Moniko maksaa itse vuokransa?

Vastaa.rehellisesti

Kertokaa rehellisesti kuinka monta mustalaista tunnette jotka itse maksaa vuokransa eikä yhteiskunta? Taitaa olla todella harvinaista.

17

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voronmaksaja

      taitaa niitä kolme olla

      • veikkaan0

        älä liioittele


    • työmies87

      51.

    • Baranov

      Kuinka monta mustalaista on asunnottomana asuntojonossa. Luulen, että Suomessa ei yksikään.

    • RehellinenRomani

      satakuusikymmentäyhdeksän

    • RehellisestiVastattu

      Minä maksan asumiskuluni ihan itse. Ja rehellisellä työllä tienatulla rahalla vielä.
      Siihen ei kaikki valkonaamatkaan pysty.

      • Eeroo

        Valkoihoisten ha ha ha, eikö valkoihoinen tiedä että moni mustalainen on valkoisempi kuin valkolainen. Me olemme olleet täällä niin kauan että väri alkaa muuttumaan niinkuin Jukolan Eerolla.


      • mannetar

        Mee säki myymän kun noi karehdit.ET tiä mitä sossu antaa meille esm.mersu ym.


      • storytime24

        Höpö-höpö.


      • ryhdistäytykää
        Eeroo kirjoitti:

        Valkoihoisten ha ha ha, eikö valkoihoinen tiedä että moni mustalainen on valkoisempi kuin valkolainen. Me olemme olleet täällä niin kauan että väri alkaa muuttumaan niinkuin Jukolan Eerolla.

        Se on totta. Olen itse valkolainen, jonka isän geenit ovat eteläisestä Euroopasta. Olen tummempi-ihoinen kuin suurin osa Suomen mustalaisista. IT-alalla töitä teen ja maksan veroni. Suvussa on myös toiselta puolelta maapalloa tulleita, jotka ovat sopeutuneet ja ovat työelämässä.

        Jotenkin tuntuu, että n. 500 v. täällä olleen kansanosan pitäisi jo ryhdistäytyä samalla tavalla. Siihen "erilaisuuteen" vetoamiseen ei ole enää oikein varaa. Jos Afrikan poika osaa ajaa bussia, miksi ei romani?


    • YlpeePuolikas

      Monikin,ihan ovat työssä käyviä ihmisiä. Ja asunto jonoissa moni (ei se mustalainen sitä asuntos helpolla saa niin monia erilaisia "sääntöjä" jotka vaikuttavat asunnon saantiin)

    • uskookentahtoo

      Minä maksan omaa taloa.maksan myös sähkön.öljyn.veden.jätehuollon kaikki itse.eikä sekään ole oikein.teki mustalainen mitä vaan niin aina epäillään jostain.sossu ei sponsoroi meitä eikä sitä edes haluta.en ole silti duunari.mutta en rikollinenkaan.maksan ne verot mitä en voi kiertää.ja näin tekee myös moniperus vaVakkilainen.turha väittää muuta.

      • Jotain.rajaa

        Älä valehtele.


    • puukatti

      Maksatko ite

    • TiedänKaikenAutoista

      ?/;:'"!æœ)( =*&$s$#@1#324567890å(#$@
      on siinä monenlaista merkkiä jonossa.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe