Lyhyt mies?

oikko

Mitä mieltä olette lyhyistä miehistä? Itse olen 165 cm eli keskimääräistä naista lyhyempi.

65

6917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iha-hullu-akka

      Taidan sitten olla kummajainen kun tykkään lyhyistä miehistä? Itse olen168cm, sentti-pari alle ei haittaa ollenkaan.
      Lyhyt miesei kuitenkaan saa olla hintelä hyttynen, vaan terve vahva ruumiinrakenne. Luonnoton lihaspuntti ei sytytä myöskään.
      En mielellään valitse pitkää miestä,enkä osaa sanoa mistä se johtuu.
      Lyhyet on mielestäni jotenkin viriilempiä kuin jotenkin flegmaattiset pitkät. Ja tämä on MINUN ihan oma mielipiteeni johon kenenkään ei ole asiaa tulla huutelemaan!
      Muuten tykkään leveistä hartioista,vahvasta niskasta ja käsivarsista.Kädet mielellään aika isot ja voimakkaat. Siihen vielä valloittava aito hymy! Yeeeah!
      Tämä on siis ihanne mutta ei kriteeri. Yhtä hyvin voin ihastua pitempään mieheen jos luonne ja muut ominaisuudet on kohdillaan.
      Oma mies on suunnilleen saman pituinen kuin minä, ehkä sentin pari pitempi.

    • OikeastiEiVäliäMulle

      Pituudella ei ole väliä. Olen ihastunut kaiken pituisiin miehiin, pitkiin ja pätkiin. Nytkin himoitsen yhtä ihanaa miestä, joka on aika pikkuinen, mutta niin kuuma ja seksikäs vaalea ihanuus.

    • Naisenmielipide

      Jos sulla on itsetunto kohdillaan ja lihasta löytyy, eli et ole lyhyt ja hintelä, tuskin merkkaa loppu peleissä. Jotkut ehkä tykkää hintelämmästä poikamaisestakin lookista, mutta osa taas miehisemmästä ja lihaksikkaammasta.

      Naista kiinnostaa kait yleensä hyvä persoonallisuus ja luonne jos ulkomuoto on vähintäänkin ok. Siis itsevarmuutta muttei kusipäisyyttä, älyä ja yleissivistystä, ei vaikutuksen tekemiseen vaan uran edistämiseen ja että on kartalla maailman tapahtumista, niin että näkyy olevan kyvykäs pitämään huolta naisesta ja mahd. perheestä.

      Napoleon-kompleksia ei missään muodossa, mutta ei miellyttämishaluinen hauveli, ei äitiä etsivä vauveli vaan kunnon ritarillinen, itsenäinen mies jolla omakin elämä, siis jotain mistä nainen voi kiinnostua. Perinteisesti kai evolutiivisesti pitkät miehet vie voiton jos on valinnanvaraa, mutta ei samaa luonnetta löydy eri ihmisistä vaan jokainen on erilainen.

      Jos pituus merkkaisi ratkaisevassa määrin parin valinnassa, ei lyhyitä miehiä olisi varmaan enää evoluution tuloksena ollenkaan. Kertonee pituuden vähäisemmästä merkityksestä ja kaiken mittaisten miesten menestymisestä läpi aikojen.

      • rumamaija

        "Jos pituus merkkaisi ratkaisevassa määrin parin valinnassa, ei lyhyitä miehiä olisi varmaan enää evoluution tuloksena ollenkaan."

        Tässä pitää nyt ottaa se huomioon, että se pituus voi lyhyelle miehelle periytyä myös äidin puolelta. Eli vaikka kukaan nainen ei ottaisi lyhyttä miestä, niin heitä yhä syntyisi niistä yhdistelmistä, missä äiti on lyhyt.


    • TälläkäänEiSaa

      Minä olen myös alle 170cm, mutta ne sentit mitkä puuttuvat yläpäästä, löytyvät alapäästä, 20cm juhlakunnossa.

      • Anonyymi

        Toi on niin tyypillistä miehen puhetta oikeesti sulla on 12cm tai edes sitäkään. En itse ihmettelisi.


      • Anonyymi

        ;) ;) ;)
        Ihana juhlakunto.


    • etovaa

      Mua ei kiinnosta alapään sentit sen enempää kuin kropankaan.
      Jos mun kumppaniehdokas olis noin huono itsetunnoltaan että pitäis nettiin kirjoitella omia senttejään, siihen jäis!
      Olkoot vaikka hk:n lenkki jos pää lyö tyhjää.

      • Korvaan puutuvat sentit afrikkalaisella rakastajalla jolta riittää senttejä niin minulle kuin tulevalle naiselleni.


      • TälläkäänEiSaa

        Joo, ei ole itsetuntoa enää, täydelliset naiset ovat vieneet sen ja murskanneet, sen takia pää lyö tyhjää, olen pelkkä surkea maan matonen, polkekaa naiset minut maan rakoon ja syvälle, Kiitos ja amen! ps.mielummin korkkareilla että tuntuu!


    • NormaaliIhminenOLEN

      Lapsellista ja pinnallista puhetta niin senteistä kuin kullin pituudesta? Jokaisessa ihmisessä on jollekkin sitä oikeaa ja aitoa, on niin pinnallista puhua vain ulkoisista seikoista aina.....

      • Lyhyt mies on naiselle pelkkä nolla, koska on tieteellisesti todistettu asia että naiselle merkitsee ainoastaan miehen pituus. Munan koolla ei ole väliä, ei lyhyillä eikä pitkillä miehillä. Paitsi jos pitäisi kulkea muna paljaana, niin sitten nainen ei kehtaisi liikkua tai seurustella pienimunaisen miehen kanssa. Periaatteessa sama tekijä on miehen pituudessa jota ei voi piilottaa minnekään.
        Mikään ei ole niin pinnallinen eliö kuin nainen.


    • aoisjtma0twu

      Mulla on profiilli deittien puolella. 165-centtinen ukkeli lähetti solvaavan viestin, että olen muka itseäni täynnä oleva ym. Omassa profiilissaan hän kehui olevansa mukava. Lyhyydessä sinänsä ei ole vikaa, mutta sen aiheuttamassa "Napoleon-kompleksissa" on. Hyvä koulutus ei myöskään hänen kohdallaan korreloinut sivistyksen kanssa.

      • No se on sama mitä 165 senttinen mies kirjoittaa kun nainen ei 99% todennäköisyydellä vastaa mitään.


    • sarinnas

      Katoppa valtionpäämiesten ryhmäkuvia.Kyllä ne lyhyet (Hollande,Putin ym.) on aika kornin näkösiä.

    • fjaöjfkaö

      Kyllä se lyhyen miehen kelpaamattomuus on jossakin muualla kuin lyhyydessä. Pitemmälle on helpompi löytää tyttöystävä, mutta ei se mikään ratkaiseva asia kuitenkaan ole. Jos olet muuten oikein oivallinen mies, niin ei se lyhyys lähellekään kaikkia naisia haittaa. Sitä paitsi, aina löytyy lyhyempiä naisia.

      • Lopettakaa tuo hokeminen noista lyhyistä naisista KUN HE EIVÄT OTA LYHYITÄ MIEHIÄ.


      • VainÄiti

        Totta. Naisen koko ei määritä sitä minkä kokoisista miehistä pitää. Minä olen siro rakenteinen, 159cm pitkä ja minusta isot lihaksikkaat miehet on erityisen kiinnostavia.

        Olen kyllä sitä mieltä, että lyhyemmillekin miehille on naisia. Onhan se paljon muustakin kiinni kuin pituudesta.


      • jotakuinkinnäin
        VainÄiti kirjoitti:

        Totta. Naisen koko ei määritä sitä minkä kokoisista miehistä pitää. Minä olen siro rakenteinen, 159cm pitkä ja minusta isot lihaksikkaat miehet on erityisen kiinnostavia.

        Olen kyllä sitä mieltä, että lyhyemmillekin miehille on naisia. Onhan se paljon muustakin kiinni kuin pituudesta.

        Enpä usko, että lyhyet miehet sinun tapauksessa mitään menettää.


      • Anonyymi
        164cmM kirjoitti:

        Lopettakaa tuo hokeminen noista lyhyistä naisista KUN HE EIVÄT OTA LYHYITÄ MIEHIÄ.

        Se mitä miehellä on korvien välissä on tärkeämpää kuin pituus tai mitä on jalkovälissä.
        Fiksut, ihanat , uskolliset ja huumorintajuiset miehet löytävät varmaan naisia (naisensa) .
        Kyllä luonne ainakin minulle merkkaa enemmän kuin ihmisen pituus.
        Katsopa noita ulkomaan (Aasia) miehiä, ovat pienempiä kuin sinä ja tuskin oma pituus vaivaa heitä.
        Entäs Carlo Ponti ja Sophia Loren. Paljon muitakin esimerkkejä että pitkä nainen ja lyhyempi mies. No problem.


    • hukkapätkiä

      Otatteko te miehet itseänne pitempiä naisia?! Eikös vain ole niin, että jos mies on lyhyempi kuin nainen, se kalvaa miehen egoa?

      • Ääh, no ei ole. Naisen pituus on ole niin paha ongelma miehille kuin naiset kuvittelevat. Sen sijaan lyhyt mies sivuutetaan heti kättelyssä oli naisen pituus mikä tahansa. Esimerkiksi 175cm mies voi olla liian lyhyt 150cm naiselle.


      • tarralenkkari666

        Samoin esim. 60kg nainen voi olla liian läski 120kg miehelle. Mitä joidenkin ihmisten oudoilla parikriteereillä on tekemistä minkään kanssa?


      • kaikenlaisia
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Samoin esim. 60kg nainen voi olla liian läski 120kg miehelle. Mitä joidenkin ihmisten oudoilla parikriteereillä on tekemistä minkään kanssa?

        Heh.. Tuli tästä mieleen entinen sinkkuuttaan jatkuvasti valitteleva kaverini, joka sitten antoi pakit simpsakalle hieman pyöreälle n.165cm/85kg naiselle.
        Jälkeenpäin sanoi, että en minä sellaista läskiä halua..
        No herra itse oli sellaset 190cm ja 130kg isomahainen sohvaperuna, ei olisi ollut vara toista läskiksi haukkua...


      • kaikenlaisia kirjoitti:

        Heh.. Tuli tästä mieleen entinen sinkkuuttaan jatkuvasti valitteleva kaverini, joka sitten antoi pakit simpsakalle hieman pyöreälle n.165cm/85kg naiselle.
        Jälkeenpäin sanoi, että en minä sellaista läskiä halua..
        No herra itse oli sellaset 190cm ja 130kg isomahainen sohvaperuna, ei olisi ollut vara toista läskiksi haukkua...

        Molemmat ovat laiskoja paskoja ja molempien markkina-arvo nousisi aivan saatanasti, kun vaan viitsisivät nostaa sen perseen sieltä penkistä ja treenata kovaa.
        Toista se on omalla kohdalla kun treenaan vain katkeruuden voimalla ja se ei silti tule koskaan kohentamaan arvoani naisten silmissä pituuden puuteen takia.


      • tarralenkkari666

        Hauskinta sinun yleistävässä jankutuksessasi on, että kaikkein suosituin mies, jonka tunnen on suurin piirtein sinun mittaisesi ja kaduilla näkee jatkuvasti 175cm ja alle miehiä naisten käsikynkässä.

        Sinua on kiusattu. Oletko ihan varma, ettei sinun esteesi ole sittenkin katkeruus ja musertunut itsetunto?


    • Äidinlihapillut

      Lyhyet miehet pitäisi käyttää niin sanotut "elevator shoes", saataisiin ainakin 15cm lisää heti.

    • jdjdjdjdkakak

      Lyhyt on hyvä, tällainen 160cm pitkä nainenkin yltää paremmin. Mutta suosin myös vantteruutta ja vahvuutta.

    • ifanov

      Luonnon valintoja, hukkapalat eivät pääse lisääntymään niin hanakasti kuin komeavartiset uroot, toki pätkätkin saavat hyviäkin eukkoja mutta tarvitsee muita ominaisuuksia enemmän kuin pitkät... Parasta onkin suomalaisten persjalkaisten sidupossujen valkata pitkä ja komea mies jolla saavat kompensoitua vaatimattomia omia geenejään paremmaksi jälkikasvuillensa.

      • Valitsee ne pitkiä ja rumiakin miehiä. Miehen pituus kun paikkaa kaikki muut puutteet typerän ämmän päänupissa.


      • ifanov

        Tottakai "valitsevat" tai pikemminkin ottavat minkä lopulta saavat, uskoisin että itseään lyhyemmän miehen kanssa olevat naiset omaavat hyvän itsetunnon eikä välitä muiden mielipiteistä. Perus kantturalla harvemmin on tervettä itsetuntoa ja mies toimii enemmänkin näyttelyesineenä jolla pönkitetään omaa egoa, minussa herättää jopa kunnioitusta kumpaakin osapuolta kohtaan nähdessäni pariskunnan jossa nainen on pidempi. En tosin tunne itse vetovoimaa pidempiäni amatsoneita kohtaan. Paksulla lompakolla voi myös korvata puuttuvia senttejä :)


      • Anonyymi

        Jos pitkällä miehellä ei ole muita geenejä annettavanaan jälkikasvullensa kuin "komeutensa", kehumisensa ja pituutensa niin ei ole häävit geenit lapsille.
        Luulen että vaimolta tulee, oli sitten persjalkanen tai ei, paremmat geenit.


    • Diofani

      Kyllä mulle lyhytkin mies kelpaa, niissä on monesti tosi söpöjä. Itse olen 164 cm nainen joten harvemmin lyhytkään mies kovin paljoaa itseäni lyhempi on ellei sitten lähdetä jo ihan kääpiömiestä etsimään. Enemmän mulle merkitsee miehen henkiset ominaisuudet ja luonteen piirteeet.

      • ifanov

        hyvä Diofani, terve sielu ja (toivottavasti) terveessä ruumiissa :)


    • ggbb

      Olet sopiva lyhyelle naiselle, itseäsi pidempiä naisia ei tumpit kiinnosta

      • No ei kiinnosta niitä tumppinaisiakaan joten suksi helvettiin paskapuhettesi kanssa.


      • ggbb
        164cmM kirjoitti:

        No ei kiinnosta niitä tumppinaisiakaan joten suksi helvettiin paskapuhettesi kanssa.

        Jatka vaan yrittämistä, sinnikkyys palkitaan


    • oletihanmukava

      Ei haittaa pituus vaan hyvä käytös ja muuten mukavasti toimeen tullaan. Jutut natsaa saletisti niin on kiva. Sama sille pituudelle kunhan oot kiva mulle

    • kevät2016jne

      Olen 179cm pitkä leidi ja seurustelen n. 167 cm miehen kanssa. Yksi aiempikin miesystävä oli paljon lyhyempi. En juuri ajattele asiaa, mieheni joskus mainitsee siitä, ihan vitsinä. Esim. että mun pelkät sääret on pidemmät kuin hän. Älkää ottako kauheaa stressiä pituudestä: kun salama iskee = ihastuu, niin se ei pituutta katso.

    • ei-sillä-väliä

      Olen 20v nuori naikkonen ja mullekaan ei ole väliä kyllä pituudella. Mua lyhkäsempää miestä sais kyllä aikalailla hakeakin, itse kun olen about 158 cm tappi :D Oma kultani on nippa nappa 170 cm, onhan hän kuitenkin paljon pidempi kuin mä. Ei miesten pituudella mulle ole ollut yhtään mitään merkitystä missään vaiheessa.

      Ei oikea rakkaus pituutta katso! :)

      • näinhänseon

        Niinhän se on et muut asiat on niitä tärkeempiä, jos hyvä kumppanin haluaa löytää. Jokainen on sen pituinen, kuin sattuu olemaan. Se ei ole mikään itse valittavissa oleva asia.
        Tosin tuo 170cm ei kyllä mikään oikeesti lyhyt edes vielä ole.


      • 171cm
        näinhänseon kirjoitti:

        Niinhän se on et muut asiat on niitä tärkeempiä, jos hyvä kumppanin haluaa löytää. Jokainen on sen pituinen, kuin sattuu olemaan. Se ei ole mikään itse valittavissa oleva asia.
        Tosin tuo 170cm ei kyllä mikään oikeesti lyhyt edes vielä ole.

        Kyllä se nyky-suomessa 170 senttinen mies rupee auttamatta olemaan lyhyen puoleinen. Tuolla kun ihmisten ilmoilla liikkuu niin sellasiakin päiviä on kun tuntuu että tulee vain koripalloilijoita vastaan (myös naisia).

        Eri se on tuolla välimeren maissa jossa suurin osa miehistä on sen 170 cm paikkeilla ja jossa osaa jopa arvostaa itseään paremmin kuin täällä.

        Tämä mun mielipide.


    • jossaansannoo

      Mulle ei ole pituudella väliä jos ei nyt ihan äärimmisyyksiin mene suuntaan tai toiseen.

      Oon tavannut todella seksikkäitä, vetovoimaisia itseäni lyhyempiä miehiä. Niitä on helppo pussailla ja helliä myös ilman kurkottelua :D sängystä puhumattakaan...

      Ja myöskään peniksen koolla ei ole väliä...Oon saanut ainoat orkut miehen kanssa jolla oli keskimääräistä ehkä pienempi kalu <3 mutta mies oli ihana ja se ratkaisi.

    • miesmiesk

      Ei onnistu. Tyyppi voi olla kiva, mukava, ihana, mutta ei. Itse olen 164cm pieni ja hento nainen. Tulee olo että pystyn murskaamaan miehen. En tykkää siitä fiiliksestä.

      • Lyhyillä naisilla on sitten paska itsetunto. Samanmittainen mies eikä edes vähän pitempikään kelpaa, vaan täytyy olla yli puolimetriä pitempi mies jolla paikataan niitä omia puuttuvia senttejä. Tulee pitkän miehen kanssa turvallinen olo kun ollaan itse niin reppanoita ämmiä.


      • 158cm_reppana_ämmä

        Asiahan on niin, että niitä ominaisuuksia, mille et mitään voi, on turha surkutella. Niitä on turha miettiä ollenkaan. Lakkaa miettimästä, mitä joku yksittäinen nainen ajattelee pituudestasi ja korjaa sen sijaan tuota asenneongelmaa. Haukut lyhyitä naisia reppanoiksi ämmiksi? Millä oikeudella? Siksikö, että he eivät valitsisi sinua? Heillä on oikeus omiin valintoihinsa ja elämäänsä, kuten sinullakin. Suurin osa miehistä ei myöskään valitsisi minua vakavaan parisuhteeseen eikä tämä tosiasia saa minua haukkumaan kaikkia miehiä.

        Miehen pituudella ei ole minulle merkitystä ja lyhyt mieheni sattuu olemaan hyvin älykäs ja ihana.

        Alkaa vaikuttaa siltä, että tosi asiassa suuri syy sinkkuuteesi on myös huono asenteesi. Toki moni nainen on pinnallinen tämän pituuskriteerin suhteen, mutta mikä pakko sinun on miettiä juuri näiden naisten kriteerejä? Keskity vähemmän pinnallisiin. Baareista yleensä löytyy vain niitä pinnallisia. Vai etsitkö itse jotain täydellistä naista ja suutut, kun et kelvannutkaan juuri hänelle? Harva ihminen tässä maailmassa kelpaa juuri sille omalle ihanteelleen. Yritä tajuta, että on olemassa nainen, jonka kriteereihin mahdut. Tästä ovat todisteena lukuisat parit, joissa mies on lyhyt, jopa huomattavan lyhyt.

        Jos joku nainen on sellainen, ettei hän täytä pinnallisten miesten kriteerejä, niin arvaa mitä hän tekee... Hän ei valita täällä palstalla miesvihaansa. Hän hyväksyy sen, ettei pinnallisten miesten kriteerejä täytä, eikä tule täyttämään ja keskittyy kehittämään muita ominaisuuksiaan, elämään elämäänsä onnellisena ja etsimään niitä harvoja, älykkäitä miehiä, jotka hyväksyvät hänet sellaisena kuin hän on. Sinä et tähän pysty, koska olet ilkeä ja katkera ja haukut mielessäsi uudestaan ja uudestaan ne naiset, jotka ovat olleet sinulle kamalia. Lisäksi haukut kaikki muutkin naiset, myös ne, jotka eivät ole koskaan olleet sinulle ilkeitä. Minäkin halveksin sellaisia ihmisiä, jotka ovat muille ilkeitä.

        Sinä teet sen virheen, että arvioit kaikki naiset samanlaisiksi. Hyvin suurelle osalle naisista pituus on tärkeä kriteeri. Se on totta. Ja sille sinä et voi mitään. Deal with it and move on! Se ei kuitenkaan ole kaikille TÄRKEIN kriteeri.

        Yllättävän monella on sellainen piirre, joka ei sisälly vastakkaisen sukupuolen ihannemalliin puolisosta. Siitä huolimatta nämä ihmiset ovat usein parisuhteessa. Elämässä menestyy, kun keskittyy muuttamaan ne asiat, jotka voi muuttaa, kestää ne asiat, mitä ei voi muuttaa ja erottaa nämä toisistaan.


    • 164cm-nainen

      Olen 164cm nainen tosin luustoltani rotevarakenteinen joten luonnollisesti tunnen jokaisen miehen rinnallani olevani se "mies" joka suojelee pikemminkin miestään rinnallaan. Mitä pienenmpi mies sitä suuremmin oma rotevarakenteisuuteni korostuu. Isäni suku kun on suomen ns. voimamies sukua ei ihme, että olen "iso".

    • fdfd

      Joku oli kiteyttänyt ajatukseni niin hyvin, että voisi olla minun kirjoittama teksti. Taidan lainata sen suoraan tähän. Tosiaan. Ihmisen eroavat sen suhteen, valitsevatko parinsa viettien pohjalta vai älyllisesti.

      "No joo, kai monet naiset on pinnallisia, mutta ei kaikki. On loukkaavaa yleistää. Minusta on epäoikeudenmukaista, että esität objektiivisina, muuttumattomina faktoina kirjoituksesi pointit, kun ne ovat oikeasti subjektiivisia ja yksilökohtaisia.

      Esimerkiksi, mieheni on lyhyt (n. 170-175cm), todella hoikka ja luonteeltaan kiltti ja herkkä. Olemme suunnilleen samankokoisia. Koin häneen ylitsepursuavaa vetovoimaa ensitapaamiselta, eikä se ole muuttunut edelleen mihinkään. Olen joka päivä vaikuttunut hänen hyvyydestään ja ymmärtäväisyydestään, anteliaisuudestaan, ja nöyryydestään. En missään nimessä kestäisi mitään vulgääriä moukkaa tai tyhjäpäistä kovista, kuinka pitkä tai lihaksikas tahansa se olisi.

      Olen siis eri mieltä viimeisen kohdan kanssa, jossa kerrot että pelkästään miehen status tai habitus kompensoisi lyhyyden. Ehkä joillekin erittäin pinnallisille naisille se on totta, mutta luonne on _oikeasti_ tärkeämpi monelle muulle.

      Riippuuhan asia myös siitä, kuinka paljon alitajuisten viettiensä varassa valitsee kumppaninsa. Vietit etsivät henkilöä, joka on paras kemiallinen match, paras perheenkasvattaja, suojelija ja ylläpitäjä. Ne eivät kuitenkaan välttämättä osaa valita henkilöä, joka on luonteeltaan sopiva tai edes siedettävä. On hyvinkin mahdollista tunnistaa itsessään sellaiset tyhjäpäiset eläimelliset vietit, ja kiinnittää huomio paremminkin luonteeseen ja hyvyyteen."

    • Anonyymi

      Eipä ole vientiä tosielämässä eikä tuolla tinder maailmassa, lyhyenä miehenä (165cm myöskin). Ihan sama kuinka mukava yms oot, mutta kariutuu tuohon pituuteen käytännössä aina.

      Olen joskus mennyt treffeille ilman mitään pituuden kertomisia, niin kyllä muistan muutaman tapauksen, kun silmät aivan ammollaan hämmästyksestä katsottu päästä varpaisiin. No sen tietää jo siinä vaiheessa, miten treffit päättyy. Kunnialla olen treffit kuitenkin katsonut loppuun, vaikka toisesta huomaa, että "ei tule jatkoa".

      Kyllä tuolla tinderissä "päin naamaa" on vähän ihmettelevästi tiedusteltu, että "ootko lyhyt, kun noissa kuvissa näyttää siltä". Ja mihin tietysti olen totuudenmukaisesti vastannut. Kylläpä se kiinostus on siihen loppunut. Vaikka nainen on monta senttiä itse lyhyempi ollut.

      Varsinainen kirous tuntuu tuo pituus olevan mulle. Perheen haluaisin kovasti perustaa, mutta tällä menolla taidan jäädä perheettömäksi ja sinkuksi. Muuten elämässä menee ihan hyvin. On harrastuksia, työpaikka, kavereita. Mutta kyllä sitä kaipaa kumppanin jonka kanssa elämä jakaa. Ei tää yksineläminen hääppöistä ole vuodesta toiseen.

    • Anonyymi

      Näin kaupassa itseni pituisen miehen (alle 170cm), jolla oli kaunis nainen. Ja yhteinen lapsi oli myös. Antoi pientä toivon kipinää itselleni myös, että voi lyhytkin mies naisen ja perheen saada.

      • Anonyymi

        Mutta minkäs teet, haluaisin olla pitempi, mutta sitä kun ei voi oikein muuttaa..


    • Anonyymi

      No mie oon sellanen 188/ 91 vanha Faari , samanikäiset naiset vielä kattelevat sillä silimällä olen huomannut :-*

    • Anonyymi

      Lyhyet miehet voi olla ihan mukavia persoonia ja heillä voi olla hyviä sisäisiä ominaisuuksia. Kuulun kuitenkin niihin naisiin, jotka toivovat, että mies on vähintään sen 178-180cm pitkä. Pidän keskipitkistä-pitkistä ja hyväkroppaisista miehistä, koska pidän ulkoisesti maskuliinisista ja hyvännäköisistä miehistä.

      • Anonyymi

        Pitkäkin voi olla vaikka kuinka naismainen. Pituus ei tee miehestä maskuliinista. Yksi maskuliinisimmista miehistä jonka tiedän, on vaan n. 170 cm. Lihaksikas ja komeampi kuin 95 prosenttia miehistä. Monet pitkät ovat sellaisia laihoja luikeroita, että maskuliinisuus on heistä kaukana. Maskuliinisuus muodostuu kokonaisuudesta ja kumpuaa sisältä päin, näkyy olemuksessa, käytöksessä ja liikkeissä. Ruumiinrakennekin vaikuttaa pituutta enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkäkin voi olla vaikka kuinka naismainen. Pituus ei tee miehestä maskuliinista. Yksi maskuliinisimmista miehistä jonka tiedän, on vaan n. 170 cm. Lihaksikas ja komeampi kuin 95 prosenttia miehistä. Monet pitkät ovat sellaisia laihoja luikeroita, että maskuliinisuus on heistä kaukana. Maskuliinisuus muodostuu kokonaisuudesta ja kumpuaa sisältä päin, näkyy olemuksessa, käytöksessä ja liikkeissä. Ruumiinrakennekin vaikuttaa pituutta enemmän

        Ihan varmasti voi olla. Pidän silti ulkoisista maskuliinisista ominaisuuksista, joita on perinteisesti pituus, lihaksikkuus, harteikkuus, miehekkään matala ääni jne. Jokainen etsiköön sellaista, josta pitää. Tiedän kyllä, että on olemassa ulkoista ja sisäistä maskuliinisuutta. Sisäistä maskuliinisuuttakaan ei pidä ymmärtää väärin, sillä se ei tarkoita (tai ei saisi tarkoittaa) sovinismia vaan positiivisia maskuliinisia ominaisuuksia. Toisaalta jako sisäisiin feminiinisiin ja maskuliinisiin ominaisuuksiin tulee ymmärtää oikein ja nähdä se, että on olemassa molemmille sukupuolille sopivia hyviä sisäisiä ominaisuuksia, joita kannattaa tavoitella. Pidän kyllä perinteisistä positiivisessa mielessä ymmärretyissä maskuliinisista ominaisuuksista.


    • Anonyymi

      No pöh. Mitä se haittaa. Olen itsekin lihava nainen :D ja jotkut miehet suorastaan vaatii esim. säärikarvojen ajelua, ja mua se loukkaa, TOSI pahasti!! Silloin myös Sinua ei saa kukaan vaatia olemaan muuta kuin olet.

      Tykkään mä joo itsekin esim. itteeni lyhyemmistä miehistä siinä missä rotevammistakin :) ei se mitta ratkaise muualla kuin sielun jaloudessa ^_^

      Hei, onnea etsintöihin jos etsit naisia, sillä sinullakin on ihmisenä arvo, ja naiset ei saa ikinä kiusata Sinua!!! :) Oon puolustanut miehiä siinä missä olisivat myöskin pitkiä ja vahvoja miehiä, ja silti jollain tapaa ovat kokeneet ongelmia esim. siinä, että mieskaverit ovat kiusanneet. Ja jos joku kiusaa, se on vaan kateutta. Sinussakin on paljon hyvää, ja saat luvan kanssa kokea itsesi kauniiksi. Seuraavalla kerralla ulos lähtiessä EI paksupohjaisia kenkiä :)))

    • Anonyymi

      Olen 161 itse ja miehen pituudella ei ole merkitystä, mutta olen huomannut että lyhyillä miehillä on pääasiassa kaikilla hyvä itsetunto. Olen treffaillut 190 ja 159 pitkää miestä, pidempi oli täysi mulkku 🤗😂

    • Anonyymi

      Kaikkia ei voi miellyttää.. Itse 168 mies. Luulempa että suurin osa netissä kirjoittelevista haukkujista on itse tyytymättömiä omiin mittoihinsa. 🤷‍♂️ Se loukkaa kun joku tulee sanomaan pätkäksi päin naamaa. Siihen en ole keksiny mitään selviytymiskeinoa. Masennus on välillä ollu tosi paha.

    • Anonyymi

      Pidän juurikin lyhemmistä miehistä. Miehen pitää olla suurinpiirtein saman pituinen kuin itsekin olen. Oma pituuteni on 165 senttiä. Suuri pituusero on ärsyttävää. Lyhyemmät miehet ovat sitäpaitsi paremman näköisiäkin minun silmääni. Kropan suhteet ovat paremmat ja valtaosalla, jollei oikeastaan lähes kaikilla, pitkillä miehillä on huono ryhti.

    • Anonyymi

      Jos se pituus sinua kaivaa niin se välittyy ympäristöön kyllä negana.
      Älä murehdi tuollaisesta mille et yksinkertaisesti mahda mitään.
      Itsevarmuus, siinä on se salaisuus.

    • Anonyymi

      Ennen käytettiin ns "kompleksimonoja", jotka lisäsivät pituutta. Onkohan sellaisia vielä käytössä ?

    • Anonyymi

      Lyhyenä naisena pidän lyhyistä miehistä. Koskaan ei ole pitkät miehet kiinnostaneet parisuhdetta ajatellen.

    • Anonyymi

      Sehän on siinämielessä hyvä kun on lyhyt niin niin heti lähtee 50% huonoista naisista pois

    • Anonyymi

      Lyhyys on totally turn off. Haluan itseäni pidemmän miehen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe