Me voitetaan. näillä sanoilla sitä täytyy

åpolöäöo

mennä eteenpäin Tämä pätee kyllä " vähän kaikkeen " toiset vaan tuovat onnitumisiaan ihan vähästä esiin julkisesti toiset vaatimattomasti hiljaa hymyillen Nyt on pelin alkuun vain reilu tunti jonka aikana anry pöötsit ehtivät hyvin käydä täydentämässä jääkaappinsa Itse istun muurahaispesän juurella Raid pullo kädessä ja voin kertoa että kyllä lähtee niin kusiaset kuin isommatkin muurahaiset Onnistuin lötämään kusiaispesän / muurahaisten yrittivät olla ovelia mutta kun eivät tienneet että vastassa heitä oli monenmonenmonenmonen vuoden kokemuksen omaava " iloinen polyanna tyttönen " jäivät nalkkiin. Rotille jos niitä näkyy käy myös kalpaten, sen pystyn lupaamaan jonka vaatimattomasti totean urakkani edetessä jolle ei vieläkään ole tiedossa loppua tälläisena " iloluonteisena hupakkona "

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a.pöoöoöoöå

      Suomen tyypit. Tunnelma ympärilläni paikka paikoin on kuin eilisessä venäjäkatsomossa joka hiljeni maali kerrallaan. Tämä alkaa pakosta naurattamaan vaikka aseet olen ottanut käyttööni jotka ympärilläni paikka paikoin ovat jotta pääsisin hyvää hyvyyttäni siihen sterotybiaan . Aseet ovat katkeruus, vihamielisyys, ilkeämielisyys yms. Olen kovasti yrittänyt täyttää noita odotuksia itsessäni enkä ole pystynyt siihen , mutta lupaan edelleen yrittää kovasti mäyttää siltä miltä minun odotettaan näyttävän. Tämä ei ole mitään uutta minulle. Hymiö

    • a.p.ö.öooooo

      Viikolla eräs henkilö kysyi itseltäni kuulumisiani yms. Iloissani totesin miten paljon kaikenlaista tekemistä yksilöimättä jopa iloitsin kesästä kun älysin että minun piti tietysti oletusten mukaisesti käyttätyä kuten olettivat ja " minä onnetonen ja masentunutkin " kehtaisin pursuta elämäniloa. Tämä eräs ei millään oletustensa pohjalta pystynyt havaitsemaan epäonnistumistaan kun ei ollut läsnä minun vastatessani vaan jatkoi että : jutellaan sitten myöhemmin jne. En kehdannut sanoa että minulla ei ole aikaa jutteluihin mutta jos hänellä on tarve jutella niin anna tulla...
      hymiöhymiöhymiöhymiöhymiö

    • ö.o.i.akkkkk

      Raidilla aloitin ja kovilla aseilla lopetan joten Nokkoset teille on tulossa ihanan hempeä superseksikäs huuletkin tihkuu hunajaa jonka nimi Roundup jonka kosketus hiljentää. Täydellinen rikkakasvien torjuntaan. Saitte tämän pyytämättä plus toivottavasti hauskan episodin miten tärkeää on puutarhan hoito, pienenä yksityiskohtana Ei ole puutarhaa eikä omenapuuta. Nyt sitten ylös joka " iikka " jotta ehditte täydentämään jääkappinne .

    • ap.a.p.öö

      Jos etanoiden tappo-ohjeita puutarhoihinne haluatte niitä ehkä saatte Isoveljeltäni hän asuu Haminassa. Hymiö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe