Ensi kerran posliini

Harkitsen

Millainen olo on alapäässä, kun juuri on ensi kerran ajanut posliiniksi.

30

3042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajeltuna

      Aivan ihana ja seksikäs ;) pidät siitä...

    • Poslari

      Henkilökohtainen kokemus, kokeile. Itse koukussa, kiihottaa, ei enää ikinä karvoja :)

      • Ihanaaollapaljas

        Samoin, kannattaa kokeilla jos ei tykkää kyllä ne takaisin tulee ;) tänään taas ajeltu sileäksi....


      • PidänPoslarista

        Kommentoin miehenä asiaa. Se on uskomattoman ihanaa kun on juuri ajeltu poliini. Minulle tulee ajatus että naiseni on juuri minua miellyttääkseni ajellut paljaaksi. Kiihoittaa!!!
        Ensimmäisen kerran kun tapaasin poslarin niin se sai minut ihan villiksi!!!!


      • PidänPoslarista kirjoitti:

        Kommentoin miehenä asiaa. Se on uskomattoman ihanaa kun on juuri ajeltu poliini. Minulle tulee ajatus että naiseni on juuri minua miellyttääkseni ajellut paljaaksi. Kiihoittaa!!!
        Ensimmäisen kerran kun tapaasin poslarin niin se sai minut ihan villiksi!!!!

        Juuri näin. Varainkin ekan kerran jälkeen hivelin alapäätäni koko loppupäivän ja vielä seuraavankin.

        Tietysti ajamisessa oli vähän hommaa kun karvat oli sen verran pitkät, että höylä oli koko ajan tukossa. Helpompi sitten kun vaan ylläpitää posliinia.


      • Wej

        Oli varmasti kiihottavan tuntuinen ja taisi sormi osua kosteaan vakoon ja klitoris ihanasti esillä nuoltavaksi kiihottaa nuolla posliini piimppiä valmiina apupojaksi


    • LABITCH

      Seksikäs fiilis. En anna enää karvojen kasvaa :) suuseksikin tuntuu paremmalta.

      • xxxw

    • sinkku50vnainen

      Samoin minä harkitsen. Olen jo siistinyt paljon, ja olo alkas olla seksikäs. Haluisin miehen ajelevan loput, sitoo jalkani ja sheivaa pillun paljaaksi, sitten nuolis oikein kunnolla imis klitskua niin että vingun kiimassa, anelen panemaan, ei vielä, ensin imeä kyrpää, ja imen, imen, pillu odotttaa märkänä paljaana.. kyrpä lähtee suusta ja työntyy pilluun suoraan pohjaan alkaa runnoa pilluani voimalla, voihkin vikisen kiimasta ja kivusta kun iso kulli runnoo armotta pillua, tahti pano kiihtyy kunnes voimakkailla työnnöillä tiedön miehen laukeavan,ihanat miehekkäät karjaisut kun sperma ruiskuaa pilluni pohjaan. Aahh, mitä sanotte miehet?

      • HetiValmis

        Kiinni veti. Milloin?


    • Tääääää

      Taivaallista ,vaimo ja minä olemme posliit

    • Lapin lomalla melkoisessa hiprakassa miesjoukko vaati saunassa vaati, että luonnonmukainen punakarvainen häpykarvoitukseni täytyi modernisoida, En tietenkään halunnut olla vanhanaikainen, joten hetken mietittyäni (mieheni ei ollut mukana) menin selälleni pukuhuoneen pöydälle.

    • Vulva

      Joka kerta, kun sheivaan (edessä tupsu), häpyhuulet tuntuvat alastomilta ja kiihottavilta - ikään kuin ne tarjoaisivat itseään, pillua - tulkaa koskettelemaan, tunkeutukaa pilluuni, reitti on selvä!
      Pillu tuntuu kuin kevyt tuuli hyväilisi sitä koko ajan. Pilluni kostuu herkemmin ja nopeammin. Panettaa enemmän ja useammin ja haluaisin antaa useiden miesten päästä nauttimaan pillustani.

    • Posliinifani

      Pikku ilmavirta pillua vasten tuntuu ihanalta hyväilyltä.:) Ero karvaiseen on yllättävän suuri.:) Posliini vuoden, eikä tulisi mieleenkään kasvattaa IKINÄ enää karvoja.:) Posliini on IHANA

      • EoanRos

        Posliini pimppi on sen näköinen, että sitä ahmiessa sen voisi epähuomiossa nielaista.♡♥


      • 63v

        Pääsispä joskun nuoleen ja imeen poliinipillua. Nuoleminen parasta mitä voin kuvitella.. Ikää mulla vaan liikaa...


      • dingo
        63v kirjoitti:

        Pääsispä joskun nuoleen ja imeen poliinipillua. Nuoleminen parasta mitä voin kuvitella.. Ikää mulla vaan liikaa...

        ei oo,,itsellä osui kohdalle 23 v nainen,,olipahan kokemus!


    • Nainen7

      Aivan ihana tunne. Juuri äsken kävin sheivaamaan taas karvat pois. Tekee mieli itsekin hiplata alapäätä koko ajan.
      Laitoin miehellekin viestin töihin et kesäparturointi tehty, haluaako kokeilla kotiin tultua 😉

      • Pikkusetukka

        Samoin! Aivan ihanaa...tulee sheivattua kalu ja pussit säännöllisesti paljaaksi! Myös kiva jännää käydä uimahalissa ja kylpylän saunoissa kun on posliini.


      • Liiveissä

        Aamulla ennen ajoon lähtöä tuli sheivattua kaluni taas paljaaksi! Ihanaa pitää myös pikkuhousuiissa paljaana.


    • paukkis

      Olen elämäni aikana ollut seksisuhteessa n.20-30 eri naisen kanssa ja heistä jokainen on halunnut ainakin kerran ajella (tai panna mut ajelemaan) karvansa pois, ellei sitä ole jo tehty homman alkaessa. 99% on ollut tyytyväisiä, vaikka suurin osa onkin antanut karvojen kasvaa takaisin ja tyytyneet vain siistimään isompaa rehotusta pois. Itse en tykkää täysin posliinista, ehkä nuorempana tykkäsinkin, mutta nykyään pidän enemmän siitä, että edes edessä on jonkinlainen tupsu, voihan ne häpyhuulet silti olla karvattomat.
      Kaikenkaikkiaan sheivaaminen on mun mielestä kuitenkin vain naisten juttu, en ymmärrä posliinikullisia äijiä, enkä itse ikinä luopuisi karvoistani.

    • minnixi

      Pari vuotta seurustellu poikaystävän kans ja tänä kesänä ajettiin mulle posliini, hiukan ensin outo alaston fiilis kun pelkkää nahkapintaa koko haaroväli mutta hyvin nyt on tottunut. Pikkuhousut istuu paremmin paljaaseen kuin karvaturriin.

    • Brucw

      Miksi naiset haluaa, että mies ajaa karvat pois? Tylsää kun juttu alkaa kysytään haluatko sheivata mun karvat. No onhan siimä tietysti mielenkiinto mitä sieltä paljastuu. Naiset on kuitenkin ihania kun osaa ne käsitellä oikein ja aavistaa mitä heillä on mielessä.

    • herkkua

      "Joka kerta, kun sheivaan (edessä tupsu), häpyhuulet tuntuvat alastomilta ja kiihottavilta - ikään kuin ne tarjoaisivat itseään, pillua - tulkaa koskettelemaan, tunkeutukaa pilluuni, reitti on selvä!
      Pillu tuntuu kuin kevyt tuuli hyväilisi sitä koko ajan. Pilluni kostuu herkemmin ja nopeammin. Panettaa enemmän ja useammin ja haluaisin antaa useiden miesten päästä nauttimaan pillustani."

      Sama juttu minun vaimolla. Se on ajelun jälkeen kiimaisempi ja haluaa suuseksiä.

      Tykkään että häpyhuulet ovat ihan paljaat jos toisilla miehillä on tilaisuus nähdä vaimoni paljas pillu esim. mökkireissuilla. Ei jää epäselväksi millaista herkkua on tarjolla. Mielellään vaimoni paljasta sheivattua pillua esittelee.

    • kaunisSilee

      Yleensä eka ehdotuksen jälkeen saa myönteisen tuloksen . Kukaan, jolle olen posliinia ehdottanut , ei ole kieltäytynyt ("katsotaan nyt..."), aika näyttää kelpo tulokset.

    • bikinirajataina

      Ihan ensimmäisellä kerralla pimpille meinasi tulla kylmä, kun ei karvoja ollut enää lämmittämässä. Toisella kerralla olo oli kiihoittunut ja oli pakko hankkia orgasmi.

    • Entinensolttupoika

      Minä olin tullut armeijasta ja olin kavereideni luona, Siellä oli yleinen Sanna jota jokainen pani ja minä joka olin ollut puutteessa panin ekaksi sitä Sannaa. Aamulla heräsin ja kävin aamu kusellani minä menin peilin ohi ja peruutin, mulla ei ollut enää karvoja ne oli ajeltu huonosti multa pois eli oli jäänyt
      hiukan sinne ja tänne karvoja. Minä katselin oli myöskin muut karjut karva vapaita. Se oli Sannalla ikävä tapa kun karjut nukkuivat se oli ajellut karvat pois niiltä. Aamulla kun oltiin syöty ja aamu kaljat
      juoduksi, Minä kävin ekaksi pöydälle selälleni ja koipeni levälleen ja Sanna ajoi multa uudestaan sekä paremmin eli musta tuli posliini. Sen jälkeen suihkun kautta kotiini. Ja illemmalla miesten kanssa saunaan, Mitä sanoi mun isäni onko armeijassa nykyisin posliini pakko ja kaikki katseli mun muniani
      ja se nousi heti yläs, tä onko mun poikani homo kyseli isäni multa ja minä puhuin heille tosi pitkään.

    • Anonyymi

      On se aivan käsittämättömän ihana ja nautinnollinen kokemus. Pimppa ekalla kerralla meinasi ihan haljeta nautinnosta.:)

    • Anonyymi

      Huoraolo. Huorilla on paljaat pillut, ja ne myy kelle vaan. Niitä saa painaa kunnolla. Niitten pillut on käytettyjä.

    • Anonyymi

      Jos nainen vetää pillun kaljuksi, niin ei voi mitään. Panen ehkä kovempaa kun siinä lutkailee ja joutuu rajummin painetuksi. Mutta oikeasti tykkään naisella muodokkuudesta ja siistitystä mutta pörröisestä karvapillusta.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe