öljyjä kärkkäiseltä

luottokärkkäiseenmeni

älkää ihmeessä ostako auton moottoriöljyjä kärkkäiseltä... itse erehdyin ostamaan täyssynteettistä öljyä ja pakkasella se ei tullut purkista ulos. jos ne öljyt olisi aitoja niin ne myytäisiin alle omakustannushinnan. 23 euroo/purkki panee miettimään... tavaratalojätti hong kong jäi kiinni piraattiöljyjen myynnistä jo syksyllä...

49

1745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÖljyKeisari

      Kiitti vinkistä. Itse en tosin ole koskaan
      Kärkkäiseen luottanutkaan niin ei tule yllätyksenä.
      Sekin luottamuspula johtuu vain ja ainoastaan
      yhdestä asiasta, mutta eihän se voi liittyä mitenkään tähän "huijaamiseen"... :-)

    • R_Ankka

      Oisko syytä ostaa ihan oikean hintaista moottoriöljyä autoon,
      vaikka Shellistä tai Nesteeltä. Tai Oulusta Tarviketorilta, ehkäpä Motonetista.
      Ja 4 litran astia täyssynteetistä maksaa noin 60 euroa purkki, jos on halavempaa, niin
      p****n möivät. Ravota lompsaa, niin saat hyvää tavaraa!

      • lubricatiooni

        60 maksat 4 litran törpöstä...mitähän ne sulle sanoneet.....ainiin että halvempaa ei kannata ostaa... aivan totaalisen paskapuhetta


      • Sheikki_Ali_Hassan

        Kuule! Hyvää EI SAA HALAVALLA! Jos maksan 4 litran astiasta HYVÄÄ mineraaliöljyä 86,43 euroa, niin se on kuule halapaa... Mutta , jos ostan Kärsyn huijarikaupasta Mobilin Ultra Formulaa 10 litran kanisterin hintaan 3,95 euroa, niin kuka huijaa??
        Kysyn vaan?


    • Tyytyväinen_asiakas

      Hähhäh, mitäs ostit jotain halpisöljyä. Osta tunnettua merkkiä, kuten Mobilia. Se on laatutavaraa, myös Kärkkäisellä. Ja on halvempaa siellä kuin monessa muussa paikassa.

    • luottokärkkäiseenmeni

      se muuten nimenomaan oli mobil super rally formulaa... ja naapuriliike myy samaa öljyä 12 ekee kalliimmalla ja ne öljyt tulee nimenomaan suoraan mobililta ja tuo 23 ekee menee reilusti alle omakustannushinnan. ja lisäksi tuo halpismobil ei meinannut tulla pakkasella ulos purkista vaan oli kuin jäykkää siirappia. ennen ei ole tuota ongelmaa ollut aidon rallyformulan kanssa. öljyt olen säilyttänyt kylmässä autotallissa ja aina on aikaisemmin öljy tullut purkista ulos ongelmitta...

      • Järjen_ääni

        Mahtaa järjen juoksusi ennemmin hidastua pakkasella kuin öljyn juoksevuus. Ihanko tosiaan kuvittelet että J.Kärkkäinen itse sekoittelisi öljyjä huonommaksi myydäkseen ne halvemmalla.


      • luottokärkkäiseenmeni

        vittu mikä uuno olet... nämä halpisöljyt annostellaan kopioiduihin kanistereihin nimittäin kiinassa ja viron kautta tulevat suomeen... kärkkäinenkin on jo poliisitutkinnassa...


      • järjen_ääni

        Ihanko tosiaan kuvittelet että J.Kärkkäinen itse tilaisi kiinasta kopioöljyä tieten tahtoen myydäkseen ne hyväuskoisille asiakkaille. Eiköhän se Kärkkäinen ole itsekkin petoksen uhri..


      • Vastaushuijarille
        luottokärkkäiseenmeni kirjoitti:

        vittu mikä uuno olet... nämä halpisöljyt annostellaan kopioiduihin kanistereihin nimittäin kiinassa ja viron kautta tulevat suomeen... kärkkäinenkin on jo poliisitutkinnassa...

        Valehtelehan vielä hieman lisää. Oletko niin tyhmä, että kuvittelet jonkun uskovan sinua?


      • Magneettimediamies
        Järjen_ääni kirjoitti:

        Mahtaa järjen juoksusi ennemmin hidastua pakkasella kuin öljyn juoksevuus. Ihanko tosiaan kuvittelet että J.Kärkkäinen itse sekoittelisi öljyjä huonommaksi myydäkseen ne halvemmalla.

        Lueppa Valemediaa ja seuraa YLEä.
        Huijariöljyä on ollut liikenteessä jo muutamia vuosia.
        HYVÄ JUHA KÄRKKÄINEN 50V.


    • luottokärkkäiseenmeni
      • luottojoo

        Säälittävää trollausta.


    • moottorimikko

      Onko aloittaja Iin Autotarvikkeen ja paikallisten huoltoasemien palkkaama trollaaja? Kaikkea se kateus teettääki...

      • luottokärkkäiseenmeni

        kuuleppas moottorikoomikko jos täyssynteettinen öljy ei tule purkista ulos niin pitäs alkaa hälytyskellojen alkaa soimaan... senkun pistät omaan moottoriis vaikka rypsiöljyä, mut mistään trollista ei ole kysymys


      • AinaMunTäytyy

        Muistikko aukasta korkin purkista ensteks Enstein? Saa kait sitä ottaa kameralla kuvia , ku on linssisuojus päällä???? Ei hyvää Päivää Paavo Pesusienet!!


    • Pettynyt_aasiakas

      Mä ostin kerran Kärkkäisen tavaratalosta
      puhelimen laturin. Mun kissa puri sen laturin johdon
      poikki. Ei siinä paketissa sanottu mitään että kissa
      voi saada sen johdon poikki?! Kärsy poikottiin!!

    • Mobilia.ihanuuteen

      Moikkelis!
      Olen tanssia ja sisustusta harrastava tatuoitu tarjoilijamies.
      Olemme puolisoni kanssa käyttäneet Kärkkäisen puolisynteetistä liukuöljyä ja olemme olleet ihanan tyytyväisiä tähän ihanaan tuotteeseen!
      Ihanaa kevättä kaikille! Älkää olko ällöttävän inhoittavia täällä palstoilla.

      • OnnellinenA_V_iomies

        Heippulis!
        Mä oon 50-vuotias hetero. Onnellisessa parisuhteessa vaimoni kanssa. Olen käyttänyt vasemman käden kanssa myös puolisyntistä öljyä ja rouhehanska EI tunnu läheskään niin pahalta öljyn kera.
        Purkillinen öljyä kuluu noin kerran kuussa.
        Joo ja kevätta kaikille teille, sorateille, pikiteille ja varsinkin asfalttiteille.
        Eikä mua ällötä ollenkaan olla inhottava metsäpalstallani.
        Nyt lähen taas öljyämään itteni.


      • haitariniSoundipooh

        Heippuli hei!
        Minä olen vaatteista ja ihanista kukista pitävä tatuoitu kampaajakundi.
        Kuulepas sinä mörökölli50v.heterokundi! Taidat pilailla ja höpsötellä rouhekintaasi kanssa. Mut mut asiaan: Kärkisen öljyt tarjoavat kerrassaan mainion liukasteen. Olemme puolisoni kanssa niin tyytyväisiä, että tekisi mieli tanssahdella ja huutaa: ihanaa!


      • OnnellinenA_V_ioMies

        Kuuleppa sinä piirrelty parturipasi: Minä kun en pelleile! Jos sanon, että rouhehanska/kintas EI tunnu niiiin pahalta Kärkkäisen täyssyntisen öljyn kanssa, niin se kans pitää paikkansa. Vaimoni käyttää sitä omassa KIA-merkkisessä autossaan ja hyvin hyrrää!
        Elikkä Kärkkäisen öljyistä on hyötyä nuorille ja vanhoille, homoille ja heteroille, miehille ja naisille, autoille ja koneille. Monenlaista liukastetta.
        Kyllä: IHANAA!


    • paskaamikäpaskaa

      Minä ostin kännykän joka sippasi seuraavana päivänä,korjaus kesti kolmeviikkoa jonka jälkeen samalle päivälle sippas taas ja heitin sillä varista.

      • Anonyymi

        Ja ohi meni. Tietenkin...


    • KiitosKärkkäiselle

      Ostin öljyä KÄRKKÄISELTÄ 10 vuotta sitte ja laitoin sen autoon ei ole tarvinnut sen jälkeen vaihtaa eikä lisätä samat öljyt on vielä ja hyvin voitelee.

    • UrosAlffanen

      "Uskomattoman liukasta! Haavaumat peräanaalissa ovat vähentyneet 56%", kertovat tyytyväiset vaatesuunnittelijaopiskeilijakundit.
      "Suosittelen" Kommentoi alarantalainen tatuoitu mopokundi. "Peräaukon haavaumat ovat vähentyneet dramaattisesti, kun pumpaamme pusikossa"
      On se kyllä oivallista tuo Kärppäisen öljy!

    • Iiläänen

      Osta mobilin öljyy ja en varmaan osta ku se paska ei käy ees paistamiseen

    • öljyheikki

      Kovinpa on ollut hiljaista tämän mahdollisen feikkiöljyjen myyntitutkimuksen kanssa. En ole nähnyt ainakaan minkäänlaista poliisin antamaa raporttia. Kärkkäiseltä olen ostanut useinkin täyssynteettisiä öljyjä ja aina ne on purkista tulleet ihan ongelmitta. Tuo Hong Kong liikeketju on muuten konkassa, joten huono kello kauas kuuluu...

    • Iiiiiiiiiiiii

      II on ikävä.

    • Iiääläänen

      Voi reppanaa ku on tylsää osta itelle elämä tai muuta täältä takahikiöstä vaikka marttiin

    • DnegonsDragnos

      Minä laitan foordiin vaan foordin omaa öljyä. Näin neuvottiin korjaamolla tekemään

    • paskaamoottoriin

      parasta on kun öölin sekaan laittaa 500-1000 g hevosen paskaa loppuu sinisen savun pyörimen tkapäässä on kokeiltu meillä niin dieseleissä kuin bensiinissä käyttivät tätä menetelmää sodissa ympäri maailmaa estääkseen siirtymisen näkemisen ja taatrusti pelaa

    • eisavuailmantulta

      Tämän päivän Kalevassa juttua huijausöljystä, mukana pohjanmaalainen kauppaketju. Taitaa aloittaja olla oikeassa. Juurikin tuolta Viron kautta maahantuotua.

    • etteimeehalpaan

      Joskus täältäkin saa hyviä vinkkejä.

    • mökä-öljyä

      Mitäs joit halpis öljyn.

    • ValeAsiakas

      Vai meni se Kärkkäinen myymään valeöljyä. No , jos ihmettelette, niin
      muutama muukin tuote on ns feikki ko. firmassa.
      Yhtenä esimerkkinä ihan niinkin hassu ja oivaltava kuin lasten polkupyörä.
      Pyörä on aito ja toimiva, mutta nimi on jännä: Fake Kuwahara.
      Jos pyörähemmot vähänkin tietää on Kuwahara todellakin ihan oikea pyärämerkki itämailta,
      mutta Fake Kuwahara ei.
      Ostin tieten tahtoen yhden tommoisen Faken ja täytyy myöntää, että olipa ostos.
      Runko ja osat ruostuivat alle vuodessa ihan kohtuullisella pidolla.
      Toisaalta onhan tuotteen nimessä jo maininta "fake", joten silloinhan ei ole mitään ongelmaa.

    • dadaaraa

      Siis onko tässä vain opetuksena se, että elä osta Kärkkäiseltä "merkkiöljyä" koska ne ovat piraatteja? Osta siis vielä halvempaa noname-öljyä ja hommat toimii.

      • Tyhmäpölijä

        Kyllä!
        Olet viisas.
        Pääset pitkälle elämässäsi,
        vaikka halpisöljyilläkin ;-)


    • KohtiParempaaaaa

      Mobil delvac edullista Kärkkäisellä. Sopii Mb 609:seen ja moneen muuhun. Muistaakseni 4-5 euroa litra. Telkkarikin löytyi Kärkkäiseltä, oli tarjouksessa noin vuosi sitten ja hyvin pelannut. Ja siinä Iin Kärkkäisen talon ravintolassa on todella hyvä lounas. Yleensä vähintään kahdenlaista lihaa ym. Toivomus että antakaa tästedes jälkiruoaksi sekä kahvi että jäätelö eikä joko tai. Halpa-hallissa on aina vähintään yhdenlaista pullaa sekä kiisseliä jälkiruoaksi.

      • RennostiRengossa

        Tarkoitatko Iin Kärkkäisen talon ravintolalla; a) Autokeitaan lounasbuffaa, B) Makujen Kiinan lounasbuffaa, c) Hesburgerin myyntipistettä vai kenties d) Kotipizzaa, joka myös löytyy samasta rakennuksesta?? Rengon kesämessuilla oli kahvin, kiisselin ja pullan lisäksi vielä jätskiä ja jäädytettyä jugurttia.


      • Tarkoitan

        Lounasbuffaa


      • BuffakoLie

        Sitä jossa on vanha auto rekvisiittana


      • HeraldikkoHaminasta

        Mä tunsin ennen Pecos Billin ja Buffalo Billin. Ja oon pelannu Pecos Bill-pelikorteilla pokeria.
        Buffasta en tiedä mitään.
        Mutta tiedän Dario Fon Mysterio Buffon.
        Sitten tiedän myös Biff Byfordin ja tietenkin tavallisen Fordin ja Gerald Fordin.
        Ja General Motorsin.


    • Rehellisyyttä

      Yksikään kauppias ei liruttele itse öljyjä kanistereihin , samaa tuotetta olet voinut ostaa muualtakin . Joten olisikohan virheelliseen valintaan asiakas itse syyllinen .

      • Anonyymi

        Nilsiän öljy sheikki teki niin


    • KarvarintaGee

      Parhaat öljyt löytyy Oritkarin P-alueen iloisilta veikoilta. Etsi sieltä lähin auto jolla on peräkontti auki ja kysy mitä kannattaa käyttää voiteluun.

      • Anonyymi

        Myös Pateniemen kirjaston parkkipaikan päivystäviltä jonneilta löytyy öljyä vähän joka lähtöön. Varsinkin viikonloppuiltoina.


    • Iiläänen

      Em tuntuu olevan varmaa tietoo oiskohan henk koht kokemusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe