Olin järkyttynyt ja pettynyt kun huomasin että

Ujoatm27v

Naispuolinen serkkuni kuuluu tuollaiseen järjestöön. Hän on siis mitä ilmeisimmin vihervasemmistolainen, feministi joka kannattaa monikulttuurisuutta ja vastustaa "rasismia", no hyi helvetti!

https://twitter.com/naisunioni/status/686550400061812736

Itse taas luonnehtisin itseäni niinsanotuksi miesasiamieheksi, nationalistiksi ja voisin liittyä vaikkapa katupartioon ja Soldiers of Odiniin. Ennen olin myös persujuntti mutta en enää kun petyin takinkääntäjä Soiniin.

20

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ujoatm27v

      Hän taas tuskin tietää minun olevan tällainen "rasisti".

    • gfgfdhj

      Ei sun tartte sietää sellaista huoraa vaikka olettekin sukua. Lyöt vaan kunnolla välit poikki.

      • Ujoatm27v

        Hehheh, ei hän taida olla mikään huora vaan ennemminkin vanhapiika eikä me muutenkaan olla oltu missään yhteyksissä 10 vuoteen.


      • Ujoatm27v
        Ujoatm27v kirjoitti:

        Hehheh, ei hän taida olla mikään huora vaan ennemminkin vanhapiika eikä me muutenkaan olla oltu missään yhteyksissä 10 vuoteen.

        Kunhan nyt tuli mieleeni että on minulla sukulaisiakin ja uteliaisuuttani aloin googlailemaan niin löytyi tuollainen linkki.


      • Ujoatm27v

        Niin no sitä en oikein ymmärrä miksi kaikki naiset on nykyään juuri tuollaisia. No oikei ehkä 1 prosentti ei ole mutta 99 prosenttia on.


      • siinäsullevastaus
        Ujoatm27v kirjoitti:

        Niin no sitä en oikein ymmärrä miksi kaikki naiset on nykyään juuri tuollaisia. No oikei ehkä 1 prosentti ei ole mutta 99 prosenttia on.

        Siis vanahpiikahuoria? Siinä vasta kysymys. Kun ei vaan kiinnosta jonkun soldiers-of-odineja ihailevan rasistivihakin juttuja katsella. Suustakin tulee miehellä pelkkää kakkaa. Suurin osa naisista pitää hauskaa ihan keskenään. Ja se on onni ja ilo se.


    • penisreikä

      Jos tosiaan siskosi kuuluu tuollaiseen liittoon niin kannattaako pitää mitään yhteyttä!

      • lkdsjflk

        Ongelma on siinä että aloittaja saattaisi joutua katkomaan välit myös muihin sukulaisiinsa saavuttaakseen täydellisen yhteyskatkon siihen huoraan. En minä ainakaan haluaisi edes teeskennellä sietäväni häntä.


      • Ujoatm27v

        Ei minulla ole siskoja eikä kyllä sen puoleen veljiäkään.


      • Ujoatm27v
        lkdsjflk kirjoitti:

        Ongelma on siinä että aloittaja saattaisi joutua katkomaan välit myös muihin sukulaisiinsa saavuttaakseen täydellisen yhteyskatkon siihen huoraan. En minä ainakaan haluaisi edes teeskennellä sietäväni häntä.

        Olen aikalailla eristäytynyt kaikista sukulaisistani jo yli 10 vuotta sitten. Pahin juttu vain on se jos perinnön jaon seurauksena isovanhempien perintörahoja menee vähänkään jonkun feminismin ja monikulttuurisuuden tukemiseen. Sitä on kertakaikkiaan lähestulkoon mahdoton niellä.


    • Ujoatm27v

      Kohta varmaan DarkFear tulee mellastamaan tähänkin keskusteluun kuinka minunkaltaistani persupaskajunttia pitäis lyödä ainakin 500 kertaa kirveellä päähän ja hukuttaa Aurajokeen. Kaikki sivistyneet Keski-Eurooppalaiset miehet kun sitä syökin finaa kaljuuntumisongelmiinsa. No mutta minä ajan mieluummin täysin kaljuksi pääni ja säilytän kykyni voimakkaisiin erektioihin vaikka ätmi olenkin.

      • katkera.atm

        LAHTARI SAATANA! Sanois darkkis :)
        Eikös Tampereella töhrittyihin sankarihautoihin ollu joku kirjoittanu, että "lahtari"? Darkkis? Se on sitä vasemmistolaisretoriikkaa.


      • Ujoatm27v
        katkera.atm kirjoitti:

        LAHTARI SAATANA! Sanois darkkis :)
        Eikös Tampereella töhrittyihin sankarihautoihin ollu joku kirjoittanu, että "lahtari"? Darkkis? Se on sitä vasemmistolaisretoriikkaa.

        Jaa niin Kalevankankaan hautausmaalla? Ei ole muuten siellä tullut käytyä vaikka Tampereella asunkin.


    • antiunion

      Lailla pitäisi kieltää Unionin kaltainen vihapuhetta levittävä lafka.

    • Ujoatm27v

      Kuulemma Suomeen tarvitaan antirasistista feminismiä. No eikä tarvita! Ei täällä ole mitään rasismia ja Suomessa naisilla on paremmat oltavat kuin yhdessäkään muussa maassa. Muuttaisivat Lähi-Itään niin saisivat huomata minkälaiset oltavat naisilla siellä on.

      Sen sijaan meidän miesten täytyis koota joukot ja ryhtyä sotaan naisten harjoittamaan sortoa vastaan ja ajaa ählyt pois Suomesta pilaamasta meidän suomalaisten rehellisten, kunnollisten miesten mahdollisuudet perheen perustamiseen. Ei täällä ennenkään ole ählämeitä tarvittu eikä tulla tarviin vastaisuudessakaan, kyllä jämpti on niin!

      • Ujoatm27v

        Ja siellä Lähi-Idässähän näiden feministihuorien unelma miehet asuvatkin joten olis parempi lähettää Suomilehmät sinne ja sanoa että takaisin ei ole tulemista! Siellä sais ählyt vapaasti raiskailla Suomilutkia saatana!


    • Ujoatm27v

      Siinä tekis kyllä joku suuren palveluksen yhteiskunnalle kun tekis pommi-iskun tuollaiseen feminismin mädättämään lafkaan.

    • Ujoatm27v

      Ja kohta joku femakkokurppa tulee kiljuun kaula kirjavan punaisena että VIHAPUHE! VIHAPUHE!

      • femakkokurppamulkkupillu

        Mä vaan kattelen, et voi poikia. Ei oo helppoo, kun naisilla on omat järjestöt joihin miehet ei voi ees liittyä, et voit huutaa siitäkin et "syrjintää syrjintää". Ja naisilla omat erilaiset arvomaailmat, jotka on niin kaukana näiden yksinäisten miesten arvomaailmoista. Mut yksinäisillä miehillä on sentään toisensa, tää palsta ja Odinin Sotilaat. Paitsi että senkin femakkokurpat kaappasivat sateenkaarille ja yksisarvisille ja kissanpentukuville. http://soldiersofodin.fi/

        Ei jää miehille enää maailmassa yhtään mitän - muuta kuin huomion kerjäys täällä internetissä. Että jos joku sanois jotain jos tarpeeksi huutaa "femakkokurppaa". Sanois jotain ees vihaisesti, niin voisi kokea jotain yhteyttä tässä suuressa miehisessä yksinäisyydessä! Oih ja voih!!!!


    • Ujoatm27v

      Pitänee sitten vielä jonain päivänä perustaa Suomeen natsipuolue erään kuolleen kaverini muistoa kunnioittaen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe