Hormonikierukka (Jaydess) ja pitkät kuukautiset.

Hormonihöyry

Minulla ollut Jaydess hormonikierukka nyt 9kk. Laitettiin 6viikkoa synnytyksestä. Tiputteluvuotoa oli 3kk ja sen jälkeen alkoivat säännölliset kuukautiset. Nyt parit viimeiset olleet todella pitkät ja iha suht runsaatkin. Nämä viimeiset vuotaa edelleen, kp7 menossa. Ei kyllä nyt mitään normaalia kk vuotoa, vaan limaista kirkasta/vaaleaa verta, ei perustummaa ja hyytymiä. Mietin, että onko tämä nyt normaalia? Kahdesti aiemmin ollut Mirena eikä menkkoja lainkaan. Mutta se tuli kahdesti pois, liian pieni kohtu sille. Tämän pitäisi olla sopivan pieni ja passeli mulle. Ois ihan jees että ei ois vuotoja, tai olisi edes kohtuulliset. Ilman ehkäisyä menkat kestää 2-3 päivää. Muutenkin on nyt ollu selviä raskausoireita (rinnat tosi arat ja valkoisia näppylöitä nännipihassa, väsymys, lämmöt koholla, että ei normaali olo yhtään, mutta r-testi oli nega. Olen lukenut että tällaista ilmenee joillakin hormonikierukan kanssa. En vaan muista ite aiemmista kokemuksista. Olen miettinyt poistattamista, mutta ois tää vaa käteväkin..

Olisi kiva kuulla kokemuksia kuukautisista ym. näistä mistä kirjoitin. Kiitos :)

2

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyihelvetti

      Kokeilin mirenaa ja jaksoin liiankin kauan noin 10kk . Sinä aikana ei paljon vuodottomia päiviä ollut. Ikinä en enää ota mitään kapinetta.

    • Hormonihöyry

      ^ kuulut siis myös niihin keillä ei jää vuodot pois. Olen käsittänyt että yleisempää on, että kaikki vuodot loppuu kokonaan. Ite olin asennoitunut taas tän kanssa että ei menkkoja tai mitään, alkutiputtelun jälkeen.

      Kävin lääkärissä tän vekottimen takia hiljattain. Oli paikallaan siellä. Kaksi tulehdusta löytyi, liekkö ne aiheuttaa pitkät menkat, noi viimeisimmät kesti 10 päivää. Kaikenmaailman raskausoireita on edelleen, testeissä selkeitä haamuja ollut mutta veikkaan ovulaatioo ennemmin. Sekin niin voimakas tän kanssa että ei kävellä kärsi sinä päivänä. Lääkärin mukaan ei pitäisi tuntea mitään, että ei olisi tämäkään normaalia.

      Tiiä sitten.. Olen lopen kyllästynyt. Taidan vaan ottaa koko vehkeen veks!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe