse vietti aikansa umpikännissä....

      • lopetajuopottelu

        Hyvä kun huomaat oman alkoholisoitumesi, voit hakea apua. Älä hyvä ihminen ole toistenlasten lähellä umpikännissä, oikeesti se on huono juttu, toisten lapset eivät ole tuollasta ihmistä ansainneet, ihme ettei mies puutu asiaan. Toivotttavasti lasten oma äiti puuttuu ja on jo puuttunut. Lapset pois isän luota jos siellä juopotelllaan noin rankasti. Häpee ihminen.


      • eisiinäniinlukenut
        lopetajuopottelu kirjoitti:

        Hyvä kun huomaat oman alkoholisoitumesi, voit hakea apua. Älä hyvä ihminen ole toistenlasten lähellä umpikännissä, oikeesti se on huono juttu, toisten lapset eivät ole tuollasta ihmistä ansainneet, ihme ettei mies puutu asiaan. Toivotttavasti lasten oma äiti puuttuu ja on jo puuttunut. Lapset pois isän luota jos siellä juopotelllaan noin rankasti. Häpee ihminen.

        Opettele nyt ensin lukemaan ennen, kun kommentoit tyhmä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe