Kymen Sanomat

Överiksi_menee

Dikilehdessä 6 sivua IF.in mainoksia, onneksi ne on nopeammin selattu kun paperiversiossa, mutta liika on liikaa.
Näin kun jatkatte niin minulla menee lehti tauolle pidemmäksi aikaa.

10

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • överiksi

      Joka tiistain paoerilehdessä 6 sivua peräkkäin automainoksia ja joka lehdessä usealla sivulla lehden omia mainoksia. Hyvin pitkä tauko alkaa, jos jakelu omaan laatikkoon loppuu, niin kuin Kaakon Viestintä kirjeellä ilmoitti.

      • överiksi

        Tänään se sitten loppui Kymen Sanomien tilaus.
        Ei onnistunut enää jakelu omaan laatikkoon.


    • Tietotaitaaollavaltaa

      Ai minkä päivän lehdessä? Olet varmaan klikannut mainoksen auki ja sieltä löytänyt kuusi sivua mainosta? Kannattaisiko ottaa jotain rauhoittavaa?

    • Överiksi_menee

      Kun en ole klikannut mainosta auki. Tietotaitaaollavaltaa katsoppas tämän päivän dikilehti ja jos osaat laskea kun on 3 aukeamaa IF mainoksia niin sehän tekee yhteensä 6 sivua ymmärrätkö vai väänetäänkö rautalangasta sinulle erikseen.

    • tietoonedelleenvaltaa

      Minulla ei ole kyllä kun kolme ns. sivua, lehden numeroitujen sivujen 9-10, 17-18 ja 25-26 välissä. Ainakin minulla melko kevyesti siirtyy nuolesta niiden yli. Mutta se on vain minun tuntemus asiasta. Mielenkiinnolla allekirjoittanut ja varmaan muutkin haluavat lukea miten Sinun käyttäjäkokemuksestasi on muodostunut noinkin sapekas, tökkiikö koneessasi nuolinäppäin vai tuplaako selaimesi kaikki sivut. Siinähän kyllä saisi lukea kaksi lehteä yhden hinnalla? Kerro ihmeessä ja peru toki tilaus, eihän IF:n mainoksista kannat maksaa. Suosittelen Sinulle, hyvä veli, Seiskaa ihan kotiin tilattuna ja loputhan voi vielä tarkistaa Maikkarin viihde uutisista.
      Mukavaa kesää Sinulle, hyvä veli, ja ole ihmeessä varovainen verepaineen ja katkeruuden kanssa.

    • Ettänäin1234567

      Älä tilaa Hesariakaan, se vasta tunteitasi loukkaakin; parikymmenta sivua noita itse paholaisen ihmisten vaivoiksi asettamia mainoksia.

    • Överiksi_menee

      Ja taas 4 sivua IF mainoksia. Tulevalla viikolla siirrän vakuutukseni pois IF iltä.

    • Liika_on_liikaa

      Nyt rupes pukkaamaan Skodamainoksia, menee kyllä överiksi

    • liika_on_liikaa

      ei puutu kun öljyruisku audin mainokset

    • hyvästiiiiiiiiiiiiiiii

      Ja vaikka mullakin on tosi pitkä pinna ja olen hitsin viisas ja sivistynyt, niin mäkin näin yks päivä mainoksen. Se on LIIKAA!!!!! MÄ HYPPÄÄN NYT!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe