Eristäytyminen...ei se taida olla hyvä ratkasu

SoliterniuM1977

Pari viikkoa sitten uhosin ottaneeni ensi askeleen eristäytymiseen. Joka oikeastaan sekään ei ollut mitään totaalieristäytymistä. Töissä kuitenkin tulee käytyä ja kaupassa jne. Sanoin poistaneeni youtube -tilini ja facebook -tilini. No facebook oli ajastettu kahden viikon päästä poistettavaksi ja viikko oli tuolloin kulunut. No kävi sitten niin, että elämäni sinikäyrä nousi taas vähän ja oloni parani. Siispä palautin facebook -tilini ja olo on parempi.

Joku toi esille vanhan kirjoitukseni siitä, kuinka liikunta auttaa jaksamaan yksinäisyyden jne keskellä. Aloin taas liikkumaan ja olo todellakin parani. Eli kirjoitukseni pitää paikkansa. Hitsi kun nämä fiilikset vaihtuvat niin usein. Ei kai mulla ole kaksisuuntainen mielialahäiriö vai mikä se oli. No yleensä kaikki masennukseni jne ovat lopulta päättyneet hyvin. Joten ei kait tässä.

Tapahtui yks kiva juttu töissäkin. Yhden naispuolisen työkaverin kanssa ollaan juteltu ja perjantaina töissä hän tuli kyselemään fiiliksiä kun tiesi että jään lomalle. Oli kiva. Mä käväsin hänen juttusillaankin kun mulla oli aikaa, siis työpaikalla nämä. Sattuipa vielä niin, että käveltiin yhtä matkaa kotiin töistä. Hän asuu samalla suunnalla kuin minä. Se oli mukavaa. Nainen on mua aika paljon nuorempi, mutta aikuinen. Fiksu ja kiva. Mutta ihan vaan kaverimielellä toki tässä olen. Mutta jo se, että nainen jutteli mulle ja jotenkin sai tutustua häneen enemmän työn ulkopuolella.. tuntui tosi kivalta ja piristi kummasti.

Me olemme työkavereita ja siihen se jää ellei hän sitten jotain muuta halua...mitä en usko. Kaverin kyllä hänestä voisin haluta ihan vapaa-aikaankin. Mutta joo. ATM kun koen olevani ja kun en naisia näe vapaa-aikana ikinä missään mielessä, niin kaikki pienikin ihan pelkkä ystävyyden osoitus naiselta tuntuu minusta niin kivalta ja sitä alkaa sit kaikkea kuvittelemaan. Pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja järki käteen. Mut kiva fiilis silti. :)

Tsemppiä kaikille yksinäisille, seksittömyydessä eläville sinkuille ja muillekin. Harrastakaa liikuntaa, niin olokin siitä paranee ja ehkä elämään jostain tulee uusia ystäviäkin!

28

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ewrewerwer

      Oletko varma että tuo naispuolinen työkaveri ei halua muuta kuin kaveruutta.

    • SoliterniuM1977

      En ole varma, mutta luulen niin. En tunne häntä kuitenkaan hyvin. Joten on hänen asiansa antaa selkeä merkki, jos hän jotain muuta haluaa. Itse jätän asian kaveritasolle. Kun tosiaan en näe häntä muutoin kuin töissä. Anyways mukava nainen. :)

      • ewrewerwer

        Naiset harvemmin antaa selviä merkkejä, miehen pitää tulkita naisen ilmeitä ja eleitä tarkasti ja laskea riski ja voittosuhde.


      • Totuus1

        Mutta haluatko sinä hänestä muuta kuin kaveruutta?


    • Ex----------PUA

      No niin, minähän sanoin ettei kannata tehdä pysyviä päätöksiä, tilapäisissä mielenhäiriöissä.

      On hyvin helppoa tehdä tuollaisia ratkaisuja, jos on kyrpiintynyt tilanteeseensa, mutta yleensä ne ovat harhakuvitelmia jotka peittävät sen oikean ongelman.

    • ätminki

      Töissä kun nainen juttelee nii se ei tarkoita mitään, ei edes ystävyyttä.

      • read.my.body.language

        Riippuu tavasta millä se tehdään.
        Jos nainen katselee paljon ja aina lyöttäytyy seuraan niin kiinnostusta voi olla. Ruumiinkieli on se asia mikä kertoo eniten.


      • Ex----------PUA
        read.my.body.language kirjoitti:

        Riippuu tavasta millä se tehdään.
        Jos nainen katselee paljon ja aina lyöttäytyy seuraan niin kiinnostusta voi olla. Ruumiinkieli on se asia mikä kertoo eniten.

        Juuri tätä minäkin yritän sanoa.

        Yleensä naisen kehonkieli on ainoa mikä on hänen "aloitteenaan".


    • Multinikkaavakurppa

      Hyvä sinä!

      • Ex----------PUA

        Sanotko että hänen ratkaisunsa on parempi, kuin se että olisi vanha huora joka ei saa miestä ja siksi raivoaa anonyymilla palstalla palstan alfalle, ja tekee tästä elämäntehtävänsä?


      • Multinikkaavakurppa
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Sanotko että hänen ratkaisunsa on parempi, kuin se että olisi vanha huora joka ei saa miestä ja siksi raivoaa anonyymilla palstalla palstan alfalle, ja tekee tästä elämäntehtävänsä?

        Tiedätkö Pulla, "miestä saamaton" ja "huora" eivät ole synonyymejä ensinkään ;)


      • Ex----------PUA
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Tiedätkö Pulla, "miestä saamaton" ja "huora" eivät ole synonyymejä ensinkään ;)

        Osu ja uppos! :D

        Ja kyllä, ne ovat, vanha huora ei saa enää miestä.

        Samoin, huoralla ei ole miestä, vaan kyseessä on nainen jota käytetään, oi idiootti,.

        Ennen kun tulet palstalle, niin kannattaa opetella puhumastasi kielestä sen sanojen perusteet.


      • Multinikkaavakurppa
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Ja kyllä, ne ovat, vanha huora ei saa enää miestä.

        Samoin, huoralla ei ole miestä, vaan kyseessä on nainen jota käytetään, oi idiootti,.

        Ennen kun tulet palstalle, niin kannattaa opetella puhumastasi kielestä sen sanojen perusteet.

        "Vanha huora" on tarkennus "huoraan", ei suinkaan synonyymi. Artikulointisi ontuu.

        " oi idiootti "
        Minulta kopioitu etuliite. Katsos vain, otat oppia parhaalta!

        " kannattaa opetella puhumastasi kielestä sen sanojen perusteet."
        Suomenkielisyys on minun vetoni, ei sinun. Sinä jauhat defensseistä yms. Toki lainailun suunta kertoo hierarkian meidän kahden välillä ;)

        Miten näet tämän rohkaisevan ketjun sävyn muuttuneen, kun tulit nimittelemään 100% optimistisen kommentin jättänyttä kirjoittajaa?


      • Huvitttunut
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Sanotko että hänen ratkaisunsa on parempi, kuin se että olisi vanha huora joka ei saa miestä ja siksi raivoaa anonyymilla palstalla palstan alfalle, ja tekee tästä elämäntehtävänsä?

        Palstan alfalle hitto kuinka naurettavaa!!!

        Kukaan muu palstalla ei raivoa laillasi!!!


      • Ex----------PUA

        Osu ja uppos! :D

        Multnikkaus alkoi ja kauhea sleittely, kun taas näytin oikean tasosi.

        "Miten näet tämän rohkaisevan ketjun sävyn muuttuneen, kun tulit nimittelemään 100% optimistisen kommentin jättänyttä kirjoittajaa?"

        Sinä kyllä olet tolkuttoman tyhmä, sinä itse olet avoimesti tehnyt minua vastaan hyökkäyksiä ja myöntänyt kaikkien kurpparaivoklisheidesi olevan totta, joten älä edes kuvittele että sinua kohtaan tarvitisi olla asiallinen, vaan sitä saa mitä tilaa.


      • Multinikkaavakurppa
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Multnikkaus alkoi ja kauhea sleittely, kun taas näytin oikean tasosi.

        "Miten näet tämän rohkaisevan ketjun sävyn muuttuneen, kun tulit nimittelemään 100% optimistisen kommentin jättänyttä kirjoittajaa?"

        Sinä kyllä olet tolkuttoman tyhmä, sinä itse olet avoimesti tehnyt minua vastaan hyökkäyksiä ja myöntänyt kaikkien kurpparaivoklisheidesi olevan totta, joten älä edes kuvittele että sinua kohtaan tarvitisi olla asiallinen, vaan sitä saa mitä tilaa.

        Pulla ei ilmiselvästi hallitse edes alkeita ip-asioista.

        Mutta se on minulle vain iloinen asia, tahdissani tanssiva Pullanen ;)


    • palstailija

      Kiitos ap. , harvinaisen tervettä pohdiskelua tällä palstalla! Tuli mieleen oisko sulla testotasot alhaalla, jos taipumusta masennukseen ja urheilu tuo siihen helpotusta?

      Jos ei saa naisilta juuri koskaan huomiota, niin sekin voi tuntua hienolta, että joku nainen juttelee sulle. Mutta kannattaisi kokeilla kepillä jäätä, onko mahdollisuutta johonkin enempään. Nainen ei välttämättä tule enempää vastaan. Puheilla ja eleillä voi vihjata kiinnostuksesta, mutta miehen pitää tehdä ratkaiseva siirto.

    • ruma-ätmi

      Olisi hauskaa kadota vaan jonnekkin pariksi kuukaudeksi eikä kertoisi läheisille mitään. Puhelimet ja kaikki vaan kiinni ja menisi jonnekkin ulkomaille.

      • jhlgkjl

        Eli haluat aiheuttaa valtavaa huolta ja tuskaa läheisillesi? Ei ole kilttiä tuollainen. Oon kyllä itse haaveillut samanlaisesta tempusta, että menisin möllöttämään johonkin mökkiin ilman nettiä, puhelinta jne. Mutta kertoisin siitä läheisilleni.


    • Kiva, että tapahtui mukavia ja piristäviä juttuja. Älä heitä pyyhettä kehään, pienistä jutuista voi tulla suuria myös hyvissä asioissa, kun ne oikein oivaltaa. :)

      • dgygij

        Helppohan se on pillunkantajana noita latteuksia jaella :)


      • dgygij kirjoitti:

        Helppohan se on pillunkantajana noita latteuksia jaella :)

        Jos se olisi latteus, miksi aloittaja sitten tuli pienestä iloiseksi? :)

        Loppu jääköön sovinistin aivopieruksi.


    • kurppaileva

      Hienoa. Vaikkei tuosta mitään kehittyiskään, niin vaikutat selvästi tyypiltä jonka kanssa on kiva jutella. Monesti voi olla että se ihastuminen lähteekin sitten siitä. Noin sen toivoisin itsekin menevän, että turvallisesti tutustuttais ens vain kavereina.
      Kivaa lukea järkevien miestenkin kirjoituksia täältä. Harvinaisempaa herkkua se.

    • Riippuu vähän mitä eristäytymisellä tarkoitetaan.

      Kannattaa käydä töissä ja urheilla. Saa rahaa, fyysinen kunto vaikuttaa psyykkiseen tilaan ja tiettyjä rutiineja ja arkea vapaa-ajan vastineeksi kannattaa olla.

      Ruman miehen ei missään tapauksessa laittaa profiilia nettitreffeille, eikä olla baareissa aloitteellinen. Siitä ei seuraa kuin pahaa mieltä ja masennusta.

      Jos on syntynyt rumaksi mieheksi, niin ei kannata väkisin pyrkiä kaveripiireihin joissa naiset kääntävät selkänsä eivätkä tahdo jutella. Sama pätee ravintoloihin. Yhteydenpito naisten suhteen kannattaa rajoittaa vai niihin, jotka eivät syrji ulkonäön takia. Niitä on ehkä todella vähän, mutta sille ei voi mitään. Työpaikallakin kannattaa olla ystävällinen ainoastaan naisille jotka suhtautuvat rumaan mieheen kohteliaasti ja niin kuin ihmiseen pitääkin suhtautua, muiden naisten elämästä kannattaa tehdä mahdollisimman vaikeaa.

    • SoliterniuM1977

      Illalla alkaa pitkä junamatka pohjoiseen (yöjuna). Löytyisköhän junasta joku kiva nainen seuraksi? Saapa nähdä. Vähän stressaa tämä matkustaminen, mutta kait se tästä.

      • stgeetet

        Junat on kuulemma hyviä iskupaikkoja, mulla on kaksi tuttua jotka on iskeneet tai isketty pitkän junamatkan aikana.
        Itse en olisi aivan varma tästä, vaatii sen saman uskalluksen kuitenkin mitä muuallakin ja yleensä juuri mieheltä, nainen tuskin panee tikkua ristiin.


    • nussijokovaa

      Nussi sitä, Se ansaitsee sen

    • atännä

      Kiitos kaunis tuosta kirjoituksestasi. Tällaisia asiallisia ajatelmia sais olla täällä enemmänkin.
      Mullekin on liikunnasta ollut paljon apua. Vaikuttaa toisaan mielialaan ja itsetuntokin on kohentunut. Olen oppinut sosiaalisemmaksikin ja olen saanut uusia kavereita.
      Pienet ihastukset ja viritykset piristää myös kummasti tylsää arkea :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe