Tunnustaa ihmisten edessä

Eenokki12

Ei sanota että tunnustaa jonkun lahkoseurakunnan edessä vaan ihmisten edessä. Uudestikastajalahkot kuten helluntailaiset pakottavat tunnustamaan lahkolaisten edessä sen jonka ovat pettäneet muiden vapaalla tahdollaan perkeleen alaisuuteen itsensä antautuneiden edessä.
Tämä siksi että korvasyyhyiset kuulijat saisivat tuta olevansa opillisesti ja elämänkin puolesta oikeassa uskossa. Samoin tulee vakuuttuneeksi tämä lahko opeilla uudestaansynnytetty helvetin lapsi. Hän katsoo että tunnustus on täytetty ja siltäosin ei varsinkaan luterilaisille tarvitse todistaa uskostaan koska he pitävät lahkolaisuutta kuten lutherilaiset uskovaiset perkeleen työnä. Uudestikastajat käyttävät Jumalan sanaa soveltamalla sitä oppeihinsa mutta joka selvästi poikkeaa siitä opista jota apostolit opettivat.ja jota meille on saarnattu.
Kun lahkolainen käsittelee Raamattua he tekevät sen paholaisen heille opettamalla tavalla siten että äänellinen ja kirjallinen Raamatun sanan käyttö viittaa kyltin tavoin lähimpään uudestikastettujen lahkoon jossa sanovat suurten ihmeiden ja voimallisten tekojen olevan odottamassa heitä kaikkia siis ihmisiä jotka ovat ratkaisseet päättämällä tulla uskoon ottamalla Jeesus vastaan vastaan yhdellä istumalla. Koska sanovat olevan uudestisyntyneitä ainakin näennäisesti ja koska ovat valinneet Jeesuksen on Pyhä Kolminaisuus tunnustanut heidät siksi joukkioksi jossa armolahjat toimivat kuolleita herätetään ja suuria tunnustekoja tapahtuu joka päivä vaikka todisteet puuttuvat eivätkä ihmiset pidä heitä muuna kuin hengellisenä pohjasakkana. Jos uudestikastetut tahtovat nähdä taivaan avoinna pitää heidän ehdottomasti tunnustaa uudestikastajaliikkeiden olevan paholaisen oppia. Kuka tietää kelpaavatko nämä parannuksenkaan jälkeen oikeauskoisten lutherilaisten pariin ylistämään Herraa?

20

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiä

      Eenokki taas vauhdissa mukana. Avohoitopotilaita on täällä nykyään paljonkin liikkeellä. Tämä on myönteinen asia, joten ei meuhkata täällä heitä vastaan. He käyttävät nettiä saadakseen aikansa jotenkin kulumaan, kun muuten ovat useinkin täysin yhteiskunnan ulkopuolella. Ymmärrystä tarvitaan.

      • Eenokki12

        Mielisairaalasta avohoitoon päässeet ovat aikanaan altaassa tai ammeessa kastettuja. Liekö syynä upotus joka ei onnistunut kun kastettavasta ei saatu pahoja henkiä ulos ?
        Luterilaisten uskovien sekaan ei uudestaankastettuja huolita. Kun huomaavat ettei heitä hyväksytä outouden tähden menevät he helluntailaisten pariin jossa tulevat vielä 7 kertaa pahemmiksi mitä lääkärien hoidettavana ovat olleet. Helluntailaisuus tekee mieleltään sairaat riivattujen kaltaisiksi ja heistä on riesaa missä he ovat ja minne he menevät. En ole avohoitoa vastaan kulkekoon valvonnan alaisina mutta uudestaankastajat pitäisi rangaista jopa karkoittaa maasta, etteivät levittäisi turmelusta yhteiskuntaan. Tämä on Jumalan sanan mukaista. Amen!


      • Hyväniin

        Eenokki ei ymmärtänyt ed. olevaa kannanottoa.


      • duhuu
        Hyväniin kirjoitti:

        Eenokki ei ymmärtänyt ed. olevaa kannanottoa.

        Ei normaali ihminen ymmärrä uudestikastettujen kannanottoja eikä heitä itseään.


      • lomallako
        duhuu kirjoitti:

        Ei normaali ihminen ymmärrä uudestikastettujen kannanottoja eikä heitä itseään.

        Eenokilla on taas lääkitys loppumassa ja hän kertoo omasta tuskastaan:
        "Mielisairaalasta avohoitoon päässeet".


    • rtfgrydter

      kiij hyyy Apostolisena aikana ei ollut mitään uudestikastetta, koska siihen aikaan toimittiin oikein ja kastettiin vain uskoon tulleita ihmisiä. vauvakaste toi mukanaan mielikuvitusukonnon ja tuon mielikuvitususkonnon mukaan oikeasta kasteesta tehtiin "uudestikastamista" ja hyvin paha synti vauvakastelijoiden mielestä sillä vauvakastelijat pelkäsivät, että kukaan ei liittyisi heidän "kirkkoonsa" ellei ihmisiä pakoteta liittymään siihen väkisin vauvakasteen avulla. Tämä pelko ajaa edelleenikin lutterin pappeja kastamaan vauvaparkoja.

      Se että jotkut "kirkkoisät" ovat puhuneet lapsiaasteesta ei ole mikään todiste vauvakasteen puolesta. Kirkkoisien puheet eivät ole Jumalan Sanaa, sitä paitsi katolinen kirkko on vapaasti voinut manipuloida kirkkoisien puheita. Lisäksi nuo kirkkoisät ovat puhuineet lapsista, jotka ovat tulleet uskoon ja todistaneet uskostaan, eivät he ole puhuneet vauvoista.

    • GGGvvFFFC

      Eenokilla on perusasiat niin pahasti hukassa, että mahdotonta on hänen kanssaan keskustella.

      Mitä pahaa siinä on, jos tunnustaa uskonsa seurakuntansa edessä? Kummallistahan se olisi, jos ei tunnustaisi omaa uskoaan seurakuntansa edessä. Eivätkö luterilaiset tunnusta uskoaan seurakuntansa edessä?

      • Eenokki12

        MInä olen tunnustanut ja tunnustan yhä ihmisille jotka eivät usko, en niille jotka todistustani eivät tarvitse. Kyllä koko kaupunki ja ulkomaita myöten tietävät että todistan pelastuksesta Jeesuksen nimeen.
        Se on pahaa kun luullaan että nk. lahkouskoisten joiden seassa on julkisyntisiä että heidän edessä pitää todistaa, mutta ei maailman ihmisille. Meilläpäin eivät helluntailaiset puhu uskostaan mutta ehkä siellä perkeleen pesässä kerskuvat omista ratkaisuistaan. Inhottavaa sakkia ovat helluntailaiset.


      • oletoutotapaus
        Eenokki12 kirjoitti:

        MInä olen tunnustanut ja tunnustan yhä ihmisille jotka eivät usko, en niille jotka todistustani eivät tarvitse. Kyllä koko kaupunki ja ulkomaita myöten tietävät että todistan pelastuksesta Jeesuksen nimeen.
        Se on pahaa kun luullaan että nk. lahkouskoisten joiden seassa on julkisyntisiä että heidän edessä pitää todistaa, mutta ei maailman ihmisille. Meilläpäin eivät helluntailaiset puhu uskostaan mutta ehkä siellä perkeleen pesässä kerskuvat omista ratkaisuistaan. Inhottavaa sakkia ovat helluntailaiset.

        Mene maate ainakin tämän päivän ajaksi ja lait a fliiseepeitto otsalle.

        miten tuolalinen pärjää arkielossa sitä ihmettelen, jolal ei ole minkäänlaisia tapoja, ei mitään järjellistä sanottavaa, en ihmettele jos on joksus kannettu ulos jostain vennamon tyyliin.


      • mukavajosselviää
        Eenokki12 kirjoitti:

        MInä olen tunnustanut ja tunnustan yhä ihmisille jotka eivät usko, en niille jotka todistustani eivät tarvitse. Kyllä koko kaupunki ja ulkomaita myöten tietävät että todistan pelastuksesta Jeesuksen nimeen.
        Se on pahaa kun luullaan että nk. lahkouskoisten joiden seassa on julkisyntisiä että heidän edessä pitää todistaa, mutta ei maailman ihmisille. Meilläpäin eivät helluntailaiset puhu uskostaan mutta ehkä siellä perkeleen pesässä kerskuvat omista ratkaisuistaan. Inhottavaa sakkia ovat helluntailaiset.

        jaahas j a mikä sen kaupungin nimi on niin alan ottaa selvää miten eenokki todistelee ja mistä!


      • Eenokki12

        Minä olen jo vuosien ajat tunnustanut että uudestikastajat ovat syntyjään isästä perkeleestä. Tämä määritelmä on jopa maailman ihmisiltä hyväksytty perustuen uudestikastajien keskenään viettämiin origioihin. Jos joku on kuullut sanan lahkoriivattu on se minun totuuteen perustunut teologinen sana. Joskus käytän lahkolaisista sanaa persreijät ja silloin olen ollut suuresti äimääntynyt ja täynnä henkeä. Kaiken kaikkiaan he eivät ole mitään, korkeintaan tämä jälkimmäinen sana persreijät sopii heidän uskoonsa ja oppiin kuten suutarin sormi sian.......... a vot. ps. Minä en heitä vihaa mutta suuresti tunnen inhoa heitä kohtaan.


      • ompasairasta
        Eenokki12 kirjoitti:

        Minä olen jo vuosien ajat tunnustanut että uudestikastajat ovat syntyjään isästä perkeleestä. Tämä määritelmä on jopa maailman ihmisiltä hyväksytty perustuen uudestikastajien keskenään viettämiin origioihin. Jos joku on kuullut sanan lahkoriivattu on se minun totuuteen perustunut teologinen sana. Joskus käytän lahkolaisista sanaa persreijät ja silloin olen ollut suuresti äimääntynyt ja täynnä henkeä. Kaiken kaikkiaan he eivät ole mitään, korkeintaan tämä jälkimmäinen sana persreijät sopii heidän uskoonsa ja oppiin kuten suutarin sormi sian.......... a vot. ps. Minä en heitä vihaa mutta suuresti tunnen inhoa heitä kohtaan.

        Siinä taas eenokki antaa malli-esimerkin veden ihmeellisestä vaikutuksesta yksinkertaiseen kuulijaan.
        "Miten vesi voi vaikuttaa näin typeriä", vai onko lääkkeet loppu???


      • jåergw

        Eenokki puhuu tässä kyllä asiaa. Perkeleestä on tuo uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa vedenpalvontamenoineen. Lääkkeet taitaa olla inttäjä-eksyttäjältä loppu


      • uusitieto
        jåergw kirjoitti:

        Eenokki puhuu tässä kyllä asiaa. Perkeleestä on tuo uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa vedenpalvontamenoineen. Lääkkeet taitaa olla inttäjä-eksyttäjältä loppu

        Tarvitaanko siinä teidän vedenpalvonnassanne vielä lääkkeitäkin? Sakastistako niitä saa lisää?
        Kummalle niitä annetaan, papille vai vauvalle?


      • sanonkomitäpitäisisanoa
        Eenokki12 kirjoitti:

        Minä olen jo vuosien ajat tunnustanut että uudestikastajat ovat syntyjään isästä perkeleestä. Tämä määritelmä on jopa maailman ihmisiltä hyväksytty perustuen uudestikastajien keskenään viettämiin origioihin. Jos joku on kuullut sanan lahkoriivattu on se minun totuuteen perustunut teologinen sana. Joskus käytän lahkolaisista sanaa persreijät ja silloin olen ollut suuresti äimääntynyt ja täynnä henkeä. Kaiken kaikkiaan he eivät ole mitään, korkeintaan tämä jälkimmäinen sana persreijät sopii heidän uskoonsa ja oppiin kuten suutarin sormi sian.......... a vot. ps. Minä en heitä vihaa mutta suuresti tunnen inhoa heitä kohtaan.

        Älä eenokki lannistu, pääset ajallaan nauttimaan työsi palkasta kunhan loputilille päästään!

        siihen asti ole uskollinen karvakoiven työkomennoille joita saat melko tiheään nykyisin.


      • voisauttaakkin
        Eenokki12 kirjoitti:

        Minä olen jo vuosien ajat tunnustanut että uudestikastajat ovat syntyjään isästä perkeleestä. Tämä määritelmä on jopa maailman ihmisiltä hyväksytty perustuen uudestikastajien keskenään viettämiin origioihin. Jos joku on kuullut sanan lahkoriivattu on se minun totuuteen perustunut teologinen sana. Joskus käytän lahkolaisista sanaa persreijät ja silloin olen ollut suuresti äimääntynyt ja täynnä henkeä. Kaiken kaikkiaan he eivät ole mitään, korkeintaan tämä jälkimmäinen sana persreijät sopii heidän uskoonsa ja oppiin kuten suutarin sormi sian.......... a vot. ps. Minä en heitä vihaa mutta suuresti tunnen inhoa heitä kohtaan.

        onko sinulla jääpussia päässä miten usein?


      • mätiedänsen

        Tuo uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa on kyllä sairas noide vedenpalvontajuttuineen. Ei kuulu tälle palstalle tuo tyyppi.


    • tyghfgyrttr

      sedcsds ddgterere Apostolisena aikana ei ollut mitään uudestikastetta, koska siihen aikaan toimittiin oikein ja kastettiin vain uskoon tulleita ihmisiä. vauvakaste toi mukanaan mielikuvitusukonnon ja tuon mielikuvitususkonnon mukaan oikeasta kasteesta tehtiin "uudestikastamista" ja hyvin paha synti vauvakastelijoiden mielestä sillä vauvakastelijat pelkäsivät, että kukaan ei liittyisi heidän "kirkkoonsa" ellei ihmisiä pakoteta liittymään siihen väkisin vauvakasteen avulla. Tämä pelko ajaa edelleenikin lutterin pappeja kastamaan vauvaparkoja.

      Se että jotkut "kirkkoisät" ovat puhuneet lapsiaasteesta ei ole mikään todiste vauvakasteen puolesta. Kirkkoisien puheet eivät ole Jumalan Sanaa, sitä paitsi katolinen kirkko on vapaasti voinut manipuloida kirkkoisien puheita. Lisäksi nuo kirkkoisät ovat puhuineet lapsista, jotka ovat tulleet uskoon ja todistaneet uskostaan, eivät he ole puhuneet vauvoista.

      Toisin sanoen siellä tapahtui niin, että noin 4-5 vuotiaita lapsia tuli uskoon ja osa heistä jopa täyttyi Pyhällä Hengellä ja silloin heräsi kysymys siitä, pitäisikö heidät kastaa.

    • karolius

      Tässä ketjussa vasta toinen saman virhetulkinnon monistus muutamin lisäyksin.

      • Eenokki12

        Se ei ole mitään virhetulkintaa jos joku "uudestikastettu" saa tarpeekseen lahkostaan eroten Jumalan sanalla siitä. Ja vaikka tuntee vihaa helluntailaisuutta kohtaan ei hänelle löydy armoa. Hän ei pääse epäilyttävänä yksilönä lutherilaisten pariin koska on opillisesti täysin saastunut ja täten hän on epäilyttävä yksilö. Korkeintaan pääsevät hautausmaille siivoamaan ja koristelemaan luterilaisten hautoja ja samalla pyytämään haudatuilta anteeksi että ovat pilkanneet pyhää lutherilaisuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe