Mummo kuoli

InMemoriam

Ei kerennyt woohoo hoitamaan mummoa.

167

5360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemppiäjavoimia

      Vaikka kuka on mitä mieltä Jassusta niin tuo ei silti ole vitsin aihe tai vittuilun.
      En mäkään tuosta naikkosesta tykkää mutta surullista silti kuulla tuollaisia uutisia.

      • pimpelipoms

        Jokainenhan täältä joskus lähtee, tää on elämää ei sen enempää. Kuolema kuuluu myös osana siihen, se on ihan luonnollista.


    • a-fact

      Ei ap mitään vittuillutkaan. Totesi vain faktat; mummo kuoli eikä woohoo ehtinyt hoitamaan.

      • moeriweporipero

        Joulun viettoon piti valheellisin perustein lähteä monta viikkoa etuajassa hoitamaan mummoa, mutta ei tainnutkaan ehtiä kun oli mukavampaa puuhaa. No, tuskin Jassua kaduttaa tai hävettää että mummon viimeinen joulu meni Jassun tuittuillessa.


      • Farmurborihimmel
        moeriweporipero kirjoitti:

        Joulun viettoon piti valheellisin perustein lähteä monta viikkoa etuajassa hoitamaan mummoa, mutta ei tainnutkaan ehtiä kun oli mukavampaa puuhaa. No, tuskin Jassua kaduttaa tai hävettää että mummon viimeinen joulu meni Jassun tuittuillessa.

        Mummo itkee nyt taivaassa viimeistä jouluaan.


      • tökeröä

        Mitäs jos mummo ei ole halunnutkaan että olisi nuoremmille vavaksi moni mummo haluaa ett jokainen saa elää omaa elämäänsä
        Hoitokodit on täynnä mummoja joita hoitaa hoitajat
        Eikä muuta seuraa olekkaan kun eivät lapset käy katsomassa
        Joten eiköhän olla syyllistämättä


    • Kiireinenarki

      Onkohan pariskunnalla aikaa tulla hautajaisiin ja perunkirjoitukseen vai pistetäänkö vaan surunvalittelut instaan?

    • kenguruloikkaaja
      • SattumanSatoa

        Sattuipas, kun Jassu oli juuri edellisenä iltana kerinnyt Instassa harmitella sitä, että exänsä hengittää.


    • zxcxzczxzx

      Nythän Jassu pääsee vinttikomerosta ja riittäis talossa tilaa kotivävyllekin, aussille tai jollekulle muulle miehelle. Mutta miten riittä Helkan palkka talon ylläpitoon nyt kun mummon eläke- ja omaishoitajatuloja ei enää ole? Meneekö Jassun perintötalo myyntiin?

    • 1231231

      Enpä usko että aussia nähdään tästäkään huolimatta Oulussa. Jassulla on paluulippu valmiiksi maksettuna, joten Ouluun lennetään yksin. Epätodennäköistä on että enää palaa. Oulussa on järjestettävä mummon asioita ja hoidettava omaa avioeroa ym, kaukorakkaus ruostuu ja ja ja....

      • MMMmmmu

        on se Jasmin niin tärkeässä asemassa, että iltiksessä mainitaan mummon kuolemasta, vaikkakin joku taitaa työkseen seurata muutamien instaa ja facea. Joka tapauksessa osanottoni.


      • jotainrajaa
        MMMmmmu kirjoitti:

        on se Jasmin niin tärkeässä asemassa, että iltiksessä mainitaan mummon kuolemasta, vaikkakin joku taitaa työkseen seurata muutamien instaa ja facea. Joka tapauksessa osanottoni.

        Toivottavasti Jassu kunnioittaa edesmennyttä mummoaan sen verran , ettei mainosta instassaan, että mun blogiin liittyen. Iltis kun julkaisee joka jutusta kirjoituksen, mitä Jassu vaan julkituo.


      • Ku-saa-nauraa

        No niin julkaisee höpö martinastkin. Se on ip lehtien taso. Kaikki dingeli dongelit kiinnostaa kansaa nykyään.


    • RIPmummo

      Kait se aussivävy nyt hautajaisiin saapuu. Onhan hän jo melkein sukuun kuuluva. Anopin kanssa ei muutenkaan ole paljoa kerinny mielipiteitään vaihtamaan...
      Ps. Nyt Pikkujassu saa vaihtaa huonetta..

    • alahantullajo

      Voisin kuvitella, että Jassu on erittäin tyytyväinen tähän mainioon syyhyn palata äidin hemmoteltavaksi! Ei tarvitse nyt keksiä syytä paluuseen, vaan mummo järjesti sen!

    • Maneater

      Saas nähdä kehtaakohan ladon ovi tiihutella julkisuudessa mummun kuolemalla kun itte tunnetusti makoili, ryyppäs ja nussi pöörthissä viimeiset kuukaudet. No ainakaan mummun ei enää tarvitse hävetä lastenlastaan.

    • jasmiinintuoksu

      Jassu olisi voinut pitää lupauksensa joulun jälkeen ja hoitaa sairasta mummoaan, koska ikääkin oli jo noin paljon, mutta tuskin Jassu potee huonoa omaatuntoa. Ei hänellä sellaista olekaan. Rauha mummon muistolle.

    • käyttäydy.edes.nyt

      Osaanottoni Helgalle sekä Jasminille. Nyt Jasmin sinun ei enää tarvitse kilpailla äitisi huomiosta. Toivottavasti osaat käyttäytyä ihmisiksi hautajaisissa ja äitisi suruaikana.
      Voimia Helga äidille nyt ja tulevaisuudessa.

      • Eitakuullatule

        Jassu mihinkään hautajaisiin tule....niin mua woohoo thisismylife....tuolta lähde parinkymmenen tunnin lennoille, jonku mummon vuoksi.
        Turhaa edes ajatella asiaa....


    • vihreää

      täytyy todeta tämän ketjun perusteella, että eräiden ihmisten ilkeilyn ja piikittelyn halu ylittää sopivaisuuden rajat.

      • töksistätöks

        valivali.....


      • Menessiitähus

        Ihan yhtä sopivaa, kuin Jassukan omat avautumiset paskalehdistölle..


      • ormas

        ... no enhän minä mitään, mutta kun se ite on tuommonen... joopati joo.


      • Australiankiima

        Jasso, älä puolustele itseäsi täällä...mieti sun tekemiä törkeysiä....
        Hakkaa mennen tullen nämä muut.
        Ja oikeassahan täällä ollaan, niin piti mummosta pitää huolta, mutta kiima veikin ausseihin.
        Ei siinä mummot enää tilaa vie.
        Jasso, kyllä vielä vanhempana EHKÄ tajuat, mitä teit...mutta epäilen, että tuon itserakkauden taakse pääseminen kestää vuosia ja järjen valo on pois....
        Nyt lyödään, vetoa...tuletko kuoppajaisiin ja jos et, niin mikä on tekosyysi....

        Siinä ei ole ilkeydellä mitään tekoa, hei, me vaan tunnetaan sut ja sun itsekkyytesi niin hyvin.....
        Minäminäminä....joka paikassa 24/7

        Mummotkin kumoon.....


      • lmj

        Lopetin ketjun lukemisen,
        eikö ihmisillä ole enää mitään empatiaa/ myötätuntoa/ tunneälyä?
        (tai mitään muutakaan siellä jossain korvien välissä???)


    • meikätyttöpoika

      Eiköhän monen muunkin vanha mummo ole kuollut, siitä ei vaan tarvitse tehdä numeroa? Mutta asialla kuin asialla tyrkytetään julkisuuteen, vrt. Aitolehden sisaren kuolema, Aitolehti keikisteli kuvissa puolialastomana artikkelissa missä sisarensa kuolemasta kerrottiin!!!

      • Vähänhäpyä

        Herran jumala!! Väitätkö että woopotiwoo keikistelee nyt Kansan Uutisissa ulkosynnyttimet paljaana mummoaan surren? Aika rajuja väitteitä tuommoiset!!


    • HiemanRajaa

      Mun mielestä on kyllä vähän mautonta, että 97-vuotiaan vanhuksen kuolemasta kerrotaan esim. Seiskan VIIHDEuutisissa. Olkoonkin vaik minkä tyrkyn mummo. Miltähän tuo Helgastakin tuntuu.

      • Missäsitmuka

        Missä osiossa asiasta pitäisi kertoa? Talousuutisissa vai urheilusähkeissä ellei peräti vitsipalstalla?


      • hhjtk

        Myös minua häiritsee lehdistön tapa ilmoittaa jonkun, tunnetun/muuten julkisuudesta tunnetun henkilön, saati tämän, joka ei käsittääkseni itse edes ollut "julkkis", kuolemasta viihdeosiossa. Jos nuo yleensä täytyy uutisoida, voihan ne laittaa vaikka esim. iltiksen perhepalstalle. Vai pitääkö kansalle olla sirkushuvit? Ennen oli ennen, toimittajiltakin vaadittiin muutakin, kuin instan ja facenyms. kyttäämistä, varmaan se kopsaaminen tulee halvemmaksi, kuin asianosaisten haastatteleminen. Voimia Patalantielle..


      • pspspspspsps

        Se on muuten PATALAISKANTIE, ei Patalantie..


      • adadad
        pspspspspsps kirjoitti:

        Se on muuten PATALAISKANTIE, ei Patalantie..

        et viitsisi......


      • ajan.kuva
        Missäsitmuka kirjoitti:

        Missä osiossa asiasta pitäisi kertoa? Talousuutisissa vai urheilusähkeissä ellei peräti vitsipalstalla?

        Eiköhän nuo tuollaiset pitäis pysyä ihan vaan poissa esim. seiskasta...joku roti asioissa.


    • Mummunmökki

      Meneekö mummun mökki vasaran alle? Siivoojan liksoilla ei omakotitaloa pyöritetä jos on öljylämmitys ja meinaa pitää mökin kunnossa. Perusremontteihin menee helposti tonneja vuodessa. Vai lähteekö Tzääs töihin ja osallistuu mummun elämäntyön vaalintaan?

      • joku.raja

        Meinasitko ostaa kun sitä niin peräänkuulutat???


    • Tiinamari66

      Itsellä kuoli mies vähän toista vuotta sitten, sisko itsenäisyyspäiväiltana ja setä tammikuussa. On raskasta aikaa. Ihan varmaan jossain sydämensä sopukoissa Jassullekin. Mutta jotenkin ajattelen, että vetää mummo-kortin esiin vielä monta kertaa. Mutta miksi ei hoitanut mummoaan ajallaan vaan lähti muille maille?
      Oma mummoni on vähän Jassun mummovainaata nuorempi (95). Hän on menettänyt miehensä, kolme poikaansa, kaksi lastenlastaan ja yhden lapsenlapsenlapsensa. Tietysti Jassulla suru, mutta sanonnan mukaan tyrkky myy vaikka mummonsa päästäkseen julkisuuteen. Valitettavasti

      • 1231231

        Ettei vain olis seiskan kustantamat hautajaiset ja koko paketti yksinoikeudella seuraavan viikon seiskassa. Kuvia surevasta, mutta huolellisesti meikatusta ja kammatusta Jassusta uudessa pikkumustassaan.


      • kesätullee
        1231231 kirjoitti:

        Ettei vain olis seiskan kustantamat hautajaiset ja koko paketti yksinoikeudella seuraavan viikon seiskassa. Kuvia surevasta, mutta huolellisesti meikatusta ja kammatusta Jassusta uudessa pikkumustassaan.

        Evvk kenenki hautajaiset. Ilimoja pitelee....


    • niinmuahjawoohoo

      Jokohan Jassu on kiirehtinyt Helkan tueksi Ouluun vai ihaileeko viinilasillisen kera bungalowin patiolla koipiaan? Nyt on hyvät syyt olla palaamatta enää tän nykyisen rakkaan kainaloon, kun on hautajaisia, perunkirjoituksia yms sellaista hoidettavana sen oman avioeron lisäksi. Pitää ehkä vielä Boroottiin reissata. Ei millään kerkee ja hupsista vaan niin on jo uusi rakas jossain, jonka kanssa sovitaan fyysisesti vielä paremmin yhteen eikä koskaan, ikinä olla oltu niin samiksia ja niin rakastuneita, woohooo!

    • shypig

      Tätä ketjua lukiessa tulee mieleen Mikkoset. Ensin haukutaan ja tuomitaan suunnilleen kaikki muut ihmiset ja sitten kun p*ska osuu omaan tuulettimeen itketään toisten ihmisten ilkeyttä.
      Vähän sama Jassulla. Exät ovat paskoja ja kaikki ovat kateellisia Jassulle. Ensin valittaa kun ex hengittää ja sitten oma mummo kuolee. Siihen tuumataan että Karma se varmaan oli, niin joku kukkahattu heti huutelee ihmisten ilkeydestä.
      Ihmettelen muutenkin näitä ö-luokan julkkiksia. Pitääkö joka halvatun asia tuoda julkisuuteen. Jassukin voisi jättää äitinsä ja mummonsa rauhaan. En usko, että mummo tälläista p*skajulkisuutta halusi.

    • kenguruloikkaaja

      Tuleekohan Denu-pappa mummon hautajaisiin? Olisi söpöä, kun Hongankolistajan molemmat papat olisivat arkunkantajina. Myös Oskari-Olematon voisi olla arkunkantajana sekä Höyryveturipuiston paapat.

      Kutsutaanko hautajaisiin myös Seiskan toimittajat ja erityisesti Hanna Juntto, joka tekee lehteen erikoisreportaasin hautajaisvieraiden asuista? Laittaako hautajaisten tärkein henkilö Hongankolistaja hautajaisiin suuren lierihatun ja aurinkolasit suuren maailman tyyliin ja varastaa kaiken huomion itselleen, kuten aina?

    • kjhkjgjgkjkj

      Seiska kustansi jo Kooman hautajaiset, pullanköntöt kahvit, miksei sitten myös mummon. Pääsishän Jassu taas tekeen töitä ja vähän tienaamaan, meikkilaukku alkaakin varmaa olla jo typötyhjä.

      • turhaanirvistelet

        Jassusta Seiska on kirjoitellut, ei mummosta, joten miksi kustantaisi hautajaisia. Ei ne hautajaiset ole edes Jassun huolehdittavana. Saman verran, ellei enemmänkin on Jassu tienannut jutuistaan, kuin ennenkin. Joka viikko on ollut infoa seiskalivessä.


    • niinmuahjawoohoo

      FB: jasminmantylaofficialKiitos kaikille osanotoista mummini eiliseen kuolemaan liittyen. En juuri tällä hetkellä jaksa vastailla kaikille erikseen, mutta jokaisen viestin olen lukenut ja ne ovat lämmittäneet sydäntä. Joten iso #kiitos Olen ihan ok, Luojan kiitos mun ihanasta rakkaasta, jonka kainaloon on ollut hyvä käpertyä. Tällaisina hetkinä sitä arvostaa yli kaiken sitä henkilöä, joka todellakin on tukena, ymmärtää ja rakastaa sua."

      Minä olen, minua tuetaan, minua muistetaan, minun rakas, minä, minä, minä. Entäs äitiparka? Ei sitten tullut mieleenkään. No, eihän Jassu osais ketään tukeakaan, woohottais vaan minä, minä, minää. Minun suru, minun menetys, minun itkut. Ouluun paluusta ei riviäkään vaikka kai sinne on pitkin hampain lähdettävä aussiukon kainalosta, ellei pakollinen paluu sattuis juuri parin päivän päähän niin lennetäiskö sinne ollenkaan, just asking. Nythän sillä on sopiva aihe kiristää ukko mukaan, en silti usko että saa sitä mukaansa. 4000-5000e kun palaa kepeesti hotellikuluineen viikon visiitistä.

      • minäminäminäentiedä

        Aika merkillistä. Pitäiskö Jassun selvitellä Helgan tuntoja omassa facessaan kaiken kansan luettavaksi? Helgalla on oma face ja hän kertoo ITSE, jos haluaa niistä infota. Sekin näkyy sua kiukuttavan, kun et vielä tiedä Jassun suunnitelmasta, koska palla Ouluun, vai mitä on tekemässä.


      • xmamcj
        minäminäminäentiedä kirjoitti:

        Aika merkillistä. Pitäiskö Jassun selvitellä Helgan tuntoja omassa facessaan kaiken kansan luettavaksi? Helgalla on oma face ja hän kertoo ITSE, jos haluaa niistä infota. Sekin näkyy sua kiukuttavan, kun et vielä tiedä Jassun suunnitelmasta, koska palla Ouluun, vai mitä on tekemässä.

        Ei tietenkään facessa, vaan rahaa vastaan hymyssä ja seiskassa, montamonta viikkoa. Vakavasti ottaen, ketä kiinnostaa....


      • yhyyyminunminä

        Ompas kyllä omahyväinen kakara tuo Jaska.


    • OulunIsoinHo

      Olisi Jassu ollut äitinsä tukena hoitamassa mummia että Helkakin olisi saanut vapaata raskaasta omaishoitajan tehtävästään. Olihan tiedossa ettei mummi kauaa elä. Mutta piti lähtä uuden ukon matkaan kauas Ausseihin josta ei niin vaan pian pois tullakaan. No mutta kumpi oli rakkaampi, uusi vieras äijä vai mummi?

      • pötypuhetta

        Ausseista pääsee reilussa vuorokaudessa takaisin Suomeen. Ei sen kauempaa kestä. Eiköhän se ole Helgan ja Jassun yksityisasia, kuinka ovat asiat sopineet, ei siinä rakkauden määrää mittailla.


      • Tiedostakiitollinen

        No mikä on Mäntylöillä yksityisasiaa? Helgan saamat vibraattorit, Dennisin nips-naps operaatiot ynnä rajut rakastelutaidot jne? Kerropa sinä.


      • kunhanutelet
        Tiedostakiitollinen kirjoitti:

        No mikä on Mäntylöillä yksityisasiaa? Helgan saamat vibraattorit, Dennisin nips-naps operaatiot ynnä rajut rakastelutaidot jne? Kerropa sinä.

        Kaipaat siis tietoa siitä, mitä ovat mummon hoidosta keskustelleet. Ei siitä Jassu kuitenkaan ole selvitystä tehnyt, mutta voithan kysyä.


      • Rakasmummovainaa

        Olisiko mummostakin ollut mukavaa viettää loppuaika rakkaan lapsenlapsen kanssa. Muutamasta kuukaudesta kumminkin kyse, lyhyt aika.


      • Firstthingfirst
        Rakasmummovainaa kirjoitti:

        Olisiko mummostakin ollut mukavaa viettää loppuaika rakkaan lapsenlapsen kanssa. Muutamasta kuukaudesta kumminkin kyse, lyhyt aika.

        Mitä hittoa te jankkaatte jostain ikälopusta mummelista, tuskin tajus enää maailmasta mitään! Tärkeämpää kuin kuoleva mummo on vankistaa uutta lupaavaa miessuhdetta, Jasmin on sentään nuori kaunis nainen, pöljät!


      • oiskoollumukavaa
        Rakasmummovainaa kirjoitti:

        Olisiko mummostakin ollut mukavaa viettää loppuaika rakkaan lapsenlapsen kanssa. Muutamasta kuukaudesta kumminkin kyse, lyhyt aika.

        Mistäs kukaan kenenkään kuolinpäivää tietää etukäteen.


    • koirassusi

      Toisten elämään puuttuminen ja toisten asioiden vatvominen tuntuu olevan oman elämän suola, kyllästyttävää.

      • Selepritimodel

        Täällä kommentoidaan kieli poskella turhajulkkujen tyhjänpäiväisiä tempauksia. Ei mitään vakavaa, rennosti vaan:)) julkkispalsta, julkuthan ovat vaan iloisia kun ovat puheenaiheena, tietävät olevansa tärkeitä ja elossa!


    • oiuytfrg

      Jasmin ei ole koskaan mummostaan huolehtinut. Kyllä se on ollut Jasminin äiti joka sen yksin epäitsekkäästi teki. Varmasti olisi apua kaivannut toisinaan :/

      • novoivoi

        Sulla varmaan on huolehtiva suhde mummoosi, kun samaa peräät muilta.


      • töttöröööt
        novoivoi kirjoitti:

        Sulla varmaan on huolehtiva suhde mummoosi, kun samaa peräät muilta.

        Aika harvaa vanhusta hoidetaan kotona ja aika harva työtön aikuinen lapsenlapsi asuu vakituiseen samassa taloudessa isovanhempansa kanssa, joten Jassu olis ollut ihan omiaan mummon hoitajaksi. Mut ei, mieluummin se nai vaikka eläkeläisukon päästäkseen hoitamasta mummoaan ja pakoillakseen vastuutaan. Oliskohan tässä syytä miksi Helka ei koko feikkihihin vaivautunut ja veetuillakseen kirjoitti katelevansa mieluummin naapurin kissan puuhia keittiön ikkunasta.


      • kunethaluatoimia
        töttöröööt kirjoitti:

        Aika harvaa vanhusta hoidetaan kotona ja aika harva työtön aikuinen lapsenlapsi asuu vakituiseen samassa taloudessa isovanhempansa kanssa, joten Jassu olis ollut ihan omiaan mummon hoitajaksi. Mut ei, mieluummin se nai vaikka eläkeläisukon päästäkseen hoitamasta mummoaan ja pakoillakseen vastuutaan. Oliskohan tässä syytä miksi Helka ei koko feikkihihin vaivautunut ja veetuillakseen kirjoitti katelevansa mieluummin naapurin kissan puuhia keittiön ikkunasta.

        Silloinhan tällä lapsenlapsella , joka on työttömönä, on aikaa käydä hoitamassa sitä mummoaan päivittäin. Ei tarvi asua samassa huushollissa ja hoitokodissakin voi käydä ulkoilluttamassa ja avustamassa hoitajia. Sehän on aivan suotavaa. Peset vain omat kätesi kommentilla.


      • töttöröööt
        kunethaluatoimia kirjoitti:

        Silloinhan tällä lapsenlapsella , joka on työttömönä, on aikaa käydä hoitamassa sitä mummoaan päivittäin. Ei tarvi asua samassa huushollissa ja hoitokodissakin voi käydä ulkoilluttamassa ja avustamassa hoitajia. Sehän on aivan suotavaa. Peset vain omat kätesi kommentilla.

        En pese kenenkään käsiä. Omat isovanhempani ovat kuolleet jo ajat sitten.

        Työttömällä, mummon nurkissa luuhastelevalla Jassulla sen sijaan on ruhtinaallisesti aikaa ja saishan se siitä korvaustakin. Mutta liian vaativaa, rasittavaa ja työlästä? Siksi mieluummin juoksee kaiken maailman epämääräisten rikujen perässä kuola suupielistä valuen. Jassu pakenee vastuutaan aina.


    • rajatollapitää

      Jassu on naurettava hepsankeikka, jälkeenjäänyt, itsekäs narttu, mutta en minäkään kyllä lähtisi toiselta puolelta maailmaa kotiin, kun yli 90vee mummo kuolee! Elämä jatkuu, eläkää, kun on sen aika! Mummolle hyvää matkaa!

      • yksinparempi

        Aikaahan woohoolla kyllä olis lentää mutsinsa avuksi, kun ei ole työt esteenä. Ei vain taida olla massia. Mitäpä se siellä Oulussa tekisikään, onhan se Hekla pärjännyt ilman Jassua tähänkin asti ja avuton tyyppi olis vain riesana kaikenmaailman selfien ja blökien krokotiilinkyynelten vuodatusten kanssa.


    • rwerwerwer

      Jassun faceen näkyy Helkakin kirjoittaneet kiitoksensa osanotoista. Jassulleko ne surunvalittelut onkin osoitettu eikä sille joka tätä vanhusta hoiti vuosikymmenet, Jassuhan liehui maailmalla ja viis veisas koko mummosta.

      "Helga Mäntylä Minä myös kiitän kaikkia jotka ottivat osaa valtavaan suruumme "

      Outoa oli myös että Jassun jouluvierailujen jälkeen mummo meni usein huonoksi ja joutui sairaalahoitoon, Jassulla (työttömällä vetelehtijällä) oli vaan (muka) aina niin kiireiset aikataulut ettei kertaakaan voinut jäädä hoitamaan sairaalasta kotiutettavaa mummoaan.

    • tporipewoirwr

      Heklan blogi: Helga Mäntylä Kokopäiväinen omaishoitaja yrityksessä Oulun kaupunki Asuu nyt paikkakunnalla Oulu

      Kas vain, se onkin jäänyt pois ISS:n palveluksesta ja mummon kautta tulleet kaikki tulot. No, sehän voi nyt puolestaan lähtee Jassun elätiksi Perthiin. Vaan harmi kun ei voi, harakkahan on tulossa maitojunalla vinttikopperoonsa takaisin. Ihanaa, huoletonta ja helppoa elämää jota kaikki kadehtii! Hahahaha, LOL!

    • Bedroom_Taxi

      Jassu lentää Ouluun, aussi jää Perthiin ja lentopelkoinen Jassu ei uskalla enää lentää yksin takaisin eikä Riku kerkeä töiltään hakea morsiantaan takaisin ja sen pituinen se. Oliskohan seuraava sulhanen nainen?

    • vaihteluvirkistää

      Jospa seukki sulho onkin joku eläkeläismummo.....

    • ullakkokummitus.oulusta

      Kylläpäs se mummo osasikin kuolla oikeaan aikaan. Nyt Jassu saa kovasti kaipaamaansa huomiota erityisesti Rikulta, jonka kainalossa on hyvä vuodattaa tekokyyneleitä ja huokailla surusta. Rikun sukulaisetkin varmasti käyvät lohduttamassa surusta murtunutta Jääsminiä.

      Ikävää, että mummon viimeinen jouluaatto meni pilalle, kun itsekäs Jassu järjesti kohtauksen eikä laittanutkaan iänikuisia jouluruokia perheelle. Denu-papan kanssa piti riidellä ja olla poissaoleva, kun oli niiiiin rrrrrakastunut Rikuun. Perheen koko elämähän on aina pyörinyt Jassun navan ympärillä ja Jassun tunteet ovat aina ne tärkeimmät tunteet.

      Moni tytär lentäisi kiireesti äitinsä tueksi surun keskellä, mutta eihän Jassu sellaista tee. Nyt on tärkeintä saada kaikkien huomio siihen kaikkeen tärkeimpään suruun eli Jassun suruun.

    • Mummo.ja.moukarinheitto

      Mahtaako Jässö ajatella tulevaa äitienpäivää ja kotimatkaa? Ja eikös Jässin olis hyvä osallistua mummon muistotilaisuuteen, minkä Helga kuitenkin järjestää (ystävilleen/sukulaisilleen/mummon ystäville?)
      Milloin Zääsminen lipusta loppuu päivät?

    • jasmiimintuoksu

      Uusin seiska kirjoittaa Jassun tulevan Ouluun toukokuun puolessa välin, kun Rikulla on loma. Eihän Jasmin osaa yksin maailman ääristä kotimaahan, lentopelkoinen ottaisi rohkaisua ja löytäisi itsensä ties mistä.

      • sew34d

        sitten vaan Pohjois-pohjanmaan koululaiset, kotiäidit-isät mummut papat askartelemaan lippuja, keräämään kukkasia, opettelemaan jokin aikaan sopiva laulu luikautettavaksi kamerat videot viritettyinä Oulunsalon kentälle, uusi superhyper pariskunta, kumpikin kylläkin aviossa toisaalla, vaan älkää antako sen haitata, ei heitäkään haittaa. Huudoksi sopii mielestäni: WE WANT MORE!!! Oululaisittain... Melkein kuin Armi ja Gili. Se, että rouvan mummo sattui poistumaan näyttämöltä, voi vähän latistaa vieraiden tunnelmaa, se ymmärretään .


      • tuoksuu.mutta.miltä

        Jos Jassun oli ostettava meno-paluulippu ennen aussinmatkaa niin mistä silloin muka tiedettiin Rikun lomista? Tuohon aikaanhan hän oli vielä "menestyvä yritysjohtaja-miljonääri". Eli tässäkin asiassa haisee pökäle.
        Jos Riku ilmestyy nyt Suomeen niin ainoastaan siksi että on työtön eli joutilas "lomailemaan".


    • KujakissaSeOn

      Mistä Rikulla on lomaa?
      Loppuiko hanttihommat kaverin raksatyömaalla?

      Ovat kyllä tasan samiksiiiii!

      • sellainenhantti

        Heh, Riku on insinööri ammatiltaan. Ei sen hommat ole raksatyömäälla hanttihommissa.


      • valevalevale
        sellainenhantti kirjoitti:

        Heh, Riku on insinööri ammatiltaan. Ei sen hommat ole raksatyömäälla hanttihommissa.

        Niimpä niin lautapoikana tämä "insinööri", ihan niin kuin Tsääsikkin on politiikko vai oliko se pääministeri : DDDD


      • yritäparantaa
        valevalevale kirjoitti:

        Niimpä niin lautapoikana tämä "insinööri", ihan niin kuin Tsääsikkin on politiikko vai oliko se pääministeri : DDDD

        Heh, huonot on vitsisi.


      • gdkg
        yritäparantaa kirjoitti:

        Heh, huonot on vitsisi.

        Sinä olit vitsi jo syntyessäsi :)


    • luuseripari

      Vakka löytänyt kantensa, Rikukin on niin lösön näköinen ettei varmaan persettään jaksa pyyhkiä. Siis samiksii Jaskan kanssa. Onhan Jaskakin jatkuvasti lomalla työttömyydestä miksei Riku ku onhan kantanut pari laudan pätkää purkutyömaalla, tirsk.

    • yhtä.lomaa.koko.elämä

      Jassu saapui enkuista joululoman viettoon hyvissä ajoin, siitä sitten Saksaan pienelle lomalle, takaisin Suomeen jatkamaan joululomaa, sitten ausseihin lomailemaan ja nyt on edessä lomailua kotosuomessa. Kohta on ehkä edessä myös pieni lomareissu enkkuihin...
      Ihmetyttää myöskin Rikun loma, eihän sille ole kertynyt montaakaan päivää noista hanttihommista. Taitaa olla pakkoloma pätkätöiden välissä.

      #loma#loma#loma#loma#loma#ihkuu#lällällää#

      • kännilomaa

        Kyllähän sitä lomaa jaksaa pitää ympäri vuoden, jos on koko ajan ympäri päissään. Aika menee ku siivillä silloin, kun on kivaa.
        Mutta ajan mittaan ryyppääminenkin alkaa käydä työstä. Raskasta ja palautuminen siitä kestää pidempään ja pidempään...


    • Ilmaista.lomailua

      Insinööri voi joutua pätkätöihin ja hanttihommiin siinä missä kuka tahansa muukin. Riku on kaivosinsinööri ja kaivosalalla menee tosi huonosti Australiassakin. Kun on avierosta, firman konkasta ja Jassun elättämisestä koituvia kuluja maksettavana, niin eipä sitä lennellä toiselle puolen maapalloa vaan siitä ilosta että pääsee Jassun ja Helkan kanssa "lomalle" johonkin kämäseen mummonmökkiin. Yksin tän lentopelkoisen on Perthistä lennettävä jos aikoo mummonsa hautajaisiin edes osalliastua. Ausseihin mentiin 8.2 joten viisumi on ummessa huomenna.

    • muntyyliin

      Eiköhän se pitkänokka konkoile maanantaina Oulunsalon flyplatsenilla joko yksin tai uuden peräkammarinpoijan tai vaarin lahkeessa.

    • noloojassuuu

      Boroossa asuessaan Jassu ei liikkunu mihinkää muualle ku retkille lähipitäjii. Otti kuvia jostain taloista, joista ei sen kummempaa kertonu. Mimassa kävi pari kertaa ja oli nii-in taiteenystävää että. Mutta: työväenluokkaisen papsun kanssa ei kertaakaan futismatseissa käynyt. Ja nyt Middlesbrough on noussut Valioliigaan! Jes! Mutta Jassu käy raveissa - siis laukkakisoissa - ja varmaan siella paikan paalla taas tietaa kaikki asiat

    • KujakissaSeOn

      Ajatelkaas...
      Kolme kuukautta Ausseissa lomalla ja mitä jäi käteen?
      Yks eläintarhareissu.
      Yks futismatsi.
      yks "hevoskilpailu".
      Yks vierailu "tyyppien" luona.
      Yks tapaaminen rikuRRRRikkaan siskon kanssa (?).
      Yks venematka Sidneyn oopperatalon ohi, edes sisällä tai vieressä ei käyty.
      Yks "joku keikka jossain", kuva yleisestä naistenvessasta.
      Yks kenkien tiskaus.
      Yks koneellinen pyykkiä, ensimmäinen kerta elämässään.
      Yks pieni patio.
      Yks kulkukissa, samiksii Zäässin kanssa.
      Yks rannan ohiajo.
      Yks jopa rantaanpääsykerta.

      MUTTA saatanasti viinin juontia!!!!
      Mahtanut olla "pierussa" koko matkan ajan...

      • papsutyyliinmuah

        Hyvin tiivistetty! Listaan voi lisätä yhden takapihan mielikuvitusvieraan ja hirrrrveesti vakuumiruokia.


    • toistenarmoilla

      On se melkoista köyhäilyä tuo woohottajan elämä, ei mitää omaa, vain tuulen huuhtoma persus ja akka käy jo neljääkymppiä, hyvin on klaarannut elämänsä hahah.

      • eipäjuurimitään

        Kuinka suuria "rikkauksia" noin nuorilla vielä on?


      • riippuu.ihmisestä

        Esim mun tyttärellä on ammatti, työpaikka, asumisasiat kunnossa, hyvä parisuhde, ei senttiäkään velkaa. Ja hän on 24-vuotias.


      • mitäomistaa
        riippuu.ihmisestä kirjoitti:

        Esim mun tyttärellä on ammatti, työpaikka, asumisasiat kunnossa, hyvä parisuhde, ei senttiäkään velkaa. Ja hän on 24-vuotias.

        Entä ne rikkaudet?


      • llkglkdf
        eipäjuurimitään kirjoitti:

        Kuinka suuria "rikkauksia" noin nuorilla vielä on?

        Mulla oli oma asunto jo alle 30v. 40v 120m2 asunto, huvila, auto, vene, mies ja lapset. Siihen Jassu ei kykene ikinä!


      • MinunNapaniOnKaunis
        eipäjuurimitään kirjoitti:

        Kuinka suuria "rikkauksia" noin nuorilla vielä on?

        Kyllä puoletta väliä neljääkymppiä käyvillä yleensä se suurin oma pääoma on jo hankittu: koulutus. Se takaa avaimet itsensä arvostamiseen ja omillaan toimeen tulemiseen niin henkisesti kuin taloudellisestikin. Se antaa myös sivistyspohjan elämässä eteen tulevien asioiden käsittelyyn ja ymmärryksen miten tämä maailma toimii.


      • omapää-pääoma

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä.


      • vuosienvelkavankeudessa
        llkglkdf kirjoitti:

        Mulla oli oma asunto jo alle 30v. 40v 120m2 asunto, huvila, auto, vene, mies ja lapset. Siihen Jassu ei kykene ikinä!

        Älähän nyt liioittele. Pankkihan ne omistaa vielä kymmeniä vuosia.


      • fsdsdf34ewdfv
        vuosienvelkavankeudessa kirjoitti:

        Älähän nyt liioittele. Pankkihan ne omistaa vielä kymmeniä vuosia.

        Voi, voi kuinka kateellinen oletkaan! No sinun maailmassasi ilmeisesti mitään ei voi omistaa kokonaan itse ikinä. Sinulle ihan utopiaa.


    • Tulee.lennossa

      No nythän woohoo ehtii hyvissä ajoin hoitamaan mummon hautajaisia Helgan avuksi Ouluseen, kun saapuu viimeistään alkuviikosta kotiin. Ja täytyyhän selfietkin ottaa blogia ja seiskasen juttua varten.

      • blääähh

        Instassa näkyy jo Helgan kanssa virnottamassa. Olisko jo saapunut riemulomailemaan?


      • jasjass
        blääähh kirjoitti:

        Instassa näkyy jo Helgan kanssa virnottamassa. Olisko jo saapunut riemulomailemaan?

        Vanha kuva.


    • terdfbv
      • kuinkassittenkävikään

        jasmiinintuoksu täällä tiesi kertoa, ettei lentopelkoinen Jassu yksin uskalla, eikä osaa tulla maailman ääristä Ouluun ,kuin vasta toukokuun puolessa välissä. Rikulla on silloin hänen mukaansa loma. joten näillä tiedoilla eihän tuo voi olla mahdollista, että onkin jo nyt Helgan luona. Täällä kun todistettavasti tiedetään kaikki asiat prikulleen oikein.


      • KankkusestaToivuttu

        Jaahas, Jassukin heräsi Perthin iltahämärissä huomaamaan, että onkin äitienpäivä!


      • eiköolekaanOulussa
        KankkusestaToivuttu kirjoitti:

        Jaahas, Jassukin heräsi Perthin iltahämärissä huomaamaan, että onkin äitienpäivä!

        Ai sinäkin olet sitä mieltä, että Jassu on vielä ausseissa ja tulee vasta kuun puolessa välissä.


      • hsakfht
        kuinkassittenkävikään kirjoitti:

        jasmiinintuoksu täällä tiesi kertoa, ettei lentopelkoinen Jassu yksin uskalla, eikä osaa tulla maailman ääristä Ouluun ,kuin vasta toukokuun puolessa välissä. Rikulla on silloin hänen mukaansa loma. joten näillä tiedoilla eihän tuo voi olla mahdollista, että onkin jo nyt Helgan luona. Täällä kun todistettavasti tiedetään kaikki asiat prikulleen oikein.

        HEHHEH, tuohan on jo muutamaan kertaan instassa ollut, ja sää menit halpaan, vitsi kun nuo Jassun voi niin helposti tarkastaa täältä netin ihmeellisestä maailmasta.


      • eimahdamitään
        hsakfht kirjoitti:

        HEHHEH, tuohan on jo muutamaan kertaan instassa ollut, ja sää menit halpaan, vitsi kun nuo Jassun voi niin helposti tarkastaa täältä netin ihmeellisestä maailmasta.

        Et siis ymmärtänyt.


      • 2528op

        Tää jasmiinin tuoksu on osunut, vois melkein sanoa, joka kerta maaliin. Ja tosiaan viimevuoden kuva. Ei täällä julkkisjuoruissa paljo älyä vaadita, onneksi.


      • Just.mua.niih

        Paitsi että sen viisumin kertaraja 3 kk menee umpeen tänään. Sitä ei voi ylittää. Missäpä aikoo venailla Rickiään?


      • missähänlie
        Just.mua.niih kirjoitti:

        Paitsi että sen viisumin kertaraja 3 kk menee umpeen tänään. Sitä ei voi ylittää. Missäpä aikoo venailla Rickiään?

        Kankkusesta toivuttu kertoo Jassun vasta heränneen ausseissa. Sillähän tulee sitten kiire tän päivän aikana poistua maasta.


      • dAHK7
        Just.mua.niih kirjoitti:

        Paitsi että sen viisumin kertaraja 3 kk menee umpeen tänään. Sitä ei voi ylittää. Missäpä aikoo venailla Rickiään?

        eiköhän se pariskunta nyt alkavalla viikolla saavu morsiaimen oikeaan kotiin, jos uskomme blogbookissa olevaan vastaukseen ja miksemme uskoisi? Jasmin Mäntylä

        6.5.2016 klo 03:30


        "Me menemme Suomeen ensi viikolla ja toki voisin menna minne vaan, mutta aitini on Suomessa, samoin mummini hautajaiset. Niita ei Uudesta Seelannista loyda. Etta silleen."


      • woopiwoopi
        dAHK7 kirjoitti:

        eiköhän se pariskunta nyt alkavalla viikolla saavu morsiaimen oikeaan kotiin, jos uskomme blogbookissa olevaan vastaukseen ja miksemme uskoisi? Jasmin Mäntylä

        6.5.2016 klo 03:30


        "Me menemme Suomeen ensi viikolla ja toki voisin menna minne vaan, mutta aitini on Suomessa, samoin mummini hautajaiset. Niita ei Uudesta Seelannista loyda. Etta silleen."

        Muka Uudessa-Seelannissa! Hahahah! Ei kuvan kuvaa eikä mitään muutakaan tältä himobloggarilta. Oikeesti on ullakolla Oulussa nuolemassa haavojaan. Aussi otti ja jätti, alapäätä on tarpeeksi höylätty, yläpäähän on täysin laho.


      • nytköjotulevat
        dAHK7 kirjoitti:

        eiköhän se pariskunta nyt alkavalla viikolla saavu morsiaimen oikeaan kotiin, jos uskomme blogbookissa olevaan vastaukseen ja miksemme uskoisi? Jasmin Mäntylä

        6.5.2016 klo 03:30


        "Me menemme Suomeen ensi viikolla ja toki voisin menna minne vaan, mutta aitini on Suomessa, samoin mummini hautajaiset. Niita ei Uudesta Seelannista loyda. Etta silleen."

        Eikös täällä tiedetäkään kaikkea syvällisesti ja viisaasti. Jasmiinintuoksu väitti heidän tulevan vasta kuun puolessa välissä.


    • töttöröööt

      Äitiä ylistetään niin ihanaksi ja maailma parhaimmaksi. Helka jos rupeis vaatiin luuserityttäreltään ammatin ja työpaikan hankkimista, itsenäistymistä ja kaikenlaisen velttoilun ja miesten perässä juoksemisen lopettamista, niin muuttuiskin samantien paskaksi akaksi. Paska äiti, paska mökki, paskat lomat.

    • xzxczxczxczxc

      Jassu ei voi nyt puhua eikä pukahtaa yhtään mitään, kun pitää odottaa ensi torstain seiskaa, siinä sitten iso haastis JASSUN surusta, JASSUN menetyksestä ja JASSUN muistoista. Saattaa olla myös tilitystä kuinka suhde elämän rakkauteen kaatui kun oltiin liian samiksia eli itsekkäitä, omahyväisiä ja saamattomia palturin puhujia. Tai voi se tilitys olla hymyssäkin tai vasta seuraavan viikon seiskassa.

    • ding.dong

      Joo. Luultavasti aussi on samanlainen kuullaan myöhemmin lisää -tyyppi kun Jassukin. Jassu tarjoo töistä palaavalle aussille pientä sorminaposteltavaa ja pönikkäkaupalla viiniä, siinä sitten pienessä sievässä ja nousuhumalassa maalaillaan loistavaa tulevaisuutta kunnes sammutaan sänkyyn tai sängyn viereen.

    • naamantäydeltänokkaa

      Juu kyllä on kaksi iso kokoista konkkanokkaa ylemmällä kuvassa. Hui ihan ku noita-akkoja! On varmasti helppo niistää vaikka viiden promillen huppelissa tollaiset kärsät :D

    • tporipewoirwr

      6.5.2016 klo 03:30
      "Me menemme Suomeen ensi viikolla ja toki voisin menna minne vaan, mutta aitini on Suomessa, samoin mummini hautajaiset. Niita ei Uudesta Seelannista loyda. Etta silleen."

      Rrrrakas mummo on kuollut ja hautajaiset pitäis järjestää, Jassu lomailee mieluummin Uudessa-Seelannissa ja menee valmiiseen voikkaripäytään, jihuuu! Niinmuah munelämää muntyyliin!

      Helkana vetäisin nyt herneet konkkanokkaani ja potkaisisin siipeilijän Kalkutan slummeihin oikeitten sukulaistensa elätettäväksi.

      • lödjf

        Onkohan reikäkulho kattauksessa paraatipaikalla?

        Voikkuleipiähän saatiin jo ihailla papsun synttärikuvissa myös :)

        Toivottavasti orava ei ole liiaksi vienyt huomiota, että ehtivät keksiä kakun.

        Ei vais, vitsit vitseinä. TOIVON todellakin, että edesmennyt mummo ja hänen hautajaisensa vaietaan. Hän oli yksityinen ihminen, eikä kenenkään pidä yrittää tienata tai rienata hänen muistollaan. Ei edes Jassun.


      • zibbadiidii
        lödjf kirjoitti:

        Onkohan reikäkulho kattauksessa paraatipaikalla?

        Voikkuleipiähän saatiin jo ihailla papsun synttärikuvissa myös :)

        Toivottavasti orava ei ole liiaksi vienyt huomiota, että ehtivät keksiä kakun.

        Ei vais, vitsit vitseinä. TOIVON todellakin, että edesmennyt mummo ja hänen hautajaisensa vaietaan. Hän oli yksityinen ihminen, eikä kenenkään pidä yrittää tienata tai rienata hänen muistollaan. Ei edes Jassun.

        Kyllähän seiska nyt hautajaisissa on mukana, ovathan sentään Jassun perhettä. Hanna Juntto ottaa kuvia ranskanleipä voikkareista pahvilautasilla ja Jassun vasemmasta poskesta ja Jassu poseeraa yhtä dramaattisesti kuin seiskaperhe siskonsa johanna. Vai maksaisko Riku viulut, tuosta vaan. Mitäs hyötyy siitä muuten oikein olis.


      • vävähp

        "Rrrrakas mummo on kuollut ja hautajaiset pitäis järjestää, Jassu lomailee mieluummin Uudessa-Seelannissa ja menee valmiiseen voikkaripäytään, jihuuu! Niinmuah munelämää muntyyliin". Anteeksi vaan pilkunnuss.... , mutta miten tuon Jasminin vastauksen tuolle Aussi tytölle voi noin ymmärtää? Suomi tyttö Aussie maassa.

        5.5.2016 klo 16:16


        Koska lähdet tas Suomeen? Voisit lähteä myös vaan Uuteen Seelantiin
        Jasmin Mäntylä

        6.5.2016 klo 03:30


        Me menemme Suomeen ensi viikolla ja toki voisin menna minne vaan, mutta aitini on Suomessa, samoin mummini hautajaiset. Niita ei Uudesta Seelannista loyda. Etta silleen.


      • JassuMarttyyri

        Ou-mai-gaad! Miten noloa. Jassuhan tässä ilmoittaa rivien välistä, että olisi ollut mielusisampi Uuden-Seelannin matka tarjolla, mutta kun nyt vaan onkin mentävä oikeeseen kotiin Oluluun. Sattu nääs se mummopaha kuolemaan. Oh, Jasso-marttyyri, kyllä sä vielä kirkkaamman kruunun saat.


      • xxxxx9

        Ou-mai-gaad. joo, Jassullehan on ajat sitten tehty selväksi, että viisumiin saa lisäpätkiä poikkeamalla valtakunnanrajan ulkopuolella. Rakkaanparhaanystävä äidin kanssahan pitää aika ajoin viettää aikaa, ja tämän kävi paremmin kuin hyvin,Jassu itse sanoisi.


      • tporipewoirwr
        xxxxx9 kirjoitti:

        Ou-mai-gaad. joo, Jassullehan on ajat sitten tehty selväksi, että viisumiin saa lisäpätkiä poikkeamalla valtakunnanrajan ulkopuolella. Rakkaanparhaanystävä äidin kanssahan pitää aika ajoin viettää aikaa, ja tämän kävi paremmin kuin hyvin,Jassu itse sanoisi.

        On se kumma ettei rakasparasystävä .Helka ikinä vaivaudu yhtään mihinkään Oulun mörskästä. Ei häihin, ei visiitille, no nothing. Naapurin kattikin on mielenkiintoisemoi kuin ainoan lapsensa elämä. On kyllä niin maar outoa porukkaa.


    • heklammarjat

      Missä on legendaarinen kuva papsusta, reikäkulhosta ja voikkareista? Pliiz laittakaa linkkiä!

    • Wouhottaja

      Mulla on se ihqu papsu-kuva kovalevyllä #niinmuah #wohoo #lällälää #goofie #foodie #instalove #denu

    • HautajaisetMyStyle

      Jassu vetää hanapakkauksesta vinkkua naama vitulla koko mummon muistokahvien ajan kun vituttaa olla takas oulussa eikä tie mitä riku perthissä puuhaa..

      Heti kun vähät vieraat on lähteneet ja pahvilautaset hekla vienyt roskiin, jassun promillet sillä tasolla että riisuu ilkosilleen, kotkalevittää sohvalla reikäkulho mustan intialaispuskan peittona ja kieli ulkona ottaa selfieitä denulle #tätäetenääkoskaansaa ja rikulle #lennänluoksesi #maksaliput.

      Hekla tiihuttaa omassa kamarissaan. Naapurin katti sieppaa peipposen pihalla.

      • eiJassuyksin

        Heh, heh sieltähän ne tulee molemmat Ouluun.


      • jassuihanyksin
        eiJassuyksin kirjoitti:

        Heh, heh sieltähän ne tulee molemmat Ouluun.

        Heh heh, ei tuu.


      • mystyle

        Mainio tarina :D


    • llkglkdf

      Ei kerinnyt eikä olis voinut vähempää kiinnostaakaan koko vanhus. Nyt woohottaja voi palata kottiinsa kun käytössä on ihan oma huone, ei tartte enää vinttikomerossa kyyhöttää, woohoo! Ruhtinaallisesti tilaa, mahtuu leveä sänkykin eikä tartte kenenkään miehen vieressä pakosta maata.

      Vielä kunkeksis mistä rahat. Ei kyllä kannata noin halvalla itseään myydä kuin Jassu. Ketarat levällään pelkästä ylläpidosta, halvasta viinistä ja muutamasta automatkasta!

      • järkyttävänuteliaana

        Kuinka suuri se homeinen vanha rintamamiestalo oikein on, kun nyt on Jassun parisängyllekin riittävästi tilaa? Entä jos menevätkin hotelliin Suomen vierailun ajaksi? Vai onkohan sillä Rikulla siihen varaa enää, kun on lentoliputkin ostanut? On tässä nyt melkoisesti arvailtavaa. Mutta eiköhän nää pian selviä ilman arvailujakin.


      • kjhkjgjgkjkj

        Ja meillä riittä naureskeltavaa! Woooohoooo!! Kiitos seiska!


      • jhgfdfghjgfd
        järkyttävänuteliaana kirjoitti:

        Kuinka suuri se homeinen vanha rintamamiestalo oikein on, kun nyt on Jassun parisängyllekin riittävästi tilaa? Entä jos menevätkin hotelliin Suomen vierailun ajaksi? Vai onkohan sillä Rikulla siihen varaa enää, kun on lentoliputkin ostanut? On tässä nyt melkoisesti arvailtavaa. Mutta eiköhän nää pian selviä ilman arvailujakin.

        Se on todella pieni ja vaatimaton...remontin tarpeessa.


    • Oulunauraa

      Jaska pääsee vuodattamaan krokotiilinkyyneleitä pitkän konkkanokan ympärille seiskaan. Silmät onkin jo valmiiksi punaiset, krapulasta.
      Pelle mikä pelle. Ja tuleeko se aussin luolamieskin sinne monttubileisiin?

      • luutalento.nro.00

        Ei tuu muuten kuin Jassun itsensä sepittelemässä elämässä. Jassu valehtelee et on ukkokin mukana, vaikka ukko jää Perthiin ja kuvan kuvaa ei siitä Suomen loman aikana postata, ellei sitten jotain vanhaa lähinaamakuvaa josta ei näe missä ja milloin otettu. Yksin tulee ja tuskin enää palaa. Kaikki mennessä viedyt pakaasit on paluumatkalle pakattu mukaan. Eiköhän koko romanssi oo jo sileeksi taputeltu.


    • juha72pedo

      Tapa ittesi helvetin mukula
      t-juha72

      • juhanraiskaaja

        ei, tapa sä ittes nappula.


    • äöckjs
      • vvdsfsdfasd

        Jassun omat pakaasithan ne siinä on paluumatkalle lähdössä, samat kapsäkit kuin tullessakin, woopotiwooo.


      • KujakissaSeOn
        vvdsfsdfasd kirjoitti:

        Jassun omat pakaasithan ne siinä on paluumatkalle lähdössä, samat kapsäkit kuin tullessakin, woopotiwooo.

        Niin.
        Vaikka instassa lukeekin #withmylove# ei se välttämättä Rikua tarkoita....
        Itsekseen lähtee rakkaansa kanssa, eli itsensä.


    • Lyhythistoriapianohi

      Kiireinen ei kerkeä, siitä on turha kantaa huonoa mieltä ja jos mummo on jo vanha, niin hyvä, ettei enää tarvii nyky meininkiä nähdä. Rip mummolle. Se on vain elämää... yksi syntyy ja toinen kuolee, ei sen kummempaa, rakkaus säilyy sydämessä, jos on säilyäkseen...

    • Lesposhow

      Ketä kiinnostaa. Seiskan kannessa oli uusi Julkkislespopari Johanna Tukiainen ja Sanna Suutari

      • llkglkdf

        No, ketään ei ainakaan kiinnosta noi kaksi päihderiippuvaista ja sekopäistä vanhaa haahkaa!


    • samiksii

      Mäntylä, Tukiainen ja Suutari kuuluu samaan kastiin, kouluja käymättömiä työtävieroksuvia surkimuksia ja alko maistuu.

      • rwerwerwer

        Kyllä. Seiskaperheen ydintä. Lisäksi kaikki kolme valehtelevat ihan kaikesta mitä ovat tehneet ja varsinkin mitä aikovat tehdä. Tukiaisella tapahtuu aina jotain ensi maanantaina ja Mäntylän jutskista kuullaan aina myöhemmin lisää. Vielä ei ole tullut Tukiaiselle sitä maanantaita että jotain tapahtuisi eikä Mäntylän paskajutuista kuulla koskaan mitään. Huvittavinta on että molemmat halveksivat syvästi toisiaan tajuamaata ollenkaan että siinähän pata kattilaa soimaa,musta kylki kummallakin.


    • tporipewoirwr

      Jassu on postannut instaansa kuvan lentokentältä vaan ei näy rikurikkaasta edes suonikohjuista jalkaa, sen sijaan Jassu on kaapannut rikun passin, eipäs pääse aussi nyt edes Uuteen Seelantiin! Kiusa se on pienikin kiusa.

    • KujakissaSeOn

      Eikö toi Riku yhtään ihmettele, että aikuinen nainen asuu äitinsä ja (nyt R.I.P.- mummonsa) kanssa?
      Vai verhoaako kaiken sillä verukkeella, että asui Borootin papsulla?
      Mitähän zääs vastaisi kysymykseen, että missä on aiemmin asunut.
      Vastaisiko rehellisesti, että Turuus, kun oli homon kanssa naimisissa?
      #kunhan#kysyn#

      • pimpelipomm

        Jassuhan on kansainvälinen celebrity model, sellaiset asuu viiden tähden hotelleissa. Englannin kotikin eli se vuokraluukku jossain slummissa, on tietenkin selitetty vartioidussa talossa hienostoalueella sijaitsevaksi miljoonaluukuksi. No, tietenkin kaiken sen luksuksen vastapainoksi rikurikas voi hieman ihmetellä sitä ankeutta ja köyhyyttä mikä henkii anoppilassa.


    • damsukker

      Toivottavasti Jassu ei myy Seiskalle mitään juttua, jossa ylistää mummoaan.
      Jos mummo nimittäin olisi ollut TODELLA tärkeä, niin silloin ei oltais lähdetty ventovieraan miehen ja uuden tuttavuuden mukaan toiselle puolelle maapalloa kuukausiksi.

    • Ilmaista.lomailua

      Ei mummo merkkaa Jassulle yhtään mitään. Tottakai seiskaperhe on mukana hautajaisissa, Jassu antaa haastatteluja ja poseeraa haudan äärellä vasenposki tarjonnalla ja oikea koipi eteen työnnettynä, Helka on joutunut tekeen makkara-tomaatti-kurkkuleivät ihan yksin kun Jassu ei oo kerinnyt, ensiksi piti rentoutua matkan jälkeen ja sitten antaa haastiksia ja poseerata. Riku on painunut johonkin "oululaiseen hotelliin" koska sitä ei näy yhdessäkään kuvassa. Oikeestihan äijä jäi Perthiin.

    • xoujyst

      Ovatko Jasmin ja Riku laskeutuneet jo Oulunsalon kentälle?

    • EroasioitaEnkuissa

      Mä vähän veikkaan, että Jassu piipahtaa tulomatkalla ensin enkuissa hoitamassa pakollisia velvollisuuksiaan avioeron johdosta. Tähän viittaisi se, että hän on ilmoittanut tulevansa Ouluun kuun puolessa välissä vasta.

      • xdouydt

        Rikukin joutuu raahautumaan mukana.


      • ArvasinVäärin

        Jaa, on se instan mukaan jo Suomessa, menossa Ouluun hotelliin. Rikua ei viedäkään mummovainaan möksään.


      • samikset

        -- hän on ilmoittanut tulevansa Ouluun kuun puolessa välissä vasta.

        Ja sä uskot kaikki Jassun valheet sinisilmäisesti ja hyväuskoisesti. Sellasii ihmisiä sanotaan vähän yksinkertaisiksi, vähän onnellisiksi ja hyväntahtoisiksi hölmöiksi, joita on helppo höynäyttää.


    • EnkäVoisiOllaOnnelisempi

      Rikurikkaalle ei kelpaakaan homemökin vinttikomero, hahah! Oikeestaan en yhtään ihmettele. Jassullakin kiire hotelliin ja baariin niille ööh yömyssyille, ei Helkan luokse ollenkaan.

      • Valetta.vaan.se.on

        Jos nyt aussi oikeesti on ees mukana, hotellikin Jassun mielikuvitusta. Jassu kun puhuu yleensä lööperiä minkä kerkeää, keksii ja suurentelee asioita jotka ei pidä paikkaansa.


    • xsdkiyst

      Hotelissa Helsingissä insyan mukaan ja matka jatkuu Ouluun.

      • pimpelipomm

        Mistä heti aamutuimaan lähdettiin ajeleen takasin päin Vaasaan (kun just oli lennetty yli 24h putkeen). Rrrrakastunut nuoripari taisi saada tylyn vastaanoton Helkalta, joten Oulun tomut oli karistettava pikapikaa kannoilta. Täytyi olla vakava yhteenotto, just sayig.


    • Nsiwkshwiw

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe