Miltä teistä naisista tuntuu???

k-u

Että joku mies tekee itsemurhan sen takia, että teistä naisista KUKAAN ole häntä kelpuuttanut mihinkään???

158

1912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltti-ja-kunnollinen

      Miltä teistä naisista tuntuu antaa pillua paskalle miehelle joka hakkaa teitä? Kertokaa haluan tietää

      • tarralenkkari666

        Mistäpä me tietäisimme?


      • Bi-nainen

        Ai hitsi kun montaa juttua oon kyllä seksisssä kokeillut, mutta tuo on jäänyt kokematta. Sitä se tekee kun rankkaa machouden perusteella miehet pois. En oo ees pyytänyt hakkaamista, kun en ole siihen suuntaan kallellaan. Pitäisköhän joskus kokeilla? Tulisin sit tänne palstalle kertomaan oliko kivaa ja tarttiko käyttää turvasanaa.


    • Yleisellä tasolla on surullista, että joku päättää riistää itseltään hengen. Toisaalta en kuitenkaan koe olevani vastuussa siitä, niin kuin en ole vastuussa monista muistakaan maailman ongelmista. Jos pitäisi kaikkia tuntemattomiakin ihmisiä surra ja ottaa heidän ratkaisuista vastuu, niin missä välissä ehtisi keskittyä omaan elämään ja siihen kuuluviin ihmisiin? Surulliset ihmiskohtalot pysäyttävät, mutta vain hetkeksi, koska elävillä elämä jatkuu.

      • älänytvittuuntanäe

        Mamumiehistä ja muista maailman ihmisistä olet kuitenkin takuuvarmasti feministinä huolissasi.

        Vitun idiootti.

        Ei logiikkaa, ei aivoja, silti odotetaan kunnioitusta pelkän pillun perusteella.


      • 876
        älänytvittuuntanäe kirjoitti:

        Mamumiehistä ja muista maailman ihmisistä olet kuitenkin takuuvarmasti feministinä huolissasi.

        Vitun idiootti.

        Ei logiikkaa, ei aivoja, silti odotetaan kunnioitusta pelkän pillun perusteella.

        Perus wt-henkilöhyökkäys.


      • 876 kirjoitti:

        Perus wt-henkilöhyökkäys.

        Jep, ei tuollaiseen jaksa edes reagoida. Jos on tunne-elämä niin solmussa, että purkaa sitä tuolla tyylillä ihmiselle, josta ei mitään tiedä, niin eipä ole meikäläisellä resursseja saati huvitusta siihen puuttua.


      • Pthyi
        Marrrnie kirjoitti:

        Jep, ei tuollaiseen jaksa edes reagoida. Jos on tunne-elämä niin solmussa, että purkaa sitä tuolla tyylillä ihmiselle, josta ei mitään tiedä, niin eipä ole meikäläisellä resursseja saati huvitusta siihen puuttua.

        Tottahan se puhuu. Jatkuvasti ollaan huolissaan partavauvojen vuoksi vaan ei koskaan syrjäytyneen suomalaisen.


      • Välinpitämättömyytesi on sitä tasoa, että nauran ja nautin siinä tilanteessa kun sairastut vakavasti ja lopullisesti.


      • super-atm kirjoitti:

        Välinpitämättömyytesi on sitä tasoa, että nauran ja nautin siinä tilanteessa kun sairastut vakavasti ja lopullisesti.

        Kaksinaismoralismisi on sitä tasoa, etten välitä keskustella kanssasi.


      • Marrrnie kirjoitti:

        Kaksinaismoralismisi on sitä tasoa, etten välitä keskustella kanssasi.

        Olet kuullut idiooteilta feministiystäviltäsi uuden ja mielestäsi hienon sanan ja nyt suollat sitä jatkuvasti.

        Olet selvästi feministi. Et hyväksy sitä että sinun kärsimyksillesi naureskeltaisiin ja oltaisiin asioidesi suhteen täysin kylmiä ja välinpitämättäömiä. Silti sinusta on ihan ok että iso osa miehistä ei saa koskaan maksamatta seksiä, elää ilman parisuhdetta ja lapsia koko elämänsä. Ja kuvittelet vielä olevasi itse syytön tilanteeseen, niin kuin jokainen muukin nainen. Naiset ovat tilanteeseen syyllisiä, ettekä voi pestä käsiänne itse aiheuttamastanne tilanteesta.

        Onneksi olkoon, olet feminismin aivopesemä kusipää, kuten lähes kaikki muutkin naiset.

        Naisten miehiin kohdistaman kylmyys ja välinpitämättömyys on tehnyt minusta naisia kohtaan täysin samanlaisen. Syyttäkää itseänne, idiootit. Sitä saa mitä tilaa ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.


      • super-atm kirjoitti:

        Olet kuullut idiooteilta feministiystäviltäsi uuden ja mielestäsi hienon sanan ja nyt suollat sitä jatkuvasti.

        Olet selvästi feministi. Et hyväksy sitä että sinun kärsimyksillesi naureskeltaisiin ja oltaisiin asioidesi suhteen täysin kylmiä ja välinpitämättäömiä. Silti sinusta on ihan ok että iso osa miehistä ei saa koskaan maksamatta seksiä, elää ilman parisuhdetta ja lapsia koko elämänsä. Ja kuvittelet vielä olevasi itse syytön tilanteeseen, niin kuin jokainen muukin nainen. Naiset ovat tilanteeseen syyllisiä, ettekä voi pestä käsiänne itse aiheuttamastanne tilanteesta.

        Onneksi olkoon, olet feminismin aivopesemä kusipää, kuten lähes kaikki muutkin naiset.

        Naisten miehiin kohdistaman kylmyys ja välinpitämättömyys on tehnyt minusta naisia kohtaan täysin samanlaisen. Syyttäkää itseänne, idiootit. Sitä saa mitä tilaa ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

        Näytä mulle nainen, joka kirjoittaa yhtä aggressiivisesti miehistä kuin sinä naisista.
        Mua ei myöskään harmita, jos et kanna murhetta meikäläisestä, eihän me edes tunneta. Kukaan tai ainakaan hyvin harva on niin empaattinen, että pystyisi kaikkien ihmisten kurjuutta kokemaan henkilökohtaisella tasolla.
        Mä todellakaan en ole vastuussa monen miehen tilanteesta, niin kuin eivät muutkaan naiset. En silti sano, että miehet olisivat täysin itsekään epäonnestaan tilivelvollisia. Olen joitakin ratkaisuideoita esittänyt tilanteen korjaamiseksi, mitäs itse olet tehnyt? Siis muutakin kuin räyhännyt ympäriinsä syyttelemässä muita ja aiheuttamassa vitutusta.


      • Marrrnie kirjoitti:

        Näytä mulle nainen, joka kirjoittaa yhtä aggressiivisesti miehistä kuin sinä naisista.
        Mua ei myöskään harmita, jos et kanna murhetta meikäläisestä, eihän me edes tunneta. Kukaan tai ainakaan hyvin harva on niin empaattinen, että pystyisi kaikkien ihmisten kurjuutta kokemaan henkilökohtaisella tasolla.
        Mä todellakaan en ole vastuussa monen miehen tilanteesta, niin kuin eivät muutkaan naiset. En silti sano, että miehet olisivat täysin itsekään epäonnestaan tilivelvollisia. Olen joitakin ratkaisuideoita esittänyt tilanteen korjaamiseksi, mitäs itse olet tehnyt? Siis muutakin kuin räyhännyt ympäriinsä syyttelemässä muita ja aiheuttamassa vitutusta.

        "Näytä mulle nainen, joka kirjoittaa yhtä aggressiivisesti miehistä kuin sinä naisista."

        Miksi? Sillä ei ole mitään merkitystä kuinka tekopyhää sinä ja muut naiset esitätte. Vain anisen teoilla on merkitystä, ei sanoilla.

        "Mä todellakaan en ole vastuussa monen miehen tilanteesta, niin kuin eivät muutkaan naiset."

        Kyllä naiset ovat miesten yksinäisyyteen ja sinkkuuteen syyllisiä. Yksi tärkeimmistä syistä on feminismi ja naisten hypergamia. Jos naiset suostuisivat seurustelemaan ja antamaan seksiä itsensä tasoisille miehille, niin jokaiselle suomalaiselle miehelle olisi tarjolla parisuhde ja seksiä.

        Älä lässytä typeriä latteuksia.


      • Lopeta itse tuo raivoaminen. Mulla on "tasoiseni" mies, joten mitä tässä vielä pitäisi tehdä? Itse olet naurettava ääliö, joka elää omassa kuplassaan niin tiiviisti, että pienikin ravistelu tekee hirmu kipeää.


      • Marrrnie kirjoitti:

        Lopeta itse tuo raivoaminen. Mulla on "tasoiseni" mies, joten mitä tässä vielä pitäisi tehdä? Itse olet naurettava ääliö, joka elää omassa kuplassaan niin tiiviisti, että pienikin ravistelu tekee hirmu kipeää.

        "Lopeta itse tuo raivoaminen."

        En lopeta olemasta kanssasi eri mieltä.

        "Mulla on "tasoiseni" mies, joten mitä tässä vielä pitäisi tehdä?"

        Tuskin on sinun tasoisesi. Olet hypergaminen siinä missä suurin osa muistakin naisista.

        "Itse olet naurettava ääliö, joka elää omassa kuplassaan niin tiiviisti, että pienikin ravistelu tekee hirmu kipeää."

        Minä en elä kuplassa vaan elän monenlaisten ihmisten kanssa, toisin kuin feministit, jotka ovat jumiutuneet typerään ideologiaansa ja ovat kykenemättömiä näkemään ja hyväksymään totuuksia.

        Et edelleenkään pysty pakenemaan vastuuta ja pääsemään muiden naisten kanssa kuin koira veräjästä. Et pysty tekemään itsestäsi uhria, koska olet syyllinen.

        Naiset vihaavat miehiä, nin kuin sinäkin vihaat rumia ja naisille kelpaamattomia miehiä. Joten suosittelen jokaiselle naisille kelpaamattomalle miehelle sitä että kohtelevat naisia kuin jätettä. Miksi pitäisi arvostaa sellaisia epätasa-arvoisia elukoita, kuten naisia jos he eivät arvosta suurta osaa miehistä ollenkaan.


      • Hyhj
        super-atm kirjoitti:

        Olet kuullut idiooteilta feministiystäviltäsi uuden ja mielestäsi hienon sanan ja nyt suollat sitä jatkuvasti.

        Olet selvästi feministi. Et hyväksy sitä että sinun kärsimyksillesi naureskeltaisiin ja oltaisiin asioidesi suhteen täysin kylmiä ja välinpitämättäömiä. Silti sinusta on ihan ok että iso osa miehistä ei saa koskaan maksamatta seksiä, elää ilman parisuhdetta ja lapsia koko elämänsä. Ja kuvittelet vielä olevasi itse syytön tilanteeseen, niin kuin jokainen muukin nainen. Naiset ovat tilanteeseen syyllisiä, ettekä voi pestä käsiänne itse aiheuttamastanne tilanteesta.

        Onneksi olkoon, olet feminismin aivopesemä kusipää, kuten lähes kaikki muutkin naiset.

        Naisten miehiin kohdistaman kylmyys ja välinpitämättömyys on tehnyt minusta naisia kohtaan täysin samanlaisen. Syyttäkää itseänne, idiootit. Sitä saa mitä tilaa ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

        "Silti sinusta on ihan ok että iso osa miehistä ei saa koskaan maksamatta seksiä, elää ilman parisuhdetta ja lapsia koko elämänsä"

        Semmoista se on. Kaikkea ei voi aina saada, vaikka kuinka haluaisi.


      • älänytvittuuntanäe
        Marrrnie kirjoitti:

        Lopeta itse tuo raivoaminen. Mulla on "tasoiseni" mies, joten mitä tässä vielä pitäisi tehdä? Itse olet naurettava ääliö, joka elää omassa kuplassaan niin tiiviisti, että pienikin ravistelu tekee hirmu kipeää.

        Painu vittuun.

        Mitä sinä täällä sitten oikein toimitat jos sulla on jo "tasoisesi mies"?

        Vittufeminismiäsi vain tuot esille ja muka välität miesten ongelmista.

        Tosiasiassa et välitä paskaakaan kunhan rätiset kuten pentumainen vittupää tekee.

        Samaan aikaan mussuttaa siitä että miehet kirjoittaa niin aggressiivisesti.

        miehen itsemurha on sinun kohdalta täysin välinpitämätön, mutta jos naiselle kirjoittaa huonosti niin siihen reagoit.

        Haista lemuava feministivittusi.


      • älänytvittuuntanäe kirjoitti:

        Painu vittuun.

        Mitä sinä täällä sitten oikein toimitat jos sulla on jo "tasoisesi mies"?

        Vittufeminismiäsi vain tuot esille ja muka välität miesten ongelmista.

        Tosiasiassa et välitä paskaakaan kunhan rätiset kuten pentumainen vittupää tekee.

        Samaan aikaan mussuttaa siitä että miehet kirjoittaa niin aggressiivisesti.

        miehen itsemurha on sinun kohdalta täysin välinpitämätön, mutta jos naiselle kirjoittaa huonosti niin siihen reagoit.

        Haista lemuava feministivittusi.

        Kiitos kauniista sanoistasi.


      • Hyhj kirjoitti:

        "Silti sinusta on ihan ok että iso osa miehistä ei saa koskaan maksamatta seksiä, elää ilman parisuhdetta ja lapsia koko elämänsä"

        Semmoista se on. Kaikkea ei voi aina saada, vaikka kuinka haluaisi.

        "Semmoista se on. Kaikkea ei voi aina saada, vaikka kuinka haluaisi."

        Tuon jos vielä feministitkin ymmärtäisivät.


      • voi.sentään
        super-atm kirjoitti:

        "Näytä mulle nainen, joka kirjoittaa yhtä aggressiivisesti miehistä kuin sinä naisista."

        Miksi? Sillä ei ole mitään merkitystä kuinka tekopyhää sinä ja muut naiset esitätte. Vain anisen teoilla on merkitystä, ei sanoilla.

        "Mä todellakaan en ole vastuussa monen miehen tilanteesta, niin kuin eivät muutkaan naiset."

        Kyllä naiset ovat miesten yksinäisyyteen ja sinkkuuteen syyllisiä. Yksi tärkeimmistä syistä on feminismi ja naisten hypergamia. Jos naiset suostuisivat seurustelemaan ja antamaan seksiä itsensä tasoisille miehille, niin jokaiselle suomalaiselle miehelle olisi tarjolla parisuhde ja seksiä.

        Älä lässytä typeriä latteuksia.

        Naiset nimenomaan antavat seksiä itsensätasoisille miehille. Miehet nyt vaan sattuu haluamaan itseänsä parempia naisia siinäpä se ongelma. Sehän nähdään tällä palstalla varsinkin. Jos nainen on kurppa jo 25 vuotiaana niin voi hyvää päivää sentään. Voiko enää kovempia kriteereitä laittaa jos itse on vaikka 45 vuotias. Ei olla itsensätasoisista kiinnostuneita silloin.

        Kyllä se niin kuulkaas on, että kandeis lähteä sinne psykiatrin pakeille missä vika kun on noin kovat kriteerit ja sitten väittää että on naisten vika kun ei saa.


      • voi.sentään kirjoitti:

        Naiset nimenomaan antavat seksiä itsensätasoisille miehille. Miehet nyt vaan sattuu haluamaan itseänsä parempia naisia siinäpä se ongelma. Sehän nähdään tällä palstalla varsinkin. Jos nainen on kurppa jo 25 vuotiaana niin voi hyvää päivää sentään. Voiko enää kovempia kriteereitä laittaa jos itse on vaikka 45 vuotias. Ei olla itsensätasoisista kiinnostuneita silloin.

        Kyllä se niin kuulkaas on, että kandeis lähteä sinne psykiatrin pakeille missä vika kun on noin kovat kriteerit ja sitten väittää että on naisten vika kun ei saa.

        Et pysty kääntämään tosiasioita toisin päin vaikka feministi oletkin.

        "Naiset nimenomaan antavat seksiä itsensätasoisille miehille."

        Eivät anna. Rumatkin naiset haluavat vähintään keskitason ulkonäön omaavan miehen. Lisäksi naiset vaativat että miehellä on paremmat tulot kuin heillä itsellään.

        "Miehet nyt vaan sattuu haluamaan itseänsä parempia naisia siinäpä se ongelma."

        Tuollaista ongelmaa ei ole, vaikka kuinka feministinä niin väittäisit.

        "Sehän nähdään tällä palstalla varsinkin. Jos nainen on kurppa jo 25 vuotiaana niin voi hyvää päivää sentään."

        Nainen on kauneimmillaan 16-22 vuotiaana. Se on totuus.


      • Naisasialooseri1

        Ja mies on komeimmillaan keski-ikäisenä ja siksi on täysin kohtuullista että 45v mies haluaa 25v naisen


      • Ujoatm27v
        Marrrnie kirjoitti:

        Näytä mulle nainen, joka kirjoittaa yhtä aggressiivisesti miehistä kuin sinä naisista.
        Mua ei myöskään harmita, jos et kanna murhetta meikäläisestä, eihän me edes tunneta. Kukaan tai ainakaan hyvin harva on niin empaattinen, että pystyisi kaikkien ihmisten kurjuutta kokemaan henkilökohtaisella tasolla.
        Mä todellakaan en ole vastuussa monen miehen tilanteesta, niin kuin eivät muutkaan naiset. En silti sano, että miehet olisivat täysin itsekään epäonnestaan tilivelvollisia. Olen joitakin ratkaisuideoita esittänyt tilanteen korjaamiseksi, mitäs itse olet tehnyt? Siis muutakin kuin räyhännyt ympäriinsä syyttelemässä muita ja aiheuttamassa vitutusta.

        Oletko 50-vuotias? Asut Lahdessa? Tapailet nuorempaa miestä? Jotenkin tuttu tuo sinun kirjoitustyylisi?


      • Ujoatm27v kirjoitti:

        Oletko 50-vuotias? Asut Lahdessa? Tapailet nuorempaa miestä? Jotenkin tuttu tuo sinun kirjoitustyylisi?

        Bingo, kaikki väärin. :D


      • Ujoatm27v
        Marrrnie kirjoitti:

        Bingo, kaikki väärin. :D

        Luojalle kiitos.


      • 12348
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Ja mies on komeimmillaan keski-ikäisenä ja siksi on täysin kohtuullista että 45v mies haluaa 25v naisen

        Paskapuhetta. Mies on komeimmillaan tuossa n. 30 vuoden iässä. Yli nelikymppiset ovat selvästi harmaantuneita/kaljuuntuneita ja puolet on kehittänyt kaljakummun.


    • Girl_with_brains

      Tunnen että maailma on muuttunut turvallisemmaksi.

      • Monet tekevät ns. laajennetun itsemurhan. Mieti sitä.


    • Eräkettu

      Minun mielestä sellanen paska joka uhkailee itsemurhalla joutaa mennäkki...

      • Naisasialooseri1

        Itsemurhalla vain uhkaileva mies on tosiaan munaton, mutta mies joka myös toteuttaa uhkauksensa on tosimies.


      • Minun mielestä aloittaja ei uhkaillut itsemurhalla.


    • KunnatKnök

      Ei se sen naisen vika oo, tyyppi todennäköisesti vain kuunteli liikaa Juice Leskisen & kumppaneiden miesitsesäälipaskamusiikkia.

    • tarralenkkari666

      Ei kukaan voi olla velvoitettu ryhtymään suhteeseen kenenkään kanssa.

      • aloittajavastaa

        Mutta kun ei anneta ees mahdollisuutta siihen suhteeseen???


      • 220
        aloittajavastaa kirjoitti:

        Mutta kun ei anneta ees mahdollisuutta siihen suhteeseen???

        Ei kukaan ole velvoitettu antamaan mahdollisuutta.


      • Naisilla on oikeus ajaa mies itsemurhaan.


      • tarralenkkari666
        aloittajavastaa kirjoitti:

        Mutta kun ei anneta ees mahdollisuutta siihen suhteeseen???

        Jos et pääse edes puheisiin naisten kanssa, pohtisin lähestymistekniikkaasi.
        Onko sinulla ystäviä? Oletko kokeillut lähestyä naisia kuten normaaleita ihmisiä?


      • Samalla logiikalla kenelläkään miehellä ei ole velvollisuutta arvostaa ollenkaan naisia, on oikeus kohdella naisia miten tahansa, eikä välittää yhtään mistään pahuuksista mitä naisille tehdään.


      • super-atm kirjoitti:

        Samalla logiikalla kenelläkään miehellä ei ole velvollisuutta arvostaa ollenkaan naisia, on oikeus kohdella naisia miten tahansa, eikä välittää yhtään mistään pahuuksista mitä naisille tehdään.

        Ei, vaan samalla logiikalla kenenkään miehen ei tarvitse alkaa suhteeseen kenenkään kanssa, jos ei halua, aivan niin kuin tarralenkkari sanoi.


      • tarralenkkari666

        Miehillähän on myös se pistorasia. Siellä on jopa "g-piste".


      • 2322
        super-atm kirjoitti:

        Samalla logiikalla kenelläkään miehellä ei ole velvollisuutta arvostaa ollenkaan naisia, on oikeus kohdella naisia miten tahansa, eikä välittää yhtään mistään pahuuksista mitä naisille tehdään.

        Kenelläkäänhän ei tietenkään ole mitään velvollisuutta arvostaa toista ihmistä tai välittää toisesta ihmisestä. Laki asettaa karkeat raamit sille, miten huonosti voit muita kohdella, muutoin sinulla ei ole mitään velvollisuutta olla ystävällinen tai kohtelias tai edes asiallinen. Jos haluat huudella ihmisille törkeyksiä kadulla niin feel free.


      • Marrrnie kirjoitti:

        Ei, vaan samalla logiikalla kenenkään miehen ei tarvitse alkaa suhteeseen kenenkään kanssa, jos ei halua, aivan niin kuin tarralenkkari sanoi.

        Ei se noin ole, vaan kyse on siitä välittääkö toisista ihmisistä ja siitä mitä heille tapahtuu. Sinua ei kiinnosta se mitä miehille tapahtuu, joten ei minä nauran jos jäät huomenna auton alle.


      • 2322 kirjoitti:

        Kenelläkäänhän ei tietenkään ole mitään velvollisuutta arvostaa toista ihmistä tai välittää toisesta ihmisestä. Laki asettaa karkeat raamit sille, miten huonosti voit muita kohdella, muutoin sinulla ei ole mitään velvollisuutta olla ystävällinen tai kohtelias tai edes asiallinen. Jos haluat huudella ihmisille törkeyksiä kadulla niin feel free.

        Näinhän se on. Sen takia suosittelenkin jokaiselle ilman naista jääneelle miehelle todella tylyä asennetta naisia kohtaan ja sitä että tekevät naisten elämän mahdollisimman hankalaksi.


      • Eioletodellistaenää
        super-atm kirjoitti:

        Näinhän se on. Sen takia suosittelenkin jokaiselle ilman naista jääneelle miehelle todella tylyä asennetta naisia kohtaan ja sitä että tekevät naisten elämän mahdollisimman hankalaksi.

        Suosittelet jokaiselle ilman naista jääneelle miehelle samanlaista katkeroitumista ja marttyyriksi heittäytymistä kuin mitä itse olet tehnyt itsellesi. On siinä paraskin neuvoja.


      • Eioletodellistaenää kirjoitti:

        Suosittelet jokaiselle ilman naista jääneelle miehelle samanlaista katkeroitumista ja marttyyriksi heittäytymistä kuin mitä itse olet tehnyt itsellesi. On siinä paraskin neuvoja.

        Älä laita sanoja suuhuni. En noin ole väittänyt. Huonoa kohtaloa ei pidä hyväksyä, eikä miehen pidä kohdella naisia hyvin jos hekään eivät kohtele miehiä asiallisesti ja oikeudenmukaisesti.

        Turvauduit saman tien shaming languageen ja henkilöhyökkäykseen.


      • Kun_lukee_noita
        super-atm kirjoitti:

        Älä laita sanoja suuhuni. En noin ole väittänyt. Huonoa kohtaloa ei pidä hyväksyä, eikä miehen pidä kohdella naisia hyvin jos hekään eivät kohtele miehiä asiallisesti ja oikeudenmukaisesti.

        Turvauduit saman tien shaming languageen ja henkilöhyökkäykseen.

        Ei ihme että jäät ilman.


      • Kun_lukee_noita kirjoitti:

        Ei ihme että jäät ilman.

        Ei ihme että olet niin vajaaälyinen.


      • voi.elämänkevät
        super-atm kirjoitti:

        Näinhän se on. Sen takia suosittelenkin jokaiselle ilman naista jääneelle miehelle todella tylyä asennetta naisia kohtaan ja sitä että tekevät naisten elämän mahdollisimman hankalaksi.

        Jaa siis siitä mistä ongelma alun alkaenkin juontuu niin lisää vaan samaa. On se kumma miten käsittämättömän tyhmiä miehet voi olla. Naisen voi saada nimenomaan päinvastaisella toiminnalla vai pitäisitkö itse siitä että sinua kohdellaan huonosti. Täällähän ei mitään muuta tehdä kuin haukutaan naisia ja lisäksi esineellistetään vain yhtä käyttötarkoitusta varten eikä parisuhde ole mielessä vaan ihan muut asiat. Olette siis niin pihalla kun olla voi siinä miten naisen luo päästään. Pitäis kääntää kelkka täys 180 astetta.


      • voi.elämänkevät kirjoitti:

        Jaa siis siitä mistä ongelma alun alkaenkin juontuu niin lisää vaan samaa. On se kumma miten käsittämättömän tyhmiä miehet voi olla. Naisen voi saada nimenomaan päinvastaisella toiminnalla vai pitäisitkö itse siitä että sinua kohdellaan huonosti. Täällähän ei mitään muuta tehdä kuin haukutaan naisia ja lisäksi esineellistetään vain yhtä käyttötarkoitusta varten eikä parisuhde ole mielessä vaan ihan muut asiat. Olette siis niin pihalla kun olla voi siinä miten naisen luo päästään. Pitäis kääntää kelkka täys 180 astetta.

        Kyllä sinä se käsittämättömän tyhmä olet. Lässytyksesi on pelkkää hätäännystä kun ymmärrät, ettei miehet kestä vuosia naisilta huonoja käytöstä.

        Siinä vaiheessa kun mies alkaa olla naisia kohtaan tyly ja tekee naisten elämän hankalaksi, on mies joutunut täysin ilman syytä kärsimään naisten huonosta kohtelusta ja syrjimisestä. Ei naisia kiinnosta miehen käytös, vaan ainoastaan ulkonäkö, raha ja status.

        Sitä saa mitä tilaa, kurppa.


      • Ujoatm27v
        220 kirjoitti:

        Ei kukaan ole velvoitettu antamaan mahdollisuutta.

        Tuolla logiikalla naisilla ei ole oikeutta elää tai niin voisin päättää naisten puolesta kun kerran naiset päättävät minun puolesta että minulla ei ole oikeutta seksiin eikä parisuhteeseen.


      • tarralenkkari161

        Ei kukaan päätä mitään sinun puolestasi, vaan ihan itsensä puolesta. Ei kukaan voi kieltää sinulta parisuhdetta, he voivat vaan kieltäytyä parisuhteesta kanssasi. Sekoitat asioita.


    • EiköEräs

      Sinkkunainen tehnytkin niin, tämän palstan erään/muutaman lällättelijäukon perusteella? Ja lällättely jatkui kuolemansa jälkeen, hypergamiseksi huoraksi haukkuminen jne jne.

      • Pitääkö paikkansa?.... :/


      • ...No siis ei ole varmaa, että olisi tämä palsta vaikuttanut siihen?...

        Ikäviä ja surullisia juttuja nuo aina ovat.....mutta ei nämäkään asiat ole sukupuoli asioita....ihan tuolla ulkomaailmassakin tylytetään ihmisiä ja pahasti....jos et ole sitä ja tätä.....ja tietenkin kaikkea vielä yhtä aikaa....Tämä maailma menee vaan kokoajan kylmempään ja narsistisempaa suuntaan........huolestuttavaa kehitystä on nähtävissä....nyt odotellaan koska se viimeinen niitti tulee ja sitten roihahtaa.....mutta ei vielä tiedä kuinka pahasti....MaailmaOnSekaisin.....Ahneet, kylmät ja narsistiset ovat joko sokeita toimilleen, eli mitä ne aiheuttavat, sekä mitä vaikutuksia niillä on tai sitten tällä on joku suurempi tarkoitus (tai sitten niitä ei vaan kiinnosta)......en tiedä....


      • SitäpäTarkoitin
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        ...No siis ei ole varmaa, että olisi tämä palsta vaikuttanut siihen?...

        Ikäviä ja surullisia juttuja nuo aina ovat.....mutta ei nämäkään asiat ole sukupuoli asioita....ihan tuolla ulkomaailmassakin tylytetään ihmisiä ja pahasti....jos et ole sitä ja tätä.....ja tietenkin kaikkea vielä yhtä aikaa....Tämä maailma menee vaan kokoajan kylmempään ja narsistisempaa suuntaan........huolestuttavaa kehitystä on nähtävissä....nyt odotellaan koska se viimeinen niitti tulee ja sitten roihahtaa.....mutta ei vielä tiedä kuinka pahasti....MaailmaOnSekaisin.....Ahneet, kylmät ja narsistiset ovat joko sokeita toimilleen, eli mitä ne aiheuttavat, sekä mitä vaikutuksia niillä on tai sitten tällä on joku suurempi tarkoitus (tai sitten niitä ei vaan kiinnosta)......en tiedä....

        Että naiset saavat paskaa niskaansa ihan yhtä lailla.
        Ja todennäköisesti oli käynyt täällä.


      • SitäpäTarkoitin kirjoitti:

        Että naiset saavat paskaa niskaansa ihan yhtä lailla.
        Ja todennäköisesti oli käynyt täällä.

        "Luultavasti"....ja vaikka olisikin, niin tosiasiat on kaikkien jaksettava kantaa...oli oma tilanne mikä hyvänsä ja kuinka huono tahansa....

        Jos ei sellaista kumppania löydä jollaisen haluaisi tai tarvitsisi, niin sille ei voi kukaan yhtään mitään......pitää vain tehdä omat johtopäätökset yms.....mutta se nyt on Fakta, että edelleen puhdas raaka ja raadollinen totuus on paljon parempi, kuin valkoiset&suloiset valheet....ne vasta hallaa aiheuttavatkin....


      • Naisasialooseri1

        He olivat rumia kurppia, jotka kuvittelivat että miestä kiinnostaa heidän korkea koulutusasteensa. Korkeakoulutettu YTM ei ota rumaa vanhaa maisteria, vaan nuoren ja kauniin naisen.

        Ohjelman naisilta oli päässyt unohtumaan se, että naisen markkina-arvon ratkaisee nuoruus ja kauneus siksi akateemista YT-miestä ei näy ei kuulu


      • Naisasialooseri1

        Nii ja sitä naista kyllä kiinnosti mitä minä ja muut täällä palastalla heistä ajattelemme, hän todisti minun olevan oikeassa äärimmäisellä tavalla, aivan kuten hengissä olevia palstanaisiakin kiinnostaa.


      • HyväKunMuistat
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Nii ja sitä naista kyllä kiinnosti mitä minä ja muut täällä palastalla heistä ajattelemme, hän todisti minun olevan oikeassa äärimmäisellä tavalla, aivan kuten hengissä olevia palstanaisiakin kiinnostaa.

        Ei muuta kommentoitavaa.


      • Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Nii ja sitä naista kyllä kiinnosti mitä minä ja muut täällä palastalla heistä ajattelemme, hän todisti minun olevan oikeassa äärimmäisellä tavalla, aivan kuten hengissä olevia palstanaisiakin kiinnostaa.

        Kehotettiinko täällä häntä "päättämään päivänsä" vai mistä oli kyse?....

        Olisihan hän voinut sellaisen oman "prinssin ja puolivaltakuntaa" version saadakin, kun ihmisiä on erillaisia.....mutta se tietenkin on ihan tuurista kiinni mitä saa ja saako mitään....Kyllähän jotkut lotossakin päävoittoja voittavat ja joskus voi olla sama todennäköisyys sille, että saa sitä mitä tarvitsee ja haluaa, mitä tulee parisuhteisiin.....joskus se voi olla jopa niinkin mahdotonta, että on sama suhde, kuin saisi kaksi loton päävoittoa.......Mutta ElämäOn...Ja kaikki on VainElämää...


    • sellaistaa

      Juuri tällaisia asioita naiset eivät ikinä halua ajatella.
      Naiset haluaa alfan ja olevat mielummin yksin kuin ilman alfaa.

      • Se on heidän oikeutensa......luonnollisesti he olisivat muutenkin huonoja suhteeseen kenenkään muun kanssa.... ;P

        Täytyy olla Sairas mies jos haaveilee huonosta suhteesta......vähintään MasoKistiNisti.... ;P


    • kiltti-ja-kunnollinen

      Voisitte olla jakamatta sitä pilluanne niille väkivaltaisille jännämiehille.

    • En ole ikinä antanut kenellekään, joka olisi lyönyt, eikä kukaan ole muutenkaan koskaan lyönyt.

      Tietääkseni kukaan ei ole myöskään ikinä satuttanut itseään mun takia, on kyllä uhannut sillä.

      • Naisasialooseri1

        Ovat olleet joko munattomia miehiä, tai sitten eivät ole olleet oikeasti rakastuneita sinuun. Minäpäs tiedän tosimiehen, joka suoritti komean itsemurhan välittömästi sen jälkeen kun nainen sanoi ettei ala seurustelemaan vaikka mies sanoi naiselle tappavansa itsensä jos tämä ei ala seurustella.


      • Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Ovat olleet joko munattomia miehiä, tai sitten eivät ole olleet oikeasti rakastuneita sinuun. Minäpäs tiedän tosimiehen, joka suoritti komean itsemurhan välittömästi sen jälkeen kun nainen sanoi ettei ala seurustelemaan vaikka mies sanoi naiselle tappavansa itsensä jos tämä ei ala seurustella.

        Tiedän minäkin näitä tapauksia.

        Onneksi meillä ei mennyt siihen. Sehän olisi ollut idioottitemppu eikä sillä olisi saavutettu muuta kuin yksi isätön poika.


      • Nauraisit_vaan
        Nainen_28v kirjoitti:

        Tiedän minäkin näitä tapauksia.

        Onneksi meillä ei mennyt siihen. Sehän olisi ollut idioottitemppu eikä sillä olisi saavutettu muuta kuin yksi isätön poika.

        "saavutettu muuta kuin yksi isätön poika"
        Ja yksi tyytyväinen N_28v, joka pääsi yllättävän nätisti eroon epämieluisasta kumppaniehdokkaasta.


      • Nauraisit_vaan kirjoitti:

        "saavutettu muuta kuin yksi isätön poika"
        Ja yksi tyytyväinen N_28v, joka pääsi yllättävän nätisti eroon epämieluisasta kumppaniehdokkaasta.

        Kyllä 10 vuoden tuttavuuden jälkeen toivon lapseni isälle muuta kuin sen että tappaisi itsensä niin turhan asian takia. On niitä paljon paremmin hänelle sopivia naisia kuin minä olemassa varmasti. :)


      • Ei mulla ole miestä joka tappaisi minut. :) ei ole edes murhanhimoista eksää koska mä olen niin ihana. :P


    • Sad-But-true

      Itsemurhan tekeminen johtuu yksinäisyydestä ettei kukaan välitä eikä rakasta. Moni nainen kuolee koska ovat jännämiesten kanssa.

    • Fdewlkdslkfdkjfdsklds

      Miksei tätäkin voisi virallistaa. Periaatteessahan homman voisi hoitaa ns. "Suicide Queue" systeemillä. Miehet ilmoittautuvat jonoon jossa heille taataan vain asiallinen tapa tehdä itsemurha, sanotaanko nyt vaikka että "odotusaika" olisi 4 kuukautta.

      Jonossa oleminen on julkista ja mies voi listata vaikkapa minimikriteerit sille mitkä ovat elämänsä jatkumiselle olevat minimiehdot ja tämä olisi julkista tietoa. Jos joku nainen kokisi asiakseen pelastaa rakkaudenkaipuisen miehen, tai vaikkapa tarjoamaan hänelle hengenpelastavaa seksipalvelua - siihen tarjoutuisi fasiliteetin kautta reitti.

      Kenenkään ei ole pakko, ei edes lukea elämäänsä viimeisiä kuukausia viettävien ajatuksia ja toiveita ellei halua - mutta jos näistä osa saisi systeemistä apua niin mikäettei. Ja ellei saa niin rauhan saa jokainen joka haluaa lähteä.

      Ihan samalla tavalla löytöeläinyhdistys pistää kissat riviin ja niistä voi halukkaat hakea oman missen jos siltä tuntuu. Kisset ilman emäntää tai isäntää saavat ennenpitkää sen viimeisen piikin; et kelvannut kenellekään.

      Kuka tai mikä tässä häviää paitsi kristillinen orjamoraali jossa elämäsi on jonkun toisen omaisuutta?

      • hyvä.idea

        Tuohan olisi mainio systeemi !. Hieman saman tyyppinen kuin muinoin piirretty-sarjassa Futurama oli niitä puhelinkioskin näköisiä "suicide booth" koppeja. Niissä laitettiin kolikko kuin puhelimeen konsanaan ja valittiin nirhaustapa, ja naps ! niin kivasti lähti nirri pois.


    • Hämärän_rajoilta

      Tuli mieleen tämä romanttinen laulu 90-luvulta.

      https://www.youtube.com/watch?v=gXZQEojATqQ

      Jo vuosikymmen-pari aiemmin Blue Öyster Cult tiesi, että silloin kun on tarkoitus olla pelkäämättä viikatemiestä, tarvitaan lehmänkelloa, ja tässä lehmänkello on sitten vielä vähän kovemmalla.

    • freddredd

      Itsemurhat ovat vähentyneet Suomessa jo monta vuotta, varsinkin miesten itsemurhat. Eli todennäköisesti vähenvä joukko miehiä on ilman naista.

      • Tai sitten monet miehet on viimeinkin tajunnut, että homma Pissii ja pahasti....ja oppineet sen, että "parempi yksin, kuin huonossa suhteessa".... ;P


      • ertdfyhj
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Tai sitten monet miehet on viimeinkin tajunnut, että homma Pissii ja pahasti....ja oppineet sen, että "parempi yksin, kuin huonossa suhteessa".... ;P

        Jo se olis aikakin miestenkin oppia se. Naiset on tajunneet sen jo ajat sitten, miehet edelleen ulvovat kuutamolla.


      • ertdfyhj kirjoitti:

        Jo se olis aikakin miestenkin oppia se. Naiset on tajunneet sen jo ajat sitten, miehet edelleen ulvovat kuutamolla.

        .....miehiä on erilaisia siinä kuin naisiakin.....Noh, ehkä enemmistö on ainakin joissakin asioissa harmaata KlooniMassaa.....mutta ei toki kaikki.... ;P

        En oikein jaksa lähteä tällä kertaa kommentoimaan muuta.....itsensä toistaminenkin ja samoista asioista jankuttaminen ei ole aina tarkoituksenmukaista.....kaikki eivät varmaan pysty tai kykene kaikkia asioita sisäistämään jostain syystä....syystä kuitenkin....kai?... ;P


    • Simppelijuttutää

      Tämän palstan perusteella on vaikea kelpuuttaa ketään. Tuntemattomia koko sakki. Oikeassa elämässä on toisin, mutta kuitenkaan ei voi pakolla olla kenen kanssa tahansa. En ainakaan minä. Se kolahtaa tai sitten ei.
      ******* ******* *******
      Itsemurhaa on turha laittaa kenenkään toisen ihmisen syyksi. Ei kukaan voi vahtia toista ihmistä 24h vrk:ssa! Turha syyllistää, kun kukaan ei voi ketään vahtia koko ajan. Jos esim. 50 naista ei kelpuuta yhtä miestä itselleen, niin miksi sitten esim. minun tai jonkun toisen olisi hänet kelpuutettava? Itse en voisi pakolla suudella säälistä ketään.
      ******* ******* *******
      Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Mutta ketään et voi asettaa omista teoistasi vastuuseen. Jokaisella on vastuu itsestään. Sitä ei voi sysätä toiselle. Toisella taas on vastuu omasta puolestaan.

      Oot aika pentu, jos et tuota ymmärrä.

      • "Jos esim. 50 naista ei kelpuuta yhtä miestä itselleen, niin miksi sitten esim. minun tai jonkun toisen olisi hänet kelpuutettava?"

        Oletko jotenkin idiootti vai muuten vaan vajaaälyinen? Et osaa vajakkina tehdä päätöksiä oman mielipiteen perusteella vaan sen perusteella mitä mieltä muut ovat. Onneksi onkoon, olet laumassa elävä lammas.

        "Oot aika pentu, jos et tuota ymmärrä."

        Oot aika idioottifeministi, jos et tuota ymmärrä.

        Nauran sinulle ja lähimmäisillesi kun sairastut vakavasti ja pysyvästi.


      • Iltaposti

        Eikö jokaisella ihmisellä ole oikeus mielipiteeseensä?
        Ensin naisia huoritellaan ym. sitten ollaan katkeria, jos eivät suostu rako levällään kaikille mahdollisille antamaan.

        Jokainen itseään kunnioittava nainen ei jakele rasiaansa, vaan antaa sille yhdelle ainoalle jonka oikeaksi tuntee. Voi joskus tulla toinen ja kolmaskin elämässä, kuka tietää. Kyllä itse teen päätökseni, en vajakkina. Minä perustan päätökseni tunnepuolelle, en minkään materian tai muun syyn. En voisi olla miehen kanssa ilman tunteita.
        *******************************************************************************

        "Nauran sinulle ja lähimmäisillesi kun sairastut vakavasti ja pysyvästi."

        Tuo ylläoleva teksti kertoo jo sinusta kaiken. Katkeruuden, pettymyksen, rakkaudettomuuden, kylmyyden jne. Älä ihmettele, jos olet yhksin.

        Rakkautta saa vain itse rakastamalla. Mitä annat sitä saat. Mitä toivot toiselle, sitä itse saat. Jos toivoo toiselle sairautta, sitä itse saa. Äläkä heittäydy marttyyriksi.

        Älä leiki itsemurha-ajatuksella. Se on hyvin itsekäs teko! Läheiseni teki sellaisen teon ja se on hyvin sairas ja itsekäs teko tekijältään.Se ei ole kenenkään muun syy kuin tekijänsä itsensä.

        Jumala sinua siunatkoon ja varjelkoon.


      • Iltaposti kirjoitti:

        Eikö jokaisella ihmisellä ole oikeus mielipiteeseensä?
        Ensin naisia huoritellaan ym. sitten ollaan katkeria, jos eivät suostu rako levällään kaikille mahdollisille antamaan.

        Jokainen itseään kunnioittava nainen ei jakele rasiaansa, vaan antaa sille yhdelle ainoalle jonka oikeaksi tuntee. Voi joskus tulla toinen ja kolmaskin elämässä, kuka tietää. Kyllä itse teen päätökseni, en vajakkina. Minä perustan päätökseni tunnepuolelle, en minkään materian tai muun syyn. En voisi olla miehen kanssa ilman tunteita.
        *******************************************************************************

        "Nauran sinulle ja lähimmäisillesi kun sairastut vakavasti ja pysyvästi."

        Tuo ylläoleva teksti kertoo jo sinusta kaiken. Katkeruuden, pettymyksen, rakkaudettomuuden, kylmyyden jne. Älä ihmettele, jos olet yhksin.

        Rakkautta saa vain itse rakastamalla. Mitä annat sitä saat. Mitä toivot toiselle, sitä itse saat. Jos toivoo toiselle sairautta, sitä itse saa. Äläkä heittäydy marttyyriksi.

        Älä leiki itsemurha-ajatuksella. Se on hyvin itsekäs teko! Läheiseni teki sellaisen teon ja se on hyvin sairas ja itsekäs teko tekijältään.Se ei ole kenenkään muun syy kuin tekijänsä itsensä.

        Jumala sinua siunatkoon ja varjelkoon.

        Älä jauha paskaa. Minä en ole aloittanut naisiin kohdistuvaa välinpitämättömyyttä ja huonoa kohtelua ilman mitään syytä. Se on täysin samaa miten naiset käyttäytyvät minua ja monia muitakin miehiä kohtaan. Sitä saa mitä tilaa. Olkaa hyvä.


      • 1510
        super-atm kirjoitti:

        Älä jauha paskaa. Minä en ole aloittanut naisiin kohdistuvaa välinpitämättömyyttä ja huonoa kohtelua ilman mitään syytä. Se on täysin samaa miten naiset käyttäytyvät minua ja monia muitakin miehiä kohtaan. Sitä saa mitä tilaa. Olkaa hyvä.

        Samat sanat. Tuolla sinun asenteellasi varustetut miehet antavat naisille erittäin hyvän syyn olla välinpitämättömiä heitä kohtaan.

        Tuo sinun ilkeytesi, pahuutesi ja sisäinen rumuutesi on sinussa niin perustavaa laatua oleva ominaisuus, etteivät naiset ole voineet sitä sinuun istuttaa, kyllä se on ollut siellä sisimmässäsi aivan alusta alkaen.


      • haluan.tietää
        super-atm kirjoitti:

        Älä jauha paskaa. Minä en ole aloittanut naisiin kohdistuvaa välinpitämättömyyttä ja huonoa kohtelua ilman mitään syytä. Se on täysin samaa miten naiset käyttäytyvät minua ja monia muitakin miehiä kohtaan. Sitä saa mitä tilaa. Olkaa hyvä.

        "Minä en ole aloittanut naisiin kohdistuvaa välinpitämättömyyttä ja huonoa kohtelua ilman mitään syytä. Se on täysin samaa miten naiset käyttäytyvät minua ja monia muitakin miehiä kohtaan."

        Kysynpä nyt suoraan millä tavoin naiset ovat sinua huonosti kohdelleet, että katsot sen perusteella olevasi oikeutettu naisia solvaamaan.


      • haluan.tietää kirjoitti:

        "Minä en ole aloittanut naisiin kohdistuvaa välinpitämättömyyttä ja huonoa kohtelua ilman mitään syytä. Se on täysin samaa miten naiset käyttäytyvät minua ja monia muitakin miehiä kohtaan."

        Kysynpä nyt suoraan millä tavoin naiset ovat sinua huonosti kohdelleet, että katsot sen perusteella olevasi oikeutettu naisia solvaamaan.

        Naiset eivät kohtele minua niin kuin normaalit käytöstavat edellyttävät. Se johtuu siitä että olen kasvoiltani ruma mies. Ei minulla ole velvollisuutta käyttäytyä sellaisia ihmisiä kohtaan hyvin, jotka kohtelevat minua kuin olisin joku täysin arvoton. Itse olette tätä käytöksellänne kerjänneet.


      • Naisasialooseri1
        Iltaposti kirjoitti:

        Eikö jokaisella ihmisellä ole oikeus mielipiteeseensä?
        Ensin naisia huoritellaan ym. sitten ollaan katkeria, jos eivät suostu rako levällään kaikille mahdollisille antamaan.

        Jokainen itseään kunnioittava nainen ei jakele rasiaansa, vaan antaa sille yhdelle ainoalle jonka oikeaksi tuntee. Voi joskus tulla toinen ja kolmaskin elämässä, kuka tietää. Kyllä itse teen päätökseni, en vajakkina. Minä perustan päätökseni tunnepuolelle, en minkään materian tai muun syyn. En voisi olla miehen kanssa ilman tunteita.
        *******************************************************************************

        "Nauran sinulle ja lähimmäisillesi kun sairastut vakavasti ja pysyvästi."

        Tuo ylläoleva teksti kertoo jo sinusta kaiken. Katkeruuden, pettymyksen, rakkaudettomuuden, kylmyyden jne. Älä ihmettele, jos olet yhksin.

        Rakkautta saa vain itse rakastamalla. Mitä annat sitä saat. Mitä toivot toiselle, sitä itse saat. Jos toivoo toiselle sairautta, sitä itse saa. Äläkä heittäydy marttyyriksi.

        Älä leiki itsemurha-ajatuksella. Se on hyvin itsekäs teko! Läheiseni teki sellaisen teon ja se on hyvin sairas ja itsekäs teko tekijältään.Se ei ole kenenkään muun syy kuin tekijänsä itsensä.

        Jumala sinua siunatkoon ja varjelkoon.

        Yhdessä asiassa olet oikeassa. Nimittäin itseään kunnioittava nainen ei jakele rasiaansa vaan antaa sitä vain omalle miehelleen.


      • PlanetPluto
        super-atm kirjoitti:

        Naiset eivät kohtele minua niin kuin normaalit käytöstavat edellyttävät. Se johtuu siitä että olen kasvoiltani ruma mies. Ei minulla ole velvollisuutta käyttäytyä sellaisia ihmisiä kohtaan hyvin, jotka kohtelevat minua kuin olisin joku täysin arvoton. Itse olette tätä käytöksellänne kerjänneet.

        Minä olen ruma nainen. Mutta kyllä mulle ystävällisiä ollaan, niin miehet kuin naisetkin.


      • PlanetPluto kirjoitti:

        Minä olen ruma nainen. Mutta kyllä mulle ystävällisiä ollaan, niin miehet kuin naisetkin.

        Sinä oletkin nainen. On täysin eri asia elää rumana naisena kuin miehenä. Naisille kaikki on helpompaa.


    • Pikkunenkurppa

      Jos itsarin taustalla ei ole hyvää syytä kuten vaikka kivulias & parantumaton etenevä sairaus.. Niin surullistahan se aina on. :/
      Kannatan eutanasiaa pätevin perustein mutten itsensä listimistä mt-ongelmien seurauksena. Vapaa valinta se on kuitenkin eikä kenenkään muun syy. Pitäisi osata ajatella edes elävänsä piruuttaan, jos sellaisia ajatuksia tulee jonkun asian/ihmisen vuoksi..

      Kukaan, siis EI kukaan ole oman hengen arvoinen. Muistakaas se ;)

      Uskon monilla itseään rumina tai muuten "epäkelpoina" itteään pitävillä olevan jokin omakuvan vääristymä. Kaikki ei toki tykkää kaikista jne mutta ne omat ajatukset ikävä kyllä usein väkisinkin puskee esille muille jollain tavoin.. Se voi lisätä huonoa onnea ja noidankehä on valmis.

      • "Uskon monilla itseään rumina tai muuten "epäkelpoina" itteään pitävillä olevan jokin omakuvan vääristymä."

        Haista jo paska :) Juttusi ovat ihan kusipäistä lässytystä. Ruma on ruma, eikä se millään mielikuvilla muuksi muutu.


      • Kuinka pikkunen olet?


    • poppi89877

      Nuorten miesten tilanne on kieltämättä vakava, pitäisi elämää ja tulevaisuutta rakentaa, perhettä perustaa. Mutta sitä vaimoa ei ole olemassakaan.

      Esimerkiksi Oulussa, vaikka on yliopistokaupunki, on 20% enemmän nuoria miehiä kuin saman ikäisiä naisia. Itse asiassa Helsingin ydinkeskustaa lukuun ottamatta, kaikissa suomen kaupungeissa on 20-40 vuotiaita miehiä huomattavasti enemmän kuin naisia!

      Ja tästä syystä sinkkumiehiä on noin kaksinkertainen määrä sinkkunaisiin verrattuna. maahanmuuton vuoksi kohta kolminkertainen määrä.
      Joten on täysin luonnollista että valtava määrä yksinäisiä miehiä ovat surullisia ja masentuneita, koska tietävät etteivät tule koskaan samaan omaa rakasta, saati perhettä tai lapsia.

      Loputon yksinäisyys ajaa lopulta miehen hulluuden partaalle, ellei sitten hukuta suruaan viinaan, tai köyteen. Seuraa valtava määrä inhimillistä kärsimystä.

      Tuolla aikaisemmin ehdotettiin järjestettyä eutanasiaa ylijäämä miehille, joka on jos tarkemmin miettii, erinomainen ehdotus. Historiassa mm. sodat ja metsästysreissut yms. onnettomuusalttiit asiat karsi ylijäämämiehiä pois.
      Nyt he haahuilevat yksinäisinä, onnettomina, ja taistelevat vähenevistä naisista maahanmuuttajien kanssa.

      Mikäli ylijäämämiehet eliminoitaisiin hallitusti pois, yksinäisyys, syrjäytyminen, alkoholiongelmat, rikollisuus ja väkivalta, vähenisi-murto-osaan.
      Ei olisi enää onnettomia ylijäämämiehiä, ATM:ä, yms., olisi vain onnellisia perheellisiä miehiä!

      • 1014

        "olisi vain onnellisia perheellisiä miehiä!"
        Oletpas naivi. Harva perheellinen mies mikään "onnellinen" on. Tälläkin palstalla usein kerrotaan kuinka paskamaista se elämä naisen kanssa on, ja kuinka sietämätöntä se kakaroiden mankuna on.


    • OnneksiOlenMIES

      Mitään "ylijäämämiehiä" ei ole olemassakaan. Kaikkia miehiä tarvitaan. Ja jos muutamat naiset suhtautuvat miehiin torjuvasti, niin sellaiset torjuvat naiset pitää jättää omaan arvoonsa. Torjuvat naiset ovat arvottomia yli-ällöjä jätekasoja. Yäk.

      • 108

        Kannatat siis naisten lutkailua?


    • Ikisinkkunain

      Koskaan ei pitäisi luovuttaa! Jokainen on arvokas!

      Surulliselta kuulostaa.

      Elämässä on niin paljon elämisen arvoista. Minusta ilman parisuhdetta pärjää ja yksinoloon tottuu ajan kanssa.

      • "Minusta ilman parisuhdetta pärjää ja yksinoloon tottuu ajan kanssa."

        Helppohan se on naisena sanoa kun sinkkuus on oma valinta, saa parisuhteen heti jos vähän tinkii hypergamiastaan ja seksiä saa milloin tahansa maksamatta.

        Miksi olet surullinen niitä kohtaan jotka olet itse tarkoituksella jättänyt yksin?


      • 107
        super-atm kirjoitti:

        "Minusta ilman parisuhdetta pärjää ja yksinoloon tottuu ajan kanssa."

        Helppohan se on naisena sanoa kun sinkkuus on oma valinta, saa parisuhteen heti jos vähän tinkii hypergamiastaan ja seksiä saa milloin tahansa maksamatta.

        Miksi olet surullinen niitä kohtaan jotka olet itse tarkoituksella jättänyt yksin?

        Kuinka monta sataa tyyppiä hänen olisi pitänyt "parisuhteeseen" saattaa????


      • 107 kirjoitti:

        Kuinka monta sataa tyyppiä hänen olisi pitänyt "parisuhteeseen" saattaa????

        Ehkä 200.


      • 108
        super-atm kirjoitti:

        Ehkä 200.

        Kannatat siis naisten lutkailua.


      • 108 kirjoitti:

        Kannatat siis naisten lutkailua.

        Kannantat siis naisten hypergamiaa.


    • Ettänäin_

      Ehkä tuo mies on ollut kiinnostunut vääristä naisista? Ehkä hän eksyy aina väöränlaisten ihmisten seuraan, miksi? Kiinnostuuko tuo mies esim. varatuista naisista, lesboista, naisista, jotka haluavat olla sinkkuja, naisista, jotka ovat jo johonkin toiseen rakastuneita? Kiinnostuuko tuo mies naisista, joilla on ihan erilaiset elämänarvot, hyvin suuret koulutuserot, erilaiset harrastukset ja erilaiset kiinnostuksen kohteet?

      Minkälainen tuon miehen lähestymistyyli naisiin on? Oisko siinä mitään hiottavaa tai korjaamisen varaa? Ei ole kenenkään vika jos joku rakastuu saavuttamattomaan esim jos joku rakastuu rokkistaraan eikä tajua elämän realiteetteja.

      Kaikki ihmiset ovat arvokkaita. Ongelma onkin siinä osaako arvostaa itseään ja onko terve itsetunto vai ei. Ei naisetkaan aina saa ketä haluaa riippumatta seksuaalisesta suunrautumisesta. On tajuttava, että ei kukaan, ei mies eikä nainen, voi kelvata kaikille maailman ihmisille. Jos ihastuu päätä pahkaa tosi helposti kaikkiin vastaantuleviin ihmisiin kaduilla niin on selvä, että pakkeja tulee. Kaikille muutenkin elämässä tulee joskus pettymyksiä. Ihan kaikille, mutta suhtautumalla realistisesti asioihin, tiedostamalla omat mahdollisuudet ja tutustumalla kunnolla ihmisiin ja asioihin auttaa paljon. Jos kuvittelee omat mahdollusuudet ylisuuriksi, tottaksi helpommin tulee pakkeja. Jos kuvittelee naiset tietynlaisiksi, mutta todellisuudessa he ovatkin aivan toisenlaisia. Älä anna naisen ulkonäön hämätä, se on vain pintaa, se nainen voi olla aivan erilainen ihmisenä, luonteeltaan, haluiltaan ja arvoiltaan kuin sinä kuvittelet. Hän voi haluta ja etsiä ihan erilaista ihmistä, hän voi olla ihan erilainen kuin luulet ettekä tulisi muutenkaan toimeen.
      Anna itsellesi mahdollisuus epäonnistua ja pettyä. Jokainen epäonnistui joskus. Ihan jokainen. Se on ihan luonnollista, mutta yritä suhtautua realistisesti asioihin. Hakeudu sellaisten ihmisten seuraan, jotka pitävät samoista asioista.

      • eipäsenenempää

        Oletko täällä ekaa kertaa? Tämän palstan miehillä on ongelmana se, että ne kauniit neitsytnaiset max 24 v. eivät anna seksiä näille jo keski-iän kynnyksellä tai melko lähitulevaisuudessa ainakin sellaiseksi tuleville miehille. Heille jää siis valittaviksi vain rumia MA-arvonsa (lue markkina-arvo) menettäneitä kurppia (siis yli 25 vuotiaat) "rumat" naiset jotka ovat antaneet seksiä muillekin. Tässä on koko dilemma. Revippä siitä :)))) Ei ole helppoa kun on niin suuret ja ylimitoitetut odotukset ja unelmat siitä naisesta jonka haluaa.

        Tästä dilemmasta johtuen aivan kaikki naiset ovat surkeita miesten elämää murjovia feministejä ja miestenvihaajia jotka pitäis vähintäänkin sukupuuttoon saattaa.


      • eipäsenenempää kirjoitti:

        Oletko täällä ekaa kertaa? Tämän palstan miehillä on ongelmana se, että ne kauniit neitsytnaiset max 24 v. eivät anna seksiä näille jo keski-iän kynnyksellä tai melko lähitulevaisuudessa ainakin sellaiseksi tuleville miehille. Heille jää siis valittaviksi vain rumia MA-arvonsa (lue markkina-arvo) menettäneitä kurppia (siis yli 25 vuotiaat) "rumat" naiset jotka ovat antaneet seksiä muillekin. Tässä on koko dilemma. Revippä siitä :)))) Ei ole helppoa kun on niin suuret ja ylimitoitetut odotukset ja unelmat siitä naisesta jonka haluaa.

        Tästä dilemmasta johtuen aivan kaikki naiset ovat surkeita miesten elämää murjovia feministejä ja miestenvihaajia jotka pitäis vähintäänkin sukupuuttoon saattaa.

        Älä puhu paskaa. Naiset jakavat pillua parhaat nuoruusvuotensa ehkä parhaalle 10% miehistä. Sen jälkeen he suuntaavat katseensa aikaisemmin syrjimiinsä miehiin, joita yrittävät saada aisureiksi. Jos ei suostu aisuriksi, niin alkaa tuollainen lässytys.


      • 378
        super-atm kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Naiset jakavat pillua parhaat nuoruusvuotensa ehkä parhaalle 10% miehistä. Sen jälkeen he suuntaavat katseensa aikaisemmin syrjimiinsä miehiin, joita yrittävät saada aisureiksi. Jos ei suostu aisuriksi, niin alkaa tuollainen lässytys.

        Mikä hänen kommentissaan oli paskaa?
        Sehän oli melkein suoraa lainausta tämän palstan miesten mielipiteistä.


      • 378 kirjoitti:

        Mikä hänen kommentissaan oli paskaa?
        Sehän oli melkein suoraa lainausta tämän palstan miesten mielipiteistä.

        "Mikä hänen kommentissaan oli paskaa?"

        kaikki


    • Bi-nainen

      Musta on ainakin tosi mahtavaa, etten ole vastuussa kenenkään toisen ihmisen hyvinvoinnnista, aikuisen ihmisen varsinkaan saati jonkun tuntemattoman miehen.

      Toki yksinäisyys on tragedia, mutta kun siitä ruvetaan syyttämään muita eikä nähdä omaa osuutta ihmissuhteiden luonnissa ja vastuuta omasta hyvinvoinnista, ollaan jo sairailla vesillä. Toki ihmisillä on erilaisia taustoja ja erilaisia sosiaalisia kykyjä ja mahdollisuuksia niiden oppimiseen. Voi kumpa jokainen apua tarvitseva saisi sitä apua. Ammattiapua silloin kun tarvitsee.

      • "Musta on ainakin tosi mahtavaa, etten ole vastuussa kenenkään toisen ihmisen hyvinvoinnnista, aikuisen ihmisen varsinkaan saati jonkun tuntemattoman miehen. "

        Minusta on ainakin tosi mahtavaa naureskella välinpitämättämänä kun saat kadulla turpaan.


    • En tiedä kuinka kaikkia maailman yksinäisiä miehiä voisin auttaa. Miten estää kaikkien epätoivoiset teot. En myöskään siksi voi kantaa murhetta jokaisesta maailman ihmisestä, joka kamppailee itsetuhoisien ajatusten kanssa.

      Jos voisin, eihän tätä koko kysymystä olisi tarvinut silloin edes esittää.

    • Naiset ei anna mahdollisuutta meille kunnollisille miehille. Jännämiehet saa heti naiselta monta mahdollisuutta vaikka olisi hakannut naisen nenän lyttyyn ja kohdellut muutenkin huonosti. Joskus jotkut on niin hulluja että uhkaavat toisten tai itsensä henkeä ja minusta se on typerää. Jos komea jännämies uhkaa naisen henkeä niin nainen on heti valmis suhteeseen jännämiehen kanssa mutta meille rumille naiset ei edes puhu eivätkä halua tutustua.

      • KunnatKnök

        Voihan räkälusikka miten hyvä tää "Atm" on pöpöttämään "tasokkaista" ja "kunnollisista" miehistä.


      • puuta.heinää
        KunnatKnök kirjoitti:

        Voihan räkälusikka miten hyvä tää "Atm" on pöpöttämään "tasokkaista" ja "kunnollisista" miehistä.

        Unohtaa hienosti sen, että kunnolliset miehet ei hauku naisia kurpiksi eikä huori..si eikä halua että niitä vedetään turpaan. Tässä on niin suuri ristiriita näissä puheissa ettei ole uskomista näiden "kunnollisten" miesten kunnollisuuteen.


    • Eräkettu

      Miksi vitussa sinkut palstalla hengaa varattuja naisia?

      Taitaa näitten paskahousujen vikinä pönkittää egoa..

      • vihtorilettu

        Kettujenkin kuuluisi olla koloissaan..

        Miks vitussa palstalla hengaa kettuja?


      • Mehukatri
        vihtorilettu kirjoitti:

        Kettujenkin kuuluisi olla koloissaan..

        Miks vitussa palstalla hengaa kettuja?

        Saati lettuja?? Miksi, oi miksi meillä on lettuja??!!?!?!??


      • Olet täysin oikeassa. Samasta syystä eräa parisuhteessa elävä itseään mieheksi väittävä on täällä ollut jo vähintään viisitoista vuotta.


      • sinäpäsensanoit

        "Paskahousujen vikinä"... :)


    • Onnellinenkurppa

      Ei kiinnosta tippaakaan mitä mulle tuntemattomat ihmiset itselleen tekevät. Oma valinta, tuokin. Superatmin mieliksi lisään vielä, että miesten kurjuus herättää korkeintaan lievää mielihyvää ja odotan, että koska säkin vinkuva ja mitätön paskaläjä saat karman lait niskaasi.

      • Minäkin toivoisin, että KarmanLaki olisi todellisuutta, eikä vain Satua..... ;P


      • edustavankuvanannoit

        Kas siinä ne jokaisen suominaisen ajatukset aika hienosti tulikin kiteytettyä.


      • Juuri sinunlaisen feministikurpan takia vihaan naisia. Älä ihmettele jos sinulle tapahtuu "vahingossa" jotain pahaa.


      • 189
        super-atm kirjoitti:

        Juuri sinunlaisen feministikurpan takia vihaan naisia. Älä ihmettele jos sinulle tapahtuu "vahingossa" jotain pahaa.

        Mafiatyylisiä uhkauksia näköjään.


      • Naisasialooseri1

        Minäkin kiduttaisin onnellista kurppaa mielelläni.


    • sdfgvty

      Minkä hemmetin takia kaikki itsemurhatkin kaadetaan akkojen syyksi? Mistä te tiedätte ne oikeat syyt miksi kukakin on itsarin tehnyt? Eivät kaikki sitä syytä ilmoita, ihmiset itse vaan olettaa tietävänsä mistä oli kyse. Mitta voi tulla täyteen monistakin eri asioista elämän aikana ja esim. Japanissa perheen isukit tekevät itsemurhia paljon.

      Mun veljeni teki itsemurhan ja ei hän mikään naiseton eikä muutenkaan puhdas pulmunen ollut. Enimmän aikaa ei oltu koko perhe edes puheväleissä hänen kanssaan, niin ärsyttävä oli kun valehteli jatkuvasti ja lupaili tyhjiä lupauksia, soittikin vain jos tarvitsi rahaa. Muuten hänestä ei sitten koskaan kuulunut. Täys renttu siis.
      Kaikesta ärsyttävyydestään huolimatta en tietenkään olis halunut että itseään tappamaan menee. Olisi vain ryhdistäytynyt elämässään, nelikymppinen äijä ja käyttäytyi kuin murkkuikäinen kakara.

      • Naisasialooseri1

        Ei tietenkään ollut naiseton koska oli valehteleva renttu. Varmasti pillua piisasi ja koska piti sitä itsestäänselvyytenä niin se ei enää nostanut elämänlaatua ja hän tappoi itsensä. Vähän kuin juokseva vesi ei kohenna suomalaisen elämänlaatua koska on itsestäänselvyys.


      • 1520
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Ei tietenkään ollut naiseton koska oli valehteleva renttu. Varmasti pillua piisasi ja koska piti sitä itsestäänselvyytenä niin se ei enää nostanut elämänlaatua ja hän tappoi itsensä. Vähän kuin juokseva vesi ei kohenna suomalaisen elämänlaatua koska on itsestäänselvyys.

        Toisin sanoen: nämä itsemurhaa hautovat ätmitkin tekevät sen lopulta, vaikka naiset kuinka auttamishaluisesti heille pillua ja parisuhdetta jakelisivat. Sinun teoriasi mukaan hekin ihan samalla tavalla sitten siihen pilluun kyllästyvät, jos sitä lopulta saavat, ja tappavat itsensä.


      • Fkenwkjfewknkjdss

        Onnellinen ihminen ei tee itsemurhaa. Ihmisen onni puolestaan riippuu erittäin vahvasti hänen yhteisöstään ja ympäritöstään ja ympäristöstä ja yhteisöstä jpuolestaan päättää se jolla on valta.

        Jos naiset ovat saavuttaneet länsimaisissa yhteiskunnissa yhteisöllistä valtaa edustavan aseman silloin heillä on myös avaimet yhteisön hyvinvointiin - kuten myös pahoinvointiinkin. Tällöin valta-asemassa olevaa tahoa todellakin voi ja pitääkin syyttää ongelmista.

        En väitä että tämä olisi koko totuus tai ei-naivistista, mutta periaatteena sukupuolen mukaan jaoteltu valtaapitävä naisjoukko on ansainnut enemmän kritiikkiä kuin alisteisessa asemassa oleva miesjoukko.

        Todellisuudessa pitäisi pystyä tuomitsemaan myös naisia peesaavat miehet, valtaa omaavat miehet (jotka pystyvät ja joiden kannattaa sekä subventoida lisää että tukea naisvaltaa omaa pönkittääkseen) sekä yleensäkin liberalistisen hengen - ja jättää tuominnan ulkopuolelle naiset jotka eivät käytä valtaa väärin tai jopa koittavat puolustaa miesten asemaa yhteisössä.

        Itsemurha on suora kannanotto "ajan henkeä" vastaan. Yksilön ilmaisumuoto jossa hän ei hyväksy edes olemassaoloaan sairaassa järjestelmässä. Minusta on täysin perusteltua sanoa että niin kauan kuin itsemurhia yleensäkään tehdään niin systeemissä on vikaa. Jos itsemurhaajien teemana on naisetta jääminen niin silloin se on mielestäni täysin validi kannanotto sukupuolirooleja ja sukupuolten valta-asetelmia kohtaan.


    • OmaKokemus

      Minä olen vakavasti ajatellut itsemurhan tekemistä juuri sen takia, että en syystä tai toisesta pysty saamaan sen enempää suhdetta kuin seksiäkään.

      Ketään en tästä tilanteestani syytä, mutta jossain kohtaa elämässä on hyvin vaikeaa enää olla mitenkään tyytyväinen, kun pariutumis- ja paritteluvietti on kuitenkin korkealla tasolla.

      Minä vielä, toisin kuin palstan miesten enemmistö, pidän naisten seurasta enkä vihaa naisia mitenkään.

      • Mehukatri

        Olet lutuinen tyyppi, toivon sinulle hyvää jossei naisrintamalla, niin kaikkialla muualla elämässä c:


      • safkjöj

        Mistä olet yrittänyt seuraa hakea nimim. OmaKokemus? Jos olet suurimman osan aikaa kotona niin sieltä on vaikea mitään suhteita rakentaa. Onko esteenä ujous ja epäonnistumisen pelko? Niitä on ujoja naisiakin jotka ei myöskään oikein uskalla lähestyä vaikka olisivatkin kiinnostuneita.


      • Naisasialooseri1

        Oletko ruma ja/tai asperger? Jos olet jälkimmäinen niin et varmasti saa ainakaan parisuhdetta.


    • Nella.99

      Ei vois vittu vähempää kiinnostaa.

      • Nella.99

        En ole tilivelvollinen panoistani palstan rumille ja kokemattomille ätmeille.


      • Nella.99 kirjoitti:

        En ole tilivelvollinen panoistani palstan rumille ja kokemattomille ätmeille.

        Et niin, vaan miehesi ovat tilivelvollisia sinulle panoistasi. Saat nimittäin varmasti rahaa joka panosta, koska olet huora.


      • 1519
        super-atm kirjoitti:

        Et niin, vaan miehesi ovat tilivelvollisia sinulle panoistasi. Saat nimittäin varmasti rahaa joka panosta, koska olet huora.

        Henkilöhyökkäys taas kerran.


    • 2322

      Meistä ihan jokainen kuolee vuorollaan, ja eniten pitäisi surra niitä, jotka ovat itse lähtöhetkensä valinneet? Entä ne, joiden elämä päättyy ennenaikaisesti ilman omaa syytä..?

    • laurim

      Jokaisen vapaan sinkkunaisen on hyvä muistaa, että jossain on valintasi vuoksi juuri nyt yksinäinen mies. (Esim täällä).

      • Kyllä he sen ymmärtävät ja sadistisina nauttivat siitä että joudut olemaan yksin.


      • 154

        Ja teikäläisten pitäisi päästä pilaamaan niiden sinkkunaisten elämä? Jos he kerran kokevat, että yksin on parempi kuin teidän kanssanne, niin parisuhde teidän kanssanne pilaisi heidän elämänsä.


      • 154 kirjoitti:

        Ja teikäläisten pitäisi päästä pilaamaan niiden sinkkunaisten elämä? Jos he kerran kokevat, että yksin on parempi kuin teidän kanssanne, niin parisuhde teidän kanssanne pilaisi heidän elämänsä.

        En minä ole pilaamassa kenekään elämää. Miksi sinä pilaat muiden elämän?


      • kuolepaska
        super-atm kirjoitti:

        Kyllä he sen ymmärtävät ja sadistisina nauttivat siitä että joudut olemaan yksin.

        Kiltin ja herkän miehen kuolemaa moni täällä taatusti suree. Tappaisit SINÄ itses! Kukaan ei kaipaa. Kukaan ei mitään menetä.


      • kuolepaska kirjoitti:

        Kiltin ja herkän miehen kuolemaa moni täällä taatusti suree. Tappaisit SINÄ itses! Kukaan ei kaipaa. Kukaan ei mitään menetä.

        Oletko vihainen? :D


    • tarralenkkari6666

      IHAN SAMA MITEN TEILL KÄY !!!!!!!!!!!!

    • Naisasialooseri1

      Minun mielestäni tuollaisten miesten pitäisi ensin tappaa nuoria ja kauniita naisia kuten Geroge Sodinikin teki. Siinä vasta ihalitava mies, joka tiesi että syy hänen yksinäisyyteensä on naisissa ja vain naisissa ja siksi rankaisi heitä kuolemalla.

      Naisia ei kiinnosta yksinäisten miesten tilanne jos nämä miehet eivät kosta sitä naisille kuten heidän kannattaisi tehdä.

      Jos mies aikoo tehdä itsemurhan niin miksi ei tappaisi sitä ennen nuoria kauniita naisia? Mitä hänellä on hävittävää jos ei usko helvettiin joutuvansa?

      Millä uhkaisit tuollaista miestä jotta hän jättäisi sinut tappamatta? Aivan, sinulla ei ole mitään millä uhata tuollaiseen ratkaisuun päätynyttä miestä? Se juuri tekeeki heistä niin vaarallisia.

      Vika on niin kauan naisissa kuin yksikin retku on parisuhteessa ja kunnollinen mies ei ole. Eikä ole mitään palstalegendaa, että naistenhakkaajat saavat naisia. Eräs pitkään puuttessa ollut kunnollinen ja rehellinen kaverini kertoi minulle, että hän tiesi ainakin kymmenen kertaa naisen saaneet turpaansa hänen jännämieskaveriltaan ja monesti joutuikin pitämään tuota miestä aisoissa, jottei se piekse naistaan.

    • Itsestäni tuntuu pahalta. Kerran kuulin vanhempieni luona vielä asuessani teininä laukauksen ihan oikeasti sänkyyni illalla. Noin sadan metrin päässä minusta ampui nuori mies itsensä nuoren naisen pihaan, koska nuori nainen oli pistänyt suhteen poikki. Säälin tätä nuorta naista paljon, sillä hänestä onnettomasti rakastuneen miehen järjetön itsetuhoinen ratkaisu tuntui varmasti pahalta.

      Mutta toisaalta nainen ei voi mitään sille, että joku mies ei todellakaan kiinnosta. Minuunkin on muuta vastakkaisensukupuolen henkilö ihastunut tai rakastunut, mutta tietääkseni kukaan ei ole tappanut itseään. Ei naista voi vaatia kelpuuttamaan ihan ketä tahansa. Valitettavasti maailma ei ole täydellinen ja kaikki eivät löydä rakkaintaan tai saa vastarakkautta. :(

      Ehkä tämä oli typerä vuodatus, mutta halusin mielestäni pois kerran tapahtuneen todellisen surmalaukauksen, jonka teininä kuulin omaan sänkyyni illalla.

      • Naisasialooseri1

        Jukolauta mikä tosimies!! Se mies rakasti oikeasti sitä naista, toisin kuin lipevät pelimiehet, jotka vain puhuvat kauniita rakkaudesta, mutta eivät ole valmiita todistamaan sitä millään tavalla. Toisin kuin tuo mies todisti rakkautensa suurimmalla mahdollisella tavalla, itsemurhalla.

        Erityisen ihalitavan tuosta tapauksesta tekee se, että mies ampui itsensä sen naisen pihaan ja naisen nähden, eli nainen joutui konkreettisesti katsomaan mitä oli saanut käytöksellään aikaan eikä vain kuullut että se mies on tappanut itsensä jossain muualla, eli mies järjesti naiselle mahdollisimman kovan henkisen tuskan, minkä hän toki oli ansainnutkin kun ei sitä miestä kelpuuttanut vaikka mies aidosti rakasti naista ja oli valmis sen todistamaan äärimmäisellä tavalla.

        Olen aikaisemminkin kertonut täällä, että itsemurha on rakkaudenosoituksista suurin.


      • Naisasialooseri1

        P.S.
        Tuollaiset tapaukset antavat uskoa nykyajan nuoriin miehiin, etteivät olekkaan täysin munattomia ja osalla heistä on vielä tallella käsitys kunniasta ja siitä miten ollaan sanojensa mittaisia miehiä ja uskalletaan rohkeasti tappaa itsensä tosipaikan tullen, eikä mennä psykiatrille itkemään kun nainen jätti.


      • Ujoatm27v
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        P.S.
        Tuollaiset tapaukset antavat uskoa nykyajan nuoriin miehiin, etteivät olekkaan täysin munattomia ja osalla heistä on vielä tallella käsitys kunniasta ja siitä miten ollaan sanojensa mittaisia miehiä ja uskalletaan rohkeasti tappaa itsensä tosipaikan tullen, eikä mennä psykiatrille itkemään kun nainen jätti.

        Eihän siitä psykiatrille itkemisestä ole edes mitään hyötyä paitsi sille psykiatrille kun sen tilipussi lihoaa. Akkojen kotkotuksia tuollaiset psykiatreille itkemiset. Tosimies ratkaisee asiansa itse tavalla tai toisella tai sitten vain tyytyy kohtaloonsa.


      • dsdfsgfdsg
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        P.S.
        Tuollaiset tapaukset antavat uskoa nykyajan nuoriin miehiin, etteivät olekkaan täysin munattomia ja osalla heistä on vielä tallella käsitys kunniasta ja siitä miten ollaan sanojensa mittaisia miehiä ja uskalletaan rohkeasti tappaa itsensä tosipaikan tullen, eikä mennä psykiatrille itkemään kun nainen jätti.

        Älä nyt sentään yllytä ketään tekemään itsemurhaa.


      • Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Jukolauta mikä tosimies!! Se mies rakasti oikeasti sitä naista, toisin kuin lipevät pelimiehet, jotka vain puhuvat kauniita rakkaudesta, mutta eivät ole valmiita todistamaan sitä millään tavalla. Toisin kuin tuo mies todisti rakkautensa suurimmalla mahdollisella tavalla, itsemurhalla.

        Erityisen ihalitavan tuosta tapauksesta tekee se, että mies ampui itsensä sen naisen pihaan ja naisen nähden, eli nainen joutui konkreettisesti katsomaan mitä oli saanut käytöksellään aikaan eikä vain kuullut että se mies on tappanut itsensä jossain muualla, eli mies järjesti naiselle mahdollisimman kovan henkisen tuskan, minkä hän toki oli ansainnutkin kun ei sitä miestä kelpuuttanut vaikka mies aidosti rakasti naista ja oli valmis sen todistamaan äärimmäisellä tavalla.

        Olen aikaisemminkin kertonut täällä, että itsemurha on rakkaudenosoituksista suurin.

        Tuo tarina on tosi. Minusta kenties tosirakkautta, mutta hullua sellaista. Kaikille osapuolille huono ratkaisu. Surua monille. En suosittele vitsailla aiheella. Nuoresta naisesta saattoi tuntua tosi pahalta. Itsekin olen miettinyt olisiko vastakkaisen sukupuolen suhteen joskus pitänyt toimia eri tavalla. Jälkikäteen on helpompi olla viisaampi.

        Tosi masentuneille rakkaudesta - aikaa myöten helpottaa - minäkin olen kerran tosi onnettomasti ollut rakastunut. Kului kuukausia ja tilanne helpotti, vaikka en vielä kuukausien päästä tunteistani ollut eroon päässyt.

        Alkuperäiseen aiheeseen. Tekee parhaimpansa - jospa joskus myöhemmin rakkaudessa onnistaa. Mikään itsemurha ei ole ratkaisu viitaten aloittaja kysymykseen "Että joku mies tekee itsemurhan sen takia, että teistä naisista KUKAAN ole häntä kelpuuttanut mihinkään???"


      • Ujoatm27v
        Ujoatm27v kirjoitti:

        Eihän siitä psykiatrille itkemisestä ole edes mitään hyötyä paitsi sille psykiatrille kun sen tilipussi lihoaa. Akkojen kotkotuksia tuollaiset psykiatreille itkemiset. Tosimies ratkaisee asiansa itse tavalla tai toisella tai sitten vain tyytyy kohtaloonsa.

        Tai oikeastaan ei tyytyminen ole mitään tosimiehen toimintaa vaan itsemurha tai jopa laajennettu itsemurha on. Minustakaan ei taida sellaiseen olla koska en ole tosimies.


      • Ujoatm27v
        dsdfsgfdsg kirjoitti:

        Älä nyt sentään yllytä ketään tekemään itsemurhaa.

        Eiköhän jokainen aikuinen ihminen osaa ihan omilla aivoillaan ajatella mikä on itselle paras ratkaisu.


      • Ujoatm27v
        SININEN.ENKELI kirjoitti:

        Tuo tarina on tosi. Minusta kenties tosirakkautta, mutta hullua sellaista. Kaikille osapuolille huono ratkaisu. Surua monille. En suosittele vitsailla aiheella. Nuoresta naisesta saattoi tuntua tosi pahalta. Itsekin olen miettinyt olisiko vastakkaisen sukupuolen suhteen joskus pitänyt toimia eri tavalla. Jälkikäteen on helpompi olla viisaampi.

        Tosi masentuneille rakkaudesta - aikaa myöten helpottaa - minäkin olen kerran tosi onnettomasti ollut rakastunut. Kului kuukausia ja tilanne helpotti, vaikka en vielä kuukausien päästä tunteistani ollut eroon päässyt.

        Alkuperäiseen aiheeseen. Tekee parhaimpansa - jospa joskus myöhemmin rakkaudessa onnistaa. Mikään itsemurha ei ole ratkaisu viitaten aloittaja kysymykseen "Että joku mies tekee itsemurhan sen takia, että teistä naisista KUKAAN ole häntä kelpuuttanut mihinkään???"

        "Nuoresta naisesta saattoi tuntua tosi pahalta."

        Siitä miehestä tuntui varmaan vielä pahemmalta kun kerran tuollaiseen ratkaisuun päätyi. Hän selvästi koki ettei voi elää ilman tuota naista eikä halua nähdä sitä naista onnellisena kenenkään toisen miehen kanssa.


      • Ujoatm27v kirjoitti:

        "Nuoresta naisesta saattoi tuntua tosi pahalta."

        Siitä miehestä tuntui varmaan vielä pahemmalta kun kerran tuollaiseen ratkaisuun päätyi. Hän selvästi koki ettei voi elää ilman tuota naista eikä halua nähdä sitä naista onnellisena kenenkään toisen miehen kanssa.

        Itsemurha ei ole ehkä ratkaisu kuin jossain Kanadassa siirtolaisella. Joskus suomalaisia teki itsemurhia Kanadassa yli 100 vuotta sitten, kun kaikki mahdollisuudet hyvään elämään ja rahat olivat menneet. Ei ollut ilmeisesti ruokaa ja sosiaaliturvaa. Elämä joillakin siirtolaisilla oli toivotonta ja Suomeen ei haluttu palata. Moni hirttäytyi vailla toivoa.

        Tietysti siitä nuoresta miehestä tuntui pahalta. Itsekin olen kerran tavannut siskoni kaverin, jonka teki mieli mustasukkaisena hypätä auton alle, kun epäili poikaystäväänsä pettämisestä. Naisillakin on äärimmäisiä masennushetkiä, mutta miehet ne taitavat sydän särkyneitä näitä äärimmäisiä ratkaisuja tehdä. Mutta ehkä toivoa on uudesta rakkaudesta. Onneton rakkaus ei ole ikuinen.

        Toivoa on ehkä sellaisella miehellä, joka ei nuorea naista löydä. Vanhempana niitä naisia on enemmän vapaana. Jospa esimerkin mieshenkilö löytäisi jonkun mummon vanhana miehenä. Nainen ei voi välttämättä kovin pitkään odottaa biologisesti, sillä esimerkiksi lapsen saantiaika on rajoitettu. Miehellä on mahdollisuus odottaa rakkaintaan pitkää. Yli 50-vuotias voi aivan hyvin lisääntyä, mutta ei nainen. Elämä taitaa olla pitkä ja pitää vain toivoa onnea sekä tehdä paljon sen eteen työtä, että onnen joskus rakkausrintamalla saisi.

        Pitää usko itsessään, toivoa ja rakastaa ainakin itseään - silloin saa paremman elämän??


    • 14123

      Tuntuisi kamalalta. Toivottavasti mies käy sitä ennen vaikka Thaimaassa Pattayalla thain Chiang Maissa lomalla. Siellä on nättejä tyttöjä joita kiinnostaa länsimaiset miehet iästä ym. huolimatta.
      Älä mies tee itsaria. Tee naisettomuudelle jotakin. Jos et Suomesta löydä, niin hae hänet muualta.

    • alimmantasonnainen

      Ajattelisin että jaaha, taas yksi, jonka mielestä olen "ei kukaan".

    • Miltä naisista tuntuu kun jännämies vetää turpaan. Kiihotutteko siitä kun annatte sille pilluakin vielä?

    • ofpsd

      Tietenkin se on surullista. Mutta ei kaikilla naisillakaan ole vientiä ja varmasti myös naiset tekevät itsemurhia sen takia.

    • Omamoka

      Tiijätkö kuule mitä? Ei tunnu miltään jos joku aikuinen ihminen on niiin tyhmä että panee itsarinsa muitten syyksi. Tai jos tuntuu joltakin niin vain siltä, että woi juma että woi olla noloja tyyppejä olemassa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe