Nina Mikkonen Toivelomalla

ylpeysjalankeemus

Voi teitä, jotka joudutte Mikkosen akan naapureina asumaan.
Älkää unohtako, miten se kaikki äidit haukkui maan rakoon... Nyt sama akka kerjää sääliä, ei heru yhtään!
Sitä sai mitä ansaitsi. Pilasi lastensa elämän riehumalla jokaisella kanavalla telkussa.
Ei oltu köyhiä eikä kipeitä:

https://www.youtube.com/watch?v=ogEeM3SOXuM

Vaan kuinkas sitten kävikään?

88

2270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tervetuloatänne

      Hakeudu hoitoon, noin negatiivinen ihminen. Oikein tyypillinen perus Orimattilalainen. Fiksut ihmiset oppivat yleensä virheistään. Eipä tuomita liian aikaisin.

      • kivakuntulette

        Samaa mieltä, tervetuloa Orimattilaan. Täällä on muutama räkä nokka joka purkaa omaa pahoin vointiaan ilkeillä puheilla muista ihmisistä. Selvää ääliöimäisyyttä joka on seurausta sukurutsasta.


      • Paitsi_että
        kivakuntulette kirjoitti:

        Samaa mieltä, tervetuloa Orimattilaan. Täällä on muutama räkä nokka joka purkaa omaa pahoin vointiaan ilkeillä puheilla muista ihmisistä. Selvää ääliöimäisyyttä joka on seurausta sukurutsasta.

        Samanlaisia nämä netissä rellestävät persuakat ovat kaikkialla, ei aloittaja mikään poikkeus ole.


    • Halveksun

      Mieluummin asuisin mikkosen naapurina kun taas tuollaisen kehitykseltään viisi vuotiaan tasolla olevan olennon kanssa. Jos kyseinen perhe saa jollain tasolla sinussa heräämään jonkun näköisiä tunteita niin se kertoo että ovat tehneet elämässään edes jotai mistä heidät tiedetään. Toisin taas jos sinun kaltaisesi olento olisi samassa tilanteessa ketään tuskin vähää kiinnostaisi. Todellisuudessa sinun kaltaiset olennot ovat niitä jotka mielistelevät esim mikkosia heitä tavattaessaan ja toivotte salaa että olisitte edes vähän samalla tasolla mitä he ovat olleet jossain vaiheessa elämää.

    • hoidapääsikuntoon

      Tämä ja moni muukin keskusteluketju vaan osoittaa sen tosiasian, että jos oma elämä olisi edes kutakuinkin kunnossa, ei ole tarvetta lyödä/vihata/mollata toista ihmistä. Ei Mikkosia eikä pakolaisia. Mutta kun ei osata etsiä syytä sille pahalle ololle, niin sitä yritetään vyöryttää viattomien niskaan.
      Valitettavasti mielenterveyspalvelut ovat niin huonosti saatavilla, niin näitä pelkääjiä ja vihaajia kulkee täällä ilman hoitoa kiusaamassa kanssaihmisiään.

      • Löytyysydäntä

        Edellä oleva kirjoitus on täydellinen. Piste.


      • Pessilä

        Hyvä :)


    • TOIVOATÄYNNÄ

      Tänne Tönnöön vaan se Kalkattaja tääl näitä pöllöjä on muitanin Otetaan se suomen suurin valittaja ILOISELLA MIELLELLÄ VASTAA JA PIETÄÄN SILLE TERVETULIAS JUHLAT TÖNNÖLÄISTEN KUSTANNUKSELLA.. MITÄS OOTTE MIELTÄ ITEASTA???

    • fakalias

      Nyt en tiiä ketä nää mikkoset on oon 25 v'
      Siis oliks toi joku rallikuski toi mikkonen
      Googletin ett on halvaantunu oli vissiin se joka törmäs puuhun laskettelussa
      Mun puolest tervetuloo vaan orimattilaan

    • moniaon

      Mikkosilla on tarpeeksi raskasta sairauden takia,ettei sellaiset herjoja tarvitse.Ehkä olisi parempi,kun eivät olisi julkaisseet mitään tietoja sairaudesta,niin olisivat säästyneet pahemmilta puheilta.Kuka tahansa voi sairastua,ei se katso ihmisen varallisuutta yms.Jokainen tekee virheitä ja oikeasti harva ihminen säästyy elämässä haukuilta.Netissä on tullut turpiin ihan ilkeydellä kanssakirjoittajiltakin.

      • hahhahhaass

        Mikkoset on avionrikkojia. Ovat väkeä, jotka haukkuivat muut vanhemmat surkimuksiksi, kun laittavat lapset päiväkotiin. Nyt ovat itse käsi Orimattilan veronmaksajien taskussa ja laittavat T.A:n sairaalaan vaikka voisivat ihan hyvin hoitaa kotona. Häpeäisivät. Ei ole rotia, kun eletään yhteiskunnan avustuksilla eikä hoideta itse perheenjäseniä Ja kalliiksi tulee Orimattilalle, kun kukaan ei tee töitä ja kaikki maksatetaan kunnan viraston seteleillä.


      • katsoitseäsi

        Luulen, että itse olet siipiveikko, kun niin hyvin tiedät nämä asiat. Jos tiedät.


      • vanhajayksin
        hahhahhaass kirjoitti:

        Mikkoset on avionrikkojia. Ovat väkeä, jotka haukkuivat muut vanhemmat surkimuksiksi, kun laittavat lapset päiväkotiin. Nyt ovat itse käsi Orimattilan veronmaksajien taskussa ja laittavat T.A:n sairaalaan vaikka voisivat ihan hyvin hoitaa kotona. Häpeäisivät. Ei ole rotia, kun eletään yhteiskunnan avustuksilla eikä hoideta itse perheenjäseniä Ja kalliiksi tulee Orimattilalle, kun kukaan ei tee töitä ja kaikki maksatetaan kunnan viraston seteleillä.

        Eikös sairaan ihmisen paikka ole sairaala?
        Monta vanhustakin voisi lapset hoitaa, mutta laitokseen vaan lykätään.
        Mutta kun se vastuu hoidosta katsotaan olevan yhteiskunnalla.


      • mahdotton
        vanhajayksin kirjoitti:

        Eikös sairaan ihmisen paikka ole sairaala?
        Monta vanhustakin voisi lapset hoitaa, mutta laitokseen vaan lykätään.
        Mutta kun se vastuu hoidosta katsotaan olevan yhteiskunnalla.

        Eihän se päiväkotikaan ollut Ninan mielestä lasten paikka. Hoitaisi ukkonsa ja lapsensä kotona ja omilla rahoilla.


      • SaanutMitäAnsainnut

        Samat sanat!

        Saipa akka syödä sanojaan kun joutui itsekin jotain tekemään kuten muut tavisäidit.

        Muistan aina sen haastattelun jossa aikoinaan haukkui muut äidit, itse kun oli niin hyvä. Nyt on sen akan aika pitää puheensa ja olla niin hyvä äiti.

        Eipä akka ymmärtänyt muiden lapsiperheiden ongelmia itsekään aikoinaan ollenkaan, vaan kiivaasti haukkui pataluhiksi välittämättä perheiden ongelmista ja hädästä.

        Mikkoset, ainakaan Timo ei ollut valmis hyväntekeväisyyteen mitään uhraamaan mutta nyt ollaan käsi pystyssä oottamassa apua.

        Jos akka edes kehtaa vielä viedä miehensä laitokseen niin on hänen aika haistaa pitkät. Sellainen hirviö on akka ollut että kyllä niillä voimilla yksi halvaantunut mies hoidetaan kotona. Joillakin voi olla monta pientä lasta, olla itse sairas tai puolisonsa vaikeasti sairaita. Mutta eipä herunut tuolta akalta mitään hyvää sanottavaa heille, haukkui ja mollasi.


      • hevifanttisaurus

        Koska se perkeleen T.A. kuolee !?


    • Tönnöntaakseenjättänyt

      Nyt kotiäiti vaan hoitaa ukkonsa ja kakaransa aivan itse eikä pidä ukkoaan koivikossa hoidossa! Omaishoitaja 24/7 ha ha!

    • luonteen-kasvatusta

      Nehän on narsisteja koko porukka. Koko ajan pitää päästä näkyviin ja julkisuuteen, vaikka ollaan tosiasiassa köyhiä kerjääjiä yhteiskunnan sossun luukulla.

    • työ-tekee-vapaaksi

      Miksi se eukko ei mene töihin? Kotonaan vaan makaa ja lihoo. Odottaa, että kunta maksaa kaiken. Pojatkin jo melkein aikuisia. Ei tämä kunta laiskoja elätä.

    • kova_kovaa_vastaan

      Ei euroakaan avustuksia Orimattilan sossusta noin leuhkalle porukalle. Menköön eukko Helsinkiin asematunneliin hattu kourassa kerjuulle.

    • Ranta-Rolex

      Olisi pitänyt leuhka-Timon ajatella aikoinaan, kun kuksi naimisissa ollessaan jo toista naista, että voi vielä joskus olla vitsit ja Amerikan ihannointi omalla kohdallakin vähissä. Kaikki, jotka ei olleet v.1918 Mannerheimin (oli muuten bi-sexuelli) rinnalla tappelemassa, oli Timo T.A:n mielestä arvotonta paskasakkia. Ei muuta kuin koppava papin poika pyhä-aamuna kirkkoon rukoilemaan ja pyytämään kaikelta kansalta anteeksi omaa ylimielistä leuhkuuttaan ja koko tähänastisen elämänsä ajan pitämää tyhjänpäiväistä suunsoittoaan. Tuon leuhkan miehen elämässä oli yleensä tärkeitä asioita nämä: Onko tukka hyvin... näkyykö kello... näkyykö mun Amerikassa käsin tehdyt bootsit hyvin? Oli todellinen tyhjänpäiväinen turhake koko ukko !!

    • totuustulee

      Todella ala arvoista ja loukkaavaa kirjoittelua Mikkosista. Onneks jokanen löytää kaiken vielä eestään mitä on suustaan sylkeny.

      • sana-viiva-sana-viiva

        Näkee kirjoitustyylistä, että täällä on vain yksi mikkosten mollaaja, jolla itsellään on paljon ongelmia. Hän ei itse ymmärrä omaa tilaansa, vaan kääntää sen toisten morkkaamiseen. Tämän viiva nimimerkkin täytyisi hakeutua pikaisesti asianmukaiseen hoitoon.


      • Welcome_Orimattila
        sana-viiva-sana-viiva kirjoitti:

        Näkee kirjoitustyylistä, että täällä on vain yksi mikkosten mollaaja, jolla itsellään on paljon ongelmia. Hän ei itse ymmärrä omaa tilaansa, vaan kääntää sen toisten morkkaamiseen. Tämän viiva nimimerkkin täytyisi hakeutua pikaisesti asianmukaiseen hoitoon.

        Tässä ketjussa ei tosiaankaan ole montaa kirjoittajaa - yksi lataamotasoa oleva mitättömyys laittanut useita Mikkosia mollaavia viestejä.

        Hieno homma että Mikkoset ovat valinneet asuinpaikakseen Orimattilan!

        Timo T.A Mikkonen oli aikoinaan aivan huippupersoona joka oli USA:ta ihaileva ja sekös montaa Ryssäfania vitutti ja vituttaa edelleenkin.


      • juorukelloolasta

        Siis joutuivat orimattilaan
        Iltalehden viime vuoden artikkelin mukaan etsivät asuntoa ennenkaikkea itä-helsingistä jossa sukulaisia ja hoitopaikatlähell
        Oli vaikeaa löytää sopivaa asuntoa koska rullatuoli ja muut laitteet vaativat erikoistiloja.Lisäksi piti olla vuokra-asunto
        Näköjään eivät päässeet myrskylästä kovin pitkälle vaan joutuivat orimattilasta vuokraamaan talon


    • ryysyrannassa

      Se on persaukisten mentävä sinne vuokralle, minne sossu paikan osoittaa. Eikö Amerikka maksakaan Mikkosille uutta luxustaloa asuttavaksi? Kovaa on nyt köyhillä.

      • vikakert

        nytt mikkosen akka ehkä jääkiekkoija millä on rahaa tai joku muu mutt pitä olla gelttiä ihmisten ahneus !!!!


    • myötähäpessä

      Miksi näin ilkeitä kirjoituksia?
      Psykopaatit ei tunne sympatiaa,vaikka perhe on kokenut kovia vastoinkäymisiä niin silti kiusataan.
      Vaihtoehtona on että luuseripaskat lynkkausmielialalla kiusaa kun oma elämä on päin persettä,turpaanne sietäisitte saada!

      • SitäSaaMitäTilattu

        Sitä saaneet Mikkoset mitä koko elämänsä tilanneet. Pistäkööt vain turpansa nyt tukkoon.


    • On.hyvä.nainen
    • virheellinenihminen

      On se elämä vaan niin tosi hienoa, kun ei ole koskaan tehnyt yhtään virhettä, ei koskaan sanonut mitään tyhmää, ei koskaan ollut ilkeä ja on muutenkin täydellinen ihminen. Vai mitä aloittaja ja muut meuhkaavat peesaajat?

    • elämä-opettaa

      Täydellisiä "yli-ihmisiä" ja muita selvästi parempi perhe on Mikkosen porukka kuvitellut omassa haavemaailmassaan ja pilvilinnoissaan olevansa. Tavallinen vähävarainen kansalainen on ollut heidän silmissään esim. lasten päiväkerhoihin vienneillään lähinnä pelkkää arvotonta roskaa. Mikkosten silmissä oikean ihmisarvon saa vain Amerikkaa, Mannerheimia ja Vapaussotaa ihailemalla, sekä äänestämällä kokoomusta. Ehkäpä sieltä pilvilinnoista aletaan nyt tässä tilanteessa pikkuhiljaa laskeutua normaalien ihmisten tasolle tuolla Mikkosten yli-ihmisten porukassakin?

    • CaptainChaos

      Mikkosen edellisestä avioliitosta syntyneet lapset eivät arvosta itsekästä ja petollista aviorikoksia tehnyttä isäänsä yhtään miksikään ainakaan lehtikirjoitusten mukaan. Nykyinen "kampaaja-maalipytty" taitaakin talon myynnin jälkeen heittäytyä täysin Orimattilan kunnan elätettäväksi.

    • 88888888888

      voi teitä orimattilan onnettomat,hankkikaa elämä,ettei tarvitse huolehtia toisten tekemisistä.

      • s.talkkari

        Mistä sellasen elämän saa ? sossusta saan niin vähän ettei ole rahaa Paljonko maksaa elämä ? En mie silti taia uskaltaa sellast hankkii ----mä vaan stalkaan


    • 8888888888

      kuka tässä soskusta on puhunut.luulet olevas vitsikäs.huomaa että oot olalainen.

    • aijjaikuntekeehyvää

      Kyllä nyt porvareita vituttaa, kun joutuvat nöyrtymään Orimattilassa sossun luukulle. Eikö Amerikka auta pikkuporvareita?

    • pelkkääarvotontaroskaa

      Ei oltu köyhiä eikä kipeitä aloitusviestin videolla. Puhumattakaan, että tämän yhteiskunnan köyhille ja vähävaraisille ihmisille olisi koskaan Mikkosten perheen toimesta vaivauduttu uhraamaan ajatustakaan. Tärkeintä oli jälleen kerran koko videolla... MINÄ, MINÄ, MINÄ, MINÄ, MINÄ, MINÄ, MINÄ, MINÄ....

    • 888888888

      kyllä ne omillaan toimeen tulee,ei ne tarrtte sossun almuja niinkuin te valittajat.ja niina om lomansa ansainnut,turhaa haukkua sitä.on ihanaa saada älykkäitä ja fiksuja ihmisiä tähän junttilaa,miksette hauku toni niemistä muuttihan sekin olaan.olette vain katkeria paskoja.

      • Sossun_Maalipytty

        Ei, kun me oltaisiin voitettu Talvisota, jos meidän Timo olisi ollut siellä rintamaupseerina. Venäläiset olisi kuolleet nauruun...


    • 888888888

      olette vaan katkeria mikkosille,kun nyt heillä kaikki on huvin.teistä ei yksikää olisi hoitannut omaista,niin kuin niina on tehnyt.mutta niina rakastaa miestään ja lapsia,johon te luuserit ette pysty.

    • Pelle-Majuri

      Vanha armeijan sanonta... majurina on mies tyhmimmillään.

    • mikkonenmikkonen

      Kyllä Nina Mikkonen haukkui yleisönosastolla että ei osata hoitaa lapsia kunnol myös orimattilalaiset, monelle sai huonon omantunnon siitä. Hoitaa olisi pitänyt kotona, että olisi ollut hyvä äiti. En toivo mitään pahaa tälle perheelle, mutta ehkä Nina huomioi sen että on erilaisia tilanteita elämässä, toivon et huomioi.

    • JollyJoker
    • Teerenpeliee

      Vuokrakuoriaisia tuli näistäkin wanna be kapitalisteista. Ei löytynyt Timo amerikkalaista unelmaa, kun ei ollut resursseja miehellä siihen.

      • Pakaan-kommunisti

        Täydellisen nappiin sanottu! Komppaan 100%


    • anna-arvo-toisellekin

      Miten nuo Timo ja Nina ovat voineet olla koko elämänsä ajan noin idioottimaisia ja toisia ihmisiä väheksyviä ihmisiä? Toivottavasti edes näistä heidän kahdesta pojastaan tulee ihmisiä, jotka antavat toisillekin ihmisille edes jotain arvoa, mitä heidän vanhempansa eivät osanneet/halunneet tehdä.

    • Pelkät-Menoliput-Kiitos

      Ja painakaa sitten tämä kalloonne Mikkoset. Orimattilan sossun rahoja ette kyllä ala kuluttamaan. Kerjätkää tulevat avustuksenne sieltä Timon ihannemaasta Amerikasta. Muuttakaa sinne... eiköhän suurille Amerikan ja New York Cityn ihailijoille löydy vaikka Etelä-Bronxista joku slummi, minne voitte asettua asumaan. Amerikkaan... toiveiden ja täyttymysten ihmemaahan. Köyhien hautausmaakin on siinä ihan lähellä. Jo yli miljoona unohdettua sielua on haudattu vankien kaivamiin suuriin massahautoihin Bronxista pohjoiseen sijaitsevalle Hart Islandille.

    • TotUus2

      JA SEN,ETTÄ NIIKUIN TAHDOTTE TOISTEN TEKEVÄN TEILLE, TEHKÄÄ TE MYÖS SAMOIN HEILLE, JA NIIN METSÄ VASTAA KUIN SINNE HUUTAA JNEJNE

    • kotiuskontoisänmaa

      On se vaan todettava, että Mikkoset elää just sellaista elämää, kuin ansaitsevatkin. Vanha viisas, jo poisnukkunut äitini sanoi aina meille lapsille, että Taivaan Isällä on vitsat hautumassa meille kaikille, niin on myöskin ollut Mikkosen perheelle. Ja "koti.uskonto ja isänmaa" -ihmisinä luulisi Raamattua Mikkosenkin perheessä sen verran luettu, että tietävät tämän asian.

    • ninamina

      Hameita minulla jo onkin ja ihana oma perhe. Joskus kannattaisi meidän kaikkien muistaa, että sanoistaan ja tekemisistään voikin joutua vastuuseen. Eli Herran pelko on viisauden alku.

    • nnnNNNI

      Aina ei voi käskeä toisia popsimaan lääkkeitä eikä aina voi syyttää toisia sairaiksi. Koska totuus on se, että jos olet ensimmäisenä tuomitsemassa toisia, niinkuin Mikkoset aikoinaan, niin joskus se vaan voi kolahtaa omaan nilkkaan.Niinkuin nyt näyttää käyneen Mikkosille. Sitä saa mitä tilaa.

    • dg-

      Olenpa todella järkyttyny tästä, millaista tekstiä ihmiset tänne työntää.ihan hirveätä! ihmettelen suuresti kuinka täydellisessä rakkaudettomuudessa täytyy elää jotta lopputuloksena on näin kirjoittavat ihmiset? Voimia Nina ja perhe <3 ( ja rakkautta teidän elämään jotka kirjoitatte noin kamalan pahasti toiselle.)

    • Pastorivl

      Mikkoset on syntisiä avionrikkojia. Muiden pilkkaajia. Nyt on synti saanut palkkansa ja koko perhe ajatunut karman lain huuhtomana yhteiskunnan eläteiksi. Tervetuloa todellisuuteen ja Orimattilaan!

      • ei-millään-pahalla

        Aivan tosi. Onko sinulla yhtään ystävää joka toimittaisi sinut asialliseen hoitoon, sitä sinä todella tarvitset, itse et vaan sitä ymmärrä. Näytä vaikka nämä kirjoituksesi täällä jollekin, niin hän kyllä ymmärtää mihin toimiin pitää ryhtyä.


    • hertl

      niina on vahva nainen huolehtii perheestää hyvin.te jotka mollaatte mikkosia,ette tiedä mitään tosielämästä.käytte itte soskun luukulla,älkää jauhako paskaa.teistä ei ole mihinkään yhteiskunnan loiset.

      • ninanihailijapoika

        Samaa mieltä. Nina on ihana ja kaunis, hän tuo uutta glamouria Orimattilan pimeyteen.


    • Vilperi13vuotta

      Nina on salainen seksifantasiani ennen nukkumaan menoa.Menen kouluun kello 9 niin menen nukkumaan aikaisin jotta saan onanoida kauemmin Ninaa

    • juorukello

      Ei oo Mikkosen emäntä vielä oppinut ymmärtämään, että pysyis pois juorulehdestä. Pitää kotiaan esitellä kaikelle kansalle. Tai sitten on ollut pelko persuksessa, että julkisuus unohtaa koko heimon. Olihan se koti sievä ja viimeisen päälle stailattu (samoin kuin emäntä ja poika) ennen esittelykierrosta, mutta omasta mielestäni koti on pyhä paikka, jonne ei pääse kuin perheelle rakkaat ja tärkeät ihmiset. Säälittävää on myös se, että yrittävät pysyä julkisuudessa hinnalla millä hyvänsä. Yksi vaihtoehto on tietty myös se, että on päässyt pikkuraha loppumaan ja seiska-lehti maksaa vähän tuohta, että emäntä pääsee kahden lapsensa kanssa esim. Linnanmäelle vähän rentoutumaan ja irrottelemaan, ennen kuin koulut alkaa. Täytyis nyt sitten Mikkosten muistaa, että jos julkisuuteen tungetaan ihan väkisin, niin myös se "paska" mitä se voi tuoda tullessaan, pitää osata vaan tyynesti ottaa vastaan.

      • vainOrimattilassa

        Kyllä joku on todella katkera ja kateellinen Mikkosille. Hankkiudu hoitoon tai edes oma elämä.


    • juorukello

      Ikävä tuottaa pettymys esellisen kommentin kirjoittajalle, mutta minulla on jo oma ihana elämä ja en vaihtaisi osaani Mikkosen emännän kanssa, vaikka saisin kaiken mammonan maan päältä. Se on oma mielipiteeni (siihen tämä palsta on kai tarkoitettukin) jonka haluan tuoda esille. Tunnen lähinnä myötähäpeää tuommoisten huomiohakuisten ja rahanahneiden, turhien julkkisten puolesta. Orimattilassa asuu ja työskentelee julkisuuden henkilöitä, jotka pysyvät julkisuudessa ilman, että pyytävät seiska-lehteä tekemään heistä juttuja pientä korvausta vastaan. Toivon silti kaikkea hyvää Mikkosen perheelle ja aurinkoista loppukesää.

    • Sam45

      Mikkoset on avionrikkojia ja muiden halveksujia, joten ei armoa. Onneksi on asiat nyt noin huonosti niillä, vaikka kulisseja esitellään muka niin ylpeinä. Mahtaa ketuttaa. Lapsetkin surkeita tapauksia, jotka kärsivät vanhempiensa huomionhakuisuudesta.

      • Marinkainen

        Oletko itse täydellinen?


    • matiasdissaa

      Ei meistä kukaan ole täydellinen, mutta tuollaiset tekopyhän h....t, niinkuin Mikkosen rouva, ovat säälitäviä. Enää ei taida se perheen ylpeys, Matias, edes pitää perhettä julkisuudessa, koska kaiken aikaa pyörii tuolla ässän ja aisakellon kulmilla. Varmaan äitiä vi.....a. Onneksi omat lapseni eivät kuulu tuolla kylällä notkuvaan räkänokkajengiin. Onhan se perheen poika ollut jo poliisinkin kanssa tekemisissä ässässä. Syytä ei voi kuin arvailla. Kannattaisi rouvan keskittyä perheeseen eikä turhaan sairaaseen julkisuuden kalastamiseen.

    • Oottehevonkakkaa

      Toni nieminen jo muutti pois.pian mikkosetkin.ei teitä sisäsiittosia olalaisia kestä kun vähäjärkiset

    • oolallaa

      Olisikin kiva, jos myös viimeksimainitutkin muuttaisivat pois. Ikävä tuottaa pettymys mutta en ole sisäsiittoinen olalainen, vaan Helsingistä tänne muuttanut. Ja tämä Ola on kaikista matuista ja muista huomionkipeistä turhista julkkiksista huolimatta ihana paikka elää, ja toivonkin että täällä saisin asua lopun elämääni.

    • iees

      jumalauta että ootte kateelista porukaa.mitä pahaa mikkoset on teille tehnyt.kuka teistä tolloista olisi omaishoitaja niinkuin niina.teistä paskoista ei siihen edes olis,toivottavasti mikkoset asuvat täällä kauan ,ihan teidän kiusaksi.

      • jeessöör

        samaa mieltä. en ymmärrä Orimattilaisten omaa pahoin vointia kun pitää täällä nimellä mainiten loukata ja arvostella toiisia ihmisiä. Jokainen löytää vielä kaiken edestään. Näin ompi.


    • nunnukanunnukalai

      Jos ilmaiset oman eriävän mielipiteesi, se ei todellakaan tarkoita, että olet kateellinen tai ilkeä. Ja juuri niinkuin ylläkirjoittanut toteaa, jokainen löytää vielä kaiken edestään, juuri niinhän tässäkin tapauksessa on käynyt.

    • JUlkkuko

      Ja jos on väenvängällä tunkeemassa kaiken aikaa julkisuuteen, pitää olla myös valmis siihen julkisuuden nurjaan ja ikävämpään puoleen.

    • varsinainen-rakastaja
      • ilovetoo

        Nina on tosi södeliini.


    • ei.köyhiä.eikä.kipeitä

      Oho, kiitos linkistä. Olen niin nuori, etten näistä tyypeistä ole mitään tiennyt.
      Nyt tiedän. Nyt ymmärrän itsekin, että ovat kansaa ärsyttäneet!
      Ei säälipisteitä täältäkään.

      https://www.youtube.com/watch?v=pXyzhvrqbO8

    • orloedd

      Ovat muuttamassa Itä-Helsinkiin. Voi voi kun menetetään hyvät veronmaksajat...

    • Sintti56

      Pro Orimattila mitali muuttopäivänä majurin kaulaan

    • Herkkuon

      Nina Mikkonen on kiihkeä nainen.Tykkää ottaa suuhunsa patukkaa tuplana.En tiedä maistuuko myös esim King Size tupla ? On hyvä että on nyt pois hevosenpaskan täyttämästä kylästä arvoisiensa parissa.Nina on herkku.

    • Nina Mikkonen hieno ihminen.
      Sen mies kuoli eilen =(

    • hohhoijaata

      Tämä keskustelu ei unohdu koskaan! Kuulemma käytetään opetuksessa esimerkkinä miten ei keskustella.
      Jotenkin tuli mieleen sillon kun heillä alkoi vaikeat ajat "ylpeys käy lankeemuksen edellä"
      https://www.youtube.com/watch?v=fHiwBJZTexo

    • Quernica

      Aivan. Jospa joo. Tuota, jos vaikka nämä pahimmat nimittelijät menisivät vaikka kahvilaan ja ostaisivat pullaa ja miettisivät mukavia hetken. Meidän Herramme kyllä ehdotti, että jätämme tuomitseminen yläkerran hommaksi. Ihan rauhallisia pullakahveja tässä suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe