Tympäseekö näin aamusta alkaen jo joku?

Minua aivan huolestuttaa ja tympii, kuinka jaksan tämän päivän, joka tuutista kymmeniä kertoja samaa jääkiekko "huumaa".
Sääkin on aika surkea, jos paistaisi aurinko, pakenisin metsäretkelle, luontopoluille, puskiin, kuuluis vain lintujen laulut.

52

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siilimuori3

      Oletko median orja tai vanki? Sulje toosat.
      Minua ei just nyt huolestuta mikkään erityisesti. Elämä menee omalla painollaan. Vielä kun tuo luontoäiti päättäisi et sataako tänään vai paistaako, voisin minäkin päättää et onko mattojen ulkoilutuspäivä.

      • Oskari-Onnekas

        Minua ei just nyt huolestuta mikkään erityisesti.
        Ihmeellistä Siilimuori sinussa on asennetta !
        Et vaahtoa suotta ja olet elämääsi tyytyväinen, niin minäkin. Meitä kaivattaisiin lisää ! Olisikohan aihetta tutkia mistä tämä tyytyväisyys johtuu. Itselläni sen tiedän johtuvan vanhasta neuvosta jonka antoi todella viisas monet elämäkolhut nähnyt ihminen, suuri humanisti. "Kahta et tarvitse surra elettyä elämää ja tulevaa kuolemaa." Nuohan hoituvat itsestään ja kumpaankin vaikuttaminen on omissa käsissä.
        Tehkäämme joka päivästä onnellisen elämämme arvoinen !!


      • siilimuori3
        Oskari-Onnekas kirjoitti:

        Minua ei just nyt huolestuta mikkään erityisesti.
        Ihmeellistä Siilimuori sinussa on asennetta !
        Et vaahtoa suotta ja olet elämääsi tyytyväinen, niin minäkin. Meitä kaivattaisiin lisää ! Olisikohan aihetta tutkia mistä tämä tyytyväisyys johtuu. Itselläni sen tiedän johtuvan vanhasta neuvosta jonka antoi todella viisas monet elämäkolhut nähnyt ihminen, suuri humanisti. "Kahta et tarvitse surra elettyä elämää ja tulevaa kuolemaa." Nuohan hoituvat itsestään ja kumpaankin vaikuttaminen on omissa käsissä.
        Tehkäämme joka päivästä onnellisen elämämme arvoinen !!

        Halit asenteestasi.

        Sen sijaan että aamulla herätessäsi miettisit et mikä tympii, huolestuttaa, murehduttaa miettisitkin et mikä on hyvin. Ja mitä tänään tekisit sen hyvän säilymiseksi ja saavuttamiseksi. Mitä kivaa sinulla on edessäsi, tulevaisuudessasi, suunnitelmissasi ja unelmimissasi. Kohta se tulee sillain niin kuin itsekseen.Positiivisuus ruokii positiivisuutta, murheiden ja tympimisen märehtiminen murheita.

        Kaikki maailman murheethan kun kuitenkaan eivät voi olla sinun harteillasi.


      • jungerpaja
        siilimuori3 kirjoitti:

        Halit asenteestasi.

        Sen sijaan että aamulla herätessäsi miettisit et mikä tympii, huolestuttaa, murehduttaa miettisitkin et mikä on hyvin. Ja mitä tänään tekisit sen hyvän säilymiseksi ja saavuttamiseksi. Mitä kivaa sinulla on edessäsi, tulevaisuudessasi, suunnitelmissasi ja unelmimissasi. Kohta se tulee sillain niin kuin itsekseen.Positiivisuus ruokii positiivisuutta, murheiden ja tympimisen märehtiminen murheita.

        Kaikki maailman murheethan kun kuitenkaan eivät voi olla sinun harteillasi.

        "Minua ei just nyt huolestuta mikkään erityisesti."
        "Just nyt minen rakasta mittää. Väsyttää vain."
        "Oletko median orja tai vanki? Sulje toosat."
        "Sohvasta tuli mieleen, kattoiko joku eilen illalla Poliisit kotihälytystä?"


      • siilimuori3
        jungerpaja kirjoitti:

        "Minua ei just nyt huolestuta mikkään erityisesti."
        "Just nyt minen rakasta mittää. Väsyttää vain."
        "Oletko median orja tai vanki? Sulje toosat."
        "Sohvasta tuli mieleen, kattoiko joku eilen illalla Poliisit kotihälytystä?"

        ööööööööööö. Sori mutta nyt en ymmärrä mitä noilla kopsuilla haluat sanoa? Selventäisitkös?


    • omankansanviholliset

      Minua tympii kun aloitettiin kampanja naisten ahdistelun estämiseksi koska ahdistelu on lisääntynyt huomattavasti. Kuitenkin lehdessä mainittiin että ahdistelu on suomalinen perinne, maahanmuuttajia ei mainittu.

      • myönteinen.ajattelu

        Miksi maahanmuuttaja ?


      • Pyhhhh
        myönteinen.ajattelu kirjoitti:

        Miksi maahanmuuttaja ?

        Pyh. Eihän mamut raiskaa se on suomalainen kansanperinne. Älä kysele tyhmiä.


    • suvakit

      Mamuraiskaukset, kun on vain monikulttuurisuutta!

    • Heikunkeikku

      Sinulla on nyt mitä ilmeisemmin Paska-päivä. Ettei se muuttuisi vieläkin kurjemmaksi, niin täytyisi eliminoida kaikki lisäävät tekijät. Elikkä olla avaamatta radiota, olla avaamatta telkkaria ja lukematta sanomalehtiä. Ei hypi sitten jääkiekkohuumat silmiin ja korviin.
      Jos aamu on valjennut tympimisfiiliksellä, niin tokko mikään aurinko auttaisi. Jos paistais aurinko, niin saattasit tympeenä ajatella, että mitä toi aurinkokin fiilistelee tolleen, kun minä en oo sillä tuulella ja en ainakaan mihinkään mettäretkelle nyt lähde.
      Minua ei tymmi (onkos oikea taivutus?) (hauska sana) tänään ollenkaan. Keskiviikon oppilailla on tänään viimeinen tunti. Viimeisellä tunnilla oppilaat saavat sanoa, mitä tehdään. Pienet lapset tietysti (olen aivan varma) sanovat, että pelataan muistipeliä (oon tehnyt itse nuottimuistipelikortit). Mikään ei ole heistä mukavempaa, kuin se, että minä häviän sen pelin. :)
      Yks oppilas kysyi viime viikolla, että saako vimpalle tunnille tuoda karkkia. Minä siihen, että ei ei ei, johon hän, että voi eikö-eikö-eikö, johon minä, että ei viittis, johon hän purskautti NIIN innostuneen "suostu nyt"-pyynnön, että en sitte malttanut muuta, ku sanoa, että no okei. Eli tänään sitten syödään karkkiakin.
      Hyvä päivä siis tänään mulla.

    • 1eero

      H2O on uusiutuva luonnonvara typen ja hapen seos, sateen jälkeen on pouta, asioilla on yleensä myös myönteisiä puolia niin miksi murehtisit. Lapsenlapseni tykkää vesiläköistä kielloista huolimatta minä tykkään isoista lätäköistä.

      • siilimuori3

        Joko kaarnalaivasi on vesillä :)?


      • 1eero
        siilimuori3 kirjoitti:

        Joko kaarnalaivasi on vesillä :)?

        Ensviikolla meinasin kaivaa ressun alta esille ja veneen pesu/vahaus moottorien huollot sitten vesille lasku jonka jäläkeen suap männä nii palajon ku kessee riittää voe että :)


      • siiimuori3
        1eero kirjoitti:

        Ensviikolla meinasin kaivaa ressun alta esille ja veneen pesu/vahaus moottorien huollot sitten vesille lasku jonka jäläkeen suap männä nii palajon ku kessee riittää voe että :)

        Nii se vain mennä vilahti tämäki talavi.


    • Eipä tuo sää ole häävi, mut satakoon nyt, saa maa vettä ja kasvillisuus pääsee vauhtiin. Kuivat säät kun koittaa alkaa pihatyöt. Minulla niitä liikaa kun kahdessa pihassa. Se ei ole enää kivaa. Perikunta voisi toisenpaikan myydä, eivät halua. Minä hoidan myös paperityöt sun muut. Ongelma on myös siinä että muut asuvat niin kaukana, satojen kilometrien päässä. Mut' onhan se kotitalo kiva, Kymijoen rannalla... :)

      • Nyt jo hyvä kun tuli on uunissa, kivasti lähti uuni vetämään kuivilla koivuklapeilla. Perhettä saapuu huomena, sisar kumppani. Etelänmatkalle ovat menossa, tässä pysähtyvät. Minua pitelee kotimaassa kiusallinen vaiva svt. En halua että minua puoskaroidaan jossain huitsinnevadassa. Se kyllä vähän tympäisee, ei mikään muu.
        Haravoimaan alan ja välillä lisään puita uuniin. Ensin on vähän koleat huoneet mut kyllä se tästä, kodikasta. Vesi on vapaana tyynenä, ei näkynyt lintuja, matkalaisia, joutsenia.


    • tööttt

      Niin minuakin - moottori rupes keittämään heti aamusta
      - vitutti ensteks verotus, auto-, kiinteistö ja tulovero työeläkkeestä, joka alle 20000 e/vuosi, lisäveroa kertyi maksettavaksi liki 900 ekua, kahden kuukauden eloa 300 euron kk-tulolla taas. Talvikuukausina asunto on sentään lämmin, mutta
      tuttua touhua vuosien varrelta on että alueella kiertää porukoita, jotka öljytankin täytön jälkeen ajaa pihaan ja tyhjentää peräkärryssä olevaan säiliöön osan öljystä.
      Tai joku henkinen pakko alituisesti siivota, raivata, tehdä remontteja kun aggressiivista myyntiporukkaa kiertää alueella, pakko lahjoittaa. pakko tehdä hyväntekeväisyyttä, pakko syödä ja juoda, pakko käyttää lääkkeitä, pakko valmistautua kuolemaan ja ajatelle elon päättymistä, muistaa tehdä testamentteja sinne tänne - voi helvetin hevonpaskat - tautisen raakana elona pidän eloani
      - yli 20 v aviota ja eroa miehestä ja suvusta, jolle aviovaimo sai olla pelkkä työruuna ja ystäviksi tekeytyneille pelkkä aasinpuolikas.
      Onneksi pian aurinko lämmittää ja saa haistatella kukkaset kaikille
      - ehkä vain masentaa muutaman lähiomaisen kuolemat ja kaikki epämääräisyydet mitä elonsa aikana joutui kokemaan.
      Korppiksenkin vinoilut Jeesuksen morsiamist - tiedos vaan että elon raadollisuus on maanpäällistä eloa - mikään liha ei koskaan taivasta peri.

      • Hupsista, aika paha!


      • korppis1

        Onneksi minulla ei ole mitään syytä valittaa, valtakunnassani kaikki hyvin. Rakas sukulaiseni on Jeesuksen morsian, ihana ihminen kuuluu lähipiiriini.


    • eipä.tympäse

      Tänään ei ole tympässyt vielä mikään. Lämmin aurinkoinen päivä, liikkumista luonnossa, kevään heräämistä katsomassa.
      Telkku ja netti kiini.

    • Tässä-ja-nyt-

      Mikä avioliitto se sellainen on, että vaimo joutuu kykkimään puskissa?
      Itse asiaan.
      En muista edes vuosilukua, milloin olisi tympäissyt? Tai jos joku asia on tökkinyt, se on ollut niin mieto, ettei ole piirtynyt muistitikulle.
      Taisi olla niin, että kun aloin täyttää viittäkymppiä, ja siitähän on aikaa, hieman tympi alkaa järjestämään tapahtumaa. Mutta pakkohan se oli koska suvussakin ilmeni vahvaa kiinnostusta saapua "juhlimaan" elikkä sellaista etukäteishoputusta. Niin olihan sitä sitten järjestettävä kaakkua ja pullaatia ja kahvia ja teetä ja jotain vahvempaakin sellaisille, joille sattui maistumaan.
      Mutta sen jälkeiset vitutuksen suurpäivät ovat vältelleet minua kaikin tavoin. Toki sellaisia äkki töyskäisyjä mielipidekirjoituksina, hyvin lempeistä sormista on saattanut syntyä. Mutta sellaisia ei lasketa koska ne eivät ole vaikuttaneet mielialaani huonontavasti. Laadukas "vinoilu" ei raivokohtausta tai kiukkua kaipaa pohjakseen.
      Aamukahvini tarvitsen, yhdet uutiset ehkä, siinä ohessa näkee mikä Sää jos ei tule akkunasta katsottua? Harvoin tulee koska sillä ei ole merkitystä. Jos on lähdettävä aamulla jonnekin, se on lähdettävä vaikka sataisi lumilapioita.

    • Iltahan tuo jo on.
      Onhan se jääkiekko yliarvostettu laji tiedotusvälineissä. mutta mitä sen tilalle.
      Että tympäseekö jokin.
      Tympäsee ja paljon, oma olotila.
      Operaatioita on tehty, ja parempikin voisi olla, se olotila. Sateinen päivä teki vielä olon harmaammaksi.
      Kyllä se vielä iloksi muuttuu.

      • No nyt paistaa aurinko, toivottavasti sielläkin!


    • 3876

      Minkä takia jonkun asian pitää olla hyvä tai huono psyykkeen kannalta ? Itsehän sä päätät onko kivaa vai ei. Mä en anna jonkun sää asian vaikuttaa mielenlaatuuni tai yleensäkään minkään asian johon en voi vaikuttaa. Asiat pitää osata nähdä positiivisesti tai sit ihan vaan hyväksyä ne sellaisenaan ei niitä kannata arvottaa.

      • No, onko Sinulla (3876) kivaa?


      • kiva-kiva-on-hyvä

        kimppakiva ois kivaa


    • 1eero

      Päivät mennee omalla painollaan tarvittaessa pähkäillään, koivuissa havaittavissa muutoksia, parinpäivän kuluessa saavat hiirenkorvat ei aikaan kun näyttävät isoilta vastoilta ja käki ku kukkuu kuusikossa leivoset leikkiä he he.

    • siilimuori3

      Ny mya alko tympäseen ku mikkään ei tympäse.

    • Joo, tympäsee kun juon aamukahvia ja lueskelen palstaa että todellakin, eikö ihmisillä ole mitään parempaa tekemistä kuin tunkea asiattomia ja näsäviisaita "kommentteja" asiaketjuihin.

      • "Paloma.se.co"

        Kuka tollee tekee?

        Minua tympii tuo vanhuksen Psykedelia-aloitus nuorisosta.
        Taas tota Bårdåån-jankkua.

        Vaan meha emma siihen sotkeuta, tokko?
        KIrjuuttelekaan.

        H.


      • korppis1

        Niinpä. Luen usein aamulla sängyssä maaten palstaa. Täällä eräs korppis- kammoinen jaksaa tunkea pahaa oloaan useimpiin ketjuihin. On se niin vammaista touhua. Kahvipöytään pitänee nyt kammeta mustaherukkapuuroa syödessäni pruukaan lukea Korven Sanomia.


      • korppis1 kirjoitti:

        Niinpä. Luen usein aamulla sängyssä maaten palstaa. Täällä eräs korppis- kammoinen jaksaa tunkea pahaa oloaan useimpiin ketjuihin. On se niin vammaista touhua. Kahvipöytään pitänee nyt kammeta mustaherukkapuuroa syödessäni pruukaan lukea Korven Sanomia.

        "feikki-korppis1"

        Minä en ainakaan sitä aitoa tollee.
        Enkä.

        H.


      • korppis1
        hunksz kirjoitti:

        "feikki-korppis1"

        Minä en ainakaan sitä aitoa tollee.
        Enkä.

        H.

        Kommentti oli Palomalle.


      • korppis1 kirjoitti:

        Kommentti oli Palomalle.

        Niin. Meillä on molemmilla omat "seuraajamme", mutta todennäköisesti eri henkilöt. Tuntuu vain niin turhalta ja tympeältä että jollain riittää energiaa palstavainoamiseen. Käyttäisivät senkin energian hyviin ja/tai/omanmielensä mukaisiin alotuksiin. (Hunkz ei varmaan kuulu tähänjengiin. Se keljuilee ihan avoimesti ja omalla nimimerkillään. Siitä hänelle annetakoon papukaijamerkki.)


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Niin. Meillä on molemmilla omat "seuraajamme", mutta todennäköisesti eri henkilöt. Tuntuu vain niin turhalta ja tympeältä että jollain riittää energiaa palstavainoamiseen. Käyttäisivät senkin energian hyviin ja/tai/omanmielensä mukaisiin alotuksiin. (Hunkz ei varmaan kuulu tähänjengiin. Se keljuilee ihan avoimesti ja omalla nimimerkillään. Siitä hänelle annetakoon papukaijamerkki.)

        "Paloma.se.co"

        Juu, minä en ole seuraaja enkä kiusaaja koskaan.
        Sillee aikuisten oikeesti.
        En ole myöskään jengissä.
        Minä kyllä piikittelen silloin tällöin.
        Silloinkin nimmareita, jotka olen ymmärtävinäni fiksun-puoleisiksi.

        H.


      • kukaan-vainoa-ketään

        vainoharhaista läyskimistä korppikselta ja palo.maanikolta


      • :)
        M.O.T.


      • kukaan-vainoa-ketään kirjoitti:

        vainoharhaista läyskimistä korppikselta ja palo.maanikolta

        Vainoharhaistako?


    • Onnellinenkin

      Kun ei tympäse sitten mikään.Valtava kiitollisuus on aina aamuisin,kun saa nukkua niin pitkään kuin huvittaa ja herätessä ei mihinkään satu.Oma tupa-oma lupa.Puhdas luonto ja lenkit ympärillä ym ym.Iloinen oon ,kun en sopivasti fyrkkaa,sääliä voi vaan noita Panamaan rahaa kärränneitä.Mutta-ymmärtäähän sen ,kun ei voi mistään enää haaveilla.Rahahan menettää merkityksen,kun sitä on liikaa.Sit täytyy yrittää keksiä kaikenlaisia piiloleikkejä ja raukat siitä saavat vain iloa.Ihan kuin lapset hiekkalaatikolla.
      Netistä ja tv:stä kantsii katsoa vaan se ,mikä on mukavaa.

    • Jokainen aamu voi olla hyvä. Usein näen unta vanhoista työ paikoista, herään hiki otsalla---olinko tehnyt väärin, käyttänyt väärää materiaalia jumpojetin moottorissa osassa joka tekee että moottori toimii, näitä osia olen tehnyt satoja, samoin rikkaiden koneisiin niiden moottoriin... .

      On onni kun kaikki on pois, on vain meidän elämä.

    • Te apinat onko teillä huolia???

      • Heikunkeikku

        "xx9"
        Ei, kiitos kysymästä.
        Entä sinua, apina, onko sinulla huolia???


      • Heikunkeikku
        Heikunkeikku kirjoitti:

        "xx9"
        Ei, kiitos kysymästä.
        Entä sinua, apina, onko sinulla huolia???

        sinua-sana luettava: sinulla. Pahainen kirjoitusvirhe.


    • Monellako teistä ikkunaverhot ovat tiiviisti kiinni aamupuuhissanne? Vastatkaa vaan rehellisesti kiinni ovat. Sillä vastapäisen talon asukkaiden ikkunat ovat kuin kiinni vuoratut.

      Olen siirtynyt hollantilaiseen tyyliin, ei raskaita verhoja ikkunoihin. Uskomatonta kuinka asunnosta tulee valoisa ja raikas. Nyt asuntoni ja kesämökkini ovat tilavamman näköisiä kuin ennen sillä olen luopunut ikkunaverhoista.

      Kun auringon antaa tulla sisään, saa heti aamutuimaan hyvän mielen ja mikäpä vaikka ulkona sataisikin on verhoton huone valoisampi kuin verhollinen. Mökillä voi seurata isoista ikkunoista kevään etenemistä. Ei silloin voi olla pahalla päällä.

      • Ei tarvitse verhoja aamupuuhiin ei päivä eikä yöpuuhiin. Kaikki ikkunat kattelee metsään. Tykkään, että kuin tauluja ovat ikkunat ilman verhoja, kyllä noissa reunoissa jotkut retongit roikkuu. Auringon paisteella pitää sälekaihtimia edes takaisin tempoilla.

        Hollantilaisilla ei tosiaan ole verhoja siinä määrin kuin meillä, Ihmettelin kerran asiaa niin sain vastauksen, että heillä ei ole mitään salattavaa. Katutasollakin voi hyvin kurkkia ihmisten koteihin jos olisi moisesta kiinnostunut.


      • rosaliiin kirjoitti:

        Ei tarvitse verhoja aamupuuhiin ei päivä eikä yöpuuhiin. Kaikki ikkunat kattelee metsään. Tykkään, että kuin tauluja ovat ikkunat ilman verhoja, kyllä noissa reunoissa jotkut retongit roikkuu. Auringon paisteella pitää sälekaihtimia edes takaisin tempoilla.

        Hollantilaisilla ei tosiaan ole verhoja siinä määrin kuin meillä, Ihmettelin kerran asiaa niin sain vastauksen, että heillä ei ole mitään salattavaa. Katutasollakin voi hyvin kurkkia ihmisten koteihin jos olisi moisesta kiinnostunut.

        Ai niin aloituksen kysymys, tympäiseekö joku, ei kukaan tympäise aamulla eikä illalla. Itsestään saisi tympiintymiset etsiä jos haluaisi tympeellä päällä olla ja kuka nyt itsensä kanssa viitsisi tympeillä.


      • ent.siivoojaparka

        Sinulla taitaa ollakin viisainta, ettet kiipeä laittelemaan veroja enää.
        Tuliko siis koko verho mukanasi alas, kun kiipesit sitä oikaisemaan?
        Minusta on jotenkin kodikkaampaa verhojen kanssa kuin ihan alastomat ikkunat. En mistään paksuista verhoista ole tykännyt koskaan, mutta sellaiset kevyet, valoa läpi päästävät minulla roikkuu ikunoitten reunoissa ja silloin, kun aurinko häikäisee liikaa, niin vetäisen ne ihan yli ikkunan.
        En niinkään aamupuuhien takia tarvitse verhoja muuten kuin kylpyhuoneessa. Sinnekään ei kesäaikaan ole juurikaan näkyvyyttä mistään, mutta talvella, kun puissa ei ole lehtiä, niin kummastakin ikkunasta on suora näkyvyys tuolta vanhainkodilta päin ja viereiseltä metsäpolulta. En oikein välitä seisoa alasti näyteikkunassa, kun ei ole mitään tämän hemaisevampaa näytettävää.


      • En harrasta paksujen verhojen takana lymyämistä. Ainoostaan makuuhuone on pimeä kun vedän pimennysverhon alas, muissa huoneissa verhot on enimmäkseen läpinäkyviä valkoisia valoverhoja , plus ehkä joku värillinen kappa. En minä nyt ehkä ihan näyteikkunassakaan haluaisi asua niinkuin hollantilaiset vaikkei minullakaan mitään salattavaa ole, mutta ei haittaa jos sisälle näkyy kadulta tai naapureista, välimatkaa on kuitenkin sen verran omakotitalossa jossa on pihaa sekä edessä että takaa ettei ihan yksityiskohtia kylläkään näe.
        Saunassa on ikkuna naapurin takapihalle päin ja sieltä voilauteilta katsella kun naapurit juopottelevat viikonloppuisin (kesäaikaan) terassillaan. En ole kysynyt näkyykö heidän terassiltaan meidän saunan lauteille :)


      • Korppis1
        rosaliiin kirjoitti:

        Ei tarvitse verhoja aamupuuhiin ei päivä eikä yöpuuhiin. Kaikki ikkunat kattelee metsään. Tykkään, että kuin tauluja ovat ikkunat ilman verhoja, kyllä noissa reunoissa jotkut retongit roikkuu. Auringon paisteella pitää sälekaihtimia edes takaisin tempoilla.

        Hollantilaisilla ei tosiaan ole verhoja siinä määrin kuin meillä, Ihmettelin kerran asiaa niin sain vastauksen, että heillä ei ole mitään salattavaa. Katutasollakin voi hyvin kurkkia ihmisten koteihin jos olisi moisesta kiinnostunut.

        Hollantilaiset kaksitaloa yhden katon alla tai useampi talo yhden katon alla saa aikaan valo-ongelman. Huoneistot ovat kapeita ja pitkiä, etupihalla ja sisäpihalla varustettuja sekä kaksi tai kolmikerroksisia. Valoa tulee etupihan- ja takapihan ikkunoista, joten verhottomuuden syyn lie valon tarve. Kerrostaloissa ei valon puute ongelmaa ole. Esim. Petzen asunto on kerrostalon kolmannessa kerroksessa ja hänellä on iso parveke kuitenkin ikkunat ovat verhottomia. Sälekaihtimet ovat kaikissa huoneissa.

        Siivooja@ kysyi tuliko verhoni alas kun putosin, ei tullut poika otti ne pois ja tajusin kuinka avaraksi makuuhuoneeni muuttui ja huomasin kivan yksityiskohdan parveke teki huoneelle ulottuvuutta.

        Olohuoneen raksaat punaiset verhot ärsytti jo pitemmän aikaa ja poistin ne (ihan itse) huone tuli valoisaksi. Toivon yhden köynnöskasvini alkavan toipumaan muuton aiheuttamasta shokista ; )

        Luonnollisesti minulla on sälekaihtimet, joita käytän iltaisin. Harvemmin suljen ne kokonaan.

        Tulin juuri mökiltä. Laitoin isoon naapurin mökkiin päin olevaan ikkunaan roikkummaan sisareni tiffany-tekniikalla tekemän pöllön. Toiseen isonpaan sisääntulo ikkunaan laitoin roikkumaan orvikkiruukun. Mökin ikkunoissa on sievät kapeat kapat. Tuli sievä tupa.


    • Ei ole huolia --- apinoilla on huolia--- koneet ilmassa toimivat-- horneti Aina osat.

      • Apina puusta suomen johtaja onko hänellä huolia apina valtiossa???


    • hytinäx1

      Tympäsee tämä ainainen tuuli ulkona, nyt on jo vuosikausia tuullut enemmän tai vähemmän. Harvat ovat kokonaan tyynet päivät ja illat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe