Feikit hämmentävät chatthuoneissa

Profiilissa 'MagicaDeSpeII' (kaksi viimeistä kirjainta on iso Ii -kirjain) asiatonta sisältöä: Chat -huoneessa vanhimmat riehuu feikki, joka on rekannut nikin MagicaDeSpeII eli on kirjoittanut nikin loppuun kaksi isoa Ii-kirjainta. Se on identiteettivarkaus, jolla feikkinikin tekijä pyrkii aiheuttamaan toraa ja hämmennystä ja mustaamaan aidon nikin maineen. Hän on tehnyt saman mm nikeille jasmiini_kukassa (feikki jasmiini_kukasssa) ja WAGNERI ( WAGNERl feikkinikissä pieni L-kirjain lopussa, kun aidolla se on iso Ii -kirjain. Pyydänkin chattaajilta tarkkaavaisuutta noiden suhteen. Ruudulla niitä ei helposti erota aidoista. Kiitos. kello on nyt 9:14 Vanhimmat huone. Missään huoneessa ei ole luotsia apuun. Feikki riehuu ja aiheuttaa toraa ja eripuraa. Normaali keskustelu on seis. Eikä YP vaan pysty noita feikkinikkejä poistamaan???? Olen tehnyt useita pyyntöjä linkin "asiatonta sisältöä" kautta, mutta tuloksetta. Ilmeisesti suomi24:lla ei ole ylläpitoa?

34

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laajempi_ongelma

      Nämä avaajan kaltaiset chat-huoneissa notkujat ja roikkujat ovat niitä elämässään epäonnistuneita yksilöitä, todellisuudentaju hämärtynyt jo aikoja sitten.

      Voitaisiin pikemminkin avata keskustelu siitä miten näitä voitaisiin auttaa elämässään eteenpäin.

      • Maagikkolo

        Eikö poliisi voisi takavarikoida näiltä koneet? Parin viikon vieroitusoireet varmaan mutta siitä se helpottaisi. Tai esim. chat-rajoitin koneelle ½h/vrk ja siitä pikkuhiljaa vähentäen ja lopettaen. Näin saatais liimapyllyt ylös tuoliltaan ja Suomi nousuun. Ja onhan tuo jo kansanterveydellisesti huono juttu että osa kansasta ei liiku vaan jumittaa sätissä elämänsä ohi.


      • horinaa

        Samaltahan nuo näyttävät, mitä horiset :DD


      • Spectsavers

        Iso Ii -kirjain ja pieni L -kirjain NÄYTTÄVÄT samalta. Totta. Siksi tämä aloitus on tänne pantukin. Älkää antako tämän häiriintyneen miehen, joka feikkaa aloittajaa huijata itseänne.


      • kupletin-juoni
        Spectsavers kirjoitti:

        Iso Ii -kirjain ja pieni L -kirjain NÄYTTÄVÄT samalta. Totta. Siksi tämä aloitus on tänne pantukin. Älkää antako tämän häiriintyneen miehen, joka feikkaa aloittajaa huijata itseänne.

        Etköhän sinä feikkaa ihan itse itseäsi huomiota saadaksesi.


      • selvennys
        Spectsavers kirjoitti:

        Iso Ii -kirjain ja pieni L -kirjain NÄYTTÄVÄT samalta. Totta. Siksi tämä aloitus on tänne pantukin. Älkää antako tämän häiriintyneen miehen, joka feikkaa aloittajaa huijata itseänne.

        Nimimerkki Spectsavers = MagicaDeSpell

        Väärentelee omia nikkejään siis


      • Spectsavers kirjoitti:

        Iso Ii -kirjain ja pieni L -kirjain NÄYTTÄVÄT samalta. Totta. Siksi tämä aloitus on tänne pantukin. Älkää antako tämän häiriintyneen miehen, joka feikkaa aloittajaa huijata itseänne.

        " Spectsavers

        17.2.2016 11:07

        Iso Ii -kirjain ja pieni L -kirjain NÄYTTÄVÄT samalta. Totta. Siksi tämä aloitus on tänne pantukin. Älkää antako tämän häiriintyneen miehen, joka feikkaa aloittajaa huijata itseänne."

        Allekirjoitan tämän viestin. Se on minun kirjoittamani. Kirjoitin sen kiireessä ja rekisteröity nimimerkkini ei ollut "aktiivisena" tuolloin.
        Tämä keskustelu on aloitettu ainoastaan ja vain siksi, ettei kukaan anna huijata itseään tämän miehen rekkaamilla feikkinikeillä. Sättirauha on minulle myös tärkeä, toisin kuin tähän viestiketjuun kirjoittaneille(/kirjoittaneella), jotka eivät ole omaa nimimerkkiään kehdanneet antaa julki. Väitän vastaajien olevan itse niitä räyhähenkiä, jotka oikein nauttivat ja saavat ilonsa tämänkaltaisista farsseista ja kähinöistä. Heistä tämä on kiva juttu!


      • pysytäänpä-asiassa
        MagicaDeSpell kirjoitti:

        " Spectsavers

        17.2.2016 11:07

        Iso Ii -kirjain ja pieni L -kirjain NÄYTTÄVÄT samalta. Totta. Siksi tämä aloitus on tänne pantukin. Älkää antako tämän häiriintyneen miehen, joka feikkaa aloittajaa huijata itseänne."

        Allekirjoitan tämän viestin. Se on minun kirjoittamani. Kirjoitin sen kiireessä ja rekisteröity nimimerkkini ei ollut "aktiivisena" tuolloin.
        Tämä keskustelu on aloitettu ainoastaan ja vain siksi, ettei kukaan anna huijata itseään tämän miehen rekkaamilla feikkinikeillä. Sättirauha on minulle myös tärkeä, toisin kuin tähän viestiketjuun kirjoittaneille(/kirjoittaneella), jotka eivät ole omaa nimimerkkiään kehdanneet antaa julki. Väitän vastaajien olevan itse niitä räyhähenkiä, jotka oikein nauttivat ja saavat ilonsa tämänkaltaisista farsseista ja kähinöistä. Heistä tämä on kiva juttu!

        "Allekirjoitan tämän viestin."

        - et ole siis pekkaa parempi

        Sättirauha??

        - paremman rauhan saisit lopettamalla sättimisen


      • Niin-siinä-kävi
        MagicaDeSpell kirjoitti:

        " Spectsavers

        17.2.2016 11:07

        Iso Ii -kirjain ja pieni L -kirjain NÄYTTÄVÄT samalta. Totta. Siksi tämä aloitus on tänne pantukin. Älkää antako tämän häiriintyneen miehen, joka feikkaa aloittajaa huijata itseänne."

        Allekirjoitan tämän viestin. Se on minun kirjoittamani. Kirjoitin sen kiireessä ja rekisteröity nimimerkkini ei ollut "aktiivisena" tuolloin.
        Tämä keskustelu on aloitettu ainoastaan ja vain siksi, ettei kukaan anna huijata itseään tämän miehen rekkaamilla feikkinikeillä. Sättirauha on minulle myös tärkeä, toisin kuin tähän viestiketjuun kirjoittaneille(/kirjoittaneella), jotka eivät ole omaa nimimerkkiään kehdanneet antaa julki. Väitän vastaajien olevan itse niitä räyhähenkiä, jotka oikein nauttivat ja saavat ilonsa tämänkaltaisista farsseista ja kähinöistä. Heistä tämä on kiva juttu!

        Sori nyt vaan, mutta menit pilaamaan aloituksesi liialla pöyhimisellä.


    • SiitäSeLähtee
      • Feikki-älähti

        Sinäkös se feikkaaja oletkin!


      • selvennys
        Feikki-älähti kirjoitti:

        Sinäkös se feikkaaja oletkin!

        Ei kyllä se tuo Magica ihan itse on ;)


      • päivän-parhaat-naurut

        Olet kyllä aivan "pikkaisen" sekaisin :-DDDD


      • kuin-litran-mittaa

        Magicaa viety kuin litran mittaa, ei ihme että käy kuumana


    • Vain rekisteröidyillä nimimerkeillä kirjoitetut vastaukset noteerataan. Muut ovat täysin yhdentekeviä. Kiitos.

      • OleHyvä

        Kyllä sinä nämä kaikki olet lukenut, turha pullikoida.


    • magiikkaa

      Miten kello voi olla 9.14 vaikka avaus on tehty kello 9.19??

      • aapiskirja-uusiksiko

        Aivan erityisesti ihmetyttää avaajan mainitsema Ii-kirjain. Onko se jokin uusi ääkkönen?


      • VänrStool
        aapiskirja-uusiksiko kirjoitti:

        Aivan erityisesti ihmetyttää avaajan mainitsema Ii-kirjain. Onko se jokin uusi ääkkönen?

        Eri kirjaimet nimimerkissä -> identiteettivarkaus = ei ihan natsaa tämä yhtälö..


      • li-ääkkönen
        aapiskirja-uusiksiko kirjoitti:

        Aivan erityisesti ihmetyttää avaajan mainitsema Ii-kirjain. Onko se jokin uusi ääkkönen?

        Koska olet lusikalla saanut, enempään sinusta ei olekaan.


      • Kuis-voikii

        Miten sulla voi olla 12:41 vaikka mulla 11:30


    • alaston-totuus

      Avaaja on feikkinsä ansainnut - chat on tyhjäpäiden touhua

    • jännä_juttu

      Jännä juttu muuten, että aloittaja myöntää nimimerkeissä käytettävän eri kirjaimia, on sätissä sanonut niiden näyttävän erilaiselta ja yhtäkkiä kiukuttelee asiasta.

      Myös tässä ketjussa myöntää itse käyttävänsä eri nimimerkkejä, joten joku lasten chat voisi olla osuvampi paikka kyseiselle henkilölle.

      • TobiasHki

        Avaaja ei muutenkaan nauti kovin kummoista kansalaisluottamusta tuolla chatissa. Hieman kiistelty ja epäsuosittu henkilö, etten sanoisi.


    • Näin tämä feikki mua bändäröi tänään klo 16:27 huoneessa Vanhimmat:
      Tarja2016 liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 1 minuutin ajan..
      Tarja2016 => MagicaDeSpell: kuulin, että olet ostanut itsellesi sähkökäyttöisen pyörätuolin sen takia, että olet niin helvetin laiska, että et enää viitsi kävellä edes jääkaapille nytkin makaat sohvalla sipsejä syöden
      Tarja2016 poistui keskustelusta

      • Sellainen-olet

        Näytät olevan melkoinen riidankylväjä.


    • Rautaromu_kauhuissaan

      Harsohunnulla alkaa tuparit spa-osastolla eli peräkärryssä.

      MagicaDeSpell: Sitten alkaakin polskinta. Tuparit ulkoaltaalla... hauskaa viikonloppua kaikille ja pitäkää sättiä pystyssä!!!!!!!!!!!

    • 23.2.2016 klo 6:50 varmaan 4. huuto tänä aamuna
      MagicaDeSpeIl liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 1 minuutin ajan..

      MagicaDeSpeIl => MagicaDeSpell: vituttaako? kun yp ei enää tee sun pyynnöistä mitään? sun IP-osoitteet ovat niin ryvettyneitä, että YP ei tee sun auttamiseksi mitään ja sekös sua vituttaa. nyt on noin 100 nikkiä "varastossa"
      MagicaDeSpeIl poistui keskustelusta

      Ois hyvä, jos tuohon puututtais. Ei ole kellään kivaa, kun tuo yksi huutaa koko ajan ja sotkee leppoisan jutustelun.

      • Tekijänoikeusrikos

        Vilkaisin rekisteriä. Et ole saanut lupaa tuon Disneyn kuvan käyttöön. Olet kopioinut sen laittomasti.


    • Harsohuntu_helvettiin

      Leppoisan jutustelun :D Magica eli Harsohuntu jauhaa pettävistä miehistä ja pitää ravinto-oppia, vaikka itse on lyhyt ja lihava. Tuollasena syöttösikana pitäisin suuni kiinni siitä kuinka syödään. Kävisit edes joskus lenkillä, mutta kun et muuta tee kun makaat sohvalla sipsipussi kädessä ja haiset paskalle ja kuselle. Kerran viikossa spa-osastolla eli peräkärryssä rautaromu rassaa viikon paskat pois sun haisevasta persereiästä ja vitusta.

    • Siinä-pääsääntö

      Pääasiahan keskustelussa on aina se, että asiat riitelevät, eivät koskaan keskustelijat.

    • Feikki-vai-ei

      Eihän kukaan jutustele tietyn henkilön kanssa. Jutustelu käydään nimimerkin kanssa tietämättä, kuka on sen taakse kätkeytyvä henkilö.

      Joten mikä ihmeen feikki?
      Olenko minä nyut feikki, kun en allekirjoita omaa nimeäni?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe