Mies eroaa

Petettypettynyt

Viimeistään siinä vaiheessa kun lapset ovat aikuisia. Miksi aina paljon nuorempi nainen on eron syynä? Miksi?

14

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taksirunoilija

      Seksi vie ja taksi tuo

    • Joku papparais villitys. Jotkut papat sekoaa hormoonien laskettua polviin. :)

    • 1säpappa

      Jaa, mä en oo ikinä eronu yhdenkään naisen takia, paitsi tietty sen naisen takia josta erosin.
      Kumma kyllä mulla on lähestulkoon aina seuraava ollut vähän edellistä vanhempi. Mitä nyt tässä muutama vuos sitten tuli vahingossa rakastuttua vähän turhankin nuoreen, mutta senkin jälkeen löyty taas vähän itseäni vanhempi.

      • 1säpappa

        Eikä ole myöskään tarvinnut odotella lapsen aikuistumista erotakseni. Ainoa lapseni oli puolivuotias kun äitinsä ilmoitti löytäneensä uuden miehen.
        Sellaisia ne naiset tuppaa olemaan, useimmilla on uusi valmiiksi katottuna.


      • Minulla on hieman sellainen skeptinen näkemys, että jos parisuhde saa alkunsa kesken entisen, se ei ole oikein rakennettu kovin vahvoille perustoille. Mitäs pappa tästä on mieltä?


      • 1säpappa
        elisakettu kirjoitti:

        Minulla on hieman sellainen skeptinen näkemys, että jos parisuhde saa alkunsa kesken entisen, se ei ole oikein rakennettu kovin vahvoille perustoille. Mitäs pappa tästä on mieltä?

        Näin mäkin ajattelisin, mutta tiedä häntä sitten. On nuo nyt jo kymmenen vuotta olleet naimisissa, mistä olen kyllä todella yllättynyt. Tiedän kyllä että suhteensa perustuu nykyisin pitkälti molemminpuoliselle pettämiselle, mutta toivotan silti kaikkea hyvää heille.
        Tyttäreni on kyllä vähän antanut ymmärtää ettei kotona ole ilmapiiri oikein kohdallaan, ainakaan silloin kun tämä isäpuoli on kotona.


      • hähääääää
        1säpappa kirjoitti:

        Näin mäkin ajattelisin, mutta tiedä häntä sitten. On nuo nyt jo kymmenen vuotta olleet naimisissa, mistä olen kyllä todella yllättynyt. Tiedän kyllä että suhteensa perustuu nykyisin pitkälti molemminpuoliselle pettämiselle, mutta toivotan silti kaikkea hyvää heille.
        Tyttäreni on kyllä vähän antanut ymmärtää ettei kotona ole ilmapiiri oikein kohdallaan, ainakaan silloin kun tämä isäpuoli on kotona.

        genio.mentehän se


      • liittorunoilija
        1säpappa kirjoitti:

        Eikä ole myöskään tarvinnut odotella lapsen aikuistumista erotakseni. Ainoa lapseni oli puolivuotias kun äitinsä ilmoitti löytäneensä uuden miehen.
        Sellaisia ne naiset tuppaa olemaan, useimmilla on uusi valmiiksi katottuna.

        Minun vanhempani taas sopivat silloin joskus "Kun viimeinen lapsi muuttaa pois, erotaan". Ja niin myös tapahtui.
        Näin jälkikäteen katsottuna, sen oikeastaan aisti.
        Äidin mukaan isä oli jo vaihtamassa vaimoa, kun odotti ensimmäistä lasta.


      • Näihin on vaikea sanoa mitäään, mutta apeaksi jotenkin vetää.


    • puuruunaperäreikä

      Olipa se vaimo vaikka oksanreikä vain

      ei se tuoreena säily ikiain....

      Puuhevosellekin tehdään pimppi oksanreiästä

      mutta vain timantit ovat ikuisia

      • runorunoilija

        Tuo olisi ollut hyvä huonon runouden ketjussa


    • Olin hölmöllä tavalla pettynyt, kun luin Olli Lindholmin ilmoituksen erosta. Kai sitä haluaa ajattella, että kestävää ja merkityksellistä rakkautta on olemassa, vaikka omalla kohdalle ei sattunutkaan. Omassa mielessä rakentelee idoleita, ja sellaisia ne ovatkin.

      • PelleOlli

        Kertoo paljon sinusta, jos Ollia idolina pidät. Eikä mitään hyvää.


      • PelleOlli kirjoitti:

        Kertoo paljon sinusta, jos Ollia idolina pidät. Eikä mitään hyvää.

        Jonkun idoli. Ei minun. Seurasin Voicea, mistä tämä ajatus tuli. Viimekesänä eräässä konsertissa buuasivat Ollille. Hän veti ns. porot sieraimiinsa ja käyttäytyi tosi nolosti. Minun ystävä oli joku hetki aikaisemmin kertonut, että Olli on hänen mielestä ylimielinen. Olin eri mieltä, mutta en enää sen jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe