Ihastunut nainen?

Kysyväinen2

Onko ihastuneella naisella korkea kynnys ottaa yhteyttä ihastuksen kohteeseen, vaikka jollakin tavalla jo tunteekin toisen? Pelottaako torjutuksi tuleminen paljon tai onko pelko jo etukäteen niin suuri, että ei edes ota yhteyttä(ehkä kännissä joskus)? Toivooko ihastunut nainen, että toinen ottaisi yhteyttä ja odottaako sitä kovasti?

14

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmastitoivoo

      Että naiseen otettaisiin yhteyttä.

    • kynnysvalli

      Joillakin on joillakin ei.

    • silikkiä-samettia

      Se on nyt sillä tavalla, että ainakin meillä tyttöporukassa kun jollain on kaukoihastus, katsellaan sitä kaikki salaa. Ja annetaan pisteitä. Samoin jos mies ihastuu johonkin meistä. Se on tosi hauskaa! Jonkinlaista harmitonta jännitystä tuo. Tarkoituskaan ei ole sen vakavampaan, vähän voi flirtata mutta siihen se jää. Se mr.Oikea valitaan sitten muilla perusteilla ja muusta miljööstä. Sitten kun sen aika on. Jos on.

    • Korkeakynnys

      Mulla ainakin on todella korkea kynnys kertoa tunteistani. Mitä voimakkaampi tunne, sitä korkeampi. Ja jos vielä ikäeroa, sama työpaikka tms. vielä korkeampi kynnys.

      • neljäyksineljä

        Neuvo; Älä kerro tunteista ainakaan työpaikalla yms. ennen kuin olet varma että toisella ei ole kumppania (on siis sinkku) ja että toinen ei vain flirttaile kanssasi.

        Itse hölmö menin lankaan, kauniisiin ruskeisiin silmiin ja kerroin ajatukseni toiselle.Toinen pitikin vain flirttinä kaikkea ja oli myös varattu.


    • in.love

      No ei mulla ainakaan ollut. Otin jätkää hihasta heti kun se meni ohitseni yhdessä tilaisuudessa, kysäisin jotain vaan ympäripyöreää, mutta sellasta, että hän joutui jäämään luokseni selittämään asiaa hieman tarkemmin. Siitä sitten jatkettiin muihin aiheisiin.
      Nyt on oltu jo vuosi yhdessä ja paremmin ei varmaan vois mennä kuin meillä menee nyt. :)

    • Pelottaa

      Mikset sä jo soita?

    • Tpuujalkanainen

      Just noin ap kuin sanoit

    • onha17522

      Onha se ku ei miehe liikkeistä tiiä vaik kovi flirttailtu

    • rauhassavaan

      Muistakaa naiset se, että mies ei ole luonnostaan sosiaalinen. Sellainen on aito oikea mies. Siksi onkin hyvä kysyä, että " mentäiskö joku ilta yhdessä kaksistaan elokuviin- kävelylle- pelaamaan tennistä tms. Se on miehelle viesti, mutta ei noloa kummallekaan. Arvostakaa ja kunnioittakaa toisianne. Se on kauniin parisuhteen rakentava asia.

    • oottaajaoottaa

      Jos kumpikin vaan odottaa toisen yhteydenottoa niin eihän siitä mitään tuu. Ole sä se rohkea joka teet seuraavan siirron.

    • ehkänytoikeaaika

      Aika rohkeeta on mennä esittämään puolitutulle ihastukselle kahvikutsu, mutta kun aika tulee, niin se vaan pitää tehdä. Molemminpuolista vastaantuloa siinä kaipaa.

    • Vastaajanainen

      Kyllä se kynnys voi olla korkea. Riippuu naisen luonteesta ja siitä kuinka ihastunut on. Tai sanotaan nyt näin, että jos on hyvin voimakkaasti ihastunut, niin silloin tietysti on kovempi halu ottaa yhteyttä, mutta samalla myös pelkää enemmän torjutuksi tulemista eikä sen vuoksi ehkä uskalla... Paljon riippuu myös siitä, miten kohde käyttäytyy. Jos mies ei vaikuta kiinnostuneelta tai helposti lähestyttävältä, niin nainen ei mielellään ota riskiä.

    • tyttönenvainn

      Itse ainakin naisena olen ollut kyseisissä tilanteissa aika lailla kauhusta kankeana. Useimmiten olen jättänyt lähestymättä koska olen ollut aika varma että tunne on yksipuolinen.

      Viimeisimmällä kerralla kuitenkin olin aika luottavainen toisenkin osapuolen tunteista, ja uskalsin tehdä aloitteen. Kannatti! Nyt jo lähes kaksi vuotta yhdessä.

      Se pitää vielä lisätä että tuttuun ihmiseen yhteyden ottaminen on ehkä jopa pelottavampaa, koska sitten joutuu usein olemaan nöyryytyksen jälkeen vielä tekemisissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe