Ihanaa olla työtön

huurteistasiemaillessain

Nautin työttömyyden mukanaan tuomasta lisääntyneestä vapaa-ajasta ja siitä että saan olla oman itseni herra - minua ei kukaan määräile. TE-Toimistossa oli palaveri joskus vuonna 2010 tai 2011 ja sanoin virkailijoille kun ehdottivat että menisin 9 € toimintaan mukaan että tuollaista korvausta vastaan voin työskennellä puolisen tuntia. - eivät ole sen jälkeen kehdanneet edes ehdotella mitään yhtä järjetöntä.

Työttömyysavustus kolahtaa tilille kuukausittain ja rahapäivänä hemmottelen itseäni kapakkakierroksella jonka jälkeen käyttööni jää vielä ihan kivasti rahaa.

Kesä tulee ja minut tapaa aikaa viettämässä Erkontiellä töllki olutta kourassa. Tulkaahan juttelemaan kun kylillä liikutte.

5

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lärvin

      Voin tullakkin jos pistät pärstä kuvas näkyville. Juodaan sitten olutta yhdessä ja lauletaan irviniä, biisin varmaan jo arvaatkin.

    • jaeaemaa

      Olen tyoeoeoetoeoen.

      • Horottajat

        No tuolla kirjoitustaidolla luultavasti oletkin :D


    • työtönolassa

      Onneksi on työötömyyttä niin paljon niin saa lorvia tämänkin kesän.Pakolaiset vielä rasittaa te-toimistoa.Toivottavasti laittavat pakolaiset halpoihin siivous ja muihin hommiin ja tuovat sitten verorahoja Suomeen jotta itsekin saan nauttia soskun rahoista eivätkä laita minua siivoomaan.Tosin minulla on astma niin en ota pariin päivään lääkettä jos joutusin paskahommiin niin pääsisin pois terveyssyistä kun menisin lekuriin.Kahteen vuoteen en ole hakenut kun kahteen työpaikkaan toinen oli kaupunginjohtaja toista en muista kännissä laitoin yöllä netissä --oisko jäätelömyyjä.Ihan vittuunuksissani laitoin kun luki että tarvittaessa töihin.Aattelin tehä källit mutta otti jonkun muun varmaan nätin tytön.Kesällä mukavaa heräillä linnunlauluun ja kesäaurinkoon ja ja juoda aamukaffet ilman hätäilyä töihin menosta.Hyvällä säällä rannalle lukemmaan kirjaa ja perjantaisin rannalle juomaan kaljaa.Näin se mukavasti menee.Aikaa tehdä itse ruoat niin säästyy kun ei valmisruokia tarvi töihin ostaa kun en jaksais töiden jälkeen vääntää-En mene enään töihin ellei pakoteta mutta ne velvotehommat on yleensä helppoi seisoskeluja ja jos vituttaa niin astma pelastaa mm lapion kaivuu hommista AI AI KUN OTTAA HENKEEN TÄÄ TYÖ NIIN PALUU RANNALLE ON TAAS EDESSÄ USKOSIN.näin se vaan mun kohdalla on .Positiivisesti työttömänä on vapaa aikatauluista.En vaihtas töihin paitsi jos palkka yli 2500 e. se onkin minimi

    • FreeWilllll

      Aina on hyvä ottaa kunnon loma.
      Ite auttelen , ja nyt jo selkä kipee ja pitäs mennä auttelemaan lisää.
      Täytyy vaatia vapaa päivä tai pari, jos sitä itekki jois hiukan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe