Hei Unijukka

8ainainen8

Voisitko katsoa minulle miten on rakkauselämäni laita tänä kesänä? Olen ollut jo pitkään yksin mutta nyt olen ihastunut. Tapasin hänet noin 7 kk sitten ja olimme tekemisissä kaksi ja puoli kuukautta erään asian tiimoilta. Emme ole olleet yhteyksissä viiteen kuukauteen mutta en saa häntä pois mielestäni. Miltä tämä asia näytää?
Olen hakemassa elämänkumppania jonka kanssa voin jakaa elämäni ja olen hänellekin hyvä kumppani.

Olen työtön ja haluan saada työtä joka sopisi minulle parhaiten, mitä lähden opiskelemaan tai mitä alaa suosittelet?

Toivottavasti saan sinulta vastauksen.
Kiitos jo valmiiksi

5

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

      Sinun täytyy luottaa elämään. Jos et häntä muuten näe, niin voisitko koettaa olla itse yhteydessä häneen?! Suhtaudu asiaan lämminhenkisesti, älä yritä liikaa.
      Tietystikin on aina paha mennä kertomaan jotkin asiaa jonkun puolesta (päätökset on jokaisen tehtävä itse), mutta ehkä luonto- ja/tai matkailuala voisi sopia. Kenties jokin palveluala muukin sopisi.
      Yleensä tunnustaa siltä, että saisit olla itse aktiivinen lähiainoina, mm.rakkauselämän kanssa. Kesällä olisi kuitenkin hyvä liikkua enemmän ns.ihmisten parissa.

      • Hei Unijukka!
        Minusta tuntuu että tämä mies haluaa toimia itse joten olen odottanut hänen yhtaan. Kun asia meidän välillä päättyi henkilö toivotti minulle onnea matkaan ja katsoi erikoisesti ja laittoi oven kiinni. Minä vaistosin että hän haluaa hallita ja minun pitää luottaa ja nyt olen sitten odottanut ja odottanut. Minä olin asiakas ja hän myyjä, joten piti olla mahdollisimman korrektia.
        Kuitenkin olen sitä mieltä että tätä miestä olen odottanut jo noin 20 vuotta (eronnut 20 sitten entisestä miehestä).
        Olemme kuin yö ja päivä mutta siinä tapahtui jotakin syventyminen. Voisimme kuitenkin yhdessä saavuttaa jotakin hienoa ja ainutlaatuista.
        Voisitko vielä valottaa asiaa näiden tietojen perusteella.
        Laitoin itseni näkymättömäksi ettei kukaan vaan näe :)
        Laitan jo kiitoksen sinulle vastauksestasi, kiitos!Kiitos!kiitos!
        Olet tärkeä ihmisille


    • Hei Unijukka!
      Luetko ton kommentin taisin laittaa lisäkysymyksiä sinne!
      En osaa kai käyttää tätä foorumia oikei

    • Unijukka15

      Sinun olisi oltava itsesi nyt aktiivinen. Miten luulet että hän ymmärtäisikään ottaa yhteyttä, jos hän ei ole sitä 5 kuukauteen tehnyt?! Tuntuu valitettavasti siltä, että kuvittelet tässä asiassa liikoja, vaikka sitä en kielläkään ettettekö voisi sopia hyvin yhteen. Jotakin olisi kuitenkin toimittava, jos asian haluat etenevän.
      Tässä asiassa ja muutoinkin elämäsi kaipaisi hieman kekseliäisyyttä ja luovuutta, jonkinlaista perspektiiviä lisää. Kaipaus sinulla on sisälläsi, että joku huomioisi sinut naisena. Mutta ei pidä sortua kuvittelemaan liikaa liian aikaisin.
      Liiku luonnossa kesän aikana, olen jotenkin myös entistä vakuuttuneempi, että jokin luontoon liittyvä ammatti voisi sopia sinulle hyvin ...

      • Hei unijukka,
        Kiitos jämäkästä vastauksestasi.
        Taidan laittaa pillit pussiin ton parisuhteen osalta ja muutenkin unohtaa miehet. Eivät ilmeisesti kuulu mun elämään ollenkaan!

        Hyvää kesää sinulle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe