Ei ainakaan lapsia Alanyaan.

LastenystäväLauri

Älkää hyvät ihmiset ainakaan lapsia viekö nyt Alanyaan. Jos ette itse välitä itsenne vakavaan vaaraan altistumisesta, niin lapsillanne on koko elämä vielä edessään. Vastuuntuntoa vaaditaan näinä aikoina vanhemmilta. Merkittävät maat ovat asettaneet jo Antalyan kaupungin matkustuskieltoon. Suomi tulee aina jälkijunassa tällaisisaa asioissa. Kannattaa otta se seikka huomioon.

37

2007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehwh

      Mitään kaupunkia ei ole asetettu matkustuskieltoon. Usa ja Israel ovat antaneet saman varoituksen mm. Pariisista, Brysselistä, Istanbulista ja monista muista.
      Opettele edes ymmärtämään lukemasi, ennenkuin suollat shaissea tänne.

      • Hei ota lääkkeet. MItes jos meenkin ilman lapsia? Onkos se sit kivaa kun jää orpoja? Ei hyvää päivää että on pahasti lähteny muumit laaksosta.


      • fregter
        tompapapa kirjoitti:

        Hei ota lääkkeet. MItes jos meenkin ilman lapsia? Onkos se sit kivaa kun jää orpoja? Ei hyvää päivää että on pahasti lähteny muumit laaksosta.

        Perhesurmaajat tai heidän laillaan ajattelevat eivät jätä orpoja.


      • reepo

        Pysykää suomessa niin ei tarvitse veikata missä räjähtää ja milloin ainakaan viellä toistaiseksi.Kuinka kauan on tämä tilanne luultavasti ei kovin kauan koska tännekkin tulee tuota väkeä jotka on alttiita räjäyttelemään.

        Nekin puhuvat ilmaston suojelusta jotka parikertaa vuodessa lentävät
        johonkin Thaimaahan jonne ei todellakaan ole pienintäkään asiallista asiaa.


      • Tämänpäiväisessä Ilta-sanomassa on maat missä on riski terrorismille ja maat missä ei ole/on vähäinen.


      • Ruskettunut

        Oltiin 25.4-2.5 Alanyassa lapsen kanssa, lämpöä riitti, ruoka oli hyvää ja ihmiset mukavia mitään syytä en näe miksi ei voisi mennä Alanyaan niin isot kuin pienetkin, näitä trollaajaurpoja on turha kuunnella


      • sadas
        Ruskettunut kirjoitti:

        Oltiin 25.4-2.5 Alanyassa lapsen kanssa, lämpöä riitti, ruoka oli hyvää ja ihmiset mukavia mitään syytä en näe miksi ei voisi mennä Alanyaan niin isot kuin pienetkin, näitä trollaajaurpoja on turha kuunnella

        Jos sinulla kävi tuuri ja terrori-iskua ei tullutkaan juuri tuona aikana, niin oletko todellakin valmis ottamaan vastuun toisten ihmisten hengestä ja turvallisuudesta niin että terrori-iskuja ei tule myöhempänä aikana?


      • tuuleeko
        sadas kirjoitti:

        Jos sinulla kävi tuuri ja terrori-iskua ei tullutkaan juuri tuona aikana, niin oletko todellakin valmis ottamaan vastuun toisten ihmisten hengestä ja turvallisuudesta niin että terrori-iskuja ei tule myöhempänä aikana?

        Jos mun tadilla olis munat, niin se olis mun seta !!!


    • odotellaan

      Juu mutta noissa kaupungeissa on juuri pommit paukkuneet. Ne tiedettiin jo etukäteen ja niin tapahtui myös.

      • Odotellaan

        Seuraava pommi tulee tuhoamaan koko välimeren. Sen verran potkua löytyy jo.


      • Missäs kaupungeissa pommit paukku? Ei ainakaan Alanyassa? Vai onko parempaa tietoa?


    • vesipää

      FBi ja CIA on minulle vihjaissut, että sinun päässäsi räjähtää kohta, sillä se on liian täynnä yhtä ja samaa. Olkaa varuillanne saattaa kohta käyttämänne puhelin, tapletti, tietokone ym. räjähtää käyttökelvottomaksi.

    • Realisti654

      Eikös se ole parempi, että koko perhe poistuu, niin ei jää surijoita.

      • Ihanliianrealistiolet

        Tämä sama ajattelutapa on käytössä niillä, jotka murhaavat perheensä ja sitten itsensä. Hakeudu hoitoon, ennen kuin aiheutat enempää vahinkoa muille ihmisille.


      • 37568485

        kyllä minäkin lupaan nauraa teille jos lähdette itsenne vaarantamaan ja sitten kun jotain sattuu niin turha itkeä , että ei ollut tiedossa ...


      • Ja minä nauran sinulle. Tv kakkoselta tulee sulle sopiva ohjelma, sen nimi on sohvaperunat. Kuvastaa vissiin sinua täydellisesti.


    • HeipäheiJaMorjens

      Voisitko Tomppa siirtyä nyt vaikka Mogadishu-palstalle, kun ex-vaimosi on kuulemma eronnut turkkilaisesta miehestään ja on tätä nykyä raskaana Abdi-nimiselle somalille.

      • Ei juma, huutonaurua ja paljon, toi oli hyvä.


    • loly

      Hohoo

    • AlanyaHyvä

      Höh...ei minnekkään voi matkustaa nykyään jos alkaa uutisia seuraamaan...

      Mun tutuja suomalaisia asuu alanyassa...ihan rauhallista..

      • vbnb

        Aivan oikeastiko odotit, että olisit voinut saada jonkun muunlaisen vastauksen?


    • Kohtapaukkuuu
    • syöksyidiottisementtiin

      Enn veisi lapsiani Tukholman reissulle viikoksi. Kohta sin'kin siellä Perähikiällä huomaat, että jotain tapahtui. Terrorille ei pidä antaa valtaa. Valtaa antaa se, että laitetaan maat kyykkyyn kun turistit katoaa. Minä en ainakaan suostu moiseen. Ja niin kauan kun mitään ei satu, matkustan lasten kanssa ja opetan myös heidät. Sama kuin koulukiusaus - kiusattu saa lähteä ja se paskakasamammanpoika- tai tyttö saa jäädä. Onko oikein???????

    • EITukhomaan

      Nyt valitettavasti taitaa tuo Tukholma olla paha...me ainakin peruutettiin Tukholman risteily mutta Turkkiin voi kyllä turvallisesti mennä syksyllä taas.

    • LastenystäväLauri

      Älkää hyvät ihmiset ainakaan lapsia viekö nyt Tukholmaan. Jos ette itse välitä itsenne vakavaan vaaraan altistumisesta, niin lapsillanne on koko elämä vielä edessään. Vastuuntuntoa vaaditaan näinä aikoina vanhemmilta. Merkittävät maat ovat asettaneet jo Tukholman kaupungin matkustuskieltoon. Suomi tulee aina jälkijunassa tällaisisaa asioissa. Kannattaa otta se seikka huomioon.

    • syöksyidiottisementtiin

      Älkää hyvät ihmiset ainakaan lapsia viekö nyt Espanjaan. Jos ette itse välitä itsenne vakavaan vaaraan altistumisesta, niin lapsillanne on koko elämä vielä edessään. Vastuuntuntoa vaaditaan näinä aikoina vanhemmilta. Merkittävät maat ovat asettaneet jo Madridin kaupungin matkustuskieltoon. Suomi tulee aina jälkijunassa tällaisisaa asioissa. Kannattaa otta se seikka huomioon.

    • hurlumheips

      Niin olimme ja suomalaisia on nyt hirveän paljon Alanyassa. Hyvä, että osaavat käyttää järkeään eivätkä välitä pipipäitten loanheitosta. Suomi on brittien pelkolistalla ja jokainen täällä asuva kyllä tajuaa, ettei Suomessa ole mitään erityistä pelättävää.

    • Riihimakilaine

      Älkää hyvät ihmiset ainakaan lapsia viekö nyt Hyvinkäälle. Jos ette itse välitä itsenne vakavaan vaaraan altistumisesta, niin lapsillanne on koko elämä vielä edessään. Vastuuntuntoa vaaditaan näinä aikoina vanhemmilta. Merkittävät maat ovat asettaneet jo Hyvinkään kaupungin matkustuskieltoon. Suomi tulee aina jälkijunassa tällaisisaa asioissa. Kannattaa otta se seikka huomioon.

    • tttpps

      Itä-Helsinki on paljon vaarallisempi paikka kun Turkki

    • Perkeleenperkele

      Niin on noita vitun ulkomaalaisia Turkin kautta tullu tännekin kai 100.000.

    • Nato_sucks

      Nato Turkki ei kykene suojelemaan turisteja. Nato on hampaaton!

    • suomionsuomalaisten

      Osa suomalaisista on fiksuja, eikä heitä tarvitse varotella mistään. Osa on taas vähän heikompia älynlahjoiltaan ja heitä voi varotella. Tavoittaako se heitä, luultavasti ei. Näin se elämässä on. Voimakkaammat jäävät eloon ja voivat hyvin. Heikommat eivät. Luonnon valinta.
      Itse en ymmärrä edes koko matkustamisen ideaa. Onhan se tietenkin, jos asuu ahtaasti, on pilannut naapurisuhteet jne. niin ikävähän siinä on olla.
      SIlloin täytyy päästä hengittämään jonnekin välillä.
      Itse suosisin kuitenkin suomalaisia kohteita. Suomessa on melko fiksua porukkaa. Vuokrataan mökkejä yms. Suomi on paras.
      Sen on huomannut moni muukin.
      En ole somali joten en lähde somaliaan lomalle. En ole irakilainen joten en lähde sinnekään. Olen suomalainen ja elän täällä.

      • SurkuhanTämäOn

        Hah hah, arvoisa nimimerkki suomionsuomalaisten suosii suomalaista ja se on suomalaista! Nyt on kuitenkin niin ettei köyhällä kansanosalla ole yksinkertaisesti varaa lomailla suomessa niin suotavaa ja mukavaa kuin se olisikin.
        Siksi tämän tuulipukukansan on lomailtava tälläisissä perslävissä kuin Alanya.


    • Pilkkihaalarit

      Köyhä kun olen, niin kysyn teiltä rikkailta ja viisaammilta, että käykö Suomussalmen itikkafestivaaleilla sama suojakertoiminen aurinkorasva mitä olen täällä Alanyassa käyttänyt? Harmittaa jos pitää heittää pois hyvä kolmekymppinen.

    • RasvatVaanRoiskuu

      Kiitoksia kysymästä. En näe mitään estettä rasvan käyttöön. Ne härskiintyvät käytön puutteessa.

    • biisoni

      Alanyassa on tänään 42 lämmintä. Se ei ole enää inhimillisyyden rajoissa. Ei ainakaan lapsia voi tuollaisissa lämpötiloissa pitää. Hiekka on niin tajuttoman kuumaa, että jalkapohjat palaa jos vähänkään meinaat kulkea ilman kenkiä. Auringossa on varmasti 60 astetta. Ei kesä-elokuussa Alanyaan! Se on aivan liian kuuma paikka. Syksyllä ja keväällä se on varmasti ok.

    • Mass1M1es

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe