Muinainen tai Unijukka

Neppu45

Seitsemän kuukautta miehen kanssa joka nyt kieltää kaiken meidän väliltä.
Kauhea riita ja välit poikki koska kuvioihin tuli vaalea nuori nainen joka sekoitti koko pakan.
Mikä tämän naisen perimmäinen tarkoitus miehen suhteen on? Heillä on hetkellinen muutaman viikon suhde takana jonka nainen lopetti, viime keväältä. Heidän ikäeronsa on suuri.
Onko minun ja miehen välien palautuminen enää todennäköistä?
He syyttävät minua kaikesta ja pitävät hulluna vaikka en tiedä kumpi heistä oli aloitteellinen selän takana värkkäämiseen.
Minä luulen silti olevani ehkä selväjärkisin koko porukasta.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei miehesi ja sinun välien palautuminen saattaa olla mahdollista vaikkakin epätodennäköistä. Pyytäisin sinua miettimään mitä haluat itsellesi ja tulevaisuudeltasi, koska vaikka palaisittekin yhteen niin ei se välttämättä päätyisi parempaan lopputulokseen miehen luonteen vuoksi. Mikäli hän itse haluaa muuttua ja muutosta niin silloin tulevaisuuskin näyttäisi lupaavemmalta.
      Sinäänsä sillä ei ole väliä kuka aloitti suhteen, koska lopulta suhteeseen on vaadittu kaksi ihmistä alkaakseen ja siten "syy" on heidän kummankin.

    • Neppu45

      Suhteeseen en enää halua tämän miehen kanssa. Meillä on yhteinen ystäväpiiri jonka vuoksi olisi helpompaa jos välit olisivat kunnossa. Mutta eihän se pakollista tietenkään ole. Minusta tuntuu vain että se nainen vie tällähetkellä miestä kuin pässiä narussa jonka vuoksi käyttäytyy miten käyttäytyy. Jokainen osaa olla ilkeä halutessaan mutta tämänhetkinen käytös ja sanavalinnat ei vain kuulu miehen luonteeseen. Tämä on puhuttu ystävien kesken jotka ihmettelevät myös tätä outoa takinkääntöä. Naisen tuntevat sanoo että hän vetää jotain roolia ollessaan miehen kanssa.
      En todellakaan käsitä mikä tarkoitus tällä kaikella on.

    • Hei. Kaikella ei yksinkertaisesti ole sen suurempaa tarkoitusta, tai tarkoitusperät voivat olla hyvinkin pieniä. Mikäli tällä naisella on mieheen näinkin suuri vaikutus niin mikäli heidän välinsä kylmenevät tai muuttuvat niin silloin miehenkin käytös voi taas muuttua siedettävämmäksi. Muutoin ajan kanssa ympäristökin voi ruveta jossakin vaiheessa vaikuttamaan enemmän miehen käytökseen, kuin vain tämän naisen vaikutusvalta vaikuttaa juuri nyt. Tällöin miehen rooli pystyy muuttumaan enemmän entisen kaltaiseksi. Tähän voi toki mennä muutamia kuukausia ennenkuin muutosta rupeaa huomaamaan, mikäli muutosta on tapahtumassa. Tässä olisi myös hyvä paikka kiinnittää huomiota miten mies käyttäytyy silloin, kun hän ei ole tämän naisen seurassa. Onko silloin hänen sanavalintansa ja käytös erilaista, kuin naisen seurassa, tai vaikuttaako nainen jopa poissaollessaan miehen käytökseen.
      Samaten roolin muuttuminen miehen seurassa on myös tälle naiselle mahdollista ajan kanssa ja se on vielä väkisinkin vaihtumassa ja muokkautumassa kun hänen miehen seurassa oleva käytöksensä joutuu liian ristiriitaiseen tilanteeseen, jossa kyseinen käytös ei enää olekaan mahdollista muusta ympäristöstä/ihmisistä johtuen. Tämä voi vaikuttaa enemmän tai vähemmän hänen tulevaan käytökseensä, sillä hänen pitäisi pystyä ratkaisemaan tämä sisäinen ristiriita minkä roolin vetäminen eri ihmisten seurassa hänelle aiheuttaa. Anteeksi mikäli sanamuodot aiheuttavat hämmennystä, mutta tämä nainen on joutumassa väkisinkin törmäyskurssille roolien vetämisen kanssa jossakin vaiheessa elämäänsä.

    • Neppu45

      Valitettavasti en pysty vastaamaan tuohon miten mies käyttäytyy naisen poissaollessa koska en tiedä.
      Eniten minua mietityttää miksi nainen tuli kuvioihin. Halusi jutella minun kanssa ja kuulla minun version meidän yhdessäolosta miehen kanssa. Kertoi ettei aio tulla meidän väliin mutta mies varmaan kertoi hänelle ihan jotain muuta. Loppujen lopuksi minä olen siis hullusekopää joka laittaa kapuloita heidän rattaisiin. Mies on myös pyytänyt ystäviä tekemään valinnan minun tai miehen väliltä.
      Jotenkin tästä alan päästä yli kun ajattelen etten ole tehnyt mitään väärää ja kuinka typerästi he käyttäytyvät mutta kuitenkin ahdistaa miten kaiken voi lopettaa ja kääntää päälaelleen hetkessä. Luotin kuitenkin mieheen ja tiesi että aiemmin on tullut toinen nainen ja minua on petetty suhteissa... ja teki itse juuri saman.
      Viisi vuotta edellisestä suhteesta. Kenties taas viisi vuotta seuraavaan, en tiedä enkä tiedä edes mitä tunnen. Tyhjyyttä ainakin mutta vihaa tms. en osaa edes sanoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe