Entisaikojen skeptikot töissään

MaariaHa

Skeptikot polttivat "toisinajattelijoita" yhteistyössä kirkkonsa kanssa, joka tuohon aikaan edusti myös tieteitä.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001187968.html
Nykyajan skeptikot vaanivat paranormaaleista asioista pelkästään kiinnostuneitakin internetissä.
Kunhan ette ala ketään roviolla polttamaan vaan jatkatte tuota suunsoittoanne kiltisti vaan täällä netissä. Keskenänne. Voitte kehitellä päässänne erilaisia mielikuvituksellisia hulluakin hullumpia hörhöhahmoja, joita voitte sitten ivata ja kivittää verbaalisesti. Siinä kuluu mukavasti aika. Keskenänne.

12

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Invisitor80

      Katos vaan!Joku sihteerikkö lienee breikkien aikana keksinyt uuden tavan purkaa pahaa mieltään päivittäisten lehdistökatsauksien avulla.

      Heh,lieneeköhän nyt kyse jostain uudestaan maan päälle inkarnoituneesta keskiaikojen inkvisiittorista?

      • MaariaHa

        Minulla on hyvä olo, kiitos. Hieman surulliseksi tosin tulee, kun näkee teitä joilla ei ole muuta tekemistä elämässä kuin tuhrata vessan seiniä ja nettipalstoja. Elämä on valintoja. Minä valitsen toiset palstat keskusteluun. Tämä on mennyttä.


      • PuhdastaTulee
        MaariaHa kirjoitti:

        Minulla on hyvä olo, kiitos. Hieman surulliseksi tosin tulee, kun näkee teitä joilla ei ole muuta tekemistä elämässä kuin tuhrata vessan seiniä ja nettipalstoja. Elämä on valintoja. Minä valitsen toiset palstat keskusteluun. Tämä on mennyttä.

        Siivoatko vessoja ja nettipalstoja ihan työksesi?


      • painu-vittuun-täältä
        MaariaHa kirjoitti:

        Minulla on hyvä olo, kiitos. Hieman surulliseksi tosin tulee, kun näkee teitä joilla ei ole muuta tekemistä elämässä kuin tuhrata vessan seiniä ja nettipalstoja. Elämä on valintoja. Minä valitsen toiset palstat keskusteluun. Tämä on mennyttä.

        Mitäs jos painuisit nussuttumaan niille "toisille" palstoille ja jättäisit tämän niille jotka kykenevät asialliseen keskusteluun? Kaltaisiasi trolleja ei täällä todellakaan kaivata.


      • MaariaHa
        painu-vittuun-täältä kirjoitti:

        Mitäs jos painuisit nussuttumaan niille "toisille" palstoille ja jättäisit tämän niille jotka kykenevät asialliseen keskusteluun? Kaltaisiasi trolleja ei täällä todellakaan kaivata.

        Anteeksi. En huomannut että täällä oli asiallinen keskustelu kesken. Painunpas tästä sitten häpeissäni vittuun nussuttamaan toisille palstoille.


      • Halle_Lujaa
        MaariaHa kirjoitti:

        Anteeksi. En huomannut että täällä oli asiallinen keskustelu kesken. Painunpas tästä sitten häpeissäni vittuun nussuttamaan toisille palstoille.

        Viisas ratkaisu.

        Profetiat S24 saattaisi olla sopiva palsta nussuttamiseen.


      • vanhatornaattori
        Halle_Lujaa kirjoitti:

        Viisas ratkaisu.

        Profetiat S24 saattaisi olla sopiva palsta nussuttamiseen.

        Millaista se nussuttaminen on? Liiterissäkö?


    • pimeä-keskiaika

      No ei, vaan imbesillit idiootit uskovaiset tappoivat naisia noitina koska Raamattu heidän mielestään käski tehdä niin. Tukeutuivat kai näihin: 2. Moos. 22:18 noitanaisen älä anna elää tai 3. Moos. 20:27 jos jossakussa miehessä tai naisessa puhuu vainaja- tai tietäjähenki, hänet on surmattava.

      Tuo roskajoukko ei juurikaan eroa nykyajan imbesilleistä idiooteista joita myös ufouskovat uskontojen laajassa kentässä edustavat. Taikausko tappaa vielä nykyäänkin vaikka länsimaissa ei enää ketään noitana roviolla polteta. Myös ufouskonto on tappanut ja pahaa pelkään, että tulee vielä tulevaisuudessakin tappamaan.

      • pahaa_verta_havaittu

        Sinut pitäisi kunnolla kupata jotta se paha veri lähtisi pois sinusta. Mitä sinä täältä oikein haet imbesilli skepo?


    • ennustajaeukko_
    • Patri-Arkka

      On kahdenlaisia näkijöitä
      1. mekaanisen astraalimielen käyttäjiä: lähinnä arvaavat, joskus menee oikeinkin
      2. oikeita näkijöitä, jotka eivät arvuuttele: osumisprosentti näillä huikea

      Itse katselen nykyään itse. Itse katselen nykyään itse, on täysin ilmaista ja osumisprosentti korkeampi kuin näkijöillä.

    • Patri-Arkka

      Eli tämän vinkin annan ihmisille, kun täällä on näkemisestä nyt puhuttu: luottakaa itseenne, Itseluottamus aikaansaa menestystä elämässä ja hengen lahjojakin tuottaa. Itseluottamus tuhoaa kirjaimellisesti egon, jolloin voitte levätä "ikuisuudessa Herran huomassa" jo fyysisessä kehossa ollessanne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe