Riihimäki Citymarket täysin paska

gfhgfhfghgfh

Tuotevalikoima täysin paska. Ei ikinä mitään oikeata tuotetta löydy.

Kaukana kaikesta: Jouduin 30minuuttia liikkumaan sinne etsimään takkia, mutta vittu ei löydy.

Kävipä niin, kun ei löydy, vartija pysäytti minut ja epäili, että olisin pöllinyt jotain.

Vittu minä en tällaisesta paskapaikasta tule ikinä pöllimään mitään, kun en ole ikinä pöllinyt mistään mitään, enkä ikinä tule enään 30min liikkumaan tähän paska paikkaan!

44

2428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokoomusko

      Paras kauppa mitä kylästä löytyy. Harmi jos takkis "hukkasit" ja sitten vielä vartiatkin kiusaa. Ei ole helppoa sullakaan elämä.

      • eruyuyerer

        Prisma on kyllä paras kauppa.


      • Tirsk_

        Se on kylläkin vartija.


      • Anonyymi
        eruyuyerer kirjoitti:

        Prisma on kyllä paras kauppa.

        Prisma on s-ryhmän kauppa, sen edustajistossa hääräävät poliitikot.
        Suurin ryhmä on kepu, sitten sdp, kok, pesuss. Ne saavat kokouksen lopuksi ostoskärryllisen tavaraa ilmaiseksi, mitä vaan tavaraa.
        Lidl myy venäläistä poronkäristystä, muuten hyvä kauppa.


    • valivalivali

      Citymarket on Riihimäen paras kauppa. Turhaan valitat.

      • Kauppamies1

        Kyseisen kaupan korkea hintataso, töykeä palvelu ja kommentit; " Voithan aina mennä muualle", vievät kyllä ennen pitkää perikatoon. Ei ole viisasta liiketoimintaa, ei.


    • turhaakinturhempiCM

      cm on täysin turha kauppa. olen hakenut sieltä ennen urheiluun liittyviä juttuja sekä muutamia elintarvikkeisiin liittyviä juttuja. kun valikoima on kaventunut niin että mitään ei enää ole, en asioi koko paikassa lainkaan. on pitänyt laittaa palautettakin joskus mutta en jaksa vaivautua. en asioi ja minulla on monta ystävää jotka todenneet saman. valikoima on suppea joten turhan kävelyn välttämiseksi kannattaa mennä muualle.

      • millähän.eväillä

        Mutta kauppias tienaa satatonnia vuodessa.


      • keskustassavastaavankoko

        Olen ymmärtänyt niin, että kauppiaalla on elintarvikepuoli ja että muut osastot ovat Keskon hoidossa. Voin olla väärässäkin. Kauppias on jossain vaiheessa vaihtunut. Nyt näyttää olevan nuori kauppias.

        Mikä ehkä jatkossa vaikeuttaa CM-tavarataloa on sijainti. Pelastuksena saattaisi olla Kalmun rakentaminen? Kun keskustassa on vastaavankokoinen kauppa ja runsaasti pienempiä kauppoja, kuka lähtee etäälle. Meillä on paljon eläkeläisiä, joille riittää keskustan kaupat.


      • Anonyymi
        millähän.eväillä kirjoitti:

        Mutta kauppias tienaa satatonnia vuodessa.

        Jos olet kateellinen kauppiaan ansioista, niin pyri samaan. Niin tekee amerikkalainen kateuksissaan. Venäläinen taas kateuksissaan yrittää tuhota kateuden kohteena olevan henkilön. Kateuksissakin on eroja.


    • rennommin

      En sano tätä pahalla, olen havainnut tämän asian.Prismassa
      myyjät aurinkoisija hymyileviä, miellyttävä ilmapiiri asioida.
      Citymarketista ei voi sanoa samaa. Tuotteita en moiti. Joku siellä mättää?
      Prismassa on myös tunnollinen,
      nuorimies,joka vastaa pullonpalautus automaateista. Harvassa paikassa yhtä siistit.

      • kokoomusko

        Onhan se niinkin että mihin kauppaan tottuu, siellä käy aina. Joskus olen poikennut Prismassa ja mielestäni sen valikoima on ihan onneton ja kaikki hukassa. En mene sinne enää turhaan kävelemään. Hinta ja laatu ei kohtaa, toisin kuin Merkoksessa.


      • junallapois

        Surkea palvelu Atomin Prismassa. Tuntuu siltä, että myyjät ei edes tiedä missä ne on duunissa.


      • Tuotetietoinen

        Palstalla surkeita valittajia! Punaiset matotko teille surkimuksille pitäisi levittää ja molempien kauppojen koko henkilökuntienko pitäisi kerääntyä palvelemaan teitä nyhveröitä. Molemmat kaupat täydentävät tuotevalikoimiltaan sopivasti toisiansa. Asiakaspalvelu molemmissa riittävän hyvää.


      • kuluttaja

        Hinnat liian korkeat, muuten ihan ok läävä.


    • onlyones

      nimeä yksi tuote mikä on cm:ssa mutta ei prismassa, hintakin samalla.
      en usko ennen kuin kerrot. taidat kuvitella

      • cityprisma

        Myydäänkö Prismassa Pirkka-tuotteita?


    • siinäse

      kerronpa vielä merkittävän eron ko. kauppaketjuista. cm on sijoittajien omistuksessa oleva yhtiö jonka tuottopaine on alati kasvava, osinkoa pitää tulla ja se näkyy hinnoittelussa ja valikoimissa on vain parhaalla katteella olevia tuotteita.
      prisma taasen on osuuskunta. tulosta ei jaeta osakkaille. tulos investoidaan aina takaisin kauppaan, kauppakeskuksiin ja valikoimiin sekä hintaan. toimintaa pyörittää ainoastaan palkkansa ansaitseva henkilöstö. osakkaat ei tee hallituksen kokouksissa tuhoisia päätöksiä ja sekin näkyy hinnoittelussa sekä valikoimissa. toisin kuin cm:ssa, edullisimpina sekä erittäin monipuolisena valikoimana.
      halutessaan prisma voisi pistää cm:n täysin polvilleen hinnoittelulla perustuen organisaation rakenteeseen joka on alalla lyömätön.
      eli kiteytettynä: cm supistaa valikoimia, pienentää liiketiloja ja vuokraa niistä isoja siivuja partureille yms. (siis valtakunnallisesti) ja pitää hintatasoa ylhäällä pakon sanelemana.
      Prisma laajentaa, kasvattaa valikoimia ja alentaa hintoja. :)

      • hokelannonjäsen

        Olen saanut molemmissa kaupoissa keskimäärin hyvää palvelua, kun olen pyytänyt apua. En voi valittaa. Toisaalta pari kertaa Prisman kassalla vetäessään ostamiani tuotteitta viivakoodilaitteen läpi kassatoimihenkilö on "aurinkoisesti" jutellut edellisen tutun asiakkaansa kanssa niitä näitä. Hänen olisi pitänyt kiinnittää asiakaspalvelijan huomionsa minuun, mutta ei tällä kassalla on paljon asioita tuttujensa kanssa.

        Vaikka Hämeenmaa/Prisma onkin osuuskunta, kyllä sielläkin voidaan tehdä virheellisiä sijoituspäätöksiä. Eihän voi olla tavoitteena, että esim. ABC-asemia on joka niemessä ja notkossa. Mielestäni siinä ovat menneet älyttömyyksiin.

        Hämeenmaa on mielestäni mokannut esim. S-marketin ja Salen markkinoinnissa Riihimäellä. Verkkosivuilta en ole löytänyt kertaakaan Salen mainosta, en myöskään lehdistä. S-marketin älyttömyys on ollut se, että jossakin vaiheessa tarjoukset olivat voimassa vain lauantaihin saakka, ei sunnuntaihin. Samoin usein S-marketin tarjoustuotteet ovat loppu, kun menen kauppaan. Sen vuoksi olenkin alkanut asioida enemmän K-Supermarketissa ja Lidlissä.


      • painuvittuun

        normaali ihminen valitsee kaupan aloittaja pers aukinen sossun sitoomuksella asioiva kuvittelee olevansa kovakin tappi. mee kuule hyvinkäälle vinkuun lappunes


      • cityprisma

        Jos Prisma pystyisi kaatamaan Citymarketit, niin se olisi jo sen tehnyt. Samoin tietysti toisinkin päin.


      • että.niin.oli

        Laki estää sellaisen kaatamisen, kun on se joku "määräävä markkinaosuus". Kun K-puoli osti Siwat, tutkittiin ensin, voiko sen antaa ostaa, vai tulisiko siitä liian iso.


      • aloitttaja
        painuvittuun kirjoitti:

        normaali ihminen valitsee kaupan aloittaja pers aukinen sossun sitoomuksella asioiva kuvittelee olevansa kovakin tappi. mee kuule hyvinkäälle vinkuun lappunes

        Olisivat edes pahoitelleet tapahtunutta, mutta ei. Ei mitään käytöstapoja. Jos olisivat pyytäneet edes anteeksi voisin tullakin, mutta nyt en astu lähekkellekään tätä paikkaa.


      • VitunSössijät
        painuvittuun kirjoitti:

        normaali ihminen valitsee kaupan aloittaja pers aukinen sossun sitoomuksella asioiva kuvittelee olevansa kovakin tappi. mee kuule hyvinkäälle vinkuun lappunes

        Ei mikään ihme että porukka muuttaa riksusta pois jos kaikilla on tommonen homoasenne...


      • Hian_Pikku-Kalle
        VitunSössijät kirjoitti:

        Ei mikään ihme että porukka muuttaa riksusta pois jos kaikilla on tommonen homoasenne...

        Minä päätin alkaa maksaa kunnallisveroni Hämeenlinnaan. Siellä sentään paistaa aurinko sinne ..., no sinne mihin se ei yleensä paista,... no kun on housut jalassa ja ei hirveästi levittele, vaa on se rusketuksen saanu, sekin reikä.


    • paljonvartioinut

      Ei vartijat kenenkään perässä huvikseen kulje. Kyllä täytyy epäilyttävästi käyttäytyä että huomiota saa.Olisit pyytänyt sitä vartijaa auttamaan. Tallentimesta näkee onko takki ollut päällä tullessa ja mihin sen on laittanut. Paitsi tietysti vessat ne on poikkeus. Joskus aikanaan vuonna yx ja kax yksi henkilö eräässä paikassa tuli pyytään vartijalta apua, kun oli tekarit kadonneet matkalla viihteeltä kotiin. Vartija ystävällisenä miehenä tarkasti tallenteet ja kappas vaan.. hampulit olivat lähteneet ulkoilemaan puolisulaneen pizza-aterian mukana. Iloinen hampaaton lopsautti marinoidut hampaansa takasin ja avot. Taas oli voittajan helppo hymyillä. : E

    • Ollivm86---

      Prismassa parempi bonussysteemi. Ihan sama mistä s ketjun kaupasta ostaa niin bonusta kertyy saman verran. Toisin on plussan kanssa. Ainut mistä saa kunnon plussat on citymarket josta saa ne extrapisteet jotka sinänsä vastaavat s-bonuksen taulukkobonusta. Muista kuin cittareista saa neljäsosan siitä mitä s-bonuksesta. Vielä kun nesteellä on useimmin kalliimpaa bensaa kuin abc :lla ja surkeampi bosnussysteemi kuin abc :lla niin paljon autoilevan tankkausasema on selvä. Ja tietysti ruokakauppa on näin ollen prisma tai muu s-ketjun kauppa.

      • korttihuijausta

        Onko joku vielä niin tyhmä, että ottaa itselleen jonkun S-kortin, Plussa-kortin tai vastaavan?

        Eihän siinä mitään "bonusta tai plussaa" kerry, vaikka kävisit 24 kertaa vuorokaudessa samassa Prismassa tai Cittarissa.

        Kun ensin maksat korkeamman hinnan, niin sitten saat "bonuksina" palautuksena muutaman sentin omia rahojasi.


    • Autoilmankuljettajaa

      Citymarketin asiakkaat ei tunne liikennesääntöjä kun ovat AINA tunkemassa pihasta kolmion takaa eteen Merkoksenkadulle.

      • Ollivm86---

        Paitsi ettei tieliikenelaki tunne parkkipaikkaa tai vastaavaa. Täten parkkipaikat ovat aikalailla villiä aluetta. Siellä pätee korkeimman oikeuden mukaan pääväylä on etuajooikeutettu. Kun tieliikennelaski ei tunne parkkipaikka käsitystä niin siellä ei myöskään päde yleiset liikennesäännöt kuten tiestöllä. Näistä on monia epäselviä tapauksia oikeudessa.


      • menepäautokouluun
        Ollivm86--- kirjoitti:

        Paitsi ettei tieliikenelaki tunne parkkipaikkaa tai vastaavaa. Täten parkkipaikat ovat aikalailla villiä aluetta. Siellä pätee korkeimman oikeuden mukaan pääväylä on etuajooikeutettu. Kun tieliikennelaski ei tunne parkkipaikka käsitystä niin siellä ei myöskään päde yleiset liikennesäännöt kuten tiestöllä. Näistä on monia epäselviä tapauksia oikeudessa.

        Eihän laki koske yksityisiä parkkipaikkoja, mutta kun niistä lähdetään pois ja ajetaan yleiselle tielle, niin silloin pitää kolmion takaa tulleen väistää muuta liikennettä.


    • Vaksi

      Mahtaako puurot ja vellit olla aloittajalla sekaisin kun kyseisenä kuukautena ei ole yhtäkään henkilöä käyty puhuttamassa myymälässä "epäiltynä" ja tiedoksi että vartijat eivät myymälän sisäpuolella ota ketään kiinni. Odotetaan aina kassalinjojen ulkopuolelle asiakas jolloin näpistys on tapahtunut. Minkäs näköinen kyseinen vartija oli?
      T. Cm vartija.

      • se.riksun.stalkattu

        Se vartija. joka aikoinaan osallistui siihen lavastukseen,että joku asiakas muka olisi pöllinyt taskustani pankkikorttini ja K-plus-kortin , mitä ei enää uutta annettu, oli sellainen ehkä keskipituinen, hoikka, täysin väritön. "Käsittelyyni" osallistui myös pullea muija infosta. Mutta minä nyt olen gang stalkingin takia koko K-Ryhmän vainon kohteena. Eipä silti niin olen S-ryhmänkin kohteena, mutta kun pakko jostakin ruokansa ostaa.
        -Jos ketjun aloittaja on ei-toivottu henkilö, ihan on voitu toimia nk.kertoo eikä valvontakamerassa näy. Ei kannata niiden kanssa tapella. Äänestä jaloillasi.

        Kerron huvin vuoksi yhden lavastusyrityksen. Olin aikeissa ostaa ulkoilutakin. Kassalla kassaämmä kumartui alas sen takia kanssa. (Aivan. ilm. irrotti hälyttimen.) Nousi sitten ylös ja alkoi huutaa minulle, että missä tämän takin hälytin on. Sanoin , etten todellakaan tiedä, eikö kuuluisi hänen hommiinsa tietää. Huusi, että sitä ei ole, olen irrottanut sen sovituskopissa ollessani. Sanoin, etten käy takkia sovittamassa missään kopissa ja millähän vehkeellä olisin sen irrottanut.Ja jos olisin niin näpitystarkoituksessa tehnyt,niin kai se takki olisi nyt päälläni eikä kassalinjalla muiden maksettavien ostosten seassa.--Ei ollut ainoa tapaus. Ei City-Marketissa, ei muissa K-Kaupoissa, mutta kun kaikenlaisia tapauksia on loputtoman paljon, ei maksa vaivaa selostella. - Ihan vain ketjun aloittajan tueksi kerroin. Älä haaskaa aikaa ja vaivaa moisten tyyppien huonoon käyttäytymiseen.


      • Anonyymi
        se.riksun.stalkattu kirjoitti:

        Se vartija. joka aikoinaan osallistui siihen lavastukseen,että joku asiakas muka olisi pöllinyt taskustani pankkikorttini ja K-plus-kortin , mitä ei enää uutta annettu, oli sellainen ehkä keskipituinen, hoikka, täysin väritön. "Käsittelyyni" osallistui myös pullea muija infosta. Mutta minä nyt olen gang stalkingin takia koko K-Ryhmän vainon kohteena. Eipä silti niin olen S-ryhmänkin kohteena, mutta kun pakko jostakin ruokansa ostaa.
        -Jos ketjun aloittaja on ei-toivottu henkilö, ihan on voitu toimia nk.kertoo eikä valvontakamerassa näy. Ei kannata niiden kanssa tapella. Äänestä jaloillasi.

        Kerron huvin vuoksi yhden lavastusyrityksen. Olin aikeissa ostaa ulkoilutakin. Kassalla kassaämmä kumartui alas sen takia kanssa. (Aivan. ilm. irrotti hälyttimen.) Nousi sitten ylös ja alkoi huutaa minulle, että missä tämän takin hälytin on. Sanoin , etten todellakaan tiedä, eikö kuuluisi hänen hommiinsa tietää. Huusi, että sitä ei ole, olen irrottanut sen sovituskopissa ollessani. Sanoin, etten käy takkia sovittamassa missään kopissa ja millähän vehkeellä olisin sen irrottanut.Ja jos olisin niin näpitystarkoituksessa tehnyt,niin kai se takki olisi nyt päälläni eikä kassalinjalla muiden maksettavien ostosten seassa.--Ei ollut ainoa tapaus. Ei City-Marketissa, ei muissa K-Kaupoissa, mutta kun kaikenlaisia tapauksia on loputtoman paljon, ei maksa vaivaa selostella. - Ihan vain ketjun aloittajan tueksi kerroin. Älä haaskaa aikaa ja vaivaa moisten tyyppien huonoon käyttäytymiseen.

        Niin, minun kohdalla ei ollut kyse huonosta käyttäytymisesta, vaan suunnitelmallisesti toteutetusta vainoamisesta. -Että tavallisilla asiakkailla ei tämmöistä tule vastaan.

        Tämä, hoikka vartija osallistui niin rankkaan käsittelyyni, etten sen jälkeen ole pystynyt käymään Cittarissa, vuosiin en koko kauppakeskuksen alueella.
        Apteekissa yritin käydä, mutta sieltä stalkattiin niin voimakkaasti pihalle, etten enää käynyt. Hesessä kävin uimareissun ohessa muutamia kertoja, mutta sitten jouduin siellä ammattilaisten käsittelemäksi niin, että piti luopua. Joskus myöhemmin kävin, mutta työntekijät joutuivat niin vaikeaan tilanteeseen, etten viitsinyt heitä kiusata.
        Olkoot muut, mutta mainitsen nyt Tokmannin, josta olen stalkkausjuttuja kirjoittanut. Eli ei asiaa koko alueelle. Onneksi ei tarvitsee enää linnunruokia ostella. niistä muista paikoista.

        Että semmoinen kauppakeskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, minun kohdalla ei ollut kyse huonosta käyttäytymisesta, vaan suunnitelmallisesti toteutetusta vainoamisesta. -Että tavallisilla asiakkailla ei tämmöistä tule vastaan.

        Tämä, hoikka vartija osallistui niin rankkaan käsittelyyni, etten sen jälkeen ole pystynyt käymään Cittarissa, vuosiin en koko kauppakeskuksen alueella.
        Apteekissa yritin käydä, mutta sieltä stalkattiin niin voimakkaasti pihalle, etten enää käynyt. Hesessä kävin uimareissun ohessa muutamia kertoja, mutta sitten jouduin siellä ammattilaisten käsittelemäksi niin, että piti luopua. Joskus myöhemmin kävin, mutta työntekijät joutuivat niin vaikeaan tilanteeseen, etten viitsinyt heitä kiusata.
        Olkoot muut, mutta mainitsen nyt Tokmannin, josta olen stalkkausjuttuja kirjoittanut. Eli ei asiaa koko alueelle. Onneksi ei tarvitsee enää linnunruokia ostella. niistä muista paikoista.

        Että semmoinen kauppakeskus.

        Pikkulisäys, joka kait poistettaan. Edellinen johtaja toi selvästi esille kuuluvansa stalkkerien puolelle ja Keskoon meni töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkulisäys, joka kait poistettaan. Edellinen johtaja toi selvästi esille kuuluvansa stalkkerien puolelle ja Keskoon meni töihin.

        Ja vielä lisäys: muurari Keskon kauppias Taisto Vuorinen antoi ostaa kaupoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä lisäys: muurari Keskon kauppias Taisto Vuorinen antoi ostaa kaupoistaan.

        Tosin rajoituksia oli.Keskuskadun Cittarista en saanut ostaa vaatteita. Kumelassa oli hyllyjä, joiden tuotteita en saanut ostaa.


    • finnishh

      Citymarketin valikoima pesee kyllä prisman valikoiman.

      • yykaakolme

        Näinhän se on


    • lidli.hyvä

      KANNATTAA LOPETTAA TÄMÄ KETJU. ON VAIN ILMAISTA MAINOSTA.

    • Anonyymi

      Ebin

    • Anonyymi

      ..Ja kallis !

    • Anonyymi

      Miksi aina kun menen riksus tokmannille ni sielä on yks kassa jossa aina on jollain sit joku palautus tms ongelma ja joudun jonottamaan 10 minuuttia eikä toista kassaa näy missään.

      • Anonyymi

        Jos halutaan saada aikaan jonoa, että näyttäisi suositulle kaupalle. Yksinäinen kassahenkilö ainoana kassoilla olisi huonoa mainosta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe