Tänään Reiska pääsee seksuaalileikkaukseen !

Dr-Schultzenberger

REISKA ITSE JA MUUT TRANSJÄTKÄT !!!

Ymmärtääkseni tänään on ystävämme ja suuren humoristin Reiskan suuri päivä: hän pääsee Tukholman Karoliiniseen Sairaalaan sukupuolileikkaukseen (niin olen ainakin hänen omista kirjoituksistaan käsittänyt).

Epäilemättä tämä on suuri helpotuksen ja ilon päivä myös Töölön sukupuolenvaihdosoperaatiolääkäreille - ja koko maan muillekin samanlaisille, ja ehkä ainakin potentiaalisesti myös koko Suomen terveydenhuollolle (on hieman hassua sanoa näin, kun näissä transseksuaalihoidoissahan nimenomaan hoidetaan eli edistetään ja ruokitaan potilaan sairautta, sensijaan että hänen transseksualisminsa pyrittäisiin parantamaan, eli lopettamaan, psykiatrisin ja / tai hengellisin hoitomenetelmin).

Miten on jätkät, aiotteko kilistellä maljoja tänään tämän suuren merkkitapahtuman johdosta Reiskan kunniaksi? Miten aiotte juhlistaa kaverinne (?) ja kolleganne onnea? Millaisia feeliksiä tämä teissä herättää? Oletteko salaa tai avoimesti hieman kateellisia, vai oletteko yksinomaan onnellisia kaverin puolesta? Haluaisitteko olla Reiskan pikkuhousuissa nyt? (Tosin ilmeisesti ne on riisuttu operaation ajaksi.) Miltä tuntuu, kun yksi porukastanne on päässyt maaliin asti, ja hepistään eroon? Tuleeko nyt ruotsinlauttayhtiöitten toimistoihin jonoa? Joko ruotsinkielen kertausopinnot on aloitettu? Kertokaa hyvät jätkät aatoksistanne ja feeliksistänne.

Ja Sinulle itsellesi Reiska, kun palaat (eräältä hyvin tärkeältä osaltasi) muuttuneena miehenä takaisin palstalle ja kun näet tämän:

En tietenkään kannata sukupuolielinten enkä minkään muidenkaan orgaanien silpomista enkä kehon tahallista tärvelemistä, ja pohjimmiltani pidän edelleenkin hyvin onnettomana sitä, että olet päätynyt tuollaiseen temppuun, mutta yleisiltä, pelkkää viranomaistaisteluasi ja määrätietoisuuttasi koskevilta osin täytyy kyllä vihdoin myöntää, että kyllä Sinä olet tosiaankin kova jätkä!

Enpä olisi uskonut vielä alkuvuodestakaan, että onnistut täydellisesti taistelussasi, ja että jokapäiväiset tilannekatsauksesi sekä informaatiotulvasi palstalle eivät olleetkaan tyhjää ja katteetonta uhoa. Ja tuskinpa tätä lopputulosta osasi aavistella kukaan muukaan.

Olen itse yrittänyt joskus saada oikeutta sossulta joissain muutaman kympin toimeentulotukiasioissa, mutta en ole onnistunut, enkä viimekädessä jaksanut vääntää ja työskennellä niin ankarasti, että olisin onnistunut.

Ja en tiedä, vieläkö Sinulla on "kesken" joitain käräjöintejä Suomen julkisen sektorin mafian ja Töölön sairaalan kanssa, mutta vaikka olisikin, Sinä olet jo tähän mennessäkin voittanut taistelusi tuloksella 10-0, ja olet onnistunut kepuloimaan itsellesi monen kymppitonnin hoidot Suomen, ja nyt ilmeisesti myös Ruotsin verorahoitteisilta järjestelmiltä asiassa, joka ei edes moraalisesti eikä eettisesti niille kuuluisi.

Olet samalla sekä uskomattoman määrätietoinen että härski kaveri. Olet ihan ällistyttävän kova luu. En elinajaltani muista enkä tiedä toista Sinun vertaistasi Suomesta.

Hyökkäyksesi ja maalisi oli ikäänkuin toisinto siitä Diego Maradonan kuuluisasta maalista - olikohan se vuodelta 1986 Meksikon jalkapallomaailmamestaruuskisoista: kiersit ja taklasit yksin kaikki vastustajasi ja lauoit tyylipuhtaasti vastustajasi verkkoon, eivätkä vastustajasi voineet Sinulle kerrassaan mitään!

Muut jätkät! Kirjoitelkaa ajatuksianne, kertokaa mietteistänne. Sana on vapaa sekä transseksuaaleille että muille; haluaisin lukea mahdollisimman paljon kaikkien kirjoituksia tästä Reiskan voitosta.

Ja vielä kerran: ONNEA REISKA (kaikessa naiseksitulemis-päähänpinttymäsi traagisuudessakin) !!!

Aion vaikka väkisin mahduttaa yhden Stolichnaya-ryypyn (Itä-Euroopasta tuotua, totta kai!) täksi tulevaksi illaksi kunnianosoitukseksi Sinulle, vaikka päivä ja olosuhteet ovatkin aivan harvinaisen "epäotolliset" juuri tänään - "for family reasons". Tupruttelen samalla myös ainakin yhden Ritmeester-pikkusikarin, joka on harvinaista minun budjeteillani.

OLET REISKA TOSI ÄIJIEN ÄIJÄ !!!

Kunnioittaen kuitenkin: Dr. Schultzenberger, Turku

24

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjjhh

      Enpä ole laisinkaan varma tämän kyseisen henkilön diagnoosin oikeellisuudesta. Suurensuuri tragedia lähinnä kyseessä.

    • VaikeimmanKautta

      Kuinka paljon helpommalla hän olisi itselleen pesän saanut, kun olisi älynnyt ensin ajatella ja sitten vasta puhua.

    • PaineetPois

      Taas tämä palstan vakiotaneli päästeli höyryjään. Helpottiko?

    • Dr-Schultzenberger

      No niin: aika viime tinkaan meni, mutta nyt on kunnon Stoli-ryyppy otettu onnitteluksi Reiska-Staralle vielä saman vuorokauden aikana tuosta aamuisesta viestistäni, kuten lupasin:

      "Aion vaikka väkisin mahduttaa yhden Stolichnaya-ryypyn (Itä-Euroopasta tuotua, totta kai!) täksi tulevaksi illaksi kunnianosoitukseksi Sinulle..."

      Otinpa muuten vielä melko runsaanlaisenkin.


      Se Ritmeester-pikkusikari menee kyllä teknisesti ottaen vuorokauden vaihteen yli, mutta yhtä kaikki, poltan senkin kuitenkin ennen nukkumaan menoani "tänä iltana".

      Paaljoon oonn--nee--aa vaan, paaljoon oonn--nee--aa vaan, paaljoon oonn--nee--aa Reiska, paaljoon oonn--nee--aa vaan!

      • Hienoa_myötäelämistä

        Hienoa että onnittelet noin moninaisesti ilmeisesti Suomen ongelmallisimman transnaisen hoitoprosessin loppuunsaattamista. Hän on varmaan kiitollinen noin sydämellisistä onnitteluista. Muut vain haukkuu, mutta sinä ymmärrät toisen henkilön oikeustaistelua ja osaat onnitella häntä matkallaan.


      • TälläHetkellä

        ei vähääkään harmita se tällä hetkellä se, että kutsut minua Reiskaksi. Kun on voittanut vuosien taistelun, niin on pelkkää hymyä eikä pienet asiat hetkauta suuntaan eikä toiseen.

        Nyt enää asia lakitupaan ja lääkärit tuomiolle. Siinä sitä lääkäreillä on selittämistä, että mistä ne minulle ne kaikki hoidon estävää syytä oikein löysivätkään.

        REIJA


    • Dr-Schultzenberger

      Nimim. Hienoa_myötäelämistä kirjoitti minulle 29.4.2016 klo 7:20:

      "Hienoa että onnittelet noin moninaisesti ilmeisesti Suomen ongelmallisimman transnaisen hoitoprosessin loppuunsaattamista. Hän on varmaan kiitollinen noin sydämellisistä onnitteluista. Muut vain haukkuu, mutta sinä ymmärrät toisen henkilön oikeustaistelua ja osaat onnitella häntä matkallaan."

      Ei, en onnittele Reiskan hoitoprosessin loppuunsaattamista, enkä muutenkaan onnittele ketään itse transuudesta, kuten en myöskään esim. skitsofreniasta, alkoholismista, masennuksesta, syövästä, AIDS:ista, tubista, malariasta, ripulista, ummetuksesta, kaatumataudista, impotenssista, enkä yleensäkään mistään sairaudesta - vaan - kuten tuossa aloituskirjoituksessani kirjoitin, onnittelen häntä hänen voitostaan viranomaistaistelussa; siis siitäkin huolimatta, että koko sirkuksen alkusyy on tai oli ihan pähkähullu, eli transuus.

      Eikä Reiska ole siks'toiseen "transnainen", vaan mies. Ei mies muutu ikinä millään oikeaksi naiseksi eikä nainen muutu millään oikeaksi mieheksi näillä nips-naps -vippaskonsteilla, mutta nykyaikana kirurgit ovat pakotettuja näihin terveitten sukupuolielinten silpomis- eli sukupuolenrikkomisleikkauksiin, jotta sukupuoliharhainen ja höppänä potilas olisi valheellisen tyytyväinen tekoraplattimeensa ja jotta hänellä itsellään olisi hauskaa saadessaan siitä fetish-seksuaalikiihotusta.

      Enkä ole ihan samaa mieltä siitä, että Reiska olisi muka Suomen ongelmallisin "sukupuolenvaihtaja"mies, koska onhan sitä Suomessa nähty myös jalkajousiryöstäjää, yliopistouhkaajaa ja vähän kaikilla palstoilla riehunutta C:tä, joka uhkailee "hieronnoilla" transvastaisia (se eräs isokokoinen heppu Uudeltamaalta ja useimmiten pääkaupunkiseudulta, joka on monessa mukana ja paljon esillä netissä; ymmärrätte varmaan ketä tarkoitan, mikä hänen nykyinen nimimerkkinsä sitten lieneekään kun ne tuppaavat muuttumaan aina kun tulee jotain skismaa jonkun kanssa jollain palstalla, ja hänellähän skismoja tuon tuostakin syntyy niin että nimimerkit tulevat ja menevät).

      Reiska on valtavan hauska mies. Hän on ihan luontainen koomikko ja humoristi, eikä hänen ilmeisesti tarvitse edes järin ponnistella eikä yrittää pusertaa naurun aihetta, kun kaikki mitä hän kirjoittaa ja mitä hän tekee, vain yksinkertaisesti alkaa naurattaa ihan itsestään.

      Ja vaikka transsexualismus on psyykkinen sairaus eikä koko ilmiö olisi edes mahdollinen ilman henkistä vajavuutta, niin kyllä tuo Reiskan meno ja meininki minun mielestäni kuitenkin osoittaa jo ihka aitoa neroutta; siis itse varsinaisen transuuden hulluudesta huolimatta.

      Tosin, nyt on selvinnyt tuosta toisesta keskustelusta otsikolla "Vähän aikaista", että olinkin ymmärtänyt väärin itse pääosan esittäjän aiemmat kirjoitukset, ja että herra kävikin Tukholmassa vasta "esikierroksella" haastateltavana ja suunnittelemassa varsinaista nips-naps-heppiweg -retkeä, joka siis tapahtuukin vasta joskus syksyllä, ja että vuolaat onnitteluni olivatkin siis muutaman kuukauden verran ennenaikaisia. Mutta ei se mitään, olihan sillä Stolichnayalla kuitenkin verenkiertoa vilkastuttava ja suonia puhdistava vaikutus niin että ei se hukkaan mennyt. Juodaan sitten taas lisää, kun kaiffari on o-i-k-e-a-s-t-i käynyt sillä ruotsalaisella visiitillään pääsemässä eroon hepistään, kun hän on sen vuoksi useamman vuoden käräjöinyt Suomen julkissekstoria vastaan: no problem, siis se maljojen otto toistekin.

      Kuvittelenkohan vain, vai onkohan noista ylläolevista kommenteista ainakin parista aistittavissa hiukan nyrpeä sävy? Eiväthän ne pihlajanmarjat vain happamia ole, eiväthän? Ja olettekohan jätkät nyt ihan varmoja, ettei teillä ole sitä, mikä vie kalatkin vedestä?

      • Tervemenoa

        Ahaa - tarkoititkin sukupuolenkorjausleikkausta vaikka aloitus otsikkosikin antoi ymmärtää että "Reiska" menisi leikattavaksi homoksi-lesboksi-biksi-heteroksi (valitse oikea vaihtoehto).
        Huomaatko että kirjoituksesi menee jo yli "Reiskaltakin" eikä hän välitä vastailla tyhmiin vuodatuksiisi. Eikä niihin kannata vastailla muidenkaan. Yksinkertaisin toimenpide on ilmiantaa viestisi ylläpidolle.


      • Dr-Schultzenberger

        Mikä ongelma Sinulla nimim. Tervemenoa on?

        Kirjoitukseni eivät loukkaa ketään, mutta erehdyin luulemaan, että onnitteluni kohde on jo voittanut koko taistelunsa, vaikka ei ollutkaan vielä.

        Olin ymmärtänyt Reiskan muutaman kirjoituksen perusteella asiaintilan väärin, kun olin tullut niistä siihen käsitykseen, että hän oli juuri ennen vappua menossa sinne Karolinska Sjukhusetiin sukuelimenvaihtoleikkaukseen, jota asiaa en muuten olisi onnitellutkaan koska en pidä sellaista mitenkään onnittelun väärtinä asiana vaan pikemminkin kamalana onnettomuutena, mutta kun tämä oletettu kalunpoistoleikkaus on - sitten kun se tapahtuu - lopputulema ja -huipentuma miehen suunnattomalle ja äärettömän uuvuttavalle viranomaistaistelulle, halusin onnitella häntä. Siis otetaan kerran vielä, kun Sinun, nimim. Tervemenoa, näyttää olevan vaikeaa tätä onnitteluni vaikutinta ymmärtää: onnittelin miestä menestyksekkään oikeustaistelun, hallintokamppailun sekä byrokratiasta saadun voiton kunniaksi.

        Virheen olen siis tehnyt siinä, että onnittelin miestä tästä maaliin pääsemisestä, vaikka hän olikin vasta aloittamassa viimeistä kierrosta. En tiedä, olisiko sivullisen pitänyt ymmärtää, että ennen varsinaista sukupuolenvaihdosleikkausta on yksi tällainen pohjustava ja konsultoiva paskanjauhantaistunto. Luulin, että hän on konsultoinut, kirjelmöinyt ja pohjustanut kolmen vuoden aikana jo ihan tarpeeksi, niin että Tukholmassa kaiffari kärrättäisiin vain oikopäätä suoraan leikkaussaliin, nuppi täyteen mömmöjä ja sitten nips naps peli pois, jonka jälkeen illaksi osastolle huilaamaan, uninappula huuleen ja aamulla kotiinpäin laivalla, jossa kaluton mies vetää vielä vähän kahvia ja kaljaa naamaan. Tällaisen vuorokauden minä luulin siis Reiskalla olevan, ja onnittelin häntä, koska hän on tehnyt sen eteen paljon töitä.

        Se, että otin Stolichnayaa jo, ei haittaa. Ei sen ottaminen milloinkaan turhaa ole. Otanhan minä sitä usein muutenkin, vaikka kukaan ei ole vaihtanut sukupuoltaan.

        Se Reiskan hiljaa oleminen ja vastaamattomuus saattaa johtua siitä, että hän on ilmeisesti itsekin aidosti luullut pääsevänsä suoraan ykköspalkintopallille (joka on siis pallittomuus tässä tapauksessa) ja että hänen päivänsä olisi yllä kuvailemani kaltainen, mutta kun se ei ollutkaan, niin nyt hän on pienen aikaa hyvin hiljaa ja pitää matalaa profiilia, kun häntä hiukan nolottaa ja hän pelkää teidän vahingoniloisten ja epäjaloja luonteenpiirteitä omaavien kollegoiden ähäkutti-tyyppistä vahingoniloa.

        Mutta ei teidänkään vielä kannata riekkua. Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Reiska nousee pian tuhkasta kuin Peenis-lintu. Hän on hyvin hauska mies.

        Kumpi Sinua nimim. Tervemenoa siis enemmän kenkuttaa, hätiköityjen onnittelujeni ennenaikaisuus vaiko se, että onnittelujeni kohde on Reiska? Mitä Sinulla on häntä vastaan?

        Ja jos nyt noin koville ottaa ja jos Sinä sen ylläpidonkin vielä onnistut saamaan talutusnuoraasi niin että se tosiaankin poistaa kepeät ja optimistiset onnittelutekstini, niin mene hyvä nimim. Tervemenoa sitten syksyllä jonnekin mökille tai aarniokämpälle noin viikoksi täydelliseen nettipimentoon, koska aion onnitellla Reiskaa uudestaan ja entistä suuremmin kirjaimin sitten, kun hän käy siellä Ruotsin Kuninkaallisessa Sairaalassa paremmalla menestyksellä ja hän saa lopullisen voittonsa symbolin noista hallintoprokuraattoreista.

        Edellisessä tervehdyksessäni kysyin (mm.): "Ja olettekohan jätkät nyt ihan varmoja, ettei teillä ole sitä, mikä vie kalatkin vedestä?"

        Ylläolevalla primitiivireaktiollasi Sinä, nimim. Tervemenoa, taisit juuri antaa siihen ainakin omalta osaltasi vastauksen, että "on". Narskuttelet hampaitasi, kun trans-kollegasi saa huomiota ja hän on saamassa pian sen, minkä eteen on valtavasti ponnistellut, sekä muutenkin voittamassa suuren taistelunsa julkista valtaa vastaan, mutta Sinulla ei mene yhtä hyvin.


      • ReiskanJutuista
        Dr-Schultzenberger kirjoitti:

        Mikä ongelma Sinulla nimim. Tervemenoa on?

        Kirjoitukseni eivät loukkaa ketään, mutta erehdyin luulemaan, että onnitteluni kohde on jo voittanut koko taistelunsa, vaikka ei ollutkaan vielä.

        Olin ymmärtänyt Reiskan muutaman kirjoituksen perusteella asiaintilan väärin, kun olin tullut niistä siihen käsitykseen, että hän oli juuri ennen vappua menossa sinne Karolinska Sjukhusetiin sukuelimenvaihtoleikkaukseen, jota asiaa en muuten olisi onnitellutkaan koska en pidä sellaista mitenkään onnittelun väärtinä asiana vaan pikemminkin kamalana onnettomuutena, mutta kun tämä oletettu kalunpoistoleikkaus on - sitten kun se tapahtuu - lopputulema ja -huipentuma miehen suunnattomalle ja äärettömän uuvuttavalle viranomaistaistelulle, halusin onnitella häntä. Siis otetaan kerran vielä, kun Sinun, nimim. Tervemenoa, näyttää olevan vaikeaa tätä onnitteluni vaikutinta ymmärtää: onnittelin miestä menestyksekkään oikeustaistelun, hallintokamppailun sekä byrokratiasta saadun voiton kunniaksi.

        Virheen olen siis tehnyt siinä, että onnittelin miestä tästä maaliin pääsemisestä, vaikka hän olikin vasta aloittamassa viimeistä kierrosta. En tiedä, olisiko sivullisen pitänyt ymmärtää, että ennen varsinaista sukupuolenvaihdosleikkausta on yksi tällainen pohjustava ja konsultoiva paskanjauhantaistunto. Luulin, että hän on konsultoinut, kirjelmöinyt ja pohjustanut kolmen vuoden aikana jo ihan tarpeeksi, niin että Tukholmassa kaiffari kärrättäisiin vain oikopäätä suoraan leikkaussaliin, nuppi täyteen mömmöjä ja sitten nips naps peli pois, jonka jälkeen illaksi osastolle huilaamaan, uninappula huuleen ja aamulla kotiinpäin laivalla, jossa kaluton mies vetää vielä vähän kahvia ja kaljaa naamaan. Tällaisen vuorokauden minä luulin siis Reiskalla olevan, ja onnittelin häntä, koska hän on tehnyt sen eteen paljon töitä.

        Se, että otin Stolichnayaa jo, ei haittaa. Ei sen ottaminen milloinkaan turhaa ole. Otanhan minä sitä usein muutenkin, vaikka kukaan ei ole vaihtanut sukupuoltaan.

        Se Reiskan hiljaa oleminen ja vastaamattomuus saattaa johtua siitä, että hän on ilmeisesti itsekin aidosti luullut pääsevänsä suoraan ykköspalkintopallille (joka on siis pallittomuus tässä tapauksessa) ja että hänen päivänsä olisi yllä kuvailemani kaltainen, mutta kun se ei ollutkaan, niin nyt hän on pienen aikaa hyvin hiljaa ja pitää matalaa profiilia, kun häntä hiukan nolottaa ja hän pelkää teidän vahingoniloisten ja epäjaloja luonteenpiirteitä omaavien kollegoiden ähäkutti-tyyppistä vahingoniloa.

        Mutta ei teidänkään vielä kannata riekkua. Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Reiska nousee pian tuhkasta kuin Peenis-lintu. Hän on hyvin hauska mies.

        Kumpi Sinua nimim. Tervemenoa siis enemmän kenkuttaa, hätiköityjen onnittelujeni ennenaikaisuus vaiko se, että onnittelujeni kohde on Reiska? Mitä Sinulla on häntä vastaan?

        Ja jos nyt noin koville ottaa ja jos Sinä sen ylläpidonkin vielä onnistut saamaan talutusnuoraasi niin että se tosiaankin poistaa kepeät ja optimistiset onnittelutekstini, niin mene hyvä nimim. Tervemenoa sitten syksyllä jonnekin mökille tai aarniokämpälle noin viikoksi täydelliseen nettipimentoon, koska aion onnitellla Reiskaa uudestaan ja entistä suuremmin kirjaimin sitten, kun hän käy siellä Ruotsin Kuninkaallisessa Sairaalassa paremmalla menestyksellä ja hän saa lopullisen voittonsa symbolin noista hallintoprokuraattoreista.

        Edellisessä tervehdyksessäni kysyin (mm.): "Ja olettekohan jätkät nyt ihan varmoja, ettei teillä ole sitä, mikä vie kalatkin vedestä?"

        Ylläolevalla primitiivireaktiollasi Sinä, nimim. Tervemenoa, taisit juuri antaa siihen ainakin omalta osaltasi vastauksen, että "on". Narskuttelet hampaitasi, kun trans-kollegasi saa huomiota ja hän on saamassa pian sen, minkä eteen on valtavasti ponnistellut, sekä muutenkin voittamassa suuren taistelunsa julkista valtaa vastaan, mutta Sinulla ei mene yhtä hyvin.

        Reiskan jutut ovat niin sekavia, ettei hän itsekään aina tiedä mikä on totta. Jo jokunen vuosi sitten hän antoi ymmärtää käyneensä leikkauksessa Thaimaassa ja hieman myöhemmin vihjaili olleensa samalla asialla Tallinnassa.
        En ole ollenkaan vakuuttunut että asiassa nytkään on mitään perää.


      • KaivapaEsiinSellainen

        kommentti jossa sanon käyneeni leikkauksessa Tallinnassa.


      • Tervemenoa
        Dr-Schultzenberger kirjoitti:

        Mikä ongelma Sinulla nimim. Tervemenoa on?

        Kirjoitukseni eivät loukkaa ketään, mutta erehdyin luulemaan, että onnitteluni kohde on jo voittanut koko taistelunsa, vaikka ei ollutkaan vielä.

        Olin ymmärtänyt Reiskan muutaman kirjoituksen perusteella asiaintilan väärin, kun olin tullut niistä siihen käsitykseen, että hän oli juuri ennen vappua menossa sinne Karolinska Sjukhusetiin sukuelimenvaihtoleikkaukseen, jota asiaa en muuten olisi onnitellutkaan koska en pidä sellaista mitenkään onnittelun väärtinä asiana vaan pikemminkin kamalana onnettomuutena, mutta kun tämä oletettu kalunpoistoleikkaus on - sitten kun se tapahtuu - lopputulema ja -huipentuma miehen suunnattomalle ja äärettömän uuvuttavalle viranomaistaistelulle, halusin onnitella häntä. Siis otetaan kerran vielä, kun Sinun, nimim. Tervemenoa, näyttää olevan vaikeaa tätä onnitteluni vaikutinta ymmärtää: onnittelin miestä menestyksekkään oikeustaistelun, hallintokamppailun sekä byrokratiasta saadun voiton kunniaksi.

        Virheen olen siis tehnyt siinä, että onnittelin miestä tästä maaliin pääsemisestä, vaikka hän olikin vasta aloittamassa viimeistä kierrosta. En tiedä, olisiko sivullisen pitänyt ymmärtää, että ennen varsinaista sukupuolenvaihdosleikkausta on yksi tällainen pohjustava ja konsultoiva paskanjauhantaistunto. Luulin, että hän on konsultoinut, kirjelmöinyt ja pohjustanut kolmen vuoden aikana jo ihan tarpeeksi, niin että Tukholmassa kaiffari kärrättäisiin vain oikopäätä suoraan leikkaussaliin, nuppi täyteen mömmöjä ja sitten nips naps peli pois, jonka jälkeen illaksi osastolle huilaamaan, uninappula huuleen ja aamulla kotiinpäin laivalla, jossa kaluton mies vetää vielä vähän kahvia ja kaljaa naamaan. Tällaisen vuorokauden minä luulin siis Reiskalla olevan, ja onnittelin häntä, koska hän on tehnyt sen eteen paljon töitä.

        Se, että otin Stolichnayaa jo, ei haittaa. Ei sen ottaminen milloinkaan turhaa ole. Otanhan minä sitä usein muutenkin, vaikka kukaan ei ole vaihtanut sukupuoltaan.

        Se Reiskan hiljaa oleminen ja vastaamattomuus saattaa johtua siitä, että hän on ilmeisesti itsekin aidosti luullut pääsevänsä suoraan ykköspalkintopallille (joka on siis pallittomuus tässä tapauksessa) ja että hänen päivänsä olisi yllä kuvailemani kaltainen, mutta kun se ei ollutkaan, niin nyt hän on pienen aikaa hyvin hiljaa ja pitää matalaa profiilia, kun häntä hiukan nolottaa ja hän pelkää teidän vahingoniloisten ja epäjaloja luonteenpiirteitä omaavien kollegoiden ähäkutti-tyyppistä vahingoniloa.

        Mutta ei teidänkään vielä kannata riekkua. Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Reiska nousee pian tuhkasta kuin Peenis-lintu. Hän on hyvin hauska mies.

        Kumpi Sinua nimim. Tervemenoa siis enemmän kenkuttaa, hätiköityjen onnittelujeni ennenaikaisuus vaiko se, että onnittelujeni kohde on Reiska? Mitä Sinulla on häntä vastaan?

        Ja jos nyt noin koville ottaa ja jos Sinä sen ylläpidonkin vielä onnistut saamaan talutusnuoraasi niin että se tosiaankin poistaa kepeät ja optimistiset onnittelutekstini, niin mene hyvä nimim. Tervemenoa sitten syksyllä jonnekin mökille tai aarniokämpälle noin viikoksi täydelliseen nettipimentoon, koska aion onnitellla Reiskaa uudestaan ja entistä suuremmin kirjaimin sitten, kun hän käy siellä Ruotsin Kuninkaallisessa Sairaalassa paremmalla menestyksellä ja hän saa lopullisen voittonsa symbolin noista hallintoprokuraattoreista.

        Edellisessä tervehdyksessäni kysyin (mm.): "Ja olettekohan jätkät nyt ihan varmoja, ettei teillä ole sitä, mikä vie kalatkin vedestä?"

        Ylläolevalla primitiivireaktiollasi Sinä, nimim. Tervemenoa, taisit juuri antaa siihen ainakin omalta osaltasi vastauksen, että "on". Narskuttelet hampaitasi, kun trans-kollegasi saa huomiota ja hän on saamassa pian sen, minkä eteen on valtavasti ponnistellut, sekä muutenkin voittamassa suuren taistelunsa julkista valtaa vastaan, mutta Sinulla ei mene yhtä hyvin.

        Vetipä "doctori" ison hernepuskan nenäänsä kun hänelle vihjailtiin aloitusviestin virheellisestä otsikoinnista. Pitkällä jaarittelulla asian sivusta yritti sitten peitellä tyhmyyttään.


      • Dr-Schultzenberger

        No eipä ihan noinkaan. Enhän kirjoittanut värssyäkään otsikoinnista edellisessä kirjoituksessani, etkä Sinä itsekään otsikon "virheellisyyteen" takertunut, ja ihan hyvä, koska ei se ole mitenkään virheellinen. Ihan kirjakielistä suomea se on.

        Sensijaan vedin ison hernepuskan nenääni siitä, kun uhkailit "viestieni ilmiantamisella ylläpidolle" (Sic! Kuvaavaa: vainoharhaan taipuvainen ilmiantajayhteiskunta / urkintayhteiskunta / totalitäärinen yhteiskunta / sensuuri jne...), vaikka niissä ei edes ole mitään "ilmiannettavaa"; päinvastoin, nämä onnitteluviestini ovat olleet aivan poikkeuksellisen ystävällisiä ja lämminhenkisiä jopa siihen nähden, kuinka itsekin yleensä kirjoitan, puhumattakaan muiden kirjoittajien - transseksuaaliutta tunnustavien - keskinäiseen epäsolidaarisuuteen ja aggressiiviseen solvaamiseen. Sitähän en tietenkään tiedä, mitä ylläpito mahtaisi ajatella näistä 'ilmiannoistasi' ja suostuisiko se äkseeraamaan Sinun käskyjesi mukaan. Ja siks'toiseen, mikä ihme tämä ilmiantoinstituutio edes on ja mihin sitä muka vielä erikseen tarvitaan, kun eikös se ylläpito istu koneellaan ja lueskele alaisiaan palstoja elämäntyökseenkin koko ajan? Ja useimmiten ne palstan "sheriffit" ovat kai mukana keskustelussa itsekin (joka toisaalta aiheuttaa kyllä tietynlaisen puolueellisuus- taikka jääviysaspektin) rekisteröidyillä nikeillä, joten en ymmärrä ylisummaan tätä innokasta ilmiantajajärjestelmää, ja vielä eritoten en ymmärrä motiivejasi nyt tässä tilanteessa, kun viestini ovat sisältäneet kylläkin väärinkäsityksestä aiheutuneen asiavirheen, mutta ne ovat olleet hengeltään ylen positiivisia, sekä itseeni että palstan yleiseen luonteeseen nähden.

        Mutta näin sitä taas eksyttiin syrjään alkuperäisestä aiheesta, joka oli Reiskan sinnikkyys ja voitto - ainakin syksyllä - kolmekymmentä jaettuna kymmenellä -vuotisessa sodassaan viranomaisia vastaan.


      • Olet_tyhmä_trolli

        "Enhän kirjoittanut värssyäkään otsikoinnista edellisessä kirjoituksessani, etkä Sinä itsekään otsikon "virheellisyyteen" takertunut, ja ihan hyvä, koska ei se ole mitenkään virheellinen."
        "Tänään Reiska pääsee seksuaalileikkaukseen !" -> "Ahaa - tarkoititkin sukupuolenkorjausleikkausta vaikka aloitus otsikkosikin antoi ymmärtää että "Reiska" menisi leikattavaksi homoksi-lesboksi-biksi-heteroksi (valitse oikea vaihtoehto)."
        "Ja siks'toiseen, mikä ihme tämä ilmiantoinstituutio edes on ja mihin sitä muka vielä erikseen tarvitaan, kun eikös se ylläpito istu koneellaan ja lueskele alaisiaan palstoja elämäntyökseenkin koko ajan?"
        Sinulla varmaankin on aikaa istua koneella lukemassa ne kymmenet tuhannet uudet viestit jotka tulee päivittäin. Olisit varmaankin yhtä nopea toimessasi kuin joulupukki jouluaattona.
        "Ja useimmiten ne palstan "sheriffit" ovat kai mukana keskustelussa itsekin "
        Tiettävästi tällä palstalla ei ole omaa luotsia (sheriffi oli ikivanha nimitys) mutta sellainen tarvittaisiin.
        Asiattomat viestit voidaan hoitaa vain lukijoiden ilmiannoilla. Samaa käytetään myös muualla, esimerkiksi Facebook eräänä suurimpana.
        Mielenkiintoista lukea näitä laajoja purkauksiasi. Ne on laadittu tyyliin "ai minäkö - enhän toki O:) ". Selität kovin viestiesi olevan hengeltään ylen postitiivisia, mutta tämä lukijajoukko on siksi järkevää että huomaa nuo toistuvat tölväisysi (muutama esimerkki: 'ONNEA REISKA (kaikessa naiseksitulemis-päähänpinttymäsi traagisuudessakin) !!!', 'OLET REISKA TOSI ÄIJIEN ÄIJÄ !!!', '-huipentuma miehen suunnattomalle ja äärettömän uuvuttavalle viranomaistaistelulle', 'Eikä Reiska ole siks'toiseen "transnainen", vaan mies.' '- transseksuaaliutta tunnustavien -'). Sinua varmaankin harmittaa kun pitkät ja (mielestäsi) hienosti laaditut vittuiluviestit ei aihetua haluamaasi kirjoitustulvaa.


      • Dr-Schultzenberger

        Take it easy my friend, take it easy.

        "Sinulla varmaankin on aikaa istua koneella lukemassa ne kymmenet tuhannet uudet viestit jotka tulee päivittäin. Olisit varmaankin yhtä nopea toimessasi kuin joulupukki jouluaattona."

        Kirjoitinkin: "eikös se ylläpito istu koneellaan ja lueskele a l a i s i a a n palstoja...". Siis ei niin, että yhden henkilön tai pienen ryhmän taakkana olisi kaikkien palstojen kaikkien viestien siveydenvartiointi. Ja ok, luotsi taitaa olla nykyään oikea nimitys.

        "...tämä lukijajoukko on siksi järkevää että huomaa nuo toistuvat tölväisysi..."

        En tölvi, vaan kirjoitan aiheesta ulkopuolisen näkökulmasta, myöskään tuntematta täsmällisesti trans-hygienispoliittista terminologiaa. Onko se jokin este tälle palstalle kirjoittamiselle? Kuinka monta vuotta alaa opiskeltuaan on lupa kirjoittaa? Eikö esim. akvaariopalstalle saa kirjoittaa, jos ei itsellä ole akvaariota, mutta on sensijaan lukenut netistä akvaarioharrastuksesta ja on ehkä nähnyt muutaman akvaarion "livenä"? Eikö lihasrappeumapalstalle saa kirjoittaa rohkaisu- ja kannustusviestejä, jos ei ole itsellä lihasrappeumatautia eikä siten tunne aiheen kaikkia puolia eikä termistöä? Onko sana vapaa tällä palstalla?

        "Sinua varmaankin harmittaa kun pitkät ja (mielestäsi) hienosti laaditut vittuiluviestit ei aihetua haluamaasi kirjoitustulvaa."

        No onhan se mukavaa osallistua vilkkaaseen keskusteluun, kyllähän se ihan totta on. Olisiko sellainen palsta unelmasi, johon satelee vuodessa alle viisi viestä ja joka ei näyttäisi kiinnostavan ketään? Sekö on käsityksesi keskustelusta? Niin että turpa rullalle vaan, hys hys?

        Ja olen jo myöntänyt sekä pahoitteluni osoittanut, että siinä otsikossa oli asiavirhe, joka johtui väärinymmärryksestäni, mutta siinä ei ole loukkausta, tölväisyä eikä kielioppivirhettä. Aloitukseni oli siis väärä hälytys - vielä. Mutta pidetään säie hengissä ja elävänä, niin se ajankohtaistuu vääjäämättä joskus syksyllä uudestaan, ja onnittelen päähenkilöä silloin toistamiseen ja aiheesta, sillä kertaa huolellisemmin tarkastetuin esitiedoin.

        Jos tämä antoisa keskustelusäie nyt jonkun hepulin saaneen hermokimpun ponnistelujen vuoksi poistetaan, joudun tekemään uuden sitten kun Reiska on saanut viranomaistaistelunsa lopulliseen päätökseen ja hänellä on jalkovälissään kuitti siitä.

        Nimim. Olet_tyhmä_trolli , mahdatkohan olla aavistuksen liian hermoheikko, kun suutut mitättömistä?

        Palataan asiaan. Nyt minun täytyy mennä nukkumaan. Naukkaile Sinäkin sillä välin vähän vodkaa tai Whiskey'ä, ja "take it easy". Se tekee äreälle mielelle hyvää.


      • opitaan.asiat

        "kirjoitan aiheesta ulkopuolisen näkökulmasta, myöskään tuntematta täsmällisesti trans-hygienispoliittista terminologiaa. Onko se jokin este tälle palstalle kirjoittamiselle? Kuinka monta vuotta alaa opiskeltuaan on lupa kirjoittaa?"

        Olisi hyvä tietysti osata terminologia, ja muistaa erityisesti, että tulee käyttää vain LGBTDCBMQ(miten se rimpsu menee?)-liikkeen hyväksymiä virallisia termejä, joita kehitetään jatkuvasti lisää, ja entisiäkin tarkastetaan säännöllisesti. Ethän halua olla FOOBIKKO käyttämällä vääriä sanoja?

        Itse arvioisin, että sellainen 1-2 vuoden opiskelu riittää jo peruskeskusteluun, edistyneempään mielipiteen vaihtoon sitten tarvitaan jo ehkä viiden vuoden opinnot, SETA:n kurssit mukaan lukien. Joku quuer-tutkimuksen appro olisi eduksi.


    • luluO

      Dr. Rectum on kirjoittanut tänne paljon, mutta ei kuitenkaan oikeastaan mitään! Toisaalta jos vetää Vodkaa ja Viskiä, mitä muutakaan voi odottaa. Suoraan sanottuna pateettinen ja säälittävä aloitus ja jatkot. :D

    • MitäVikaaAloituksessa

      oli, ei niin mitään? Doctor kertoi hyvin suorasti, että hän ei sukupuolenkorjausta ymmärrä. Samalla hän kuitenkin yhtä selvästi kertoi, että hän arvostaa tämän taisteluni voittoa. Kirjoitus tapa tosin on melko lennoskas.

      Osa näistä ts ihmisistä vetää herneen nenäänsä jokaisesta asiasta.

    • Tapahtukoontahtosi

      Nyt vaan onnea.tuliko jollekin pillu vai kyrpä,mitä väliä kumpikaan ei tuu toimimaan.tosin itse olen tyytynyt olemaan operoimaton transsukupuolinen nainen.koska en harasta sexsiä.synnyin intersukupuolisena.voihan olla että saa paremman mielen operaation jälkeen.

      • Tyylinsä_kullakin

        Nyt pudotan sinut sieltä interin norsunluutornista. Sinullakin olisi ollut mahdollisuus saada täysin toimiva pillu, mutta kun haluat pitää kyrpäsi. Olet siis edelleen transsukupuolinen, leikkauksen käyneet on naisia.


      • SoriPojat
        Tyylinsä_kullakin kirjoitti:

        Nyt pudotan sinut sieltä interin norsunluutornista. Sinullakin olisi ollut mahdollisuus saada täysin toimiva pillu, mutta kun haluat pitää kyrpäsi. Olet siis edelleen transsukupuolinen, leikkauksen käyneet on naisia.

        Maapallolla ei ole yhtään transnaista jolla on toimiva pillu. Panemiseen joillekin kelpaava kolo löytyy, mutta toimivaa pillua ei kenellekään ole tehty.


      • eioleaitoja
        SoriPojat kirjoitti:

        Maapallolla ei ole yhtään transnaista jolla on toimiva pillu. Panemiseen joillekin kelpaava kolo löytyy, mutta toimivaa pillua ei kenellekään ole tehty.

        Yhtä paljon kuin muovisladdi on oikea molo.


      • tgyght
        Tyylinsä_kullakin kirjoitti:

        Nyt pudotan sinut sieltä interin norsunluutornista. Sinullakin olisi ollut mahdollisuus saada täysin toimiva pillu, mutta kun haluat pitää kyrpäsi. Olet siis edelleen transsukupuolinen, leikkauksen käyneet on naisia.

        Ei pillun kopio tee sinusta naista sen kummemmin kuin kyrvän omistavastakaan, samoja transtaustaisia kumpikin olette ikuisesti.


      • MillainenOnToimiva
        SoriPojat kirjoitti:

        Maapallolla ei ole yhtään transnaista jolla on toimiva pillu. Panemiseen joillekin kelpaava kolo löytyy, mutta toimivaa pillua ei kenellekään ole tehty.

        pillu. Asiantuntijana voit sen varmasti kertoa.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe