Tutustua kevyesti vai eroon kokonaan

pakkokaidumpatavaan

Tapasin noin viikko sitten kivahkon tyypin baarissa. Olen itse naimisissa, mutta ero oli tulossa tuon tapaamisen aikaan, nyt tilanne on toinen enkä todellakaan aio erota. Tapasin kuitenkin tuon ihmisen uudelleen pari päivää sitten, kävimme muutamilla drinkeillä. Minä tykkään tavata ihmisiä ihan kavereinakin, vaikka alkutapaamisessa oli pussailua. Mutta miten minä nyt pääsen nätisti selvittämään tämän asian, kun toisella on ihan väärä käsitys tutustumisemme luonteesta? Hän on lisännyt minut fb-kaveriksikin. En ole häneen ihastunut vaan kaipasin vain seuraa, eikä muuta kivaa ollut tarjolla. Tuntuu jotenkin hankalalta ja vähän harmittaa, kun olen jutun pahis. Minusta ei ole tilanteen tasaista ruveta selittämään, että en halua tai voi seurustella, kun ei sellaista nyt kahden epämääräisen tapaamisen perusteella voi kukaan muutenkaan olettaa. :D

Mutta kannattaako jättää tutustuminen nyt kokonaan väliin? Varmaan joo. Mutta kun kivoille tyypeille olisi satunnaista tilaa elämässä kuitenkin kaveripohjalta... Hän ei ole mitenkään aktiivinen pitämään yhteyttä että onnekseni voisin olettaa, että ei hänkään ole kovin kiinnostunut.

Mitä ihmiset yleensä ajattelee? Tuntuu että olen ihan kummallinen tyyppi kun kerään elämääni satunnaisia ihmisiä jonkinlaisen ihastumisen kautta, eikä esim työkavereita tai missä nyt ihmiset normaalisti tutustuu...

4

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapeeee

      Josko vaan poistan hänet feisbuukista enkä enää ota yhteyttä... Mutta mitäs jos tulee taas joku yksinäinen hetki, johon tarttis seuralaisen, eikä oma puoliso pääse. :P
      Hän kyllä huomaa ihan varmasti heti jos poistan, ja sitten tehnee jotain ikäviä päätelmiä. Voi että sentään.

    • aapeeee

      Ehkä mun ei tartte tehdä yhtään mitään? Kauheaa pohtia tällaista. Mitäs jos hän ottaa yhteyttä, olenko se kurja tyyppi joka ei vastaa mitään? Silleen on minut itseni monesti "dumpattu". Että ei vain vastata mitään ja siitä pitäisi sitten ottaa onkeensa. En haluaisi olla sellainen. Mutta tämä niin riipii! Olenko ihme hiippari jos lähetän viestin, että ei enää pidetä yhteyttä? Mutta miksi niin tekisin, enhän edes tiedä aikooko hän pitää yhteyttä muutenkaan.
      Koen kauheaa omantunnontuskaa tästä. ;(

    • räkäläkamu

      Mitähän jos jättäisit ystävien etsintälistalta nuo räkälät pois. Kapakkakavereista saa juuri sitä mitä hakee ja yrität selittää meille että haet vain rehellistä kaveriseuraa.
      Mitä kerrot ja mitä kuitenkin teet, on täysin ristiriidassa.

      Tekisit paljon älykkäämmin jos hakisit ystäviä harrastusten (muun kuin räkäloissä juoksemisen) parissa. Silloin olisi vain luonnollista että puolisosikin tutustuisi harrastelijapiiriisi ja voisitte yhdessä koko porukalla tavata sosiaalisesti harrastuksen yhteydessä tai sen ulkopuolella.

      On täydellisen tarpeetonta rautalangasta vääntämällä yrittää kehittää draamaa. Kuule kyllä sinä sitä saa ajan mittaan sairaustapausten, kuoleman , tyopaikkamentyksen jne muodossa. Sitten on oikeutettua kärsiä.
      Mutta nyt kun kaikki on hyvin ja voit kehittää paremmaksi, miksi huolella ja harkiten käyttäytyä idioottimaisesti?

      • aapeeee

        Ei kun enhän mä mistään rehellisestä kaveriseurasta puhunut, vaan nimenomaan niin että ensin sitä ihastutaan ja sitten öö... ollaan vaan jotain tuttuja? Kavereita = ei romanttisia tapaamisia. Illanviettokamuja nimenomaan haenkin, en arkipäivänkavereita. Ei mulla ole aikaa sellaisille. Mutta sillon kun tekee mieli lähteä vaikka jollekin keikalle niin kivempi sinne on mennä jonkun jännän tuttavuuden kanssa kuin vaikkapa yksin... Mulla on rajallinen ystäväpiiri eikä niistä neljästä perheellisestä ystävästä välttämättä kukaan pääse joka kerta mukaan, kun itseä kiinnostaa tehdä jotain muuta kuin olla kotona nukkumassa.

        Kiitos kommentista, en mitään päänsilittelyjä kaipaakaan! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe