Sporttori??

Emmmmmm

Onko kyseinen kauppa turvallinen ja luotettava? Onko kukaan tilannut sieltä mitään? On kuulemma suomalainen... Haluaisin tilata nike pro:t kun näyttää olevan tarjouksessa mutta vähän epäilyttää, kun arvosteluja ei ole ja kaikkia kokoja on saatavilla.

37

3074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joi123

      Minä tilasin juuri! Tilaus tuli nopeasti eikä mitään ongelmaa. Plussaa vielä ilmainen toimitus ja palautus. Ja tuohan on ihan Vaasassa sijaitseva paikka, että luulisin että on tosi luotettava. Ehdottomasti suosittelen ! :)

    • Emmmmmm

      Okei, kiitos! :) menenkin tästä sitten suoraan tilailemaan..

    • keke81

      tilaukset tuli kyllä nopeasti perille. Mutta tilasin Niken dri-fit poloja ja uskallan kyllä väittää etteivät ole aitoja...tai sitten niken laatu on tippunut kuin lehmän häntä

      • Wessu19698

        Jos et nouda postista tilaustasi vaikka syystä että tulee yllättäviä menomuutoksia tms niin ne mulkut laskuttaa tuotteesta sen hinnan palautuksen jälkeen vaikka et ite tuotetta saisikaan.


      • ewewewewwe

        Ihan normaali käytäntö..


      • sporttoriporttori

        Jep, eipä verkkokauppojen tarvitse alkaa maksumieheksi, jos asiakas jättää lähetyksen lunastamatta.


    • JJP73

      Tilaus toimitettiin nopeasti ja ilman postikuluja. Ensimmäinen tilaus positiivinen kokemus, joten voin suositella.

    • ruulia

      100 varmasti on aitoja nuo Niken tuotteet ( kauppa olisi aika äkkiä kiinni jos olisi kopiota ). Dri-fit polojakin on monen mallisia, viilentäviä, lämpöä ptäviä jne ja näin ollen materiaalit myös erillaisia, kuten hintakin. Mulle on ainakin tullut tuolta alkuperäistä Niken kamaa kun olen pariin kertaan sieltä tilannu ja Nikea olen käyttänyt aina.

      • Sakkojasakkoja

        Ovat aitoja. Siitä tulisi karmeet rapsut mikäli olisivat feikkejä!


    • KUKO

      Moi tuotteet on todennäköisesti II -laatua. Jos joudut palauttamaan tavarat varaudu erittäin moni mutkaiseen rahan palautus systeemiin. Ostaa voit ilman tiliä mutta rahoja et saa takaisin ennen kun perustat tilin . Kukaan ei vastaa Spottorin numerosta jos yrittää soittaa. En suosittele.

      • tykkimaki

        Yksikään suurempi tuotemerkki ei laske 2-laatua markkinoille myyntiin :)


    • sporttorikokemus

      Asiointi on todella hankalaa. Asiakaspalvelu on töykeää, vähättelyä ja ylimielistä.

      Tosiaan puhelimeen eivät vastaile juuri ollenkaan.

    • Huhaa

      Joi123 Voisit olla rehellinen kun kirjoitat . Lähetys maksaa ja palautus huimasti enemmän. Liikkeillä on omat sopimukset lähettäessä . Kuluttaja maksaa Matkahuollon kautta kolme (3) kertaa enemmän kun palauttaa. Mennen tullen maksat itse.

    • Rairai777

      Näillä on ollut ilmaiset toimitukset ja palautukset ( olen tilannu monesti ), mutta ovat näemmä ottaneet toimitusmaksut käyttöön. Luin jostain ( face? ) että kun hinnat on tiputettu todella alas, on toimitusmaksut myös otettu käyttöön.
      Palautushan on omalla kustannuksella, niin miten voiolla 3 kertaa enemmän kun itse maksat postimaksut samalla kun lähetät, mulla tuo oli ainakin jotain 6 egee kun palautin.

    • Rairai777

      Näillä on ollut ilmaiset toimitukset ja palautukset ( olen tilannu monesti ), mutta ovat näemmä ottaneet toimitusmaksut käyttöön. Luin jostain ( face? ) että kun hinnat on tiputettu todella alas, on toimitusmaksut myös otettu käyttöön.
      Palautushan on omalla kustannuksella, niin miten voiolla 3 kertaa enemmän kun itse maksat postimaksut samalla kun lähetät, mulla tuo oli ainakin jotain 6 egee kun palautin.

    • Ruulia

      Näillä on ollut ilmaiset toimitukset ja palautukset ( olen tilannu monesti ), mutta ovat näemmä ottaneet toimitusmaksut käyttöön. Luin jostain ( face? ) että kun hinnat on tiputettu todella alas, on toimitusmaksut myös otettu käyttöön.
      Palautushan on omalla kustannuksella, niin miten voiolla 3 kertaa enemmän kun itse maksat postimaksut samalla kun lähetät, mulla tuo oli ainakin jotain 6 egee kun palautin.

      • Ruulia

        Aikaisemmin mulla ollut ilmaiset toimitukset, nyt viimeksi oli 6,90 ( halvemmat hinnat? )


    • raijaraija

      Minulle ainakin on vastattu ripeästi sähköpostilla kun olen kysellyt tarkempia tuotetietoja, puhelimella en kyllä ole yrittänyt tavoitella. Mutta sivujen mukaan asiakaspalvelu paikalla 10-15?

    • Sabalaba

      Ei ongelmia. Tilaus tuli päivässä ja tuotteet halvempia kuin muilla.

      • Sporttihippipunkkari

        Sama homma. Nopeasti tuli kengät ja huppari ja halvalla. Merkkituotteita.


      • Chingeling

        Kans sama homma. Päivässä tuli paketti. Tuotteet valmistajan pakkauksessa, aitoja ja muita halvempia. Käy.


    • halapaaseollapitää

      Paljon halvemmat hinnat kuin muilla nettiurheilukaupoilla.

      • easykaupa

        Näin on! Massipäälliköt erikseen!


    • Himourheilijakuikka

      Huonolaatuista urheiluvaatetta
      Vai olenko liian vaativa?

    • EeiOleSamaKuinS

      Tietenkin sama laatu kuin muissakin urheilukaupoissa merkeistä ja malleista. Onhan aika monella merkillä halvemmat ja kalliimmat mallistot. Mutta näyttää olevan kaikista mallistoista halvemmat hinnat kuin muilla nettiurheilukaupoilla.

      • ööözipentti

        Omistaja itse? Tiukka myyntipuhe!!!!!


    • pöööööööö69

      Tosi vaarallinen tämä sporttori liike. laita ovikin lukkoon

    • MallaMikia

      Halpa ja hyvä kauppa ja nopeasti tulee toimitus. Se riittää mulle.

      • läpinäkyväätouhua

        Omistajalle itselleen riitää se ?


      • Lollasse

        Ei oo häpee olla nopee


    • Tyytväinen

      Olen tilannut sieltä useasti. Toimitus ollut nopea ja tuotteet hyviä.
      Hinnatkin todella edullisimpia kuin muissa nettiurheilukaupoissa.
      On turvallinen ja luotettava.
      Suosittelen.

      • hienoapalautetta

        (Y)


    • Hesse

      Maksoin toimituksesta ja sitten vielä palautuksen kulut
      Useita parempia verkkokauppoja löytyy käyttäkää niitä.

    • Omistaja

      Tähän voi kirjottaa sama tyyppi vaikka 10 kertaa joten voi olla että puolet on omistajan kirjoituksia.

    • Elmeri63

      Tulee todella kalliiksi jos joutuu palauttamaan tuotteen esim. väärän mallin tai koon takia. Yritys laskuttaa toimituskulut ja joudut vielä maksamaan palautuspostimaksunkin itse.

    • susi-kauppa

      perustettu vuosi sitten eli ei sano mitään vielä. Mutta paikkana erikoinen kun ajelin sen osoitteessa.Ei sinne mahdu kuin pari kenkäläätikkoa.En tilaisi.

    • eikannattavaa

      Todella töykeä ja ylimielinen asiakaspalvelu kyseisessä kaupassa ja koska palautin tuotteen niin jouduin maksamaan palautuksen itse sekä heidän mukaansa vielä lähetysmaksu pitäisi maksaa. Eli loppujen lopuksi en saanut sopivia kenkiä ja hävisin rahaa. Älkää tilatko tästä kaupasta jos on mahdollisuus että joudutte palauttamaan tuotteen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe