Yksinhuoltajien seksielämä

Yksinhuoltaja71

Hei, onko täällä muita yksinhuoltajia? Millaista teidän seksielämänne on, minulla on aika hiljaista. Olen ollut yksinhuoltaja kohta kaksi vuotta, ja alkaa kyllästyttää tämä hiljaisuus, suoraan sanottuna puutteessa oleminen. En jaksaisi ryhtyä uuteen suhteeseen enkä halua etsiä seuraa ravintoloista. Miten te muut olette hoitaneet tämän jutun?

53

5944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota 51v iso ja karvainen mies vakipanoksi:-)

      • nainen_ratissa_77

        Aika helposti olen hoitanut. Mulla on ilmoitus http://www.seksiseuraa.biz sivustolla jonka kautta olen saanut mukavia miespanoja :)


    • Hyväjuttu1

      Mikäli olet nainen, ja sinulla on poika, niin voisit vaivihkaa alkaa hänelle paljastelemaan itseäsi, ja tarkkailla samalla mahtaisiko häntä kiinnostaa oma äiti...

      • Yksinhuoltaja71

        Tuollaisesta en kyllä puhuisi täällä, vaikka niin tapahtuisikin joskus. Tuo on aika arka aihe.


      • Hyväjuttu1

        Mutta mikä on oma mielipiteesi siihen?


      • Yksinhuoltaja71

        Ei olisi rehellistä sanoa, ettenkö joskus olis miettinyt myös tuota vaihtoehtoa. Hän on 17 ja kaikin puolin paranneltu versio isästään, muistuttaa häntä tosi paljon. Tietenkin vain nuorempi, se ei ole ollenkaan huono juttu. En vain ole halunnut lähteä sellaiseen, en tietenkään ole mitenkään vihjaillut hänelle mitään siihen viittaavaa vaikka joskus ehkä olenkin ajatellut häntä iltaisin. Se olisi aika vaivaton vaihtoehto, mutta en tiedä haluaisiko hän, enkä edes tiedä haluaisinko minä.


      • Jäin miettimään sinua ja tilannettasi.
        Minulla on 5 lasta joista yksi on poika.
        No olen eronnut ja nyt asun 8v iltatähden kanssa kahdestaan.
        Olen elämässäni kokeillut kaikenlaista ja voin sanoa että kyllä miestä saat jos haluat.
        Olen minäkin saanut.
        Ja mitä poikaasi tulee huomasin jutuistasi että rakastat häntä.
        Ja älä poissulje häntä laskuista kun vain se ekakerta on tehty niin huomaat miten se on sitten helpompaa.


      • rennosti.m
        sihteeri.marjatta-62 kirjoitti:

        Jäin miettimään sinua ja tilannettasi.
        Minulla on 5 lasta joista yksi on poika.
        No olen eronnut ja nyt asun 8v iltatähden kanssa kahdestaan.
        Olen elämässäni kokeillut kaikenlaista ja voin sanoa että kyllä miestä saat jos haluat.
        Olen minäkin saanut.
        Ja mitä poikaasi tulee huomasin jutuistasi että rakastat häntä.
        Ja älä poissulje häntä laskuista kun vain se ekakerta on tehty niin huomaat miten se on sitten helpompaa.

        Viisaan tytön neuvo:
        >>Ja älä poissulje häntä laskuista kun vain se ekakerta on tehty niin huomaat miten se on sitten helpompaa.>>

        Kannattaa harkita. Se sekä on molempien etu että hyvin herttaista. :)


      • Erilainenratkaisu
        Yksinhuoltaja71 kirjoitti:

        Ei olisi rehellistä sanoa, ettenkö joskus olis miettinyt myös tuota vaihtoehtoa. Hän on 17 ja kaikin puolin paranneltu versio isästään, muistuttaa häntä tosi paljon. Tietenkin vain nuorempi, se ei ole ollenkaan huono juttu. En vain ole halunnut lähteä sellaiseen, en tietenkään ole mitenkään vihjaillut hänelle mitään siihen viittaavaa vaikka joskus ehkä olenkin ajatellut häntä iltaisin. Se olisi aika vaivaton vaihtoehto, mutta en tiedä haluaisiko hän, enkä edes tiedä haluaisinko minä.

        Aika vanha ketju, mutta kiinnostaisi silti tietää, miten ratkaisit asian? Jos oikein lasken, niin poikasi on nyt 19? Teitkö koskaan mitään hänen kanssaan? Elin muutaman vuoden samanlaisessa tilanteessa. Pitkän avioliiton huomasin äkkiä olevansa ihan yksin. Tapailin muutamia mieheillä, mutta he kaikki olivat kyllä keski-ikäisiä luusereita eikä heistä oikein ollut mihinkään. Lopetin deittailun, mutta eihän halut kadonneet mihinkään. Samalla huomasin, että poikani tuntui olevan kiinnostunut minusta. Se oli aika imartelevaa, vaikka samalla aika kiusallista. Poikani oli kyllä jo täysi-ikäinen, mutta silti. En minä suinpäin siihen ryhtynyt, mutta eräänä iltana sen vain tapahtui. Minä olin halukas, ja niin oli hänkin. Hän otti minut nuoruuden innolla, ja miten hyvältä se tuntuikaan. Sen illan jälkeen me yritimme, tai ainakin minä, olla hetken ihan tavallisesti, mutta eihän se onnistunut. Hän halusi, ja minä halusin. Varsin pian me menimme sänkyyn uudestaan, ja sen jälkeen me olemm tehneet sen monesti. Aluksi olimme aika varautuneita, mutta vähitellen se muuttui ihan luonnolliseksi. En minä häntä mitenkään vietellyt, hän halusi samaa kuin minä. Nyt meillä on todella tyydyttävä seksielämä. Hän on täysi-ikäinen, ja tekee sen ihan omasta tahdostaan, joten kumpikaan ei pakota toista mihinkään. Enkä minäkään tee tätä mitenkään pakosta, haluan tätä. Tämä tuntuu hyvältä.


    • ristiverinen1

      Täällä, 60v, luotettava, mies y-savosta, tosin varattu, ei kai haittaa... vastaa jos kiinostaa

    • lovejapiis

      Tee nettiin ilmoitus. Suomi24 ja Happypancake on kotimaisia ilmaisohjelmia, joissa ei joudu luottokorttiongelmiin. Kirjoitat ongelmastasi, niin eiköhän jonoa tule. Kuulemani mukaan liikkeellä on kyllä kaikenlaisia eli kannattanee kirjoitella pari-iltaa ja sopia tapaaminen johonkin julkiseen paikkaan. Yhteystietoja ei kannata heti antaa. Itselläkin on vähän samaa ongelmaa ja vakituinen laatuaikaseurustelukumppani olisi mukava sotkematta muuta perhe-elämää liikaa.

    • lovejapiis

      Ehkä kannattaisi jättää poikasi rauhaan. Meistä miehistä pääsee eroon, mutta poikasi kanssa olet tekemisissä lopun elämän ja joudutte pitämään salaisuutta sisällänne lopun elämän.

      • Yksinhuoltaja71

        Se on totta, ja näin minä varmaankin teenkin. Hänessä on vain kaikki ne ominaisuuden, joihin miehessäni rakastuin, ja vielä paljon paremmin. Olisihan se helppoa ja vaivatonta, ei tarvitsisi roikkua ravintoloissa tai chatt - palstoilla, ihan vain kotona oleminen riittäisi. On siinä kuitenkin niin paljon haittoja, että taidan yrittää hoitaa tämän asiani jotenkin toisin.


      • Hyväjuttu1

        Mutta mikäs sen parempaa olisi kuin oman pojan kanssa, jos kumpikin sitä haluaa. Olisi varmasti turvallista, eikä taudeista olisi pelkoa. Ja olisihan siinä se "kielletty hedelmä" -aspekti, joka sinuakin varmaan hieman kiihottaa?


      • Hyväjuttu1

        Tule vaikka juttelemaan aiheesta tuonne chatin seksiosion puolelle, jos vain kiinnostaa :)


      • Ääh... en minä osaa


      • Hyväjuttu1

        Ihan hyvin se sujui, lähdit vain pois :)


      • poika98ja
        Yksinhuoltaja71 kirjoitti:

        Se on totta, ja näin minä varmaankin teenkin. Hänessä on vain kaikki ne ominaisuuden, joihin miehessäni rakastuin, ja vielä paljon paremmin. Olisihan se helppoa ja vaivatonta, ei tarvitsisi roikkua ravintoloissa tai chatt - palstoilla, ihan vain kotona oleminen riittäisi. On siinä kuitenkin niin paljon haittoja, että taidan yrittää hoitaa tämän asiani jotenkin toisin.

        "Kel onni on se onnen peittäköön....." Siitä huolimatta haluan toitottaa riemuni maailmalle. En tiedä mitään ihanampaa maailmassa kun nussia omaa Äitiänsä.


    • mies_46v

      siis onko ap. 45v ikänen?

      Mut yleisesti... kyllä ihmisille voi mennä juttelemaan... hahmota itse sellainen mies jonka voit ottaa kumppaniksi ja mene juttelemaan... kyllä se seksikin sieltå sit aikanaan tulee esiin ja voit edetä asiassa.
      Täällä on paljon nyt vastaavan sisältöisiä ketjuja ja kaikkiin pitäs laittaa yleinen vastaus, ei ainakaan netistä...

    • tutkien_viritystä

      Jes, siinäpä se dilemma jos ja kun ei elämäntilanteessaan halua vakavaa suhdetta, mutta kaipaisi luonnollisestikin eloa sexielämään, vaikkapa sex-fried-periaatteella.

      Ongelma onkin se missä sellaisen sopivan henkilön tapaisi (kuitenkin sellaisia on kuitenkin ihmisvilinässä), jonka kanssa olisi vetoa, synkkaisi ja olisi samalla aaltopituudella ja joka kaipaisi vastavan asetelman ja miten tilanteen sävel molemmille aukeaisi, sillä kukaan ei kulje ko. kaltainen viesti paitaansa painettuna ;-)

      Sitten mahdollinen lisähaaste on se, että jossakin vaiheessa jommalla kummalla saattaisi tunteet ja kiintymys astua kuvaan mukaan, mutta sitten vain pitäisi tahdikkaasti keskustellen ottaa välimatkaa.

      Ps. Boikken. Vaikka mielessä tuossa tilanteessa hetkittäin liikkuvat ajatukset ovat täysin ymmärrettäviäkin, niin se oma poika kannattaa ehdottomasti pitää vain omana poikana ja näin tehdessään myös oikea ja terve suhde säilyy tulevaisuuteen.

      Riskeerasi myös vaikuttaa pojan tuleviin naissuhteisiin vahingollisesti ja mitä tapahtuisikaan kun poika toisille asisata uskoutuisi, kavereilleen tai tuleville tyttöystävilleen, sillä asia olisi aivan liian vaikea yskin kantaa.

      Mieluummin jokin (suojattu) yhden illan tai viikonlopun symppis kohtaaminen pahimpaan kuumeeseen rauhoittamaan ajatuksiakin.

      PsPs. Tuossa yksi päivä ostoksilla käydessäni hyllyvälikössä oli hyvin sharmantti nainen nuoren poikansa kanssa, nainen joka kurveillaan tulppasi cadin ja kulkureittini ja kohteliaasti pyysin 'excusa' hieman tilaa, niin rekationsa oli aikas hauska ja sitten sama toistui vielä toisella hyllyköllä kun ei saanut tuotetta ylähyllyltä ja hieman jelppasin ja heitin herjaa.

      Iloisen hymyileviltä reaktioiltaan ja suoraan silmiin katsellessaan vaikutti 'sinkulta' eli yksihuoltajalta ja mielessäni kävikin josko kaipasi hieman toisenlaista eloa elämäänsä, avauksen kaltaista tai sitten vakavaa, tiedä häntä.

      Mutta kun nämä kunkin erlaiset elämäntilanteet ja toiveet eivät ole 'otsan lävitse' luettavissa ja hassua on se, että samat ajatukset saattavat liikkua mielessä samaan aikaan jonkun kohdatessa ja silmiin hetken katsellessa, vaikka juuri kaupan hyllyvälikössä.

      • xxfcgggh

        Löylykauha persvakoon riittää


    • Mies46v

      Mies 46v vastaa

      Mistä helvetistä tämä äiti pika juttu tulee joka keskusteluun?

      Jos vaikka nainen menee juttelemaan sopivan oloisellw miehelle ja katsoo mitä siitä voisi olla tulossa. Ei kukaan aloita heti juttua seksi sä vaan asiat johtaa toise

    • lovejapiis

      Piristäväähän se olisi, jos kaupassa joku tulisi juttelemaan, että ilmoja pidellyt. Kokeile ja laita palautetta, toimiko. Tutkien-viritys puhui asiaa.

    • näinkinon

      Naisethan saa aina, halutessaan seksiä. Miehet, myös fiksut, terveet ja tasapainoiset. Heistä saa helposti, voi jopa valita, itse ns. vakiopoikaystävän. "Panomiehen" Kaikki ei rupea omistelemaan. Vaatimaan "seukkausta" Jos pääsee panemaan. Tekomiehet panee, tunnen tiedän ettei kaikki miehetkään halua kokoaikaiseen seurusteluun. Vain molemminpuolista ymmärrystä. Ja seksistä nauttimista.

      • m46v

        Ihmisellä pitää olle näkyvä vika että se torppaa hänet seksuaalisesti ennen kuin mitää tulee... Kenenkää ns. terveen terveyttä ei aina näe ennenkuin se asia tapahtuu... patologisiin valehtelioihin törmänneet usein sitten on tulevaisuuden eronneita ja yksinhuoltajia..... Mä en usko mihinkään nettiin kumppanin etsinnässä.... se on vaan mentävä ulos ja katsottava onko mieluistaa ihmistä lähellä ja sit juttelemaan.... siitä se alkaa...

        Tuolla aiemmin joku heitti ettei marketista saa mitään. Ihan omasta kokemuksesta kerron, että kyllä saa... Se ei tarkota mitää, että olis ns. vällyjen sisään päästy, mutta aivan kaupan henkilökunnaskassa takin jotka on työvuorossa olleet, niin on tullut juttelemaan.... on tullut tälläisiä halittajia ja pientä kivaa heittäviä ja joskus kauan sitten oli juttu, kun Prisman, aivan hahmona tuntematon kassa alkoi juttelaan ensin niitä näitä ja sit kerran se sanoi jotain siitä, että on paljon typeriä puhuvia asiakkaita... ja lopuksi hän pyysi, jos tulisin käymään joskus muutenkin kuin ostoksille... no, itseasiassa en nähnyt sen koommin koko tyttöä.... Mut eikait ihmiset puhu toisilleen mitään tälläistä jos ei edes halua olla kaveri....


    • PuutteessaMinäkin

      Olen itse yksinhuoltajaisä. Vakiopano on hieno ratkaisu.
      Itsellä ei ole aikaa seurusteluun ja lapset kaataa muutenkin uusperhen. riidat tulee lapsiista.
      Mistä päin olet?! Itse etsin vakiopanoa. Tää on puutteessa elämistä. 1,5v kun viimeksi pääsi touhuamaan. Edellinen vakiopano löysi miehen ja touhut loppu.

      • mekkk

        Etsi nainen joka on yksin huoltaja ja asutte omissa asunnoissanne ja harrastatte sieksiä keskenänne niin helpottaa ja jos kumpikaa ei halua mitään yhdessäasumista niin on hyväratkaisu tai käy maksullisissa ja niitä on netti pullollaan ja muitakin suoraan seksiin viittavia treffisivustoja.


    • Jotenkin tässä nyt tuntuu siltä että kannattaisi tehdä jotakin. On seksiä kaipaavia yksinhuoltaja naisia ja miehiä, tosin yksinhuoltaja miehiä varmasti vähemmän, mutta asiallisia seksin nälkäisiä sinkku miehiä on varmasti paljon ja tietysti varattuja puutteessa eläviä miehiä myös, kuten allekirjoitanut. Treffisivustoja on useita, mutta ilmeisen huonosti niissäkään halukkaat kohtaavat toisiaan. Tuonne s24treffi sivustollekin jos laittaa ilmon, niin veikkaan että mitään asiallista ei tapahdu. Mikä siis avuksi? Kirjoitella viestilappuja, ja pudotella niitä Helsingin kaduilla naisten käsilaukkuihin:). Minullakin olisi haluja auttaa innokasta yksinhuoltajaa, haluamallaan tavalla, eikä nyt mielessä ole kymmenen minuutin makkarissa käynti,
      Paremminkin hellä ja mieleenpainuva yhdessäolo.
      Onko ehdotuksia?

    • Ottakaa yhteyttä puutteessa elävät naiset..
      Haen panoseuraa viikonloppuihin ympäri suomen!
      Matkakuluissa kun tulette vastaan, niin periaatteessa voin ajaa kotiisi ja viettää yön kanssasi, jos olet yksinäinen.

    • tutkien_viritystä

      Tuossa kun hieman selasin sivun ketjuja, niin "kuin sattumalta" sama aihe eri kulmista esitettynä on monen ketjun avuksessa aiheena, eli tulee mieleen jonkun keskenkasvuisen trolli-pojankollin olevan fantasioitaan maalailemassa ja testaamassa, kuten ketjussa jossa muka yh-nainen kertoo poikansa tuuppaavan samaan saunavuoroon ja stondailevan ja imeisesti olevan äitiinsä ihastunut. Terve äiti olisi jo aikaa sitten laittanaut selkeät rajat, eli poika on jo liian iso yhteisiin saunareissuihin.

      ***

      Mutta oikeammin yleisellä tasolla. Yksinhuoltaja-äideillä ja isillä riskeeraa olla aika kortilla, mutta kyllä kannustaisin jos vain suinkin mahdollista hakeutumaan erilasiin itseä mielyttäviin harrastuksiin, vaikka puntisalille ymv. ja erilaisille ilta- ja viikonloppukursseille joilla tapaa paljon erilaisia ihmisiä.

      Kapakat eivät ehkä ole niitä parhaita paikkoja, mutta voihan sitä toki kesäterassilla tai pubissakin ihan terveen henkilön kohdata, vaikka siellä kiertää liki työkseen myös paljon ihmissuhteissaan näköalatonta randomväkeä. Henkilö joka on vielä 40-kymppisenä aktiivinen baareissa notkuja, niin ...

      • inva-mies

        ns. normaali ja fyysisesti terve tasapainoinen ihminen saa aina seksiä... Se on ap. kaltaisella naisellakin ihan itsestä kiinni, että ei saa kontaktia mieheen jos muuten oma "fasadi" - ulkoiset asiat on kunnossa.....

        Nickini kertoo miksi ajattelen näin. Kaikilla ei ole asiat samalla tapaa, ja on niitä aikaa viepiä asioita muutakin kuin se vaipparlli.... ja jos oikein ymmärsin, niin ketjun alkaja ei ole mikään vaipparallivaiheessa oleva nainen... jos minä provoan, niin kyllä ap. provoaa myös.


      • fftghh

        Löylykauha perseeseen eikä ikinä pois


    • asioitapitääajatella

      Kenenkään naisen, ei mielestäni kannata "maksaa" Kilometrikorvauksia, "matkakuluja" Sille suurelle Rinnssille!! Jos hän tulee, tapaamaan .... Eikä pystykkään hoitamaan, kokonaisuutta. Kotiin..... Jeee Jee.

      • xftttyh

        Sontalaarin takia kannata kuluista maksaa saa vaan löylykauhan perseeseen


    • Herrasmies ei maksata naiselta tuonlaisia kuluja! Itse olen ajanut joskus 200km suuntaansa, kun on pyydetty seuraksi. Aina joku kukkapuska tai joku muu pieni lahjus tuliaiseksi. 2-4 tunnin jälkeen joutuu taaksensa jättämään, väsyneen, raukean mutta hymyilevän naisen, se näky jää mieleen pikäksi ajaksi.

    • täällä samassa tilanteessa. laitellaan sähköpostia ja tutustutaan;) olen 30 jäbä ja intoa löytyy.

    • mävuan

      Onhan meitä kunnollisiakin miehiä joilla sama ongelma ei löydy nautinnontuojaa ei lämmönantajaa:)

    • Moikka :) itse nyt ilman minkäänlaista seksi elämää 1v ja 7kk, että kyllä siihen tottuu, mutta joo välillä tekisi mieli tutustua mukavaan naiseen ja tuntea ne perhoset vatsanpohjassa :) yhyy!...

    • 2016YYA

      Yksinhuoltaja äidit laittakaa viestiä [email protected], jos haluat vakipanoa Tampereen alueella ;)

    • Mies27vTampere

      Kyllä minäkin varmasti rakastelisin mielelläni aloittajan kanssa jos vain asuttais sopivan välimatkan päässä. Voisin kutsua vaikka kotiini saunomaan, juomaan viiniä ja rakastelemaan. Muutenkin on itseä vanhemmat naiset aina kiehtoneet mutta itsellänikin on ongelmia löytää seuraa ja puutteessa eläminen tuntuu turhauttavalta.

    • Samihh

      Joensuun yh äidit! laittakees viestii kiimainen ja nuori ori odottaa sinua ;)
      [email protected]

    • liukkaroinen

      Yksinhuoltajaäitiä pitää panna perseeseen. Jos sitä panis vittuuseen niin se tekis TAAS uusia penikoita.
      Muistakaamme käyttää liukastusainetta:)

    • Xxman66

      Naiselle on aina ottajia mutta mies joutuu olemaan puutteessa jos ei sitten maksa. Tyttöni asuu joka toinen viikko luonani. Tulee 3 vuotta kun on seksiä harrastanut. Suomi24.sta seksiseura on löytynyt muuten ei olisi 11 vuoteen ollut seksiä kun ei käy ravintoloissa..
      Vakiopano oli mutta meni naimisiin ja tää järjestely loppui.
      [email protected]

    • Jakita

      Huvittavaa kun etsittiin puutteessa eläviä yksinhuoltajia, niin kas kummaa kun täällä vaikuttaa olevan lähinnä puutteessa eläviä miehiä:D
      Uskokaa vain pojat, että naisilla kyllä panokavereita riittää omasta takaa. He eivät elä puutteessa elleivät itse valitse niin..

      • jasco

        Mun kimmakaveri on aina puutteessa päivisin, silloin kun mä oon duunissa, mutta illat, yöt, aamut ollaan kun kanitarhassa. Pariutukaa...ja ilman tätä löylykauhahörhöä!


    • Mr.Lovedoctor

      Jos sulla on poika ja olet hyvän tai edes siedettävän näköinen niin pojaltas saisit. Mitenkö tiedän?
      Minäkin olen ollut nuori ja kokenut kaikkea, onneksi minulla oli ymmärtävä ja kaunis äiti.
      Onnea matkaan.

    • anselmin.veli

      Mielestäni Pillu-Kysymys on Yli-arvostettu Kysymys. Minä itse panen joka päivä Punpattavaa Parparaa ja veljeni Anselm panee joka päivä karvalakkia. Osti torilta karvalakin, taittaa sen kasaan ja nussii sitä sitten. Mutta en minä, rakastan vain karvattomia pilluja.
      Tässä näemme, että 1:ksi tykkää yhdestä ja 2.:oinen tykkää II:isesta.

      • ooh

        Aivan niin! Pillu-kysymys joutaa jäädä Unholaan! Me miehet panemme Punpattavaa Parparaa tai Karva-lakkia ja naiset voivat tyydyttää itseään esim. kurkuilla, porkkanoilla, panaaneilla ja talous-nakeilla. Puhumattakaan Joulusta- silloin ei muuta kun Joulu-kynttilää toosaan!
        Maailma on Täynnä Rakkautta!
        Ooh!


      • tekee.gutaa

        Älkäämme unhoittako kesäkurpitsaa, se tekee gutaa yksinhuoltajaäidin vittuuseen.


    • hauskaa.on

      Mielestäni on hyvin hauskaa nussia Yksinhuoltajaäitejä. Ja jos heidän tyttärensä ovat täysi-ikäsiä niin vielä parempi yhtyä tyttären tiukkaan toosaan.
      Toinen yhtä hyvä vaihtoehto on yhtyä äidin piukkaan persereikään.

    • Auttaisiko

      Toihan on mahdoton aika, vaikka koskettaa joskus miehiäkin. Kerro missä olet, kyllä ymmärtävä apu löytyy jos ei matka ihan tolkuton . Lähimmäisestä pitää pitää huolta.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe