En voi vaihtaa näytön resoluutiota

volcamin

Hei, minulla on tietokone jossa windows 10 i5 prossu ja gtx 750 ti 2gb näytön ohjain, tänään ku tulin kotia käynnistin koneen huomasin että näytön resoluution oli 1024x768. Tietenkin yritin heti vaihtaa takaisin (1920x1080) mutta en voinut, menin sinne windowsin näyttö asetuksiin ja se kohta josta sen voi valita oli harmaa, sama peleissä ainut resoluution vaihtoehto oli 1024x768, etsin netistä että mikä olisi vikana, yleisimm't olivat jtn ku päivittää windows 10 niin sen yhteydessä käy näin mutta se lähtisi ajureiden päiviyksellä, mutta minulla tuo windows kymppi jo ainaki 5kk ollut että ei siitä johtunut, resoluutio toimii isolla teevellä noin. 42 tuumaa, muttei minun näytöllä, olen kokeillut 3 eri näyttöä, olen päivittänyt näytön ohjaimen ajurit, olen uudelleen käynnistänyt koneen, olen poistanut ja ottanut takaisin näytön ohjaimen käytön, mikään ei ole auttanut, löytyykö koti konstia vai pitääkö korjaamolle viedä, itse sanoisin että näytön ohjaimessa vika, ja se vielä että eilen toimi kaikki hyvin, mitään en ole päivittänyt eilisestä ja yhtäkkiä tämmöinen :/ onko kellään muulla käynyt näin

2

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liitäntänä on vga sillä se ei toimi, kun laittaa hdmi 1920x1080 näyttää hirveältä ja näyttö ei mahdu kuvaan

    • repäsin näyttiksen lennosta pois niin kyllä rupes toimimaan. Kone meni erroriin mutta sen jälkee toimi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe