Valitse siunaus

Tuetaan-Israelia

tämä on helvetistä tullut ajatus:
"Tiesitkö, että Israelin ja palestiinalaisten välinen konflikti saattaa ulottua sinunkin lähikauppaasi? Niissä saatetaan nimittäin myydä tuotteita, jotka on valmistettu Israelin palestiinalaisalueille rakentamissa siirtokunnissa, jotka ovat kansainvälisen oikeuden mukaan laittomia. Nämä tuotteet saatetaan merkitä virheellisesti israelilaisiksi tai jättää alkuperä kokonaan merkkaamatta. Alkuperä merkkaa -kampanjassa vaadimme siirtokunnista tuleviin tuotteisiin merkintää, joka kertoo niiden todellisen alkuperän."

1 Ms 12:3 "Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

Ja tämän mukaan, kaikki jotka noudattavat epapin ohjeita ovat kirottuja.

18

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTS--

      Ei! Vaan kaikki jotka auttavat heikommassa asemassa olevia, kuten esimerkiksi palestiinalaisia, ovat toki tietenkin toki SIUNATTUJA!

      HYVÄ!

      • Mitä ajattelet arabien harrastamasta laittomasta Pohjois-Afrikan miehittämisestä?


      • ei-heikkoherm

        Kts ei ilmeisesti tiedä mitä Psalmissa 139 sanotaan

        Jumala, jospa sinä surmaisit jumalattomat!

        Ja te murhamiehet, väistykää minusta pois!

        Sillä he puhuvat sinusta petollisesti ja lausuvat turhaan sinun nimesi - nuo sinun vihollisesi.

        Herra, enkö minä vihaisi niitä, jotka sinua vihaavat, enkö inhoaisi niitä, jotka sinua vastustavat?

        Kaikella vihalla minä heitä vihaan, he ovat minun omia vihollisiani.

        Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni.

        Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle.

        Palestiinalaiset tulee jättää vain oman onnensa varaan. Noita ei tule tukea ainoastaan siinä tapauksessa, jos heille saa samanaikaisesti julistaa Jumalan Pojan muuttavasta voimasta.


      • Ihanata-siunata-

        Yk pakolaisjärjestö UNRVA sääntöjen mukaan vain palestiinalais statuksen saaneet ovat oikeutettuja saamaan Unrvan myöntävän tuen. Joten on turha antaa listukea terrorille.

        Eikä Paleilla ole edes raamatullisia oikeuksia saada uskovilta raha- avustusta, koska he eivät täytä raamatun antamia ehtoja!

        Psalmi 53:5 "Eivätkö he mitään käsitä, nuo väärintekijät, jotka saavat leipänsä syömällä minun kansaani, eivätkä avuksensa huuda Jumalaa?

        Siinä heidät (palet) valtaa kauhu, missä ei kauhistavaa ole; sillä Jumala hajottaa niiden luut, jotka sinua saartavat. Sinä saatat heidät häpeään, sillä Jumala hylkää heidät.

        Oi, että Israelille tulisi pelastus Siionista! Kun Jumala kääntää kansansa kohtalon, silloin Jaakob riemuitsee, Israel iloitsee


      • Heitä tukee arabi iran ja muut maat, mutta Israelia ei tue kukaan.


      • onkosionistihihhulipöljä

        Iran ei ole arabimaa pöljä.


    • Jos palestiinalaiset ovat heikossa asemassa, sinun pitää valittaa niiden johtajille, jotka rakentavat avustuksilla palatseja itselleen, ja pistävat heikoimmat tunnelitöihin ja kamikazehommiin.

    • Autetaan-Israelia

      1 Ms 12:3 "Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

      Ja tämän mukaan, kaikki jotka noudattavat epapin ohjeita ovat kirottuja.

      Palestiinalais kansan johtajat ovat väkivaltaisia murhamiehiä ja heitäkö sitten tulisi kristittyjen tukea, ei ikinä.

      Joten palet syystänsä kärsivät ja hyvä näin. Koska heillä on väärä opetus, niin he eivät tule voittamaan.

    • SiunausIsraelinkautta

      On valtavan hyvä ,että Israel tuo työpaikkoja palestiinalaisille,niin omassa maassa kuin palestiinankin alueella. Saahan suomeenkin tulla ulkomaisia yrittäjiä työpaikkoineen. Ne miljardit mitkä virtaa palastiinalaisalueille ei kohtaa köyhiä vaan terroreita ja heidän klaaniperheitään. Kyllä siellä Palestiinalaisalueilla on HULPPEAMPIAKIN puolia,mutta niitä ei näytetä maailmalle,vain köyhyyttä,että rahaa maailmalta virtaisi myös niihin maanalaisiin terroritunneleihin.No vetäsihän se Egyptihi jo siitä merestä joen,niin tunnelit täyttyivät vedellä sieltäpäin.Israelin JUMALA ei torku!

    • MökkiTaivaissa

      Tässä jälleen näkee äärikummajaisten "Israelin siunaamisen" todellisen motiivin: oma hyöty. Kun "siunaa Israelia", alkavat omat bisnekset sujua, saa kaikenlaista hyvää itselleen, tai näin ainakin äärikummajaisille uskotellaan ja mikä traagisinta: äärikummajaiset uskovat tuon.

      Jos moista raamatunjaetta ei olisi, Suomen hellarit paskat viittaisivat juutalaisille.

      Täytyy kyllä todeta, että mitä todennäköisimmin tuon raamatunjakeen äärihölmöille ovat osoittaneet juutalaiset itse...:"Kato mitä tossa lukee. Kun siunaat meitä ja lähetät rahaa Israeliin, saat hitonmoiset siunaukset. Voi lahjoittaa myös tiliotteella, tai mieluummin suoraveloituksella. Mitä enemmän annat rahaa, sitä enemmän Jumala sua siunaa. Joo. Testamenttaa mökkis, niin sulla on oleva asunto taivaissa!"

      Palkestiinalaisten siunaamisesta ei Pyhä Kirja sano mitään, joten veli KTS on nyt kyllä lukenut jotain, ainakin kristilliselle kirkolle ennen tuntematonta apokryyfiä.

    • ja-kiireellä

      Jer. 12: Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani, jotka koskevat siihen perintöosaan, minkä minä olen antanut kansalleni Israelille:

      "Katso, minä tempaan heidät pois heidän maastansa, ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä.

      Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidät pois, minä jälleen armahdan heitä ja palautan heidät, itsekunkin perintöosaansa ja itsekunkin maahansa. Ja jos he (hamasit ym) oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin (bal allahin) kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen.

      (tässä on Israelin Jumalan rauhan ehdot kaikille Israelin vihollisille, palestiinalaisten on siis vain alistuttava näihin rauhan ehtoihin.)

      Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan, sanoo Herra." Katso video niin baal asiakin selviää. http://www.tv7.fi/ vod/player/?program=26901

      KTS:sänkin on aika luopua vihan pidosta ja tehdä parannus.

    • HerraElää

      Edelleen Jeremia 12 neuvoo "palestiinan terroristeja"

      "Ja jos he (hamasit ym) oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin (bal allahin) kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen."

      Mutta Israelin Jumala ei hyväksy sinne islamilaisia oppeja.

      Koraanin jeesus on Raamatun ilmoittama antikristus.

    • Saas-nähdä

      Ja tuo antikristua islamin mahdi toimii gazzassa, Syyriassa, Irakissa, Iranissa ja tavalla jos toiselle ympäri maailmaa.

      USA:n presdentin vaalit ovat ilmeisesti tärkeimmät asiat isisin ja islamilaisen terrorin vastaisessa taistelussa.

    • poistaPahaKeskuudestasi

      Palestiinan pakolaisten avustaminen kuuluu allahin kuu jumalalle, eikä Kritityille!

      • raamatussaJa

        koraanissa enemmän yhtäläisyyksiä kuin eroja...


      • ilman-armoa
        raamatussaJa kirjoitti:

        koraanissa enemmän yhtäläisyyksiä kuin eroja...

        Koraani on muhamedin keksimä väärennös raamatusta ja siitä tuli mitä julmim lakikokoelma.


      • raamattuSeHerttainenOn

        irlannissakin pistää ihmiset tappamaan toisiansa,
        sama kirja kädessä...


    • moosesmoosesbisnesbisnes

      Niinsanotulla israelinsiunaamisella ei juuri herranhuonetta rakenneta. On parempiakin bisneksiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe