Rottia pattayalla, invaasio

Thaimaankävijä

28

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sankaritarhki

      Et vie et.a)sinulla ei ole lapsia b) sinulla ei ole rahaa .
      Kerro mihin me joila on rahaa ja lapsia saamme matkustaa jossa on talvella noin 30C.
      Sinä joka tiedät suomesta käsin enemmän kuin me Jotka oikeasti matkustelemme.

      • Pian3kertaPattayalle

        Kahden lapsen äitinä voin vastata. Olemme käyneet Phuketin Karonilla Hua Hinissä ja Pattayalla. Jälkimmäisessä kohteessa on lapsille eniten aktiviteettejä ja nähtävää.


      • sohvaperusjuntti

        Noista karoni on paskin mesta.Ranta huono vedessä meduusoja ja muutenkin aika kälynen paikka.
        Tosin ok viikon resuille jos ei kaipaa muuta kuin perus kanarian loman varmalla lämmöllä.


      • Thaimaankävijä

        Et voisi pahemmin erehtyä, olen parhaillaan Thaimaassa, tänään käytiin suan son rannalla uimassa, ja arvaa siellä on kolme linja-autollista lapsia bangkokista semmoisia kahdeksan vuotiaita, tiedätkö miksi koulu ajattaa lapsensa 100 kilometriä pidemmälle kuin pattayalle pääsisi, siksi että tuolla on helvetin paljon puhtaampaa ja turvallisempaa, eikä rannalla ollut rottia,

        Sopisiko uusi slogan, vie lapsesi Hua Hiniin kun paikallisetkin niin tekevät.

        ps. laitan valokuvat rannasta, kunhan joudan.

        lainasin "Sinä joka tiedät suomesta käsin enemmän kuin me Jotka oikeasti matkustelemme." katsoppas muru mutta minä en ole suomessa, toinen meistä on.


      • Kuskierehtyitaatusti
        Thaimaankävijä kirjoitti:

        Et voisi pahemmin erehtyä, olen parhaillaan Thaimaassa, tänään käytiin suan son rannalla uimassa, ja arvaa siellä on kolme linja-autollista lapsia bangkokista semmoisia kahdeksan vuotiaita, tiedätkö miksi koulu ajattaa lapsensa 100 kilometriä pidemmälle kuin pattayalle pääsisi, siksi että tuolla on helvetin paljon puhtaampaa ja turvallisempaa, eikä rannalla ollut rottia,

        Sopisiko uusi slogan, vie lapsesi Hua Hiniin kun paikallisetkin niin tekevät.

        ps. laitan valokuvat rannasta, kunhan joudan.

        lainasin "Sinä joka tiedät suomesta käsin enemmän kuin me Jotka oikeasti matkustelemme." katsoppas muru mutta minä en ole suomessa, toinen meistä on.

        Bussi kuski varmaan erehtyi kun Hua Hinin pedofiili kaupunkiin lapsi katraan vei. Rayongissa kun löytyy saman niminen ranta.
        https://www.google.fi/search?q=suan son beach rayong&biw=1680&bih=925&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi61f69koHLAhXBiSwKHaUDAdgQsAQIMQ&dpr=1#imgrc=


      • Thaimaankävijä

        Tosiaan eivät ajaneet pattayalle, lieneekö syynä vielä tuo kyseinen,vai mitä luulet


      • eräsPerheHki
        Thaimaankävijä kirjoitti:

        Tosiaan eivät ajaneet pattayalle, lieneekö syynä vielä tuo kyseinen,vai mitä luulet

        Typerys ehkäpä siksi ettei Pattayalla ole tuon nimistä rantaa vaikka lukuisia rantoja ja saaria onkin. Mutta Pattayan Bang Saray Beachille Bangkokista koululaisia myös tuodaan rannalle uimaan ja leikkimään.
        Kuski siis varmasti erehtyi kun pedofiilien asuttamaan Hua Hiniin lapset vei.
        http://www.wheressharon.com/travel-with-kids-se-asia/things-to-do-in-pattaya-kids/


    • jaalanperuna

      Mikähän tää rottafobia nyt on? Mitä ne rotat siellä rannalla tekee? Oon nähny kyllä pari rottaa Pattayalla lukuisten käyntieni aikana, mutta en pidä sitä merkityksellisenä.
      Sovitaanko niin, että jos elämässä ei ole muuta kun kerran kuussa saatu kelanraha joka menee kokonaan vuokraan ja laajakaistan kk maksuihin, että pääsee haukkumaan jotain lomakohdetta. Eikö olisi isänmaan ja kaikkien etu päättää itse sellainen turha elämä, anastaa jostain haulikko ja tyhjentää molemmat piiput suuhunsa. Mitä sitä suotta kärsii vuosikymmeniä? Ei teille mitään parempia aikoja tule, vanhenette vaan ja ikä tuo lisää sairauksia, työpaikkaakin on vuosi vuodelta vaikeampi saada. Jos vähänkin ajattelette isänmaanne etua niin toimikaa rakkaat Suomalaiset.

    • HuaHinHotellit

      Perhe kertoo Hua Hinin lomastaan. Torakoita, kissan kokoisia rottia, mopot ajaa jalankulkuväylillä koska ei ole jalkakäytäviä... Laivat laskee roskat ja öljyt rantaan...

      "One of the main activities is riding horses down the beach. There are also stray dogs on the beach. Horses and dogs poop. Residents complain about increased pollution from shipping. The beach is nice to look at but I wouldn’t spread my towel on it.

      - Cockroaches. I don’t know if I’ve ever seen as many cockroaches per square meter as we saw in Hua Hin. We also saw a couple of cat-sized rats. Between the crappy or non-existent sidewalks, traffic, cockroaches and rats we didn’t much enjoy wandering out at night in Hua Hin"

      http://bbqboy.net/things-consider-settling-hua-hin-thailand-isnt-us/

      Hua Hinin melkein kaikissa hotelleissa on rottia, tässä muutama kokemus:

      https://www.tripadvisor.co.uk/ShowUserReviews-g297922-d1775291-r164263361-Devasom_Hua_Hin_Resort-Hua_Hin_Prachuap_Khiri_Khan_Province.html

      https://www.tripadvisor.co.nz/ShowUserReviews-g297922-d3310760-r190747668-Sirima_Guesthouse-Hua_Hin_Prachuap_Khiri_Khan_Province.html

      https://www.tripadvisor.fi/ShowUserReviews-g297922-d1021694-r247349621-Dhevan_Dara_Resort_Spa_Hotel-Hua_Hin_Prachuap_Khiri_Khan_Province.html

      Tuonnekos viet lapsesi jossa hotellitkin on täynnä rottia ja torakoita?

      • Thaimaankävijä

        Voi poju, sinä et ole käynyt kummassakaan, Thaimaassa on joka paikassa torakoita ja rottia, jalkakäytäviä ei juurikaan ole mopot ajavat missä sattuvat, ja se on aivan laillista, hevosia on rannoilla, jos turistit niillä haluavat ratsastaa, ja hevoset paskovat minne haluavat, kulkukoiria on joka paikassa, ja ne voivat olla vesikauhuisia, ja nekin paskovat minne haluavat. Vielä ei ole tehty vessoja edes thaimaassa kummallekaan.

        Thaimaan lahti on todella iso, ihan huikean iso, yleensä laivat laskevat pilssivetensä ja lailliset jätteensä mereen, aivan kuten joka puolella maailmaa, sorry poju että että kerron totuuden Thaimaasta.

        Tämä saattaa järkyttää sinua Thaimaassa sijaitsee Pattaya ja Hua Hin joten nämä ongelmat kummassakin, lisäksi ongelmia vielä paljon enemmän mutta sinua yksikertaista lähde tässä ymmärrystäsi likaa rasittamaan.


      • OikeaKävijä
        Thaimaankävijä kirjoitti:

        Voi poju, sinä et ole käynyt kummassakaan, Thaimaassa on joka paikassa torakoita ja rottia, jalkakäytäviä ei juurikaan ole mopot ajavat missä sattuvat, ja se on aivan laillista, hevosia on rannoilla, jos turistit niillä haluavat ratsastaa, ja hevoset paskovat minne haluavat, kulkukoiria on joka paikassa, ja ne voivat olla vesikauhuisia, ja nekin paskovat minne haluavat. Vielä ei ole tehty vessoja edes thaimaassa kummallekaan.

        Thaimaan lahti on todella iso, ihan huikean iso, yleensä laivat laskevat pilssivetensä ja lailliset jätteensä mereen, aivan kuten joka puolella maailmaa, sorry poju että että kerron totuuden Thaimaasta.

        Tämä saattaa järkyttää sinua Thaimaassa sijaitsee Pattaya ja Hua Hin joten nämä ongelmat kummassakin, lisäksi ongelmia vielä paljon enemmän mutta sinua yksikertaista lähde tässä ymmärrystäsi likaa rasittamaan.

        Yli kaksi vuotta Pattayalla, 2kk Hua Hinissä ja muualla Thaimaassa vuoden verran muun muassa Songkhlassa, Ratchaburissa, Cha amissa, Chiang Maissa ja monissa muissa kaupungeissa vierailuluonteisesti. Ensimmäisen kerran olin Thaimaassa vuonna 1987 thainyrkkeily-leirillä parikymppisenä.
        Tiedän jokseenkin hyvin nuo eläinkunnankin asiat siis. Läheltä on joskus koiranpuremat liipanneet, mutta rotista ei ole ollut vaivaa eikä torakoista.
        Pattayan rannoilla ei ole hevosia eikä siten hevosen paskaakaan. Siaminlahti on tärkeää kalastusaluetta, ja pilssivesien laskemiseen suhtaudutaan vakavasti. Hua Hinin takavuosina saastuttaneen laivan kapteeni istuu vieläkin lusimassa.
        Äläkä sinä nilkki pojuttele minua.


      • v2008
        OikeaKävijä kirjoitti:

        Yli kaksi vuotta Pattayalla, 2kk Hua Hinissä ja muualla Thaimaassa vuoden verran muun muassa Songkhlassa, Ratchaburissa, Cha amissa, Chiang Maissa ja monissa muissa kaupungeissa vierailuluonteisesti. Ensimmäisen kerran olin Thaimaassa vuonna 1987 thainyrkkeily-leirillä parikymppisenä.
        Tiedän jokseenkin hyvin nuo eläinkunnankin asiat siis. Läheltä on joskus koiranpuremat liipanneet, mutta rotista ei ole ollut vaivaa eikä torakoista.
        Pattayan rannoilla ei ole hevosia eikä siten hevosen paskaakaan. Siaminlahti on tärkeää kalastusaluetta, ja pilssivesien laskemiseen suhtaudutaan vakavasti. Hua Hinin takavuosina saastuttaneen laivan kapteeni istuu vieläkin lusimassa.
        Äläkä sinä nilkki pojuttele minua.

        Ko Changilla oli sellainen dingojen näköinen parikymmenpäinen koiralauma jotka ajoi hitaasti ajavia mopoilijoita takaa ja yritti näykkiä pohkeista. Kun tultiin takaisin Lonely Beachiltä niin viitisen koiraa makasi kuolleina tienposkessa, ja lauma katseli viidakon puolelta korvat luimussa kuolleita kavereitaan. Lieneekö mopopoliisit pistäneet tuliluikut laulamaan vaiko auton alle jääneet, en tiedä.


      • Thaimaankävijä

        Poju, olen asunut täällä kahdeksan vuotta ja asun edelleenkin, useassa eri kaupungissa kuten sinäkin kerrot asuneesi, vuodessa vaan ei oikein kerkeä asua noissa mainitsemissasi katso poju vaikka karttaa, melkein kaikki täällä ja ulosvietävä kala on todellisuudessa viljeltyä, bangkokin lähialueilla, toki lahtea suojellaan, ja hyvä niin... oletko sinä tuo sama pelle joka kirjoitti aikaisemmin laittavansa nahkapäitä 5 nippuun ja nostavansa 820 kiloa, todellinen taistelijaTrolli.

        ja jos olet HuaHinHotellitkin suosittelen lääkärin konsultaatiota pikaisesti, poju.

        Muuten laitan jossain vaiheessa aktiviteetti valokuvia, tältä päivältä täältä Thaimaasta, poju.


      • tiedänSinutKyllä
        Thaimaankävijä kirjoitti:

        Poju, olen asunut täällä kahdeksan vuotta ja asun edelleenkin, useassa eri kaupungissa kuten sinäkin kerrot asuneesi, vuodessa vaan ei oikein kerkeä asua noissa mainitsemissasi katso poju vaikka karttaa, melkein kaikki täällä ja ulosvietävä kala on todellisuudessa viljeltyä, bangkokin lähialueilla, toki lahtea suojellaan, ja hyvä niin... oletko sinä tuo sama pelle joka kirjoitti aikaisemmin laittavansa nahkapäitä 5 nippuun ja nostavansa 820 kiloa, todellinen taistelijaTrolli.

        ja jos olet HuaHinHotellitkin suosittelen lääkärin konsultaatiota pikaisesti, poju.

        Muuten laitan jossain vaiheessa aktiviteetti valokuvia, tältä päivältä täältä Thaimaasta, poju.

        zappi menettänyt nyt jo ajantajun. Vuosi sitte kertoi hua Hiissä asuneensa vuoden. Pelle olet Kalervo S


      • Poju-Mies
        Thaimaankävijä kirjoitti:

        Poju, olen asunut täällä kahdeksan vuotta ja asun edelleenkin, useassa eri kaupungissa kuten sinäkin kerrot asuneesi, vuodessa vaan ei oikein kerkeä asua noissa mainitsemissasi katso poju vaikka karttaa, melkein kaikki täällä ja ulosvietävä kala on todellisuudessa viljeltyä, bangkokin lähialueilla, toki lahtea suojellaan, ja hyvä niin... oletko sinä tuo sama pelle joka kirjoitti aikaisemmin laittavansa nahkapäitä 5 nippuun ja nostavansa 820 kiloa, todellinen taistelijaTrolli.

        ja jos olet HuaHinHotellitkin suosittelen lääkärin konsultaatiota pikaisesti, poju.

        Muuten laitan jossain vaiheessa aktiviteetti valokuvia, tältä päivältä täältä Thaimaasta, poju.

        Kaikki tunnistaa kuka sinä pojuttelija olet. Yksikään Thaimaassa asuva terve henkilö ei roiku Pattaya-palstalla pojuttelemassa ja trollaamassa päivästä toiseen. Olet zaphodbx, alkoholisoitunut, yksinäinen ja vihainen vanhus lempinimeltäsi Lerppa, ja asut tai olet asunut Hua Hinissä, poikasi on Hiekkaharjussa lusiva vajakki nimeltään hanuristi. Sinä puolustelet häntä ja hän sinua, ja olette olevinanne milloin mitäkin "pirjoja" ja "pattayasameja", Trollaatte täällä yhdessä ja kilpaa, laittelette samoja linkkejä, esitätte asiantuntijaa vaikka kaikki tietonne on Googlesta. Psykopaattinen narsismi on periytynyt isältä pojalle?
        Mikäli olette yksi ja sama henkilö, niin suosittelen välitöntä pakkohoitoon hakeutumista. Aivan kammottavaa sairaskertomusta on kaikki juttunne. Ja se sairaskertomus on teistä itsestänne. Ei mistään matkakohteesta tai sen turisteista.


    • isoomena

      Tero on nyt vähän katkera ku kaik o männy.

    • RottiaVilisee

      Varmaan reistaileva Pattayan edustalle laskeva jätevesiputki ja meren takaisin rannalle tuomat jätevedet houkuttelevat rottia. Tietoinen valinta, siksi harva täälläkään myöntää uivansa meressä, lähinnä uintiliikkeet näyttävät tapahtuvan hotellihuoneessa tai kapakoiden lattialla. Pattaya, mitä muuta odottaa.

      • Vedä_hanskaan

        Haista nyt paska. Neljä vuotta sitten valmistui jätevesien käsittelyjärjestelmä, ja mitään jäteputkea ei mereen ole mennyt sen jälkeen. Lasku ja nousuvesi sekä tuulet huolehtivat veden vaihtumisesta. Vesi ei ole sen likaisempaa tai puhtaampaa kuin lahden pohjukoissa yleensä. Snorklaus kelpoisia vesiä löytyy vain saarilta ja avomereltä. Myös Andamaanin puolella tilanne on sama. Krabilla terävää hiekka sekoittuu veteen niin paljon että hampaat narskuu. Chumphon, Hua Hin, Cha am jne. Ihan sama homma.


      • Haistanpa
        Vedä_hanskaan kirjoitti:

        Haista nyt paska. Neljä vuotta sitten valmistui jätevesien käsittelyjärjestelmä, ja mitään jäteputkea ei mereen ole mennyt sen jälkeen. Lasku ja nousuvesi sekä tuulet huolehtivat veden vaihtumisesta. Vesi ei ole sen likaisempaa tai puhtaampaa kuin lahden pohjukoissa yleensä. Snorklaus kelpoisia vesiä löytyy vain saarilta ja avomereltä. Myös Andamaanin puolella tilanne on sama. Krabilla terävää hiekka sekoittuu veteen niin paljon että hampaat narskuu. Chumphon, Hua Hin, Cha am jne. Ihan sama homma.

        No, tuon p:n voi tosiaan haistaa Pattayalla, eli kiitos neuvosta.


      • SitäsaaMitätilaaKalervo

        Mikä sitten niitä rottia houkuttelee Hua Hini hotelleihin?
        Tässä luettavaa luotettavalta tripadvisitors sivuilta Hua Hini hotelleissa viihtyvistä luteista ja rotista.

        Sirima Guest house

        https://www.tripadvisor.co.nz/ShowUserReviews-g297922-d3310760-r190747668-Sirima_Guesthouse-Hua_Hin_Prachuap_Khiri_Khan_Province.html

        Devasom Hua Hin resort

        http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g297922-d1775291-r164263361-Devasom_Hua_Hin_Resort-Hua_Hin_Prachuap_Khiri_Khan_Province.html

        Evason Hua Hin

        http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g667502-d301641-r130344625-Evason_Hua_Hin-Pranburi_Prachuap_Khiri_Khan_Province.html

        Viettekö tosiaan lapsianne tuollaiseen kohteeseen


      • Thaimaankävijä

        Laitat nyt jos toiseen kertaan tuon, tai neljännen... sinulta jäi vain yksi pieni yksityiskohta huomiotta, kaikki kertomukset Hua Hinin rotista on vuodelta 2013 ja sitä ennen kun taas pattayalla rotta kommentteja on tullut vuosittain jopa muutama tänä vuonna, Hua Hinissä ei ensimmäistäkään.

        Sinun älylläsi ei tälläistä tietenkään huomata, kun kiimoissasi löysit nämä muutamat juttut, aika säälittävää...

        Onko rotat eilen lähteneet uimaan Hua Hinille päin, reppana... muuten totta rotat jättävät laivan hieman ennen uppoamista, bul bul bul


      • HeiHanuriHei
        Thaimaankävijä kirjoitti:

        Laitat nyt jos toiseen kertaan tuon, tai neljännen... sinulta jäi vain yksi pieni yksityiskohta huomiotta, kaikki kertomukset Hua Hinin rotista on vuodelta 2013 ja sitä ennen kun taas pattayalla rotta kommentteja on tullut vuosittain jopa muutama tänä vuonna, Hua Hinissä ei ensimmäistäkään.

        Sinun älylläsi ei tälläistä tietenkään huomata, kun kiimoissasi löysit nämä muutamat juttut, aika säälittävää...

        Onko rotat eilen lähteneet uimaan Hua Hinille päin, reppana... muuten totta rotat jättävät laivan hieman ennen uppoamista, bul bul bul

        Hanuristi ottaa nyt vaikka päiväunet. Sitten viet tyhjät tölkit Hiekkaharjun ostarille ja ostat pari pirtsakkaa keppanaa. Aijai kun se sanoo tsup kun sen tölkin avaa, ja hyvä olo valtaa mielen. Sitten voit vähän masturboida ja unelmoida naisista. Sitten jaksat taas trollata ja kehuskella vittumaisella luonteella.


      • JahtisiKuviaOdotellaan
        Thaimaankävijä kirjoitti:

        Laitat nyt jos toiseen kertaan tuon, tai neljännen... sinulta jäi vain yksi pieni yksityiskohta huomiotta, kaikki kertomukset Hua Hinin rotista on vuodelta 2013 ja sitä ennen kun taas pattayalla rotta kommentteja on tullut vuosittain jopa muutama tänä vuonna, Hua Hinissä ei ensimmäistäkään.

        Sinun älylläsi ei tälläistä tietenkään huomata, kun kiimoissasi löysit nämä muutamat juttut, aika säälittävää...

        Onko rotat eilen lähteneet uimaan Hua Hinille päin, reppana... muuten totta rotat jättävät laivan hieman ennen uppoamista, bul bul bul

        Miten on, onko siinä mielikuvitus jahdillasi muita rottia kuin sinä ?


      • OtaHanuriinPoju

        Resuperse, kummalle viestisi tarkoitit minulle vai Terolle, kun se on duunikavereistani se vittumainen, minä olen se ymmärtäväinen, eikä meillä ole sellaista työnjakoa, olemme vaan sellaisia...

        Katsos meillä on muutakin yhteistä, olemme toistemme lasten kummeja, ja vielä kotoisin samasta kaupungista, oltiin jo sinun pippelin kokoisesta kavereita, vaikka olen häntä hieman vanhempi, muille olisi verrannut mulkun kokoisesta kavereita, mutta se olisi loukannut sinua kun olet täällä kertonut että se on pieni, kuin lauantai makkaraviipale.

        Odotan huomenna että tapaamme, ota mukaan se kauneuskilpailujen käsiohjelma, niin käymme sen yhdessä läpi, tummelia tilasin 20 litran säästöastian, niin saat mukaan kun lähdet ja jakaa kavereillesi sitä, jos sinulla sellaisia on.


      • MyHero
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Resuperse, kummalle viestisi tarkoitit minulle vai Terolle, kun se on duunikavereistani se vittumainen, minä olen se ymmärtäväinen, eikä meillä ole sellaista työnjakoa, olemme vaan sellaisia...

        Katsos meillä on muutakin yhteistä, olemme toistemme lasten kummeja, ja vielä kotoisin samasta kaupungista, oltiin jo sinun pippelin kokoisesta kavereita, vaikka olen häntä hieman vanhempi, muille olisi verrannut mulkun kokoisesta kavereita, mutta se olisi loukannut sinua kun olet täällä kertonut että se on pieni, kuin lauantai makkaraviipale.

        Odotan huomenna että tapaamme, ota mukaan se kauneuskilpailujen käsiohjelma, niin käymme sen yhdessä läpi, tummelia tilasin 20 litran säästöastian, niin saat mukaan kun lähdet ja jakaa kavereillesi sitä, jos sinulla sellaisia on.

        Skitsofeenikko lisäsi yhden uuden hahmon räkälän osa-aikaisen portsarin kaljun ja onton päänsä sisään. Miehen nimeltä Tero. Tero on hurja kaveri. Tero on hyvä ystävä myös thaimaankävijän, pattayasamin, zaphodbx:n, Monican, meribiologin ja pirjo1976:n kanssa. Hurja joukko maailmanluokan sankareita mahtuukin yhden nahkapään sisään! :)


      • otapojuhanuriin
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Resuperse, kummalle viestisi tarkoitit minulle vai Terolle, kun se on duunikavereistani se vittumainen, minä olen se ymmärtäväinen, eikä meillä ole sellaista työnjakoa, olemme vaan sellaisia...

        Katsos meillä on muutakin yhteistä, olemme toistemme lasten kummeja, ja vielä kotoisin samasta kaupungista, oltiin jo sinun pippelin kokoisesta kavereita, vaikka olen häntä hieman vanhempi, muille olisi verrannut mulkun kokoisesta kavereita, mutta se olisi loukannut sinua kun olet täällä kertonut että se on pieni, kuin lauantai makkaraviipale.

        Odotan huomenna että tapaamme, ota mukaan se kauneuskilpailujen käsiohjelma, niin käymme sen yhdessä läpi, tummelia tilasin 20 litran säästöastian, niin saat mukaan kun lähdet ja jakaa kavereillesi sitä, jos sinulla sellaisia on.

        Olisikohan aika jälleen OtaHanuriinPojulla keskittyä kauneuskilpailuihin ja kursseihinsa, noiden koirille annettavien lihapalojen hankkimisen lisäksi.
        Älylliset lahjasi eivät valitettavasti pysty erottamaan eri kirjoittajia toisistaan, mutta kyllähän me hartaat lukijasi tämän ymmärrämme, koska tunnemme kauttasi erittäin hyvin sananlaskun, joka sinusta kertoo tärkeimmän:
        Jos lusikalla on annettu, ei voi kauhalla vaatia!
        Sitä saa, mitä tilaa...


    • Erehdynkös

      EIKÖ rotat olekkaan vielä kaikki pakolaisena Euroopassa?

      • erehdyit

        Kyllä erhdyt, Hua Hiniin on jäänyt se vaarallisin populaatio.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe