Mitäs vappuna?

hukaw.Hauka.kysyy

Mitä palstalaiset meinasi tehdä vappuna?

Me mennään varmaan stadiin dokaamaan ja ehkä syödään jossain hyvässä raflassa. Harmi kun tuo kellarin krouvin toiminta loppui :(

Nyt meinasinlipsauttaa lempiravintolat ja olisit saanut siitä vakionimimerkkini. HUH!

Hertsikan treffissä käydään syömässä hyvät purilaiset.
http://reseptitaivas.fi/helsingin-parhaat-hampurilaiset/

24

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstan.seuraaja

      Mä kyl tuun ehkä kans stadii...

    • VitunKylmis

      Teen ovihyökkäyksen kylmikselle ja hakkaan kylmiksestä paskat pihalle.

      • Hauka.suunnittelee

        Puohitien ajelu on ihan ok, mutta jos menet rappuun, varaudu selkäsaunaan, niin minä tulen tekemään.

        Saattaa olla et kokeilen päästä hotel kämpin baariin. Jos pääsen, laitan kuvaa tänne.

        Ehkä käydään suomen pienimmässä pubissa joka on siinä... jossain...


    • hauka.sisäkumissa

      Hyvää yötä. Laitetaan kuvia vapunvietostamme tänne vaikka aijjaan kautta.

      Pidetään palsta elossa, ILMAN ripulijuttuja!!! hrrrhhhh!

    • Raitis-Simo

      Ajattelin juoda viinaa!

    • hauka.teipattuna

      Niin...nämähän ovat vain haavekuvia. Todellisuudessa se menee niin, että dokaan koko viikonlopun ja lähikauppaa pidemmälle en pääse. Ei ole oikein rahaakaan.

      Eikä hirveesti kiinnosta mennä kattelemaan meidän alaikäisiä partavesseleitä, jotka lähentelevät kaikkia mikä liikkuu.

      • hiljainen.kostaja

        Tämä viesti kuulostaa jo paljon realistisemmalta. Itse olen kuumeessa ja makoilen sängyssä niin kuin pahimmassa krapulassa, enkä pysty juomaan. Uskoisin, että tämä jatkuu vielä viikonloppunakin, joten en ole lähdössä mihinkään ja olen vain kotona haaveilemassa haukan hakkaamisesta ja kiduttamisesta.


      • hauka.hilj.estäjä
        hiljainen.kostaja kirjoitti:

        Tämä viesti kuulostaa jo paljon realistisemmalta. Itse olen kuumeessa ja makoilen sängyssä niin kuin pahimmassa krapulassa, enkä pysty juomaan. Uskoisin, että tämä jatkuu vielä viikonloppunakin, joten en ole lähdössä mihinkään ja olen vain kotona haaveilemassa haukan hakkaamisesta ja kiduttamisesta.

        Ilmankos on ollut ripulirintamalla hiljasta. Parane pian ja muista juoda riittäväsi lämmintä. Rommitoti saattaisi helpottaa.

        Miksi muuten haluat kiduttaa ja hakata mut? Tämä on jäänyt vähän hämärän peittoon...


      • äänekäs.kostaja
        hauka.hilj.estäjä kirjoitti:

        Ilmankos on ollut ripulirintamalla hiljasta. Parane pian ja muista juoda riittäväsi lämmintä. Rommitoti saattaisi helpottaa.

        Miksi muuten haluat kiduttaa ja hakata mut? Tämä on jäänyt vähän hämärän peittoon...

        En tiedä hiljaisesta kostajasta mutta itse haluaisin panna sua ja kovaa.


      • hauka.hau.hau.hau.hau

        Tunnetko hiljaisen kostajan? Miksi haluat panna juuri minua? Ethän edes tiedä mikä mä oon ja miltä näytän..!?


      • äänekäs.kostaja
        hauka.hau.hau.hau.hau kirjoitti:

        Tunnetko hiljaisen kostajan? Miksi haluat panna juuri minua? Ethän edes tiedä mikä mä oon ja miltä näytän..!?

        Tiedänpäs, stalkkerisi on julkaissut salapalstalla täydellisen tietopaketin sinusta.


      • Tietäjä2
        äänekäs.kostaja kirjoitti:

        Tiedänpäs, stalkkerisi on julkaissut salapalstalla täydellisen tietopaketin sinusta.

        Juuri näin, se valitettavasti poistettiin aika pian julkaisun jälkeen ylläpidon toimesta.


      • hauka.nauraa.räkättää

        Mahdotonta. Todista se! Salapalsta sulla on housuissasi.


    • salapalstalainen

      Miksi sinulle pitäisi todistaa yhtään mitään? Näitä tietoja kerätään stalkkereiden omaan käyttöön, eikä sinun niitä itse tarvitse nähdä.

      • äläkiusaa.haukaa

        Salapalsta sulla on housuissas pläääh!

        Sä et tiedä 100% varmuudella mitään, paitsi sen et oon hauka.


    • asdfh34

      Mitä vappuna. Aluksi ajattelin lainata kirjastosta Gurdjieffin teoksia työnteon täyteisen päivän jälkeen, syventyä henkiseen puoleeni ja tehdä väitöskirjaani. Lauantaina herään aikaisin ja lähden sukulaisvisiitille vaimon ja lasten kanssa. Mukaan otamme mm. berliininmunkkeja, simaa, nakkeja ja perunasalaatttia. Syömme hyvin ja juomme simaa, alkoholitonta tietenkin. Nauramme vitseille ja soitamme pianolla seuralauluja.

      Keskipäivän aikaan uudenkarhea, helmenvärinen autoni starttaa paluumatkaan. Jännittyneinä keskitymme puhumaan tulevasta kesäkuun Kreikan matkastamme neljän tähden hotelliin. Illalla keskitymme kotiaskareisiin, ehkä yllymme lempimäänkin lasten mentyä nukkumaan.

      Sunnuntaina olisi loistava tilaisuus syödä ulkona tai tehdä piknikki. Nepalilainen ravintola olisi hyvä vaihtoehto. Illasta keskityn taas väitöskirjani viimeistelyyn ja maanantain työpäivään valmistautumiseen.

      • hauka.aurinkoinen

        Kuullostaa oikein ihanalle vapulle. Minä möllötäm kotona, ku toi varvas on KIPEÄ! Ei pysty käyttämään mitään kenkiä.
        Oikein hyvää vappua ja toivon erittäin aurinkoista keliä vappupiknikille.


      • tapa_itsesi_luuseri

        Älä sinä työtön pummi houraile mistään väitöskirjoista ja sukulaisvierailuista. Ei ne tuollaisesta juoposta halua tietää mitään.


    • mikävei.unet

      Kaksi päivää lyhyin yöunin. Ei silloin kirjoitus suju. Aina siirtyy seuraavaan päivään.

      • hauka.erottajalla

        Hmm...


      • hauka.pilkottuna

      • rht7

      • hyvä.kipale

        Juuri tuona vuonna 1991 oli eräs Hämeenlinnalainen Mari joka muistutti aika paljon Kikkaa ulkonäöltä. Koskaan ei pantu tai muutakaan vastaavaa. Pelattiin tennistä. Tätä katsottiin.
        https://www.youtube.com/watch?v=6KN-wgc3l9Q


    • pano.hommissa

      olen nussimassa tissun kanssa, kohta se imee kyrpääni kun ensiksi olen laskenut mällini hänen perseeseensä!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe