Syypää mun hymyyn :)

pirteänäuuteenviikkoon

Taidat jo nukkua mutta silti raaapustelen vielä toivotuksen, hyvää yötä :) Opetit mut hymyilemään entistäkin enemmän, alkaa jo poskilihaksiin sattua.... :)

23

1285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymytytttö

      en nuku... :)))))))))

    • Olipa todella ihanan aurinkoinen viesti. Kiitos sinulle, sinä sait minutkin hymyilemään ja rauhallisen raukeana mennä nukkumaan. Hyviä öitä sinulle ystävä X)

    • VaikkaItsensäNolaten

      Jokainen ihminen on tärkeä aina jollekullekkin tavalla tai toisella. Älä unohda sitä nyt taikka ikinä. Jos joku on saanut sinut hymyilemään, niin toivottavasti aiheutat jollekulle muulle sen, että hänkin hymyilee jossain vaiheessa.

      • Eitunnuhyvältä

        Joo ja se joka eniten sut on saanut hymyilemään, on myös se jonka takia kovimmat itkut itket. :(


    • Itsetehnytsamaa

      Monta hymyä täältä kuka lienetkin :).

    • Sairaanatähänviikkoon

      Copyright © taitaaa sit kuulua mulle :) toivon salaa, että se kaikista kaunein hymysi olis vain mulle kohdatessamme. Mietin aina sua ku käytän hymynaamaa, no mietin mä kyllä muutenkin koko ajan;) kauniita unia, taidat nukkua hymyssä suin yhtenä hymiönä koko tyttö.

      • etteihymyhyydy

        Kannattais kokeilla aika pian :).


      • Hymykuumetähänviikkoon
        etteihymyhyydy kirjoitti:

        Kannattais kokeilla aika pian :).

        Tänää näin sut ja hymysi taas ruokalassa tyttö...Taisin kuulla myös hieman ihanaa nauruasi ja mun kuume tais kohota uudestaan taas... Oot vaa nii vastustamaton, kylhän sä mullekin hymyilet jos käytävällä vastaan tullaan, mut oonkohan kuitenkaa syypää siihen kauniiseen hymyysi. Voisin hakee tekijänoikeudet © ja patentinkin ;)


      • pirteänäuuteenviikkoon
        Hymykuumetähänviikkoon kirjoitti:

        Tänää näin sut ja hymysi taas ruokalassa tyttö...Taisin kuulla myös hieman ihanaa nauruasi ja mun kuume tais kohota uudestaan taas... Oot vaa nii vastustamaton, kylhän sä mullekin hymyilet jos käytävällä vastaan tullaan, mut oonkohan kuitenkaa syypää siihen kauniiseen hymyysi. Voisin hakee tekijänoikeudet © ja patentinkin ;)

        Tämä aihe on alusta saakka mieheltä naiselle. :)


    • HeiHangonkeksi

      Sä tarviit selvästi poskilihasten rentoutusta välillä. Tee jotain naamajumppaa vaikka. :)

      • pirteänäuuttaviikkoa

        Naamajumpaksi riittää mulla partakoneella sively :)
        On tämä vaan upea kevätkin :) Kiitos ihana :)


    • viikkojopuolessa

      Anna vaan parran kasvaa, se näyttää olevan muotia nyt... :)

      • pirteänäuuteenviikkoon

        En anna! Pitkät skegget on todella epähygieenisiä ja toisekseen, laiskurit peittelevät niillä tupla- ja triplaleukojaan. :) Enkä ole trendien perään, olen vain oma itseni ja elelen niin. :)

        Ja on hän todella valloittava ihan aina, kauniimpi kuin kukkanen ja mahtavan hyvämoraalinen nainen :)
        Hyvä yötä hänelle :)


    • Hyvänukahtaa

      Kivoja viestejä. Kauniita sanoja, hyvää yötä.

    • AikaHymytöntäJo

      Mun hymy on aika hyytynyt. Ei kyl enää hymyilytä.

      • Kdkdjfjdj

        Onx kuiteski pieni virne vielä huulilla? Että on vielä toivoa kääntää U:ksi ? Miten se käypi


    • ApuposkienSärkyyn

      Lyö itseäsi vasaralla täysiä peukaloon. Kyllä se hymy siitää hyytyy.

      • pirteänäuuteenviikkoon

        Näytä ensin mallia :) Enkä kyllä senkään jälkeen kuuntele trolleja.


      • hymyävailla

        Voi kuule sinä pirtsakka uuteen viikkoon menijä, saat mut hyvälle tuulelle. Oot aika mahoton noitten hymiöittes kaa. :)
        Jatka valitsemallasi tiellä!


    • 2e3214242424

      En voi edes nukkua, kun joku tyttö lupasi opettaa minua tanssimaan, en tiedä miten hänet saa sitten kiinni.... toivottavasti minun ei tarvitse huolehtia siitä tällä hetkellä.

      Vai onko pakko määrätä Bentley-autojen ja asuntojen tuhopolttoja, olen siihen kykeneväinen, mulla on valtaa, enemmän, kuin sinulla on varallisuutta, katsos.. beibi.

    • pirteänäuuttaviikkoa

      Kas uusi viikko käynnissä eikä se olisi voinut juuri paremmin alkaakaan, keli kuin morsian, mimmit vähentää vaatteitaan, itekkin jo shortseilla jne.
      Kesän tuntua, merituulta, lokkeja ja fogeleita, perhosia, hyvät treenit ja lenkki, ah :)
      Ja tavattiin iltasella hänen kanssaan. :) :) :) :) :)

      Hyvät yöt :)

      • Yötätänne

        Ja vielä kuitenkin palstailet täällä, ehkä kannattaa tämä jo lopettaa ja suuntautua todellakin häntä kohti.


      • pirteänäuuttaviikkoa
        Yötätänne kirjoitti:

        Ja vielä kuitenkin palstailet täällä, ehkä kannattaa tämä jo lopettaa ja suuntautua todellakin häntä kohti.

        Miksen kirjoittelis? Vastaa vanhojen aikojen pöytälaatikkoa tää täysin anonyymi avoin palsta. Me ollaan matkalla kohti, rakennellaan tutustuillaan.

        Öitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe