Pyydät nyt heti anteeksi kylmis!

Vai että vaadit/te no annetaanpa palaa.
Tässä nyt syön tosi julmaa antibioottikuuria (amorioncomppia875) ja saikulla olen keuhkot vähän brakaa olipas tosi kova tuuli Vantaalla kun kävästiin mutka taisin siinä kentällä vähän kylmettyä,,, (kuvat facessa)
Mikä vittu on sun ongelma kylmis jätkällä tuhat stalkkaajaa ja copycattiä ja minusta tuntuu että syytät siitä minua? Minun tyyliin ei edelleenkään kuulu spämmi tai minkäänlainen copykättääminen siitä voit olla saatanan varma!
Kirjoitan tänne erittäin harvoin yleensä vaan viikonloppuisin ja jos ne nyt niin vittu häiritsee niin ÄLÄ LUE! ÄLÄ VASTAA!
Anteeksi vain jos häiritsen teidän ripuliviestejänne voi vittujen vittu,,, tuosta pitää pyytää anteeksi,,,?
Joskus olen sinua puolustanut shefa/luotsi aikoina mutta sähän vaan nakkaat paskaa niskaan,,,
Btw, voi olla että minä en käy täysillä mutta sä et ehdottomasti käy täysillä,,, minkä vitun takia minun kimppuun käyt ja saatana jos haluat irl-matsin niin sehän järjestyy Oulun kentälle jää sinusta verinen viiru kun talutan sinut päästä päähän takaan ja alleviivaan.

33

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghhgfgsdfgdf

      Tissu suuttui kylmikselle.

    • Buahaahhah tissu hyperventiloi.

      • soryluuseri

        Sorry luuseri yritän löytää myös aikaa sinulle,,,


    • nuori.lääkäri

      Tissu puhalla välillä pussiin, niin rauhoittuisit edes vähän.

    • Kysyn.vain

      Onko Tissu hiv-positiivinen, kun vähänväliä jollain lääkekuurilla?

    • stressit.pois

      Täytyy nyt toivoa ja luottaa että pahimmissakin deliriumtiloissa olevat juopot sun muut sekakäyttäjät pysyvät lestissään niin tissulle tulee rakkaudentäyteinen kesä. Me emme saa pilata sitä. Hänellä on notkea selkä ja se on jo paljon ihmisen elämässä. Hän on kiireinen ja ahkera mies, ei hän ehdi kyttäillä jatkuvasti nettiä. Sielunrauhaa hänele.

    • Vittu mikä nolla olet kylmis meneppäs haastattelemaan sitä kahvinkeitintäs ja tee siitä video muuhun et pysty,,,

    • Dude relax,,,

      Tauti päällä ja kiukuttaa tietysti,,,

      Mulla oli sama vaiva hiljattain eikä se mene kuin lepäämällä ohi,,,

      Hygessä riehuu joku kumma epidemia tällä hetkellä,,,

      • Eikös oikein onnistu kirjoittaa minun nikillä no miksi ei? :)


      • Ex-tissu2.0 kirjoitti:

        Eikös oikein onnistu kirjoittaa minun nikillä no miksi ei? :)

        Omalla nikillä mä kirjoitan dude,,,


      • Ex-tissu2.1 kirjoitti:

        Omalla nikillä mä kirjoitan dude,,,

        Kylläpä sen huomasin ehdottomasti pidät nimimerkkisi olisi lainvastaista jos vaihdat.


      • Ex-tissu2.1 kirjoitti:

        Omalla nikillä mä kirjoitan dude,,,

        Miksí copycattaat minua?


      • Ex-tissu2.0 kirjoitti:

        Miksí copycattaat minua?

        Mulla on dude ihan alkuperäinen nikki,,,

        Miksi häiriköit mua?,,,


    • Onneksi ei tartte sinulle enää vastata eli Vaya con dios,,,
      Vittu tuollaisille luusereille yleensäkään tartte vastata tosi noloa on tuo,,, luusereille vastata ei voi olla totta,,,

    • Adios hombre,,,

      El muerto al hoyo y le vivo al bollo,,,

    • haukan.häräntappoase

      Moi tissu! Milloin kylmis on sua syytellyt? Minähän täällä olen joskus riehunut. Kuuluu ikään. Joku kyllä veti spämmiä mun nimissä tässä vähän aikaa sitten, mut ei paljon nappaa.

      Mäkin olin sairiksella tänään..varvasnivel kipeä. Alkoholi tekee tehtävänsä runsaasti kohonneiden ferritiiniarvojen takia. Tsemppiä ja hyvää viikonloppua!

    • Mikset.tapa.itseäsi

      Miksi kenenkään pitäisi pyytää homoilevalta paskalta mitään anteeksi?

      Miksi et tissu tapa itseäsi, niin loppuisi se antibioottien rouskuttelu ja rauhottuisit?

      • hauka.MM.Lätkä

        Jos tissun kunniaa loukataan, joutuu pyytämään anteeksi.
        Tissua ei kannata suututtaa!


      • Mikshi
        hauka.MM.Lätkä kirjoitti:

        Jos tissun kunniaa loukataan, joutuu pyytämään anteeksi.
        Tissua ei kannata suututtaa!

        Miksi joutuu pyytämään anteeksi ja miksi ei kannata suututtaa?

        Tissuhan on vain valehteleva paska, joten miksi siltä homolta pitäisi pyytää mitään anteeksi.


    • No mä olen sen pari kuukautta out täältä että pitäkääs hauskaa esim noiden feikkien kanssa ja muistakaa kirjoittaa ripulipaskastanne action,,,

      • Ja paskat lähen kokonaan poijes en minä luuseripalstaa tartte,,,


      • Mikset.tapa.itseäsi
        Ex-tissu2.0 kirjoitti:

        Ja paskat lähen kokonaan poijes en minä luuseripalstaa tartte,,,

        Aiotko myös tappaa itsesi?


      • Mä vasta 2 min. sitten kirjauduin sisään,joten moi vaan kaikille :)!Taisin nyt hukata aiheen.Kerrankin oli jengi,joka tajunnut mistä REHAPISTA on kysymys.Olen vuoden ollut niin täynnä sitä.Yksi perheestä oli hoidossa ja nyt on koko ydinperhe hajalla.Kiitos "osaavien"terapeuttien.En ymmärrä ettei Valvira puutu tohon touhuun lainkaan.


    • yeaitsmee

      Ex-tissu2.0 is deleted.

      • IRL_deletoitko

        Aiotko deletoida myös itsesi?


      • yksnyssyttäjä
        IRL_deletoitko kirjoitti:

        Aiotko deletoida myös itsesi?

        Kyllä se taas tulee ulisemaan tänne kesäkuuhun mennessä.

        Pitäähän palstalla olla melodramaattinen primadonna :)


    • Hoh-hoh-hoh

      Tissu nolasi itsensä jälleen täydellisesti. Poisti häpeissään profiilinsa, kun tajusi sen.

    • KUOLE

      HOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOH HOH

    • hauka.jurris.TAPPAKAAA
    • hauka.kesäprokkis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe