Herra Perkele pääsi osalliseksi tutkimukseen!

Onneksi_Olkoon_Perkele

"Tutkimuksesta selviää myös, että suomalaiset kiroilevat eniten iltakahdeksan aikaan. Kirosanojen määrä näyttäisi tosin vuosien saatossa hieman vähentyneen."

http://www.hs.fi/kotimaa/a1435547810891

78

709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hepooil

      Tutkitaanko siellä miten viina ja tupakan savu vaikuttaa murrosikäisen kehitykseen, suhteutettuna vietettyjen iltojen määrään teppoolin tupakkakopissa? Sivusta seurattuna vaikutuset ovat olleet, suuresti aivotoimintoja lamannuttavia ja kehityksen jäämistä murrosikäisen tasolle.

      • KabanossiKyrpä

        Voi perkele kun pääsisikin taas murrosikään niin antaisin perkele vaikka puolet omaisuudestani pois. Kyllä täällä jo lähempänä perkeleen kuuttakymppiä ollaan. Vaan eipä siinä mitään perkele, nautitaan elämästä näin. Mitä Teboilin tulee niin perkeleen mukava jutustelupaikka se on. Jos ei perkele miellytä niin mene perkeleen ABClle siellä on vanhat papat kertomassa viisauksiaan, perkele.

        PERKKELE SOIKOOT!!!


    • nrt-state

      pittää kyllä olla aika itijootti jos siellä teppoilin palavaamossa istuu

      • YksMahollisuus

        Jospa hyö halluuvat muuttuu nahkasa väriltää ns. vähemmistöö kuuluvaks kun palavaamossa istuuvat. Sen jälkee voip vejellä rasismista ja vihapuhheesta käräjille kaikki jotka ei satu miellyttämmää ja vaatii hirmusia korvauksia henkisisä kärsimyksistä.


    • ellaKäpryK

      Mitä perkelettä? Kertaakaan en ole tällä perkeleen palstalla kiroillut ja jututkin on olleet mielestäni ihan asialinjalla, perkele. Mutta mukava se on kun saa jotain perkeleen huomionosoitusta vaikkei perkele liity minuun mitenkään. On kyllä perkele todella tärkeän tuntuinen tutkimus taas meneillään. Menisivät ennemmin töihin perkele.

      PERKELEELLÄ PERKKELEEN KAUTTA SUORAAN PERKELEESEEN!!

      • Mitäh_

        Ei tainu äitee-perkele sitte kuitenkaa ottaa mukkaasa kun siunha piti olla Saksassa kaljan hainnissa.
        Jos olisit, niin en usko että nettiin kirjottelisit....


      • NussivaPapukaija
        Mitäh_ kirjoitti:

        Ei tainu äitee-perkele sitte kuitenkaa ottaa mukkaasa kun siunha piti olla Saksassa kaljan hainnissa.
        Jos olisit, niin en usko että nettiin kirjottelisit....

        Kyllä perkele nykytekniikka mahdollistaa netinkäytön myös täältä yläilmoista perkele. Eli ilmateitse pääsee Saksaan nopeasti eikä ole edes perkele kallista. Äidin eikä sen paremmin isänkään lupaa ole pahemmin tarvinnut kysellä vuosiin, voihan se tilanne olla sinulla perkeleellä eri vaan älä kuitenkaan yleistä oletuksiasi. Kentältä ostin pullon perkeleen viiniä jonka jo lentomatkalla tuhosin, perkele.
        Vaan palataan perkeleen asiaan sitten huomenna tai maanantaina. Jos on hyvä keli niin olen vaikka koko perkeleen viikon täällä. Saavat työläiset ottaa vähän rennommin kun ei ole perkele itse valvomassa työtehokkuutta.

        MÜNICHIN YÖELÄMÄ KUTSUU PERKKELE!


      • NiinVarmaan
        NussivaPapukaija kirjoitti:

        Kyllä perkele nykytekniikka mahdollistaa netinkäytön myös täältä yläilmoista perkele. Eli ilmateitse pääsee Saksaan nopeasti eikä ole edes perkele kallista. Äidin eikä sen paremmin isänkään lupaa ole pahemmin tarvinnut kysellä vuosiin, voihan se tilanne olla sinulla perkeleellä eri vaan älä kuitenkaan yleistä oletuksiasi. Kentältä ostin pullon perkeleen viiniä jonka jo lentomatkalla tuhosin, perkele.
        Vaan palataan perkeleen asiaan sitten huomenna tai maanantaina. Jos on hyvä keli niin olen vaikka koko perkeleen viikon täällä. Saavat työläiset ottaa vähän rennommin kun ei ole perkele itse valvomassa työtehokkuutta.

        MÜNICHIN YÖELÄMÄ KUTSUU PERKKELE!

        Tokihan me tuon kaiken suosiolla uskomme ja ilman pienintäkään epäilystä!


      • SaukonPersAukko
        NiinVarmaan kirjoitti:

        Tokihan me tuon kaiken suosiolla uskomme ja ilman pienintäkään epäilystä!

        Millä perkeleen suosiolla? Koetko itsesi uhatuksi kun pitää perkele suosiolla uskoa jotain? Usko mitä haluat perkele. Älä ainakaan minua usko perkele! Rikkaat ja johtajat valehtelevat perkele aina, ihan joka sanalla perkele. Noinhan se menee vai mitä, perkele?
        Saksassa ihan asiallinen keli, taidan jäädä hermolomalle tänne perkele. Kaipa nuo työntekijät osaa viikon tehdä töitä ilman valvontaa perkele. Hyvää olutta täällä ainakin on perkele, ei mitään karjalan perkelettä vaan oikeata olutta. Ruokakin täällä maistuu toisin kuin karjalanpaisti perkele.

        TÄLLAISTA TÄNÄÄN PERKKELE!!?!


      • Vilpitön_neuvo
        SaukonPersAukko kirjoitti:

        Millä perkeleen suosiolla? Koetko itsesi uhatuksi kun pitää perkele suosiolla uskoa jotain? Usko mitä haluat perkele. Älä ainakaan minua usko perkele! Rikkaat ja johtajat valehtelevat perkele aina, ihan joka sanalla perkele. Noinhan se menee vai mitä, perkele?
        Saksassa ihan asiallinen keli, taidan jäädä hermolomalle tänne perkele. Kaipa nuo työntekijät osaa viikon tehdä töitä ilman valvontaa perkele. Hyvää olutta täällä ainakin on perkele, ei mitään karjalan perkelettä vaan oikeata olutta. Ruokakin täällä maistuu toisin kuin karjalanpaisti perkele.

        TÄLLAISTA TÄNÄÄN PERKKELE!!?!

        Kirjoituksen sisältö vaikuttaa jo siinä määrin huolestuttavalta, että suosittelisin mitä nopeimpaa yhteydenottoa psykiatrisen osaston vastaanotolle rauhoittavan lääkityksen määräämiseksi!


    • NelosenToste

      Kyllä se tolosen neste on tosimiesten kahvipaikka. Siitä kun hyppää onnibussiin, niin on äkkiä tallinnan laivalla.

      Me korvauksia tuhlaamaan Suomenlahden taa mä ja Harri Lähdettiin, kun ei keksitty muutakaan me mentiin Viru-hotelliin ja pantiin pelti kii
      katos, korvausrahat Tallinnassa riittää eliittiin

      kun mä maanantaina heräsin lievään krapulaan
      minun vierelläni lepäsi
      pääsky Eestinmaan.

      • Totuuden_Kertoja

    • RyynäsTopi
      • VompatinVagina

        Kaikkea perkelettä sitä kansalaiset kuuntelevatkin. Rikkaita ja johtajia moititaan joka mutkassa mutta anna olla perkele jos ei olisi niitä perkelee johtajia niin missä kaikki köyhät ja vätykset olisivat töissä perkele?

        TÖIHIN VAAN PERKKELE!


    • MistäTyöOotta

      Tuttu sana kitteellä tuo työ, mut kuuluu vaan liian harvoin? Kuulin viimeksi varmaan sen, kun Valde kysyi, 10 vuotta sitten, et mistä työ ootta. Aina kuulen joskus, et mee töihin johonkin isä, poika ja peräkärri firmaan ilmaiseksi harjoittelemaan, niin sieltä se palkkatyö löytyy??? Hyvähän se on höpö, höpö kursseilla suojatyöpalkkaisen vetäjän näin lausuu, kun ei ymmärrä yhtään mitään, oikeasta työelämästä ja työturvallisuusmääräyksistä. Noille itkijille sanon aina, että missä aamulla aloitetaan, se oikeasti palkattu ja määräysten mukainen työ, niin tulen heti. Ei ole vielä sitä paikkaa esitetty. Henkinen ja rahallinen köyhyys on musta kaukana, mutta en niitä rahoja levittele suomessa, vaan ne lopulta saa, joku kohtuullisesti autoilua verottava valtio ja muita palveluja, lämpimässä maassa.

      • No_nytpä_sitten_sattui

        Olet oikeassa paikkassa oikeaan aikaan, sillä herra perkele on varmastikin suurena ja mahtavana johtajana valmiina palkkaamaan sinut heti ja välittömästi yhtiönsä palkkalistoille kotimaahansa palattuaan!


      • LampaanPaksusuoli
        No_nytpä_sitten_sattui kirjoitti:

        Olet oikeassa paikkassa oikeaan aikaan, sillä herra perkele on varmastikin suurena ja mahtavana johtajana valmiina palkkaamaan sinut heti ja välittömästi yhtiönsä palkkalistoille kotimaahansa palattuaan!

        Kiitos ei, perkele. Työpaikat täytetty eikä enempää oteta perkele. Nykyisissäkin tekijöissä valvottavaa koko perkeleen päiväksi riittämiin. Mutta pidetään mielessä, ahkeria perkeleitö tarvitaan aina kunhan ei vätystele liian pitkään tauoilla äidille soitellessa. Röökiä saa polttaa kunhan ei perkele sikareita vedä. Krapula? Ei haittaa jos perkeleen työt sujuvat.

        PERKELEEN KAUTTA SUORAAN PERKKELEESEEN PERKELE!


    • MistäTyöOotta

      Nythän se lottovoiton lykkäs, mut pelkään et kuitenkin neljä ja lisänumeron? Kävin justiin kuntoo kohottamassa, että jaksan painaa työtä päivät pitkät ja vielä naisia yöt. Sanovat et miten huonokuntoisii on työttömät, mutta ei pidä yleistää sitäkään. Keskustellaan sitten ite Perkeleen kanssa ehdoista ja luontaiseduista, kun hän palaa siltä Saksan "liikematkalta" Mietityttää vielä, että miten melkein uskovaisena sopeudun siihen kiroiluun hänen firmassaan? Ostaa varmaan mulle radiolliset Peltorit, niin voin kuunnella sitä radio deitä ja firmanpiikkiin soitella sinne ohjelmaan, mielipiteeni reilusta ja vähän kiroilevasta työnantajasta.

      • PyttyPaskainen

        Aloitetaan perkele vaikka siitä, että köyhät pelaavat lottoa. Suosittelen tutustumaan todennäköisyyden laskuoppiin niin tajuat, minkälainen perkele tuo lotto ja muutkin uhkapelit on. Mitä tulee töihinpääsyyn niin heikot on perkele sun mahdollisuudet päästä ainakaan meille töihin, perkele. Jos pitää keskustella jostain perkeleen luontaiseduista niin täältä et niitä löydä perkele. Kahvia ja maitoa saat juoda aamulla ja vessassa käydä perkele, sen jälkeen tehdään koko päivä töitä kun palkkakin juoksee perkele. Mikään ihme että Suomi täynnä työttömiä perkeleen vätyksiä kun vaaditaan liikaa työnantajalta. Vaan ei siinä perkele, kyllähän perkeleen vessat kaipaavat pesua päivittäin. Oletko insinööri? Vessanpesuun pääset jos töitä haluat perkele ja palkka sen mukainen.

        PERKKELE!


    • sivustaseurannut

      Onko muutkin huomanneet että mr. Perkele ei pahemmin kiroile muilla sanoilla kuin perkeleellä? Luokitellaanko se edes kirosanaksi? Tekstinvälistä lukiessa välillä ihannasiallista juttua tulee, toki vähän yliampuvasti mutta silti. Luulen, että ihan fiksu kaveri siellä kirjoittelee ajanvietteeksi ja naureskelee näille jutuille.

    • MistäTyöOotta

      Siitä työsuhde autosta vielä, et minkä merkkinen on tarjolla, vaan saanko ite valita merkin? Rammari Rami suositteli kerrran, kun matkahuollon baarissa torakoita kermakannusta lusikoitiin, et osta datsunii, se on pitkän päälle. No siitä alman kemppariin veikkauksia viemään ja kysyin et onko datsunii, niin Alma sanoi, et ei oo kun sulttaanii ja semmoisen paketin möi. Junan tuomana oon kohta 20 vuotta ehtinyt kittteeltä sokkarii ja missä se mahtanee olla, kun oon vaan äss marketin löytänyt. Ei ne vielä ole insinööriksi, eikä majuriksi mua ylentäneet, mutta kansalaiskouluu tuli käytyy ja kirjekurssilta työteknikon paperit laittoivat. Mikäs se se mahtaa olla koulutus ite herra Perkeleellä?

      https://m.youtube.com/watch?v=JRV7_xEuDkI

      • NikitanPallit

        Kunhan nyt perkele ensin katsotaan miten siistejä niistä vessanpytyistä tulee niin voidaan puhua vaikkapa perkele siitä, että minkä perkeleen polkupyörän saat allesi. Vai että oikein auton tahdot perkele. Minun ammatti? Ydinfyysikko olen mutta en perkele päässyt tekemään sitä perkeleen hommaa päivääkään kun piti mennä viemään Pripyatiin suomalaisosaamista 80-luvun lopulla mutta senhän kaikki perkeleet tietää miten siinä lopulta kävi. Perkele uusimman, neljännen reaktorin saivat tuhottua yhdessä yössä. Onneksi eivät lähettäneet perkele sinne, en olisi täällä kirjoittelemassa enkä töitä tekemässä. Nyt olen aivan eri alalla jo 90-luvulta lähtien perkele.
        Sellainen pieni tarina.

        PERKKELEEN CHERNOBYL!


      • Rahvaan_edustaja
        NikitanPallit kirjoitti:

        Kunhan nyt perkele ensin katsotaan miten siistejä niistä vessanpytyistä tulee niin voidaan puhua vaikkapa perkele siitä, että minkä perkeleen polkupyörän saat allesi. Vai että oikein auton tahdot perkele. Minun ammatti? Ydinfyysikko olen mutta en perkele päässyt tekemään sitä perkeleen hommaa päivääkään kun piti mennä viemään Pripyatiin suomalaisosaamista 80-luvun lopulla mutta senhän kaikki perkeleet tietää miten siinä lopulta kävi. Perkele uusimman, neljännen reaktorin saivat tuhottua yhdessä yössä. Onneksi eivät lähettäneet perkele sinne, en olisi täällä kirjoittelemassa enkä töitä tekemässä. Nyt olen aivan eri alalla jo 90-luvulta lähtien perkele.
        Sellainen pieni tarina.

        PERKKELEEN CHERNOBYL!

        "Ydinfyysikko olen"
        Aivan varmasti olet, eikä kukaan lukija tuota epäile vähimmässäkään määrin.
        Se on todella vakuuttava selvitys poikeuksellisen älyllisiin, sekä ikäsi huomioiden henkisesti erityisen kehittynyttä tasoa edustavaan sisältöön kirjoituksissasi!
        Samalla on todettava, että vain harva ikäluokassasi kykenee vastaavanlaiseen.


      • tohtortireht
        NikitanPallit kirjoitti:

        Kunhan nyt perkele ensin katsotaan miten siistejä niistä vessanpytyistä tulee niin voidaan puhua vaikkapa perkele siitä, että minkä perkeleen polkupyörän saat allesi. Vai että oikein auton tahdot perkele. Minun ammatti? Ydinfyysikko olen mutta en perkele päässyt tekemään sitä perkeleen hommaa päivääkään kun piti mennä viemään Pripyatiin suomalaisosaamista 80-luvun lopulla mutta senhän kaikki perkeleet tietää miten siinä lopulta kävi. Perkele uusimman, neljännen reaktorin saivat tuhottua yhdessä yössä. Onneksi eivät lähettäneet perkele sinne, en olisi täällä kirjoittelemassa enkä töitä tekemässä. Nyt olen aivan eri alalla jo 90-luvulta lähtien perkele.
        Sellainen pieni tarina.

        PERKKELEEN CHERNOBYL!

        Kyllä se kevät on taas tehnyt hulluille tehtävänsä, kun ei näytä lääkityskään tehoavan.


      • Tämä_on_totuus
        tohtortireht kirjoitti:

        Kyllä se kevät on taas tehnyt hulluille tehtävänsä, kun ei näytä lääkityskään tehoavan.

        Katteuttas ydinfyysikkoo hulluks nimittelet!


    • MisteeTyöOotta

      Löyihän se yhteinen harrastus meille, eli olemme kovia pyörillä huristelemaan. Joko oot jounin kaupan hullun polkaisuun jäämerelle ilmoittautunut? Mulle pitäs saaha uus maantiepyörä ja tuota oon katellut.

      http://www.polkupyorakauppa.fi/felt-ia-2-matte-carbon-2016.html

      Se varmaan sopisi hyvin kannattavan firmasi mainosbudjettiin???
      Mut nyt taas treenit kutsuu ja rauta on kevyttä salilla.

      • Vain_pakki_puuttuu_

        Äkkinäine ennätti jo luulla että teillä yhteisenä harrastuksena on tuo ydinfysiikka!
        No ei sitten kuitenkaan.
        Tuosta linkistä aukeevalla sivulla näyttää olevan ilimotus
        "Salon vuoden yrittäjä 2014".
        Oiskoha se tuo perkele tullu sillo valituks, sillä yrittämmäähä se on kova poika -yrittää yhtä jos toistaki- mutta tuloksetta.
        Asuinpaikkaki käyp just kohillee, eli jossain salollaha se assuu.


      • Vain_pakki_puuttuu_

    • MisteeTyöOotta

      Antaa vaan niiden venäläisten ja ranskalaisten tehdä niitä ydinvoimaloita ja niillähän tuntuu olevan se "hallinnassa" viime aikasten näyttöjen valossa??? Jotenkin kyllä aavistit, et oon ydinvoiman kanssa tekemisissä ollut. Tein aikoinaan Loviisaan muutaman sadantonnin laitteiston.

      https://m.youtube.com/watch?v=4aLNUWSjCfg

      • RadoniaSuonissa

        Suomen hallitus perkele meni pilaamaan koko ydinvoimapolitiikan maassamme. Pelko ydinvoimaa kohtaan vaikeuttaa perkeleesti maamme enegiantuotantoa. Suomi voisi olla perkele omavarainen sähköntuotannossa ja luonnostamme löytyy viitteitä rikkaista uraanisyntymistä perkele. Suomi niin perkeleen harvaan asutettu että tänne mahtuisi heittämällä 10 ydinvoimalaa lisää.

        VAAN KUN EI NIIN EI PERKKELE!!!


      • ydinvoima

        Pyhäjoella on menossa mielenosoitus ydinvoimaa vastaan, ja pohjalaiset kyllä jaksavat osoittaa mieltään maailman tappiin! Se on sitä pohjalaista sitkeyttä!
        Näytetään oma mielipide eikä piilotella toisen mielipiteiden takana. Perkele!


      • NuclearPower
        ydinvoima kirjoitti:

        Pyhäjoella on menossa mielenosoitus ydinvoimaa vastaan, ja pohjalaiset kyllä jaksavat osoittaa mieltään maailman tappiin! Se on sitä pohjalaista sitkeyttä!
        Näytetään oma mielipide eikä piilotella toisen mielipiteiden takana. Perkele!

        Ydinvoimassa on tulevaisuus. Mikäli ekohipit olisivat hiljas niin öljyriippuvuutta ei maailmassa olisi. Autotkin voidaan kehittää kulkemaan ydinvoimalla.


    • taunoväljäperse

      Kabanossi on hyvää makkaraa. Ruokana ja myös johonkin muuhun käyttöön...

    • AnkanHäpy

      Noniin perkele! Saksassa käyty ja jälleen täällä perkeleen Suomenmaassa ollaan. Nyt on taas perkele laatuoluita jääkaapissa kesää varten perkele. Sauna on päräytetty päälöe perkele niin kohta pääsee runkoa rentouttamaan. Sitten perkele pari kierrosta uima-altaassa ja jospa sitä vetäytyisi väsyneenä nukkumaan perkele. Yllättävän hyvin perkele alamaiset pärjäsivät ilman valvontaa, uskaltaa jättää toistekin ilman perkeleen valvontaa. Vaan ei siinä perkele, pieni annos viskiä ja saunaan perkele.

      KYLLÄ KELPAA PERKKELE!!

      • Kohtuullinen_kulutus

        " Nyt on taas perkele laatuoluita jääkaapissa kesää varten perkele"

        Ajatellaanpa kesäajan kestoksi vaikkapa 1.5 - 31.8, niin eikö silloin tuon vertaiset olisi voinut hankkia kotimaastakin, sillä 123 päivälle jaettuna jääkaapillinen olutta Saksasta haettuna, ei vaikuttaisi aivan kaikkkein parhaimmalta ajatukselta.


      • PahkasianTuuheaParta
        Kohtuullinen_kulutus kirjoitti:

        " Nyt on taas perkele laatuoluita jääkaapissa kesää varten perkele"

        Ajatellaanpa kesäajan kestoksi vaikkapa 1.5 - 31.8, niin eikö silloin tuon vertaiset olisi voinut hankkia kotimaastakin, sillä 123 päivälle jaettuna jääkaapillinen olutta Saksasta haettuna, ei vaikuttaisi aivan kaikkkein parhaimmalta ajatukselta.

        En minä perkele sinne mennyt pelkän oluen hankintaan perkele. Hermolomaa on välillä pidettävä kaikkien perkele. Suomesta kun ei perkele saa läheskään kaikkia oluita mitä Saksassa on. Enkä nyt perkele ostanut niitä humaltumistarkoitukseen vaan puhtaaseen nautiskeluun. En ymmärrä niitä perkeleitä jotka hakevat kännit pelkällä kaljalla.

        SEMMOISTA SE PERKKELE!


      • TämäpäYllätys
        PahkasianTuuheaParta kirjoitti:

        En minä perkele sinne mennyt pelkän oluen hankintaan perkele. Hermolomaa on välillä pidettävä kaikkien perkele. Suomesta kun ei perkele saa läheskään kaikkia oluita mitä Saksassa on. Enkä nyt perkele ostanut niitä humaltumistarkoitukseen vaan puhtaaseen nautiskeluun. En ymmärrä niitä perkeleitä jotka hakevat kännit pelkällä kaljalla.

        SEMMOISTA SE PERKKELE!

        No nyt on perkele oikeella asialla!
        Erittäin heikolta on näyttäny, mutta kyllä siusta vielä mies taitaa kehittyy
        -vaikka vähä huononpiki- kun aikas luvet tään palstan kirjotuksii ja otat niistä opikses.
        Ennätin jo luulla perkeleen olevan iha toivoton tappaus ja lopulta joutunee pönttöosastolle kun ei monnee päivää kirjottanu palstalle, mutta joku pienen pien jären kipinä sillä näyttää kuitenki välähtännee!
        Nii, ettet sitte kuitenkaa tuonu pakettiautollista kaljoja..vai mite?


      • MammutinMunat
        TämäpäYllätys kirjoitti:

        No nyt on perkele oikeella asialla!
        Erittäin heikolta on näyttäny, mutta kyllä siusta vielä mies taitaa kehittyy
        -vaikka vähä huononpiki- kun aikas luvet tään palstan kirjotuksii ja otat niistä opikses.
        Ennätin jo luulla perkeleen olevan iha toivoton tappaus ja lopulta joutunee pönttöosastolle kun ei monnee päivää kirjottanu palstalle, mutta joku pienen pien jären kipinä sillä näyttää kuitenki välähtännee!
        Nii, ettet sitte kuitenkaa tuonu pakettiautollista kaljoja..vai mite?

        Jos luulet että noista perkeleen jutuistasi loukkaannun niin olet perkeleen väärässä. Jos ei olisi järjen hiventäkään kuten sanot niin minähän olisin perkeleen edunvalvonnassa. Ja perkele ei, en tuonut pakettiautollista kaljaa. Menin tosiaan lentämällä sinne ja takaisin autolla.

        ETTÄ SEMMOISTA PERKKELE!


      • AntiloopinTissit
        TämäpäYllätys kirjoitti:

        No nyt on perkele oikeella asialla!
        Erittäin heikolta on näyttäny, mutta kyllä siusta vielä mies taitaa kehittyy
        -vaikka vähä huononpiki- kun aikas luvet tään palstan kirjotuksii ja otat niistä opikses.
        Ennätin jo luulla perkeleen olevan iha toivoton tappaus ja lopulta joutunee pönttöosastolle kun ei monnee päivää kirjottanu palstalle, mutta joku pienen pien jären kipinä sillä näyttää kuitenki välähtännee!
        Nii, ettet sitte kuitenkaa tuonu pakettiautollista kaljoja..vai mite?

        ''...mutta kyllä siusta vielä mies taitaa kehittyy

        -vaikka vähä huononpiki-...''

        Tiedä sitten perkele miten sitä miehuutta mitataan mutta minä mittaan saavutuksissa, perkele. Minulle riittää perkele se, että tilillä on 7 numeroinen summa ja että yritys on toiminnassa. Muulla ei niin perkeleen väliä.

        RAHA PELASTAA PERKKELE!!


    • MisteeTyöOotta

      Oon huomannut ihan saman, että vielä on toiveita, että hänestä mies kasvaa joskus? Se firman vessa on vielä kuitenkin siivomatta ja en nyt jouda sitäkin neuvomaan uusavuttomille työntekijöillessi ja sinulle. Harrastukset kutsuu ja kesä painaa päälle. Laitan kuitenkin käteenveto ohjeet, että osaasitte ne krapulan aiheuttamat ripuliroiskeet sieltä vessasta siivota. Jos ei kykynne siihen riitä, niin aina voit palkata kesätyöläisen siihen hommaan.

      https://m.youtube.com/watch?v=98MHHCtO-34

      • ministry_of_labour

        Avoimet työpaikat:

        Kesätyöläinen "käsityöläisen" sotkuja siivoamaan perkeleen vessaan....
        Mahtava tilaisuus ja miellyttävä työ!


    • MisteeTyöOotta

      Luontaisetuna Jaguar, ei auto vaan vanha polkupyörä. Myös venäjän tupakan jämät tarjotaan tauoilla ja pirkka kahvit. Pikkujoulut teppoilin tupakkakopissa ja lounas noutopöydästä tarjotaan vanhan kahvin kera. Työvaatteet omat ja mahdollisimman niukat. Kohta alkaa firman ovet käydä rivakkaan tahtiin, eli muista rasvata saranat, ettei ne hirtä kiinni.

      • YllättäenJaPyytämäätä

        Vau vau vauuu!
        Siinäpä vasta tarjous josta ei voi kieltäytyä!


      • AasinKyrpä

        Mitään perkeleen luontaisetuja vaan kovaa perkeleen työntekoa! Tyhjästä ei kukaan rupea perkele maksamaan, en ainakaan minä. Auton voi jokainen perkele ostaa itse, ei niitä ole kukaan perkele minullekaan antanut. Kahvi on perkeleen Juhlamokkaa eikä mitään perkeleen Pirkkaa. Röökit ostaa jokainen itse. Työvaatteet maksan minä perkele. Pikkujoulut kestävät yleensä kaksi päivää ja firma tarjoaa kaikki perkeleet. En ole nuuka perkele, jos työntekijät tekevät työt hyvin ja tulosta tulee niin saavat myös osansa perkele.

        NÄIN MEILLÄ PERKKELE!!!


      • DonVitoCorleone
        YllättäenJaPyytämäätä kirjoitti:

        Vau vau vauuu!
        Siinäpä vasta tarjous josta ei voi kieltäytyä!

        Kummisetä perkele teki tarjouksia joista ei voinut kieltäytyä. Meillä kuolevaisilla sama ei onnistu. Ei ainakaan ihan kaikilla perkeleillä.

        PERKKELE!


      • Olisikohan_niin_että
        DonVitoCorleone kirjoitti:

        Kummisetä perkele teki tarjouksia joista ei voinut kieltäytyä. Meillä kuolevaisilla sama ei onnistu. Ei ainakaan ihan kaikilla perkeleillä.

        PERKKELE!

        ....se olikin PUMMISETÄ joka teki tarjouksen.


      • PumpuliaPoskissa
        Olisikohan_niin_että kirjoitti:

        ....se olikin PUMMISETÄ joka teki tarjouksen.

        Eli ''MisteeTyöOotta'' nimimerkin takaa kirjoittava perkele siis.
        Toiset katsoivat Kummisedän viihteellisenä elokuvana, viisaammille perkeleille se oli opetuselokuva.

        HALKEAA PERKKELE!


    • MisteeTyöOotta

      En ole perkele, en saatana tai mikään kummisetä. Aikani väiteltyäni tämän "yrittäjä perkeleen" kanssa huomasin, ettei täältä löydy kirjoitustaitoa, kuin tosi harvoilta. Kesälahden ikävästä tapahtumasta kirjoittelussa, näin taas ihmisen raadollisuuden ja toisista ihmisistä välittämisen, heidän suuren surunsa keskellä. En tarvitse kriisiapua sen vuoksi, mutta heidän läheisensä varmasti tarvitsee. Poistun taas taka vasemmalle ja palaan mahdollisesti syksyllä palstalle, jos täältä löytyy silloin joku järkevä keskustelu. Hyvää kesää harrastusten parissa, kaikille juttujani lukeneille ja vähemmän stressiä myös ite Perkeleelle. :)

      • SuuriJulli

        No mitä perkeleen väliä kirjoitustaidollani on? En ole kirjailia enkä perkeleen opettaja. Tärkeintä on se mikä jää viivan alle kuukauden lopuksi, perkele. Raha ratkaisee perkele vaikken osaisi kirjoittaa ollenkaan perkele. Ja täytyy kyllä perkele todeta, että ei nuo sinunkaan perkeleen jutut mitään kovin helppolukuisia ole. Jutut vilisevät perkele aiheesta toiseen.
        Vaan kiitos toivotuksista perkele. En minä stressaa, elämästä on nautittava olipa sitten köyhä tai rikas perkele.

        ETEENPÄIN PERKKELE!


    • ValinnanVapaus

      " jos täältä löytyy silloin joku järkevä keskustelu."

      Suoli24 -foorumille ei kannata palata etsimään ainakaan järkeviä keskusteluja, sillä tämä on juuri se imuri joka vetää kaikenlaiset sekopäät puoleensa.

      Tuostapa tulikin mieleen: Jokohan herra perkele jo viimeinkin viety sinne minnee kuuluukin, eli piipaa-auto käynyt hakemassa omansa kotiin. http://www.pkssk.fi/psykiatria

      • PorsaanPallit

        Itse perkele kuitenkin notkut näillä palstoilla?
        Ei ole minulla perkeleellä tarvetta lääkärille, kiitos vaan perkeleesti. Hullut ja idiootit kun eivät voi rahaa tienata perkeleen vertaa niin minä en siihen kategoriaan kuulu vaikka sinä perkele niin toivotkin.
        Työt on tältä päivää paketissa perkele. Vielä muutaman laskun lähetys ja sitten kotiin saunomaan perkele. Taidampa ottaa yhden niistä Saksan tuliaisista kun oli kerrassaan onnistunut päivä. Alaisille ei tarvinnut edes huutaa, osasivat hyvin perkele.

        PERKKELEEEE!!


      • ValinnanVapaus
        PorsaanPallit kirjoitti:

        Itse perkele kuitenkin notkut näillä palstoilla?
        Ei ole minulla perkeleellä tarvetta lääkärille, kiitos vaan perkeleesti. Hullut ja idiootit kun eivät voi rahaa tienata perkeleen vertaa niin minä en siihen kategoriaan kuulu vaikka sinä perkele niin toivotkin.
        Työt on tältä päivää paketissa perkele. Vielä muutaman laskun lähetys ja sitten kotiin saunomaan perkele. Taidampa ottaa yhden niistä Saksan tuliaisista kun oli kerrassaan onnistunut päivä. Alaisille ei tarvinnut edes huutaa, osasivat hyvin perkele.

        PERKKELEEEE!!

        Työn puolesta.
        Minut on siis valtuutettu vastaavanlaiseen toimeen kuin ylempänä mainitun osaston hoitohenkilökunta. Tarkkailen siis potilaiden vointia ja sairauden kehitystä, sekä huomatessani hälyttäviä merkkejä, teen niistä yhteenvedon vastaavalle ylilääkärille. Tämä siis osittain kuvaannollisesti ilmaisten.
        Ilahduttavaa on kuitenkin huomata herra perkeleen olevan vapaana, sillä onhan niin että vuodenaikojen vaihtelut aiheuttavat eräissä persoonallisuustyypeissä varsin voimakkaiksi katsottavia muutoksia ja juuri kevät on sellaista aikaa suurimmalle osalle asiakkaista.

        Jatkakaa.


      • LeopardinLerssi
        ValinnanVapaus kirjoitti:

        Työn puolesta.
        Minut on siis valtuutettu vastaavanlaiseen toimeen kuin ylempänä mainitun osaston hoitohenkilökunta. Tarkkailen siis potilaiden vointia ja sairauden kehitystä, sekä huomatessani hälyttäviä merkkejä, teen niistä yhteenvedon vastaavalle ylilääkärille. Tämä siis osittain kuvaannollisesti ilmaisten.
        Ilahduttavaa on kuitenkin huomata herra perkeleen olevan vapaana, sillä onhan niin että vuodenaikojen vaihtelut aiheuttavat eräissä persoonallisuustyypeissä varsin voimakkaiksi katsottavia muutoksia ja juuri kevät on sellaista aikaa suurimmalle osalle asiakkaista.

        Jatkakaa.

        Haluaisin perkele nähdä sen työpaikan jossa työntekijät seuraavat suomi24 sivustoja työkseen. Ei perkele sentään. Olen perkele myös huomannut, että vuodenajat vaikuttaa ihmisiin. Nyt käy kauppa vilkkaasti ja se jatkuu aina loppukesään asti. Talvella sitten rauhoittuu perkeleesti. Silloin lomaillaan.
        Vapaa ihminen olen ollut aina perkele. Kun ei töppäile perkeleesti niin eipä sitä kiinni jää.
        Mistä muuten on mieleesi juolahtanut että minä perkele kaipaan jotain hoitoa? Jos olen tosiaan sairas niin haluan tämmöisenä pysyä. Velaton yritys, tilillä rahaa ja maallista mammonaa vaikka kaikki menisikin perkeleeksi niin silti jää varalle. Vai lienetkö vain kateellinen?

        PERKKELE!


      • Viralline_valvoja
        LeopardinLerssi kirjoitti:

        Haluaisin perkele nähdä sen työpaikan jossa työntekijät seuraavat suomi24 sivustoja työkseen. Ei perkele sentään. Olen perkele myös huomannut, että vuodenajat vaikuttaa ihmisiin. Nyt käy kauppa vilkkaasti ja se jatkuu aina loppukesään asti. Talvella sitten rauhoittuu perkeleesti. Silloin lomaillaan.
        Vapaa ihminen olen ollut aina perkele. Kun ei töppäile perkeleesti niin eipä sitä kiinni jää.
        Mistä muuten on mieleesi juolahtanut että minä perkele kaipaan jotain hoitoa? Jos olen tosiaan sairas niin haluan tämmöisenä pysyä. Velaton yritys, tilillä rahaa ja maallista mammonaa vaikka kaikki menisikin perkeleeksi niin silti jää varalle. Vai lienetkö vain kateellinen?

        PERKKELE!

        Voi sinnuu raukkaa kun et tuotakaa tiijä.
        Otappa asia esille siellä Tepoilin palvaamossa ja tuumikaa ihan yhessä mikähä se sellane työpaikka vois olla.. jos nyt ylleesä jotkut seurais työksee tätä Suoli24 voorumii. Siellähä niitä on oikee järkimiehiä asiaa selvittämmää.


    • eläimellistämenoa

      varsin veikeitä nuo perkeleen nimimerkit. osa jutuista ihan asiaa mutta nimimerkit tavallaan kruunaavat koko tekstin. huipputyyppi kuka sitten oletkaan. sairas tuo herra perkele tuskin on.....

      • Viralline_valvoja

        Ei pijä ottaa kaikkee nii vakavasti. Perkele joutuu härnättäväks just se takia kun sille on kaikki kirjotettu tosiasiaa eikä se näytä muutenkaa huumorii ymmärtävä. Siinä mielessä on ihan oikein vihtuilla tavalla jos toisellaki, jote kärsiköö nyt sitte yksinkertasuuvestaa. Jos se tosissaa ois joku yrittäjä, nii meikeläine ei varmuuvella tulis sen kanssa toimee yhtäkää päivää, niiku en kenenkää muunkaa, jolla hummiittikoppa ei toimi ees sen vertaa, että ossais erottaa vakavat asiat vähemmän vakavista.


      • JumboKyrpä
        Viralline_valvoja kirjoitti:

        Ei pijä ottaa kaikkee nii vakavasti. Perkele joutuu härnättäväks just se takia kun sille on kaikki kirjotettu tosiasiaa eikä se näytä muutenkaa huumorii ymmärtävä. Siinä mielessä on ihan oikein vihtuilla tavalla jos toisellaki, jote kärsiköö nyt sitte yksinkertasuuvestaa. Jos se tosissaa ois joku yrittäjä, nii meikeläine ei varmuuvella tulis sen kanssa toimee yhtäkää päivää, niiku en kenenkää muunkaa, jolla hummiittikoppa ei toimi ees sen vertaa, että ossais erottaa vakavat asiat vähemmän vakavista.

        Ja sinäkö perkele et sitten ole yksinkertainen noinee suomenkielen raiskaamisineen? Murteella koitat vääntää ja kääntää tekstiä ollaksesi auktoriteettinen Pohjois-Karjalainen? Saa lähinnä minut nauramaan tuollainen työväenluokan käyttäytyminen perkele. Onneksi teitä on paljon. Me yrittäjät teetetään teilläkin perkeleen isot vuosikatteet.

        JOTTA PERKKELE!


      • Hahperkele

        "ollaksesi auktoriteettinen Pohjois-Karjalainen"

        Perkele ei tunne edes murteita!
        "Viralline_valvoja" on kirjoittanut lähinnä Etelä-Karjalasta, eli Imatran / Lappeenrannan seuduilla käytettyä murretta.


      • ApinanKassit
        Hahperkele kirjoitti:

        "ollaksesi auktoriteettinen Pohjois-Karjalainen"

        Perkele ei tunne edes murteita!
        "Viralline_valvoja" on kirjoittanut lähinnä Etelä-Karjalasta, eli Imatran / Lappeenrannan seuduilla käytettyä murretta.

        Aivan joo perkele. Ihan samalla tavalla täällä Kiteen kylässä suurinosa puhuu perkele kääntäen ja vääntäen. Työväenluokka ainakin, heiltä nyt ei perkele paljon muuta voi odottaa, perkele.

        PERKKELE!


      • OranginOrkut
        ApinanKassit kirjoitti:

        Aivan joo perkele. Ihan samalla tavalla täällä Kiteen kylässä suurinosa puhuu perkele kääntäen ja vääntäen. Työväenluokka ainakin, heiltä nyt ei perkele paljon muuta voi odottaa, perkele.

        PERKKELE!

        No mitteepä se perkele puhhuu?
        Vissiinki iha kirjakieltä muihi kaltastesa neroloihi kanssa siellä Tepoilin savustamossa. Vai latinaksko älykkäitä rupattelet muille aateliston evustajille?


      • SimpanssinRinnat
        OranginOrkut kirjoitti:

        No mitteepä se perkele puhhuu?
        Vissiinki iha kirjakieltä muihi kaltastesa neroloihi kanssa siellä Tepoilin savustamossa. Vai latinaksko älykkäitä rupattelet muille aateliston evustajille?

        Puhun perkele niin, että muutkin kuin Karajalalalalalalaiset sen ymmärtävät. Käyn kuitenkin perkele kauppaa ihmisten kanssa eikä kaikki tykkää perkeleen junttimaisesta puhetyylistä. Tavan työläisellä ei ole elanto vaarassa vaikka puhuu kuin perkeleen metsäläinen, toista se on meillä perkeleen johtajilla.

        TOIVOTTAVASTI YMMÄRSIT PERKKELE!


      • VaiNiinTeet
        SimpanssinRinnat kirjoitti:

        Puhun perkele niin, että muutkin kuin Karajalalalalalalaiset sen ymmärtävät. Käyn kuitenkin perkele kauppaa ihmisten kanssa eikä kaikki tykkää perkeleen junttimaisesta puhetyylistä. Tavan työläisellä ei ole elanto vaarassa vaikka puhuu kuin perkeleen metsäläinen, toista se on meillä perkeleen johtajilla.

        TOIVOTTAVASTI YMMÄRSIT PERKKELE!

        Viirauksesta päätelleen Kellokosken prinssessa on selvästikin perkeleen sisko..ja varmasti!

        "Kellokoskella Lappalainen väitti elämänsä loppuun saakka olevansa Buckinghamin palatsissa syntynyt Englannin prinsessa Anna, jonka aarnikotka oli vauvana kuljettanut Suomeen."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Anna_Lappalainen

        Asia on huomattavissa ja varmistuu ulkonäönkin perusteella:

        http://www.lansivayla.fi/sites/default/files/styles/article/public/documentimages/18609593.jpg?itok=O3yJG5_U


    • VirtahevonVittu

      Johan on perkele aika mennyt kuin siivillä kun työt vievät kaikki vapaat, perkele. Hiljaiseksi on perkele mennyt täälläkin meno näköjään, piti ihan uhallaan perkele tulla katsomaan että mitä perkelettä täällä tapahtuu. No ei sitten perkele yhtään mitään. Yhtä hiljaista kuin perkele kylälläkin. Huhut liikkuvat, että kohta taas menee yksi perkeleen liike kiinni. Harmittaa perkeleesti näin yrittäjänä toisen puolesta. Kitee perkele kuihtuu silmissä. On täällä sentään jotain perkeleen virikkeitä, Popedaa käytiin porukalla katsomassa ja oli ihan hyvä show perkele. Kaljat vaan loppuivat kesken perkele. Onneksi oli johtajalla itsellään perkeleen taskumatti mukana täynnä Viron tuliaista, perkele. Kyllä kuului perkeleen sana tapahtumapaikalla!
      Tällaista tänään, taidanpa pitää perkeleen vapaapäivää kun väsyttää ja tekee mieli ottaa pienet napsut viskiä perkele. Sitten vielä sauna lämpimäksi ja muutama kierros uima-altaassa niin jo tekee hyvää perkele.

      PERKKELE!

      • tuomio

        Hyvä, hyvä!!! Ihan oikein teille, että kylä kuihtuu!


    • MisteeTyöOotta

      Tulihan tuolla pyörähettyy ihan itekin. Joo keskikalja loppui vähän kesken, mutta eikös sivistyneet yrittäjät juo valkoviiniä ja sitä oli vielä tarjolla. Äsken lenkillä huomasin, et yritykset vaan lissääntyy kitteellä. Uuteen kuntosaliin vietiin välineitä ja mustafin kaupan hyllyt notkuivat syötävää.
      Siirtyisit sinäkin treenaamaan, niin jaksaisit paremmin ja jättäsit ne viron pottujen nauttimiset vähemmälle. Jos oisin tiennyt et olit myös jäähallilla, niin olisin papoilta toivonut sulle ihan oman kappaleen. Mutta kuuntele nyt se tuosta alta.

      https://m.youtube.com/watch?v=6-_yWOo5A_M

      • VoiKyynKyrpä

        Ihanata, ihanata! Täyttä asiaa!
        Siinäpä se on laulu jossa on sanomaa!


      • MursunMunat

        "Jos oisin tiennyt et olit myös jäähallilla, niin olisin papoilta toivonut sulle ihan oman kappaleen."

        Popedan ukot sano joskus kauan sitte haastattelussa että heijän ylleisösä on etuhampaattomia kolomekymppisii.
        Nyt kun tuosta totteemuksesta on kulunu jo kymmenii vuosii, nii ylleisö on muuttunu mukana, eli ne on kokonaa hampaattomia kuuskymppisii.
        Just niiku herra Perkele!


      • Se_on_siinä

    • SipuliaSyöväSika

      Jo on perkele! Kylän toiminta taitaa vilkastua perkele. Vipinää ja vilskettä tuntuu olevan ja mitä muilta yrittäjiltä ja johtajilta kuulee niin paljon paremmin menee kuin perkrle viimevuonna. Alaiset on perkele kunnostautuneet hyvinsi rengeiksi firmalla hommat luistaa. Voisi taas käväistä Teboililla polttamassa Marlboron punaisen, ehkä jopa perkele useammankin. Sikaria ei kehtaa polttaa kun katsovat vinoon että tämähän perkele on pohatta.

      PERKKELE!

    • PorsaanYstävä

      Herra Perkele taitaa olla oikea baikkeri!

      • Erehdyit_sanasta

        Se sana mitä yritit hakea ei ole baikkeri, vaan ru....ri. Laita mieleesi että niillä on ihan eri merkitys.


      • TeboilVIP
        Erehdyit_sanasta kirjoitti:

        Se sana mitä yritit hakea ei ole baikkeri, vaan ru....ri. Laita mieleesi että niillä on ihan eri merkitys.

        Kyllä tuo Perkele ajelee moottoripyörällä nahkarotsissa kesäisin eli baikkeri se on. Runkkaamista tuskin harrastaa kerran on toimelias yrittäjä.


    • Jeesuksenoma

      Perkele eli saatana on Raamatussa kerrottu persoonallinen paha, joka houkuttelee ihmisen syntiin ja lopulta helvettiin, johon se itsekin joutuu ikuisiksi ajoiksi vaivaan. Jeesus Kristus otti paholaiselta vallan ristin puulla. Jeesukselle elämänsä antaneet eivät joudu helvettiin, kaikki muut kyllä. Jeesus on ainoa tie taivaan puolelle. Näiltä pilkkaajilta vielä hymy hyytyy.

      • PerkeleenYstävä

        No eikös Herra Perkele ole paikallinen yrittäjä eli tavallaan Saatana, koska hyötyy rahallisesti työntekijöitään orjuuttamalla?
        Hauskat on kyllä välillä jutut hänellä. Rockissakin eräs huusi perkelettä kovaa, liekkö sama kaveri ollut kyseessä?


      • Mr_Molotov

        Jäämme kihelmöivän jännityksen vallassa seuraamaan tilanteen kehitystä ja odottelemme herra Perkeleen reaktiota tuon luettuaan.
        Todennäköisesti mainitulta persoonalta ruilahtaa hätäpashat housuun ja kiroileminen loppuu juuri siihen paikkaan, missä tuo jumalaton ja paatunut ihminen edellistä kirjoitusta lukiessaan juuri sillä hetkellä on ja seuraa vastaavanlainen kääntymys, jollaisen herra Perkeleen sielunveli Saulus koki Damaskon tiellä.
        Näin ollen voi hyvinkin käydä niin että tulevina päivinä saamme kuulla kuinka entinen kristittyjen vainooja Perkele saarnaa parannusta kiteeläisille lavean tien kulkijoille todistaen väkevästi kuinka Herra kosketti häntä tämän palstan kautta, joskin välittäjänä toimi oikealta henkilöllisyydeltään tuntemattomaksi jäänyt nimimerkki "Jeesuksenoma".


      • Mr_Molotov

        No, pisteitä ja pilkkuja unohtui, mutta niin siinä käy kun palavassa hengessä kirjoittaa! Älkäämme kuitenkaan antako sen häiritä.


      • EiNiinPahaOllenkaan
        Mr_Molotov kirjoitti:

        Jäämme kihelmöivän jännityksen vallassa seuraamaan tilanteen kehitystä ja odottelemme herra Perkeleen reaktiota tuon luettuaan.
        Todennäköisesti mainitulta persoonalta ruilahtaa hätäpashat housuun ja kiroileminen loppuu juuri siihen paikkaan, missä tuo jumalaton ja paatunut ihminen edellistä kirjoitusta lukiessaan juuri sillä hetkellä on ja seuraa vastaavanlainen kääntymys, jollaisen herra Perkeleen sielunveli Saulus koki Damaskon tiellä.
        Näin ollen voi hyvinkin käydä niin että tulevina päivinä saamme kuulla kuinka entinen kristittyjen vainooja Perkele saarnaa parannusta kiteeläisille lavean tien kulkijoille todistaen väkevästi kuinka Herra kosketti häntä tämän palstan kautta, joskin välittäjänä toimi oikealta henkilöllisyydeltään tuntemattomaksi jäänyt nimimerkki "Jeesuksenoma".

        Eihän Herra Perkele ole missään vaiheessa kiroillut. Ei heitä vittua, ei paskaa, ei saatanaa toisin kuin muut täällä.
        Aika rauhallinen kaveri tuntuu olevan ja samat arkipäivän paheet on hänellä kuin meillä muillakin eli viina, raha ja tupakka.
        Nostan tälle tuntemattomalle kaverille hattua jos on oikeasti paikallinen yrittäjä ja vielä työllistää ihmisiä.


      • Näitä_on_nähty
        EiNiinPahaOllenkaan kirjoitti:

        Eihän Herra Perkele ole missään vaiheessa kiroillut. Ei heitä vittua, ei paskaa, ei saatanaa toisin kuin muut täällä.
        Aika rauhallinen kaveri tuntuu olevan ja samat arkipäivän paheet on hänellä kuin meillä muillakin eli viina, raha ja tupakka.
        Nostan tälle tuntemattomalle kaverille hattua jos on oikeasti paikallinen yrittäjä ja vielä työllistää ihmisiä.

        Se on hyvä se, ettei herra perkele käytä keskenkasvuisten räkänokkien tapaan kirjoituksissaan alatyylisiä nimityksiä tietyistä kehonosista.
        Sen sijaan eräät kiteeläiset on hankkineet jopa valkoiseen vanhanmalliseen jeeppiinsä autoonsa kilvet joka tarkoittaa vittu, kun sen ainut numero lausutaan jotakuinkin englantilaiseen tapaan yhdessä suomalaisten kirjainten kanssa.
        Nytpä muistuikin mieleen että taisipa joskus esiintyä eräässä yhteydessä jopa televisiossa. No, eipähän tuo lentoliikennettä haitanne, mutta joku saattaa tehdä siitä henkilöön liittyviä omia päätelmiään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe