Teuvo Suni: Kyllä totuus puree!

Ja puree niin pirusti, että on pakko voivotella ja purkaa vihaa!

Jotta nämäkin kirjoitukset kävisivät toteen:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

"Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."

"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

233

1304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-lahkolaine

      En ole hylännyt sinua Teuvo. Enkä suurta esirukoilijaa Jeesusta Kristusta.

      Ja jos me keskenämme päätämme rukoilla jonkin asian puolesta, niin sehän tapahtuu!

      • Kyllä rukoileminen on hyvä asia, kunhan muistaa tämän Jeesuksen Kristuksen ohjeen:

        "Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut."

        Tällaisia rukoilijoita ovat kaikki jumalanhuoneet pullollaan:

        "Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet."

        Nämä ovat niitä palkkapaimenia.


      • ei-lahkolainenko

        Nyt kehuit itseäsi nimimerkillä "ei-lahkolaine" Teuvo. Olet idiootti jos luulet että tuo menee läpi.


    • Tämä jäi vielä sinulle kertomatta:

      Älä koskaan erehdy rukoilemaan Jumalan paaduttamien ihmisten puolesta, sillä tämä Jeremialle annettu ohje on yhtä pätevä tänään, kun lähes koko ihmiskunta on tullut Jumalan paaduttamaksi.

      Jeremian aikana Jumala oman kansansa paadutti:

      "Jeremia, älä rukoile tämän kansan puolesta. Älä astu eteeni anoen ja rukoillen näiden ihmisten puolesta, sillä minä en kuuntele heitä, kun he huutavat minua avukseen onnettomuutensa hetkellä."

      Äläkä myöskään pistä käsiäsi jonkun ihmisen pään päälle, äläkä anna kenenkään tehdä sitä samaa itsellesi. Sillä tuossa rituaalissa Saatana sitoo ihmisten synnit toisiinsa.

      Tämänkin totuuden Paavali tiesi, mutta Saatanan erinomaiset ilmestykset veivät totuudet mennessään:

      "Harkitse kätten päällepanemista tarkoin, jotta et joutuisi osalliseksi toisten synteihin. Säilytä itsesi puhtaana."

    • niilo56789

      Teuvo on lähellä valaistumista ! Onneksi olkoon Teuvo kun SE tapahtuu :)

      • niilo56789

        Kun lukee sinun kirjoituksiasi niin on selvää että näin on :) Tervetuloa kerhoon !


      • niilo56789 kirjoitti:

        Kun lukee sinun kirjoituksiasi niin on selvää että näin on :) Tervetuloa kerhoon !

        Turhaan odotat, että Saatana minut harhoillaan valaisisi. Tämä Kristuksen lupaus on pitänyt jo yli 28 vuotta ja pitää loppuun asti:

        "Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

        Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä. "


    • lkjhgfds

      Keskuttelette usein omaa tyhmyyttänne osoittavina!
      Anteeksi vaan mutta...

      Sotkette toisiinsa:
      rikollisuuden kristittyjen opit
      Jumalaa ja Jeesusta palvelev KRISTILLISTEN oppeihin.
      Siis rikollisuuden kristityt, esiintyvät vaikeuden enkeleinä, saatanallisuuden aivopeseminä väärää todistusta jakavina rikollisina.
      SE EI OLE VALE, EIKÄ PILKKAA VAAN kristittyjen oman AIVOPESU uskontunnustuksen kaltaisuutta sairaimmillaan!
      LUKEKAA JA VIISASTUKAA POIS JÄRJETTÖMYYDESTÄ ENNEN KUIN TOTUUKSIA VÄÄRENNÄTTE!

      Uskontunnustuksen kaltainen papisto kouluttaa kaltaisekseen.
      uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
      koskien myös pappislupauksen antaneita pappejakin Jumala ja Jeesus ei ole papiston virkoja jakanut..

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'

      Ymmärtämättömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

      Ihmisyydestänne luopuminen:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      =================
      Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
      10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
      Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

      Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"
      Pilkkaamalla Heistä YHTÄ, pilkaa HEITÄ.

      Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
      3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
      3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
      =================

      ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      Se, että kristitty on elämänsä loppuun asti syntinen (kristittyjen perisyntiin kastettu puolustus kyvyttömänä lapsenakin) ei tarkoita, että IHMISYYDESTÄÄN luopumaton olisi heidän kaltainen.

      HUOM!
      Siis kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä:
      Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Kristitty on ikuisesti Jumalasta ja ihmisyydestä luopunut järjetön, ymmärtämätön syntinen perisyntinen paimenten eksyttämiä lammas/pässi raiskattuine karitsoineen ja pakanojen apostoleineen.

      Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppien järkeviä ja ymmärtäviä ihmisiä; seurakuntalaisia opetuslapsineen.
      Näistä, Jeesuksen IHMISILLE perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
      Ilm. 2:1-29
      Pergamos
      Tyatira
      Sardes
      Smyrna
      Filadelfia
      Efeso
      Laodikea
      --
      Rikollisille paavalilais-luterilaisuus on seurakuntansa parustanut,
      ja kouluttavat omat pikku pirunsa:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
      Pappislupaus
      Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
      "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
      HUOM!!!
      Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

      ev.l. herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

      kristitty luterilainen ei saa palvella jumalana muita kuin luder/lutheria; ei Jumalaa ja Jeesustakaan. Kysymys on siitä, onko aivopesu oppi uskovapautta koskevan Lain vastainen.

      Joten pappikin 'pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
      USKONTUNNUSTUKSEN KALTAINEN PAPPIKIN,
      Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
      12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
      12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

      Jos totuus tekee kipeetä niin se ei ole minun syy. Faktat ovat olemassa!

      • ktmjjyuhgt6f55

        Jeesus EI KÄSKENYT KENENKÄÄN, OPETUSLAPSIENKAAN saarnata saatanallisuuden sopaskaa vaan Hänen evankelimia!
        Rikollisuuden aivopestyille kristityille kelpaa rikollisuuden herra jumalan opit.

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
        Jäljellä olevaa Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tietoa (osittain väärennettynä) löydät raamatun UT:n:
        -Matteuksen evankeliumista
        -Markuksen evankeliumista
        -Luukkaan evankeliumista
        -Johanneksen evankeliumista

        --

        Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan Pyhää Raamattua ei ole koskaan ollutkaan kirjoitetussa muodossa. Mutta se on ollut Jeesuksen opetuslapsilla ja Jeesusta seuranneillä KRISTILLISILLÄ muisti tietoina kunnes Paavali oppikuntineen ja sen aikaiset hallitsijat tapatti, pakko käännyttivät jne Jeesusta seuranneet KRISTILLISET pois Jumalallisuuden tietoudesta kristittyjen rikollisen kristinuskon uskovaisiksi.

        Nykyinset käytössä olevat raamatut ovat paavalilais-luterilaisuuden sopaskaa.

        Jeesus lähetti valituilleen, omilleen, Pyhän Hengen tueksi/avuksi, ettei heitä eksytettäisi mm väärennetyillä raamatuilla.

        --

        Nykyinen raamattun sisällöstä voi poistaa kaikki Jeesuksen evankeliumit kun esimerkiksi uskontunnustuksen kaltaiset ja pappislupauksen herra jumalalle antaneet papitkaan eivät saa väärennettyäkään Jeesuksen evankeliumia saarnata tai opettaa.

        VT - on historiaa jonka muutamiin kohtiin Jeesus opeissaan viittaa.

        JEESUKSEN EVANKELIUMEISTA väärentämättöminä ei ole paljoa jäljellä ja sitä vähääkään ei pappislupauksen antaneet saa opettaa ja saarnata. Noin 18 Jeesuksen evankeliumeista on vain neljä Paavali ja sen oppikunta ottanut raamattuun, osittain voimakkaasti väärennettynä.

        UT - on paavalilais-luterilaisuuden eksytys tulkintoja Jeesuksen evankeliumeista ja mm Jumalan ja Jeesuksen Lain väärennyksellistä tekstiä sisältävä.

        Siis todellisuudessa JEESUKSEN EVANKELIUMIT eivät edes kuulu rikollisen kristinuskon raamattuun. Niistä, arviolta 18:sta evankeliumeista neljä osittain rajusti väärentämällä luvatta anastettiin rikollisuuden käyttöön. Sen väärennös työn aloitti Paavali oppikuntineen. Ja ehkä törkein on suomenkielisenä 1992 vuoden saatanallisuuden käsikirja jossa Jumalan ja Jeesuksen Lakiakin väärensivät tosi pahan eksytyksen aikaan saamiseksi.

        Joh. Ilm. 22:18, 19 "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu. "

        ---

        Sen lisäksi kristinuskon lahkojen suunnilla on omia oppeja tukevaa kirjallisuutta ja kuuluisin niistä ollenee katekismus jossa Luder/Luther tekee itse itsestään herra jumalan ja kieltää uskovaisiaan palvelemasta muita jumalia, kuten Jumalaan ja Jeesusta. Tuota käskyä vahvistaa mm. pappislupaus ja sen vuoksi sen antaneet papit eivät Jeesuksen evankeliumia julista vaan joutuvat Jumalan ja Jeesuksen Nimissä julistamaan herra jumalan sanomaan.

        Valitettavaa on se, että kristityt tuhosi Jeesuksen ihmiskunnalle tuomat opit mm hävittämällä noin 18:sta evankeliumeista tietoa niin että jäljellä on vain neljä Jeesuksen evankeliumia jotka ovat osittain väärenettyjä paavalilais-luterilaisuuden herra jumalan palvelemisiin sopiviksi.

        Paavalin opeista sen verran, että nykyisin on varmuus tiedossa siitä, ettei kaikki Paavalinkaan 13:sta kirjeistä ole Paavalin vaan; niin tiede kuin kristittyjen papistokin ovat yhtä mieltä siitä, että 13:sta Paavalin kirjeestä on vähintään 6 kirjoitettu nk. Paavalin oppikunnan toimesta ja epäselvää on se, että kuinka paljon niistä todella Paavalin kirkjoituksista on väärentämättömiä.
        Siis jo alunperin ihmiskunnan harhauttamiseen perustettu epärehellinen kristinusko on useaan kertaan puolustamaan toimintaansa uusilla valheilla niin Paavalin kuin hänen seuraajan Luder/Lutheinkin oppeja muokaten.

        --

        väärää todistusta jakavien perisynti opeista vaarallisimmat ovat rikollisuuden rikollinen lapsikaste ja rippikoulu aivopesu koulutus. Kumpaakaan niistä ei ole Jumala ja Jeesus asettanut vaan saatanaa palvelevat rikollisuuden kristityt.

        KUN/JOS uskontunnustuksessaan on Jumalasta, ihmisyydestään, järjestään ja ymmärtämisen lahjastaan luopunut ääliö, NIIN KÄYTTÄYTYKÖÖN MYÖS REHELLISESTI SEN KALTAISENA KESKUSTELUISSAKIN!

        JA JÄRJETTÖMÄNÄ KYSYKÖÖN JÄRKEVILTÄ IHMISILTÄ TIETOA:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole järkeä'
        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'


    • Saatanallisia tulkintoja tänne linkitit. Saatanallista henkeäsi uhkuu myös nimerkkisi: lkjhgfds .

      "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi."

      Rajun eksytyksen vallassa oleva ihmiskunta ei tätä huomaa, mutta Totuuden Hengeltä et sinäkään piiloon pääse.

      Kristus ei perustanut maailmaan yhtään omaa seurakuntaansa, ei maailmassa eläessään, eikä taivaaseen noustuaan.

      Raamatussa on kaksi lähetyskäskyä, Kristuksen ja Saatanan:

      1. Kaikkivaltiaan Jumalan ja hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen kastekäsky:

      Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

      Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

      "Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.

      Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."

      Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"

      Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.

      Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

      2. Tämän maailman jumalan, Saatanan, ja hänen Antikristus poikansa kastekäsky:

      Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.

      Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

      Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.

      He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."

      Tämän on joku alkuseurakunnan totuuden hylännyt ihminen onnistunut lisäämään Markuksen evankeliumin loppuun. Sillä alkuperäisen Markuksen evankeliumin 16. luku päättyy jakeeseen 8:

      "Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät."

      Ei tosin ole mahdotonta sekään, että Paavali itse, tai joku hänen seuraajansa olisi onnistunut tämän Markuksen evankeliumin loppuun lisäämään.

      Sitä puoltavat myös Paavalin nuotiosta nostama käärme, kielillä puhuminen, pahojen henkien pois ajaminen ja hänen rättisulkeisensa.

      • cmdmskslk

        raamattu on saatanaa jumalanaan palvelevan rikollisuuden käsikirja.
        siihen sopaskaa uskoo vain järjettömät rikolliset, kuten esim. paavalilais-luterilaisuuden ja niiden lahkolaiset sontaluukkuineen!
        Jumala ja Jeesus ei ole kristittyjen papistolle, saarnamiehille jne virkoja jakanut vaan sen suorittaa rikollisuus itse.

        Jeesus tiesi, mitä rikollisuuden uskovaiset saa aikaan ihmiskunnassa, ristiretkin, noitarovio saatanallisuksin jne.
        SEN VUOKSI
        JEESUS LÄHETTI omilleen, valituilleen, PYHÄN HENGEN ja sen vuoksi maailamssa on ihmisiä, joilla on tietoa ja heidän ei tarvitse oppia!
        Jeesus kielsi uskomasta ja siitä tuntee helposti kuka uskovaisten todellinen
        herra on!

        Varokaa Jeesusta "kristukseksi" pilkkaavia!
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        16:20 Silloin hän varoitti vakavasti opetuslapsiaan kenellekään sanomasta, että hän on Kristus.

        Jeesuksen evankelimua Matteuksen mukaan;
        24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

        JOTEN

        JEESUKSEN EVANKELIUMIA Johanneksen mukaan;
        1:11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        jne...

        Ei Jeesusta seuranneet Jeesusta ristille asettaneet vaan kristityt joiden oppi elää edelleen ja nyt ei pilkata kuninkaaksi vaan Jeesusta elukkana teurastamisen opein.
        Jeesuksen evankeliumi Johanneksen mukaan;
        1:11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        "TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
        HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."

        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        7:19 "Eikö Mooses ole antanut teille lakia? Ja kukaan teistä ei lakia täytä. Miksi tavoittelette minua tappaaksenne?"


      • äölkmjhgf
        cmdmskslk kirjoitti:

        raamattu on saatanaa jumalanaan palvelevan rikollisuuden käsikirja.
        siihen sopaskaa uskoo vain järjettömät rikolliset, kuten esim. paavalilais-luterilaisuuden ja niiden lahkolaiset sontaluukkuineen!
        Jumala ja Jeesus ei ole kristittyjen papistolle, saarnamiehille jne virkoja jakanut vaan sen suorittaa rikollisuus itse.

        Jeesus tiesi, mitä rikollisuuden uskovaiset saa aikaan ihmiskunnassa, ristiretkin, noitarovio saatanallisuksin jne.
        SEN VUOKSI
        JEESUS LÄHETTI omilleen, valituilleen, PYHÄN HENGEN ja sen vuoksi maailamssa on ihmisiä, joilla on tietoa ja heidän ei tarvitse oppia!
        Jeesus kielsi uskomasta ja siitä tuntee helposti kuka uskovaisten todellinen
        herra on!

        Varokaa Jeesusta "kristukseksi" pilkkaavia!
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        16:20 Silloin hän varoitti vakavasti opetuslapsiaan kenellekään sanomasta, että hän on Kristus.

        Jeesuksen evankelimua Matteuksen mukaan;
        24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

        JOTEN

        JEESUKSEN EVANKELIUMIA Johanneksen mukaan;
        1:11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        jne...

        Ei Jeesusta seuranneet Jeesusta ristille asettaneet vaan kristityt joiden oppi elää edelleen ja nyt ei pilkata kuninkaaksi vaan Jeesusta elukkana teurastamisen opein.
        Jeesuksen evankeliumi Johanneksen mukaan;
        1:11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        "TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
        HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."

        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        7:19 "Eikö Mooses ole antanut teille lakia? Ja kukaan teistä ei lakia täytä. Miksi tavoittelette minua tappaaksenne?"

        JEESUKSEN evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.


      • ölkjhgfd
        äölkmjhgf kirjoitti:

        JEESUKSEN evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

        Joka tietää...
        Ei usko...
        Joka uskoo...
        Ei tiedä!


    • Näin toimii Saatana.

      Joka kerran kun Totuus Hartaanselän hörhöhenkien päällikköä puree, se ulvoo tuskaansa ulos uudella Totuuden Hengen herjalla, ja alkaa muiden hörhöjen nimissä kiitellä omaa aloitustaan.

      Ja rinta rottingalla valehtelee Teuvosta kaikenlaista pahaa, kuten kirjoitettu on:

      "He ovat täynnä kaikenlaista vääryyttä, halpamaisuutta, ahneutta ja pahuutta, täynnä kateutta, murhanhimoa, riitaisuutta, petollisuutta ja pahansuopuutta, he panettelevat ja parjaavat, vihaavat Jumalaa, ovat röyhkeitä ja pöyhkeitä, rehenteleviä ja pahanilkisiä, vanhemmilleen tottelemattomia, ymmärtämättömiä ja epäluotettavia, rakkaudettomia ja säälimättömiä. "

      Tämä totuus sisältyy siihen 25% Paavalin kirjoitusten totuuksista, kuten tuo Rosvojen luolaston aloituskin.

      • Korjataan virhe: Ei rinta rottingalla vaan rinta rottingilla.


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Minä oikeassa muut väärässä elleivät nuole persettäni asenne Teuvo on hiukan sairas, elämäsi on varmaankin yhtä ihmettä täynnä . Miksi ihmeessä kaikkien pitäisi nuolla sinun persettäsi että kommunikaatio kanssasi pelaisi mutkattomasti? Omin sanoin kiitos vastaus eikä muita "lainaillen" .

      • Kyllä Saatanalla riittää selityksiä, joilla Totuuden Henkeä on helppo herjata.

        Onnittelen sinua vallan erinomaisesta Totuuden Hengen herjauksesta. Tällä Saatana sai varmistettu sen, ettei Kristus tule koskaan sinua sen synnin orjuudesta vapaaksi ostamaan.

        Tämän Kristuksen ilmoitusko on sinusta perseen nuolemista:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."


      • JaakkoTuukkaPietiläinen

        Siis kuka olet? Teuvo Suni vai Totuuden Henki? vai molempia yhtä aikaa? Et vastannut kysymykseeni ja samalla tuomitsit minut jonnekkin tuntemaasi paikkaan ..... ja kuten pyysin että älä lainaile muiden kirjoituksia niin sinähän sen sitten heti kättelyssä teit.... ONKO YMMÄRTÄMISESSÄ VIKAA?


      • mnbvcxt54d
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä Saatanalla riittää selityksiä, joilla Totuuden Henkeä on helppo herjata.

        Onnittelen sinua vallan erinomaisesta Totuuden Hengen herjauksesta. Tällä Saatana sai varmistettu sen, ettei Kristus tule koskaan sinua sen synnin orjuudesta vapaaksi ostamaan.

        Tämän Kristuksen ilmoitusko on sinusta perseen nuolemista:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Jeesuksen evankelimua Matteuksen mukaan;
        24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.


      • JaakkoTuukkaPietiläinen kirjoitti:

        Siis kuka olet? Teuvo Suni vai Totuuden Henki? vai molempia yhtä aikaa? Et vastannut kysymykseeni ja samalla tuomitsit minut jonnekkin tuntemaasi paikkaan ..... ja kuten pyysin että älä lainaile muiden kirjoituksia niin sinähän sen sitten heti kättelyssä teit.... ONKO YMMÄRTÄMISESSÄ VIKAA?

        Olen Teuvo Martti Suni, jolle Kristus ilmestyi 11.8.1985 ja otti opetuslapsekseen.

        Tuli lunastamaan minut Jumalan julistaman kuolemantuomion saattelemana vapaaksi Saatanan synnin orjuudesta 31.1.1988, ja puhdisti ahtaan portin tuskissa synnin saastasta antoi iankaikkisen elämän sinetiksi Pyhä eli Totuuden Henkensä.

        Ja antoi 8.11.1988 tämän tehtävän:

        ""Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Tuskin ymmärsit, mutta totta tämä on.


      • JaakkoTuukkaPietiläinen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Olen Teuvo Martti Suni, jolle Kristus ilmestyi 11.8.1985 ja otti opetuslapsekseen.

        Tuli lunastamaan minut Jumalan julistaman kuolemantuomion saattelemana vapaaksi Saatanan synnin orjuudesta 31.1.1988, ja puhdisti ahtaan portin tuskissa synnin saastasta antoi iankaikkisen elämän sinetiksi Pyhä eli Totuuden Henkensä.

        Ja antoi 8.11.1988 tämän tehtävän:

        ""Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Tuskin ymmärsit, mutta totta tämä on.

        Eli teitä on kaksi yhdessä , Teuvo ja Totuuden Henki ja kun sinulle puhutaan koet itsesi Totuuden Hengeksi ja milloin sinä koet itsesi sitten Teuvoksi? . Kuinka sinä koit Kristuksen? Näky? Ajatus ? ja mistä olet tuon tehtävän keksinyt kirjoittaa tuohon muotoon kuten sen kirjoitit? Omasta päästäsi?


      • lkjhgftci
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Olen Teuvo Martti Suni, jolle Kristus ilmestyi 11.8.1985 ja otti opetuslapsekseen.

        Tuli lunastamaan minut Jumalan julistaman kuolemantuomion saattelemana vapaaksi Saatanan synnin orjuudesta 31.1.1988, ja puhdisti ahtaan portin tuskissa synnin saastasta antoi iankaikkisen elämän sinetiksi Pyhä eli Totuuden Henkensä.

        Ja antoi 8.11.1988 tämän tehtävän:

        ""Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Tuskin ymmärsit, mutta totta tämä on.

        ###Olen Teuvo Martti Suni, jolle Kristus ilmestyi 11.8.1985 ja otti opetuslapsekseen.###

        JEESUKSELLA EI OLE KRISTITTYJÄ OPETUSLAPSIA!

        JOTEN

        olen narsistinen älykäpiö!


      • kmjnhbvtc
        lkjhgftci kirjoitti:

        ###Olen Teuvo Martti Suni, jolle Kristus ilmestyi 11.8.1985 ja otti opetuslapsekseen.###

        JEESUKSELLA EI OLE KRISTITTYJÄ OPETUSLAPSIA!

        JOTEN

        olen narsistinen älykäpiö!

        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.


      • lkjhgftci kirjoitti:

        ###Olen Teuvo Martti Suni, jolle Kristus ilmestyi 11.8.1985 ja otti opetuslapsekseen.###

        JEESUKSELLA EI OLE KRISTITTYJÄ OPETUSLAPSIA!

        JOTEN

        olen narsistinen älykäpiö!

        Saatanan Pyhän Hengen herjaus ei tarvitse muuta kommenttia.


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Jos kerran olet Totuuden Henki niin miksi elät Teuvo Sunin elämää? Onko Totuuden Henki Hyvä ja Teuvo Paha? Vai molemmat ainoastaan hyviä ja jos näin niin miksi ihmeessä tuot itseäsi julki "pahan" julistajana ? Eli koetko Teuvo tai Totuuden Henki että teitä olisi kaksi persoonaa samassa Liha paketissa eli Teuvossa ? Vai elätkö sinä Totuuden Henki itseäsi ilmi Teuvon kautta tässä maailmassa??

      • "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

        Kristus sanoo:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä ominaan, mutta te ette kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."


      • JaakkoTuukkaPietiläinen

        Taas vastailet muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen....Miksi et voi vastata suoraan jos kerran Totuuden Henki olet ?


      • hhgbfcdxs
        TeuvoSuni kirjoitti:

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

        Kristus sanoo:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä ominaan, mutta te ette kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Jeesusta "kristukseksi" pilkkaajille....

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        16:20 Silloin hän varoitti vakavasti opetuslapsiaan kenellekään sanomasta, että hän on Kristus.

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:5 "Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta."

        JEESUKSEN evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

        HUOM!!!!!
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

        Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"
        Pilkkaamalla Heistä YHTÄ, pilkaa HEITÄ.

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
        3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Oletko Totuuden Henki vai Teuvo Suni? Vai onko Teuvo sulautunut Totuuden Henkeen olemukseltaan tullakseen tällöin.... Jumalaksi? Vai oletko vain Ihminen ?

      • Totuuden Henki on Kristuksen Henki, jonka hän antaa omilleen. Se on hänen internet-yhteytensä, jota ilman ei kukaan voi toimia:

        "Ilman minua te ette mitään voi."

        Tämä on jokaisen hänen todistajansa tehtävä:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

        Sinä taidat olla noita kuuluisia vanhoillislestadiolaisia Pietiläisiä? Totuuden sietämättömyys viittaa siihen suuntaan.


      • nhbtvrxcexz
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Totuuden Henki on Kristuksen Henki, jonka hän antaa omilleen. Se on hänen internet-yhteytensä, jota ilman ei kukaan voi toimia:

        "Ilman minua te ette mitään voi."

        Tämä on jokaisen hänen todistajansa tehtävä:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

        Sinä taidat olla noita kuuluisia vanhoillislestadiolaisia Pietiläisiä? Totuuden sietämättömyys viittaa siihen suuntaan.

        en tunne teitä..
        haukut toisia, ilmeisesti pieliis kastoneena...

        pilkkaat Jeesusta
        saatanaa palvelleen paavalin tuella..

        olet eksyttäjä oppeines....


      • JaakkoTuukkaPietiläinen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Totuuden Henki on Kristuksen Henki, jonka hän antaa omilleen. Se on hänen internet-yhteytensä, jota ilman ei kukaan voi toimia:

        "Ilman minua te ette mitään voi."

        Tämä on jokaisen hänen todistajansa tehtävä:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

        Sinä taidat olla noita kuuluisia vanhoillislestadiolaisia Pietiläisiä? Totuuden sietämättömyys viittaa siihen suuntaan.

        Eli sinä toimit Teuvona sekä Kristuksen Henkenä , eli teitä on kaksi Teuvossa ...On joku joka ei ole Teuvo ja sitten on Teuvo ... eli tuot tänne "Totuuksia" jotka ovat Teuvon ja ei Teuvon mietteitä maailmasta ....kopioit ahkeraan Raamatun tekstejä tänne , ovatko ne Teuvon vai Kristuksen kopioimia ? Pidätkö itseäsi siis Jumalana jos kerran olet häneltä saanut Kristuksen eli Jeesuksen Hengen ? Jeesus ei kyllä ollut kaltaisesi Tuomitsija ....joten onko tämä Tuomitsija sitten Teuvo? En kuulu mihinkään lahkoon...Totuus vaan miellyttäisi minua , siksi kyseenalaistankin tämän sinun Fantasiasi mitä elät .


      • nhbtvrxcexz kirjoitti:

        en tunne teitä..
        haukut toisia, ilmeisesti pieliis kastoneena...

        pilkkaat Jeesusta
        saatanaa palvelleen paavalin tuella..

        olet eksyttäjä oppeines....

        Lue tältä palstalta Rosvojen luolasto, niin tiedä minkälainen valehtelija ja vääryydentekijä Paavali oli, ja miksi koko ihmiskunta tänäkin päivänä kulkee Paavalin saatanallisten erinomaisten opetusten perässä.


      • JaakkoTuukkaPietiläinen
        JaakkoTuukkaPietiläinen kirjoitti:

        Eli sinä toimit Teuvona sekä Kristuksen Henkenä , eli teitä on kaksi Teuvossa ...On joku joka ei ole Teuvo ja sitten on Teuvo ... eli tuot tänne "Totuuksia" jotka ovat Teuvon ja ei Teuvon mietteitä maailmasta ....kopioit ahkeraan Raamatun tekstejä tänne , ovatko ne Teuvon vai Kristuksen kopioimia ? Pidätkö itseäsi siis Jumalana jos kerran olet häneltä saanut Kristuksen eli Jeesuksen Hengen ? Jeesus ei kyllä ollut kaltaisesi Tuomitsija ....joten onko tämä Tuomitsija sitten Teuvo? En kuulu mihinkään lahkoon...Totuus vaan miellyttäisi minua , siksi kyseenalaistankin tämän sinun Fantasiasi mitä elät .

        Koska jos Totuuden Henki tulee luoksesi silloin kuolet vanhalle minällesi täysin eli maailmalle....sinä olet Totuuden ja Teuvon sekoitus...olet uskollinen maailmalle siis vieläkin .


      • JaakkoTuukkaPietiläinen kirjoitti:

        Eli sinä toimit Teuvona sekä Kristuksen Henkenä , eli teitä on kaksi Teuvossa ...On joku joka ei ole Teuvo ja sitten on Teuvo ... eli tuot tänne "Totuuksia" jotka ovat Teuvon ja ei Teuvon mietteitä maailmasta ....kopioit ahkeraan Raamatun tekstejä tänne , ovatko ne Teuvon vai Kristuksen kopioimia ? Pidätkö itseäsi siis Jumalana jos kerran olet häneltä saanut Kristuksen eli Jeesuksen Hengen ? Jeesus ei kyllä ollut kaltaisesi Tuomitsija ....joten onko tämä Tuomitsija sitten Teuvo? En kuulu mihinkään lahkoon...Totuus vaan miellyttäisi minua , siksi kyseenalaistankin tämän sinun Fantasiasi mitä elät .

        Eipä tunnu totuus sinuakaan miellyttävän, ja siksi Saatana sai sinut heti syyllistymään Pyhän Hengen herjaukseen, kun tältä palstalta ensimmäisen kerran elämässäsi sai totuutta kuulla.

        Ei ole sinulle paljon järjen valoa annettu, kun et ymmärrä edes sitä, miten Jeesuksen rakkain opetuslapsi, Johannes pysyi hänen todistajaan kuolemaansa asti, ja välitti Pyhän Hengen sanomaa, kuten minäkin nyt.

        Tärkeimpänä Ilmestyskirja, joka kertoo, miten Saatanasta tuli koko ihmiskunnan eksyttäjä, kun se sai ihmiset kautta maailmaan rakentamaan hänen asuinsijakseen ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet.


      • Tämä vielä: Jos Kristus ei olisi minua tälle maailmalle kuolettanut, et sinäkään minua vihaisi, eikä koko tämä keskustelupalsta olisi täynnä tuota vihaa.

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Huomaa KAIKKI, eikä vain joku JaakkoTuukkaPietiläinen. Lieneekö tuo edes sinun väestörekisterissä oleva nimesi.


      • ölkjhgfdf
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Eipä tunnu totuus sinuakaan miellyttävän, ja siksi Saatana sai sinut heti syyllistymään Pyhän Hengen herjaukseen, kun tältä palstalta ensimmäisen kerran elämässäsi sai totuutta kuulla.

        Ei ole sinulle paljon järjen valoa annettu, kun et ymmärrä edes sitä, miten Jeesuksen rakkain opetuslapsi, Johannes pysyi hänen todistajaan kuolemaansa asti, ja välitti Pyhän Hengen sanomaa, kuten minäkin nyt.

        Tärkeimpänä Ilmestyskirja, joka kertoo, miten Saatanasta tuli koko ihmiskunnan eksyttäjä, kun se sai ihmiset kautta maailmaan rakentamaan hänen asuinsijakseen ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet.

        etkö lue vain oletko järjetön:

        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

        Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"
        Pilkkaamalla Heistä YHTÄ, pilkaa HEITÄ.

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
        3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."

        JOTEN
        vaikka et voi ihmistyä enään,
        niin
        lopeta Pyhän Hengen pilkkaaminen
        vaikka
        oletkoín saatanan kaveri paavalis kanssa


      • ölkjhgfdf kirjoitti:

        etkö lue vain oletko järjetön:

        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

        Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"
        Pilkkaamalla Heistä YHTÄ, pilkaa HEITÄ.

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
        3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."

        JOTEN
        vaikka et voi ihmistyä enään,
        niin
        lopeta Pyhän Hengen pilkkaaminen
        vaikka
        oletkoín saatanan kaveri paavalis kanssa

        Sinäpä olet Saatanalta saanut ihmeellisen nimen: ölkjhgfdf

        Lue tämä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14135248/teuvo-suni-rosvojen-luolasto

        Ja tule sitten kertomaan uskosi mukainen näkemys siitä, onko Totuuden Hengen vai Saatanan valheen hengen opetusta.


      • nbgvfce
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sinäpä olet Saatanalta saanut ihmeellisen nimen: ölkjhgfdf

        Lue tämä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14135248/teuvo-suni-rosvojen-luolasto

        Ja tule sitten kertomaan uskosi mukainen näkemys siitä, onko Totuuden Hengen vai Saatanan valheen hengen opetusta.

        Jeesuksen antaa tietoa vastustat, et minua!
        joten
        oman herras, saatanan asialla olet kumoamalla Jeesuksen antamaa tietoa!


      • äölkjhgf
        nbgvfce kirjoitti:

        Jeesuksen antaa tietoa vastustat, et minua!
        joten
        oman herras, saatanan asialla olet kumoamalla Jeesuksen antamaa tietoa!

        korjaus
        Jeesuksen antamaa tietoa vastustat, et minua!


      • nbgvfce kirjoitti:

        Jeesuksen antaa tietoa vastustat, et minua!
        joten
        oman herras, saatanan asialla olet kumoamalla Jeesuksen antamaa tietoa!

        En taatusti vastusta tätäkään Jeesuksen ilmoitusta kaltaisillesi:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden. "


      • njhnhbyhgbt
        TeuvoSuni kirjoitti:

        En taatusti vastusta tätäkään Jeesuksen ilmoitusta kaltaisillesi:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden. "

        Paavalia palveleva paratiisin käärme olet!
        LUE JA OPETTELE UMMÄRTÄMÄÄN ALOITUKSESI TEKSTI!


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Ai nyt olen herjannut Pyhää Henkeä ? Olet siis Teuvo, Kristus , Totuus ja Pyhä henkikö samassa paketissa ? Kuka näistä neljästä on se "dominoiva" "henki" ? Ja väität että vihaisin sinua tai pikemminkin TEITÄ , miksi? Sitten kaiken kukkuraksi vertaat itseäsi Johannekseen .... Eli keneksi itseäsi nyt oikein luulet... Teuvoksi?Kristukseksi?Totuuden Henki?Pyhä Henki? Johannes? voin sanoa varmaksi että olet Teuvo ...Ihminen kuten me kaikki muutkin .

    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Minua olet laittanut jo saatanan remmiin , lesteihin ja kadotukseenkin minut jo Tuominnut ....On siinä meillä varsinainen Pyhä Henki

      • nhnyhtht

        hän taitaa edustaa paavalin pierua


      • Näin tämä sama Henki toimi lähettäjänikin kautta, kun hän paadutti lopullisesti koko oman kansansa.

        Tosin Jumala oli tuon kansan paaduttanut jo 700 vuotta ennen Jeesuksen syntymää.

        Mutta kun hänkään ei enää saanut tuota kansaa enää totuuden tielle, niin totuus tuli tässä:

        Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Tämän saman Saatanan haluja sinä olet tullut tänne tyydyttämään.


      • Itse olet Saatanan valheen ja vääryyden hengen itsellesi halunnut.

        Turha sinun on siitä minua syyttää.


      • nhnyhtht kirjoitti:

        hän taitaa edustaa paavalin pierua

        Tämä Pyhän Hengen herjaus Paavalin pieruksi, edustaa jo erinomaista Hartaanselän herjauskeskuksen hörhöhenkien herjausta.


      • Näin Pyhä Henki toimii tänäänkin:

        "Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin.

        Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.

        Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa."

        Täydellinen rakkaus on rakkautta totuuteen.


      • jhgfdsa
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Näin tämä sama Henki toimi lähettäjänikin kautta, kun hän paadutti lopullisesti koko oman kansansa.

        Tosin Jumala oli tuon kansan paaduttanut jo 700 vuotta ennen Jeesuksen syntymää.

        Mutta kun hänkään ei enää saanut tuota kansaa enää totuuden tielle, niin totuus tuli tässä:

        Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Tämän saman Saatanan haluja sinä olet tullut tänne tyydyttämään.

        Jaa, siis uskot itsees Jumalaksi kun asetat itsen Hänen tilalle!
        Sitä se järjettömyys teetää!
        Suuruuden hulluudes on järkyttävää...


      • kjhgfdse
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Näin Pyhä Henki toimii tänäänkin:

        "Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin.

        Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.

        Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa."

        Täydellinen rakkaus on rakkautta totuuteen.

        kristityt,
        satojen miljoonien ihmisten tappajina, tapattajina jopa lapsien raiskaajina on maailman ihmiskuntaa turmeleva saatanallisuuden rikollisuus!
        mene kaltaistesi huostaan...:
        http://historianet.fi/yhteiskunta/uskontojen-historia/murhia-ja-seksia-nunnaluostarissa

        http://yle.fi/uutiset/katolisen_poikakuoron_jasenia_raiskattiin_ja_hakattiin_vuosikymmenia__tutkimus_kolminkertaisti_uhrimaaran/8581727

        TUOLLAISIIN, järjettömiin touhujanne pitää uskovaisten rahoittaa!!!

        Jos sinussa olisi hitunenkaan ihmisyyttä nahoissas, niin häpeäisit!


      • kmjhgfd
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Itse olet Saatanan valheen ja vääryyden hengen itsellesi halunnut.

        Turha sinun on siitä minua syyttää.

        NO OSOITA SE SAATANAA PALVELLUT PAAVALISI JUMALAKSI
        JOKA
        LOI MAAILMAN KAIKKEUDEN 6 PÄIVÄSSÄ?

        Ellet siihen pysty, niin sukella helevettiin uusia valheita oppimaan.


      • kmjhgfd kirjoitti:

        NO OSOITA SE SAATANAA PALVELLUT PAAVALISI JUMALAKSI
        JOKA
        LOI MAAILMAN KAIKKEUDEN 6 PÄIVÄSSÄ?

        Ellet siihen pysty, niin sukella helevettiin uusia valheita oppimaan.

        Minulla ei ole Paavalin kanssa mitään tekemistä, sillä onhan Pyhä Henki paljastanut sen, et Paavalin kirjeissä on 75% valheita ja vain 25% totuutta.

        Miksi Satana ei anna sinun lukea ja kommentoida tätä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14135248/teuvo-suni-rosvojen-luolasto


      • knjhbgvfcds
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minulla ei ole Paavalin kanssa mitään tekemistä, sillä onhan Pyhä Henki paljastanut sen, et Paavalin kirjeissä on 75% valheita ja vain 25% totuutta.

        Miksi Satana ei anna sinun lukea ja kommentoida tätä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14135248/teuvo-suni-rosvojen-luolasto

        *nauraaaaaaaaaa...*'

        No pääset valhenes hänen seuraan...

        kirjoitit kello 19:01:
        "Näin toimii Saatana."

        SIIS OLET ITSE ITSES SAATANAKSI TUNNUSTANUT
        ja
        esiinnyt Jumalana toisten tuomitsijana!

        Helevetin ääliö oot!


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Eli siis Jumalan Henki ? Toimit siis Jumalan suorana linjana? Päättääkö Teuvo ollenkaan mitään vai onko Herra ottanut Teuvon kehon kokonaisuudessaan käyttöönsä? Teuvo...jos minä olen saatanasta niin olet myös sinäkin . Minä en ole loukannut sinua , olen koetellut Hengen ja siitä hyvästä olet Tuominnut minut ...vaikka tein kuten on käsketty... KOETTELIN HENGEN , JA TÄMÄ HENKI (teuvo) TUOMITSI MINUT, KERTOI MINUSTA VALHEITA .... TÄMÄ HENKI EI OLE SE MIKSIKÄ HÄN ITSEÄÄN KUTSUU ....

      • mjnhbtcrxc

        Teuvo on itse itsensä jo tuominnut....
        Häntä ei vaan saa ymmärtämään kuinka saatanallisuuden sairas hän on..
        surkea tapaus...



      • kmnjhbvgcfx

        Teuvo,
        Todista rikollisen kristinuskon teettämät ja tekemät JUMALAN JA JEESUKSEN TAHDON RIKOKSIKSI?

        ellet siihen pysty,
        niin
        olet paavalilaisuudes saatanaa jumaloimaan eksytetty järjetön pässi!


      • ölkjhgfdf
        kmnjhbvgcfx kirjoitti:

        Teuvo,
        Todista rikollisen kristinuskon teettämät ja tekemät JUMALAN JA JEESUKSEN TAHDON RIKOKSIKSI?

        ellet siihen pysty,
        niin
        olet paavalilaisuudes saatanaa jumaloimaan eksytetty järjetön pässi!

        korjaan
        Todista rikollisen kristinuskon teettämät ja tekemät saatanalliset rikokset, JUMALAN JA JEESUKSEN TAHDON RIKOKSIKSI?


      • mjhnygtfrd
        ölkjhgfdf kirjoitti:

        korjaan
        Todista rikollisen kristinuskon teettämät ja tekemät saatanalliset rikokset, JUMALAN JA JEESUKSEN TAHDON RIKOKSIKSI?

        hän on sairas joka uskoo itseensä Jumalaksi


      • JaakkoTuukkaPietiläinen

        Minua ei kiinnosta sinun "harhautukset" pois tästä puheenaiheesta , Olen koetellut Hengen ja todennut sen vääräksi Hengeksi joka ei ole täysin rinnoin Jumalasta vaan on yhdistelmä Teuvon omaa fantasiaa ja menneisyyttä , ripaus Totuutta seassa . sellaiseen Totuuteen minä en mielly koska se ei ole puhdasta Totuutta.


      • mimdmjendejn
        ölkjhgfdf kirjoitti:

        korjaan
        Todista rikollisen kristinuskon teettämät ja tekemät saatanalliset rikokset, JUMALAN JA JEESUKSEN TAHDON RIKOKSIKSI?

        NONIIN Teuvo...
        Lähen levolle, ja tulen aamulla katsomaan jos Jumala ja Jeesus on käskenyt esim nämä rikokset KRISTITTYJEN tehdä:

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'


      • lkjhgfdsd
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tuollaista soopaa syntyy, kun Saatanan palvelija koettelee Totuuden Henkeä sen valheen ja vääryyden hengellä.

        Miksi Saatana ei anna sinun lukea ja kommentoida tätä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14135248/teuvo-suni-rosvojen-luolasto

        kirjoitit kello 19:01:

        "Näin toimii Saatana."

        SIIS OLET ITSE ITSES SAATANAKSI TUNNUSTANUT

        ja

        esiinnyt Jumalana toisten tuomitsijana!

        Helevetin ääliö oot!


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Minkälainen onkaan Henki joka valheella ja toisten Tuomitsemisella elää ? Sen Hengen nimi on Teuvo , Teuvo joka itseään Jumalan mieheksi kutsuu .

      • Mitä sinun hokemaasi tuomisemiseen tulee, niin tämän Jeesus sanoi kaltaisillesi Saatanan tekopyhittämille:

        "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.

        Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?

        Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi?

        Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."

        SINÄ TEKOPYHÄ JaakkoTuukkaPietiläinen! OTA ENSIN HIRSI OMASTA SILMÄSTÄSI, VASTA SITTEN NÄET OTTAA ROSKAN TEUVON SILMÄSTÄ.

        Hänen omat opetuslapset saivat toisenlaisen käskyn.

        Tässä Jeesuksen totuuden sanat omilleen - minullekin:

        "Koko ajan, kaikissa koettelemuksissa, te olette pysyneet minun kanssani.

        Niinpä minä annan teille annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut."

        "Älkää tuomitko sen mukaan, miltä asia päältä katsoen näyttää, vaan tuomitkaa oikein."

        Ja kun Jeesuskaan ei ketään tuomitse, eivät sitä tee myöskään hänen omansa, vaan tuomio tuleekin niiden sanojen kautta, jotka hän, ja hänen omansa julkituovat:

        "Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan vaikka on ne kuullut, en minä häntä tuomitse. En ole tullut maailmaa tuomitsemaan vaan pelastamaan sen.

        Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan, hänellä on kyllä tuomarinsa: se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Tämä on yhtäpitävä Jumalan profeetoilleen antamalla käskyllä:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

        Koska en yhdenkään JaakkoTuukkaPietiläisen ja hänen tekopyhän joukkonsa takia halua joutua tuomituksi, siksi kerron totuuden.


      • Jos minä Paavalin tavoin olisin näiden 28 vuoden aikana syyllistynyt valehtelemaan eli vääristelemään totuutta kaltaistesi miellyttämiseksi, olisin varmasti Saatanan enkelin kuritettavana siellä riettauden virrassa sinunkin rakas veljesi.


    • kuhgtfjhgfd

      Keneltä Teuvo olet tuomitsemisenv oikeudenv saanut?
      Jumalan Valtakunnan oikeuksia ei uskovaisillekkan ole annettu.

      Liekitkö itse saatanaa palvelevana jumalaa vai oletko itse saatanaa?

      • Etkö pystynyt lukemaan tätä:

        Mitä sinun hokemaasi tuomisemiseen tulee, niin tämän Jeesus sanoi kaltaisillesi Saatanan tekopyhittämille:

        "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.

        Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?

        Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi?

        Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."

        SINÄ TEKOPYHÄ kuhgtfjhgfd! OTA ENSIN HIRSI OMASTA SILMÄSTÄSI, VASTA SITTEN NÄET OTTAA ROSKAN TEUVON SILMÄSTÄ.

        Hänen omat opetuslapset saivat toisenlaisen käskyn.

        Tässä Jeesuksen totuuden sanat omilleen - minullekin:

        "Koko ajan, kaikissa koettelemuksissa, te olette pysyneet minun kanssani.

        Niinpä minä annan teille annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut."

        "Älkää tuomitko sen mukaan, miltä asia päältä katsoen näyttää, vaan tuomitkaa oikein."

        Ja kun Jeesuskaan ei ketään tuomitse, eivät sitä tee myöskään hänen omansa, vaan tuomio tuleekin niiden sanojen kautta, jotka hän, ja hänen omansa julkituovat:

        "Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan vaikka on ne kuullut, en minä häntä tuomitse. En ole tullut maailmaa tuomitsemaan vaan pelastamaan sen.

        Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan, hänellä on kyllä tuomarinsa: se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Tämä on yhtäpitävä Jumalan profeetoilleen antamalla käskyllä:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

        Koska en yhdenkään kuhgtfjhgfdin ja hänen tekopyhän joukkonsa takia halua joutua tuomituksi, siksi kerron totuuden.


      • fkfkdkwek
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Etkö pystynyt lukemaan tätä:

        Mitä sinun hokemaasi tuomisemiseen tulee, niin tämän Jeesus sanoi kaltaisillesi Saatanan tekopyhittämille:

        "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.

        Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?

        Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi?

        Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."

        SINÄ TEKOPYHÄ kuhgtfjhgfd! OTA ENSIN HIRSI OMASTA SILMÄSTÄSI, VASTA SITTEN NÄET OTTAA ROSKAN TEUVON SILMÄSTÄ.

        Hänen omat opetuslapset saivat toisenlaisen käskyn.

        Tässä Jeesuksen totuuden sanat omilleen - minullekin:

        "Koko ajan, kaikissa koettelemuksissa, te olette pysyneet minun kanssani.

        Niinpä minä annan teille annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut."

        "Älkää tuomitko sen mukaan, miltä asia päältä katsoen näyttää, vaan tuomitkaa oikein."

        Ja kun Jeesuskaan ei ketään tuomitse, eivät sitä tee myöskään hänen omansa, vaan tuomio tuleekin niiden sanojen kautta, jotka hän, ja hänen omansa julkituovat:

        "Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan vaikka on ne kuullut, en minä häntä tuomitse. En ole tullut maailmaa tuomitsemaan vaan pelastamaan sen.

        Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan, hänellä on kyllä tuomarinsa: se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Tämä on yhtäpitävä Jumalan profeetoilleen antamalla käskyllä:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

        Koska en yhdenkään kuhgtfjhgfdin ja hänen tekopyhän joukkonsa takia halua joutua tuomituksi, siksi kerron totuuden.

        Teuvo,
        kirjoitit, ettei sinulla ole mitään tekemistä Paavalin kanssa!
        mutta
        joka kerta kun olet raamatus avanut,
        niin
        paavalisuuden saatanallisuuden aivopieruja opit!

        Joten

        se saatanalisuus malka on sinun silmissä, et edes pysty todistamaan rikollisen kristinuskon tekemiä ja teettämiä murhikaan JUMALAN JA JEESUKSEN TAHDON MUKAISIKSI!
        JOTEN
        TUNNUSTAT NE KRISTITTYJEN RIKOKSET SAATANAA PALVELVIEN RIKOKSIKSI!

        kirjoitit kello 19:01:
        "Näin toimii Saatana."

        SIIS OLET ITSE ITSES SAATANAKSI TUNNUSTANUT
        ja
        esiinnyt Jumalana toisten tuomitsijana!
        Helevetin ääliö oot!


      • kjhgfdres
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Etkö pystynyt lukemaan tätä:

        Mitä sinun hokemaasi tuomisemiseen tulee, niin tämän Jeesus sanoi kaltaisillesi Saatanan tekopyhittämille:

        "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.

        Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?

        Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi?

        Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."

        SINÄ TEKOPYHÄ kuhgtfjhgfd! OTA ENSIN HIRSI OMASTA SILMÄSTÄSI, VASTA SITTEN NÄET OTTAA ROSKAN TEUVON SILMÄSTÄ.

        Hänen omat opetuslapset saivat toisenlaisen käskyn.

        Tässä Jeesuksen totuuden sanat omilleen - minullekin:

        "Koko ajan, kaikissa koettelemuksissa, te olette pysyneet minun kanssani.

        Niinpä minä annan teille annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut."

        "Älkää tuomitko sen mukaan, miltä asia päältä katsoen näyttää, vaan tuomitkaa oikein."

        Ja kun Jeesuskaan ei ketään tuomitse, eivät sitä tee myöskään hänen omansa, vaan tuomio tuleekin niiden sanojen kautta, jotka hän, ja hänen omansa julkituovat:

        "Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan vaikka on ne kuullut, en minä häntä tuomitse. En ole tullut maailmaa tuomitsemaan vaan pelastamaan sen.

        Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan, hänellä on kyllä tuomarinsa: se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Tämä on yhtäpitävä Jumalan profeetoilleen antamalla käskyllä:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

        Koska en yhdenkään kuhgtfjhgfdin ja hänen tekopyhän joukkonsa takia halua joutua tuomituksi, siksi kerron totuuden.

        teuvo...
        Jeesus sanoin oppinsa OMILLE OPETUSLAPSILLEEN eikä saatanaa jumalanaan palvelevien rikollisuuden väärää todistusta jakaville rikollisille!
        YRITÄT TEHDÄ JEESUKSESTA saatanaa PALVELEVAA!
        teuva, häpeäisit jos sinulla olis järkeä....

        kirjoitit kello 19:01:
        "Näin toimii Saatana."
        SIIS OLET ITSE ITSES SAATANAKSI TUNNUSTANUT
        ja
        esiinnyt Jumalana toisten tuomitsijana!
        Helevetin ääliö oot!

        JOTEN ylpeilet saatanana herrasi nimeen valehdellen!


    • LKJHGFDS

      Hyvää yötä
      ja
      herralta rauhaa IHMISILLE!

    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Tosiaan tämä Henki joka Teuvo Suni nimimerkillä kirjoittelee ... Tämä henki tuomitsee välittömästi ellei kaikkea hänen sanomaansa "myötäillä" eli nuolla persettä sekä tämä Henki kirjoittelee valheellisia asioita muista kirjoittajista vaikkei edes tiedä totuutta näistä kirjoittajista... Tämä Henki on ylimielinen , piittaamaton itsensä "korottaja" .... ei sellainen joksi minä Totuuden Hengen mieltäisin

    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Sinähän täällä Teuvo Tuomitset , ilman mitään syytä...tai oikeastaan raivostuit kun koettelin sinut joten mitä se kertoo sinusta Henkenä ? Et ole sitä miksikä sanot itsesi olevan .... tuollainen syyttely, ylimielisyys , piittaamattomuus juontaa juurensa SAATANALTA.

    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Sinä olet vääristellyt Totuutta , ethän sinä minua tunne joten miten voit minut Tuomita ?

      • Tämäkin Raamatun totuus on kuin sinusta kirjoitettu:

        "Sinä olet varjellut pilkkaajiani liialta älyltä - - et anna heille aihetta voitonjuhliin. "

        Tarkoitan sitä, kun ymmärrä edes näin yksinkertaista totuutta:

        "Emmehän me taistele ihmisiä vastaan vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan."

        Lihallista olemustasi en tunne, mutta Totuuden Henki paljasti sinut jo ensimmäisestä viestistä Saatanan pettämäksi tekopyhäksi valehtelijaksi.


      • jiuhygtre
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tämäkin Raamatun totuus on kuin sinusta kirjoitettu:

        "Sinä olet varjellut pilkkaajiani liialta älyltä - - et anna heille aihetta voitonjuhliin. "

        Tarkoitan sitä, kun ymmärrä edes näin yksinkertaista totuutta:

        "Emmehän me taistele ihmisiä vastaan vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan."

        Lihallista olemustasi en tunne, mutta Totuuden Henki paljasti sinut jo ensimmäisestä viestistä Saatanan pettämäksi tekopyhäksi valehtelijaksi.

        kirjoitit kello 19:01:
        "Näin toimii Saatana."
        SIIS OLET ITSE ITSES SAATANAKSI TUNNUSTANUT
        ja
        esiinnyt Jumalana toisten tuomitsijana!
        Helevetin ääliö oot!

        Älä unohda herrasi edes saatanan saatanana


      • JaakkoTuukkaPietiläinen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tämäkin Raamatun totuus on kuin sinusta kirjoitettu:

        "Sinä olet varjellut pilkkaajiani liialta älyltä - - et anna heille aihetta voitonjuhliin. "

        Tarkoitan sitä, kun ymmärrä edes näin yksinkertaista totuutta:

        "Emmehän me taistele ihmisiä vastaan vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan."

        Lihallista olemustasi en tunne, mutta Totuuden Henki paljasti sinut jo ensimmäisestä viestistä Saatanan pettämäksi tekopyhäksi valehtelijaksi.

        Kuinka Totuuden Henki voi tuomita minut siitä että koettelin Hengen kuten on käsketty ?! Ja kyllä minä tiedän että tämä asia koskee henkivaltoja , näenhän Totuuden ihmisissä joka päivä ... Mutta kuten sanoin jo aikaisemmin...sinut koeteltuani olen todennut että tämä "Henki" on vääristynyt eikä ole Totuuden kanssa liitossa .


      • jiuhygtre kirjoitti:

        kirjoitit kello 19:01:
        "Näin toimii Saatana."
        SIIS OLET ITSE ITSES SAATANAKSI TUNNUSTANUT
        ja
        esiinnyt Jumalana toisten tuomitsijana!
        Helevetin ääliö oot!

        Älä unohda herrasi edes saatanan saatanana

        Saatana ei koskaan sano olevansa Saatana. Ei sanonut sitä sinullekaan, jonka on valheillaan omakseen saanut.


    • Jytky_veto

      Totisesti totisesti minä sanon teille te sionisti saatanan kätyrit. Te hajussa väkevät kiihkouskikset, vetäkää handuun!

      • Uskon, että Paavalin tavoin olet onnellinen: "vetäkää handuun!"

        "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."


      • LKOJIHUGYF
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Uskon, että Paavalin tavoin olet onnellinen: "vetäkää handuun!"

        "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

        HYVÄ, SITTEN OLET SAATANA!!!

        kirjoitit kello 19:01:
        "Näin toimii Saatana."
        SIIS OLET ITSE ITSES SAATANAKSI TUNNUSTANUT
        JA
        esiinnyt Jumalana toisten tuomitsijana!

        Helevetin ääliö oot!


      • LKOJIHUGYF kirjoitti:

        HYVÄ, SITTEN OLET SAATANA!!!

        kirjoitit kello 19:01:
        "Näin toimii Saatana."
        SIIS OLET ITSE ITSES SAATANAKSI TUNNUSTANUT
        JA
        esiinnyt Jumalana toisten tuomitsijana!

        Helevetin ääliö oot!

        Kaukaiset esi-isäsi totesivat Jeesuksen olevan pahojen henkien päämies. ja sinä toteat hänen todistajansa olevan Helvetin ääliö, ja ilmeisesti olet tuosta Paavalin tavoin onnellinen:

        "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."


    • juhygtrew

      Menen nukkumaan!

      Soittakaa poliisit tai lauma pikku piruja hakemaan Teuta lataukseen!

      • Kiitos, että tyhmyyttäsi vielä ennen nukkumaan menoa tulit kasvattaneeksi taivastiliäni:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        En enää ala hyppiä vaan riemumielin käyn nukkumaan!


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Teuvo , olen koetellut sinut Henkenä kuten on käsketty... olet valheellinen, tuomitsevainen sekä itsensä korottaja...tällainen Henki sinä olet . sitähän sinä olet :)

      • Miksi tuota toistelet, johan sen sinulle sanoin, että Saatanan hengessä sinä totuutta koettelet ja silloin se on tietenkin valhetta.

        Ja kaiken huippuna olet tuosta Paavalin ilosanoman mukaan onnellinen:

        "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."


      • JaakkoTuukkaPietiläinen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi tuota toistelet, johan sen sinulle sanoin, että Saatanan hengessä sinä totuutta koettelet ja silloin se on tietenkin valhetta.

        Ja kaiken huippuna olet tuosta Paavalin ilosanoman mukaan onnellinen:

        "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

        Minä olen saatanan Hengessä ja sanot minun olevan onnellinen jostain mistä en ole onnellinen .... miksi yrität tehdä minusta väkisin kääntelemällä itsellesi mieluista eli saatanan Hengessä eläjää ? MIKSI? olet jo jäänyt kiinni valehtelusta ja monista muista epäkohdista .... OLETKO KATKERA JOSTAIN ?


      • JaakkoTuukkaPietiläinen kirjoitti:

        Minä olen saatanan Hengessä ja sanot minun olevan onnellinen jostain mistä en ole onnellinen .... miksi yrität tehdä minusta väkisin kääntelemällä itsellesi mieluista eli saatanan Hengessä eläjää ? MIKSI? olet jo jäänyt kiinni valehtelusta ja monista muista epäkohdista .... OLETKO KATKERA JOSTAIN ?

        Et varmaankaan ole pystynyt lukemaan historiaani, kun elin 40 vuotta katkerana ja Jumalan vihan alla, kun hän kosti aviottomana syntyneelle pojalle vanhempien syntistä tekoa?

        Mutta, kun tietämättäni satuin olemaan Jumalan valittu, hän katsoi, että 40 vuoden koettelussa oli jo tarpeeksi ja siksi antoi Poikansa ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen, poistaa katkeruudet ja monet kärsityt tuskat.

        Miksi johdatit minut sotilasuralle, kysyin kerran. Pyhä henki vastasi:

        "Jotta tietäisit mitä merkitsee esimiehen käskyt, osaisit tehdä sotasuunnitelmia ja sinulla olisi turvattu toimeentulo."

        Nyt saan iloita kaltaistesi vihasta ja raivosta totuutta kohtaan, kun joka herjalla kasvatatte taivastiliäni:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Sitten kun Teuvo et tarvitse enään sitä Raamattua mielipiteittesi kertomiseen ja pystyt kertomaan rehellisesti aidon Totuuden suustasi omin sanoin niin ruvetaan olemaan lähellä sitä mitä luulet olevasi lähellä .... ihan vaan vinkiksi :) voinhan minäkin alkaa haukkumaan muita täällä ja käyttää raamattua aseenani muiden tuomitsemisessa ja valehdella muihin liittyvistä asioista mutta en halua olla kuten sinä :)

      • Tee halujesi mukaan, minä en sinua estä.

        Olen tehnyt sinunkin suhteen sen, mikä profeetan tehtävään kuuluu:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

        Puhunut olen, kuten kuuluukin:

        "Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään."


      • JaakkoTuukkaPietiläinen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tee halujesi mukaan, minä en sinua estä.

        Olen tehnyt sinunkin suhteen sen, mikä profeetan tehtävään kuuluu:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

        Puhunut olen, kuten kuuluukin:

        "Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään."

        Mutta en tee halujeni mukaan , minulla on Jumala joka ei ole sinun ehdottamasi Saatana. Mutta sinä olet korottanut itsesi, valehdellut jne....Ne eivät ole minun Jumalani piirteitä. kehtaat ronskisti käyttää tässä korottamis,valehtelu ja tuomitsemis pelissäsi Raamattua hyväksesi.


      • jhtgfrxdsxw
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tee halujesi mukaan, minä en sinua estä.

        Olen tehnyt sinunkin suhteen sen, mikä profeetan tehtävään kuuluu:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

        Puhunut olen, kuten kuuluukin:

        "Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään."

        Teuvo kirjoitti:
        ######
        Olen tehnyt sinunkin suhteen sen, mikä profeetan tehtävään kuuluu:
        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.
        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."
        #####

        SINÄ JA SINUN PROFEETTASI JO TUNNETAAN OPEISTASI:
        kirjoitit kello 19:01:
        "Näin toimii Saatana."
        SIIS OLET ITSE ITSES SAATANAKSI TUNNUSTANUT
        JA
        esiinnyt Jumalana toisten tuomitsijana!

        Kääntelet turkkiasi miten milloinkin, Jumalasta, Jeesuksesta ja Pyhästä Hengestä saatallisuuden pilkkaa tekemällä mm asettamalla itses heidän paikalle, jopa heidän herraksi JA SITTEN TULEE TODELLINEN herrasi, herra saatana esiin JONKA PAIKAN MYÖS OTAT järjettömänä ääliönä.

        Suosittelen sinulle lepoa ja järkiintymistä vaikka tuskin sinusta enään ihmistä saakaan. Rikollisuuden orja olet saataanallisuuden sairaaksi aivopesty, ellet väitteesi mukaan saatana niin ainakin perkeleen pieni piru omine oppeinesi.
        Ei sinua ihmiset tuomitse, eikä heidän tarvii sitä tehdä, sillä ITSE ITSES OLET JO TUOMINNUT joten lopeta toisten, JUMALAN JA JEESUKSENKIN TUOMITSEMISET vaikka saatana uskotkin pikku piruna olevasi.


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Ja jos Jumala tuo sinun kauttasi itseään julki ylimielisenä,valehtelijana ja tuomitsee tuntemattomankin niin voit olla täysin varma että meillä on eri Jumala :D Näet minun Jumalani ei valehtele eikä syyttä syyttele :)

    • Eikö vieläkään järkesi riitä ymmärtämään, että henkien taistelua täällä maailmassa käydään.

      Eri Jumala meillä todellakin on:

      Sinulla tämän maailman jumala, ja minulla Kaikkivaltias Jumala ja hänen Pyhä Henkensä.

      "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

      "Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."

      Hyvää yötä!

      • JaakkoTuukkaPietiläinen

        Olenhan sanonut jo sinulle aikaisemmin että tiedän kyllä henkien taistelusta täällä maanpäällä , näenhän Totuuden ihmisistä kun ulos menen . minun Jumalani ei ole tämän maailman "johtaja" ketä Jumalaksi kutsut....KUTSUT SAATANAA JUMALAKSI...MIKSI? Tästäkin voimme päätellä jo monta asiaa taas lisää sinusta Teuvo ....Miksi ihmeessä Totuuden Henki pitäisi Saatanaa Jumalana??? En kuulu tähän maailmaan enään ja alan olemaan asian kanssa sujut pikkuhiljaa mutta silti väität toista VALHEELLISESTI.


      • mtygtfrderd

        saatanaksi itseään uskova kirjoitti mm näin:
        "Eikö vieläkään järkesi riitä ymmärtämään, että henkien taistelua täällä maailmassa käydään."
        #SE ETTÄ SINÄ, TEUTA ITSE KÄYT TAISTELUA JUMALAN, JEESUKSEN JA SAATANAN PAIKASTA on järjettömyydes omaa taistelua.#

        Eri Jumala meillä todellakin on:
        Sinulla tämän maailman jumala, ja minulla Kaikkivaltias Jumala ja hänen Pyhä Henkensä.
        #saatanaksi OLET ITSEES TODISTANUT JA JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGENKIN herruutta himoitset saatanallisuuden sairaana. EI SINUA KENENKÄÄN IHMISEN TARVITSE TUOMITA SILLÄ SINÄ TEET SEN ITSE.#

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
        #JAHAS, saatanaksi ITSENSÄ JULISTANUT ESIINTYY JEESUKSEN OPPIEN JULISTAJANA uskoen olevansa muutakin kuin rikollisuuden aivopesty ääliö.#

        "Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."
        #Teuta, luet ja opetat kuin piru raamattua lukeneena. Kaltaisillesi Jeesus raamattusi mukaan on tämä alla olevan tiedon antanut, YRITÄ EDES OPPIA YMMÄRTÄMÄÄN MITÄ TÄMÄ JEESUKSEN EVANKELIUMI TARKOITTAA#

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        ----------------
        Teuta:
        kirjoitit kello 19:01:
        "Näin toimii Saatana."
        SIIS OLET ITSE ITSES SAATANAKSI TUNNUSTANUT
        -----------------

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • mtygtfrderd kirjoitti:

        saatanaksi itseään uskova kirjoitti mm näin:
        "Eikö vieläkään järkesi riitä ymmärtämään, että henkien taistelua täällä maailmassa käydään."
        #SE ETTÄ SINÄ, TEUTA ITSE KÄYT TAISTELUA JUMALAN, JEESUKSEN JA SAATANAN PAIKASTA on järjettömyydes omaa taistelua.#

        Eri Jumala meillä todellakin on:
        Sinulla tämän maailman jumala, ja minulla Kaikkivaltias Jumala ja hänen Pyhä Henkensä.
        #saatanaksi OLET ITSEES TODISTANUT JA JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGENKIN herruutta himoitset saatanallisuuden sairaana. EI SINUA KENENKÄÄN IHMISEN TARVITSE TUOMITA SILLÄ SINÄ TEET SEN ITSE.#

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
        #JAHAS, saatanaksi ITSENSÄ JULISTANUT ESIINTYY JEESUKSEN OPPIEN JULISTAJANA uskoen olevansa muutakin kuin rikollisuuden aivopesty ääliö.#

        "Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."
        #Teuta, luet ja opetat kuin piru raamattua lukeneena. Kaltaisillesi Jeesus raamattusi mukaan on tämä alla olevan tiedon antanut, YRITÄ EDES OPPIA YMMÄRTÄMÄÄN MITÄ TÄMÄ JEESUKSEN EVANKELIUMI TARKOITTAA#

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        ----------------
        Teuta:
        kirjoitit kello 19:01:
        "Näin toimii Saatana."
        SIIS OLET ITSE ITSES SAATANAKSI TUNNUSTANUT
        -----------------

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Oliko Jeesuskin Saatanasta, kun sen palvelijoille sanoi:

        "Te olette Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen halujaan te tahdotte tyydyttää."

        Samaan joukkoon kuulut sinäkin kun Saatanan haluja itsetyydytyksellä tyydytät.

        Suotta ei tätäkään ole sinusta ja kaltaisistasi sanottu:

        "Tyhmä istuu kädet ristissä ja kalvaa omaa lihaansa."


      • jhgfdsa
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Oliko Jeesuskin Saatanasta, kun sen palvelijoille sanoi:

        "Te olette Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen halujaan te tahdotte tyydyttää."

        Samaan joukkoon kuulut sinäkin kun Saatanan haluja itsetyydytyksellä tyydytät.

        Suotta ei tätäkään ole sinusta ja kaltaisistasi sanottu:

        "Tyhmä istuu kädet ristissä ja kalvaa omaa lihaansa."

        Teuvo,
        kaltaisesi ääliöt ovat syöneet tällaista lihaa... saatanallisuuden ehtoollisillaan:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kannibalismi
        "Historiallista kannibalismia
        Kannibalismia on tiedetty harjoitetun ensimmäisen ristiretken aikana. Joidenkin ristiretkeläisten tiedetään syöneen kuolleiden vihollistensa ruumiita Ma'aratin valloituksen jälkeen. Sitä harjoitettiin myös marssilla Jerusalemiin. Kyseessä oli luultavasti nälän ja kuumeisuuden yhdistelmä, mahdollisesti myös halu terrorisoida vihollista. Jotkut kieltäytyivät syömästä kristittyjen toveriensa lihaa, mutta söivät tapettujen muslimien ruumiita"

        SIIS OLETTE ELÄVIÄ JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUNEITA KASTEESSA TAPETTUJA (RISTI OTSASSA) RAATOJA PAAVALINNE MUKAAN herranne helevettiin....:
        1. Kor. 11:28–29
        "Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion."

        Järjettömyydestä joutuu hunningolle, Paavalinkin tuomion mukaan ilmeisesti vapaa lippu jopa helevettiin!!!

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
        Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan 4:
        13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?"


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      ILLAN TURINOITTEN PERUSTEELLA TEUVO ON ; itsensä korottaja, valehtelija , tuomitsija joka pitää saatanaa Jumalana vaikka mielestäni ei ole kuin yksi Jumala .... Sellainenko tosiaan on Totuuden Henki? Näin Teuvo ainakin hanakasti väittää :D

      • Kauas jäät herjoinesi helluntailaiseksi kastetusta Saatanan uskollisesta ystävästä, joka 2007 tuli tänne kuin kiljuva jalopeura, ajakseen minut ulos näistä keskusteluista, koska totuus toi hänelle pelkoa, ahdistusta ja kalsean olon.

        Tällainen mies on Teuvo Suni, kristityn, lihansa kuolettaneen ja Jeesuksen veressä vaeltavan ja uskovien kasteella kastetun Semper.Fideliksen mielestä (luonnehdinnat poimittu hänen kirjoituksistaan 22.8.- 20.12.2007):

        liikaa riehuva, paisunut, harhaoppinen, perkeleen lapsi, pahapietari, Helvetin luukkujen lonksuttelija, kiroaja, Helvettiin ohjaaja, säälittävä, Teuvo-parka, soidinlentoaan lentävä epätoivoinen mies, tuomiokiihkoinen houkka, omissa mehuissaan teutaroiva, amok-juoksua juokseva uskonnollinen mies, herjaajahenki, höyryävä, valheprofeetta, röyhkeä, filistealainen syyttäjä, oppi-isä, kiroaja, sunilainen, mutapainija, katkera, palavia nuolia ammuskeleva, Jumalan vastustaja, perkeleen apuri, kaupustelija, luopunut, pimeä, villipeto, ihmisparka, kouristunut, mentaaliongelmainen, rehvastelija, omavanhurskas, teatraalinen, tuomitseva, mahtaileva, sumuttaja, mytologi, fanaattinen löylynlyöjä, ahtaan portin mestari, sielunviholliselle haiseva, vihaaja, aggressiivinen, epätoivoinen, kiroava, verenhimoinen, epätasapainoinen, epänormaali, sairaalloinen, orjuuttaja, täyskahjo, petollinen, ymmärrykseltään pimentynyt, äkseeraaja, elämäkertahorinansa kaupustelija, naurettava jankuttaja, julmuri, valehtelija, eksyttäjä, säälimätön, rakkaudeton, kastehitleristi, suni-evankelista, pahuudessa täysi-ikäinen, sanan ymmäryksessä sikiöasteella, vanhoissa rytkyissä kulkeva, mielivaltainen, ylpeä, tuomari, julkea pilkkaaja, maagikko, anekauppias, petkuttaja, haisevan ja oksettavan harhainen, makaaberi, porttisulkeisten pitäjä, höynäyttäjä, mafioso, remuaja, pilkkaaja, herhiläinen, nylkyri, vanha, äkäinen, raateleva susi, inkvisiittori, turhanpuhuja, niskuroija, poltinraudalla merkitty, tuhoon tuomittu, desperaado, ihmisraunio, valheveli, uhkarohkea, tökerö, kerskailija, pikku-Napoleon, sokea, miinoittaja, palstaterroristi, häirikkö, loruilija, huijari, paatunut, pääjehu, piruettimestari, Veljien syyttäjä, taikauskoinen, salakavala, pöyhkeilijä, egoisti, raakalainen, tyhjä, säälimätön, ruoskija, hirviö, loitsuja, juonija, itserakas, kiljuva jalopeura, sopankeittäjä, mellastaja, pikkunilkki, monotoninen, haaksirikkoutunut, kulttipomo, uhkapeluri, karmea, vastenmielinen, herodesmainen styränki, kajahtanut, vihainen rakkikoira, kireäpipoinen, näyttelijä, diktaattori, Teuvo-Il Sung, raivokas, megalomaaninen, porttifilosofi, väärämielinen, härkä, kärppä, kaappari, korppi, merkillinen mies, väärä todistaja, itsekehuja, vähäjärkinen, saastainen, alhainen, tökerö, egosentrinen, huijari, väärentäjä, taruilija, aseiden paukuttelija, omissa mehuissaan isottelija, massapostittaja, hirmuvaltias, Gestapon otteita käyttävä, ihmissusi, Napoleon-syndroomasta kärsivä, kuolemankankea, jumalan varamies, Jeremia II, kuoleman kalman levittäjä, puskapelle, Pol Potin hengenheimolainen, sunologi, säälittävä, petetty, sepittäjä, itsensä ylentäjä, jumalaton, kenttäoikeuden päätuomari, luikertelija, epäkristillinen, mustan magian harjoittaja, vanha mies, vihollisen orja, perkeleen saran kyntäjä, Baabelin profeetta, teutaroija, kylmä, hyytävä, raaka, kyseenalainen, mätä, koin syömä, korskea kuin Herodes, tunkion kukko, armon halveksuja, Suni&Co., aamukiroilija, kakkapuheinen, Hitleriin verrattava, toivoton, häviäjä, amatööritason sääprofeetta, teosofisen humpuukin levittäjä, Ruukin rohveetta, maakuntasarjan painija, huuhaa-mies, Ruukin Mooses, verikoira, pyöveli, vaarallinen, häikäilemätön, estoton, sielunsa myynyt, vauhtisokea, vertahyytävä solvaaja, Ruukin Jeremia, narsisti, marttyyria esittävä, tyrkyttäjä, moraaliton sotilas, vihollisen vanki, vihollisen äänitorvi, hapattaja, valheen kylväjä, petturi, viekoittelija, mystikko, ideologi, kapinen susi, vankeudessa viruva, torven töräyttäjä, sirkuspelle, pikku pelinappula, kirologi, valheen liemen litkijä, rappiolla, ilotulittaja, mönjän nakkaaja, porttisulkeisten pitäjä, paise, herhiläinen, runoilija, valhevärssyjen väsääjä, palstajulkimo, nujertaja, häpäisijä, halvaannuttaja, Ruukin karhu, julma, raateleva, kangastus, perkeleen perikuva, luhistuva persoona, uskonnollinen peluri, patologinen valehtelija, pelle-hermanni, sielunvihollisen apuri, porttivahti, empiristi, kiristäjä, fariseus, klovni, tyly, retostelija, lavertelija, satanisti, agitaattori, Havukka-ahon Teuvo, kireä, pakkosyöttäjä, mafioso, outo veikko, kaunainen, show-mies, säälittävä ikämies, oman kunnian etsijä, hörhö, horroksessa, tyrmääjä, römeä seireeni, tyrmäystippojen tarjoaja, väärä tuomari, kalifi, ylenkatseellinen, yliannostettu, ihmispolo, ruoskija, kavala, käärme, myrkynkylväjä, yleinen syyttäjä, näkyjen näkijä, kameleontin henki, saatanan siteissä, kukko, rymistelijä, nettisaarnaaja.


      • hnbvtcvrcr
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kauas jäät herjoinesi helluntailaiseksi kastetusta Saatanan uskollisesta ystävästä, joka 2007 tuli tänne kuin kiljuva jalopeura, ajakseen minut ulos näistä keskusteluista, koska totuus toi hänelle pelkoa, ahdistusta ja kalsean olon.

        Tällainen mies on Teuvo Suni, kristityn, lihansa kuolettaneen ja Jeesuksen veressä vaeltavan ja uskovien kasteella kastetun Semper.Fideliksen mielestä (luonnehdinnat poimittu hänen kirjoituksistaan 22.8.- 20.12.2007):

        liikaa riehuva, paisunut, harhaoppinen, perkeleen lapsi, pahapietari, Helvetin luukkujen lonksuttelija, kiroaja, Helvettiin ohjaaja, säälittävä, Teuvo-parka, soidinlentoaan lentävä epätoivoinen mies, tuomiokiihkoinen houkka, omissa mehuissaan teutaroiva, amok-juoksua juokseva uskonnollinen mies, herjaajahenki, höyryävä, valheprofeetta, röyhkeä, filistealainen syyttäjä, oppi-isä, kiroaja, sunilainen, mutapainija, katkera, palavia nuolia ammuskeleva, Jumalan vastustaja, perkeleen apuri, kaupustelija, luopunut, pimeä, villipeto, ihmisparka, kouristunut, mentaaliongelmainen, rehvastelija, omavanhurskas, teatraalinen, tuomitseva, mahtaileva, sumuttaja, mytologi, fanaattinen löylynlyöjä, ahtaan portin mestari, sielunviholliselle haiseva, vihaaja, aggressiivinen, epätoivoinen, kiroava, verenhimoinen, epätasapainoinen, epänormaali, sairaalloinen, orjuuttaja, täyskahjo, petollinen, ymmärrykseltään pimentynyt, äkseeraaja, elämäkertahorinansa kaupustelija, naurettava jankuttaja, julmuri, valehtelija, eksyttäjä, säälimätön, rakkaudeton, kastehitleristi, suni-evankelista, pahuudessa täysi-ikäinen, sanan ymmäryksessä sikiöasteella, vanhoissa rytkyissä kulkeva, mielivaltainen, ylpeä, tuomari, julkea pilkkaaja, maagikko, anekauppias, petkuttaja, haisevan ja oksettavan harhainen, makaaberi, porttisulkeisten pitäjä, höynäyttäjä, mafioso, remuaja, pilkkaaja, herhiläinen, nylkyri, vanha, äkäinen, raateleva susi, inkvisiittori, turhanpuhuja, niskuroija, poltinraudalla merkitty, tuhoon tuomittu, desperaado, ihmisraunio, valheveli, uhkarohkea, tökerö, kerskailija, pikku-Napoleon, sokea, miinoittaja, palstaterroristi, häirikkö, loruilija, huijari, paatunut, pääjehu, piruettimestari, Veljien syyttäjä, taikauskoinen, salakavala, pöyhkeilijä, egoisti, raakalainen, tyhjä, säälimätön, ruoskija, hirviö, loitsuja, juonija, itserakas, kiljuva jalopeura, sopankeittäjä, mellastaja, pikkunilkki, monotoninen, haaksirikkoutunut, kulttipomo, uhkapeluri, karmea, vastenmielinen, herodesmainen styränki, kajahtanut, vihainen rakkikoira, kireäpipoinen, näyttelijä, diktaattori, Teuvo-Il Sung, raivokas, megalomaaninen, porttifilosofi, väärämielinen, härkä, kärppä, kaappari, korppi, merkillinen mies, väärä todistaja, itsekehuja, vähäjärkinen, saastainen, alhainen, tökerö, egosentrinen, huijari, väärentäjä, taruilija, aseiden paukuttelija, omissa mehuissaan isottelija, massapostittaja, hirmuvaltias, Gestapon otteita käyttävä, ihmissusi, Napoleon-syndroomasta kärsivä, kuolemankankea, jumalan varamies, Jeremia II, kuoleman kalman levittäjä, puskapelle, Pol Potin hengenheimolainen, sunologi, säälittävä, petetty, sepittäjä, itsensä ylentäjä, jumalaton, kenttäoikeuden päätuomari, luikertelija, epäkristillinen, mustan magian harjoittaja, vanha mies, vihollisen orja, perkeleen saran kyntäjä, Baabelin profeetta, teutaroija, kylmä, hyytävä, raaka, kyseenalainen, mätä, koin syömä, korskea kuin Herodes, tunkion kukko, armon halveksuja, Suni&Co., aamukiroilija, kakkapuheinen, Hitleriin verrattava, toivoton, häviäjä, amatööritason sääprofeetta, teosofisen humpuukin levittäjä, Ruukin rohveetta, maakuntasarjan painija, huuhaa-mies, Ruukin Mooses, verikoira, pyöveli, vaarallinen, häikäilemätön, estoton, sielunsa myynyt, vauhtisokea, vertahyytävä solvaaja, Ruukin Jeremia, narsisti, marttyyria esittävä, tyrkyttäjä, moraaliton sotilas, vihollisen vanki, vihollisen äänitorvi, hapattaja, valheen kylväjä, petturi, viekoittelija, mystikko, ideologi, kapinen susi, vankeudessa viruva, torven töräyttäjä, sirkuspelle, pikku pelinappula, kirologi, valheen liemen litkijä, rappiolla, ilotulittaja, mönjän nakkaaja, porttisulkeisten pitäjä, paise, herhiläinen, runoilija, valhevärssyjen väsääjä, palstajulkimo, nujertaja, häpäisijä, halvaannuttaja, Ruukin karhu, julma, raateleva, kangastus, perkeleen perikuva, luhistuva persoona, uskonnollinen peluri, patologinen valehtelija, pelle-hermanni, sielunvihollisen apuri, porttivahti, empiristi, kiristäjä, fariseus, klovni, tyly, retostelija, lavertelija, satanisti, agitaattori, Havukka-ahon Teuvo, kireä, pakkosyöttäjä, mafioso, outo veikko, kaunainen, show-mies, säälittävä ikämies, oman kunnian etsijä, hörhö, horroksessa, tyrmääjä, römeä seireeni, tyrmäystippojen tarjoaja, väärä tuomari, kalifi, ylenkatseellinen, yliannostettu, ihmispolo, ruoskija, kavala, käärme, myrkynkylväjä, yleinen syyttäjä, näkyjen näkijä, kameleontin henki, saatanan siteissä, kukko, rymistelijä, nettisaarnaaja.

        Vieläkö se herra saatana; Teuvo täällä mainettaan pitää yllä!
        no jo on järjetön äijä!"!!

        Teuvo:
        kirjoitit 30/5 2016 kello 19:01:
        "Näin toimii Saatana."

        Yritä edes löytää joku valkotakkinen joka syötää sinulle pillereitä.
        Olen kuullut, luotettavista piireistä, että siellä on itseään Napoleoniksi itseään uskoviakin parantunut ihmisiksi, vaikka sinun tapaus on kyllä vaikeampaa plaatua...


      • jnhbhgbgvg
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kauas jäät herjoinesi helluntailaiseksi kastetusta Saatanan uskollisesta ystävästä, joka 2007 tuli tänne kuin kiljuva jalopeura, ajakseen minut ulos näistä keskusteluista, koska totuus toi hänelle pelkoa, ahdistusta ja kalsean olon.

        Tällainen mies on Teuvo Suni, kristityn, lihansa kuolettaneen ja Jeesuksen veressä vaeltavan ja uskovien kasteella kastetun Semper.Fideliksen mielestä (luonnehdinnat poimittu hänen kirjoituksistaan 22.8.- 20.12.2007):

        liikaa riehuva, paisunut, harhaoppinen, perkeleen lapsi, pahapietari, Helvetin luukkujen lonksuttelija, kiroaja, Helvettiin ohjaaja, säälittävä, Teuvo-parka, soidinlentoaan lentävä epätoivoinen mies, tuomiokiihkoinen houkka, omissa mehuissaan teutaroiva, amok-juoksua juokseva uskonnollinen mies, herjaajahenki, höyryävä, valheprofeetta, röyhkeä, filistealainen syyttäjä, oppi-isä, kiroaja, sunilainen, mutapainija, katkera, palavia nuolia ammuskeleva, Jumalan vastustaja, perkeleen apuri, kaupustelija, luopunut, pimeä, villipeto, ihmisparka, kouristunut, mentaaliongelmainen, rehvastelija, omavanhurskas, teatraalinen, tuomitseva, mahtaileva, sumuttaja, mytologi, fanaattinen löylynlyöjä, ahtaan portin mestari, sielunviholliselle haiseva, vihaaja, aggressiivinen, epätoivoinen, kiroava, verenhimoinen, epätasapainoinen, epänormaali, sairaalloinen, orjuuttaja, täyskahjo, petollinen, ymmärrykseltään pimentynyt, äkseeraaja, elämäkertahorinansa kaupustelija, naurettava jankuttaja, julmuri, valehtelija, eksyttäjä, säälimätön, rakkaudeton, kastehitleristi, suni-evankelista, pahuudessa täysi-ikäinen, sanan ymmäryksessä sikiöasteella, vanhoissa rytkyissä kulkeva, mielivaltainen, ylpeä, tuomari, julkea pilkkaaja, maagikko, anekauppias, petkuttaja, haisevan ja oksettavan harhainen, makaaberi, porttisulkeisten pitäjä, höynäyttäjä, mafioso, remuaja, pilkkaaja, herhiläinen, nylkyri, vanha, äkäinen, raateleva susi, inkvisiittori, turhanpuhuja, niskuroija, poltinraudalla merkitty, tuhoon tuomittu, desperaado, ihmisraunio, valheveli, uhkarohkea, tökerö, kerskailija, pikku-Napoleon, sokea, miinoittaja, palstaterroristi, häirikkö, loruilija, huijari, paatunut, pääjehu, piruettimestari, Veljien syyttäjä, taikauskoinen, salakavala, pöyhkeilijä, egoisti, raakalainen, tyhjä, säälimätön, ruoskija, hirviö, loitsuja, juonija, itserakas, kiljuva jalopeura, sopankeittäjä, mellastaja, pikkunilkki, monotoninen, haaksirikkoutunut, kulttipomo, uhkapeluri, karmea, vastenmielinen, herodesmainen styränki, kajahtanut, vihainen rakkikoira, kireäpipoinen, näyttelijä, diktaattori, Teuvo-Il Sung, raivokas, megalomaaninen, porttifilosofi, väärämielinen, härkä, kärppä, kaappari, korppi, merkillinen mies, väärä todistaja, itsekehuja, vähäjärkinen, saastainen, alhainen, tökerö, egosentrinen, huijari, väärentäjä, taruilija, aseiden paukuttelija, omissa mehuissaan isottelija, massapostittaja, hirmuvaltias, Gestapon otteita käyttävä, ihmissusi, Napoleon-syndroomasta kärsivä, kuolemankankea, jumalan varamies, Jeremia II, kuoleman kalman levittäjä, puskapelle, Pol Potin hengenheimolainen, sunologi, säälittävä, petetty, sepittäjä, itsensä ylentäjä, jumalaton, kenttäoikeuden päätuomari, luikertelija, epäkristillinen, mustan magian harjoittaja, vanha mies, vihollisen orja, perkeleen saran kyntäjä, Baabelin profeetta, teutaroija, kylmä, hyytävä, raaka, kyseenalainen, mätä, koin syömä, korskea kuin Herodes, tunkion kukko, armon halveksuja, Suni&Co., aamukiroilija, kakkapuheinen, Hitleriin verrattava, toivoton, häviäjä, amatööritason sääprofeetta, teosofisen humpuukin levittäjä, Ruukin rohveetta, maakuntasarjan painija, huuhaa-mies, Ruukin Mooses, verikoira, pyöveli, vaarallinen, häikäilemätön, estoton, sielunsa myynyt, vauhtisokea, vertahyytävä solvaaja, Ruukin Jeremia, narsisti, marttyyria esittävä, tyrkyttäjä, moraaliton sotilas, vihollisen vanki, vihollisen äänitorvi, hapattaja, valheen kylväjä, petturi, viekoittelija, mystikko, ideologi, kapinen susi, vankeudessa viruva, torven töräyttäjä, sirkuspelle, pikku pelinappula, kirologi, valheen liemen litkijä, rappiolla, ilotulittaja, mönjän nakkaaja, porttisulkeisten pitäjä, paise, herhiläinen, runoilija, valhevärssyjen väsääjä, palstajulkimo, nujertaja, häpäisijä, halvaannuttaja, Ruukin karhu, julma, raateleva, kangastus, perkeleen perikuva, luhistuva persoona, uskonnollinen peluri, patologinen valehtelija, pelle-hermanni, sielunvihollisen apuri, porttivahti, empiristi, kiristäjä, fariseus, klovni, tyly, retostelija, lavertelija, satanisti, agitaattori, Havukka-ahon Teuvo, kireä, pakkosyöttäjä, mafioso, outo veikko, kaunainen, show-mies, säälittävä ikämies, oman kunnian etsijä, hörhö, horroksessa, tyrmääjä, römeä seireeni, tyrmäystippojen tarjoaja, väärä tuomari, kalifi, ylenkatseellinen, yliannostettu, ihmispolo, ruoskija, kavala, käärme, myrkynkylväjä, yleinen syyttäjä, näkyjen näkijä, kameleontin henki, saatanan siteissä, kukko, rymistelijä, nettisaarnaaja.

        No jo on Teuvolla ominaisuuksia!
        Ei kai itse pääpirullakaan kaikkia tullaisia taija ole, TAI ONKO?


      • jnhbhgbgvg kirjoitti:

        No jo on Teuvolla ominaisuuksia!
        Ei kai itse pääpirullakaan kaikkia tullaisia taija ole, TAI ONKO?

        Ainakin ne ovat itse Pääpirun uskollisen palvelijan näkemyksiä Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneesta ihmisestä.


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Nämä eivät ole herjoja , totesin nämä asiat sinusta koeteltuani Hengen eli sinut ... Tottakai eksyttäjä Henki suuttuu ja keksii vaikka mitä solvauksia minuun liittyen kun menettää hermonsa jäädessään kiinni valheesta :) Minä en keksinyt näitä toteamuksia vaan SINÄ itse toit itsesi julki niin että lopputulos on ; itsensä korottaja, valehtelija , tuomitsija joka pitää saatanaa Jumalana vaikka mielestäni ei ole kuin yksi Jumala .

      • JaakkoTuukkaPietiläinen

        Minulla ei ole sinua vastaan mitään joten miksi keksisin sinusta tällaisia ominaisuuksia? Näkemyksesi maailmasta on liki oikea mutta ongelmana onkin Teuvo ongelmineen


      • Sen tähdenkö Teuvo on sinulle ongelma, kun hän ei ole tullutkaan omassa nimessään, vaan on tullut Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneena.

        Eikö sinulle riitä tämä Jeesuksen nimittämä Rosvojen luolasto, jonka jokaisen luolan on joku Saatanan pettämä ihminen omissa nimissään perustanut.

        Kaiken huippuna lienee Lars Leevi Laestadius, jonka nimissä on perustettu 21 erihenkistä lahkoa, joita tuossa listassa on vain muutama.

        Kaikilla sama isä, Lars Leevi, ja sama iso-isä, Martti Luther ja sama äiti luterilainen porttokirkko, mutta kaikki lapset niin erihenkisiä, etteivät voi sietää toisiaan.

        Mikä näistä on sinun rakas porttosi, jonka ovimikkona sinä huolehdit, että taivasten valtakunnan ovi pysyy suljettuna:

        adventistit

        aglikaanit

        agrigolalaiset

        arkkimunkkilaiset

        armonkalliolaiset

        baalbeklaiset

        babtistit

        birkittalaissisaret

        branhamilaiset

        cityseurakuntalaiset

        dominikaanit

        elämänsanalaiset

        elämänlähdeläiset

        eläväsanalaiset

        ekumeeniset

        exoduslaiset

        gnostilaiset

        henotesläiset

        helluntailaiset

        hengenuudistuslaiset

        heränneet

        esikoiset

        ilmestysmajalaiset

        ilosanomalaiset

        israelinystävät

        Jarihotellilaiset

        Joosualaiset

        jehovalaiset

        Jeesuksen pyhän veren papit

        Jeesuksen ruumislaiset

        Jeesus on herralaiset

        kalamoslaiset

        katolilaiset kylväjät

        kansanraamattuseuralaiset

        kalleimman veren sisaret

        kansanlähetysläiset

        Kellonkartanolaiset

        koivuniemiläiset

        korpelalaisuus

        kotikirkkolaiset

        kulmakivenseurakuntalaiset

        kulmakiviseurakuntalaiset

        kuninkaansoturit

        kristilliset eläkeläiset

        kriisipalvelulaiset

        kotisatamalaiset

        liekkiläiset

        luterilaiset

        lähetysseurakuntalaiset

        luthersäätiöläiset

        lasarusveljet

        lähdekalliolaiset

        lännenhunttarilaiset

        maranatalaiset

        majakkalaiset

        metodistit

        missiomaailmalaiset

        mormoonit

        munkkiluostarin munkit

        nunnaluostarin nunnat

        nokialaismissiolaiset

        onewayhouselaiset

        ortodoksit

        pelastusarmeijalaiset

        patmoslaiset

        palatsiseurakuntalaiset

        paavalinsynodilaiset

        paratiisikotilaiset

        pikkuesikoiset

        priskillalaiset

        pyhänikolauslaiset

        perjantaikristuksellelaiset

        raamattupuhuulaiset

        radiodeiläiset

        rauhansanalaiset

        rauhanyhdistysläiset

        ristiinnaulitut

        risteyspaikkalaiset

        ristiretkeläiset

        ropolaiset

        rukouspalvelulaiset

        rukousystäväläiset

        ruusuristiläiset

        ristiinnaulittulaiset

        saalemilaiset

        sadonkorjuulaiset

        sanansaattajalaiset

        sanajaylistysläiset

        sauluslaiset

        savenvalajalaiset

        scientologilaiset

        siloalaiset

        slevy:n miespapit

        slevy:n naispapit

        stefanuslaiset

        suomenraamattuopistolaiset

        teologisetinstituuttilaiset

        tabernaakkelilaiset

        takeitnowlaiset

        teologisetistuuttilaiset

        Timoteusyhteisöläiset

        totisestiparannetut

        tuomasmessulaiset

        totuudenystäväläiset

        tunnustukselliset luterilaiset

        torontonsiunaajalaiset

        uusheränneet

        uusapostoliset

        uusitoivolaiset

        uusiviiniläiset

        valon enkelit

        vapaakirkolliset

        vanhauskoiset

        vapaamuurarit

        viadolorosalaiset

        vineyardilaiset

        yhteyskristuksessalaiset

        yhteysliikeläiset

        yeshualaiset

        Kun jokainen näistä on Saatanalta oman uskonsa saanut, niin totuus ja taivasten valtakunta on suljettu tällä Saatanan ilosanomalla, joka on vahvistettu toistamalla:

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

        Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu "


      • JaakkoTuukkaPietiläinen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sen tähdenkö Teuvo on sinulle ongelma, kun hän ei ole tullutkaan omassa nimessään, vaan on tullut Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneena.

        Eikö sinulle riitä tämä Jeesuksen nimittämä Rosvojen luolasto, jonka jokaisen luolan on joku Saatanan pettämä ihminen omissa nimissään perustanut.

        Kaiken huippuna lienee Lars Leevi Laestadius, jonka nimissä on perustettu 21 erihenkistä lahkoa, joita tuossa listassa on vain muutama.

        Kaikilla sama isä, Lars Leevi, ja sama iso-isä, Martti Luther ja sama äiti luterilainen porttokirkko, mutta kaikki lapset niin erihenkisiä, etteivät voi sietää toisiaan.

        Mikä näistä on sinun rakas porttosi, jonka ovimikkona sinä huolehdit, että taivasten valtakunnan ovi pysyy suljettuna:

        adventistit

        aglikaanit

        agrigolalaiset

        arkkimunkkilaiset

        armonkalliolaiset

        baalbeklaiset

        babtistit

        birkittalaissisaret

        branhamilaiset

        cityseurakuntalaiset

        dominikaanit

        elämänsanalaiset

        elämänlähdeläiset

        eläväsanalaiset

        ekumeeniset

        exoduslaiset

        gnostilaiset

        henotesläiset

        helluntailaiset

        hengenuudistuslaiset

        heränneet

        esikoiset

        ilmestysmajalaiset

        ilosanomalaiset

        israelinystävät

        Jarihotellilaiset

        Joosualaiset

        jehovalaiset

        Jeesuksen pyhän veren papit

        Jeesuksen ruumislaiset

        Jeesus on herralaiset

        kalamoslaiset

        katolilaiset kylväjät

        kansanraamattuseuralaiset

        kalleimman veren sisaret

        kansanlähetysläiset

        Kellonkartanolaiset

        koivuniemiläiset

        korpelalaisuus

        kotikirkkolaiset

        kulmakivenseurakuntalaiset

        kulmakiviseurakuntalaiset

        kuninkaansoturit

        kristilliset eläkeläiset

        kriisipalvelulaiset

        kotisatamalaiset

        liekkiläiset

        luterilaiset

        lähetysseurakuntalaiset

        luthersäätiöläiset

        lasarusveljet

        lähdekalliolaiset

        lännenhunttarilaiset

        maranatalaiset

        majakkalaiset

        metodistit

        missiomaailmalaiset

        mormoonit

        munkkiluostarin munkit

        nunnaluostarin nunnat

        nokialaismissiolaiset

        onewayhouselaiset

        ortodoksit

        pelastusarmeijalaiset

        patmoslaiset

        palatsiseurakuntalaiset

        paavalinsynodilaiset

        paratiisikotilaiset

        pikkuesikoiset

        priskillalaiset

        pyhänikolauslaiset

        perjantaikristuksellelaiset

        raamattupuhuulaiset

        radiodeiläiset

        rauhansanalaiset

        rauhanyhdistysläiset

        ristiinnaulitut

        risteyspaikkalaiset

        ristiretkeläiset

        ropolaiset

        rukouspalvelulaiset

        rukousystäväläiset

        ruusuristiläiset

        ristiinnaulittulaiset

        saalemilaiset

        sadonkorjuulaiset

        sanansaattajalaiset

        sanajaylistysläiset

        sauluslaiset

        savenvalajalaiset

        scientologilaiset

        siloalaiset

        slevy:n miespapit

        slevy:n naispapit

        stefanuslaiset

        suomenraamattuopistolaiset

        teologisetinstituuttilaiset

        tabernaakkelilaiset

        takeitnowlaiset

        teologisetistuuttilaiset

        Timoteusyhteisöläiset

        totisestiparannetut

        tuomasmessulaiset

        totuudenystäväläiset

        tunnustukselliset luterilaiset

        torontonsiunaajalaiset

        uusheränneet

        uusapostoliset

        uusitoivolaiset

        uusiviiniläiset

        valon enkelit

        vapaakirkolliset

        vanhauskoiset

        vapaamuurarit

        viadolorosalaiset

        vineyardilaiset

        yhteyskristuksessalaiset

        yhteysliikeläiset

        yeshualaiset

        Kun jokainen näistä on Saatanalta oman uskonsa saanut, niin totuus ja taivasten valtakunta on suljettu tällä Saatanan ilosanomalla, joka on vahvistettu toistamalla:

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

        Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu "

        Teuvo käyttää Kristuksen henkeä sitten vääriin tarkoituksiin jos kerran tuo itsensä esille korottajana,valheellisena ja tuomitsevana. Henkesi on koeteltu ja se ei ole Totuuden Hengen mukainen . Olet muokannut Totuutta siten että itse näyttäytyisit "hyvässä" valossa kirjoituksien perusteella.... Olet VALHE , olet TUOMIO , olet ITSESI KOROTTAJA...tällöin mikä siis olet? sanot Kristuksen Hengen olevan sinä .... HÄPEÄ!


    • jnhbgvfcdxdx

      Varokaa ettei Teuvo teitä vie helevettiin!
      Hän uskoo itseää ajoittain jumalaksi ja ajoittan tunnustaa olevansa saatana
      joten
      pahat on äijällä hoksottimet!

      Tietysti, voihan ihmiset keskustella ilman että edes lukee Teuvon sontaluukku sopaskaa mutta toisaalta Teuvo on täydellinen esimerkki saatanallisuuden aivopestystä järjettömästä ääliöstä,
      LIEKÖ Teuvoon tartutettu kristittyjen perkeleen aivopesu pirus tai virus:

      Uskontunnustuksen kaltainen papisto kouluttaa kaltaisekseen.
      uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
      koskien myös pappislupauksen antaneita pappejakin Jumala ja Jeesus ei ole papiston virkoja jakanut..

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'

      Ymmärtämättömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

      Ihmisyydestänne luopuminen:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      =================
      Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
      10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
      Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

      Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"
      Pilkkaamalla Heistä YHTÄ, pilkaa HEITÄ.

      Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
      3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
      3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
      =================

      ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      Se, että kristitty on elämänsä loppuun asti syntinen (kristittyjen perisyntiin kastettu puolustus kyvyttömänä lapsenakin) ei tarkoita, että IHMISYYDESTÄÄN luopumaton olisi heidän kaltainen.

      • Uskot ilmeisesti olevasi 1.luokan taivasten valtakunnan oven sulkija. Tällainen, joista Jeesus sanoi:

        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät.


    • Tämä sama Saatanan toimintatapa on jatkunut siitä lähtien, kun Pyhä Henki minut tänne lähetti totuutta julistamaan.

      Se on näiden vuosien aikana lähettänyt tänne kymmeniä luottovankejaan, jotka tulevat rinta rottingilla, muka todellisina uskovina herjaamaan Pyhää Henkeä, aikansa herjaavat ja sitten häipyvät takaisin pimeyden puskiin, "häntä koipien välissä kuin selkäänsä saanut koira".

      Niin kuin häipyivät nytkin nämä JaakkoTuukkaPietiläinen , ja hänen hännystelijä jnhbgvfcdxdx.

      Tästä syystä:

      "Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

      Tällä näiden herjausretkellä on vain se tarkoitus, että Saatana saa pitää heidät ikuisesti ominaan, koska Kristus ei tule heitä koskaan sen synnin orjuudesta vapaaksi lunastamaan.

    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Sinut on koeteltu jo(ylhäältä voi lukea) ... Et ollut mitä kirjoitat olevasi

      • JaakkoTuukkaPietiläinen

        kylläpä sitä nyt puhistaan kun Totuus tuli julki :DD


    • Oikein kirjoitit, vaikka et alkuunkaan ymmärtänyt.

      Sillä ylhäältä se Saatananakin koettelee, jokaisen jumalanhuoneensa yläkerrasta, sen alttareilta ja saarnatuoleista, kuten kirjoitettu on:

      "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

      Täydellisen todistuksen siitä, miksi Saatana on sinutkin omakseen saanut, voit lukea tästä:

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14135248/teuvo-suni-rosvojen-luolasto

      • JaakkoTuukkaPietiläinen

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala." Itsestäsihän sinä kirjoitat... Oletko niin sokea?


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Sinähän sitä saatanaa Jumalana pidit tuolla ylempänäkin kun kirjoiteltiin ... Olet koeteltu ja tulos oli sama kuin monen muunkin kohdalla .

      • Jos Saatana Totuuden Hengen Kristuksen Hengeksi tunnustaisi, se ei silloin olisikaan Saatana, valehtelija ja murhaaja.

        Näin on laita sinunkin kohdalla:

        "Kenen voittama joku on, sen orja hän on."


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      En minä nyt itseäni voittajaksi tässä sinun Hengen koetuksessa haluaisi sanottavan :) Kyllä minä tunnustan kun todellisen Hengen tapaan ... se et ole sinä kuten ylhäälläkin todettiin : Itsesi korottaja , Tuomitsija ja valehtelija . Nämäkö ovat Totuuden Hengen ominaisuuksia kuten väität Teuvo? Minä en pidä saatanaa Jumalana kuten sinä...Eli Totuuden Henki pitää saatanaa Jumalana ? MITEN SINÄ KEHTAAT ESITTÄÄ TÄÄLLÄ TOTUUDEN HENKEÄ!? mitään muuta en ihmettele , kuinka kehtaat?

    • Saatana ei ole yhtä tyhmä kuin sinä, ja siksi sai sinut orjakseen, kun ilmestyi sinulle kirkkauden enkelinä sanoen: "Minä se olen." Ja hän se todella oli.

      Tällä valtuudella minä olen tässä maailmassa jo 28 vuotta toiminut ja saan toimia edelleen:

      "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

      Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

      Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

      Tämänkin olen tunnustanut, ja kerron sen myös sinulle, sillä tuskin olet todistuksiani sietänyt lukea:

      Enkä iloiten ottanut tätä tehtävää vastaan.

      Kun Pyhä Henki ennen tuota tehtävän antamista piti minua piti kuukauden päivät Hesekielin kirjan ääressä, opettaen kädestä pitäen, minkälainen on oleva minunkin tieni. Ja kun se kutsu tuli, vastasin:

      "Kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen puhunut tähänkin asti, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."

      Ja vastaus oli jatkuvasti sama: "Sinä lupasit!" Niin olin todella luvannut heti sen jälkeen, kun sain nähdä taivaan kirkkauden ja kokea Jeesuksen parannuksen kaikista menneisyyden haavoista ja otti omit opetuslapsekseen

      Kolme kuukautta taistelin vastaan, ja koska Jumala ei kutsumistaan kadu, niin Pyhällä Hengellä oli taito saattaa minut lopulta niin heikkoon kuntoon, kun ei maistunut uni, eikä ruoka, että helmikuun lopulla 1989 oli pakko vuoteen pohjalta huutaa: "Tässä olen, omapa on valintasi!"

      Ja tässä nyt olen nauttimassa niistä luontaiseduista, joita väärämieliset valituille auliisti jakelevat.

      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

      Pari kertaa olen tämän kolmen vuoden aikana, jotka tällä palstalla olen ollut, vastoin lähettäjäni käskyä joksikin aikaa poistunut, kun iva ja pilkka on käynyt sietämättömäksi. Mutta jälleen Pyhän Hengen kurinpalautus palautti minut päiväjärjestykseen.

      Sillä voin lohduttautua, ettei tätä luettu minulle Pyhän Hengen pilkaksi, vaan sain ja saan jatkaa edelleenkin hänen äänikanavanaan. Tapahtuipa tämä sama aikoinaan Jeremiallekin:

      Nyt kuulen monien kuiskivan:
      "Näettekö, kauhua kaikkialla!"
      "Antakaa ilmi!"
      "Annetaan hänet ilmi!"
      Jopa ystäväni vaanivat heikkoa hetkeäni:

      "Ehkä saamme houkutelluksi hänet ansaan! Silloin hän on vallassamme,
      ja totisesti me kostamme!"

      "Mutta Herra on kanssani kuin väkevä sankari, vihamieheni kaatuvat eivätkä voi minulle mitään. Heidän aikeensa epäonnistuvat, niin tyhmiä ne ovat, eikä sitä koskaan unohdeta, alinomaa he saavat kantaa häpeäänsä."

    • oivoivoih

      Voivottele ihan rauhassa kun vielä voit. Kohta oot mullan alla ja sitten on hiljaisuus maassa.

    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Joten kysymykseksi jää enään ; Miksi olet itsesi nostattaja , tuomitsija sekä kirjoitat valheita?

      • Voisitko antaa todistuksen siitä, mikä tässä kirjoituksessa on valhetta:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14135248/teuvo-suni-rosvojen-luolasto

        Mitä valheisiin tulee, niin Väestörekisterikeskuskin todistaa sinut valehtelijaksi:

        Miespuolisia Pietiläisiä siellä on 775, mutta ei yhtään sellaista, jonka etunimet ovat JaakkoTuukka.

        Eikä tällä nimellä ole koko valtakunnassa yhtään puhelinta.

        Voihan tosin olla niin, että olet niitä "eilisen teeren poikia" ja siksi nimeäsi ei vielä ole Väestörekisterin kirjoissa.


      • JaakkoTuukkaPietiläinen

        Ainiin luinhan jostain että mielestäsi väestörekisterikeskus=Jumalan nimirekisteri , hmmm ... olet kyllä aikamoinen :D mutta totta puhut ettei sitä löydy väestörekisterikeskuksesta , minun Jumalani tuntee omansa muita teitä pitkin :)


      • JaakkoTuukkaPietiläinen kirjoitti:

        Ainiin luinhan jostain että mielestäsi väestörekisterikeskus=Jumalan nimirekisteri , hmmm ... olet kyllä aikamoinen :D mutta totta puhut ettei sitä löydy väestörekisterikeskuksesta , minun Jumalani tuntee omansa muita teitä pitkin :)

        Valittujen nimet ovat tässä Karitsan elämänkirjassa, jossa ei yhdenkään kaltaisesi herjaajan nimeä ole:

        "Lohikäärme seisahtui meren rannalle. Minä näin, kuinka merestä nousi peto. Sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja kaikissa kymmenessä sarvessa oli kruunu ja jokaiseen päähän oli kirjoitettu herjaava nimi.

        Peto, jonka näin, muistutti leopardia, mutta sillä oli jalat kuin karhulla ja sen kita oli kuin leijonan kita. Lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.

        Minä näin, että yksi pedon päistä oli saanut surmaniskun mutta haava oli parantunut. Koko maailma ihmetteli petoa ja lähti seuraamaan sitä, ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan.

        He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?

        Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

        Niin se avasi suunsa ja alkoi herjata Jumalaa. Se herjasi hänen nimeään ja hänen asuinsijaansa ja niitä, jotka asuvat taivaassa.

        Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.

        Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Tämän Pedon voimalla sinä pimeyden riettauden virrassa totuutta herjaat, luottaen Saatanan lupaukseen:

        "Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat: "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"

        Saatanan käskystä sinä tänne tulit Pyhää Totuuden Henkeä herjaamaan, jotta saa pitää sinut ikuisesti omanaan.


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      "Kolme kuukautta taistelin vastaan, ja koska Jumala ei kutsumistaan kadu, niin Pyhällä Hengellä oli taito saattaa minut lopulta niin heikkoon kuntoon, kun ei maistunut uni, eikä ruoka, että helmikuun lopulla 1989 oli pakko vuoteen pohjalta huutaa: "Tässä olen, omapa on valintasi!" hmmmm...kuulostaa tutulta...ikään kuin maailmalle kuolemista???

      • Sitähän se oli, täsmälleen lähettäjäni Jeesuksen Kristuksen tahdon mukaista:

        "Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan.

        Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."

        Juuri tässä on syy sinunkin vihaasi.


      • JaakkoTuukkaPietiläinen

        MIHIN VIHAAN? :D en tykkää vaan siitä kun nostatat itsesi kaiken muun yläpuolelle , valehtelit sekä tuomitsit ja tuomitset muita surutta . Olet käsittänyt nyt väärin :D en minä vihaa ...pitäisikö minun sinun mielestäsi? Minä tässä teen kuolemista maailmalle ja sitä on kestänyt jo melkein vuoden ...


      • Ilmeisesti jatkat Saatanan tahdon mukaista kuolemista viimeiseen hengenvetoosi saakka, sillä Saatana kuolettaa omansa valheella.

        Mutta Jeesus Kristus totuudella ja totuudessa.

        "Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan.

        Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."


      • SanatJaTeot
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ilmeisesti jatkat Saatanan tahdon mukaista kuolemista viimeiseen hengenvetoosi saakka, sillä Saatana kuolettaa omansa valheella.

        Mutta Jeesus Kristus totuudella ja totuudessa.

        "Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan.

        Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."

        Pata ja kattila. Jesse myös sanoi että "Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan..."



      • SanatJaTeot
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Olisiko sinulla rohkeutta antaa lausunto tästä kirjoituksesta:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14135248/teuvo-suni-rosvojen-luolasto

        Onko se sinun uskosi mukaisen Jessen puolella vaiko Jesseä vastaan?

        Vai että oikein lausunto, hellan lettas sentään. Kuvittelet itsestäsi suuria. Onko kirjamyynti noin pahasti heikentynyt, että pitää anonyymeiltä pyytää lausuntoja nettikirjoituksiisi?


      • SanatJaTeot kirjoitti:

        Vai että oikein lausunto, hellan lettas sentään. Kuvittelet itsestäsi suuria. Onko kirjamyynti noin pahasti heikentynyt, että pitää anonyymeiltä pyytää lausuntoja nettikirjoituksiisi?

        Ne kirjat, jotka aikoinaan painettiin on kaikki lahjoitettu.

        Eipä antanut Saatana sinullekaan rohkeutta sanoa mielipidettä tästä lopun ajan rajun eksytyksen totuudesta, sen synnystä ja tämän kaiken takana olevasta väärästä profeetasta - Paavalista.


      • SanatJaTeot
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ne kirjat, jotka aikoinaan painettiin on kaikki lahjoitettu.

        Eipä antanut Saatana sinullekaan rohkeutta sanoa mielipidettä tästä lopun ajan rajun eksytyksen totuudesta, sen synnystä ja tämän kaiken takana olevasta väärästä profeetasta - Paavalista.

        "Ne kirjat, jotka aikoinaan painettiin on kaikki lahjoitettu."

        Kenelle ne kirjamyynnin rahat sitten menee?


      • SanatJaTeot kirjoitti:

        "Ne kirjat, jotka aikoinaan painettiin on kaikki lahjoitettu."

        Kenelle ne kirjamyynnin rahat sitten menee?

        Etkö tuotakaan tajua? Ne kirjakaupat, joilla sitä kirjaa vielä varastossa on, saavat tulot tietenkin itselleen.

        Minä en niitä tarvitse, sillä onhan kirjoitettu:

        "Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa."

        Voi käydä vielä niin, että jonakin päivänä koko kirja on täällä netissä, kaikkien vapaasti luettavissa.


      • SanatJaTeot
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Etkö tuotakaan tajua? Ne kirjakaupat, joilla sitä kirjaa vielä varastossa on, saavat tulot tietenkin itselleen.

        Minä en niitä tarvitse, sillä onhan kirjoitettu:

        "Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa."

        Voi käydä vielä niin, että jonakin päivänä koko kirja on täällä netissä, kaikkien vapaasti luettavissa.

        "Voi käydä vielä niin, että jonakin päivänä koko kirja on täällä netissä, kaikkien vapaasti luettavissa."

        Miksi näin ei käynyt alunperinkään? Iskikö rahanhimo alussa?


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Maailma ei rakasta minua enään enkä sitä kaipaakkaan :) Olen saavuttanut mielenrauhan :) Enään minua ei "virtaan" saa mukaan se on varma mutta sinä se vaan tuomitset saatanan porukoihin :D Koin Jumalan läsnäolon tuossa taanoin ja sen jälkeen tämä maailman järjettömyydelle kuoleminen alkoi . Omien syntiensä tunnistaminen ja niihin puuttuminen...Lihalla tehty synti mutta myös ajatuksien kautta välittyvä synti...näiden puhdistautuminen on nyt käynnissä kiitos Jumalan .

      • JaakkoTuukkaPietiläinen

        Mutta sehän on saatanasta mielestäsi... jos se sinun saatanasi sitten sellainen on .


      • Jos olisit Jeesuksen Kristuksen kohdannut, hän olisi lähettänyt sinut tänne rehellisesti omalla nimelläsi, ja varjellut sinua niin, ettet varmasti olisi heti alkanut hänen Henkeään herjata, kun sen sanomaa ensimmäisen kerran elämässäsi sait tältä palstalta lukea.

        Tämän maailman jumalan mielenrauha ei ole Jeesuksen Kristuksen omien rauha:

        "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon."

        Tämä rauha ei ole yhdenkään pimeyden puskissa piileskelevän pelkurin ja valehtelijan rauha.


      • JaakkoTuukkaPietiläinen

        En ymmärrä Teuvo sinua siinä että pidät tätä sivustoa lähes Pyhänä paikkana... Enkä ole herjannut , todennut sinut vain itsesi nostattajaksi, tuomitsijaksi ja valehtelijaksi... Kristuksen Henkeä en koskaan herjaisi, mutta sinä olet antanut syyn koetella ja todeta sinun olevan huijari . Ei tämä minun rauhani maailmalta tule vaan sisältä syvältä itsestäni jota myöskin Jumalan valtakunnaksi sanotaan :) 20. Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
        21. eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä". Jatka Tuomitsemista Teuvo vaan :D


      • JaakkoTuukkaPietiläinen

        Kun minulle näytettiin maailman Hyvyys olin haltioissani ja kaikki asiat menivät mutkitta sen enempää miettimättä , lopulta minulle näytettiin Totuus ihmisistä ja koin kaikkien ihmisten vihaavan minua ja haluavan kuolevan julkisesti kaikkien nähden... tämä muutamia päiviä kestänyt painajainen loppui lopulta siihen kun "lihamieleni" "kuoli" ...lujaa se oli minussa kiinni mutta silloin se sai kuolettavan iskun , siitä kiitän Jumalaa . Se kuinka ihmiset näin tuon painajaisen aikaan ihmiset ei ollut mitään mukavaa nähtävää , sanotaanko että näin "pahan" ihmisistä . tämän kokemuksen jälkeen eräs mykkä mies "havahdutti" muita avaamalla suunsa ja sanomalla että olen Aatami . siitä lähtien tämä onkin ollut "totuuden" sulattelua koska eihän minulla ollut asioista mitään hajuakaan aikaisemmin !


      • JaakkoTuukkaPietiläinen

        Mutta sinähän olet minun Herrani nimennyt saatanaksi ... näiden sinun Henkesi erikoispiirteiden vuoksi uskon kyllä että voit tehdä ja sanoa mitä vain mikä ei ole Totuutta nähnytkään.


      • JaakkoTuukkaPietiläinen kirjoitti:

        Mutta sinähän olet minun Herrani nimennyt saatanaksi ... näiden sinun Henkesi erikoispiirteiden vuoksi uskon kyllä että voit tehdä ja sanoa mitä vain mikä ei ole Totuutta nähnytkään.

        Ei Totuuden Henki Totuuden Henki olisi, jos se ei Saatanan henkeä tunnistaisi.

        Sen tunnistaa jo valheen nimestäsi ja Totuuden Hengen herjauksesta:

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

        Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

        Sitäkään et tajua, että vanha Aatami olet, eli sen perisynnin vallassa elävä ihminen:

        "Mikä on syntynyt lihasta, on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä, on henkeä."

        "Henki yksin tekee eläväksi, lihasta ei ole mitään hyötyä. Ne sanat, jotka olen teille puhunut, ovat henki ja elämä."


      • JaakkoTuukkaPietiläinen

        Sehän siinä Teuvo onkin että nimeät kaikki saatanan hengiksi... itsesi nostattaminen korostuu jokaisessa asiassa jonka tuot julki . En ole Totuuden Henkeä herjannut vaan olen tuonut Teuvon omituisia luonteenpiirteitä esille... jotka eivät täsmää Totuuden kanssa millään muotoa . Vanhaksi Aatamiksi minut nimeät vaikka minut nimettiin Aatamiksi , joten taas muuttelet Totuutta mieleiseksesi koska et pysty käsittämään sitä asiaa että "meitä" on muitakin kuin sinä yksin vain .


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Uskotko edes Jumalaan ja Jeesukseen Teuvo ? Onko Jeesuksen oppi ainoa ja oikea oppi ??? tähän kun vastaat omin sanoin ja rehellisesti niin saan rauhan sinusta :D

    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Ja Teuvo...maailma ei vihaa sinua vaan SINÄ VIHAAT MAAILMAA ...siinä on eroa Teuvo :) vinkiksi sinulle Laupias Samarialainen...

    • Niin täydellisesti on Saatana itsestään sinulle jumalan tehnyt, että todella uskot Pyhän Hengen pursuavan syvältä ihmisen omasta lihasta:

      "Ei tämä minun rauhani maailmalta tule vaan sisältä syvältä itsestäni jota myöskin Jumalan valtakunnaksi sanotaan."

      Ja niin varma olet tuosta uskostasi, ettet tähän enää tunne mitään tarvetta:

      "Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on."

      Älä nyt kuitenkaan lopullisesti masennu, sillä eihän Paavalikaan pystynyt luopumaan tästä, josta vielä kerskui:

      Miksi Paavali jäi synnin siteisiin?

      Saul sai Jeesukselta sen kolmen vuoden koulutuksen, jonka opetuslapsetkin. Ja jonka minäkin olen saanut.

      Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:

      "Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."

      "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

      Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?

      Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.

      Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.

      Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "

      Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:

      "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

      Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.

      "Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

      Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.Saa-ta-na on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

      Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

      Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan lähettiläänä. Joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.

      Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:

      "Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

      En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

      Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.

      "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

      Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:

      "Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.

      Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.

      Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.

      Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."

      Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."

      Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:

      "Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."

      Paavali kerskui heikkoudestaan, kun luuli, että Saatana kurittaa hänet niin heikoksi, että vasta sitten voisi saada Pyhän Hengen - Jumalan voiman - kuten hän Saatanan vaikutuksesta uskoi.

      Jota ilman hän oli vielä - 23 vuoden kuluttua siitä, kun Kristus Saulille ilmestyi - ja edelleen tätä voimaa odotti.






      "

    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      "Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on." Olen luopunut . Jumalan valtakunta on meissä eli rauha . TAAS SINÄ KÄÄNTELET SANOMISIANI ETTÄ SAISIT ITSEÄSI NOSTETTUA ! "Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois." riisuttu on .

    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Uskotko edes Jumalaan ja Jeesukseen Teuvo ? Onko Jeesuksen oppi ainoa ja oikea oppi ??? tähän kun vastaat omin sanoin ja rehellisesti niin saan rauhan sinusta :D

    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Niin ja vielä siitä että tosiaan Teuvo....kukaan ei vihaa sinua , sinä vihaat maailmaa ja varmaankin siitä syystä kun Jumala on sen luonut . saatanan korotat Jumalaksi ja sitä rataa .... Oletko oikeasti noin sokea itsellesi ?

      • JaakkoTuukkaPietiläinen

        Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.
        Teuvon teot ; itsensä nostaminen , tuomitseminen ja valehteleminen .... MIKÄ TÄSSÄ TEUVO EI TÄSMÄÄ?


      • JaakkoTuukkaPietiläinen kirjoitti:

        Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.
        Teuvon teot ; itsensä nostaminen , tuomitseminen ja valehteleminen .... MIKÄ TÄSSÄ TEUVO EI TÄSMÄÄ?

        Jos tuossa Saatanan mukaan joku täsmäisi, en taatusti olisi Kristukselta Henkeä ja totuutta saanut, vaan rypisin siellä riettauden virrassa perässäsi aamenia huutamassa.

        Montako kertaa tämäkin on sinulle toistettava, jos näiden 28 vuoden aikana olisin valheisiin syyllistynyt, olisin varmasti saanut Saatanan enkelin itseäni kurittamaan ja minulle olisi käynyt samoin kuin Paavalillekin.

        Pyhän Hengen varjeluksessa olen pystynyt pitämään sen, mihin Paavali ei pystynyt, vaikka totuuden tiesi:

        "Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        Kristuksen Totuuden Hengen oppi on ainoa oikea oppi:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

        Tämän sanoman äärestä Kristus minut työhönsä kutsui, ja tässä olen saanut jo 28 vuotta toimia.

        Kehotan sinua menemään huuhaa-palstalle, minusta et itsellesi aisaparia saa:

        "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä? "


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Eiköhän tämä Teuvo ole sellainen asia että leikit vähän väärillä asioilla...Olet luonut itsellesi FANTASIAN jossa sinä olet Jumalan lähettämä "ääni" vaikkakin olet valehtelija,nostattaja sekä tuomitsija tätähän ei tarvitse "nähdä" vaan saat kaikki paskat ominaisuutesi anteeksi tältä jumalaltasi (kumpi se nyt sitten onkaan kun sinulla niitä kaksi oli) ... kukaan ei voi olla veroisesi "Jumalan" lähettiläs vaan olet ainoa maailmassa... ystäviksi kelpaa ainoastaan sellaiset yksilöt jotka nostavat sinut jalustalle...tällaisista varoitetaan myöskin kirjassa... Mutta silti kaiken jälkeen pokkana vaan väität olevasi joku joka voi TUOMITA täällä muita.... ET TEE MITÄÄN KUTEN ON KÄSKETTY JA JEESUKSEN OPETUKSET EIVÄT SINUA KIINNOSTA .....OLET "KEHITELLYT" OMAN SAIRAAN USKONTOSI JOSSA SINÄ OLET IHMISKUNNAN AINOA "JÄRKI" JA "TOTUUS" mutta silti kaiken jälkeen ratsastat raamatulla aina vaan kun se sopii tilanteeseen ....

      • Tämänkin on Saatana sinulta salannut, koska Jeesus sanoi tämän sen tekopyhittämille - sinullekin:

        "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.

        Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?

        Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi?

        Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."

        SINÄ TEKOPYHÄ JaakkoTuukkaPietiläinen! OTA ENSIN HIRSI OMASTA SILMÄSTÄSI, VASTA SITTEN NÄET OTTAA ROSKAN TEUVON SILMÄSTÄ.

        Hänen omat opetuslapset saivat toisenlaisen käskyn.

        Tässä Jeesuksen totuuden sanat omilleen - minullekin:

        "Koko ajan, kaikissa koettelemuksissa, te olette pysyneet minun kanssani.

        Niinpä minä annan teille annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut."

        "Älkää tuomitko sen mukaan, miltä asia päältä katsoen näyttää, vaan tuomitkaa oikein."

        Ja kun Jeesuskaan ei ketään tuomitse, eivät sitä tee myöskään hänen omansa, vaan tuomio tuleekin niiden sanojen kautta, jotka hän, ja hänen omansa julkituovat:

        "Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan vaikka on ne kuullut, en minä häntä tuomitse. En ole tullut maailmaa tuomitsemaan vaan pelastamaan sen.

        Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan, hänellä on kyllä tuomarinsa: se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Tämä on yhtäpitävä Jumalan profeetoilleen antamalla käskyllä:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

        Koska en sinunkaan, pimeyden puskassa vaeltavan JaakkoTuukkaPietiläisen takia halua tulla kadotukseen tuomituksi, minä olen uskaltanut todistaa sinun olevan Saatanan uskollinen palvelija.


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      USKOTKO SINÄ JEESUKSEEN? USKOTKO JUMALAAN? ONKO SAATANA JUMALA OIKEAN JUMALAN RINNALLA KUTEN OLET AIKAISEMMIN VÄITTÄNYT ? MIKSI OLETAT ETTÄ OLET AINOA JUMALAN KOHDANNUT ? MIKSI SINÄ SAAT PAHAT OMINAISUUTESI ANTEEKSI JA ME MUUT EMME ? MIKSI ET NOUDATA JEESUKSEN OPETUKSIA ?

      • Jos en olisi Kristukselta Henkeä ja tehtävää saanut, en olisi sitä saanut myöskään Jumalalta:

        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi.

        Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Enkä varmasti olisi täällä kaltaistesi Saatanan juoksupoikien vihan kohteena. Eikä näitä vihaajia olisi vain puskapappi JaakkoTuukkaPietiläinen, vaan kaikki:

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Huomaa KAIKKI, etkä vain sinä.

        On kannaltasi valitettavaa, ettet voi raivoasi purkaa vieläkin suuremmilla kirjaimilla:

        "MIKSI ET NOUDATA JEESUKSEN OPETUKSIA."

        Jos en niitä noudattaisi, ei sinullakaan olisi tällä palstalla ketään toista, johon voisit saatanallisen vihasi purkaa.


    • Mitä vielä Jumalan ja Saatanan väliseen työnjakoon kuuluu, niin Saatana, tämän maailman jumala, on todellisen Jumalan työrukkanen, jolla Jumala tettää kaikki likaiset työt.

      Kuten on teettänyt sinunkin eksyttämisen, "koska et ole rakastanut totuutta", joka olisi sinut pelastanut, kuten pelasti minutkin.

      Lue Raamatun todistus tästä Saatanan tehtävästä: Jeremia 51:20-26.

    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Olet rakentanut ihmisvihasi ympärille kristinuskoa hyväksikäyttäen oman uskonnon joka nostattaa sinut muiden yläpuolelle. Saat tuomita muita koska pidäthän itseäsi Jumalana ja kaikkia muita ihmisiä itseäsi alempi tasoisena eli "pahoina" ... sallit itsellesi valehtelun ja "kieroilun" raamatun tekstejä käyttäen ainoastaan omaksi eduksesi , kukaan muu maailmassa ei ole kelvollinen Jumalallesi eli sinulle (tarinan keksijä) ... kehenkään muuhun ihmiseen raamatun tekstit eivät voi sopia ja jos sopivat niin silloin ne eivät olekkaan sinulle kelpaavia kohtia jotka voikin siirtää "sivuun" ja olla piittaamatta . Jos joku on kokenut Jeesuksen tai Jumalan niin sinä välittömästi torppaat asian väittäen että asialla on ollut saatana eksytyksineen koska uskonnossasi ei ole tilaa muille , olet uskontosi Jumala ja ihmisvihasi joka juontuu todennäköisesti lapsuuden traumoistasi . Et pysty tätä uskontoasi tuomaan enään fyysisesti/julkisesti julki koska olet todennäköisesti kohdannut tilanteen jossa ollaan puhuttu kenties mahdollisesta sairaalahoito jaksosta sinuun liittyen . OLET TEUVO YLIMIELINEN,VALEHTELIJA,TUOMITSIJA joka korottaa itsensä JUMALAKSI ihmisten keskuudessa.... joten jos kerran olet mitä väität niin eikö olisi aika tulla esille ja tuoda Totuus julki kaikille eikä vain täällä suomi24 palstalla ???USKOTKO EDES RAAMATUN OPETUKSEEN SEKÄ JUMALAAN/JEESUKSEEN ? kyllä tai ei .

      • Eikö tämä mene enää millään sinulle jakeluun, kuten vähäjärkisille on tapana sanoa:

        Jos en lähettäjääni uskoisi, enkä hänen ja minun yhteiseen Isää, kaikkivaltiaaseen Jumalaan, en olisi täällä sinunkaan herjaustesi kohteen:

        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi.

        Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Enkä varmasti olisi täällä kaltaistesi Saatanan juoksupoikien vihan kohteena. Eikä näitä vihaajia olisi vain puskapappi JaakkoTuukkaPietiläinen, vaan kaikki:

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Huomaa KAIKKI, etkä vain sinä.

        On kannaltasi valitettavaa, ettet voi raivoasi purkaa vieläkin suuremmilla kirjaimilla:

        "MIKSI ET NOUDATA JEESUKSEN OPETUKSIA."

        Jos en niitä noudattaisi, ei sinullakaan olisi tällä palstalla ketään toista, johon voisit saatanallisen vihasi purkaa.


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Ja tähän haluaisin vielä sinulta vastauksen ; oletko kokenut koko maailman vihan ? Minä olen mutta oletko sinä?

      • Koko maailman vihasta en tiedä muuta kuin sen, että Saatana oli saanut sen hallintaansa Paavalin opeilla jo vuonna 90, kuten apostoli Johannes todisti:

        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

        Minut hän lähetti tämän kansaan keskelle, samoin kuin on kaikki profeettansa lähettänyt.

        Hesekielillä hän luetutti kirjakääröt ja minulla koko Raamatun muutaman kerran kannesta kanteen:

        "Hän sanoi minulle: "Ihminen, syö, mitä edessäsi on. Syö tämä kirjakäärö ja sitten lähde, mene puhumaan Israelin kansalle."

        Niin minä avasin suuni, ja hän antoi syödäkseni sen käärön.

        Hän sanoi: "Ihminen, ravitse itsesi. Täytä vatsasi, syö tämä kirjakäärö, jonka minä sinulle annan." Minä söin sen, ja se maistui suussani makealta kuin hunaja.

        Hän sanoi minulle: "Ihminen, lähde. Mene Israelin kansan luo ja puhu, minkä minulta saat puhuttavaksesi.

        Ei sinua lähetetä outoa, käsittämätöntä kieltä puhuvan kansan pariin, vaan Israelin kansan luo.

        Et sinä lähde maailman monien kansojen keskelle, joiden puhe on outoa, joiden kieltä et käsitä. Jos lähettäisin sinut niiden luo, ne kuulisivat sinua.

        Mutta Israelin kansa ei tahdo sinua kuulla, koska se ei tahdo kuulla minua. Koko Israelin kansa on kovaa ja uppiniskaista joukkoa.

        Mutta minä teen sinusta yhtä kovan kuin he, yhtä taipumattoman kuin hekin ovat.

        Minä teen sinusta timantinkovan, piikiveä kovemman. Älä pelkää heitä, älä säiky. He ovat uppiniskaista kansaa."

        Hän sanoi: "Ihminen, kuuntele tarkoin. Paina mieleesi jokainen sana, jonka sinulle puhun.

        Mene pakkosiirtolaisten luo, oman kansasi luo. Sano heille: 'Näin sanoo Herra Jumala' -- kuulkoot tai olkoot kuulematta."

        Minut hän lähetti tämän kansan, Saatanan synnin orjuuteen halunneiden ihmisten luo.


    • TeuvoSuni

      Tämä vielä tiedoksi tälle pimeydessä piileskelevälle JaakkoTuukkaPietiläiselle:

      Viime vuonna palstalle tuli rinta rottingilla Totuuden Henkeä Saatanan hengeksi herjaava Mikko Ainasoja, omalla nimellään. Hän ylisi maasta taivaaseen tekemäänsä totista parannusta, sitä samaa, jota Saatana nyt sinulla teettää.

      "mikko.ainasoja
      26.3.2015 07:56
      On häpeällistä tulla tälle pasltalle, jossa tämä Teuvovillitys on meneillään.
      Lopettakaa tuo lapsellisuus"

      Tämän viimeisen palstauudistuksen aikoihin tänne ilmestyi omalla nimellään mies, joka heti alkuun herjasi Totuuden Hengen eksytyksen hengeksi, koska en ollut tehnyt hänen uskonsa mukaista totista parannusta.

      Ja viimeisin herjaus on nimittää Totuuden Henkeä joutavaksi valehtelijaksi.

      Se on Saatanan kehittelemä parannus, vastakohtana Jeesuksen kehotuksesta kilvoitella sisään ahtaasta portista.

      Se saa alkunsa sellaisen ihmisen omasta lihasta, joka ei jaksa odottaa Kristuksen ilmestymistä vaan alkaa itse parannella itseään, ollakseen ihmisten silmissä mallikelpoinen uskova. Silloin Saatana aukaisee hänelle Raamatun, josta lukee:

      "Eräs mies tuli kysymään Jeesukselta: "Opettaja, mitä hyvää minun pitää tehdä, jotta saisin iankaikkisen elämän?"

      Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sinä minulta hyvästä kyselet? On vain yksi, joka on hyvä. Jos haluat päästä sisälle elämään, noudata käskyjä."

      "Mitä käskyjä?" mies kysyi. "Näitä", vastasi Jeesus, "älä tapa, älä tee aviorikosta, älä varasta, älä todista valheellisesti, kunnioita isääsi ja äitiäsi, ja rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi."

      "Kaikkia niitä olen noudattanut", sanoi nuorukainen, "mitä vielä puuttuu?"

      Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene ja myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille. Silloin sinulla on aarre taivaissa. Tule sitten ja seuraa minua."

      Ja kun tämäkin, palstalla tätä markkinoinut mies, tekee lopulta tämän epäitsekkään teon. Myy kotinsa, ja lahjoittaa kaikki rahat köyhille. Ollakseen ihmisten silmissä mallikelpoinen uskova, antaa vielä kastattaa itsensä Saatanan kasteella, jota uskovien kasteena markkinoidaan.

      Niin totiseksi se parannus todella naaman veti, kun siivottuun sisimpään ei tullutkaan Pyhää eli Totuuden Henkeä, vaan vanhan tutun Saatanan valheen ja vääryyden hengen lisäksi seitsemän vielä pahempaa henkeä.

      Koska hänelle kävi näin:

      "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

      Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

      Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa.

      Samoin käy tämän pahan sukupolven."

      Nuo seitsemän vielä pahempaa henkeä ovat: ylpeys, ahneus, kateus, vihamielisyys, hekumallisuus, mässäily ja hengen velttous.

      Eikä tämä mies enää tässä vaiheessa pystynyt ymmärtämään näitäkään Jeesuksen varoituksia:

      "Varokaa tuomasta hurskaita tekojanne ihmisten katseltavaksi, muuten ette saa palkkaa taivaalliselta Isältänne.

      "Kun siis autat köyhiä, älä toitota siitä niin kuin tekopyhät tekevät synagogissa ja kujilla, jotta ihmiset kiittelisivät heitä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet.

      Kun annat almun, älköön vasen kätesi tietäkö mitä oikea tekee, jotta hyvä tekosi pysyisi salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut."
      "Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

      Aikansa herjasi, ja muuttipa uudeksi nimekseen Saatanan käskystä Mikko.A, ennen kuin Saatana veti hänet takaisin uiskentelemaan sinne riettauden virtaan, jossa sinäkin parhaillaan räpiköit.

    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Kirjoitat että koet vihaa vaikka et ole kokenut mitään... Luulet ihmisten vihaavan sinua mutta se ei pidä paikkaansa vaan on sinun omaa mielikuvitustasi kuten tarinasi . Ehkä yrität rakentaa itsestäsi marttyyria mutta se ei onnistu . mutta sen huomaan että pidät itseäsi muita parempana . sellainen on tämä sinun oma totuuden henkesi... ja väitän että kun nouset tietokoneelta et puhu etkä pukahda mitään tällaista muille josta kirjoitat täällä...tämä on sinun pelisi täällä suomi24 palstalla josta saat jotain ihmeellistä tyydytystä olemalla pelisi sankari

    • JaakkoTuukkaPietiläiselle vielä tämäkin:

      Miksi sinä raivoat minulle siitäkin, etten ole samanlainen maassa möyrivä matonen, kuten sinä, vaan Kristuksen koulutuksen tuloksena tällainen:

      "Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.

      Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä.

      "Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.

      "Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella.

      Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.

      Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."

      Vaikka et uskoisi, niin sanon kuitenkin, että uskon sen, miten rajusti tämäkin ottaa sinua päähän, kun laulelet lempivirttäsi:

      "Minä vaivainen oon mato matkamies maan..."

      • JaakkoTuukkaPietiläinen

        raivonnut? SINÄ KEKSIT KYLLÄ KAIKKEA :D on siinä meillä marttyyri oikein ...ihan itse tehnyt itsestään :D


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Nuo seitsemän vielä pahempaa henkeä ovat: ylpeys, ahneus, kateus, vihamielisyys, hekumallisuus, mässäily ja hengen velttous. hmmm... minuun nämä ei päde mutta sinuun useampikin

    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Kirjoitat että koet vihaa vaikka et ole kokenut mitään... Luulet ihmisten vihaavan sinua mutta se ei pidä paikkaansa vaan on sinun omaa mielikuvitustasi kuten tarinasi . Ehkä yrität rakentaa itsestäsi marttyyria mutta se ei onnistu . mutta sen huomaan että pidät itseäsi muita parempana . sellainen on tämä sinun oma totuuden henkesi... ja väitän että kun nouset tietokoneelta et puhu etkä pukahda mitään tällaista muille josta kirjoitat täällä...tämä on sinun pelisi täällä suomi24 palstalla josta saat jotain ihmeellistä tyydytystä olemalla pelisi sankari...

      • Vasta hetki sitten huomasin, että jo eilen illalla olet avannut oman vastaanottosi uudella nimelläsi:

        Pedonsaattaminenvaloon

        Toivotan onnea yrityksellesi, aika näyttää, miten tämän äijän lopulta käy.

        Eikö ensiksi olisi pitänyt tuoda itsensä päivänvaloon omalla, Väestörekisterissä olevalla nimellään?

        Sen surusanoman sinulle sanon, että saat minulta rauhassa jatkaa Pyhän Totuuden Hengen herjausta tuolla osastollasi, ilman minua.

        Sen kuitenkin tiedän, ettet yksin jää sillä varmasti saat aamenien huutajia perääsi nuoleskelemaan.


      • JaakkoTuukkaPietiläinen

        Se on jännä homma kuinka välttelet lähes kaikki kysymykset ... on siinä meillä totuutta kerrakseen ...Sinä et ole pyhä totuuden henki valitan . en tarvitse nuoleskelioita vaan totuus sinusta julki. hei hei


      • JaakkoTuukkaPietiläinen kirjoitti:

        Se on jännä homma kuinka välttelet lähes kaikki kysymykset ... on siinä meillä totuutta kerrakseen ...Sinä et ole pyhä totuuden henki valitan . en tarvitse nuoleskelioita vaan totuus sinusta julki. hei hei

        Se on todella jännää, kun valheen ja vääryyden hengen vallassa oleva ei saa uskonsa mukaista myöntävää vastausta kysymykseensä, niin se on välttelemistä.

        Saulkaan ei aluksi vältellyt:

        "Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        Mutta kun Saatana sai hänet erinomaisilla ilmestyksillä omakseen, niin jokon alkoi kello soittaa oppia, joka hyvin kelpaa JaakkoTuukkaPietilaisellekin.

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Saatanan vaikutuksesta hän uskoi voittavansa ihmisiä Kristukselle, mutta Antikristus hänen kauttaan koko ihmiskunnan omakseen sai jo vuonna 90.


      • JaakkoTuukkaPietiläinen

        Olen esittänyt sinulle monia kysymyksiä jotka olet jättänyt täysin noteeraamatta , kyse ei ole uskon mukaisesta myöntävästä vastauksesta... toisin kuin sinulla asia menee juurikin niin . näet vain itsesi etkä muita... tätähän se sinun henkilökohtainen jeesuksesi varmaan opetti... NÄE ITSESI,ÄLÄ MUITA


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      On naurettavaa että kutsut itseäsi Pyhäksi Totuuden Hengeksi...sinä pilkkaat Jeesusta ja raamattua herjoillasi joita suollat tänne ylimielisyytesi vuoksi

      • Jos uskosi mukaan olisin valhetta julistanut jo yli 28 vuotta tai Pyhää Henkeä pilkannut, olisin varmasti sinun paras kaveri siellä riettauden virrassa.

        Miksi uskoni mukaiset todistukset eivät sinulle kelpaa. Eihän Jeesus käskenyt sokeasta parantamaansa ihmistä muusta kertomaan kuin siitä, miten hän sai näkönsä:

        "Palaa kotiisi ja kerro tästä suuresta teosta, jonka Jumala on sinulle tehnyt." Mies lähti, kulki ympäri kaupunkia ja julisti, mitä Jeesus oli tehnyt hänelle."

        Kenties odotat, että tunnustaisin uskoni sinulle jonkun Nikean porttopiispojen tunnustuksella. Sitä saat kyllä odottaa kuolemaasi saakka.

        Mutta jos sellaista tunnustusta kaipaat, on tässä sinulle Pyhän Hengen oma uskontunnustus:


        Minä uskon, kun olen Isän, Pojan ja Pyhän Hengen mukaan kastettu, että olen kastettu myös Kristuksen kanssa kuolemaan.

        Minä uskon, että niin kuin Jumala herätti Kristuksen kuolleista,hän herättää iankaikkiseen elämään myöskin hänen omansa.

        Minä uskon, ettei minun turmeltunut, syntinen lihani voi periä taivasten valtakuntaa. Siksi minä alati tutkin sydämeni tilaa, etsin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan, niin että jonakin päivänä saisin olla niiden harvojen joukossa, jotka ahtaan portin taistelun jälkeen saavat kohdata Kristuksen, ja kokea uudestisyntymisen ylhäältä.

        Minä uskon, että uudestisyntyneenä ihmisenä, Kristuksen Henki sydämessäni pystyn luopumaan isiltä peritystä tyhjänpäiväisestä elämästä, ja antamaan koko elämäni Kristuksen eläväksi tekevän Hengen ohjaukseen.

        Tämän minä uskon Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen."

        Ja tämän olen saanut todeksi elää, kuten myös tästä johtuvan kaltaistesi vihan:

        "Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan.

        Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      "Miksi uskoni mukaiset todistukset eivät sinulle kelpaa" Niinpä niin Teuvo...sinun uskosi, ihan oma uskontosi :) Jos sinulle jotain kirjoittaa niin olen huomannut että käsität väärin yleensä lähes kaiken ja sitten tuleekin vastaan sinun tuomiosi .

      • Miksi et näinkään selvää Kristuksen todista ymmärrä? Hän ei koskaan puhunut suurista joukoista vaan:

        "Monet ovat kutsuttuja, mutta harvat valittuja.'"

        "Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        "Älä pelkää, pieni laumani. Teidän Isänne on päättänyt antaa teille valtakunnan."

        Kun Saatanan tuhon hetki koittaa, se ei sitä ennen lähde tuhoamaan ainuttakaan ihmisillä rakennuttamaansa jumalanhuonetta, koska Jumala enkeleineen tuhoaa ne kaikki profeetalle ilmoittamallaan tavalla.

        Vaan se hyökkää viimeisten valittujen pientä leiriä kohtaan:

        Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan, ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.

        Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.

        Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

        Tässä on tuo Saatanan kolmiyhteys: Saatana, Antikristus ja väärä profeetta, Paavali.

        Saatana enkeleineen päästettiin tuhatvuotisesta vankeudesta juuri silloin, kun Jumala johdatti ensimmäiset ihmiset paratiisiin, jossa se aloitti ihmisten valloittamisen ihmiskunnan ensimmäisessä herätyskokouksessa eli missiossa.

        Sieltä lähtöisin olevan perisynnin vallassa sinäkin tuhoasi kohti taapertelet kuin paraskin Paavali.


    • Eikö JaakkoTuukkaPietiläisen avaama oma, ihmisiltä kunniaa kärkkyvä hoitokeskus Pedonsaattaminenvaloon, lähtenytkään vauhtiin toivomallasi tavalla, kun edelleen norkoilet täällä, jossa sinua ei enää totuudella päivän valoon saada?

    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Heh:) ei vauhdilla ole väliä enkä kunniaa kärky kuten olet taas väärin ymmärtänyt :) siellä vaan käsitellään erään henkilön taustoja joka on perustanut ympärilleen itseään nostattavan uskonnon kuten itsekkin tuossa ylempänä mainitsit :)

      • Tämänkin on Saatana sinulta pimittänyt:

        "Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

        Selaa näitä tämän palstan sivuja vaikkapa vain tämän vuoden alkuun saakka, niin näet, miten paljoin kaltaisiasi kärkkyjiä on liikkeellä.

        Sehän oli Pyhän Hengen itsensä ilmoittama uskontunnustus vastakohdaksi noiden Nikean porttopiispojen suosikkitunnustuksille.


      • ei-lahkoihin

        Jo nimesi Jaakko tarkoittaa "pettää". Että se siitä.


      • Lieneekö jo tässä vaiheessa käynyt heittämässä kylmän kiven Saimaaseenkin, kun veden lämpö putosi 21 asteesta 15 asteeseen?

        Mutta lämmintähän se silti on, verrattuna talven avantouinteihin.


      • ei-lahkoilainen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Lieneekö jo tässä vaiheessa käynyt heittämässä kylmän kiven Saimaaseenkin, kun veden lämpö putosi 21 asteesta 15 asteeseen?

        Mutta lämmintähän se silti on, verrattuna talven avantouinteihin.

        No se on paljon madollista, että tuollainen tyyppi, jonka nimikinn tarkoittaa pettämistä heittelee kiviä sinne tänne. Pitäisi osua kivellä tarkasti, kuten Daavid aikoinaan, kun osui Goljatin otsaan. Daavidkin otti varmuuden varalta viisi kiveä joesta, ei arvannut, että Jumalan avulla heti ensimmäinen kivi tekee tehtävänsä. Ja niinhän sitä vihollista pitääkin osua suoraan otsaan ja laakista, on Jumalan tahto tässä asiassa.


      • ei-lahkoilainen

        ja vielä eräs havainto...tuo keskustelukumppanisi Jaakko vaikuttaa olevan pahan hengen apostoli. että sillee.


      • Sehän paljastui jo hänen ensimmäisestä viestistä:

        JaakkoTuukkaPietiläinen
        30.5.2016 19:23
        "Minä oikeassa muut väärässä elleivät nuole persettäni asenne Teuvo on hiukan sairas, elämäsi on varmaankin yhtä ihmettä täynnä . Miksi ihmeessä kaikkien pitäisi nuolla sinun persettäsi että kommunikaatio kanssasi pelaisi mutkattomasti? Omin sanoin kiitos vastaus eikä muita "lainaillen" .

        Pakko oli häipyä takaisin pimeyden puskiin, kun Totuuden Henki ei alkanut Saatanan hengen persettä nuolla.

        "Ruma sana on sanottava niin kuin se on."


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Ei ole järkeä kirjoittaa Teuvo sinulle koska et noteeraa mitään... et kysymyksiä, et omia heikkouksiasi ... välttelet :) Jännä homma kuinka ihminen voi olla sokea omille virheilleen :D Onnea uskontosi pyöritykselle ! Varo ettei tuule liikaa huipulla syyttävän sormesi kanssa :) Olet minulle opettanut Teuvo sen että Totuuden Henki on valehteleva, tuomitseva, ylimielinen .... Kiitos tästä :D

      • Oletko tosissasi, että sinulle kävi nyt niin, kuten on monelle herjaajalle käynyt ennen sinua.

        Tarkoitan tätä Kristukselta saatua viisautta:

        "Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

        Tämä opetus oli kyllä sinun jumalasi Saatanan ilosanoma sinulle, jolla se varmisti sinut ikuiseksi ystäväksi:

        "Totuuden Henki on valehteleva, tuomitseva, ylimielinen .... Kiitos"


      • ei-lahkolainnen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Oletko tosissasi, että sinulle kävi nyt niin, kuten on monelle herjaajalle käynyt ennen sinua.

        Tarkoitan tätä Kristukselta saatua viisautta:

        "Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

        Tämä opetus oli kyllä sinun jumalasi Saatanan ilosanoma sinulle, jolla se varmisti sinut ikuiseksi ystäväksi:

        "Totuuden Henki on valehteleva, tuomitseva, ylimielinen .... Kiitos"

        olisikon tuo jaakko-tuukka se entinen semper.filelisko saatuaan saatanalta uuden profiilin ja hyökkäyskäskyn?


      • En usko, sillä helluntailainen Semper.Fidelis oli paljon ärhäkämpi.


    • JaakkoTuukkaPietiläinen

      Totta on etten ole pystynyt kumoamaan sanojasi mutta todistin sinut kuitenkin kertomasi perusteella itsesi korottajaksi,valehtelijaksi, tuomitsijaksi :) saat vängätä vastaan ihan kuinka paljon haluat :) Totuus on sellaista Teuvo :)

      • semmonenonteuvokulta

        se on jännää kuinka teuvo ei tajua itse virheitänsä ja vierittää kaiken hengelle.luin tämän teidän keskustelun ja esille tulee kyllä nuo piirteet


    • looooootiiiiiii

      Jaak. 3: 17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on puhdasta ja pyhää, ja niin se myös rakentaa rauhaa, se on lempeää ja sopuisaa, täynnä armahtavaisuutta ja hyviä hedelmiä, se on tasapuolista ja teeskentelemätöntä.
      toisin kuin teuvo

      • Vaikuttaa siltä että tämä kolmikko kuuluu yhteiskristillisiin, eli yhdessä eksyttäjiin, niin vastaan teille: JaakkoTuukkaPietiläinen, semmonenonteuvokulta ja looooootiiiiiii samalla kertaa:

        Teuvo on sen kuullut suoraan taivaallisen rauhan antajalta, jota vaille te olette jääneet, kun olette tällaisia:

        "Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.

        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän

        En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

        Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

        Se on sinulta salattu, että on olemassa kaksi rauhaa, kaltaistesi tämän maailman rauha ja valittujen taivaallinen rauha:

        "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa.

        Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon."

        Paras todistus Jeesuksen Kristuksen rauhasta on se, että uskallan rohkeasti kirjoittaa tästä omalla nimelläni.

        Sillä nimellä, jonka jo kasteessa sain, ja jolla hän minut omakseen kutsui:

        TEUVO, Teuvon perustana on nimi Teodor, joka kreikassa merkitsee "Jumalan lahja."

        MARTTI, Martti juontuu sodanjumala Marsiin, joka merkitsee "sodanomainen, taisteleva luonne".

        Miksi johdatit minut sotilasuralle:

        "Jotta tietäisit, mitä merkitsee esimiehen käsky, osaisit tehdä sotasuunnitelmia ja sinulla olisi turvattu toimeentulo", vastasi Pyhä Henki kysymykseeni.


    • loootiiiiiiiiiiii

      Jaak. 3: 17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on puhdasta ja pyhää, ja niin se myös rakentaa rauhaa, se on lempeää ja sopuisaa, täynnä armahtavaisuutta ja hyviä hedelmiä, se on tasapuolista ja teeskentelemätöntä. KUINKA SINÄ RAKENNAT NÄITÄ OMINAISUUKSIA? KERRO!

    • TEUVONKAVERI

      Jumalan_henkäys

      21.8.2015 12:17

      Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

      Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

      UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?
      --------------------------------------------------------------
      Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

      ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

      UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

      KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

      "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
      Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
      Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18
      ----------------------------------------------------------------
      Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

      Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

      Uudestisyntyneiden sisäinen "Pyhä Henki" on jo aktivoinut valittunsa ja ohjannut tänne keskustelemaan, sekä toteuttamaan omaa tehtäväänsä.

      Kaikkien UUDESTISYNTYNEIDEN puolesta olen pahoillani siitä, että vain harvat VALITUT, jotka ovat Jumalan tahtoa, Herran mielen mukaisesti toteuttaneet, pääsevät kohta katsomaan Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.
      Me muut jäämme toteuttamaan Jumalan tahtoa, eli valmistelemaan . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.

      TÄNÄÄN ON . . . JEESUS KRISTUKSEN . . . SYNTYMÄPÄIVÄ . . . JOTEN KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.

      Omasta puolestani onnittelen . . . laulun sanoin:
      "Try to teach my children
      To recognise excuse before it acts
      From love and conviction to pray
      Take good care of what the priests say
      After death
      it's so much fun'
      Little sheep
      don't let your feet stray

      Happiness is easy

      Jesus came to Galilee
      sailing on the sea
      Jesus came to save our souls
      and be a friend to me
      Joy be written on the earth
      And the sky above
      Jesus star that shines so bright
      Gather us in love,
      Gather us in love"

      Talk Talk - Happiness Is Easy
      "Happiness Is Easy" as written by Mark David Hollis and Timothy Alan Friese-greene....

      • TEUVONKAVERI

        tehän voisitte olla kuin paita ja peppu teuvo tämän kirjoittajan kanssa ;D


    • TEUVONKAVERI
      • Teuvo Sunin kaveri ei varmasti tuollaista Saatanan ilosanomaa tulevasta herätyksestä maailmalle levitä.

        Saatanalla on nämä kaksi valttikorttia, joita se vuorotellen käyttää, saadakseen joukkonsa pysymään jumalanhuoneissaan:

        Suuri herätys on tulossa!

        Venäläiset tulevat ja miehittävät maan!

        Ja tämä tyhmä kansa uskoo ja pelkää, ja papit lohduttavat.


      • hyuhtyfrr

        Teuvo; kirjoitit kello 19:01....

        "Näin toimii Saatana."

        SIIS OLET ITSE ITSES SAATANAKSI TUNNUSTANUT
        JA
        esiinnyt Jumalana toisten tuomitsijana!
        Joten kuulun sontaluukku sopaskan julistajiin eksyttäjänä.


        JEESUKSEN EVANKELIUMIA
        Johanneksen mukaan;
        1:11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.


    • awerewrta

      vittu että räjähdin nauramaan kun tän löysin :D Teuvon kirjoittamaa a"la 2006.....Totuuden rienaamiseksi Saatana sinullakin oman
      listansa laaditutti, ja pyysit siinä keskustelijoita
      sitä oikaisemaan. Kun aloin kanssasi tästä ensimmäisestä
      väitteestäsi keskustella, sinä aloit kiertää sitä kuin kissa
      kuumaa puuroa, ja lopulta et enää vastannut.

      Totuuden nimessä minä tahdon käydä kanssasi tässä
      raamattukeskustelussa jokaisen listasi aiheen läpi,
      ja toivon, että myös sanoistasi vastaat, joten aloitetaan
      tästä väitteestäsi:

      - Pyhä Henki poistui maan päältä alkukirkon aikoihin ja
      palasi vasta profeetta Sunin myötä .. ja tekee nyt työtään
      sunilaisuudessa..

      Miksi tämä on uskosi mukaan valhetta?

      • niklas9804

        alkais sitten tekemään niitä pyhän hengen töitä eikä harrastaisi täällä saatanan tarjoamia jobeja !


      • Voisitko kertoa, miten se vittu räjähti nauramaan ja siinäkö koit uudestisyntymisen?

        Tässä apostoli Johanneksen ilmoitus vuodelta 90, jolloin koko maailma oli jo Pahan vallassa:

        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

        Vuonna 96 hän sai vielä Pyhältä Hengeltä päivityksen Raamattuun siitä, miten Saatanasta, Antikristuksesta ja väärästä profeetta Paavalista tuli tuo kolmikko, joka mahdollisti Jumalan lähettämän rajun eksytyksen syntymisen.


      • kerronsinulle

        Etkö tätäkään ymmärrä, sehän oli minun ahdas porttini, ja kun siitä sisälle pääsin, sain räjähdyksenomaisesti kokea nauruherätyksen.


      • Kyllä minä näin ajattelin sinulle käyneen. Kiitos, että tulit sen itse todeksi todistamaan.


    • ViestiValosta

      Vihaatko sinä kaikkea Jumalan kuudentena päivänä luomaa kuten saatana vihaa ? Olethan korottanut itsesi ihmistä ylemmäksi ja tuomitset muita "saatanan orjiksi" kuten varmasti saatana sinun haluaisikin tekevän . Missä on rakkaus ja veljellisyys?

      • ViestiValosta

        13. Te olette näet kutsutut vapauteen, veljet; älkää vain salliko vapauden olla yllykkeeksi lihalle, vaan palvelkaa toisianne rakkaudessa Tuomitseminen ei ole palvelemista Rakkaudessa .


      • Joka ainoan Kristukselta saadun totuuden sanan kuuleminen on Saatanan synnin orjuudessa eläville ja sen valheista nauttiville tuomitsemista.
        Tässä on teille tekopyhille synnin orjille,totuus tuomitsemisesta.

        Jeesus ei sanonut tätä mille opetuslapsilleen vain kaltaisillenne tekopyhille synnin orjille:
        "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.

        Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?

        Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi?

        Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."

        SINÄ TEKOPYHÄ ViestiValosta! OTA ENSIN HIRSI OMASTA SILMÄSTÄSI, VASTA SITTEN NÄET OTTAA ROSKAN TEUVON SILMÄSTÄ.

        Sillä se valo, mikä sinusta loistaa on pimeyttä.

        Hänen omat opetuslapset saivat toisenlaisen käskyn.

        Tässä Jeesuksen totuuden sanat omilleen - minullekin:

        "Koko ajan, kaikissa koettelemuksissa, te olette pysyneet minun kanssani.

        Niinpä minä annan teille annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut."

        "Älkää tuomitko sen mukaan, miltä asia päältä katsoen näyttää, vaan tuomitkaa oikein."

        Ja kun Jeesuskaan ei ketään tuomitse, eivät sitä tee myöskään hänen omansa, vaan tuomio tuleekin niiden sanojen kautta, jotka hän, ja hänen omansa julkituovat:

        "Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan vaikka on ne kuullut, en minä häntä tuomitse. En ole tullut maailmaa tuomitsemaan vaan pelastamaan sen.

        Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan, hänellä on kyllä tuomarinsa: se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Tämä on yhtäpitävä Jumalan profeetoilleen antamalla käskyllä:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

        Koska en yhdenkään tekopyhän,ja hänen tekopyhän joukkonsa takia halua joutua tuomituksi, siksi kerron totuuden.


    • nähtyon

      Jaahas taisi herra pahuus mennä latailemaan arsenaaliansa tulevaa vastaustansa varten ! Nyt tulee tuomio sinulle viestivalosta :D

      • Sekin on todella jo monta kertaa nähty, minkälaista on sinunkin pimeyden valo:

        "Jos silmäsi ovat huonot, koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, millainen onkaan pimeys!"


      • ViestiValosta

        Eli siis Rakkaus on mielestäsi synnin orjuudessa elämistä... :( Tai näin ilmoitit


      • ViestiValosta kirjoitti:

        Eli siis Rakkaus on mielestäsi synnin orjuudessa elämistä... :( Tai näin ilmoitit

        Se on sitä parasta, mitä Saatana voi omilleen tarjota, kun eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi sinutkin pelastanut.

        Tässä on tuo Saatanan rakkauslaulu, jonka se opetti rakkaalle ystävälleen Paavalille, herjauksen Kristukselle joka rakastaa ja uskoo vain totuuden, mutta Saatana uskoo ja rakastaa kaikkia valheita.

        Tämä onkin varsinainen "kruunun jalokivi" suuressa eksytyksessä, koska tässä pilkataan Jeesuksen Kristuksen todellista olemusta:

        Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."

        Saatanan rakkauslaulu:

        "Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.

        Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.

        Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.

        Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.

        Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.

        Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.

        Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa.

        Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen.

        Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.

        Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."

        Kristus sanoo omilleen:
        "Kun Totuuden Henki tulee, te tulette tuntemaan koko totuuden."

        Niin Saatana sanoo omilleen:
        "Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista."


      • bytheway123

        Kukaan muuhan ei voi Totuutta saavuttaa kuin sinä vain Teuvo :D HAHHA! on niin ylpeä ja itsensä korottava . Mites kun luin tuolta toisesta ketjusta että olet pilkannut itse totuuden henkeä ? kirjoituksiesi mukaan se on saatanan antama nimitys ihmiselle??


      • Se, kenet Jeesus Kristus Isä Jumalan käskystä opetuslapsekseen kutsuu, kouluttaa, puhdistaa ja lahjoittaa Totuuden Henkensä, ei ole kenenkään ihmisen itsensä otettavissa, vaan se tapahtuu yksinomaan taivaasta käsin:

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

        Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."


        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle.

        He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi ja tietävät nyt, että kaikki, minkä olet minulle antanut, on tullut sinulta.

        Kaiken sen, minkä olet puhuttavakseni antanut, minä olen puhunut heille, ja he ovat ottaneet puheeni vastaan. Nyt he tietävät, että minä olen tullut sinun luotasi, ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt.

        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        Kaikki, mikä on minun, on sinun, ja mikä on sinun, on minun, ja minun kirkkauteni on tullut julki heissä.

        "Minä en enää ole maailmassa, mutta he jäävät maailmaan, kun tulen luoksesi. Pyhä Isä, suojele heitä nimesi voimalla, sen nimen, jonka olet minulle antanut, jotta he olisivat yhtä, niin kuin me olemme yhtä.

        Kun olin heidän kanssaan, suojelin heitä nimesi voimalla, sen nimen, jonka olet minulle antanut. Minä varjelin heidät, eikä yksikään heistä joutunut hukkaan, paitsi se, jonka täytyi joutua kadotukseen, jotta kirjoitus kävisi toteen.

        "Nyt minä tulen sinun luoksesi. Puhun tämän, kun vielä olen maailmassa, jotta minun iloni täyttäisi heidät.

        Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Tässä on perusteellinen selvitys sille, miksi sinäkin kohdistat vihasi minuun.

        Vaikka sinun pitäisi tutkia itseäsi ja etsiä syitä siihen, miksi sinä olet jäänyt Pyhästä Totuuden Hengestä osattomaksi, ja miksi vain harvat sen saavat.


      • fuulsaither

      • Kuuluu siihen suureen joukkoon, jota Saatanalla on tuhonkin hetkellä "kuin hiekkaa meren rannalla".


      • fuulsaither

        samaa mieltä :D


      • waltoimenaan

        senhän sinä tiedät pirunpoika :D


    • nbvcfxdzs

      Teuvo; kirjoitit kello 19:01....

      "Näin toimii Saatana."

      SIIS OLET ITSE ITSES SAATANAKSI TUNNUSTANUT
      JA
      esiinnyt Jumalana toisten tuomitsijana!

      Joten kuulun sontaluukku sopaskan julistajiin eksyttäjänä.

      • "Tyhmä istuu kädet ristissä ja kalvaa omaa lihaansa."

        Oliko Jeesuskin uskosi mukaan Saatana, kun ilmoitti kaltaisillesi, miten Saatana toimii?

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden. "


      • saatananpalvojako

        sinähän sen saatanan tunnet! ja kyllä minä uskon mitä kirjoitat!


      • saatananpalvojako

        Tämäkö on sinusta Saatanan palvontaa:

        "Jos Saatana ajaa ulos Saatanan, silloin se on noussut itseään vastaan. Kuinka sen valtakunta silloin voi pysyä koossa?"

        Onko uskosi mukaan Saatana sellainen, joka paljastaa kaikki opettamansa valheet ja vääryydet, jotta ihmiset tietäisivät varoa ja löytäisivät totuuden tien?


      • ei-lahkolain
        TeuvoSuni kirjoitti:

        "Tyhmä istuu kädet ristissä ja kalvaa omaa lihaansa."

        Oliko Jeesuskin uskosi mukaan Saatana, kun ilmoitti kaltaisillesi, miten Saatana toimii?

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden. "

        Näin se on. Totuutta ei kukaan usko, vaikka se katoilta julistettaisiin.

        Lahko- ja hurmahenget jatkavat noitarumpujensa rummuttamista tässä keskustelussa.


    • alfa123om2222

      Kristus on kaikki ja kaikissa. Hän on Herra Jeesus jota odotetaan tulevaksi vielä uudessa Jerusalemissa. Niille, jotka eivät häneen suostu hän on saatanana tuleva.
      Hän on joillekin Jumalan Poika, joillekin profeetta, joillekin sana, joillekin henki jumalan luota lähtenyt, joillekin daavidin juuriverso ja suku, joillekin se kirkas kointähti (lucifer).

      • Tulkoon nyt tässä kaikille tiedoksi se, miksi en enää vastaile tämän kymmenien harhaoppien läpitunkeman ihmisparan - alfa123om2222 - kirjoituksiin.

        Siksi koska olen tehnyt sen jo useamminkin kuin mitä Raamatussa kehotetaan:

        "Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.

        Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä."

        Saatanan oveluudella hän tulee mukaan näihin minun aloituksiini, koska on huomannut, että näitä seurataan.


      • Monettulevat

        Tämä vastaus selittää kaiken tästä ihmisparasta.


      • Pemuel
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tulkoon nyt tässä kaikille tiedoksi se, miksi en enää vastaile tämän kymmenien harhaoppien läpitunkeman ihmisparan - alfa123om2222 - kirjoituksiin.

        Siksi koska olen tehnyt sen jo useamminkin kuin mitä Raamatussa kehotetaan:

        "Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.

        Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä."

        Saatanan oveluudella hän tulee mukaan näihin minun aloituksiini, koska on huomannut, että näitä seurataan.

        J ep
        .teit tuon jo selväksi. SAATANASTAKO oot lähtöisin!? Kehtaat ..mitä!?? pikkasen.. nousi hattuun. ? VÄLITÄTKÖ EDES!. RAISKAA SINÄ MINUT KUN OON 12V.?


    • Aina, kun pimeyden puskassa joku saa suuhunsa ripauden Totuuden suolaa tai kun Totuuden valo hiemankin sattuu valolle arkoihin silmiin, hän tulee tänne oksentamaan pahan olonsa ulos, ja samalla kasvattaa taivastiliäni:

      "Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.

      Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä.

      "Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.

      "Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella.

      Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.

      Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."

    • alfa123om2222

      "tulkoon nyt tässä kaikille tiedoksi se, miksi en enää vastaile tämän kymmenien harhaoppien läpitunkeman ihmisparan - alfa123om2222 - kirjoituksiin.
      Siksi koska olen tehnyt sen jo useamminkin kuin mitä Raamatussa kehotetaan:
      "Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.
      Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä."
      Saatanan oveluudella hän tulee mukaan näihin minun aloituksiini, koska on huomannut, että näitä seurataan."

      Totta on, että tutkin kymmeniä ellen satoja pyhiä kirjoituksia. Kaikki hyödyllisiä omalla tavallaan.
      Jaa, haluatte siis noudattaa Paavalin käytäntöä harhaoppisten nuhtelemisessa. Se onkin epäilemättä paras käytäntö. Jeesus sanoi: JOS TEITÄ EI JOSSAKIN KAUPUNGISSA OTETA VASTAAN NIIN PYYHKIKÄÄN PÖLY JALOISTANNE SEN KAUPUNGIN OSALTA. Paavali ei noudattanut Jeesuksen kehotusta, vaan palasi usein kaupunkeihin, joista oli karkoitettu. Mutta noudattakaa te kaikin mokomin Paavalin neuvoja kuten myös sitä neuvoa, että älkää olko missään tekemisessä haureiden kanssa. Mutta entä miten suhtaudutte siihen, että Suomessa koulussa syötetään lapsille verilettuja? Sen tahtoisin todella tietää oletteko joskus ottanut tuohon kysymykseen kantaa? Tai miten suhtaudutte siihen, että evlut kirkon katekismuksessa kehotetaan: Seksualisuus on annettu, jotta sen avulla voisi löytää sen oikean kumppanin mainintaan? Teille taitaa olla ero evlut kirkosta kaikille, jotka tuollaisia kauhistuvat suosittelemanne ratkaisu. Mutta Paavali sanoi myös: KAIKKI ON SALLITTUA, MUTTA KAIKKI EI RAKENNA. Täysin ristiriidassa siis itsensä ja Jerusalemin alkuseurakunnan kanssa.

      Mikä saa teidät uskomaan, että Paavali on jossakin suhteessa luotettavampi kuin mitä minä olen??? Sekö, että hän on kehottanut moittimaan harhaoppista peräti kaksi kertaa ja sitten välttämään tätä? Itse sanon harhaopeista vain se mitä olen lukenut: 1. Sanan HARHAOPPI merkitys on = vähemmistön oppi. 2. Jaakob antoi VT:ssä Efraimin heimolle siunauksen, että hän vastaa aina puolta kansakuntien väkimäärästä eli Efraimille hän takasi, että tämä ei olisi koskaan harhaoppinen.
      3. Jeesus sanoi, jos joku tekee syntiä ja katuu niin antakaa hänelle anteeksi vaikka seitsemän kertaa saman päivän aikana.

      Siis minä pyydän anteeksi, jos olen teitä jotenkin loukannut tai syntiä tehnyt. Se, että luen vieraiden uskontojen pyhiä kirjoja on myös anteeksipyydettävä rikos. Jopa raamatun lukeminen on tänä päivänä rikos. Paavi on kieltänyt lukemasta raamattua.
      Pyydän anteeksi, että olen lukenut raamattua. (Edellämainittu ei ole pilkkaa tai vitsiä, vaan tarkoitan todella mitä sanon). Pyydän myös anteeksi, että ei ole voimaa vielä erota evlut kirkosta ja uskoa teitä täysin kun puhutte sen pahuudesta.
      Tämä erityisesti kaivelee omaatuntoani. Mutta kun tiedän Jeesuksen ja Jumalan kierouden ja oveluuden ja sen, että kun kehottavat eroamaan sen tarkoitus on puhdistaa ydinrymä huonoista ja mädistä hedelmistä niiin epäröin.....

      • Sinun syntisyytesi syy on tässä:

        "Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!

        Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."

        Tähän päättyi sinun totuuden kaipaus, jos sitä pon koskaan edes ollutkaan. Siksi olet jäänyt osattomaksi tästä:

        "Siunattu on se mies, joka luottaa Herraan ja panee turvansa häneen!

        Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää.

        Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton vailla vertaa! Kuka sen tuntee.

        Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan, miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät.

        Sinun hedelmäsi. joita tämä palsta on pullollaan, ovat erilaisten ihmisoppien hedelmiä.

        Ainakaan minua et ole loukannut, mutta Kristuksen Totuuden Henkeä jatkuvasti.


    • Hyvin näyttää edelleen purevan myöskin tuohon likaisen pelin pelaajaan.

    • Onkoyhtäkään

      Miksi Teuvo olisi poikkeus?

      "Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet? He tappoivat ne, jotka ennalta ilmoittivat, että Vanhurskas oli tuleva. Ja nyt olette te kavaltaneet ja murhanneet hänet!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe