Mitkä ovat teidän must have tavarat lentokoneessa?

Italiaan

Elikkäs olen menossa Italiaan tässä 15 päivän kulluttua. Ja olisi kiva tietää mitkä ovat teidän must have tavarat lennolla? Yleensä minulla on nenäliinoja,kosteuspyyhkeitä,minun kalliimmat meikit ( halvimmat menevät ruumaan:)) sitten lentokentältä ostettu vesi. Mutta olen kuullut että Helsinki-Vantaalle on tullut täyttöpiste pitääkö paikkansa?:) Nälkäpeli;D pähkinöitä tai tummaatasuklaata,lämmin villapaita ja pörrösukat. Lompsa,passi ja vakuutukset. Onkos kukaan maistanut Finnairin vege- ruokaa? Olen ollut vege 2 kuukautta ja ois kiva tietää:)! Kiitos etukäteen!

10

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8765

      Läppäri ja luottokortti. Läppäri netin selaukseen (käytän Norwegiania), luottokortti jos haluan ostaa jotain.

    • Kännykkä

      Minä olen enemmän kännykkä ihminen:D

    • amaran

      Kännykän/läppärin laturi(t).

      Omat lääkkeet/e-pillerit, jos sellaisia sattuu käyttämään.

      Tärkeimmät puhelinnumerot lapulle kirjoitettuna, siltä varalta, että kännykkä katoaa.

    • ehdotonmukana

      Kirja tai hyvää lukemista ladattuna koneelle.

    • matkailija2016xxx

      Luottokortti, iso huivi lämmikkeeksi, neuletakki, villasukat, vesipullo, puhallettava niskatyyny ja silmälaput, karkkia ja jotain pientä suolaista, lehtiä. Matalat hyvät kengät (koneeseen ei saa mennä korkokengillä) senkin vuoksi, että lentokentillä täytyy kävellä pitkiä matkoja. Mukavat vaatteet jotka ei kiristä lantiolta eikä mahasta. Vaihtovaatteet käsimatkatavaraan jos on kauttakulkulento siltä varalta, että matkalaukku tulee vuorokauden perässä.

      • 545456

        Siis italian lennolla silmälaput ja niskatyyny. Mihin niitä tarvitaan?


    • matkailija2016xxx

      Koko meikkipussi ja kaikki lääkkeet vielä tietenkin. :) Stick-deodorantti. Ei hajuvesiä lentokoneeseen sillä monet ihmiset on hajusteyliherkkiä.

    • nappiinmeni

      Olipa todella tyhmä kysymys. Oivalsit palstan aiheen täydellisesti.

    • travellerornot

      mulla on käsilaukku, siellä lompakko ja passi, huulipuna, nenäliinoja, sokerittomia yskänkarkkeja. Viikon reissulla en tarvitse kuin käsimatkatavaralaukun, siellä on loput.
      Vaatetuksena aina pitkähihainen paita ja joustavat housut, matalakantaiset kengät, sukat jotka eivät purista, lisäksi aina ohut villatakki tms. jonka voi laittaa päälle jos koneessa vetää.
      Vettä ja muutakin juotavaa saa aina kentältä ja koneesta, en kanna vesipulloa mukana enkä syötävääkään. Olen terve ihminen enkä kuole nälkään vaikka olisin parikin vuorokautta syömättä.

    • däädäädää123

      kosteuspyyhkeitä käsiä ja koneen pöytää varten, särkylääkkeet itselle ja lapselle, kesäaikaan sukat ettei tarvii olla paljain jaloin, nenäliinoja, iso shaali itselle ja lapselle. Jumpsuitti myös muksulle jos ei ole jo päällä. Näillä pärjää. Syömiset koneesta kärrystä tai yhtiöstä riippuen automaattisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe